Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 True Element

Ga naar beneden 
+2
feniks
Sifra
6 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 12 ... 21, 22, 23  Volgende
AuteurBericht
feniks

feniks


Aantal berichten : 5404
Registratiedatum : 18-11-11
Leeftijd : 32
Woonplaats : The second star to the right. through to Neverland

True Element - Pagina 22 Empty
BerichtOnderwerp: Re: True Element   True Element - Pagina 22 Emptyzo jan 01, 2012 10:29 am

de soldaat grinnikte. ik loop wacht dus het gaat me wel wat aan. zegt hij en hij richte zij zwaard op der. nou die aliena is hier niet zegt hij
Terug naar boven Ga naar beneden
Sanne

Sanne


Aantal berichten : 2521
Registratiedatum : 24-11-11
Leeftijd : 29
Woonplaats : Phantasia

True Element - Pagina 22 Empty
BerichtOnderwerp: Re: True Element   True Element - Pagina 22 Emptyzo jan 01, 2012 10:32 am

oke ik doe even een avond sociaal en mis alles Razz
waar is iedereen en wat is er gebeurt? ?
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks

feniks


Aantal berichten : 5404
Registratiedatum : 18-11-11
Leeftijd : 32
Woonplaats : The second star to the right. through to Neverland

True Element - Pagina 22 Empty
BerichtOnderwerp: Re: True Element   True Element - Pagina 22 Emptyzo jan 01, 2012 10:34 am

winter is in een gan en de rest is in de troonzaal aliena komt net bij jalou is met candurill aant vechten en try vecht met zijn vader op probeert dat.
Terug naar boven Ga naar beneden
Anniek.

Anniek.


Aantal berichten : 3310
Registratiedatum : 17-11-11
Leeftijd : 31

True Element - Pagina 22 Empty
BerichtOnderwerp: Re: True Element   True Element - Pagina 22 Emptyzo jan 01, 2012 10:44 am

"Blijkbaar ben jij niet belangrijk om dat te mogen weten." beet Winter heem brutaal toe. "Eigen schuld! Moet je maar niet zo dom zijn."
Terug naar boven Ga naar beneden
klaasheid

klaasheid


Aantal berichten : 986
Registratiedatum : 16-11-11
Leeftijd : 30
Woonplaats : Albion, Hyrule, Middle Earth, Thedas, Westeros and Tamriel....

True Element - Pagina 22 Empty
BerichtOnderwerp: Re: True Element   True Element - Pagina 22 Emptyzo jan 01, 2012 10:47 am

talos zag de messen komen. hij stuurde try aan om nog deze te onderscheppen met nog een golf van zwarte magie. "hoe voelt dat jongen...totaal machteloos zijn?" hij grijnsde maniakaal.

candurill wilde net jalou ontwijken toen hij omver werd gegooid. hij zag hoe de magie over hem heen scheerde...dat scheelde niet veel. hij keek naar james "bedankt." toen sprong hij weer op zijn voeten. en righte zijn staf op jalou...maar deze keer hield hij zijn aandacht ook bij try. "james...ik ga je hulp nodig hebben hier..."
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks

feniks


Aantal berichten : 5404
Registratiedatum : 18-11-11
Leeftijd : 32
Woonplaats : The second star to the right. through to Neverland

True Element - Pagina 22 Empty
BerichtOnderwerp: Re: True Element   True Element - Pagina 22 Emptyzo jan 01, 2012 10:53 am

de soldaat haalde met een woedende brul uit naar winter,

try kon niks in brengen en zijn lichaam draaide en hij sloeg behendig met zijn zwaard de dolken weg, en hij had e de golf gevoelt dat was niet fijn, en hij keek met zijn ogen naar zijn vader, je bent een lafaart je durft het niet tegen me op te nemen wat je weet tot je gaat verliezen oude ma, zegt ij beledigent en rebels hij probeerde hem uit de tent te lokken en hij zag de rest vechten en hij maakte zich even zorgen om hen maar zette dat snel uit zijn hoofd

jalou grinnikte weer, kan je het niet alleen af klein jochie zegt ze en dan haalt ze een paar keer behendig uit en ze bleef op zijn gedachten letten
Terug naar boven Ga naar beneden
klaasheid

klaasheid


Aantal berichten : 986
Registratiedatum : 16-11-11
Leeftijd : 30
Woonplaats : Albion, Hyrule, Middle Earth, Thedas, Westeros and Tamriel....

True Element - Pagina 22 Empty
BerichtOnderwerp: Re: True Element   True Element - Pagina 22 Emptyzo jan 01, 2012 10:58 am

candurill ontweek jalou en probeerde haar benen onder haar vandaan te slaan met zijn staf. "het gaat nu niet om het aankunnen of niet...het gaat om aliena en als ik daar hulp bij nodig heb schaam ik mij daar niet voor."

talos begon hard te lachen. "jij hebt lef jongen...echt een zoon van je vader." hij liet het bloed in try's aderen even heet worden. toen liet hij hem nog een zwarte magie kogel afvuren, nu op noah
Terug naar boven Ga naar beneden
Sifra

Sifra


Aantal berichten : 2004
Registratiedatum : 04-11-11
Leeftijd : 29
Woonplaats : Wonderland

True Element - Pagina 22 Empty
BerichtOnderwerp: Re: True Element   True Element - Pagina 22 Emptyzo jan 01, 2012 10:59 am

James knikte. "Wat wil je dat ik die?" vroeg hij terwijl hij met zijn zwaard uithaalde naar Jalou.

Aliena kwam overeind en keek verward om zich heen. Ze kon zich helemaal niet herinneren wat er net gebeurd was, en hoe was iedereen hier ineens gekomen? "Stop!" riep ze tegen Talos.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://brilliantbookshelftheblog.blogspot.nl/
feniks

feniks


Aantal berichten : 5404
Registratiedatum : 18-11-11
Leeftijd : 32
Woonplaats : The second star to the right. through to Neverland

True Element - Pagina 22 Empty
BerichtOnderwerp: Re: True Element   True Element - Pagina 22 Emptyzo jan 01, 2012 11:03 am

try keek zijn vader rebels aan en dan voelt hij het bloed in zijn aderen heet worden en hij schreeuwt heel even en hij ziet zich zelf draaien en hij maakte een gebaar en hij zag hou hij noah aan voel met een zwarte magie traal. maar dan probeert hij zich te verzetten en hij probeert zijn iegen magie op te roepene en die van zijn vader te verdrijven

jalou sprong er behendig over heen en viel eerst candurill aan en dan james. kom kom ze blijft. zegt ze dan en ze bleef hun geest opserveren
Terug naar boven Ga naar beneden
klaasheid

klaasheid


Aantal berichten : 986
Registratiedatum : 16-11-11
Leeftijd : 30
Woonplaats : Albion, Hyrule, Middle Earth, Thedas, Westeros and Tamriel....

True Element - Pagina 22 Empty
BerichtOnderwerp: Re: True Element   True Element - Pagina 22 Emptyzo jan 01, 2012 11:06 am

candurill, ontweek jalou weer. "het ritueel...het is nog niet klaar..zorg dat je de tekens op de vloer uitveegt...en bij de natuurgoden zorg dat je geest sterk blijft, elke zwakte word door deze feeks gezien." hij keek vanuit zijn ooghoeken naar james.

talos werd verastdoor de plotselinge stem van aliena..."ze had nog niet wakker mogen worden...het ritueel is nog niet klaar." mompelde hij. "jalou!! het meisje!!"
Terug naar boven Ga naar beneden
Anniek.

Anniek.


Aantal berichten : 3310
Registratiedatum : 17-11-11
Leeftijd : 31

True Element - Pagina 22 Empty
BerichtOnderwerp: Re: True Element   True Element - Pagina 22 Emptyzo jan 01, 2012 11:07 am

Winter hief uit reflex haar zwaard op en hield hem tegen. "Leuk geprobeerd."

Noah bekeek iedereen en bedacht een nieuw plan..
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks

feniks


Aantal berichten : 5404
Registratiedatum : 18-11-11
Leeftijd : 32
Woonplaats : The second star to the right. through to Neverland

True Element - Pagina 22 Empty
BerichtOnderwerp: Re: True Element   True Element - Pagina 22 Emptyzo jan 01, 2012 11:13 am

jalou haalde eerst weer uit naar de 2 en daarna rende ze terug naar aliena en haalde met de platte kant van der zwaart uit ze moest bewusteloos raken en ze bleef de jongens in de gaten te houden

try ging verder en hijj begon ook woorden te mompelen en hij voelde tot het veel heel veel kracht koste maar het moest lukken hij wilde de rest niet aan vallen.

brb even puppy's fles geven, half uurtje weer terug
Terug naar boven Ga naar beneden
klaasheid

klaasheid


Aantal berichten : 986
Registratiedatum : 16-11-11
Leeftijd : 30
Woonplaats : Albion, Hyrule, Middle Earth, Thedas, Westeros and Tamriel....

True Element - Pagina 22 Empty
BerichtOnderwerp: Re: True Element   True Element - Pagina 22 Emptyzo jan 01, 2012 11:15 am

NAHWS!!! PUPPY'S Shocked
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks

feniks


Aantal berichten : 5404
Registratiedatum : 18-11-11
Leeftijd : 32
Woonplaats : The second star to the right. through to Neverland

True Element - Pagina 22 Empty
BerichtOnderwerp: Re: True Element   True Element - Pagina 22 Emptyzo jan 01, 2012 11:46 am

zo ze hebben weer wat gehad
Terug naar boven Ga naar beneden
Sifra

Sifra


Aantal berichten : 2004
Registratiedatum : 04-11-11
Leeftijd : 29
Woonplaats : Wonderland

True Element - Pagina 22 Empty
BerichtOnderwerp: Re: True Element   True Element - Pagina 22 Emptyzo jan 01, 2012 12:04 pm

Aliena stapte vlug opzij en ontweek Jalou's aanval. "Mooi niet," zei ze kwaad en trok haar zwaard.

James rende op de cirkel met tekens af en veegde er met zijn voet overheen om ze uit te wissen.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://brilliantbookshelftheblog.blogspot.nl/
klaasheid

klaasheid


Aantal berichten : 986
Registratiedatum : 16-11-11
Leeftijd : 30
Woonplaats : Albion, Hyrule, Middle Earth, Thedas, Westeros and Tamriel....

True Element - Pagina 22 Empty
BerichtOnderwerp: Re: True Element   True Element - Pagina 22 Emptyzo jan 01, 2012 12:08 pm

talos werd woedend. "NEE!!" hij liet zijn greep op try gaan en righte zich op james. met een mes maakte hij een snee in zijn hand en met dat bloed slingerde hij een golf van zwart paarse vlammen op hem af.

candurill rende op jalou af en wilde haar op het hoofd slaan met zijn staf.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sifra

Sifra


Aantal berichten : 2004
Registratiedatum : 04-11-11
Leeftijd : 29
Woonplaats : Wonderland

True Element - Pagina 22 Empty
BerichtOnderwerp: Re: True Element   True Element - Pagina 22 Emptyzo jan 01, 2012 12:11 pm

HAHAHA. dat lijkt me zo droog om te zien!
Terug naar boven Ga naar beneden
http://brilliantbookshelftheblog.blogspot.nl/
klaasheid

klaasheid


Aantal berichten : 986
Registratiedatum : 16-11-11
Leeftijd : 30
Woonplaats : Albion, Hyrule, Middle Earth, Thedas, Westeros and Tamriel....

True Element - Pagina 22 Empty
BerichtOnderwerp: Re: True Element   True Element - Pagina 22 Emptyzo jan 01, 2012 12:13 pm

wat ?? Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks

feniks


Aantal berichten : 5404
Registratiedatum : 18-11-11
Leeftijd : 32
Woonplaats : The second star to the right. through to Neverland

True Element - Pagina 22 Empty
BerichtOnderwerp: Re: True Element   True Element - Pagina 22 Emptyzo jan 01, 2012 12:16 pm

jalou ontweek de aanval van aliena nog net maar dan voelt ze de pijn in haar hand en dan een klpa op haar hoofd en ze richte zich op candurill. en haakde met haar zwaart naar hem uit.

try voelde de grip weg gaan en hij beweegde zich even en zag dan wat zijn vader deed en hij mompelde worden en sloeg met zijn hand op de grond en niet veel later school een zwarte doorzichtige wond voor james omhoog, en hij keek zijn vader woedent aan, en hij stuurde een zwarte straal op hem af
Terug naar boven Ga naar beneden
Sifra

Sifra


Aantal berichten : 2004
Registratiedatum : 04-11-11
Leeftijd : 29
Woonplaats : Wonderland

True Element - Pagina 22 Empty
BerichtOnderwerp: Re: True Element   True Element - Pagina 22 Emptyzo jan 01, 2012 12:22 pm

dat met die staf Razz

Aliena keek even verbijsterd naar Candurill maar haalde toen vlug weer uit naar Jalou.

Terug naar boven Ga naar beneden
http://brilliantbookshelftheblog.blogspot.nl/
feniks

feniks


Aantal berichten : 5404
Registratiedatum : 18-11-11
Leeftijd : 32
Woonplaats : The second star to the right. through to Neverland

True Element - Pagina 22 Empty
BerichtOnderwerp: Re: True Element   True Element - Pagina 22 Emptyzo jan 01, 2012 12:24 pm

candurill wilt jalou slaan met de staf
Terug naar boven Ga naar beneden
klaasheid

klaasheid


Aantal berichten : 986
Registratiedatum : 16-11-11
Leeftijd : 30
Woonplaats : Albion, Hyrule, Middle Earth, Thedas, Westeros and Tamriel....

True Element - Pagina 22 Empty
BerichtOnderwerp: Re: True Element   True Element - Pagina 22 Emptyzo jan 01, 2012 12:29 pm

woedend keek talos naar zijn zoon toen de vlammen op de muur afketsten. "ok....dan doen we het anders..." hij greep een van de wachters bij de keel, tilde hem op en smeet hem op de grond. hij haalde snel uit met een mes naar de keel van de man. met een bezwerende stem begon hij tekens in de lucht te tekenen. langzaam begon het bloed van de man te borrelen en te gloeien. vanuit de plas verrezen vijf zwarte schimmen. ze hadden grote vleugels en klauwen, en hun hoofden waren angstaanjagend. "dienaren van de nacht, kinderen van de dood!!! dood ieder die tegen mij is!!!"

candurill grijnsde naar jalou toen hij haar raakte. maar toen zag hij wat talos had opgeroepen....en bleef bevend van angst staan...
Terug naar boven Ga naar beneden
klaasheid

klaasheid


Aantal berichten : 986
Registratiedatum : 16-11-11
Leeftijd : 30
Woonplaats : Albion, Hyrule, Middle Earth, Thedas, Westeros and Tamriel....

True Element - Pagina 22 Empty
BerichtOnderwerp: Re: True Element   True Element - Pagina 22 Emptyzo jan 01, 2012 12:30 pm

maar ik ga slapen mensjes...morgen kan ik weer maar wel s'avonds want ik heb rijles en toets...ik heb jullie iig wat gegeven om tegen te vechten als ik niet voor talos kan spreken Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks

feniks


Aantal berichten : 5404
Registratiedatum : 18-11-11
Leeftijd : 32
Woonplaats : The second star to the right. through to Neverland

True Element - Pagina 22 Empty
BerichtOnderwerp: Re: True Element   True Element - Pagina 22 Emptyzo jan 01, 2012 11:55 pm

Try keek met grote ogen toe en zag hou de monsters zich vormde. Ze moesten hier weg dat wist hij meteen en hij begon naar de rest te rennen en hij voelde dan hoe eentje hem vast greep en hij stak met zijn zwaard die gene in zijn arm en die liet los en hij rende door. We moeten hier weg en snel. Zegt hij tegen de rest. Kom allemaal na mij roept hij en hij keek naar de monsters en zag hoe die aanvielen
Terug naar boven Ga naar beneden
Sanne

Sanne


Aantal berichten : 2521
Registratiedatum : 24-11-11
Leeftijd : 29
Woonplaats : Phantasia

True Element - Pagina 22 Empty
BerichtOnderwerp: Re: True Element   True Element - Pagina 22 Emptyma jan 02, 2012 7:20 am

Silver dwaalde dor de gangen van het kasteel. Ze was de weg kwijt geraakt na de deuren die ze door was gegaan en de trappen die ze op en af was gestompeld. Ze liep en lege kamer in, zo te zien een slaapkamer, en keek daar uit het raam waarna ze zachtjes vloekte. Bovenste verdieping...



Misschien komt het wat zeurerig over mar ik word echt misselijk als ik al die details met dsat bloed enzo lees. Kan dat wat minder uitgebreid....???
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





True Element - Pagina 22 Empty
BerichtOnderwerp: Re: True Element   True Element - Pagina 22 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
True Element
Terug naar boven 
Pagina 22 van 23Ga naar pagina : Vorige  1 ... 12 ... 21, 22, 23  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Before the legende comes true

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: RPG's :: Fantasy-
Ga naar: