Aantal berichten : 2384 Registratiedatum : 04-11-11 Woonplaats : Neverland
Onderwerp: Re: Kiddo & Sifish wo feb 13, 2013 2:10 am
'jaloers?' vroeg james grijnzend, hij was niet zo heel makkelijk uit het veld te slaan.
Anna lachte 'dat is fijn. Dan heb ik een goede partner en een iets minder goede trainer' zei ze plagend. Ze keek naar Lily en James 'zeg ik dacht dat jullie vriendelijk tegen elkaar gingen doen..?'
Onderwerp: Re: Kiddo & Sifish wo feb 13, 2013 2:16 am
Lily snoof. "Jaloers op wat? Op één of ander dom meisje wat het leuk vind om aan de arm van de aanvoerder van het zwerkbalteam te paraderen terwijl deze aanvoerder meestal arrogant en kinderachtig is?" zei ze spottend. Ze wierp een blik op Anna. "Dat was ook zo maar dat is lastig met een onuitstaanbaar persoon zoals James."
Sirius floot zachtjes tussen zijn tanden. "Ik zou me er niet mee bemoeien als ik jou was," mompelde hij tegen Anna.
Maaike Admin
Onderwerp: Re: Kiddo & Sifish wo feb 13, 2013 2:40 am
James keek kwaad naar Liky en zei niks.
Anna rolde met haar ogen 'doe normaal Lily' zei ze. 'en of je het leuk vind of niet James is nu mijn partner en we moeten samen trainen. Als jij daar niet bij wil zijn is dat prima maar dan moet je dat nu even aangven'
Onderwerp: Re: Kiddo & Sifish wo feb 13, 2013 2:51 am
"Je hebt gelijk, sorry," mompelde Lily tegen Anna. Ze stond op en pakte haar tas. "Ik ga naar de bieb, succes met oefenen." Vlug liep ze de leerlingenkamer uit.
Sirius zakte wat onderuit op de bank. "Dus, waarom proberen we niet een oefenduel?" vroeg hij.
Maaike Admin
Onderwerp: Re: Kiddo & Sifish wo feb 13, 2013 2:57 am
Anna keek Sirius aan 'James en ik tegen elkaar bedoel je?' ze zuchtte 'we weten allemaal wie er dan wint'
James haalde zijn schouders op 'des te meer reden om te oefenen' zei hij
Onderwerp: Re: Kiddo & Sifish wo feb 13, 2013 3:01 am
Sirius knikte. "Inderdaad. Ik kijk wat er goed gaat en kan jullie tips geven," zei hij .
Maaike Admin
Onderwerp: Re: Kiddo & Sifish wo feb 13, 2013 3:08 am
James stond op 'Dan kunnen we maar beter even een leeg lokaal zoeken!' zei hij. Hij liep de leerlingenkamer uit, eigenlijk wou hij automatisch een gheime gang nemen maar hij wist niet of hij die aan Anna moest gaan onthullen, het was niet de bedoeling dat heel Griffoendor er van af wist.
Anna knikte 'Ok ok' mompelde ze, en ze liep achter hem aan. Ze wist dat ze goed kon toveren, en goed kon leren, maar duelleren had ze nog maar een paar keer gedaan..
Onderwerp: Re: Kiddo & Sifish wo feb 13, 2013 3:11 am
Sirius ging naast James lopen. "Niet de geheime gang," fluisterde hij. Hij liep de trap op naar de volgende verdieping en toverde het eerste de beste lokaal open. "Na jullie," zei hij en liet James en Anna voorgaan.
Maaike Admin
Onderwerp: Re: Kiddo & Sifish wo feb 13, 2013 3:14 am
Anna liep het lokaal in en voelde zich een beetje zenuwachtig. Ze schoof wat tafels aan de kant zodat ze wat meer ruimte hadden. Ze ging op een van de tafels zitten en wachtte af.
James kwam binnen en schoof ook een hoop dingen aan de kant. 'Zo.. ' zei hij.
Onderwerp: Re: Kiddo & Sifish wo feb 13, 2013 3:19 am
Sirius ging op een van de tafels zitten en keek afwachtend van James naar Anna. "Klaar om te gaan?" vroeg hij. "Ik kan ook tegen je Anna, als je het niet fijn vind om tegen James te gaan."
Maaike Admin
Onderwerp: Re: Kiddo & Sifish wo feb 13, 2013 3:24 am
Anna keek hem aan 'Eerst tegen James, ik kan maar beter weten hoe hij duelleert, en daarna tegen jou? Dan kan je me helpen.' zei ze.
James knikte en ging tegenover haar staan. 'Prima'
Onderwerp: Re: Kiddo & Sifish wo feb 13, 2013 3:38 am
Sirius grinnikte. "Nah, zo slecht was je niet," zei hij terwijl hij overeind kwam. "Je moet gewoon leren inschatten wat je tegenstander doet zodat je hem of haar voor kan zijn. Voor de rest doe je het prima."
Lily was het studeren na een tijdje zat en besloot op zoek te gaan naar de anderen. Ze volgde zich schuldig over wat ze gezegd had, al helemaal omdat ze Anna beloofd had dat ze zou helpen.
Maaike Admin
Onderwerp: Re: Kiddo & Sifish wo feb 13, 2013 3:41 am
Anna knikte 'Ok, maar je kan toch nooit weten wat de ander gaat doen?' vroeg ze.
James keek toe 'Echt weten kan je het niet, maar vaak valt het af te lezen, of is het voorspelbaar.' zei hij. 'Bij de meeste studenten in elk geval wel.'
Onderwerp: Re: Kiddo & Sifish wo feb 13, 2013 3:44 am
"Precies," zei Sirius knikkend. "Meesten zijn best voorspelbaar in hun spreukgebruik," zei hij. Hij pakte zijn toverstok en ging klaar staan. "Klaar?" vroeg hij.
Lily vond na een tijdje zoeken het juiste lokaal en liep naar binnen toe. Zwijgend ging ze naast James zitten.
Maaike Admin
Onderwerp: Re: Kiddo & Sifish wo feb 13, 2013 3:46 am
James zag haar binnenkomen maar keek niet op toen ze naast hem kwam zitten, hij keek naar Anna en Sirius.
Anna zuchtte en pakte ook haar stok weer goed vast. Ze richtte die op Sirius en keek hem aan '.. Uhm ik denk het, wat moet ik doen, je ontwapenen?' vroeg ze een klein beetje in paniek.
Onderwerp: Re: Kiddo & Sifish wo feb 13, 2013 3:50 am
Sirius grijnsde. "Ja, probeer het. Als je het nonverbaal kan zou het helemaal geweldig zijn," zei hij en ging klaar staan met zijn staf geheven. Afwachtend keek hij Anna aan.
"Het spijt me," zei Lily zacht tegen James zonder haar ogen van Anna en Sirius af te houden. "Dat was onaardig van me,"
Maaike Admin
Onderwerp: Re: Kiddo & Sifish wo feb 13, 2013 4:00 am
James had zin om heel bot terug te doen, ze vond hem arrogant toch? Dan kon hij dat nu maar net zo goed zijn, maar hij deed het niet. 'Ok' zei hij alleen maar zacht. Hij keek naar Anna en Sirius.
Anna zuchtte een paar keer diep in en uit, ging toen stevig staan en keek hem aan, wachtend. Nonverbaal, daar had ze op geoefend..
Onderwerp: Re: Kiddo & Sifish wo feb 13, 2013 4:10 am
Lily merkte dat James boos was en besloot daarom maar niks meer te zeggen. Ze nam het hem niet echt kwalijk.
Sirius nam eventjes de tijd. Na een lange stilte gaf hij vlug een zwiep met zijn toverstok en riep "Paralitis"
Maaike Admin
Onderwerp: Re: Kiddo & Sifish wo feb 13, 2013 4:13 am
Anna had het de hele tijd al gedacht, en nu zwaaide ze met haar stok terwijl ze uit alle macht 'protego' dacht, het was niet zo'n sterke spreuk als wanneer ze het had gezegd, maar hij werkte toch, ze grijnsde en zwaaide nogmaals sneller nu 'Expelliarmus!' riep ze snel.
James grijnsde 'He je kan nonverbaal toveren!" riep hij.
Onderwerp: Re: Kiddo & Sifish wo feb 13, 2013 4:15 am
Sirius stak zijn handen in de lucht zodra zijn toverstok wegvloog. Hij grijnsde naar Anna. "Goed gedaan!"
Lily klapte in haar handen. "Als je het op het echte toernooi ook zo doet win je makkelijk," zei ze glimlachend.
Maaike Admin
Onderwerp: Re: Kiddo & Sifish wo feb 13, 2013 4:17 am
Anna keek naar Lily 'Mensen op het echte toernooi kunnen misschien ook wel nonverbale spreuken gebruiken. En zij willen me écht aanvallen. Sirius niet' zei ze, ze keek naar hem. 'Hoop ik tenminste..'
James glimlachte 'Ja ze zullen veel harder hun best doen om je uit te schakelen..' zei hij. "We moeten meer over hen te weten komen.'
Onderwerp: Re: Kiddo & Sifish wo feb 13, 2013 4:21 am
Sirius lachtte. "Uhh nee niet echt. Nou van je Huffelpuff vriendje kan je sowieso te weten komen hoe zij te werk gaan, maar Ravenklauw en Zwadderich wordt wat lastiger." Hij draaide zich om naar James. "Zin in wat spionage werk?"
Lily schudde haar hoofd. "De Ravenklauwers kunnen geen nonverbale spreuken," zei ze. "Ik heb ze nog bijles gegeven maar schijnbaar krijgen ze het maar niet onder de knie."
Maaike Admin
Onderwerp: Re: Kiddo & Sifish wo feb 13, 2013 4:23 am
Anna keek kwaad naar Sirius 'Adam is niet mijn vriendje, en ik denk niet dat hij me dingen gaat vertellen over hun team.' zei hij.
James keek naar Lily. 'Je hebt de kampioenen van Ravenklauw les gegeven?' vroeg hij lachend.