Onderwerp: Re: Kiddo & Sifish wo feb 13, 2013 4:30 am
"Sorry, ik wist niet dat je kwaad werd," zei Sirius en zette uit veiligheid een paar stappen achteruit. Hij stak zijn hand uit met een grijns. "Mag ik mijn toverstok terug?"
Lily glimlachte toen ze James hoorde lachen. "Ja, ze zijn verschrikkelijk slecht in Toverdranken," zei ze geamuseerd. "En nonverbale spreuken." Ze keek James aan. "Dus, is alles goed tussen ons?" vroeg ze voorzichtig.
Maaike Admin
Aantal berichten : 2384 Registratiedatum : 04-11-11 Woonplaats : Neverland
Onderwerp: Re: Kiddo & Sifish wo feb 13, 2013 4:34 am
Anna gooide zijn stok naar hem toe maar glimlachte toch. 'Alsjeblieft.' zei ze. Ze zuchtte diep 'Waarom dacht ik dat ik dit zou kunnen winnen?' mompelde ze.
James grinnikte, dat was in elk geval goed om te weten. Hij keek haar aan 'Ja.' zei hij. Hij glimlachte.
Onderwerp: Re: Kiddo & Sifish wo feb 13, 2013 4:40 am
Sirius ving zijn stok op en stak die in zijn gewaad. "Jullie gaan het prima doen, maak je niet druk,' zei hij geruststellend. "Al ben ik wel benieuwd wat de volgende opdrachten worden."
Lily ademde diep uit. "Gelukkig," zei ze met een tevreden glimlach. Ze stond op. "Niet om de moed te bederven maar we hebben wel les het volgende uur."
Maaike Admin
Onderwerp: Re: Kiddo & Sifish wo feb 13, 2013 4:47 am
Anna glimlachte 'Dat is juist wel fijn, dan kan ik mijn gedachten op iets anders zetten' zei ze tegen Lily. Ze stond op en pakte haar tas, ze keek naar Sirius. "Daar ben ik ook wel benieuwd naar ja.'
James rolde met zijn ogen, van hem mochten ze de lessen best afschaffen voor de kampioenen, dan konden ze meer oefenen.
Onderwerp: Re: Kiddo & Sifish wo feb 13, 2013 4:54 am
Sirius zuchtte diep. "Ik ga niet naar de les," zei hij koppig. Vragend keek hij James aan. "Jij wel?"
Lily keek fronsend naar het tweetal maar besloot dat het hun eigen probleem was. Ze liep het lokaal uit.
Maaike Admin
Onderwerp: Re: Kiddo & Sifish wo feb 13, 2013 4:56 am
Anna keek even vreemd naar Sirius en toen naar James 'Als we naar de les gaan geven we sowieso de indruk dat we kennelijk niet hoeven te oefenen en dus goed genoeg zijn..' zei ze. 'Bovendien is James al goed, en ik ga naar de les. Dus spijbelen heeft niet echt zin, zeker niet in jou geval' zei ze tegen Sirius, en ze liep achter Lily aan naar buiten.
James keek naar Sirius en haalde zijn schouders op. 'Ik weet niet' mompeld ehij.
Onderwerp: Re: Kiddo & Sifish wo feb 13, 2013 5:01 am
Sirius sloeg zijn tas over zijn schouder. "Ik heb geen zin, doe wat je wilt," zei hij schouderophalend en liep richting de leerlingenkamer.
Lily liep richting het lokaal.
we kunnen doorspoelen naar de eerste opdracht als je dat wilt?
Maaike Admin
Onderwerp: Re: Kiddo & Sifish wo feb 13, 2013 5:02 am
Ja goed idee
Anna stond in de tent van de kampioenen, James stond iets verderop. Ze zuchtte diep en keek voor zich uit naar het tentdoek. Ze wist nog helemaal niet tegen wie ze moest duelleren.
James keek de tent rond, de meeste kampioenen waren nogal zenuwachtig. Hij had er eigenlijk net zo'n last van, hij was ook bijna nooit zenuwachtig voor een zwerkbalwedstrijd ofzo. Bovendien had hij hier een goed idee over.
Onderwerp: Re: Kiddo & Sifish wo feb 13, 2013 5:12 am
Adam zat op een krukje en staarde naar de grond. Net als bij zwerkbal wedstrijden voelde hij zich ontzettend nerveus en misselijk. Het moment dat een wedstrijd echter begon was hij ontzettend kalm en hij hoopte van harte dat dat nu ook het geval zou zijn.
Lily zat op de tribune naast Sirius. Stiekem was ze ook wel nerveus voor haar vrienden.
Perkamentus liep de tent in en riep de kampioenen bijeen. "Jullie dueleren in tweetallen en krijgen zelf de kans wie van jullie tegen wie van het tegenstandersteam dueleert. Elk team dueleert tegen elk ander team," legde hij uit. Hij haalde een zakje tevoorschijn met daarin stukjes papier. "Als eerste hebben we Griffoendor.. tegen Ravenklauw, daarna Huffelpuf tegen Zwadderich, Ravenklauw tegen Zwadderich en als laatste Griffoendor tegen Huffelpuf. Succes."
Maaike Admin
Onderwerp: Re: Kiddo & Sifish wo feb 13, 2013 5:15 am
Anna keek op, Griffoendor tegen Ravenklauw en Griffoendor tegen Huffelpuf, ze liep snel naar James toe. Ze moest of tegen een van de ravenklauwers of tegen een Huffelpuf, en misschien was dat wel Adam. Ze keek hem vragend aan, het was gewoon een feit dat hij beter was.
James liep ook naar haar toe. 'Ik denk dat we jou tegenover een Ravenklauwer moeten zetten' zei hij. 'We hebben opzich geluk dat we niet tegen Zwadderich moeten.' hij glimlachte.
Onderwerp: Re: Kiddo & Sifish wo feb 13, 2013 5:26 am
Adam zuchtte teleurgesteld. Hij kwam overeind en liep naar zijn teamgenoot toe terwijl hij probeerde uit te vogelen hoe ze het het beste konden aanpakken. Uiteindelijk nam hij een besloot. "Oke, jij gaat tegen griffoendor, ik tegen Zwadderich, goed?" zei hij zo rustig mogelijk.
Perkamentus keek de kampioenen aan. "Klaar om te gaan? Stap dan de tent uit," zei hij en liep naar buiten toe om ze aan te kondigen.
we moeten ook even bedenken wat we voor de volgende opdrachten doen, en wanneer de dooddoeners zich er mee gaan bemoeien? :p
Maaike Admin
Onderwerp: Re: Kiddo & Sifish wo feb 13, 2013 5:31 am
We kunnen de volgende opdracht gewoon zo'n hindernis ding doen, of iets anders DX zoals het doolhof ofzo? En dat er tussendoor dan al een paar keer een soort aanval wordt gedaan of iets anders op zweinstein? Ik weet niet. En dan uiteindelijk bij de laatste opdracht de dooddoeners die zich er mee gaan bemoeien?
Anna keek even naar Adam, zij moesten tegen Griffoendor en Zwadderich, zij had geluk dat ze tegen Ravenklauw moest. Ze keek naar James en knikte. 'Ok dan begin ik! zei ze, en ze nam een hele diepe zucht. Ze glimlachte en liep naar de uitgang van de tent, bij de andere uitgang stond de ravenklauwer al klaar, de jongen..
James keek naar Anna en hoopte dat ze het goed zou doen, hij hoorde Adam verderop zeggen dat hij tegen Zwadderich zou gaan. Hij moest dus tegen het meisje van Huffelpuf, hij grijnsde. Dit zouden ze allebei winnen.
Onderwerp: Re: Kiddo & Sifish wo feb 13, 2013 5:35 am
jepp is goed. Doolhof is wel spannend ><
Adam ging weer zitten en tikte nerveus met zijn voet op de grond. Hij had veel liever tegen James gemoeten dan tegen Regilus Zwarts maar wist vrij zeker dat zijn teamgenoot de Zwadderaars niet aan kon.
Lily stond op en begon luid te klappen toen ze Anna zag aankomen. Sirius leunde over de reling om beter zicht te kunnen krijgen.
Perkamentus keek naar het tweetal. "Zodra jullie klaar zijn mogen jullie beginnen," deelde hij mee en ging zitten.
Maaike Admin
Onderwerp: Re: Kiddo & Sifish wo feb 13, 2013 5:41 am
Anna ging tegenover de Ravenklauwer staan, ze boog zoals dat hoorde en ging klaar staan. Ze wist zeker dat de ravenklauwer zou proberen haar te ontwapenen als eerste, dat leek namelijk het veiligste om mee te beginnen. Zodra de ravenklauwer een ontwapeningsspreuk op haar af stuurde had zij haar stok al opgeheven en een nonverbale protego geproduceerd. Ze keek naar de jongen en stuurde een andere spreuk op hem af. En na een tijdje geduelleert te hebben vloog de jongen achteruit en vloog zijn stok tollend uit zijn hand, Anna ving hem op en grijnsde. Dat was een stuk makkelijker geweest dan ze in het begin gedacht had. En Maaike had geen zin om het hele gevecht uit te typen.
James juigde in de tent toen Anna de jongen ontwapende. Hij grijnsde breed en zag de anderen in de tent niet al te blij kijken.
Onderwerp: Re: Kiddo & Sifish wo feb 13, 2013 5:45 am
nou dat vond ik al redelijk uitgetypt hahaha Xd
Lily juigde luid toen Anna de jongen ontwapende. Sirius grijnsde. "Ik wist wel dat ze het kon!"
Adam grijnsde naar Anna en stak zijn duim op toen ze terugkwam. Met een nerveuze blik stond hij op en liep naar de ingang. Zodra Perkamentus het teken gaf liepen ze naar buiten en gingen in positie staan. Het moment dat hij gebogen had was Adam ineens zijn zenuwen kwijt en voelde hij zich al iets zelfverzekerder, al keek Regulus hem met een gevaarlijke blik aan.
Maaike Admin
Onderwerp: Re: Kiddo & Sifish wo feb 13, 2013 5:49 am
Anna ging op een bankje naast het veld zitten, ze mocht niet terug naar de tent. Ze keek gespannen naar Adam, ze was niet alleen tegen zwadderich omdat ze een griffoendor was, ze was dubbel tegen zwadderich omdat ze vóór Adam was. Ze voelde een soort zenuwen opkomen en keek gespannen naar hem en Regulus.
James wachtte in de tent af, hij gleurde door een kiertje heen, net zoals hij bij Anna had gedaan, afwachtend. Hij hoopte dat zwadderich zou verliezen, als hij dan Huffelpuf inmaakte stonden ze alsnog voor en stond Zwadderich achter.
Onderwerp: Re: Kiddo & Sifish wo feb 13, 2013 6:00 am
Sirius maakte een geirriteerd geluid toen hij zijn broer zag. "Ik hoop dat die Adam hem inmaakt," mompelde hij.
Adam boog. Zoals hij verwacht had zou Regulus gelijk aanvallen en hij wist net op tijd een schildspreuk te vormen. Hij deed meerdere pogingen om regulus te ontwapenen maar telkens weer wist zijn tegenstander te ontkomen. Hij wist nog net een nonverbale vloek te ontwijken waarvan hij vrij zeker wist dat het geen legale was voordat hij zijn kans greep en met een nonverbale ontwapeningsspreuk Regulus zijn staf afnam. Zwaar hijgend stapte hij van het podium af en ging naast Anna zitten.
Maaike Admin
Onderwerp: Re: Kiddo & Sifish wo feb 13, 2013 6:09 am
Anna grijnsde naar Adam 'Goed gedaan!' fluisterde ze. Ze glimlachte en keek weer naar de volgende mensen die het veld opkwamen. Ze wachtte gespannen af, en hoopte dat James ondertussen niet gek werd van het wachten.
James stond nu alleen met het Huffelpuf meisje en grijnsde naar haar, ze leek niet al te blij te zijn dat ze tegen hem moest. Hij leunde nonchalant tegen een pilaar van de tent aan om het nog erger te maken, alsof hij dat duel wel eventjes zou gaan winnen zometeen. Hij wist dat hij het meisje niet zomaar mocht onderschatten maar toch had hij een goed gevoel..
Onderwerp: Re: Kiddo & Sifish wo feb 13, 2013 6:13 am
Adam fronste zijn wenkbrauwen. "Hij speelt vals," fluisterde hij terug. "Ik kon zweren dat hij een cruciatusvloek afvuurde.' Hij keek weer voorwaarts en klapte toen de Zwadderaar won, en binnen een paar minuten nog wel.
"En dan als laatste Griffoendor tegen Huffelpuf," kondigde Perkamentus aan.
Maaike Admin
Onderwerp: Re: Kiddo & Sifish wo feb 13, 2013 6:15 am
Anna fronste en zuchtte 'Zwadderaars zullen het nooit eerlijk spelen denk ik.' mompelde ze. Ze zuchtte diep en klapte met tegenzin. Ze ging een beetje overeind zitten en glimlachte. 'Kom op James!' mompelde ze, toen keek ze opzij en lachte even schuldbewust naar Adam, aangezien James tegen een Huffelpuffer ging.
James liep het veld op en grijnsde toen het publiek begon te juigen. Hij ging op zijn plek staan en boog.
Onderwerp: Re: Kiddo & Sifish wo feb 13, 2013 6:20 am
Adam keek Anna hoofdschuddend aan maar kon zijn grijns niet onderdrukken. "Kom op," mompelde hij meer tegen zichzelf en staarde naar zijn teamgenoot waarvoor ik even geen naam heb XD.
Lily klapte luid toen James opkwam maar niks kon Sirius gejoel overstemmen. Ze rolde lachend met haar ogen. "Als ik niet beter zou weten zou ik denken dat jullie een serieuze relatie hadden."
Maaike Admin
Onderwerp: Re: Kiddo & Sifish wo feb 13, 2013 6:24 am
James had vrij snel gewonnen van het meisje, hij maakte een kleine buiging en grinnikte, hij zou altijd blijven wie hij was. Hij liep naar de kant en gaf Anna en high five. 'Zo dat hebben we goed gedaan volgens mij.' hij grijnsde breed en keek even naar Adam, hij was een goede tegenstander en ze hadden geluk gehad dat ze niet tegen hem hadden moeten duelleren .
Anna glimlachte 'Goed gedaan!' riep ze. Ze hadden het allebei super goed gedaan, en als het goed is hadden ze gewonnen. Ze waren het enige team dat beide gewonnen hadden, maar ze zouden ook nog beoordeelt worden op andere punten.
Onderwerp: Re: Kiddo & Sifish wo feb 13, 2013 6:28 am
Adam glimlachte lichtjes naar James. "Goed gedaan," zei hij. Hij stond op en sloeg zijn arm om het huffelpuf meisje heen wat tranen in haar ogen had. "Maak je niet druk, je krijgt nog meer kansen," zei hij geruststellend.
Perkamentus kuchte luid en maande iedereen tot stilte met zijn door magie versterkte stem. "Op de eerste plaats hebben we Griffoendor," zei hij en glimlachte kort naar James en Anna. "Zwadderich en Huffelpuf delen een tweede plek, Ravenklauw komt als derde. We vertellen niet te veel over de volgende opdracht. Het enige wat je moet weten is dat het een soort hindernisbaan is. Griffoendor mag als eerste beginnen omdat ze deze ronde gewonnen hebben. Duo's starten deze keer los van elkaar en moeten individueel het eindpunt zien te bereiken."
Maaike Admin
Onderwerp: Re: Kiddo & Sifish wo feb 13, 2013 6:31 am
Anna keek naar het meisje, ze kreeg een naar gevoel in haar buik toen Adam haar omhelsde. Het meisje voelde zich duidelijk erg naar, en Anna had medelijden met haar. Maar zo mocht ze niet denken, het ging om haar en James en ze hadden gewonnen. Ze luisterde naar Perkamentus. Ze keek naar Jaems en glimlachte, individueel.. Ze wist dat James haar alsnog zou helpen mocht het nodig zijn. En dan mochten ze ook nog eens als eerste beginnen! Ze keek op, het publiek begon langzaam weg te stromen, en ze besloot hier te wachten op Lily en Sirius.
James grijnsde breed, de volgende opdracht zou waarschijnlijk avontuurlijk worden en daar had hij wel zin in! Eindelijk eens wat anders dan leren, lessen en examens! Hij draaide zich om naar de tribune en verwachtte Sirius, en misschien ook wel Lily, elk moment beneden te zien komen.
Onderwerp: Re: Kiddo & Sifish wo feb 13, 2013 6:34 am
Adam keek om naar Anna. "Ik zie je later wel," zei hij met een lichte glimlach en liep weg met zijn teamgenoot. Hij was best teleurgesteld dat ze niet gewonnen hadden maar op zich wel tevreden dat ze in ieder geval op de tweede plek stonden.
Sirius stormde zo ongeveer de tribune af en sloeg zijn armen om James en Anna heen. "Jullie deden het geweldig!" zei hij grijnzend.
Lily liep op het drietal af en omhelsde Anna. "Goed gedaan," zei ze glimlachend. "Jij ook James."