Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 In the Lost City

Ga naar beneden 
+2
Sifra
Sanne
6 plaatsers
Ga naar pagina : 1, 2, 3 ... 21 ... 42  Volgende
AuteurBericht
Sanne

Sanne


Aantal berichten : 2521
Registratiedatum : 24-11-11
Leeftijd : 29
Woonplaats : Phantasia

In the Lost City Empty
BerichtOnderwerp: In the Lost City   In the Lost City Emptywo okt 31, 2012 3:08 am

Ik denk dat jullie het wel begrijpen maar toch nog even een kleine verhaallijn.

Het verhaal speelt zich af in het jaar 2157, in een stad die is verlaten door de mensheid. Op 2 groepen na. 2 groepen die elk een kant van de stad in bezit hebben en proberen te overleven in een stad die langzaam word terug genomen door de natuur. Grote gebouwen staan op instorten, winkels zijn vervallen en voedsel is bedorven. De natuur is terug net als wilde dieren. Om te overleven moeten de 2 bendes onderhandelen, jagen en soms doden om te overleven.

De bende aan de noordkant van de stad. Deze is in bezig van de enige water toevoer van de stad: een rivier die net buiten de stad ontstaat en naar de stad toe stroomt. Ze hebben hem zo afgesloten dat alleen zij het water hebben.

De bende aan de zuidkant van de stad. Deze is in bezig van het enige vruchtbare stuk grond. Ze kunnen gewassen verbouwen en zo aan nog een beetje eten komen.

Natuurlijk is de stad veel groter dan alleen de gebieden waar de bendes wonen. Er zijn oude gebouwen, winkels, apotheken en ga zo maar door. Maar niets is meer zonder gevaar. Er zijn wolven, puma's, roofvogels, reptielen en ga zo maar door. Het gevaar licht in een klein hoekje. Wie overleeft het? Worden er vriendschappen gesloten? Geheime ontmoetingen tussen de 2 bendes en ga zo maar door.


De waslijst:
Naam:
Leeftijd:
Kant: Noord/Zuid
Innerlijk:
Uiterlijk:
Diensten aan de bende: bijv onderhandelaar, verkenner, ga zo maar door. mag meerder
Wapens: (geweren zijn er maar munitie is schaars)
Extra:
Door:
Terug naar boven Ga naar beneden
Sanne

Sanne


Aantal berichten : 2521
Registratiedatum : 24-11-11
Leeftijd : 29
Woonplaats : Phantasia

In the Lost City Empty
BerichtOnderwerp: Re: In the Lost City   In the Lost City Emptywo okt 31, 2012 5:38 am

Naam: Luna Blackwood
Leeftijd: 19
Kant: Noord
Innerlijk: Lunais lief en zachtaardig. Ze is tegen gevechten en hoopt dat de 2 bendes ooit slim zullen zijn en samen gaan leven zodat ze het allemaal overleven en ze niet meer hoeven te doden. Ze gaat geweld zoveel mogelijk uit de weg tenzij er geen andere manier is, dan vecht ze wel maar met zo min mogelijk schade. Ze is makkelijk te overhalen maar weet heel goed wanneer iemand gebruik van haar maakt. Zoals vaak word gezegd uiterlijk bedriegt, ze is behoorlijk sluw. Ze kan best wel speels overkomen.
Uiterlijk: plaatjes onderaan, verder is Luna redelijk klein voor haar leeftijd en lenig, ze draagt altijd een tasje om haar middel met zalfjes en middeltjes. Je weet immers maar nooit wanneer je het nodig zal hebben.
Diensten aan de bende: Luna is een verkenner, verder is ze goed in het verzorgen van verwondingen op allerlei manieren.
Wapens: Luna heeft in beide laarzen die ze draagt een dolk verstopt, verder heeft ze een geweer voor de veiligheid onder de band die ze om haar middel draagt. Ze heeft hem dan wel maar gebruikt hem alleen als het echt noodzakelijk is of als ze jaagt op eten.
Extra: Luna is vaak in de kerk in het centrum van de stad te vinden. Ze is verder niet gelovig maar geloofd wel dat iemand daar boven op hen neerkijkt en zorgt dat ze het zullen overleven. Verder heeft ze een valk. Ze heeft het dier gered van een wolf en sindsdien is het beestje bij haar. Ze gebruikt hem vaak als ''postduif'' als ze op verkenning is. Die jongen op het plaatje van de link was haar broer. Die is gedood door een slang. Ze is graag alleen, dan voelt ze zich vrij en niet zo bekeken.
Door: Sanne Very Happy

die jongen is haar broer
Luna alleen


Laatst aangepast door Sanne op wo nov 07, 2012 9:53 am; in totaal 3 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Sifra

Sifra


Aantal berichten : 2004
Registratiedatum : 04-11-11
Leeftijd : 29
Woonplaats : Wonderland

In the Lost City Empty
BerichtOnderwerp: Re: In the Lost City   In the Lost City Emptywo okt 31, 2012 6:32 am

Naam: Caleb Hamilton
Leeftijd: 21
Kant: Noord
Innerlijk: Caleb heeft een kalm, calculerend karakter. Hij probeert mensen en situaties eerst in te schatten voordat hij een besluit neemt. Tegenover zijn vrienden is hij vriendelijk en behulpzaam, tegen zijn vijanden koel en afstandelijk. Hij is iemand die liever dingen uitpraat dan actie onderneemt, maar is ook niet bang om voor zichzelf of zijn vrienden te vechten indien dit nodig is.
Uiterlijk: Klik Hij is redelijk lang en breed/gespierd gebouwd.
Diensten aan de bende: Hij onderhandelt meestal met de bende in zuid en wanneer dit niet nodig is staat hij 's avonds wacht.
Wapens: Een zwaard en een dolk.
Extra: Hij is van zijn zuster gescheiden toen ze moesten vluchten voor wolven. Hij is nog steeds dagelijks op zoek naar haar in het bos, terwijl ze in werkelijkheid bij de zuidelijke bende zit.
Door: Sifra

Naam: Audrey Hamilton
Leeftijd: 19
Kant: Zuid
Innerlijk: Audrey is het tegenovergestelde van haar broer. Terwijl hij rustig en afwachtend is, is zij impulsief, strijdlustig en koppig. Ze onderneemt liever actie dan erover te praten en doet er alles om te bewijzen dat ze geen zwak meisje is. Verder is ze vrijwel altijd opgewekt en probeert alles positief te bekijken.
Uiterlijk: Klik
Diensten aan de bende: Ze jaagt voor voedsel
Wapens: Ze heeft een pijl en boog die ze gebruikt om te jagen en een revolver die ze bewaard voor momenten dat ze hem echt nodig heeft omdat munitie schaars is.
Extra: Ze is haar broer uit het oog verloren en heeft zich sinsdien bij de zuidelijke bende aangesloten, denkend dat hij dood is.
Door: Sifra


Laatst aangepast door Sifra op di nov 06, 2012 3:57 am; in totaal 7 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
http://brilliantbookshelftheblog.blogspot.nl/
Maaike
Admin
Maaike


Aantal berichten : 2384
Registratiedatum : 04-11-11
Woonplaats : Neverland

In the Lost City Empty
BerichtOnderwerp: Re: In the Lost City   In the Lost City Emptywo okt 31, 2012 6:38 am

Ik ga nadenken over mijn rol, maar ben vanavond sowieso naar een halloween feest Very Happy!
Terug naar boven Ga naar beneden
https://rpgcorner.actieforum.com
Sanne

Sanne


Aantal berichten : 2521
Registratiedatum : 24-11-11
Leeftijd : 29
Woonplaats : Phantasia

In the Lost City Empty
BerichtOnderwerp: Re: In the Lost City   In the Lost City Emptywo okt 31, 2012 10:41 am

have fun!! ik ga denk ik morgen ook nog een mannelijke rol maken even nadenken Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks

feniks


Aantal berichten : 5404
Registratiedatum : 18-11-11
Leeftijd : 32
Woonplaats : The second star to the right. through to Neverland

In the Lost City Empty
BerichtOnderwerp: Re: In the Lost City   In the Lost City Emptywo okt 31, 2012 11:09 am

Ik maak morgen mijn rol. Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks

feniks


Aantal berichten : 5404
Registratiedatum : 18-11-11
Leeftijd : 32
Woonplaats : The second star to the right. through to Neverland

In the Lost City Empty
BerichtOnderwerp: Re: In the Lost City   In the Lost City Emptydo nov 01, 2012 12:11 am

Naam:Kay
Leeftijd:20
Kant: Zuid
Innerlijk:kay is een leergierige jongen en ook erg nieuwschierig naar nieuwe dingen. hij weet de grensen en zal die niet snel overschrijden tenzij hij niet anderster kan. hij weet veel van medicijne af in het algemeen merk je dat niet alleen als iemand gewond of ziek is merk je dat. hij heeft ook zenuw trekjes dat komt door zien ziekte. hij kan zich zelf niet ten volle behandelen aangezien er een tekort zal komen aan medicijne dus hij moet het verdelen en zorgen tot hij net geen schade ondervind. zijn handen trillen vaak. over het algemeen is hij vrolijk en hij word niet snel kwaad. soms sluit hij zich af van andere.
Uiterlijk: http://browse.deviantart.com/?q=boy#/d14emhf
Diensten aan de bende: hij verzamelt alle medice spullen die hij kan vinden. ook weet hij meestal precies waarvoor ze zijn en tegen wat hoe ze werken, hij heeft zich daar in verdiept.
Wapens: hij heeft altijd een paar messen bij.
Extra:hij heeft diabetes en moet zijn suikerpijl op juiste hoogte houden, door spuiten met insuline en met eten.
Door:feniks


Laatst aangepast door feniks op do nov 01, 2012 6:33 am; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Sanne

Sanne


Aantal berichten : 2521
Registratiedatum : 24-11-11
Leeftijd : 29
Woonplaats : Phantasia

In the Lost City Empty
BerichtOnderwerp: Re: In the Lost City   In the Lost City Emptydo nov 01, 2012 4:51 am

Naam: Jarred Rosewood
Leeftijd: 23
Kant: Zuid
Innerlijk: Jarred is in een woord apart. Hij is achterdochtig, meedogenloos en lichtelijk agressief naar de andere bende toe. Maar als je hem kent en hij mag je en wil voor je vechten gaat hij voor je door het vuur. Zoals hij voor zijn bende doet. Hij is zorgzaam en beschermend. Maar vooral niet bang om te doden en risico's te nemen. Het is een echte leider en probeert alles altijd in de goede banen te leiden. Lukt hem dat niet meteen dan met een omweg maar als hij iets voor ogen heeft gaat hij daar wel voor. Hij heeft zijn momenten dat niet niet bij hem in de buurt wilt en moet komen maar dan blijft hij ook wel bij je uit de buurt.
Uiterlijk: uiterlijk is link beneden. Maar dan heeft hij over zijn hele lichaam littekens, inclusief 1 boven zijn linker oog die zijn wenkbrauw doorkruist.
Diensten aan de bende: Jarred is de leider van de mensen aan de zuidkant van de stad al vind hij dat er niet echt een leider moet zijn maar gewoon een bende die er samen uitkomen.
Wapens: Jarred heeft 2 geweren die hij allen gebruikt als het nodig is. Verder heeft hij een zwaard en met scherpe materialen heeft hij werpsterren gemaakt.
Extra: Jarred is goed in het maken van wapens met van alles en nog wat. Hij is soms echt een grote broer figuur en dat zal hij ook altijd houden. Hij weet hoe erg de situatie is en hij weet dat er heel wat moet gebeuren als ze ooit nog een normaal en veilig leven willen.
Door: Sanne

de blonde van de 2


Laatst aangepast door Sanne op do nov 01, 2012 8:46 am; in totaal 2 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Sanne

Sanne


Aantal berichten : 2521
Registratiedatum : 24-11-11
Leeftijd : 29
Woonplaats : Phantasia

In the Lost City Empty
BerichtOnderwerp: Re: In the Lost City   In the Lost City Emptydo nov 01, 2012 8:31 am

haat aan dit... kan gewoon geen goed plaatje vinden voor Jarred..
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks

feniks


Aantal berichten : 5404
Registratiedatum : 18-11-11
Leeftijd : 32
Woonplaats : The second star to the right. through to Neverland

In the Lost City Empty
BerichtOnderwerp: Re: In the Lost City   In the Lost City Emptydo nov 01, 2012 8:36 am

Wat voor. Soort plaatje zoek je
Terug naar boven Ga naar beneden
Sanne

Sanne


Aantal berichten : 2521
Registratiedatum : 24-11-11
Leeftijd : 29
Woonplaats : Phantasia

In the Lost City Empty
BerichtOnderwerp: Re: In the Lost City   In the Lost City Emptydo nov 01, 2012 8:41 am

beetje leiders type
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks

feniks


Aantal berichten : 5404
Registratiedatum : 18-11-11
Leeftijd : 32
Woonplaats : The second star to the right. through to Neverland

In the Lost City Empty
BerichtOnderwerp: Re: In the Lost City   In the Lost City Emptydo nov 01, 2012 8:43 am

Oke ik ga je helpen zoeken
Terug naar boven Ga naar beneden
Sanne

Sanne


Aantal berichten : 2521
Registratiedatum : 24-11-11
Leeftijd : 29
Woonplaats : Phantasia

In the Lost City Empty
BerichtOnderwerp: Re: In the Lost City   In the Lost City Emptydo nov 01, 2012 8:46 am

heb er een Very Happy
http://fc01.deviantart.net/fs23/i/2007/324/5/a/My_last_bullet_by_brilcrist.jpg
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks

feniks


Aantal berichten : 5404
Registratiedatum : 18-11-11
Leeftijd : 32
Woonplaats : The second star to the right. through to Neverland

In the Lost City Empty
BerichtOnderwerp: Re: In the Lost City   In the Lost City Emptydo nov 01, 2012 8:49 am

die is mooi
Terug naar boven Ga naar beneden
Sifra

Sifra


Aantal berichten : 2004
Registratiedatum : 04-11-11
Leeftijd : 29
Woonplaats : Wonderland

In the Lost City Empty
BerichtOnderwerp: Re: In the Lost City   In the Lost City Emptydo nov 01, 2012 8:56 am

Die is awesome!

tot nu toe hebben we twee meisjes noord en drie jongen zuid, hahaha XD Zal ik anders mijn twee rollen van plek veranderen om het een beetje te verdelen?
Terug naar boven Ga naar beneden
http://brilliantbookshelftheblog.blogspot.nl/
feniks

feniks


Aantal berichten : 5404
Registratiedatum : 18-11-11
Leeftijd : 32
Woonplaats : The second star to the right. through to Neverland

In the Lost City Empty
BerichtOnderwerp: Re: In the Lost City   In the Lost City Emptydo nov 01, 2012 8:58 am

ik wil mijne ook best veranderen en dan nog een meisje maken bij zuid. maar mij leek het handigste want mijn rol zal sneller denken aan eten dan aan water....
Terug naar boven Ga naar beneden
Sanne

Sanne


Aantal berichten : 2521
Registratiedatum : 24-11-11
Leeftijd : 29
Woonplaats : Phantasia

In the Lost City Empty
BerichtOnderwerp: Re: In the Lost City   In the Lost City Emptydo nov 01, 2012 9:00 am

mij maakt het niet uit. Maaike moet ook nog haar rollen maken. Alleen als ik mijn meisje verkas krijgen we dat Yaïra en Kay hetzelfde doen in de bende Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
Sifra

Sifra


Aantal berichten : 2004
Registratiedatum : 04-11-11
Leeftijd : 29
Woonplaats : Wonderland

In the Lost City Empty
BerichtOnderwerp: Re: In the Lost City   In the Lost City Emptydo nov 01, 2012 9:02 am

voor mij maakt het vrij weinig uit, dus heb het verandert (;
Terug naar boven Ga naar beneden
http://brilliantbookshelftheblog.blogspot.nl/
Sanne

Sanne


Aantal berichten : 2521
Registratiedatum : 24-11-11
Leeftijd : 29
Woonplaats : Phantasia

In the Lost City Empty
BerichtOnderwerp: Re: In the Lost City   In the Lost City Emptydo nov 01, 2012 9:03 am

oke Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks

feniks


Aantal berichten : 5404
Registratiedatum : 18-11-11
Leeftijd : 32
Woonplaats : The second star to the right. through to Neverland

In the Lost City Empty
BerichtOnderwerp: Re: In the Lost City   In the Lost City Emptydo nov 01, 2012 9:03 am

jah daarom heb ik ook deze bende gepakt...of ik doe gewoon nog een jongens rol
Terug naar boven Ga naar beneden
Sanne

Sanne


Aantal berichten : 2521
Registratiedatum : 24-11-11
Leeftijd : 29
Woonplaats : Phantasia

In the Lost City Empty
BerichtOnderwerp: Re: In the Lost City   In the Lost City Emptydo nov 01, 2012 9:06 am

kan ook maar maaike moet even komen Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks

feniks


Aantal berichten : 5404
Registratiedatum : 18-11-11
Leeftijd : 32
Woonplaats : The second star to the right. through to Neverland

In the Lost City Empty
BerichtOnderwerp: Re: In the Lost City   In the Lost City Emptydo nov 01, 2012 9:08 am

oke, mij maakt het niet uit of ik ee meisjes of nog een jongens rol doe,
Terug naar boven Ga naar beneden
Sanne

Sanne


Aantal berichten : 2521
Registratiedatum : 24-11-11
Leeftijd : 29
Woonplaats : Phantasia

In the Lost City Empty
BerichtOnderwerp: Re: In the Lost City   In the Lost City Emptydo nov 01, 2012 9:09 am

echt jou keuze mop Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
Sanne

Sanne


Aantal berichten : 2521
Registratiedatum : 24-11-11
Leeftijd : 29
Woonplaats : Phantasia

In the Lost City Empty
BerichtOnderwerp: Re: In the Lost City   In the Lost City Emptyvr nov 02, 2012 4:52 am

nu is het wachten op Maaike
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks

feniks


Aantal berichten : 5404
Registratiedatum : 18-11-11
Leeftijd : 32
Woonplaats : The second star to the right. through to Neverland

In the Lost City Empty
BerichtOnderwerp: Re: In the Lost City   In the Lost City Emptyvr nov 02, 2012 4:56 am

Jah hart roepen Maaike komen
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





In the Lost City Empty
BerichtOnderwerp: Re: In the Lost City   In the Lost City Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
In the Lost City
Terug naar boven 
Pagina 1 van 42Ga naar pagina : 1, 2, 3 ... 21 ... 42  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» The Lost City

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: RPG's :: Overig-
Ga naar: