Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Maaike, Sief en Sanne

Ga naar beneden 
3 plaatsers
Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
AuteurBericht
Sanne

Sanne


Aantal berichten : 2521
Registratiedatum : 24-11-11
Leeftijd : 29
Woonplaats : Phantasia

Maaike, Sief en Sanne Empty
BerichtOnderwerp: Maaike, Sief en Sanne   Maaike, Sief en Sanne Emptywo mei 23, 2012 8:46 am

ik heb hem maar hier neer gezet, leek me wel zo logisch.

Oke het onderwerp is dus de tuin van Satan.
Een, zoals veel mensen het noemen, vervloekt bos dat ligt in een afgelegen dorpje genaamt Angolia. Het bos zou mensen aanvallen als je het binnen komt maar de mensen die in harmonie met het bos leven weten wel beter.
Haat, neid en afgunst. Je kunt het beter niet voelen als je het bos wilt betreden. Vele hebben hun dood gevonden opzoek naar de gouden dakpannen die bij de oude tempel in het midden van het vervloekte woud zouden moeten zijn. Slechts een heeft het overleefd. Een oude vrouw van in de 90 nu. Zij weet dat je het bos moet liefkozen. ZIj is de gene die mensen probeerd te waarschuwen dat je niet met woede het bos moet gaan verkennen. Maar iedereen verklaard haar voor gek niemand luisterd. Zullen toekomstige reizigers het wel overleven, of vinden ook zij hun dood wanneer ze opzoek gaan naar de schatten die zich in het bos bevinden.

oke je kan dus een ontdekkingsreiziger of iemand in het bos spelen.

lijstje:

Naam:
Achternaam:
Leeftijd:
Innerlijk:
Uiterlijk:
Achtergrond persoon:
Extra:
Door:

ik neem trouwens aan dat we voor de 3-3 gaan of voor 2-1??
Terug naar boven Ga naar beneden
Sifra

Sifra


Aantal berichten : 2004
Registratiedatum : 04-11-11
Leeftijd : 29
Woonplaats : Wonderland

Maaike, Sief en Sanne Empty
BerichtOnderwerp: Re: Maaike, Sief en Sanne   Maaike, Sief en Sanne Emptyvr mei 25, 2012 4:20 am

yay Very Happy even nadenken over een rol :p
Terug naar boven Ga naar beneden
http://brilliantbookshelftheblog.blogspot.nl/
Sanne

Sanne


Aantal berichten : 2521
Registratiedatum : 24-11-11
Leeftijd : 29
Woonplaats : Phantasia

Maaike, Sief en Sanne Empty
BerichtOnderwerp: Re: Maaike, Sief en Sanne   Maaike, Sief en Sanne Emptyvr mei 25, 2012 11:14 am

ik doe zoiezo een meisje die in het bos woont.
als jullie btw nog vragen hebben, gewoon stellen Very Happy

btw het is rond de tijd dat er nog geen electronica was, mensen reizen nog te paard en dat soort dingen.


Naam: Aria Sherapine
Achternaam:Rosewood
Leeftijd: 19
Innerlijk: Nieuwsgierig maar achterdochtig. Ze kent geen mensen van buitenaf, alleen de mensen die in het dorpje diep in het bos wonen kent ze. Elke keer als er weer nieuwe ontdekkingsreizigers zijn die het proberen bij de tempel te komen gaat ze een kijkje nemen. Verder kan ze wel een enorme last post zijn. Ze weet dat het gevaarlijk is als mensen hun dorp vinden, het kan hun rustige samenleving verstoren, en daardoor helpt ze soms het bos een handje.
Uiterlijk: Plaatje onder. Ze draagt ook echt al die sieraden en ook haar kleren bezitten randjes die met goud zijn ingelegd. Ze heeft iets langer blond haar en haar ene oog is blauw en haar andere groen. En ze kijkt wat vrolijker. Dat ding om haar nagel draagt ze niet.
Achtergrond persoon: Aria is geboren en getogen in het bos. Ze heeft nooit een stap buiten het bos gedaan, tegen gehouden door haar ouders en bang van wat er in de buitenwereld is. Ze kent elke verstop plek, elke plant en elke boom in het bos. Toen ze 10 was leerde ze van de medicijnvrouw in het dorp hoe het bos je kon genezen maar ook kon doden. Ze heeft altijd met plezier haar tijd in het bos doorgebracht. Ze is nooit door het bos aangevallen omdat ze ervan houd. Dat is haar met de paplepel in gegoten: hou van het bos en hij zal je beschermen. Zo niet, dan word het je dood.
Extra: Aria draagt altijd een dolk mee. In het lemmet zit een klein kuipje waar ze gif en zuur van de bomen in doet. Zo kan ze haar vijand of een prooi makkelijker doden, verwonden of verdoven. Ze weet van alles hoe ze het moet gebruiken.
Door: Sanne

Maaike, Sief en Sanne 4
Terug naar boven Ga naar beneden
Sifra

Sifra


Aantal berichten : 2004
Registratiedatum : 04-11-11
Leeftijd : 29
Woonplaats : Wonderland

Maaike, Sief en Sanne Empty
BerichtOnderwerp: Re: Maaike, Sief en Sanne   Maaike, Sief en Sanne Emptyza mei 26, 2012 12:14 am

Naam: Cecilia Elyra
Achternaam: Hamleigh
Leeftijd: 18 jaar
Innerlijk: Cecilia is erg volhoudend en vastberaden als het om de doelen in haar leven gaat. Haar familie is het allerbelangerijkste en ze stopt voor niks of niemand om ze te helpen. Verder is ze erg koppig, en een beetje uitlokkend, maar ook ontzettend opgewekt en vriendelijk.
Uiterlijk: Zie plaatje. Haar kleding is echter wat simpeler, armoediger.
Achtergrond persoon: Cecilia komt uit een arm gezin wat al jaren hun uiterste best moet doen om niet te verhongeren. Ze is de oudste uit het gezin met twee jongere zusjes en alleen nog haar vader. Haar moeder overleed al eerder aan hongersnood. Jarelang verbood haar vader haar om op zoek te gaan naar het goud in het woud, maar zodra ze 18 werd besloot ze om te gaan.
Extra: Ze draagt een zwaard bij zich waar ze goed mee overweg kan en een kleine dolk.
Door: Sifra

Maaike, Sief en Sanne 34q2z40
Terug naar boven Ga naar beneden
http://brilliantbookshelftheblog.blogspot.nl/
Sanne

Sanne


Aantal berichten : 2521
Registratiedatum : 24-11-11
Leeftijd : 29
Woonplaats : Phantasia

Maaike, Sief en Sanne Empty
BerichtOnderwerp: Re: Maaike, Sief en Sanne   Maaike, Sief en Sanne Emptyza mei 26, 2012 3:50 am

en nu is het wachten op maaike Very Happy:D
Terug naar boven Ga naar beneden
Sifra

Sifra


Aantal berichten : 2004
Registratiedatum : 04-11-11
Leeftijd : 29
Woonplaats : Wonderland

Maaike, Sief en Sanne Empty
BerichtOnderwerp: Re: Maaike, Sief en Sanne   Maaike, Sief en Sanne Emptyza mei 26, 2012 8:40 am

haha ja inderdaad :p
Terug naar boven Ga naar beneden
http://brilliantbookshelftheblog.blogspot.nl/
Maaike
Admin
Maaike


Aantal berichten : 2384
Registratiedatum : 04-11-11
Woonplaats : Neverland

Maaike, Sief en Sanne Empty
BerichtOnderwerp: Re: Maaike, Sief en Sanne   Maaike, Sief en Sanne Emptyza mei 26, 2012 8:56 am

Ik ben er, ga even rustig lezen en rol maken..

Doen we alleen meisjes rollen die in het bos wonen xd?
Terug naar boven Ga naar beneden
https://rpgcorner.actieforum.com
Sanne

Sanne


Aantal berichten : 2521
Registratiedatum : 24-11-11
Leeftijd : 29
Woonplaats : Phantasia

Maaike, Sief en Sanne Empty
BerichtOnderwerp: Re: Maaike, Sief en Sanne   Maaike, Sief en Sanne Emptyza mei 26, 2012 9:03 am

Mijn rol woont in het bos, die van sief is een ontdekkingsreiziger.
mijn vraag is alleen nog even: deden we nou allemaal dubbel?? is wel leuker denk ik...
Terug naar boven Ga naar beneden
Sifra

Sifra


Aantal berichten : 2004
Registratiedatum : 04-11-11
Leeftijd : 29
Woonplaats : Wonderland

Maaike, Sief en Sanne Empty
BerichtOnderwerp: Re: Maaike, Sief en Sanne   Maaike, Sief en Sanne Emptyza mei 26, 2012 9:33 am

ik doe sowieso nog een jongen, anders voel ik me compleet :p
Terug naar boven Ga naar beneden
http://brilliantbookshelftheblog.blogspot.nl/
Sanne

Sanne


Aantal berichten : 2521
Registratiedatum : 24-11-11
Leeftijd : 29
Woonplaats : Phantasia

Maaike, Sief en Sanne Empty
BerichtOnderwerp: Re: Maaike, Sief en Sanne   Maaike, Sief en Sanne Emptyza mei 26, 2012 11:26 am

incompleet?? haha is goed ik zal er ook nog wel eentje maken maar morgen eerst werken op Walibi Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
Sifra

Sifra


Aantal berichten : 2004
Registratiedatum : 04-11-11
Leeftijd : 29
Woonplaats : Wonderland

Maaike, Sief en Sanne Empty
BerichtOnderwerp: Re: Maaike, Sief en Sanne   Maaike, Sief en Sanne Emptyza mei 26, 2012 10:50 pm

ik bedoelde incompleet ja, stomme auto spelling XD
Terug naar boven Ga naar beneden
http://brilliantbookshelftheblog.blogspot.nl/
Maaike
Admin
Maaike


Aantal berichten : 2384
Registratiedatum : 04-11-11
Woonplaats : Neverland

Maaike, Sief en Sanne Empty
BerichtOnderwerp: Re: Maaike, Sief en Sanne   Maaike, Sief en Sanne Emptyzo mei 27, 2012 3:08 am

Ik ga ook een jongen en meisje maken!
Terug naar boven Ga naar beneden
https://rpgcorner.actieforum.com
Sanne

Sanne


Aantal berichten : 2521
Registratiedatum : 24-11-11
Leeftijd : 29
Woonplaats : Phantasia

Maaike, Sief en Sanne Empty
BerichtOnderwerp: Re: Maaike, Sief en Sanne   Maaike, Sief en Sanne Emptyzo mei 27, 2012 8:36 am

ik kan geen leuke jongens vinden... grrr
Terug naar boven Ga naar beneden
Sifra

Sifra


Aantal berichten : 2004
Registratiedatum : 04-11-11
Leeftijd : 29
Woonplaats : Wonderland

Maaike, Sief en Sanne Empty
BerichtOnderwerp: Re: Maaike, Sief en Sanne   Maaike, Sief en Sanne Emptyzo mei 27, 2012 10:00 am

plaatjes bedoel je? Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
http://brilliantbookshelftheblog.blogspot.nl/
Sanne

Sanne


Aantal berichten : 2521
Registratiedatum : 24-11-11
Leeftijd : 29
Woonplaats : Phantasia

Maaike, Sief en Sanne Empty
BerichtOnderwerp: Re: Maaike, Sief en Sanne   Maaike, Sief en Sanne Emptyzo mei 27, 2012 10:09 am

ja Razz:P
ik blijf bij deze hangen

Naam: Raven
Achternaam: Weyland
Leeftijd: 23
Innerlijk: Raven is een spontanen jongen die er alles aan doet om zijn ouder van de dood te bewaren. Hij gaat voor ze door het vuur wat hij ook voor een goede vriend zou doen. Hij is behulpzaam en kan goed samenwerken en de leiding op zich nemen. Als hem iets niet aanstaat merk je dat snel genoeg.
Uiterlijk: plaatje, verder heeft hij een litteken over zijn linkerwang lopen en boven zijn linker wenkbrauw die zijn wenkbrauw ook doorkruist zeg maar. Dit komt door het bos wat hij nog maar net heeft overleefd.
Achtergrond persoon: Raven heeft al vaker geprobeerd door het bos heen te komen maar elke keer zonder succes. Hij is maar net ontsnapt en heeft er een aantal flinke littekens opgeleverd in zijn gezicht. Zijn familie is arm en zijn ouders kunnen maar net rondkomen van wat hij vangt tijdens de jacht. Zijn moeder is dood ziek en zijn vader gehandicapt en zit thuis zonder dat hij wat kan. De enige kans voor hen is dat Raven het bos in weet te komen en met de gouden dakpannen van de tempel terug weet te komen.
Extra: Hij draagt altijd een zwaard bij zich, op het plaatje een katana maar in het echt een echt zwaard. Ook heeft hij altijd wel een paar pijltje mee met een soort pijpje om vijanden of dieren te verdoven.
Door: Sanne

Maaike, Sief en Sanne 2


Laatst aangepast door Sanne op zo mei 27, 2012 10:27 am; in totaal 2 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Sifra

Sifra


Aantal berichten : 2004
Registratiedatum : 04-11-11
Leeftijd : 29
Woonplaats : Wonderland

Maaike, Sief en Sanne Empty
BerichtOnderwerp: Re: Maaike, Sief en Sanne   Maaike, Sief en Sanne Emptyzo mei 27, 2012 10:18 am

wauw, die is vet *__*

ik ben nog steeds aan het zoeken Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
http://brilliantbookshelftheblog.blogspot.nl/
Sanne

Sanne


Aantal berichten : 2521
Registratiedatum : 24-11-11
Leeftijd : 29
Woonplaats : Phantasia

Maaike, Sief en Sanne Empty
BerichtOnderwerp: Re: Maaike, Sief en Sanne   Maaike, Sief en Sanne Emptyzo mei 27, 2012 10:18 am

ik hoor net dat ik die doe haha Razz:P
even rolletje maken. pas gewoon mijn andere bericht aan Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
Maaike
Admin
Maaike


Aantal berichten : 2384
Registratiedatum : 04-11-11
Woonplaats : Neverland

Maaike, Sief en Sanne Empty
BerichtOnderwerp: Re: Maaike, Sief en Sanne   Maaike, Sief en Sanne Emptyma mei 28, 2012 3:23 am

Naam: Arianna
Achternaam: Whitman
Leeftijd: 17
Innerlijk: Arianna is een opvliegend, ongeduldig en koppig meisje. Met het bos kan ze echter wel goed omgaan, omdat dat heel anders voor haar aanvoelt dan mensen. Voor mensen heeft ze niet echt geduld, tenzij ze gewoon rustig zijn. Helaas heeft ze een aantal domme reizigers gezien en sinds dien is ze haar geduld snel verloren. Ze leeft liever in haar eentje omdat ze weet dat het gevaarlijk voor haar en anderen is als ze met mensen is die haar irriteren. Ze gaat altijd haar eigen gang en daarom woont ze in het bos. Ze kan gewoon niet leven bij anderen in de buurt, in een drukke stad of wat dan ook. Daarom leeft ze in het dorpje, en voornamelijk gewoon in het bos.
Uiterlijk: Arianna is erg klein voor haar leeftijd, ze kan zichzelf nog kleiner maken waardoor ze bijna niet opvalt. Ze heeft rode krullen die langs haar gezicht vallen maar die ze meestal met een leren touwtje bij elkaar heeft gebonden. Haar ogen zijn donkergroen en af en toe bijna bruin. Ze heeft sproetjes en een bleke huid, als je haar ziet denk je dat ze een stil, schattig, verlegen meisje is. Helaas is dat niet waar als ze met de verkeerde mensen omgaat, en daarom probeert ze die te ontlopen.
Achtergrond persoon:..
Extra: -
Door: Maaike



Naam: Gaberial
Achternaam: Roach
Leeftijd: 21
Innerlijk: Gabe is van nature een vrolijke spontane jongen. De laatste tijd is hij alleen een stuk stiller en bedachtzamer geworden. Hij kan nog steeds wel grapjes maken maar dat is meer omdat het gewoon zo hoort en hij graag andere mensen op hun gemak heeft. Hij laat nooit zien wat hij zelf denkt of voelt en heeft een groot verantwoordelijkheid gevoel. Hij denkt goed na over de dingen die hij doet omdat hij vroeger een aantal fouten heeft gemaakt. Hij kan die nu niet meer rechtzetten maar hij kan er wel van leren, en dus voortaan goed nadenken en niet meer naïef dingen beslissen.
Uiterlijk: Donkerblond warrig haar wat echt nooit in model blijft zitten. Hij is lang en breed, wat hem ook best sterk maakt. Zijn ogen zijn blauw groen en hij heeft meestal een vrolijke lach. De laatste tijd is hij echter een stuk serieuzer en soms stiller. Dan kan je aan zijn gezicht niet echt aflezen wat hij denkt of voelt.
Achtergrond persoon: Gabe komt uit een stad ver weg van het bos, hij is daar op een gegeven moment vertrokken toen hij 17 was. Hij is nu opweg naar het bos omdat hij er van gehoord heeft. Hij hoopt dat hij zo kan laten zien dat hij verandert is, en voor zijn gevoel 'goed genoeg'. Hij is al een tijdje aan het reizen en omdat dat hem goed afgaat hoopt/denkt hij dat hij het bos ook wel in kan gaan.
Extra: -
Door: Maaike



Ik heb geen plaatjes gevonden nog :C
Terug naar boven Ga naar beneden
https://rpgcorner.actieforum.com
Sifra

Sifra


Aantal berichten : 2004
Registratiedatum : 04-11-11
Leeftijd : 29
Woonplaats : Wonderland

Maaike, Sief en Sanne Empty
BerichtOnderwerp: Re: Maaike, Sief en Sanne   Maaike, Sief en Sanne Emptyma mei 28, 2012 6:14 am

Naam: Edward
Achternaam: Huntley
Leeftijd: 19 jaar
Innerlijk: Edward was altijd een vriendelijke, behulpzame jongen die met iedereen wel goed overweg kon. Hij is nog steeds aardig, maar heeft ook heel veel opgekropte woede en wil gaan wraak nemen op de persoon die zijn ouders vermoorde. Meestal weet hij zich goed te beheersen, maar soms kan hij nogal kortaf of zelfs gemeen uit de hoek komen.
Uiterlijk: Zie plaatje. Hij heeft geen maliënkolder aan, maar heeft casuele,comfortable kleding aan in bruin en natuurtinten, met een donkere mantel. Op zijn sleutelbeen loopt een dun litteken tot halverwege zijn borstkas, een overblijfsel met zijn aanvaring met het bos.
Achtergrond persoon: Hij woonde tot zijn 14de samen met zijn ouders in het bos. Op een middag kwamen ze echter niet meer terug en zijn toen aan de rand van het bos gevonden, vermoord. Edward werd hier zo woedend van dat hij zichzelf niet meer onder controle kon houden. Het bos viel hem aan om hem te straffen. Hij is toen door zijn mede dorpelingen naar de rand van het bos gestuurd, zo ongeveer verbannen, om daar te gaan wonen voor zijn eigen bestwil.
Extra: -
Door: Sifra

Ik kon echt nauwlijks iets vinden, dus dan maar deze Razz

Maaike, Sief en Sanne Otdjc2
Terug naar boven Ga naar beneden
http://brilliantbookshelftheblog.blogspot.nl/
Maaike
Admin
Maaike


Aantal berichten : 2384
Registratiedatum : 04-11-11
Woonplaats : Neverland

Maaike, Sief en Sanne Empty
BerichtOnderwerp: Re: Maaike, Sief en Sanne   Maaike, Sief en Sanne Emptyma mei 28, 2012 6:18 am

Nou ik denk dat we dan kunnen beginnen als we een keer alle drie online zijn!
Terug naar boven Ga naar beneden
https://rpgcorner.actieforum.com
Sifra

Sifra


Aantal berichten : 2004
Registratiedatum : 04-11-11
Leeftijd : 29
Woonplaats : Wonderland

Maaike, Sief en Sanne Empty
BerichtOnderwerp: Re: Maaike, Sief en Sanne   Maaike, Sief en Sanne Emptyma mei 28, 2012 6:19 am

idd (:
Terug naar boven Ga naar beneden
http://brilliantbookshelftheblog.blogspot.nl/
Maaike
Admin
Maaike


Aantal berichten : 2384
Registratiedatum : 04-11-11
Woonplaats : Neverland

Maaike, Sief en Sanne Empty
BerichtOnderwerp: Re: Maaike, Sief en Sanne   Maaike, Sief en Sanne Emptyma mei 28, 2012 6:22 am

Wachten op Sanne dus haha, ik wil rpgen :C verveel me omdat ik niet meer hoef te leren XD
Terug naar boven Ga naar beneden
https://rpgcorner.actieforum.com
Sifra

Sifra


Aantal berichten : 2004
Registratiedatum : 04-11-11
Leeftijd : 29
Woonplaats : Wonderland

Maaike, Sief en Sanne Empty
BerichtOnderwerp: Re: Maaike, Sief en Sanne   Maaike, Sief en Sanne Emptyma mei 28, 2012 6:24 am

ik moet wel leren, maar heb geen zin meer in school dus ga veeeel liever rpgen XD
Terug naar boven Ga naar beneden
http://brilliantbookshelftheblog.blogspot.nl/
Maaike
Admin
Maaike


Aantal berichten : 2384
Registratiedatum : 04-11-11
Woonplaats : Neverland

Maaike, Sief en Sanne Empty
BerichtOnderwerp: Re: Maaike, Sief en Sanne   Maaike, Sief en Sanne Emptyma mei 28, 2012 6:25 am

Haha ja dat herken ik ook wel!


Ik probeer het Hairspray script te vertalen..
Terug naar boven Ga naar beneden
https://rpgcorner.actieforum.com
Sanne

Sanne


Aantal berichten : 2521
Registratiedatum : 24-11-11
Leeftijd : 29
Woonplaats : Phantasia

Maaike, Sief en Sanne Empty
BerichtOnderwerp: Re: Maaike, Sief en Sanne   Maaike, Sief en Sanne Emptyma mei 28, 2012 8:18 am

arthur!! <3

van mij apart kunnen we beginnen Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Maaike, Sief en Sanne Empty
BerichtOnderwerp: Re: Maaike, Sief en Sanne   Maaike, Sief en Sanne Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Maaike, Sief en Sanne
Terug naar boven 
Pagina 1 van 2Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Maaike & Sanne
» Klaas, Maaike en Sanne
» [Sanne & Maaike] Gotta Catch 'Em All!
» Sanne, sanne, sanneee
» hahaha sief

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: ORPG's :: ORPG 3 personen-
Ga naar: