Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 True Element

Ga naar beneden 
+2
feniks
Sifra
6 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 12 ... 20, 21, 22, 23  Volgende
AuteurBericht
Sanne

Sanne


Aantal berichten : 2521
Registratiedatum : 24-11-11
Leeftijd : 29
Woonplaats : Phantasia

True Element - Pagina 21 Empty
BerichtOnderwerp: Re: True Element   True Element - Pagina 21 Emptyzo jan 01, 2012 6:05 am

Silver liep nar haar rijdier en steeg op waarna ze het rijdier van Aliena bij de teugels nam en naar Try draafde. 'Hier. Aliene heeft er nu toch niets aan, ze vind het vast niet erg.' Zed hielt hem de teugels voor. 'We zijn sneller als je ook te paard gaat.'
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks

feniks


Aantal berichten : 5404
Registratiedatum : 18-11-11
Leeftijd : 32
Woonplaats : The second star to the right. through to Neverland

True Element - Pagina 21 Empty
BerichtOnderwerp: Re: True Element   True Element - Pagina 21 Emptyzo jan 01, 2012 6:07 am

try keek verbaast op maar grijnsde toen silver dat zei, en hij nam de teugels aan en steeg behendig op. bedankt...en jah we moeten snel zijn. zegt hij dan en gaf het dier de sporen...maar hoe gaan we het doen vraagt hij aan de rest
Terug naar boven Ga naar beneden
klaasheid

klaasheid


Aantal berichten : 986
Registratiedatum : 16-11-11
Leeftijd : 30
Woonplaats : Albion, Hyrule, Middle Earth, Thedas, Westeros and Tamriel....

True Element - Pagina 21 Empty
BerichtOnderwerp: Re: True Element   True Element - Pagina 21 Emptyzo jan 01, 2012 8:29 am

sorry dak weg was mensen Sad....het spijt me heel erg...maar nu ben ik er weer...als jullie dat niet erg vinden dan...

talos keek naar aliena. "slaap zacht." hij wuifde met zijn hand over haar ogen waardoor zij in slaap viel. toen deed hij een stap achteruit. "jalou, verlaat ons. dit is geen ritueel waar andere mensen bij moeten zijn."

candurill was geruisloos achter de groep aan gelopen. hij hield een grijs paard aan de teugel. toen hij zag dat try weg reed sprong hij op het paart en reed achter hem aan. hij haalde hen met gemak in.
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks

feniks


Aantal berichten : 5404
Registratiedatum : 18-11-11
Leeftijd : 32
Woonplaats : The second star to the right. through to Neverland

True Element - Pagina 21 Empty
BerichtOnderwerp: Re: True Element   True Element - Pagina 21 Emptyzo jan 01, 2012 8:36 am

jalou keek haar meester aan. zoals u wilt mijn heer. zegt ze dan beleeft en keek nog even naar aliena voordat ze boog voor talos en ze liep weg. maar dan bleef ze staan en draaide zich om, heer sorry ik vergeet bijna iets...u zoon...is u gelijke, zegt ze als doel tot hij ook zwarte magie had.

try reed stevig door en hij werd onrustiger en spoorde het paard steeds meer aan en hij zag nogal pips. hij was bang waartoe zijn vader in staat was bij aliena, we komen niet op tijd sist hij dan
Terug naar boven Ga naar beneden
klaasheid

klaasheid


Aantal berichten : 986
Registratiedatum : 16-11-11
Leeftijd : 30
Woonplaats : Albion, Hyrule, Middle Earth, Thedas, Westeros and Tamriel....

True Element - Pagina 21 Empty
BerichtOnderwerp: Re: True Element   True Element - Pagina 21 Emptyzo jan 01, 2012 8:49 am

talos glimlachte. zoiets had hij al verwacht..."als bloed van mijn bloed kan hij mij niks doen. zo werkt zwarte magie...en daarbij, ik ben een bloedmagier.." hij zou direct hierna een bezwering weven die zijn zoon onschadelijk tegen hem zou maken...met bloedverwanten was dat makkelijker....

candurill keek naar try. "het enige wat we nu kunnen doen is opschieten, en hopend at we op tijd zijn."
Terug naar boven Ga naar beneden
Sifra

Sifra


Aantal berichten : 2004
Registratiedatum : 04-11-11
Leeftijd : 29
Woonplaats : Wonderland

True Element - Pagina 21 Empty
BerichtOnderwerp: Re: True Element   True Element - Pagina 21 Emptyzo jan 01, 2012 9:10 am

Aliena had willen protesteren maar viel als een slappe zak neer met gesloten ogen.

James spoorde zijn paard aan om harder te lopen. "Noah is slim, hij zal heus geen roekeloze dingen doen."
Terug naar boven Ga naar beneden
http://brilliantbookshelftheblog.blogspot.nl/
Maaike
Admin
Maaike


Aantal berichten : 2384
Registratiedatum : 04-11-11
Woonplaats : Neverland

True Element - Pagina 21 Empty
BerichtOnderwerp: Re: True Element   True Element - Pagina 21 Emptyzo jan 01, 2012 9:13 am

Sad Waarom doet iedereen mee in dit RPG behalve ik?
Terug naar boven Ga naar beneden
https://rpgcorner.actieforum.com
Sifra

Sifra


Aantal berichten : 2004
Registratiedatum : 04-11-11
Leeftijd : 29
Woonplaats : Wonderland

True Element - Pagina 21 Empty
BerichtOnderwerp: Re: True Element   True Element - Pagina 21 Emptyzo jan 01, 2012 9:14 am

Maaike schreef:
Sad Waarom doet iedereen mee in dit RPG behalve ik?

maak dan je rol! XD
Terug naar boven Ga naar beneden
http://brilliantbookshelftheblog.blogspot.nl/
Maaike
Admin
Maaike


Aantal berichten : 2384
Registratiedatum : 04-11-11
Woonplaats : Neverland

True Element - Pagina 21 Empty
BerichtOnderwerp: Re: True Element   True Element - Pagina 21 Emptyzo jan 01, 2012 9:16 am

Sifra schreef:
Maaike schreef:
Sad Waarom doet iedereen mee in dit RPG behalve ik?

maak dan je rol! XD


Nah ik kom er nu toch niet meer Ă©cht in. Maar we kunnen wel een ander groeps rpg ook maken ;c?
Terug naar boven Ga naar beneden
https://rpgcorner.actieforum.com
feniks

feniks


Aantal berichten : 5404
Registratiedatum : 18-11-11
Leeftijd : 32
Woonplaats : The second star to the right. through to Neverland

True Element - Pagina 21 Empty
BerichtOnderwerp: Re: True Element   True Element - Pagina 21 Emptyzo jan 01, 2012 9:19 am

jahmmer, maar je kan nog in springen of vind je dat te moeilijk?
ps ik zal meedoen met het rpg Razz

try knikte afwezig en spoorde het dier aan hij maakte zich ongerust. maar toen ze het bos uit kwamen zag je verder op al het kasteel en hij keer er na ze moesten snel zijn

jalou keek talos aan en knikte, oke mijn heer...als ik iets voel laat ik het u weten. zegt ze en ze boog op nieuw en liep weg.
Terug naar boven Ga naar beneden
Maaike
Admin
Maaike


Aantal berichten : 2384
Registratiedatum : 04-11-11
Woonplaats : Neverland

True Element - Pagina 21 Empty
BerichtOnderwerp: Re: True Element   True Element - Pagina 21 Emptyzo jan 01, 2012 9:21 am

Haha maar waarover.. hmm.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://rpgcorner.actieforum.com
feniks

feniks


Aantal berichten : 5404
Registratiedatum : 18-11-11
Leeftijd : 32
Woonplaats : The second star to the right. through to Neverland

True Element - Pagina 21 Empty
BerichtOnderwerp: Re: True Element   True Element - Pagina 21 Emptyzo jan 01, 2012 9:23 am

oke komen paar opties.
bendes
piraten
Terug naar boven Ga naar beneden
klaasheid

klaasheid


Aantal berichten : 986
Registratiedatum : 16-11-11
Leeftijd : 30
Woonplaats : Albion, Hyrule, Middle Earth, Thedas, Westeros and Tamriel....

True Element - Pagina 21 Empty
BerichtOnderwerp: Re: True Element   True Element - Pagina 21 Emptyzo jan 01, 2012 9:25 am

jah maaike je moet hier meedoen...we hebben het element aarde nog niet Razz en als ander idee...ik heb een nieuw idee gepost bij rpg voor 2 voor stef en mij...maar dat is mischien ook wel een optie voor een groeps rpg...ook met twee bendes..soortof

talos knikte. toen draaide hij zich weer naar aliena en begon het ritueel.

candurill reed achter try aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks

feniks


Aantal berichten : 5404
Registratiedatum : 18-11-11
Leeftijd : 32
Woonplaats : The second star to the right. through to Neverland

True Element - Pagina 21 Empty
BerichtOnderwerp: Re: True Element   True Element - Pagina 21 Emptyzo jan 01, 2012 9:33 am

try keek naar het kasteel en hij maakte zich meer zorgen, en hij reed dichter bij candrill en hij sprong op diens paart, we hebben geen tijd zegt hij dringent en hij keek achterom naar de meisjes, ga naar de troonzaal zegt hij dan en hij pakte dan candrill vast en verdween met hem en verscheen in de zaal en hij wankelde even en zag zijn vader en het ritueel. STOP...schreeuwt hij

jalou schrok toen ze ineens een golf van wanhoop voelde en ze rende weer terug ze was net in haar kamer
Terug naar boven Ga naar beneden
klaasheid

klaasheid


Aantal berichten : 986
Registratiedatum : 16-11-11
Leeftijd : 30
Woonplaats : Albion, Hyrule, Middle Earth, Thedas, Westeros and Tamriel....

True Element - Pagina 21 Empty
BerichtOnderwerp: Re: True Element   True Element - Pagina 21 Emptyzo jan 01, 2012 9:36 am

candurill had dit niet zien aankomen en viel om toen ze in de zaal tevoorschijn kwamen.

talos had al een grote hoeveelheid zwarte energie voelen aankomen. hij glimlachte. "zo....de verloren zoon is teruggekomen. jammer genoeg ben je...te laat." hij had de runen om haar hen getekend en de woorden gesproken...nu was het alleen wachten tot het in werking ging...maar dat wist HIJ niet...
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks

feniks


Aantal berichten : 5404
Registratiedatum : 18-11-11
Leeftijd : 32
Woonplaats : The second star to the right. through to Neverland

True Element - Pagina 21 Empty
BerichtOnderwerp: Re: True Element   True Element - Pagina 21 Emptyzo jan 01, 2012 9:52 am

trykeek naar zijn vader en even naar aliena,. haal haar hier weg. zegt hij tegen candurill en woede nam de overhand toen hij zijn vader hoorde spreken en hij rende op zijn vader af trok zijn zwaard en haalde met een stevige swiep naar hem uit

jalou kwam de zaal binnen en trok haar zwaard en keek naar candurill. en ze grijnsde
Terug naar boven Ga naar beneden
klaasheid

klaasheid


Aantal berichten : 986
Registratiedatum : 16-11-11
Leeftijd : 30
Woonplaats : Albion, Hyrule, Middle Earth, Thedas, Westeros and Tamriel....

True Element - Pagina 21 Empty
BerichtOnderwerp: Re: True Element   True Element - Pagina 21 Emptyzo jan 01, 2012 9:57 am

candurill knikte naar try en rende op aliena af, maar werd tegen gehouden door jalou. hij pakte zijn staf van zijn rug. "hou je erbuiten feeks, of ik zweer je, ik snijd je tong eruit en voer het aan de geiten."

talos ontweek try zonder moeite. hij maakte een beweging met zijn hand en concentreerde zich op try's bloed.
Terug naar boven Ga naar beneden
Anniek.

Anniek.


Aantal berichten : 3310
Registratiedatum : 17-11-11
Leeftijd : 31

True Element - Pagina 21 Empty
BerichtOnderwerp: Re: True Element   True Element - Pagina 21 Emptyzo jan 01, 2012 10:00 am

Ook Winter besteeg haar paard en volgde de rest. De adrealine ging door haar lijf, ze vond het erg spannend.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sifra

Sifra


Aantal berichten : 2004
Registratiedatum : 04-11-11
Leeftijd : 29
Woonplaats : Wonderland

True Element - Pagina 21 Empty
BerichtOnderwerp: Re: True Element   True Element - Pagina 21 Emptyzo jan 01, 2012 10:05 am

Aliena lag slapend op de grond, zich absoluut niet bewust van de chaos die om haar heen gebeurde.

James kwam de zaal binnen gerend met getrokken zwaard en nam snel de situatie in zich op. Hij vroeg zich af waar Noah was.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://brilliantbookshelftheblog.blogspot.nl/
feniks

feniks


Aantal berichten : 5404
Registratiedatum : 18-11-11
Leeftijd : 32
Woonplaats : The second star to the right. through to Neverland

True Element - Pagina 21 Empty
BerichtOnderwerp: Re: True Element   True Element - Pagina 21 Emptyzo jan 01, 2012 10:06 am

jalou grinnikte, kom kom, niet zo onaardig doen, onze gast is er net en tja het zou jammer gaan als ze al weer weg ging vind je niet, zegt jalou slijmend en heild haar hoofd schuin en probeerde een angst bij candurill te ontdekken.

try zag hoe moeiteloos hij het ontweek en hij haalde weer uit hij moest candurill alleen maar de tijd geven om weg te kunnen komen, mar dan voelde hij iets vreemd, een vreemd soort ets in zijn lichaam, en hij keek zijn vader aan, en hij wilde een zwarte magie bol op hem af sturen toen hij zijn hand hief en probeerde het gevoel te negeren
Terug naar boven Ga naar beneden
Anniek.

Anniek.


Aantal berichten : 3310
Registratiedatum : 17-11-11
Leeftijd : 31

True Element - Pagina 21 Empty
BerichtOnderwerp: Re: True Element   True Element - Pagina 21 Emptyzo jan 01, 2012 10:10 am

haha en dat krijg je als je reageert zonder te vernieuwenxD
-------------------------------

Noah zag opeens James voorbijstormen en ging hem achterna. Daar ging zijn voorzichtige waterdichte plan om Aliena weg te krijgen. Hij trok ook zijn zwaard en ging naast James staan.

Winter rende door de gangen van het kasteel op zoek naar de kerkers in de hoop Aliena daar te vinden.
Terug naar boven Ga naar beneden
klaasheid

klaasheid


Aantal berichten : 986
Registratiedatum : 16-11-11
Leeftijd : 30
Woonplaats : Albion, Hyrule, Middle Earth, Thedas, Westeros and Tamriel....

True Element - Pagina 21 Empty
BerichtOnderwerp: Re: True Element   True Element - Pagina 21 Emptyzo jan 01, 2012 10:14 am

daar had talos op gewacht. met een paar woorden in een vreemde taal bestuurde hij de magie die in zijn zoon stroomde...en liet hem het afvuren op candurill.

candurill concentreerde zich op het beschermen van zijn brein. "je blijft uit mijn hoofd feeks."
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks

feniks


Aantal berichten : 5404
Registratiedatum : 18-11-11
Leeftijd : 32
Woonplaats : The second star to the right. through to Neverland

True Element - Pagina 21 Empty
BerichtOnderwerp: Re: True Element   True Element - Pagina 21 Emptyzo jan 01, 2012 10:21 am

try wist niet hoe het gebeurde maar de kracht werd sterker en boog zijn lichaam gewoon de andere kant op ook al wilde hij het niet en hij liet de magie los, CANDURIll KIJK UIT...schreeuwde try naar hem en hij begon woorden die gewoon in hem op kwamen te gebruiken hopent tot ze deden helpen tegen zijn vaders magie hij moest uit diens greep komen

jalou grinnikte hardt op en liep rondjes om hem heen. nee ik ben nog nooit in jou hoofd geweest en die wil ik wel ik wel eens zien, zegt ze dan, en ze haalt uit met haar zwaard om hem af te leiden

een soldaat storte zich op winter toen ze voorbij kwam. wat doet zoon adelijk tiep in de kerkers vraagt die gemeen
Terug naar boven Ga naar beneden
Sifra

Sifra


Aantal berichten : 2004
Registratiedatum : 04-11-11
Leeftijd : 29
Woonplaats : Wonderland

True Element - Pagina 21 Empty
BerichtOnderwerp: Re: True Element   True Element - Pagina 21 Emptyzo jan 01, 2012 10:22 am

James zag wat er gebeurde en rende op Candurill af. Zonder te aarzelend gaf hij hem een duw.

Aliena kwam weer bij bewustzijn en ging langzaam overeind zitten. Haar gezichtsveld was wazig en haar hoofd tolde.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://brilliantbookshelftheblog.blogspot.nl/
Anniek.

Anniek.


Aantal berichten : 3310
Registratiedatum : 17-11-11
Leeftijd : 31

True Element - Pagina 21 Empty
BerichtOnderwerp: Re: True Element   True Element - Pagina 21 Emptyzo jan 01, 2012 10:26 am

Winter keek geschrokken naar de soldaat en trok haar zwaard."Dat zijn jou zaken niet! En als ik jou was zou ik mij maar heel snel naar Aliena brengen!" zei ze dapper.

Noah keek naar Talos en greep zijn vlijmscherpe dol ken gooide krachtig naar de man toe/
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





True Element - Pagina 21 Empty
BerichtOnderwerp: Re: True Element   True Element - Pagina 21 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
True Element
Terug naar boven 
Pagina 21 van 23Ga naar pagina : Vorige  1 ... 12 ... 20, 21, 22, 23  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Before the legende comes true

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: RPG's :: Fantasy-
Ga naar: