Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Klaas, Maaike en Sanne

Ga naar beneden 
3 plaatsers
Ga naar pagina : 1, 2, 3  Volgende
AuteurBericht
Sanne

Sanne


Aantal berichten : 2521
Registratiedatum : 24-11-11
Leeftijd : 29
Woonplaats : Phantasia

Klaas, Maaike en Sanne Empty
BerichtOnderwerp: Klaas, Maaike en Sanne   Klaas, Maaike en Sanne Emptydo aug 23, 2012 9:54 am

oke we weten waarover. Nu alleen nog even de rolletjes maken en verzinnen waar ze naar opzoek zijn Razz
ik stel voor gewoon een verhaaltje te maken met daarbij je rol uitleg of willen jullie een waslijst om in te vullen??
2 namen van de schepen (van wikipedia af geplukt): Tijalva en Licorne
oke voor zijne klaasheid een waslijstje Razz
als ik nog wat vergeten ben roept u maar Razz

Naam:
Leeftijd:
Naam schip:
Hoe ben je op het schip gekomen:
Rang op het schip:
Innerlijk:
Uiterlijk:
Wapens:
Extra:
Door:


Laatst aangepast door Sanne op do aug 23, 2012 10:12 am; in totaal 2 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
klaasheid

klaasheid


Aantal berichten : 986
Registratiedatum : 16-11-11
Leeftijd : 30
Woonplaats : Albion, Hyrule, Middle Earth, Thedas, Westeros and Tamriel....

Klaas, Maaike en Sanne Empty
BerichtOnderwerp: Re: Klaas, Maaike en Sanne   Klaas, Maaike en Sanne Emptydo aug 23, 2012 10:02 am

waslijsten zijn kewl Very Happy
ok ik ga even denken voor rollen Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
Sanne

Sanne


Aantal berichten : 2521
Registratiedatum : 24-11-11
Leeftijd : 29
Woonplaats : Phantasia

Klaas, Maaike en Sanne Empty
BerichtOnderwerp: Re: Klaas, Maaike en Sanne   Klaas, Maaike en Sanne Emptydo aug 23, 2012 10:36 am

mijn meisje mijn jongen maak ik morgen als ik de tijd heb Very Happy

Naam: Lilith Blackwood (niet haar echte naam)
Leeftijd: 19
Naam schip: Tijalva
Hoe ben je op het schip gekomen: Lilith is als meisje van 6 aan boord gekomen van het schip. Ze is bewusteloos gevonden op een strand waar het schip langs voer en is, samen met het toen des tijds luipaarden welpje dat naast haar lag en niet van haar zij af wilde raken, mee genomen op het schip door een van de bemanningsleden. Ze deed hem denken aan zijn dochter en hij kon haar niet laten gaan. Hij heeft haar op het schip opgevoed en is 3 jaar geleden overleden. Lilith is op het schip gebleven en heeft zijn plek in de bemanning ingenomen. Ze heeft alles wat ze moest leren van de bemanning geleerd. Zoals het omgaan met dolken, zwaarden en geweren maar ook het vechten met de hand. Doordat ze gevonden is weet ze ook niet hoe ze heet of waar ze vandaan komt. Ze weet dat de bemanning van het schip haar familie is en daar houd haar gedachten bij op. Alles voor haar 6de levens jaar weet ze niet.
Rang op het schip: ze is het oplettende oog. Heeft niet een speciale rang ofzo.
Innerlijk: Lilith is een nieuwsgierig meisje maar weet waar de grenzen liggen en waar ze dus moet gaan oppassen. Ze is zorgzaam voor bemanningsleden maar is niet te lui om zichzelf te verdedigen als iemand haar lastig valt. Met doden heeft ze geen probleem. Ze is met het geweld van de piraterij opgegroeid en weet niet beter. Vechten om te overleven is er bij haar altijd goed in gestampt. Ze hebben geen medelijden met jou dus jij moet dat ook niet met hun hebben. Ze houd wel van een grapje en is zeker niet beroerd om hard te werken. Ze houd van koken.
Uiterlijk: Lilith ziet er uit als het plaatje dat hier onder staat. Alleen heeft ze dan geen rood maar blond haar, in een lange ingevlochten vlecht die tot halverwege haar rug komt en sprekende groene ogen. Ze heeft een litteken in haar nek zitten in de vorm van een halve maan. Dit is voor haar een groot raadsel.
Wapens: Lilith draagt standaard 2 sierlijke dolken, waarvan ze het handvat zelf heeft gegraveerd, bij zich en een geweer die ze liever niet gebruikt tenzij het echt noodzakelijk is. Soms heeft ze ook nog een zwaard maar als ze aan boord zijn licht die de grootste tijd in haar kajuit.
Extra: Ze heeft een zwart luipaard genaamd Dacota die haar het liefste de hele dag door achtervolgd, behalve het kraaiennest in. Het dier houd niet van vreemden. Lilith en Dacota zijn onafscheidelijk. Het liefste zit Lilith de hele dag in het kraaiennest te kijken naar het onbekende in de verte.
Door: Sanne

Klaas, Maaike en Sanne Woman-heise-jinyao-27551210db-1

Terug naar boven Ga naar beneden
klaasheid

klaasheid


Aantal berichten : 986
Registratiedatum : 16-11-11
Leeftijd : 30
Woonplaats : Albion, Hyrule, Middle Earth, Thedas, Westeros and Tamriel....

Klaas, Maaike en Sanne Empty
BerichtOnderwerp: Re: Klaas, Maaike en Sanne   Klaas, Maaike en Sanne Emptydo aug 23, 2012 10:40 am

Naam: Isabella
Leeftijd: 22
Naam schip: Tijalva
Hoe ben je op het schip gekomen: ze was aangenomen op het schip als gewone matroos, maar ze werkte zichzelf omhoog door de rangen heen tot ze 1ste stuurman was. toen heeft ze de capitein vermoord en vervolgens zijn plaats ingenomen.
Rang op het schip: zij is de capitein (als dat mag/kan ^^)
Innerlijk: zij is piraat van top tot teen. houd van de drank, vechten, valsspelen....nouja eigenlijk alles wat god verboden heeft. haar vader was al piraat en zijn keel werd doorgesneden door haar moeder (die, ja raad het al, ook piraat was) om een gouden ring.
Uiterlijk:
Klaas, Maaike en Sanne Da2isabelabyrooster82d3


haar uiterlijk is uit een spel. Razz
Wapens: een gekromd zwaard dus...ook wel een cutlass genoemd. het handvat is van goud en in de vorm van een naakt vrouwenlichaam.
Extra:
Door: zijne koninklijke klaasheid Razz

Naam: David Greenstone
Leeftijd: 24
Naam schip: Eclipse
Hoe ben je op het schip gekomen: hij is de onder officier van de admiraal die de leiding heeft op het schip.
Rang op het schip: vice-admiraal
Innerlijk: hij is een dappere jonge man wiens droom het altijd al was om een hoge marine officier te worden. de weide wereld zien...avonturen beleven. piraten bevechten....tot voor kort was het voor hem echter niet weg gelegd dat werk te doen. tot hij op de eclipse werd gestationeerd.
Uiterlijk: hij heeft lang zwart haar en groene ogen. hij is light gespierd, en door de lange tijd op zee is zijn huid aardig gebruind.
Wapens: hij heeft een volledige opleiding gevolgd bij de marine...hij kan zowel met een pistool overweg als met een degen.
Extra: komt misschien nog Razz
Door: zijne koninklijke klaasheid Razz


Laatst aangepast door klaasheid op vr aug 24, 2012 9:04 am; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
klaasheid

klaasheid


Aantal berichten : 986
Registratiedatum : 16-11-11
Leeftijd : 30
Woonplaats : Albion, Hyrule, Middle Earth, Thedas, Westeros and Tamriel....

Klaas, Maaike en Sanne Empty
BerichtOnderwerp: Re: Klaas, Maaike en Sanne   Klaas, Maaike en Sanne Emptydo aug 23, 2012 10:43 am

we hebben nu wel 2 van dat soort vrouwen op 1 schip...is dat leuk of moet ik even switchen?
Terug naar boven Ga naar beneden
Sanne

Sanne


Aantal berichten : 2521
Registratiedatum : 24-11-11
Leeftijd : 29
Woonplaats : Phantasia

Klaas, Maaike en Sanne Empty
BerichtOnderwerp: Re: Klaas, Maaike en Sanne   Klaas, Maaike en Sanne Emptydo aug 23, 2012 10:53 pm

2 van wat soort vrouwen?
Terug naar boven Ga naar beneden
Maaike
Admin
Maaike


Aantal berichten : 2384
Registratiedatum : 04-11-11
Woonplaats : Neverland

Klaas, Maaike en Sanne Empty
BerichtOnderwerp: Re: Klaas, Maaike en Sanne   Klaas, Maaike en Sanne Emptyvr aug 24, 2012 6:06 am

Ik zal even kijken naar mijn rollen, wil ze alsnog het liefste op 1 schip hebben eigenlijk haha. Maar ik heb al een idee!!
Terug naar boven Ga naar beneden
https://rpgcorner.actieforum.com
Sanne

Sanne


Aantal berichten : 2521
Registratiedatum : 24-11-11
Leeftijd : 29
Woonplaats : Phantasia

Klaas, Maaike en Sanne Empty
BerichtOnderwerp: Re: Klaas, Maaike en Sanne   Klaas, Maaike en Sanne Emptyvr aug 24, 2012 6:57 am

dat kan dan kan Klaas dat ook en heb ik mijn rollen gesplitst Very Happy
dus als jullie dat willen Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
klaasheid

klaasheid


Aantal berichten : 986
Registratiedatum : 16-11-11
Leeftijd : 30
Woonplaats : Albion, Hyrule, Middle Earth, Thedas, Westeros and Tamriel....

Klaas, Maaike en Sanne Empty
BerichtOnderwerp: Re: Klaas, Maaike en Sanne   Klaas, Maaike en Sanne Emptyvr aug 24, 2012 8:52 am

ik heb een idee!!! Very Happy ik ga david aanpassen...er komt een derde schip bij...maar geen piraten schip....de royal navy komt achter de piraten aan Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
Sanne

Sanne


Aantal berichten : 2521
Registratiedatum : 24-11-11
Leeftijd : 29
Woonplaats : Phantasia

Klaas, Maaike en Sanne Empty
BerichtOnderwerp: Re: Klaas, Maaike en Sanne   Klaas, Maaike en Sanne Emptyvr aug 24, 2012 9:03 am

En dan? Dan hebben we 2 schepen met op elk 2 rollen?
Ik weet het niet... maaike wat denk jij?
Terug naar boven Ga naar beneden
klaasheid

klaasheid


Aantal berichten : 986
Registratiedatum : 16-11-11
Leeftijd : 30
Woonplaats : Albion, Hyrule, Middle Earth, Thedas, Westeros and Tamriel....

Klaas, Maaike en Sanne Empty
BerichtOnderwerp: Re: Klaas, Maaike en Sanne   Klaas, Maaike en Sanne Emptyvr aug 24, 2012 9:05 am

nee XD alleen david zit op het navy schip....isabella is nog altijd capitein van een van de piraten schepen (als jullie dat niet erg vinden...Razz)
Terug naar boven Ga naar beneden
klaasheid

klaasheid


Aantal berichten : 986
Registratiedatum : 16-11-11
Leeftijd : 30
Woonplaats : Albion, Hyrule, Middle Earth, Thedas, Westeros and Tamriel....

Klaas, Maaike en Sanne Empty
BerichtOnderwerp: Re: Klaas, Maaike en Sanne   Klaas, Maaike en Sanne Emptyvr aug 24, 2012 9:05 am

oh en ik heb david dus bestwel helemaal aangepast...
Terug naar boven Ga naar beneden
Sanne

Sanne


Aantal berichten : 2521
Registratiedatum : 24-11-11
Leeftijd : 29
Woonplaats : Phantasia

Klaas, Maaike en Sanne Empty
BerichtOnderwerp: Re: Klaas, Maaike en Sanne   Klaas, Maaike en Sanne Emptyvr aug 24, 2012 9:12 am

Sure why not Razz
dut dan maken maaike en ik nog rollen voor dat andere schip?
Terug naar boven Ga naar beneden
klaasheid

klaasheid


Aantal berichten : 986
Registratiedatum : 16-11-11
Leeftijd : 30
Woonplaats : Albion, Hyrule, Middle Earth, Thedas, Westeros and Tamriel....

Klaas, Maaike en Sanne Empty
BerichtOnderwerp: Re: Klaas, Maaike en Sanne   Klaas, Maaike en Sanne Emptyvr aug 24, 2012 9:14 am

het kan als je dat wil Razz maar ik bedoelde het niet zo....is dat niet veel drie rollen? o.o
Terug naar boven Ga naar beneden
Sanne

Sanne


Aantal berichten : 2521
Registratiedatum : 24-11-11
Leeftijd : 29
Woonplaats : Phantasia

Klaas, Maaike en Sanne Empty
BerichtOnderwerp: Re: Klaas, Maaike en Sanne   Klaas, Maaike en Sanne Emptyvr aug 24, 2012 9:26 am

Nee kijk dan maakt maaike nog 2 rollen en ik nog 1
Terug naar boven Ga naar beneden
Maaike
Admin
Maaike


Aantal berichten : 2384
Registratiedatum : 04-11-11
Woonplaats : Neverland

Klaas, Maaike en Sanne Empty
BerichtOnderwerp: Re: Klaas, Maaike en Sanne   Klaas, Maaike en Sanne Emptyvr aug 24, 2012 9:28 am

Ik wil een broer en zus maken, en ik zat te denken of ik de jongen capitein wou maken..


Sanne ik moet nu écht denken aan End Of The World, weet je dat nog? Of deed jij dat niet ;x?
Terug naar boven Ga naar beneden
https://rpgcorner.actieforum.com
Sanne

Sanne


Aantal berichten : 2521
Registratiedatum : 24-11-11
Leeftijd : 29
Woonplaats : Phantasia

Klaas, Maaike en Sanne Empty
BerichtOnderwerp: Re: Klaas, Maaike en Sanne   Klaas, Maaike en Sanne Emptyvr aug 24, 2012 9:30 am

Kan toch maaike :p
dan word mijn jongen jou 1ste man Razz

volgens mij deed ik daar wel bij mee maar dat is echt vet lang geleden :O
Terug naar boven Ga naar beneden
klaasheid

klaasheid


Aantal berichten : 986
Registratiedatum : 16-11-11
Leeftijd : 30
Woonplaats : Albion, Hyrule, Middle Earth, Thedas, Westeros and Tamriel....

Klaas, Maaike en Sanne Empty
BerichtOnderwerp: Re: Klaas, Maaike en Sanne   Klaas, Maaike en Sanne Emptyvr aug 24, 2012 9:42 am

ah ok Razz dat is goed Razz david komt waarschijnlijk toch el op een piratenschip terecht uiteindelijk XD
maar heeft maaike dan niet twee mensen op 1 schip...en verder zit er niemand op dat schip?

end of the world?? que?? XD
Terug naar boven Ga naar beneden
Sanne

Sanne


Aantal berichten : 2521
Registratiedatum : 24-11-11
Leeftijd : 29
Woonplaats : Phantasia

Klaas, Maaike en Sanne Empty
BerichtOnderwerp: Re: Klaas, Maaike en Sanne   Klaas, Maaike en Sanne Emptyvr aug 24, 2012 9:45 am

rpg van lang geleden Razz

maaike heeft 2 op een schip, mijn jongen zit daar ook bij.
Dus dan hebben we

2 piraten
3 piraten
1 navy
Terug naar boven Ga naar beneden
klaasheid

klaasheid


Aantal berichten : 986
Registratiedatum : 16-11-11
Leeftijd : 30
Woonplaats : Albion, Hyrule, Middle Earth, Thedas, Westeros and Tamriel....

Klaas, Maaike en Sanne Empty
BerichtOnderwerp: Re: Klaas, Maaike en Sanne   Klaas, Maaike en Sanne Emptyvr aug 24, 2012 9:54 am

nou dan moet de licorne maar gauw een aanvaring hebben met de navy Razz dan is david niet meer alleen Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
Sanne

Sanne


Aantal berichten : 2521
Registratiedatum : 24-11-11
Leeftijd : 29
Woonplaats : Phantasia

Klaas, Maaike en Sanne Empty
BerichtOnderwerp: Re: Klaas, Maaike en Sanne   Klaas, Maaike en Sanne Emptyvr aug 24, 2012 9:59 am

Licorne heeft 3 he daar wil maaike haar broer en zus hebben Razz
ik vind alles prima btw zolang ik maar lekker kan rpgen zonder dat het snel dood loopt ;P
Terug naar boven Ga naar beneden
klaasheid

klaasheid


Aantal berichten : 986
Registratiedatum : 16-11-11
Leeftijd : 30
Woonplaats : Albion, Hyrule, Middle Earth, Thedas, Westeros and Tamriel....

Klaas, Maaike en Sanne Empty
BerichtOnderwerp: Re: Klaas, Maaike en Sanne   Klaas, Maaike en Sanne Emptyvr aug 24, 2012 10:11 am

ah dan bedoel ik die andere XD dan is het netjes verdeeld....hoewel ik dan wel met mezelf moet praten...
Terug naar boven Ga naar beneden
Sanne

Sanne


Aantal berichten : 2521
Registratiedatum : 24-11-11
Leeftijd : 29
Woonplaats : Phantasia

Klaas, Maaike en Sanne Empty
BerichtOnderwerp: Re: Klaas, Maaike en Sanne   Klaas, Maaike en Sanne Emptyvr aug 24, 2012 10:18 am

Naam: Tristan McConer
Leeftijd: 22
Naam schip: Licorne
Hoe ben je op het schip gekomen: Tristan is op gegroeid aan de kust van een engels dorp. Als klein kind keek hij altijd graag naar de schepen die voorbij voeren en tekende ze na. Op een dag is hij op een schip mee gegaan en kwam in een piraten dorp. Hier is hij gaan rond kijken en kwam uiteindelijk bij een bar uit waar een kapitein naar bemanning zocht. Hij was aangenomen voor klusjes aangezien hij veel op schepen werkte maar heeft zich omhoog gewerkt en is nu, 9 jaar later, 1ste man naast de kapitein die tevens zijn beste vriend is.
Rang op het schip: 1ste man van de kapitein.
Innerlijk: Tristan is heel rustig en ziet er erg onschuldig uit met zijn lach maar dat is hij niet. Hij heeft veel mee gemaakt op het water en trekt zich nooit terug. Hij is liever iets te onvoorzichtig dan te voorzichtig. Hij is soms erg roekeloos. Maar dat maakt hem niet uit. Je bent een piraat of je bent het niet.
Uiterlijk: Tristan ziet eruit als op het plaatje alleen heeft hij dan geen blauw haar maar zwart met zo hier en daar een rode pluk erdoor. Hij heeft littekens over zijn hele lichaam, niet over zijn gezicht, die hij meestal bedekt met kleren maar als je ze wel kan zien boeit het hem niet zoveel. De littekens zijn het gevolg van de vele gevechten die hij heeft gevochten in zijn leven en een voorgang voor de vele gevechten die nog zullen komen. Hij heeft sprekende paarsblauwe ogen waar nooit emotie in te lezen is als hij in een gevecht zit, maar als er geen gevecht aan de gang is spreken ze boekdelen. In zijn linker oor daagt hij een oorbel in de vorm van een schedel.
Wapens: Tristan heeft 2 lange dunne zwaarden aan zijn broekriem hangen. In beide zit een robijn in het handvat. Hij heeft ze gekregen toen hij een kapitein afmaakte in een gevecht en diens zwaarden hielt. Verder heeft hij nog een klein dolk in zijn laars verborgen voor het geval dat hij het nodig heeft. Maar alleen in noodgevallen.
Extra: Tristan heeft een grafisch geheugen. Veel mensen lachen hem uit omdat hij veel tekent maar als hij iets na tekent is het altijd heel gedetailleerd. Met gangen, deuren, ingangen die niemand anders opzoekt.
Door: Sanne

Klaas, Maaike en Sanne N4fee011ab6f32
Terug naar boven Ga naar beneden
Sanne

Sanne


Aantal berichten : 2521
Registratiedatum : 24-11-11
Leeftijd : 29
Woonplaats : Phantasia

Klaas, Maaike en Sanne Empty
BerichtOnderwerp: Re: Klaas, Maaike en Sanne   Klaas, Maaike en Sanne Emptyvr aug 24, 2012 10:19 am

Heb je daar problemen mee?? Dan zoeken we een andere oplossing Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
klaasheid

klaasheid


Aantal berichten : 986
Registratiedatum : 16-11-11
Leeftijd : 30
Woonplaats : Albion, Hyrule, Middle Earth, Thedas, Westeros and Tamriel....

Klaas, Maaike en Sanne Empty
BerichtOnderwerp: Re: Klaas, Maaike en Sanne   Klaas, Maaike en Sanne Emptyvr aug 24, 2012 10:28 am

nouja het is niet het meest awesome dat ik ooit gedaan heb...weet niet hoe dat zal uitpakken....is het niet handiger als we 1 piratenschip hebben en 1 navy?....het is maar een idee....2 piratenschepen werkt ook vast wel Razz anders gaat david toch wel nar de licorne...
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Klaas, Maaike en Sanne Empty
BerichtOnderwerp: Re: Klaas, Maaike en Sanne   Klaas, Maaike en Sanne Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Klaas, Maaike en Sanne
Terug naar boven 
Pagina 1 van 3Ga naar pagina : 1, 2, 3  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Maaike & Sanne
» Maaike, Sief en Sanne
» [Sanne & Maaike] Gotta Catch 'Em All!
» Sanne, sanne, sanneee
» stef en klaas :)

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: ORPG's :: ORPG 3 personen-
Ga naar: