Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 In the Lost City

Ga naar beneden 
+2
Sifra
Sanne
6 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 12 ... 21, 22, 23 ... 32 ... 42  Volgende
AuteurBericht
Sanne

Sanne


Aantal berichten : 2521
Registratiedatum : 24-11-11
Leeftijd : 29
Woonplaats : Phantasia

In the Lost City - Pagina 22 Empty
BerichtOnderwerp: Re: In the Lost City   In the Lost City - Pagina 22 Emptyvr nov 16, 2012 2:06 pm

Jarred keek Sin aan. 'He grapjas, met die arm? Dacht het dus even niet. Jij gaat rustig aan doen. Anders weet ik het wel weer. Dan hebben we straks 2 gehandicapten en een die op zijn suikerspiegel moet letten. Dan blijven Gabe en ik over en kunnen wij de rotzooi gaan opruimen. Dacht het dus even mooi niet he.' Hij keek Sin streng aan. 'Tot je arm minimaal voor de helft genezen is, ga jij helemaal niets doen.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Ruuz

Ruuz


Aantal berichten : 1493
Registratiedatum : 17-03-12
Leeftijd : 29
Woonplaats : Ik ben een muis in jouw voorraadkast

In the Lost City - Pagina 22 Empty
BerichtOnderwerp: Re: In the Lost City   In the Lost City - Pagina 22 Emptyvr nov 16, 2012 11:39 pm

Sin keek Jarred aan toen die hem streng toesprak en je kon de teleurstelling haast van zijn gezicht lezen. 'Nouuu...' zeurde hij. 'Ik wil niet nutteloos blijven liggen tot ik hersteld ben! We hebben veel voedsel nodig, Jarred. Zij krijgen onze hele oogst. Wat moeten wij dan? Op stenen kauwen?' protesteerde hij. Hij vond het niet leuk om de hele tijd te liggen. Het was saai, je had niks te doen en Sin was net iets te levendig om te blijven liggen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sanne

Sanne


Aantal berichten : 2521
Registratiedatum : 24-11-11
Leeftijd : 29
Woonplaats : Phantasia

In the Lost City - Pagina 22 Empty
BerichtOnderwerp: Re: In the Lost City   In the Lost City - Pagina 22 Emptyza nov 17, 2012 3:54 am

Jarred keek naar Sin. 'Ik weet dat het niet le Razz uk is om niets te doen en ik heb net zo een hekel aan stil zitten als jij, maar deste meer je stil zit, deste snellet je weer op de been bent en gewoon weer aan de slag kan.' Jarred dacht kort diep na. 'Als je beloofd, en ik wil echt dat je het beloofd, dan mag je na de onderhandeling op konijen gaan jagen. Maar zodra je enig spoor ziet van een roofdier of iemand van Noord, g je er vndoor. Heb geen zin om een man te verliezen door domheid.'


zullen we zo gaan doen dat z gaan onderhandelen?? Aangezien ik er alleen morgen nog ben en daarna een week weg enzo.. Wil ik Luns evn pleite hebben
Terug naar boven Ga naar beneden
Ruuz

Ruuz


Aantal berichten : 1493
Registratiedatum : 17-03-12
Leeftijd : 29
Woonplaats : Ik ben een muis in jouw voorraadkast

In the Lost City - Pagina 22 Empty
BerichtOnderwerp: Re: In the Lost City   In the Lost City - Pagina 22 Emptyza nov 17, 2012 4:21 am

Is goed <3
---

Sin luisterde naar Jarred terwijl hij sprak en een glimlach verscheen toen hij hoorde dat hij op konijnen mocht jagen als hij iets beloofde. En die belofte was niet eens zo erg. 'Ik beloof het je, Jarred. Je zult helemaal niemand verliezen.' Hij gaf hem een dikke knipoog en keek weer naar het plafond. Hij viel na een tijdje in slaap door moeheid.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sanne

Sanne


Aantal berichten : 2521
Registratiedatum : 24-11-11
Leeftijd : 29
Woonplaats : Phantasia

In the Lost City - Pagina 22 Empty
BerichtOnderwerp: Re: In the Lost City   In the Lost City - Pagina 22 Emptyza nov 17, 2012 5:44 am

Ik heb het gevoel dat het rpg een beetje dood aan het gaan is.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ruuz

Ruuz


Aantal berichten : 1493
Registratiedatum : 17-03-12
Leeftijd : 29
Woonplaats : Ik ben een muis in jouw voorraadkast

In the Lost City - Pagina 22 Empty
BerichtOnderwerp: Re: In the Lost City   In the Lost City - Pagina 22 Emptyza nov 17, 2012 5:55 am

Dat heb ik ook een beetje :c En het is zo'n leuk rpg. Het mag niet dood D:
Terug naar boven Ga naar beneden
Maaike
Admin
Maaike


Aantal berichten : 2384
Registratiedatum : 04-11-11
Woonplaats : Neverland

In the Lost City - Pagina 22 Empty
BerichtOnderwerp: Re: In the Lost City   In the Lost City - Pagina 22 Emptyza nov 17, 2012 6:12 am

Ik was weg, maar ik ben er weer helemaal om mee te doen! Hoe kan ik er het beste in stappen nu Smile?
Terug naar boven Ga naar beneden
https://rpgcorner.actieforum.com
Ruuz

Ruuz


Aantal berichten : 1493
Registratiedatum : 17-03-12
Leeftijd : 29
Woonplaats : Ik ben een muis in jouw voorraadkast

In the Lost City - Pagina 22 Empty
BerichtOnderwerp: Re: In the Lost City   In the Lost City - Pagina 22 Emptyza nov 17, 2012 6:19 am

Hmh, Gabe kan op zich wel heel droog binnenkomen nu. Want er gebeurt niks interessants nu.
En Luna zou nog de bom van het kus-gedoe laten vallen ofzo?
Terug naar boven Ga naar beneden
Sanne

Sanne


Aantal berichten : 2521
Registratiedatum : 24-11-11
Leeftijd : 29
Woonplaats : Phantasia

In the Lost City - Pagina 22 Empty
BerichtOnderwerp: Re: In the Lost City   In the Lost City - Pagina 22 Emptyza nov 17, 2012 6:21 am

Ja idd ik wil dit rpg echt door laten spelen tot ze minimaal samen komen zeg maar. Dus dat Zuid en Noord de strijdbijl begraven en samen komen. Zou leuk zijn.

Gabe kan helpen met spillen klaarmaken voor de overdracht. Ik denk trouwens dat het slim is als we die morgen gaan doen wt ik ga zo een voorstelling in.. En Arianne kan met Caleb mee en toch haar hart luchten over Luna en Sin of met Luna kletsen ofzo.

Dat wilde ik bij de onderhandeling laten doen want dan kan ze meteen wegrennen ofzo zodat ik de aamkomende week niet bang hoef te zijn dat ik veel mis. Met kamp enzo
Terug naar boven Ga naar beneden
Maaike
Admin
Maaike


Aantal berichten : 2384
Registratiedatum : 04-11-11
Woonplaats : Neverland

In the Lost City - Pagina 22 Empty
BerichtOnderwerp: Re: In the Lost City   In the Lost City - Pagina 22 Emptyza nov 17, 2012 6:26 am

Ok ik ga het proberen hahah xD

Arianna hing op de bank, ze verveelde zich ontzettend. Ze keek om zich heen, maar iedereen was druk bezig of saai ofzo. Ze neuriede een liedje en tikte met haar hand op de rand van de bank. 'Is er iemand hier in de buurt?' riep ze, ze moest met iemand praten ofzo.

Gabe kwam het huis binnen, hij kwam van buiten en had daar kennelijk dingen gedaan of zaken geregeld. Hij keek om zich heen en ja wie zitten er hier in de woonkamer ofzo? Help me Razz!
Terug naar boven Ga naar beneden
https://rpgcorner.actieforum.com
Ruuz

Ruuz


Aantal berichten : 1493
Registratiedatum : 17-03-12
Leeftijd : 29
Woonplaats : Ik ben een muis in jouw voorraadkast

In the Lost City - Pagina 22 Empty
BerichtOnderwerp: Re: In the Lost City   In the Lost City - Pagina 22 Emptyza nov 17, 2012 6:28 am

En tot Sin en Luna samen komen <3

Jarred zit in de woonkamer, Audrey ook en Sin ligt te slapen xD
Terug naar boven Ga naar beneden
Maaike
Admin
Maaike


Aantal berichten : 2384
Registratiedatum : 04-11-11
Woonplaats : Neverland

In the Lost City - Pagina 22 Empty
BerichtOnderwerp: Re: In the Lost City   In the Lost City - Pagina 22 Emptyza nov 17, 2012 6:31 am

xD ok
Terug naar boven Ga naar beneden
https://rpgcorner.actieforum.com
Sanne

Sanne


Aantal berichten : 2521
Registratiedatum : 24-11-11
Leeftijd : 29
Woonplaats : Phantasia

In the Lost City - Pagina 22 Empty
BerichtOnderwerp: Re: In the Lost City   In the Lost City - Pagina 22 Emptyza nov 17, 2012 6:39 am

Jarred keek op toen hij voetstappen hoorde. Hij knikte Gabe begroetend toe toen hij hem zag staan. 'Goede middag, waar heb jij de hele tijd gezeten?' hij lachtte. 'Ik kan wel een handje gebruiken met spullen pakken. Zeker nu meneer hier gehandicapt op de bank ligt, niets te doen.' hij gebaarde naar Sin die lag te slapen.

Luna zat op de bank, diep in gedachten verzonken. Ze vroeg zich af hoe het met Sin ging, maar ook hoe het kwam dat Ryuk zo onder het bloed zat. Had hij gevochten mrt een ander dier of had een van de mensen van Noord toch geprobeerd hem te doden. Ze keek op naar Arianne. ' Gabe is volgens mij een stukje wandelen.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Maaike
Admin
Maaike


Aantal berichten : 2384
Registratiedatum : 04-11-11
Woonplaats : Neverland

In the Lost City - Pagina 22 Empty
BerichtOnderwerp: Re: In the Lost City   In the Lost City - Pagina 22 Emptyza nov 17, 2012 6:45 am

Gabe knikte 'Tuurlijk ik help wel' zei hij. "Wat kan ik doen?' hij keek even naar Sin en lachte toen. Hij ging op de bank zitten 'Ik was gewoon kijken of er ergens nog dingen waren' zei hij, en hij haalde zijn schouders op.

Arianna knikte vaagjes 'Ok' zei ze. Ze keek naar Luna en fronste, ze keek bedenkelijk maar zei maar niks.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://rpgcorner.actieforum.com
feniks

feniks


Aantal berichten : 5404
Registratiedatum : 18-11-11
Leeftijd : 32
Woonplaats : The second star to the right. through to Neverland

In the Lost City - Pagina 22 Empty
BerichtOnderwerp: Re: In the Lost City   In the Lost City - Pagina 22 Emptyza nov 17, 2012 8:18 am

Mensjes ik kan alleensprekend reageren zit namelijk nog ongeveer een week aan mijn mobile vast pc moet gemaakt worden want zit een virusin en daarom heeft Sigi internet verbinding hier gesloten

Dus kan daarom niet reageren hier DX
Terug naar boven Ga naar beneden
Sanne

Sanne


Aantal berichten : 2521
Registratiedatum : 24-11-11
Leeftijd : 29
Woonplaats : Phantasia

In the Lost City - Pagina 22 Empty
BerichtOnderwerp: Re: In the Lost City   In the Lost City - Pagina 22 Emptyza nov 17, 2012 8:21 am

Jarred keek naar Gabe. 'Dankje, Zou jij voor mij willen zorgen dat zoveel mogelijk groente en fruit in een zak wil doen. Maar hou wel wat over dat wij minimaal een week kunnen leven op het minimum. Die uit het Noorden weten toch niet hoeveel we hebben dus ze kunnen echt niet ruiken of we alles geven of niet. Zolang we maar een beetje over houden anders gaan wij verhongeren. Dan ga ik de munitie halen.' Hij keek spijtig. Helaas moest hij daarvan wel alles meenemen. Munitie was schaarser dan eten dus dat konden ze moeilijk achterhouden.

Luna keek naar Arianne. Ze stond op en ging naast haar zitten waarna ze diens hand pakte en haar aankeek. 'Luister het spijt me. Het was moeilijk om het je te vertellen.' Ze keek haar doordringend aan. ' Wil je me vergeven?'
Terug naar boven Ga naar beneden
Maaike
Admin
Maaike


Aantal berichten : 2384
Registratiedatum : 04-11-11
Woonplaats : Neverland

In the Lost City - Pagina 22 Empty
BerichtOnderwerp: Re: In the Lost City   In the Lost City - Pagina 22 Emptyza nov 17, 2012 8:28 am

Haha aw oke
Terug naar boven Ga naar beneden
https://rpgcorner.actieforum.com
Sanne

Sanne


Aantal berichten : 2521
Registratiedatum : 24-11-11
Leeftijd : 29
Woonplaats : Phantasia

In the Lost City - Pagina 22 Empty
BerichtOnderwerp: Re: In the Lost City   In the Lost City - Pagina 22 Emptyza nov 17, 2012 8:34 am

Aahw dat is bale stef
Terug naar boven Ga naar beneden
Maaike
Admin
Maaike


Aantal berichten : 2384
Registratiedatum : 04-11-11
Woonplaats : Neverland

In the Lost City - Pagina 22 Empty
BerichtOnderwerp: Re: In the Lost City   In the Lost City - Pagina 22 Emptyza nov 17, 2012 8:44 am

Sanne schreef:
Jarred keek naar Gabe. 'Dankje, Zou jij voor mij willen zorgen dat zoveel mogelijk groente en fruit in een zak wil doen. Maar hou wel wat over dat wij minimaal een week kunnen leven op het minimum. Die uit het Noorden weten toch niet hoeveel we hebben dus ze kunnen echt niet ruiken of we alles geven of niet. Zolang we maar een beetje over houden anders gaan wij verhongeren. Dan ga ik de munitie halen.' Hij keek spijtig. Helaas moest hij daarvan wel alles meenemen. Munitie was schaarser dan eten dus dat konden ze moeilijk achterhouden.

Luna keek naar Arianne. Ze stond op en ging naast haar zitten waarna ze diens hand pakte en haar aankeek. 'Luister het spijt me. Het was moeilijk om het je te vertellen.' Ze keek haar doordringend aan. ' Wil je me vergeven?'

Gabe knikte en stond op. Hij begon de zakken met eten in te pakken maar zorgde dat er nog genoeg over was voor hen om van te leven.


Arianna keek haar aan en zuchtte. 'Je moet niet vragen of ik je vergeef voor het feit dat je de waarheid hebt gesproken.' zei ze. 'Ik ben blij dat je eerlijk tegen me bent. Het is gewoon heel wat om te accepteren.' Ze kneep in Luna's hand. 'Nouja het is maar een keer gebeurd en het was om je leven te redden toch?' zei ze met moeite, ze vond het nog steeds raar.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://rpgcorner.actieforum.com
Ruuz

Ruuz


Aantal berichten : 1493
Registratiedatum : 17-03-12
Leeftijd : 29
Woonplaats : Ik ben een muis in jouw voorraadkast

In the Lost City - Pagina 22 Empty
BerichtOnderwerp: Re: In the Lost City   In the Lost City - Pagina 22 Emptyza nov 17, 2012 9:06 am

Sin sliep en begon te snurken xD
Terug naar boven Ga naar beneden
Maaike
Admin
Maaike


Aantal berichten : 2384
Registratiedatum : 04-11-11
Woonplaats : Neverland

In the Lost City - Pagina 22 Empty
BerichtOnderwerp: Re: In the Lost City   In the Lost City - Pagina 22 Emptyza nov 17, 2012 9:31 am

Wil er iemand een ORPG maken ofzo Smile?
Terug naar boven Ga naar beneden
https://rpgcorner.actieforum.com
Sanne

Sanne


Aantal berichten : 2521
Registratiedatum : 24-11-11
Leeftijd : 29
Woonplaats : Phantasia

In the Lost City - Pagina 22 Empty
BerichtOnderwerp: Re: In the Lost City   In the Lost City - Pagina 22 Emptyza nov 17, 2012 9:33 am

Luna kikte. Het was waar of niet? Had ze het wel gedaan, alleen om zichzelf te bevrijden ZE wist het niet meer. Het bracht haar in de war. Ze wist zelf zeker dat het zo was, dat ze het alleen maar had gedaan om zichzelf te bevrijden. Ze wende haar blik af van Arianne, in de hoop dat die haar twijfels niet in haar ogen zou kunnen aflezen. Als ze het alleen maar had gedaan omdat ze zichzelf probeerde te bevrijden, waarom had haar hart toen een sprongetje gemaakt toen ze na de kus hem in de ogen had aangekeken, waarom werd ze warm van binnen toen ze naast hem neerknielde om zijn vriend te helpen, en waarom voelde het veilig en vertrouwd toen ze heel kort zijn hand had aangeraakt toen ze de insuline voor die jongen aan hem gaf. Waarom? Ze werd er gek van. Ze wist het niet meer. En elke keer als ze er over begon, elke keer als ze aan hem dacht dan... Nee! Het mocht niet. Ze zou verstoten worden door haar familie als ze met hem ging. Ze keek Arianne aan. Zij, Caleb, Rabb en Arya waren familie voor haar, die wilde ze niet verraden. Rabb en Caleb hadden haar altijd beschermd, hadden haar het gevoel gegeven dat ze broers van haar waren. Maar Sin... Sin had haar doen glimlachen doen hij haar aankeek.

Jarred was saai munitie aan het pakken en in een zak aan het doen. Hij floot een deuntje en keek kort op toen hij Sin hoorde snurken. Hij gooide een onschuldige kogel huls naar Sin zijn hoofd in de hoop hem stil te krijgen.


OKe ik ga zo voorstelling afbreken en dan naar huis. Denk dat ik rond 1, half 1 nog wel even een berichtje kan doen. Morgen ben ik er waarschijnlijk rond 3 a 4 uur want ik ga afscheid nemen van een oude buurvrouw van mij uit Duitsland, die is vrijdag gestorven aan een acuute hersenbloeding. En de crematie is woensdag middag en dan zit ik in de schijt ardenne dus daar kan ik niet heen.. Dus ga ik morgen gedag zeggen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sanne

Sanne


Aantal berichten : 2521
Registratiedatum : 24-11-11
Leeftijd : 29
Woonplaats : Phantasia

In the Lost City - Pagina 22 Empty
BerichtOnderwerp: Re: In the Lost City   In the Lost City - Pagina 22 Emptyza nov 17, 2012 9:33 am

Maaike zodra ik terug ben van de Ardenne wil ik dol graag een orpg met je maken Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
Maaike
Admin
Maaike


Aantal berichten : 2384
Registratiedatum : 04-11-11
Woonplaats : Neverland

In the Lost City - Pagina 22 Empty
BerichtOnderwerp: Re: In the Lost City   In the Lost City - Pagina 22 Emptyza nov 17, 2012 9:41 am

:C aw Sanne, het komt goed en we zien je snel weer hier terug <3 en dan gaan we een ORPG maken.

Arianna trok Luna naar zich toe en gaf haar een knuffel. "Het komt wel goed, en ik ben er voor je' ze lachte naar haar. 'Zullen we iets gaan doen ofzo?' toen zag ze haar gezicht. 'He het komt wel goed, ik ben heus niet boos op je' zei ze. Ze ging weer normaal op de bank zitten.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://rpgcorner.actieforum.com
Ruuz

Ruuz


Aantal berichten : 1493
Registratiedatum : 17-03-12
Leeftijd : 29
Woonplaats : Ik ben een muis in jouw voorraadkast

In the Lost City - Pagina 22 Empty
BerichtOnderwerp: Re: In the Lost City   In the Lost City - Pagina 22 Emptyza nov 17, 2012 9:46 am

Aww, veel sterkte Sanne <3 Het komt helemaal goed en wie zien je snel weer terug C:
---

Sin werd geraakt door de lege kogel huls, maar keerde zich alleen op zijn andere zij en snurkte verder xD
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





In the Lost City - Pagina 22 Empty
BerichtOnderwerp: Re: In the Lost City   In the Lost City - Pagina 22 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
In the Lost City
Terug naar boven 
Pagina 22 van 42Ga naar pagina : Vorige  1 ... 12 ... 21, 22, 23 ... 32 ... 42  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» The Lost City

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: RPG's :: Overig-
Ga naar: