Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 After Midnight.

Ga naar beneden 
3 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3  Volgende
AuteurBericht
feniks

feniks


Aantal berichten : 5404
Registratiedatum : 18-11-11
Leeftijd : 32
Woonplaats : The second star to the right. through to Neverland

After Midnight. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: After Midnight.   After Midnight. - Pagina 2 Emptyma okt 21, 2013 7:01 am

Ikke ook
Terug naar boven Ga naar beneden
klaasheid

klaasheid


Aantal berichten : 986
Registratiedatum : 16-11-11
Leeftijd : 30
Woonplaats : Albion, Hyrule, Middle Earth, Thedas, Westeros and Tamriel....

After Midnight. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: After Midnight.   After Midnight. - Pagina 2 Emptyma okt 21, 2013 7:04 am

IM HERE!!! :Dik wil eigenlijk ook nog een vampier maken.....want dan heeft freek iemand om tegen te praten XD
Ik heb mn rollen trouwens aangepast Razz en ja Gabe is een hunter/dragoon/kruisboogfettish XD maar hij gebruikt ook wel andere dingen...altijd een zilver mes bij zich, dat soort dingen.
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks

feniks


Aantal berichten : 5404
Registratiedatum : 18-11-11
Leeftijd : 32
Woonplaats : The second star to the right. through to Neverland

After Midnight. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: After Midnight.   After Midnight. - Pagina 2 Emptyma okt 21, 2013 7:13 am

Ik heb nog een meisjes vampier als dubbel rol
Maar ben wat lui om hem te maken mag ik de rol later maken en nu alleen de naam posten.


Laatst aangepast door feniks op ma okt 21, 2013 7:14 am; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Freek

Freek


Aantal berichten : 1227
Registratiedatum : 16-04-12
Leeftijd : 31
Woonplaats : Magnolia

After Midnight. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: After Midnight.   After Midnight. - Pagina 2 Emptyma okt 21, 2013 7:13 am

Maak dan nog een vampier xD is wel zo handig Razz en...gabe is dus een hunter (messen en kruisboog) met een...gun...als jullie nog karakters willen maken maak ze dan nu Smile dan kunnen we beginnen :3
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks

feniks


Aantal berichten : 5404
Registratiedatum : 18-11-11
Leeftijd : 32
Woonplaats : The second star to the right. through to Neverland

After Midnight. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: After Midnight.   After Midnight. - Pagina 2 Emptyma okt 21, 2013 7:14 am

Jah beginnen

Ps zie vorige bericht.
Terug naar boven Ga naar beneden
klaasheid

klaasheid


Aantal berichten : 986
Registratiedatum : 16-11-11
Leeftijd : 30
Woonplaats : Albion, Hyrule, Middle Earth, Thedas, Westeros and Tamriel....

After Midnight. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: After Midnight.   After Midnight. - Pagina 2 Emptyma okt 21, 2013 7:52 am

OKidoki Razz

Naam: Davos Averius

Leeftijd: Lijkt 18 is bijna 2500 jaar, maar doordat hij is gemaakt voor de jaartelling weet hij het niet precies

Innerlijk: Als een van de oudste "levende" wezens is hij wijs, doch houd hij het karakter van een 18 jarige. Hij kan af en toe erg impulsief zijn, maar ook erg terug getrokken en nadenkend. Hij heeft veel ervaring met de wereld, en heeft een gezond respect ontwikkeld voor alles dat er in leeft, en voor de balans dat alles draaiende houd. Niet dat hij geen echte vampier is...hij heeft een hekel aan lycans, en voed van mensen, maar hij ziet hen niet als vee dat leeft voor vampieren. Na tweeduizend jaar leer je dat beeld wel af.
Toen hij nog "leefde" was hij een zoon van een romeinse leger officier en een van de vroegste mensen met het christenlijk (toen nog joodse) geloof.

Uiterlijk: Hij heeft een gespierd lichaam en is bleek (duh). Verder heeft hij halflang blond haar en rode ogen. Hij draagt altijd witte, losse kleding (meestal van katoen, wol of linnen) zonder al te veel poespas.

Ras: Vampier


Laatst aangepast door klaasheid op di okt 22, 2013 11:40 am; in totaal 2 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Freek

Freek


Aantal berichten : 1227
Registratiedatum : 16-04-12
Leeftijd : 31
Woonplaats : Magnolia

After Midnight. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: After Midnight.   After Midnight. - Pagina 2 Emptyma okt 21, 2013 7:53 am

-.- klaas wth xD waarom zo freaking oud... maak dan iig zijn uiterlijk wat ouder, xD Heb nu griffin ook wat ouder gemaakt, en wat extra info erbij gedaan Smile

Griffin keek rond, het landhuis zag er goed uit en de welpen zagen er gelukkig uit. Hij liep de trap af en ging de deur uit, het pad af en door het grote hek naar buiten. Het was donker maar nog niet zo heel laat, de zon was net ondergegaan. Hij liep de straat uit, keek even omhoog het was een wassen maan, nog een paar dagen en het was volle maan, dan kon het feest beginnen. Het einde van de straat kwam in zich, hij zag de lichten van de mensen huizen en gebouwen, hij liep verder hij wilde nog wat extra manschappen voordat het volle maan was, de 13 weerwolven die hij nu had waren voor hem niet genoeg om te zorgen dat de lycans niks overkwam als het, zoals gewoonlijk, op een gevecht met de Vampiers uitkwam. Hij liep richting een steegje waar veel mensen werden beroofd (dit weet hij omdat hij er al vaker is geweest) ook nu weer hoorde hij het geluid van een beroving. Hij keek om de hoek van het steegje, 3 Mannen die een vrouw aan het beroven waren...en iets meer wilde, eentje hield een pistool tegen het hoofd van de vrouw, op de grond lag een man, op de man zat een van de belagers met een mes tegen de keel van de man, de 3e man keek rond. Griffin liep rustig het steegje in, "Wat een gezellige avond he" zei hij met zijn rustige vriendelijke stem. De man die op de wacht stond, trok een pistool uit zijn zak en richtte die op Griffin "Dude als je slim bent, draai je je om en vergeet je dit, voor dat ik een 9 mm tussen je ogen stop" zei de jongen boos. Griffin lachte, maar stopte niet met lopen, "even voor de duidelijkheid, dat is geen 9 mm, dat is een 7,62x25mm Tokarev...weet je feiten, ten 2e, zie ik eruit alsof ik bang ben voor je pistooltje, hmm?" zei hij. De jongen begon een beetje te trillen, "Chris, waar wacht je op, schiet die dude" zei de jongen die op de man zat. de vrouw keek hulpeloos naar griffin. Griffin glimalchte naar de vrouw, plots hoorde je een knal, en zag je een vel licht, Griffins hoofd vloog achterover, maar hij viel niet, Griffin legde zijn hoofd in zijn handen en kreunde, iets later deed hij zijn hoofd omhoog, je zag een klein gaatje, dat steeds kleiner werd. Hij lied de kogel zien aan de jongen. "ik had het je gezegd" zei hij, hij gooide de kogel weg, en stond nu tegen over de jongen, snel pakte griffin hem bij de keel en tilde hem op.

Lucas deed zijn hoofd omhoog, bloed droop van zijn kin. Hij liet het lichaam vallen, likte zijn kin af. "Mooi weer vanavond, ik had dit echt even nodig" zei hij, hij keek naar het lichaam "ik weet dat je me niet meer kan horen, maar ja, laat ik het zo zeggen, je had lekker bloed. Hij hield zijn hand omhoog, er kwam een rode gloed om zijn handen, het lichaam draaide zich om, eerst het hoofd 180 graden toen de borst, toen de benen, het kwam langzaam omhoog en maakte een gorgelend geluid. Lucas keek het aan "oow niet zo zeiken, ik geef je een 2e kans, een betere kans" zei hij, en hij liep verder.

Stefan werd net wakker, knipperde met zijn ogen en rekte zich uit. Hij deed zijn gordijn opzij, "wassen maan..hmm nog even en de hell breekt los" zei hij, hij stapte uit bed, en trok zijn kleren aan, deed zijn zwaard op zijn rug en zijn Pistool in zijn jas. Hij liep naar een stoel, pakte zijn hoed en deed die op. Hij liep naar de deur, en vervolgens naar buiten, de frisse herfst nacht in.
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks

feniks


Aantal berichten : 5404
Registratiedatum : 18-11-11
Leeftijd : 32
Woonplaats : The second star to the right. through to Neverland

After Midnight. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: After Midnight.   After Midnight. - Pagina 2 Emptyma okt 21, 2013 8:11 am

tristan zat in een hotel bij het raam en hij keek naar buiten. het was net donker geworden een teken om voor hem naar buiten te gaan dan liep hij het liefst rond door de nacht en de maan als enige licht. al was er ook een min punt vampieren. die liep ook door de nacht aangezien de zon ze verbranden. maar ach dat heild er wat leven in en hij was niet bang voor ze. hij kwam weg van de raam en hij pakte zijn jas en hij deed hem aan terwijl hij de hotel kamer uit liep hij pakte gewoon de trap en ging op een draf naar beneden en dan naar buiten het nacht leven in.

myra huppelde door de straten heen ze leek een jaar of 20 maar dit was ze niet. heel oud is ze ook weer niet maar zo oud om al een halve eeuw mee te draien. ze keek naar de maan en rolde met haar ogen nog even en die stomme honden hadden weer feest ze zouden dan ineens voor een nacht met meer zijn. ze stopte met lopen als ze iets zoets ruikt. en ze loopt er op af en glimlacht ze ziet een meisje van 16 die een lolly eet en ze denkt niet meer na ze rent er heen en zonder te aarzelen bijt ze het meisje in de nek en begon gulzig te drinken.
Terug naar boven Ga naar beneden
klaasheid

klaasheid


Aantal berichten : 986
Registratiedatum : 16-11-11
Leeftijd : 30
Woonplaats : Albion, Hyrule, Middle Earth, Thedas, Westeros and Tamriel....

After Midnight. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: After Midnight.   After Midnight. - Pagina 2 Emptyma okt 21, 2013 9:25 am

Davos hing met zijn benen aan een ijzeren trap gehaakt ondersteboven naar de maan te staren. Vanuit zijn ooghoeken zag hij Lucas doen wat hij het beste deed, maar hij schenkte er weinig aandacht aan. 'Het brengt de balans niet in gevaar...en ik vind ghouls altijd grappig.' dacht hij bij zichzelf terwijl hij nogsteeds aandachtig naar de naam staarde. "Wassende maan. Wolventijd breekt bijna aan....Altijd weer fascinerend te zien wie er wel en geen weerwolf is rond deze tijd. Je ruikt het rond de volle-maan altijd aan iemand...zelfs als ze het zelf nog niet weten." Hij draaide zijn hoofd naar Lucas te. "Daarbij is het ook erg mooi...de wassende maan...of eigenlijk de maan in het algemeen. Er worden zo veel krachten aan toe gewezen, terwijl het eigenlijk gewoon een stuk steen is." Hij grinnikte. "Fascinerend...."

Lyra liep de club uit. Ze voelde het licht van de maan op haar huid en sloot haar ogen even. Toen grinnikte ze en stak een sigaret op. Ze liep door de straat. In het landhuis zouden ze wel afgevraagd hebben waar ze was. "Of niet, tis mij om het even." mompelde ze. Opeens hoorde ze gerommel aan het einde van de straat. Direct stonden haar zintuigen op scherp. Ze ving de geur van een lycan op. Griffin om precies te zijn. Ze sloop door tot ze kon zien wat eraan de hand was. Griffin had een jongen bij de keel gegrepen en twee andere jongens waren bezig met een man en een vrouw.

Met een zachte plof zakte de bloedzuiger tegen de grond. Grijnzend herlade Gabriel zijn kruisboog. Toen bond hij hem weer op zijn rug. "Tijd voor een pint." Mompelde hij. Met grote stappen liep hij door de nacht.
Terug naar boven Ga naar beneden
Freek

Freek


Aantal berichten : 1227
Registratiedatum : 16-04-12
Leeftijd : 31
Woonplaats : Magnolia

After Midnight. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: After Midnight.   After Midnight. - Pagina 2 Emptyma okt 21, 2013 9:59 am

Griffin kneep de keel van de jongen dicht, het lichaam van de longen ging slap hangen, hij gooide de jongen de muur in (ja de jongen genaamd chris vliegt letterlijk de muur in, de muur is nu gewoon kapot). De jongen die op de man zat keek om, stond op en rende naar griffin. Griffin reageerde rustig maar snel, hij stak zijn hand gestrekt uit, en die belande in de keel van de jongen, die gorgelend op de grond viel, de man waar de jongen op gezeten heeft draaide zich kreunend om. De jongen die bij de vrouw stond, richtte zijn pistool op Griffin. Griffin keek hem aan "serieus..." hij zuchtte en vloog op de jongen af, pakte die bij zijn keel en opende zijn mond, lange hoektanden aan de boven en onder kant van zijn mond lieten zichzelf zien, en griffin beet de jongen in zijn schedel, en trok die eraf (Razz)
hij lied de jongen vallen en draaide zich naar de vrouw, "hoe gaat het mevrouw...ik heb een voorstel voor u en uw man" zei hij, terwijl hij de vrouw onderzocht. Hij liep naar de man en hielp hem overeind, maar de man zakte kreunend van de pijn op 1 knie. "Ik kan van u, Weerwolven maken, Jagers van de nacht...het is een eenmalig offer, maar het maakt u en uw vrouw veel sterker, u word ouder en...1 keer per maand zijn jullie 2 dagen voor volle maan, nog veel sterker dan normale mensen" zei hij met een glimlach. "ik weet dat het on verwacht komt, maar het zou een goede keuzen zijn" voegde hij eraan toe" De man keek naar zijn vrouw, die knikte langzaam "i-is goed, meneer" zei de man. Griffins hand stopte met gloeien, de witte gloed vervaagde. Hij liep naar de man toe, "als u me uw onderarm wilt geven" zei hij, de man deed wat hij zei, Griffin beet in de mans onderarm, en liet wat van het gif in de mans bloedsomloop komen, hij liep naar de vrouw en maakte een gebaar met zijn hand, de vrouw stak haar arm uit en griffin herhaalde het proces. Hij rechte zijn rug. "Als u me wilt volgen" zei hij vervolgd met "Lyra, als je zo vriendelijk zou willen zijn, meneer hier te helpen, zijn benen zijn gebroken en hij kan niet goed lopen"

Lucas keek op, "HEY, misschien vind jij het fascineren...Davos...maar mn ik en mn vriend hier, vinden het soms maar uitermate irritant...toch...kees" zei lucas, de ghoul draaide abrupt zijn hoofd 180 graden richting devos en zei "...Grlauglhlglrrlg", Lucas keek hem aan "...juist...aaanyway...hoest met u, mijn heer?" vroeg hij.

Stefan trok zijn zwaard uit het lichaam van een vampier, hij was net uit zijn huis toen hij in en steegje een vampier zag, hij was niet zo sterk, erg jong, en erg on ervaren. Stefan vond het een prettige opwarming van zijn avond "vervelende nachtkruipers ook altijd" Hij liep langs een hotel, hij haalde diep adem Het ruikt hier naar...Bloed...dat betekent maar 1 ding..er was hier nog een vampier hij liep verder, maar hield zijn hand op het handvat van zijn Dessert Eagle.
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks

feniks


Aantal berichten : 5404
Registratiedatum : 18-11-11
Leeftijd : 32
Woonplaats : The second star to the right. through to Neverland

After Midnight. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: After Midnight.   After Midnight. - Pagina 2 Emptyma okt 21, 2013 8:44 pm

myra dronk gulzig door en door het meisje sloeg eerst om zich heen maar na een tijdje had ze het op gegeven, wat wilde ze ook myra dronk haar bloed op dus haar krachten epte weg. myra bleef door gaan tot er helemaal niks meer van bloed in het ichaam zat dit deed ze omdat ze geen zombie's wilde ze vond ze veel te irritant. en zij maakte ze alleen als ze ze echt nodig had. ze liet het meisje los en die viel roerloos op de grond. myra veegde met de rug van haar hand haar mond af en likte daarna daar ook het bloed van weg. ze keek even rond en liep daarna verder alsof er helemaal niks gebeurt was. ze liet het meisje achter. ze liep verder door het parkje tot ze weer bij de huizen kwam en ze begon te hupelen weer door de straten. maar dan blijft ze staan ze rook geen mensen boed maar een andere vampier neee 2 zelfs. en ze begon er heen te huppelen.

tristan kwam het hotel uit gelopen en rook de nacht geur even op. hij heild zoveel van de nacht en zijn vrijheid. en hij begon te lopen deed zijn handen in zijn zakken en dacht ondertussen na. hij was al een week niet meer bij het landhuis geweest misschien moest hij dadelijk maar eens een kijkje gaan nemen anders zou griffin hem gaan zoeken en daar stond hij ook niet op te wachten. trista mocht griffen wel, maar toch was hij liever alleen dan bij die roedel. tristan stond stil bij een stoplicht en keek even naar de maan het bleef prachtig dan hoort hij tot het groen is en hij loopt over en dan weer een andere straat in na een langere tijd gelopen te hebben kwam hij bij het hek rond het landhuis en hij klimde er moeite loos op en van daar uit sprong hij een boom in en keek hij rond. hij wilde eerst weten wie er allenmaal was voor hij er heen ging.
Terug naar boven Ga naar beneden
klaasheid

klaasheid


Aantal berichten : 986
Registratiedatum : 16-11-11
Leeftijd : 30
Woonplaats : Albion, Hyrule, Middle Earth, Thedas, Westeros and Tamriel....

After Midnight. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: After Midnight.   After Midnight. - Pagina 2 Emptyma okt 21, 2013 11:18 pm

Davos sloot zijn ogen en lachte. Hij strekte zijn benen waardoor hij naar beneden viel en lande op zijn handen. Toen liet hij zijn voeten plat op de grond komen en kwam hij recht staan. Toen keek hij Lucas vriendelijk aan. "Met mij gaat het goed. En wees gerust, de schoonheid van de wereld zal jou ook ooit fascineren." Hij keek naar de zojuist gecreëerde zombie. "Goed bezig trouwens, we willen genoeg manschappen hebben voor als de lycans aanvallen bij volle maan, en dit is een goed exemplaar."

Lyra vloekte binnesmonds. 'Hoe wist hij dat zij het was....hij moet zoveel weerwolven en lycans kennen dat haar geur onmogelijk ertussenuit te filteren valt.' Ze zuchtte en liep naar de man toe. Ze pakte hem met gemak op. De man jubbelde van de pijn. "Ag man stel je niet zo aan." Zei ze geërgerd.
Terug naar boven Ga naar beneden
Freek

Freek


Aantal berichten : 1227
Registratiedatum : 16-04-12
Leeftijd : 31
Woonplaats : Magnolia

After Midnight. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: After Midnight.   After Midnight. - Pagina 2 Emptydi okt 22, 2013 1:32 am

Griffin keek naar Lyra "nou, nou niet zo agressief tegen je nieuwe soort genoot" zei hij, terwijl hij terug liep richting het landhuis, "Heb jij nog nieuwe rekruten kunnen krijgen?" vroeg hij "of had je andere dingen aan je hoofd" voegde hij er met een glimlach aan toe. Oppeens gaf griffin een elleboog in het gezicht van de vrouw, die zakt in, hij pakte haar op en gooide haar, zonder moeite, over zijn schouder, hij liep naar Lyra, keek de man aan en zei "Sorry, jullie mogen nog niet weten hoe jullie bij onze schuilplaats komen" zei hij, hij pakte de gebroken been van de man en kneep er hard in, de man viel flauw. Hij liep verder.

Lucas lachte "je weet dat ik alleen de beste van de beste wil...zover dat gaat met mensen" zei hij, hij keek naar Davos en zei "Beste heer ik loop al 344 jaar op deze planeet rond, ik zie wel de schoonheid ervan, maar dat is door de mensen nogal...verpest" zei hij, hij keek naar zijn zombie " toch fred?", de zombie maakte een gorgelend geluid. Lucas keek even naar zijn ketting en toen weer naar Davos "Hij zegt niet veel...maar als hij wat zegt..dan hoor je het intellect van de mensen er duidelijk in..." hij lachte om zijn grap.

Stefan keek een steegje in, hij zag een voorover gebogen figuur zitten, hij liep er heen, hij wist dat de vampier hem al gehoord zou hebben. En inderdaad, de vampier stond op en draaide zich om, ze keek naar Stefan "zoo, een nieuwe snack" zei ze liefdevol. Stefan stopte met lopen en glimlachte, "nee, dacht het niet" Hij zette zich met behulp van zijn Energetic af, vloog snel naar de vampier toe, trok zijn zwaard en sloeg toe hij stak haar in haar buik, duwde haar met zijn voed tegen het hek, trok zijn pistool en zette dat tegen haar hoofd, "Leuk he, voedsel dat tegenstribbelt" zei hij, en hij haalde de trekker over, hij stopte pas toen het gezicht van de vampier, niet meer te herkennen was,(en toevallig zijn magazijn leeg was) stukken schedel waren eraf gevlogen en er was alleen nog maar een onderkaak over. hij stopte zijn pistool terug, trok het zwaard uit haar buik, en hakte het hoofd af. Hij draaide zich om en keek naar de man (zag hij) die op de grond lag. hij liep er naar toe, en hakte ook daar van het hoofd af. Hij liep het steegje uit, en herlaadde, stopte zijn pistool weg en liep verder.
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks

feniks


Aantal berichten : 5404
Registratiedatum : 18-11-11
Leeftijd : 32
Woonplaats : The second star to the right. through to Neverland

After Midnight. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: After Midnight.   After Midnight. - Pagina 2 Emptydi okt 22, 2013 3:08 am

Tristan bleef in de boom zitten en bekeek alles. Er waren veel weerwolven wat logies was aangezien het bijna vollemaan was. Hij zuchte. Soms vroeg hij zich nog steeds af waarom hij lycain was geworden en geen weerwolf.

Myza huppelde door tot ze bij de steeg aan kwam. ' kijk eens aan 2 vampieren en een half half dingens. ' zegt ze en het laatste spottend.
Terug naar boven Ga naar beneden
klaasheid

klaasheid


Aantal berichten : 986
Registratiedatum : 16-11-11
Leeftijd : 30
Woonplaats : Albion, Hyrule, Middle Earth, Thedas, Westeros and Tamriel....

After Midnight. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: After Midnight.   After Midnight. - Pagina 2 Emptydi okt 22, 2013 4:00 am

Davos knikte. "Maar in de corruptie van mensen is ook een zekere schoonheid te vinden. Maar dan alleen voor rassen zoals wij. Mensen leven zo kort dat ze door het leven heen spoeden en niet stilstaan om te zien hoe mooi iets is." Toen keek hij om naar een vrouwelijke vampier die net naar hen toe was gelopen. "Gegroet jonge zuster, ik ruik het levensvocht van een adolescent op jou adem. Heeft het gesmaakt?" Hij glimlachte vriendelijk naar haar.

"Pfff, soortgenoot? Deze halfbakken honden zijn niks vergeleken met ons, en dat weet je zelf hartstikke goed." Ze gooide de man ook over haar schouder. "En ja, maar ik rekruteer gezonde sterke mensen, en niet zwakkelingen met gebroken ledematen." Ze hield de vrouw vast met een arm en met de ander stak ze nog een sigaret op.

Gabriel arriveerde bij een pub die vaak vol zat met jagers. Toen die binnen kwam vloog de geur van bier en zweet hem in het gezicht en hij grijnsde. Hij liep naar de bar en bestelde een pint, vervolgens liep hij naar een hoek en begon daar zijn kruisboog schoon te maken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Freek

Freek


Aantal berichten : 1227
Registratiedatum : 16-04-12
Leeftijd : 31
Woonplaats : Magnolia

After Midnight. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: After Midnight.   After Midnight. - Pagina 2 Emptydi okt 22, 2013 5:25 am

Griffin stopte en keek lyra aan, "nee ze zijn niet zo sterk als wij zijn nee, maar ze stammen wel van ons af en ze zijn een goede hulp, en je weet dat de mensen die jij rekruteert mij niet aan staan...te arrogant en pesterig, gebroken ledematen worden automatisch geheeld en ik heb deze een keus gegeven...ik heb het gevoel dat jij ze gewoon uitkiest omdat je ze leuk vind, deze mensen hebben er baad bij, en deze mensen kan ik vertrouwen." Zei hij, en hij liep verder, hij keek om en zei met een schuine glimlach "owja jij mist een paar van je 'rekruten' ze waren zich niet aan het gedragen en vonden zichzelf nog superieur, ze dachten dat ze mij en mijn rekruten wel even konden beledigen, ook heb ik ze betrapt op beroving...ik weet niet waar je ze vind, maar degene die je had zijn dood...ik moet zeggen, ze smaakten wel lekker alleen een beetje weinig vet" hij liep weer verder en het landhuis kwam in zicht, hij snoof de lucht op en rook een Lycan, eentje die hij maar al te goed kende, hij was in de buurt van het huis "Tristan! Wat is er jongen, durf je niet meer naar beneden" zei hij met een speelse lach.

Lucas knikte, "dat moet ik toegeven, maar toch vind ik dat de mensen het steeds meer verpesten, met hun vliegtuigen en hun auto's ...waarvan ik er een paar wel leuk vind" zei hij, hij keek naar de vrouwelijke vampier "hoe oud ben jij als ik vragen mag, ik heb namelijk niet het idee dat je alle dingen van het vampier zijn weet, dit half half dinges, is Pieter, en Pieter is een zombie die ik controleer, ze heten ook wel ghouls en voor het geval je het wel wist...dit is Pieter mijn ghoul." Zei hij. Hij liep naar de muur en ging er tegen aan leunen. De ghoul strompelde de straat op, lucas zuchte "ik zou ze eigenlijk moeten ketenen...Sjaak, hier komen, niet naar de straat." Hij richte zijn hand op de zombie, zijn hand gloeide rood en de zombie verstijfde, draaide zich om en liep terug.

Stefan kwam in een wat vollere straat, de mensen in deze straat keken niet raar van m op, ze waren mensen zoals hem wel gewent, hij liep richting de pub, hij liep naar binnen en keek even rond, hij liep naar de bar en bestelde een biertje, hij leunde aan de bar en bogen rustig te drinken
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks

feniks


Aantal berichten : 5404
Registratiedatum : 18-11-11
Leeftijd : 32
Woonplaats : The second star to the right. through to Neverland

After Midnight. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: After Midnight.   After Midnight. - Pagina 2 Emptydi okt 22, 2013 6:25 am

Sorry deze is kort ben aant trainen.
----

Myra lachte. Ik ben 54. Zegt ze en leunde tegwn ewn muur aan. Het kan me niet veel schelen wat het is of zo ze zijn maar voor een di g goed. Honden doden. Zegt ze spottend

Tristan hoorde griffen en hij sprong achter hem op de grond. Je weet als geen andere tot ik voor niks bang ben griffen. Zegt hij lachend.en hij liep met hem mee en hij keek waak zaam rond hij was niet echt welkom door bepaalde aanhangers van de leider dus hij lette wel goed op na een paar aanvallen tijden geleden.
Terug naar boven Ga naar beneden
klaasheid

klaasheid


Aantal berichten : 986
Registratiedatum : 16-11-11
Leeftijd : 30
Woonplaats : Albion, Hyrule, Middle Earth, Thedas, Westeros and Tamriel....

After Midnight. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: After Midnight.   After Midnight. - Pagina 2 Emptydi okt 22, 2013 7:14 am

Lyra keek Griffin vuil aan. "Het zijn vrienden die erom vragen!! En zij hebben tenminste ballen. Deze twee rennen gillend weg als ze een bloedzuiger zien!! Mijn rekruten zijn niet bang en daar hebben we tenminste wat aan. Je hebt dus waardevolle soldaten opgegeten!!" Bij dat laatste gloeide haar ogen even en blies ze rook in zijn gezicht. Ze negeerde Tristan.

Davos zijn gezicht werd serieus, maar bleef vriendelijk. "toch danken wij ons naleven aan de mensen. We zijn op hen aangewezen voor voeding, voor bescherming, voor werk overdag.....en zo jong als jij bent weet je vast nog wel dat jij ook ooit mens bent geweest. Zonder hen zijn wij niks, en toch zijn wij zo veel meer." Hij keek weer even naar de maan. "Fascinerend..."

Gabriel zag een bekend gezicht de pub binnen komen. "Hey broekie, Stef!! Had je ook even wat engelen pis nodig?"
Terug naar boven Ga naar beneden
Freek

Freek


Aantal berichten : 1227
Registratiedatum : 16-04-12
Leeftijd : 31
Woonplaats : Magnolia

After Midnight. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: After Midnight.   After Midnight. - Pagina 2 Emptydi okt 22, 2013 7:47 am

"Aaaah, maar mensen die erom vragen doen het alleen maar omdat ze kracht willen, deze 2 doen het om zichzelf te kunnen beschermen...en als ik ze op kan eten met zo'n makkelijkheid, dan waren ze niet goed genoeg, dan konden ze alleen zwakke vampiers aan, deze 2 ga ik persoonlijk trainen...en je weet dat kracht over het algemeen niet werkt, team work wel, en ja ik heb niks aan soldaten die mijn gezag of dat van één van de andere leiders ondermijnd, en geloof me als ik dat zeg lyra, want je weet dat ik de meeste dingen wel door de vingers zie...misschien is het feit dat ik ze opgegeten heb misschien een teken dat je vrienden niet goed zijn, en je moet niet aan iedereen gaan vertellen dat je een lycan bent, want dat brengt ons in gevaar.." Hij keek naar Tristan en lachte "Ja Tristan dat weet ik zeker, maar waarom zat je dan de hele tijd in die boom?" vroeg hij.

Lucas lachte "ik denk dat zelfs jij weet dat je vroeger ook ooit mens bent geweest...wanneer dat ook was. maar ik weet ook dat jij ook mensen vermoord hebt, zoals die gast toen in 1945, tijdens de wereld oorlog die deze mensen de 2e noemen...hoeheet ie ookweer, Rudolf Holter ofzoiets...ik heb je nog nooit zo gezien maar toen was je toch maar ff stoer bezig...maar toen ik die man met die snor een paar jaar later wilde vermoorden hield je me tegen...met als excuus dat hij maar mens was en dat zijn invloeden niet zo veel uitmaakte, maar het had toch bijna een '3e' wereld oorlog veroorzaakt" Zei hij, "dus dat, ooit mens, neem ik niet meer zo serieus" voegde hij eraan toe, hij keek naar het meisje "en jij, wat vind jij ervan...en 1 van onze leiders vroeg net hoe het smaakte, en ik ben eigenlijk ook wel benieuwd?" zei hij tegen haar.

Stefan draaide zich om "Heey Gabriel" zei hij, hij stond op en liep naar Gabriels tafel en ging zitten. "Ja ik neem dr altijd een nadat ik een paar bloedzuigers gedood heb" zei hij en hij nam nog een slok "Het is wassende maan, bijna volle "je weet wat dat betekent he, Verrekte weerwolven gaan tegen de bloedzuigers strijden, ik snap nooit waarom die vampiers dat om een andere dag doen...wanneer de weerwolven net zo sterk zijn als normale mensen?" vroeg hij en hij nam nog een slok.
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks

feniks


Aantal berichten : 5404
Registratiedatum : 18-11-11
Leeftijd : 32
Woonplaats : The second star to the right. through to Neverland

After Midnight. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: After Midnight.   After Midnight. - Pagina 2 Emptydi okt 22, 2013 8:46 am

tristan keek naar lyra. hij snapte haar standpunt wel, je kon beter vrienden benaderen en vragen om ons bij te staan in de strijd tegen de vampieren dan mensen die je totaal niet kon, maar aan de andere kant kon hij griffen ook snappen tot hij vreemden pakte of die hem iets verschuldigt waren. ze waren je vrienden niet en je vrienden zou hij dit leven niet willen geven hoe mooi het soms ook was. en mensen die je iets schuldig zijn staan bij je in het krijt.hij keek weer even naar lyra met haar had hij nog nooit echt veel woorden gewisseld dus knikte hij enkel ter begroeting en hij keek griffen aan als hij de vraag hoorde en hij grijnst naar hem en zijn hoekige tanden werden zichtbaar.'goede vraag...ik was aant kijken wie er wel en niet was, en ik ben van mening tot ik niet lang blijf er zijn vanavond meer die me minder graag hebben dan wel.'zegt hij en hij keek weer even langzaam rond.

myza was maar half aant luisteren en het was duidelijk te merken tot ze nog redelijk jong en onbezonnen was. ze keek wat dromerich op als ze tot de orde wordt geroepen. ze zuchte.'ik heb een naam.myra. M.Y.R.A. en eerlijk gezegt ik hou niet van gescheidenis en ik was er niet bij dus ik bemoei me er niet mee tenzij het belangrijk is voor mij.'zegt ze een beetje katterig maar dan zucht ze. en buigt een beetje spottent.'sorry. zegt ze wel meteen er achter aan.'het meisje smaakte heetlijk het was iemand die veel snoepte volgens mij want ze smaakte nogal zoet.'zegt ze dan beleeft.
Terug naar boven Ga naar beneden
klaasheid

klaasheid


Aantal berichten : 986
Registratiedatum : 16-11-11
Leeftijd : 30
Woonplaats : Albion, Hyrule, Middle Earth, Thedas, Westeros and Tamriel....

After Midnight. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: After Midnight.   After Midnight. - Pagina 2 Emptydi okt 22, 2013 11:36 am

Davos ogen werden opeens woedend en hij keek Lucas recht aan. "Met Adolf Hitler had ik een persoonlijke vete, en ik had hem eerder vermoord als ik het had gekund zonder de oorlog teveel te beïnvloedden! Stalin was een man in macht en wij vampiers nemen geen deel in de politiek van mensen. Je had geen persoonlijke reden om hem iets aan te doen dus dan doe je dat ook niet." Hij sloeg toen zijn ogen even neer en keek toen weer wat luchtiger. "Maar inderdaad....na zoveel jaar geleefd te hebben raak je je menselijkheid een beetje kwijt....maar ik kon niet gevoelloos bijstaan terwijl ze mijn vroegere volk afslachten en behandelden als stront. Het zou wel eens een van mijn meest menselijke daden kunnen zijn geweest." Toen keek hij neer op Myra. "Wie is jou maker? En waar is jou coven? Een jonge vampier zou niet alleen gelaten mogen worden."

Lyra rolde met haar ogen. "Ik vind nogsteeds dat het rekruteren van misdrijf slachtoffers een zwak leger maakt. Just saying." Ze knikte terug naar Tristan, en legde toen de man neer op een bank.

Gabriel haalde zijn schouders op. "Wederzijds respect? Traditie? Geen idee....Enige wat ik weet is dat het rond die tijd altijd erg leuk jagen is. Ze zijn dan meestal te druk met elkaar bezig om zich om ons te bekommeren." Hij nam nog een slok bier.
Terug naar boven Ga naar beneden
Freek

Freek


Aantal berichten : 1227
Registratiedatum : 16-04-12
Leeftijd : 31
Woonplaats : Magnolia

After Midnight. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: After Midnight.   After Midnight. - Pagina 2 Emptywo okt 23, 2013 5:33 am

Lucas wachtte tot Davos uitgepraat, boog lichtjes en zei toen "weet ik, en ik weet dat ik me niet met politiek mag bemoeien, maar als de mensen een nucleaire oorlog beginnen, zijn wij daar ook de dupe van" zei hij, hij glimlachte, hief zijn hand, die gloeide rood, hij draaide een rondje met zijn hand en zei "Bob, verdwijn tot ik je weer nodig heb". Bob(Sjaak,Fred,Kees) gloeide rood, vervormde en een rode gloed kwam vanaf de zombie en liep naar Lucas hand, en door de zegel van zijn ring in. "Davos, de regels van sommige van de covens zijn tegenwoordig niet meer zo...strikt, jammer genoeg, Myra hier mag doen wat ze niet laten kan...als ze in een van die 'vrije' covens zit in ieder geval...niet zoals die van de vampier heren...spijtig, ik vind die striktheid wel handig" zei hij.

Griffin glimlachte, "ik snap je punt, maar je weet dat mijn rekruten anders, doordat ik een originele Lycan ben, zijn zei iets sterker, hun energetic is ook sterker..." Hij keek haar aan en legde de vrouw op een andere bank, er klonk een gekraak. "Aaah, de metamorfose begint." Zei hij, hij keek even naar Tristan "diegene die jou niet mogen zijn sukkels, en weten niet hoe kostbaar jij bent, net zoals lyra" zei hij met een glimlach.

Stefan lachte, "Ja dat is waar, ik heb altijd extra veel plezier tijdens volle maan" zei hij, en hij nam een slok. "Heb jij vandaag nog wat bloedzuigers gepakt?" Vroeg hij.
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks

feniks


Aantal berichten : 5404
Registratiedatum : 18-11-11
Leeftijd : 32
Woonplaats : The second star to the right. through to Neverland

After Midnight. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: After Midnight.   After Midnight. - Pagina 2 Emptywo okt 23, 2013 5:56 am

myza keek naar Davos die over vroeger begon en ze rolde met haar ogen. 'gelukkig heb ik mijn katterige menselijkheid nog, en gelukkig was ik niet zoon zelf medelijdent type anders durvde ik wellight geen bloed te drinken.'grapt ze en ze keek davos aan als die begint over haar maker. 'die is dood al een paar decenia's. zegt ze zonder emotie ze kenden hem ook nog niet lang toen hij zijn dood vond. zek keek davos niet meer aan.'een coven.' sluit ze af en kwam van de muur af en keek dan naar lucas die weer begonnen was met spreken. 'het is ook maar goed tot ik kan doen en laten wat ik wil want anders stond hier een vampier die..tja...ik kan het niet met woorden uit drukken...maar dan was ik niet wie ik nu was.'zegt ze.

tristan kkeek naar de nieuwe man en vrouw en hij keek dan weer naar lyra en weer naar griffen. dan schiet hij in de lach en hij lachte even voordat hij kon stoppen en keek griffen aan en schudde zijn hoofd. 'laat me niet lachen ik kostbaar.'zegt hij arrogant en hij liep tot bij griffen. 'maak dat iemand anders maar wijs.'zegt hij en hij liep weg van griffen tristan was soms eenmaal wat vreemd en hij liep verder door het huis door de lange gangen. en hij wist meteen weer waarom hij hier niet zo graag kwam. veel te groot en te druk. hij was liever in het bos. hij bleef staan bij een groot schilderrij. misschien kon hij dat beter doen.het bos in gaan alleen zijn.
Terug naar boven Ga naar beneden
klaasheid

klaasheid


Aantal berichten : 986
Registratiedatum : 16-11-11
Leeftijd : 30
Woonplaats : Albion, Hyrule, Middle Earth, Thedas, Westeros and Tamriel....

After Midnight. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: After Midnight.   After Midnight. - Pagina 2 Emptywo okt 23, 2013 11:01 am

"Dan heb je dus een persoonlijke reden om je ermee te bemoeien." Davos keek naar Myra. "Het spijt mij dat te horen...maar ik heb zo het idee dat je er zelf niet zo erg mee zit. En wat de striktheid betreft...het is niet meer van deze tijd. Hoewel efficiënt, dit is een tijd van vrijheid, en zeker jonge vampiers zijn dat nog gewend."

Lyra rolde met haar ogen, maar was stiekem toch een beetje trots dat ze kostbaar word genoemd. Toen Tristan zo reageerde en weg liep mompelde ze ook: "ondankbare zak..." Ze keek naar de maan.

"Ja drie, dus het valt nog best mee. Ook nog 1 weerwolf die mij probeerde te beroven...Ze worden volgens mij ook echt met de dag dommer." Hij lachte luid en nam een slok bier.
Terug naar boven Ga naar beneden
Freek

Freek


Aantal berichten : 1227
Registratiedatum : 16-04-12
Leeftijd : 31
Woonplaats : Magnolia

After Midnight. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: After Midnight.   After Midnight. - Pagina 2 Emptywo okt 23, 2013 11:33 am

Lucas sloeg zijn handen in een en lachte "Nou we kennen je pas net Myra, dus het is goed te weten dat je in ieder geval nog weet wie je bent zodat wij weten wie jij eigenlijk nog bent en niet degene die je zou zijn als alles wat er met je gebeurt was niet gebeurt was...snappie?" zei hij, hij keek naar Davos, "Daar heb je gelijk in, maar ik denm dat sommige jonge vampiers die striktheid nodig hebben, omdat ze de vrijheid niet aan kunnen...en ik denk dat ik zo maar terug ga naar het land huis, ik moet nog even mijn ghouls op orde krijgen, ik heb er vandaag pas 4 gevangen, en ik moet mn naam een beetje hooghouden,"  zei hij met een schuine lach.

Griffin lachte "lyra laat hem, hij is nog een jonge pup...als hij wat ouder is zal hij het begrijpen" zei hij, hij ging in een stoel bij de open haard zitten en keek naar het vuur. "Zeg lyra, voelde jij je ook zo toen je net bij de roedel zat? Dat je je wilde afzonderen? " vroeg hij.

Stefan keek naar gabriel, "hoe weet je zo zeker dat het een weerwolf was, die blijven mens tot vollemaan...je kan t alleen merken 2 dagen van te voren...en soms raden in de dagen erna..als je dan gaat kijken wie er allemaal ziek is" zei hij lachend, hij leegde zijn glas en zette die op tafel, hij keek naar gabriel "hoe heet dat wat jij hebt?" Vroeg hij.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





After Midnight. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: After Midnight.   After Midnight. - Pagina 2 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
After Midnight.
Terug naar boven 
Pagina 2 van 3Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: ORPG's :: ORPG 3 personen-
Ga naar: