Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 After Midnight.

Ga naar beneden 
3 plaatsers
Ga naar pagina : 1, 2, 3  Volgende
AuteurBericht
Freek

Freek


Aantal berichten : 1227
Registratiedatum : 16-04-12
Leeftijd : 31
Woonplaats : Magnolia

After Midnight. Empty
BerichtOnderwerp: After Midnight.   After Midnight. Emptyzo okt 20, 2013 3:31 am

Okidoki, Een rpg over Vampiers, Weerwolven (lycans), zombies en Monsterjagers.
het speelt zich af in deze tijd, zoals meestal is er een ruzie tussen Vampiers en weerwolven. de weerwolven waren in vroegere tijden slaven van de vampiers, het waren de bewakers voor overdag, ze zijn vrij gekomen en sinds dien is er een oorlog bezig. er is in deze rpg met maten een soort van magie, het heet alleen geen magie...volgen jullie t nog? als mens heb je het alleen als je het geluk hebt ermee geboren te zijn, voor de andere 2 rassen, is het ras gebonden.

Er zijn 3 type 'Rassen'
Mensen/ monster-jagers
Vampiers
Lycans

Mensen:
Valt niet veel over uit te leggen, als het monsterjagers zijn, zijn er verschillende manieren van strijden*.
Bijvoorbeeld met vuurwapens, zwaarden etc. maar ook, voor de gelukkigen die ermee zijn geboren, de magiesche energie, die zich uit in bvb energie velden kunnen produceren etc.
ze zijn het enige ras dat niet onsterfelijk is, mensen met Energie worden wel ouder dan normale mensen.
*Verschillende monster-jagers:
Energetic = gebruikt energie als aanvals middel
Knight = gebruik melee wapens zoals zwaarden, knuppels etc.
Dragon = gebruikt vuurwapens
Hunter = gebruikt pijl en boog/ kruisboog, messen en vallen.
Combinaties tot op zekere hoogte mogelijk

Vampiers:
Nee, ze gaan niet vonkelen als ze in de zon komen...ze verbranden namelijk, maar, ze kunnen wel rondlopen in schemer maar dan mogen ze niet in de zon komen.
vampier worden is niet moeilijk, als je het geluk hebt niet compleet leeggezogen te worden, en je overleeft de eerst volgende 12 uur en 45 minuten en 4 seconden...dan word je een vampier (yay).
Ze zijn onsterfelijk als het gaat om leeftijd, ze helen sneller dan een mens en hebben nog als extra dat hun speeksel wonden dicht, hun speeksel klieren zijn alleen onderontwikkeld, dus ze hebben niet altijd even veel speeksel in hun mond.
Vampiers hebben nacht visie, kunnen heel snel rennen, heel hoog springen en zijn erg stil en behendig. een vampier kan er voor kiezen mensen als minions te nemen, het aantal minions is afhankelijk van de sterkte van de vampier wat weer afhankelijk is van, wilskracht, Energie en leeftijd. een minion is een mens dat ze hebben gebeten, en leeggezogen, maar in plaats van het dood laten gaan van de mens, maken de vampiers een klein sneetje in hun vinger met hun ongelooflijk scherpe nagels die door beton heen kunnen, en laten een druppel bloed in de mens komen, de mensen luisteren nu naar de vampier. het zijn geen mensen meer maar meer Zombies, ze kunnen ook nie meer praten die minions. verder hebben ze erg sterke kaken. ze hebben een abillity dat Flits(en) heet, daarmee gaan ze zo'n snel dat ze eruit zien als een schim. ze kunnen mensen hypnotiseren, en ze zo dingen tot op zekere hoogte laten doen. ze hebben een boven gemiddeld gehoor. Ze moeten bloed drinken, als ze iets anders eten dan worden ze ziek en zonder behandeling gaan ze dood. Vampiers kunnen zich niet voortplanten. ze jagen meestal alleen.

Lycans:
Je kan niet zo makkelijk een lycan worden, er moet namelijk een hele ceremonie aan vooraf gaan. alleen zij die uitgekozen zijn door de binnenste cirkel mogen lycan worden. Lycans kunnen veranderen wanneer ze dat willen, als ze in lycan form zijn, staan ze op hun achter poten staan zijn ze tussen de 1.90 en de 2.60 meter (met uitzonderingen natuurlijk). Lycans zien er ongeveer zo uit http://dicksondaymoon.files.wordpress.com/2010/12/lycan_0.jpg . Ze zijn onsterfelijk als het gaat om leeftijd, ze hebben een ongelooflijk snel heelings vermogen (beetje zoals wolverine). in lycan form, zijn ze sterker dan vampiers. ze zijn niet sneller dan vampier maar hebben wel een beter uithoudingsvermogen. Hun nagels kunnen door beton scheuren en hun kaken kunnen bvb lood kapot bijten. ze hebben een heel erg hoog incarseerings vermogen. Lycans kunnen mensen in weerwolven veranderen door ze te bijten, met behulp van een soort gif dat in een kliertje naast de speeksel klieren zit, komt er dan het weerwolf gif in het bloed van de desbetreffende persoon, die dan in 24 uur een weerwolf word, in tegenstelling tot lycans zijn weerwolven niet onsterfelijk, wel worden ze heel veel ouder dan mensen, ze kunnen niet wanneer ze willen in lycans veranderen en doen dit 1 keer per maand als het volle maand is, in de 2 dagen voor volle maan, zijn ze veel sterker dan normale mensen en hebben dan ook veel meer energie dan normale mensen, in de 2 dagen na de volle maan is de mens ziekig en zwak. Het weerwolf gen kan overgedragen worden, in de 2 dagen voor de vollemaan, bij lycans kan dat altijd. Lycans hebben een gehoor en reuk vergelijkbaar met dat van een hond, meestal is het wat sterker. Lycans jagen vaak in groepen, van of lycans of weerwolven. Ze eten heel veel vlees, als mens eten ze meervlees dan gemiddeld, van bloed worden ze wilder en sterker.

als jullie nog iets willen toevoegen moet je het zeggen Razz


Laatst aangepast door Freek op zo okt 20, 2013 11:33 am; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks

feniks


Aantal berichten : 5404
Registratiedatum : 18-11-11
Leeftijd : 32
Woonplaats : The second star to the right. through to Neverland

After Midnight. Empty
BerichtOnderwerp: Re: After Midnight.   After Midnight. Emptyzo okt 20, 2013 4:44 am

Oke ik denk tot ik het snap ik ga dadelijk mijn rollen maken na het eten.

Tristan Rian Wings is een jongen lycan van 19 jaar oud. Nouw zo ziet hij er dan uit maar hij is al wat ouder. Maar ook weer niet zo heel oud. Hij weet de regels die er zijn onder de lycans maar hij houd zich er niet altijd aan. Hij is nogal rebels aangelecht en hij zwerft dan vaker ook alleen rond wat vele hem ten strengste afraden. Eentje raad hem dat niet af dat is de leider die ziet in tristan een gevaar. Die hij maar al te graag kwijt is. Tristan is vaker eerst terug houdend maar ook wel weer meteen aanvallend het licht aan de situatie en hoe zijn gemoed toestand is. Vaker licht het ook nog eens er aan wie het zegt. Hij heeft niet veel vrienden maar de paar die hij heeft daar is hij wel aardig tegen voor zijn doen. ook zal hij ze beschermen als het nodig is. Tristan lijkt soms een dwaas maar als je beter kijkt weet je tot hij dat niet is hij is slim op een eigenaardige manier. Tristan heeft bruin haar en goud bruine ogen. Hij is zoon 1.80 meter lang en is wat aan de magere kant. Hij draagt meestal een spijkerbroek met een t-shirt en een vest of een jas. De rest wat ik nog niet weet komt later wel.
Terug naar boven Ga naar beneden
Freek

Freek


Aantal berichten : 1227
Registratiedatum : 16-04-12
Leeftijd : 31
Woonplaats : Magnolia

After Midnight. Empty
BerichtOnderwerp: Re: After Midnight.   After Midnight. Emptyzo okt 20, 2013 6:45 am

Ik zit nu op t werk, daarna maak ik wel karakters, ik denk dat ik er 3 maak, van elk ras 1 ^^
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks

feniks


Aantal berichten : 5404
Registratiedatum : 18-11-11
Leeftijd : 32
Woonplaats : The second star to the right. through to Neverland

After Midnight. Empty
BerichtOnderwerp: Re: After Midnight.   After Midnight. Emptyzo okt 20, 2013 6:47 am

Ik maak nog een mens straks.
Terug naar boven Ga naar beneden
Freek

Freek


Aantal berichten : 1227
Registratiedatum : 16-04-12
Leeftijd : 31
Woonplaats : Magnolia

After Midnight. Empty
BerichtOnderwerp: Re: After Midnight.   After Midnight. Emptyzo okt 20, 2013 6:55 am

Cool, ik hoef nog maar 1uur en 6 minuten em dan ben ik klaar!
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks

feniks


Aantal berichten : 5404
Registratiedatum : 18-11-11
Leeftijd : 32
Woonplaats : The second star to the right. through to Neverland

After Midnight. Empty
BerichtOnderwerp: Re: After Midnight.   After Midnight. Emptyzo okt 20, 2013 6:59 am

Oke XD ik heb wel heel erg zin in te rpgen. Voel me namelijk nogal kut heb echt een pegdag gehad.
Terug naar boven Ga naar beneden
Freek

Freek


Aantal berichten : 1227
Registratiedatum : 16-04-12
Leeftijd : 31
Woonplaats : Magnolia

After Midnight. Empty
BerichtOnderwerp: Re: After Midnight.   After Midnight. Emptyzo okt 20, 2013 7:02 am

Ah das kut...nog 58 minuten en dan kom ik lekker rpgen Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks

feniks


Aantal berichten : 5404
Registratiedatum : 18-11-11
Leeftijd : 32
Woonplaats : The second star to the right. through to Neverland

After Midnight. Empty
BerichtOnderwerp: Re: After Midnight.   After Midnight. Emptyzo okt 20, 2013 7:05 am

Jah xxx
Terug naar boven Ga naar beneden
Freek

Freek


Aantal berichten : 1227
Registratiedatum : 16-04-12
Leeftijd : 31
Woonplaats : Magnolia

After Midnight. Empty
BerichtOnderwerp: Re: After Midnight.   After Midnight. Emptyzo okt 20, 2013 7:53 am

Nog maar 7 minuten! !
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks

feniks


Aantal berichten : 5404
Registratiedatum : 18-11-11
Leeftijd : 32
Woonplaats : The second star to the right. through to Neverland

After Midnight. Empty
BerichtOnderwerp: Re: After Midnight.   After Midnight. Emptyzo okt 20, 2013 8:00 am

Klaar...
Terug naar boven Ga naar beneden
Freek

Freek


Aantal berichten : 1227
Registratiedatum : 16-04-12
Leeftijd : 31
Woonplaats : Magnolia

After Midnight. Empty
BerichtOnderwerp: Re: After Midnight.   After Midnight. Emptyzo okt 20, 2013 8:29 am

Jup klaar whoe!
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks

feniks


Aantal berichten : 5404
Registratiedatum : 18-11-11
Leeftijd : 32
Woonplaats : The second star to the right. through to Neverland

After Midnight. Empty
BerichtOnderwerp: Re: After Midnight.   After Midnight. Emptyzo okt 20, 2013 8:32 am

Haha
Terug naar boven Ga naar beneden
Freek

Freek


Aantal berichten : 1227
Registratiedatum : 16-04-12
Leeftijd : 31
Woonplaats : Magnolia

After Midnight. Empty
BerichtOnderwerp: Re: After Midnight.   After Midnight. Emptyzo okt 20, 2013 9:24 am

Naam Griffin Salvatores

Leeftijd lijkt 29 is 2489

Innerlijk Griffin is een vriendelijke man en ontfermt zich altijd over de 'welpjes' Hij is ook een van degene die toestemming moet geven om mensen lycans te maken, hij is een van de oudste lycans en dat is soms ook te merken. Hij is intelligent en weet zich meestal uit situaties te praten.

Uiterlijk Hij heeft bruin haard en groene ogen, hij draagt een leren bikers jas, een donker blauwe spijker broek en rood met witte sneakers, onder zijn jas heeft hij zwart T-shirt met lange mouwen, de mouwen heeft hij opgestroopt tot zijn ellebogen. Om zijn rechter pols heeft hij een armband met stekels en een kralen armband met het Griekse oog, verder draagt hij een ketting met een zwart met rood robijn erin. Hij is gespierd, en zelfs onder de lycans erg sterk

Ras Lycan

Extra hij heeft een zak horloge met een foto van zijn vrouw erin, waar hij vaak naar kijkt, zijn vrouw was een vampier maar was vermoord door haar vader, (1 van de vampier lords, hij is nu dood.) die vond dat het een schande was dat een Lycan en vampier zich voortplante of zelfs van elkaar hielden. Hij heeft kinderen maar die zijn (gelukkig vind hij) voor zo ver hij weet geen wezens van de nacht.


Naam Lucas Salvalin aka Alucard

Leeftijd lijkt 25 is 344

Innerlijk Lucas is een slimme/intelligente jongen, Hij is niet zozeer slecht, maar hij haat niet van lycans en ziet mensen als vee, maar maakt zo zijn uitzonderingen, hij is wel aardig tegen mede vampiers. Hij is erg eervol

Uiterlijk hij ziet er zeg maar zo uit http://www.zerochan.net/297870#full , onder zijn rode jas heeft hij een zwart pak, met zwarte heren schoenen, aan zijn linkerringvinger heeft hij een gouden zegel ring, hij draagt een ketting met een zwart met rood robijn erin.

Ras Vampier

Extra Hij komt uit een in de monster wereld bekende familiestamboom


Naam Stefan Savin

Leeftijd 21

Innerlijk Stefan is een vriendelijke intelligente jongen, die voor zijn vrienden zorgt wanneer dat nodig is, hij is geboren met energie, hij weet niet of hij het van zijn moeder of vader heeft omdat beide nooit heeft gekent, hij weet alleen dat ze slachtoffers zijn van vampiers een weerwolven, daarom zijn ambitie om de meest bekende en gevreesde monster-jager ooit te worden.

Uiterlijk Hij heeft blond haar en blauwe ogen. Hij is lang en heeft een gespierd lichaam, hij draagt een lange zwart leren jas, en zo'n hoet  http://www.comicvine.com/images/1300-2066373  . Onder zijn jas draagt hij v hals T-shirt, hij heeft donkerblauwe spijkerbroek, hij draagt blauw met zwarte sneakers. Om zijn nek heeft hij een ketting met een zwart met rood robijn erin, wat het enige is dat hij van zijn ouders over heeft. Op zijn rug draagt hij een zwaard en in een speciaal gemaakte binnen zak van zijn jas heeft hij een Dessert Eagle. (Voor t geval dat)

Ras monster-jager -energetici knight -

Extra Hij heeft al meerdere vampiers en weerwolven vermoord, hij weet niet het verschil tussen een weerwolven en een Lycan, maar heeft ook nog geen Lycan vermoord, mede omdat hij alleen op weerwolven/lycans tijdens en voor volle maan. Hij komt uit een in de monster wereld bekende familiestamboom


Eindelijk klaar, ben nog nooit zo lang bezig geweest met karakters maken xD


Laatst aangepast door Freek op ma okt 21, 2013 8:03 am; in totaal 2 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
klaasheid

klaasheid


Aantal berichten : 986
Registratiedatum : 16-11-11
Leeftijd : 30
Woonplaats : Albion, Hyrule, Middle Earth, Thedas, Westeros and Tamriel....

After Midnight. Empty
BerichtOnderwerp: Re: After Midnight.   After Midnight. Emptyma okt 21, 2013 1:43 am

Naam: Gabriel Adamson

Leeftijd: 43

Innerlijk: Gabriel heeft een gezonde kijk op het leven (voor een monsterjager dan). Hij laat niks aan het lot over en weet dat zijn leven kan worden genomen is slechts enkele seconden. Deze grauwe filosofie komt dan wel met een vrolijk karakter. Je kunt Gabriel geen doem-spreker noemen. Hij doet zijn werk met plezier en vol overgaven. Hij heeft veel ervaring met jagen, omdat zijn vader het voor hem ook al deed, tot op een dag hij werd gegrepen door een lycan. Gabriel heeft vervolgens de lycan opgespoord en gedood. Verder is hij er erg rustig onder, en noemt hij het "Beroeps risico".

Uiterlijk: Hij draagt deze kleding: http://images2.wikia.nocookie.net/__cb20100804234556/deadliestfiction/images/e/ef/Gabriel_van_Helsing.jpg
Maar heeft rood haar en een korte baard (hij komt oorspronkelijk uit Schotland.) Hij heeft een heel arsenaal aan wapens, maar voornamelijk gebruikt hij de grote zwarte kruisboog van zijn vader.

Ras: Schot (ja das een appart ras vind ik XD nee geintje hijs gewoon mens...) monsterjager hunter



Naam: Lyra Felyses (ze haat haar achternaam)

Leeftijd: Lijkt 25 is 87

Innerlijk: Zij is de jongste telg uit een familie van lycans en met haar 87 zeker een van de meest jonge lycans. Dit maakt haar niet minder gevaarlijk. Ze is eigenwijs maar intelligent, en weet precies wanneer ze wat moet zeggen en tegen wie. Net als in gevechten gaat ze liever het directe werk uit de weg, en lost problemen op met haar sluwheid en intelligentie. Pas als ze echt niet anders kan word ze aggresief, en dan moet je ook echt goed opassen.

Uiterlijk: Lyra heeft kort wit (bijna lila) haar en goud bruine ogen. Ze draagt een beetje punk kleding (hoge laarzen met veel bandjes en klipjes, zwarte leren jack en een tanktop, zwarte jeans met scheuren erin) en heeft een lip en wenkbrauw piercing. Haar Lycan form heeft een grijsachtige vacht met dezelfde goud bruine ogen.

Ras: Lycan


Laatst aangepast door klaasheid op ma okt 21, 2013 8:40 am; in totaal 3 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Freek

Freek


Aantal berichten : 1227
Registratiedatum : 16-04-12
Leeftijd : 31
Woonplaats : Magnolia

After Midnight. Empty
BerichtOnderwerp: Re: After Midnight.   After Midnight. Emptyma okt 21, 2013 3:49 am

-.- klaas geen nieuwe rassen verzinnen aub, lycans zijn wolfachtige, als je een katachtige wilt neem je een vampier, zo moet je ze ook een beetje zien, katten zijn vampiers, honden zijn lycans, en wat voor een monsterjager is dinges heb een lijstje gemaakt :Pen onze monsterjagers lijken echt vet veel op elkaar qua uiterlijk xD had hetzelfde idee in mn hoofd Razz, je mag wel een slankerijke vrouwelijke lycan maken maar hou die dan wel wolfs Razz En ik heb een soort van eastern egg in mn karakters gedaan, kijken of jullie die vinden Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
klaasheid

klaasheid


Aantal berichten : 986
Registratiedatum : 16-11-11
Leeftijd : 30
Woonplaats : Albion, Hyrule, Middle Earth, Thedas, Westeros and Tamriel....

After Midnight. Empty
BerichtOnderwerp: Re: After Midnight.   After Midnight. Emptyma okt 21, 2013 4:21 am

twas maar een idee XP ik verander haar wel Razz
en wat anders moet een mannelijke monsterjager dragen? XD word niet veel origineler dan dit Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
Freek

Freek


Aantal berichten : 1227
Registratiedatum : 16-04-12
Leeftijd : 31
Woonplaats : Magnolia

After Midnight. Empty
BerichtOnderwerp: Re: After Midnight.   After Midnight. Emptyma okt 21, 2013 4:24 am

haha weet ik, maar wat voorn monster jager heb je, lijstje boven (ik denk een Dragon met kruisboog Razz)
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks

feniks


Aantal berichten : 5404
Registratiedatum : 18-11-11
Leeftijd : 32
Woonplaats : The second star to the right. through to Neverland

After Midnight. Empty
BerichtOnderwerp: Re: After Midnight.   After Midnight. Emptyma okt 21, 2013 5:01 am

Oke ik snap niet heel veel er van maar wel tot ik het al een leuk rpg vind.

Ik maak mijn meisjes rol later ben nog aant denken of ik een normaal mens of een vampier pak.
Terug naar boven Ga naar beneden
Freek

Freek


Aantal berichten : 1227
Registratiedatum : 16-04-12
Leeftijd : 31
Woonplaats : Magnolia

After Midnight. Empty
BerichtOnderwerp: Re: After Midnight.   After Midnight. Emptyma okt 21, 2013 5:02 am

haha wat snap je niet dan :)en zullen we dan zo maar gaan beginnen, of wil iemand nog een karakter maken bijvoorbeeld nog een vampier...1 vampier is een beetje...saai dan kan ik niet echt iets doen Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks

feniks


Aantal berichten : 5404
Registratiedatum : 18-11-11
Leeftijd : 32
Woonplaats : The second star to the right. through to Neverland

After Midnight. Empty
BerichtOnderwerp: Re: After Midnight.   After Midnight. Emptyma okt 21, 2013 5:16 am

Ik maak wel nog een meisjes vampier ik pak nu even alleen naam want ik ben nog met dingen bezig.

Die namen bij dat hunter gedoe maar verder snap ik het wel.
En jah beginne
Terug naar boven Ga naar beneden
Freek

Freek


Aantal berichten : 1227
Registratiedatum : 16-04-12
Leeftijd : 31
Woonplaats : Magnolia

After Midnight. Empty
BerichtOnderwerp: Re: After Midnight.   After Midnight. Emptyma okt 21, 2013 5:49 am

eehm die namen zijn meer gewoon namen voor wat voor'n wapens iemand gebruikt bvb als je een dragon bent gebruik je pistolen ofzo
als knight zwaarden etc, Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks

feniks


Aantal berichten : 5404
Registratiedatum : 18-11-11
Leeftijd : 32
Woonplaats : The second star to the right. through to Neverland

After Midnight. Empty
BerichtOnderwerp: Re: After Midnight.   After Midnight. Emptyma okt 21, 2013 6:01 am

Oke XD
Terug naar boven Ga naar beneden
Freek

Freek


Aantal berichten : 1227
Registratiedatum : 16-04-12
Leeftijd : 31
Woonplaats : Magnolia

After Midnight. Empty
BerichtOnderwerp: Re: After Midnight.   After Midnight. Emptyma okt 21, 2013 6:22 am

Oeps bedacht met net dat ik de standaard zwakheden van de lycans en vampiers ben vergeten vampiers :knoflook en (uv) licht hebben geen spiegelbeeld de usual bij de lycans: silver, en ze zijn niet echt fan van vuur.
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks

feniks


Aantal berichten : 5404
Registratiedatum : 18-11-11
Leeftijd : 32
Woonplaats : The second star to the right. through to Neverland

After Midnight. Empty
BerichtOnderwerp: Re: After Midnight.   After Midnight. Emptyma okt 21, 2013 6:24 am

Haha oke de dingen zoals ik al verwachte.
Terug naar boven Ga naar beneden
Freek

Freek


Aantal berichten : 1227
Registratiedatum : 16-04-12
Leeftijd : 31
Woonplaats : Magnolia

After Midnight. Empty
BerichtOnderwerp: Re: After Midnight.   After Midnight. Emptyma okt 21, 2013 6:36 am

Razz ik wil zo beginnen
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





After Midnight. Empty
BerichtOnderwerp: Re: After Midnight.   After Midnight. Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
After Midnight.
Terug naar boven 
Pagina 1 van 3Ga naar pagina : 1, 2, 3  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: ORPG's :: ORPG 3 personen-
Ga naar: