Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 The Time of The Marauders (A&S)

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : 1, 2, 3 ... 10 ... 20  Volgende
AuteurBericht
feniks

feniks


Aantal berichten : 5404
Registratiedatum : 18-11-11
Leeftijd : 32
Woonplaats : The second star to the right. through to Neverland

The Time of The Marauders (A&S) Empty
BerichtOnderwerp: The Time of The Marauders (A&S)   The Time of The Marauders (A&S) Emptyzo sep 13, 2015 3:35 am

we nemen een sprong terug in de tijd niet de tijd van harry potter, maar die van zijn ouders en hun jaren op school. die waren net zo spannend als die van harry potter zelf.

lily evers:anniek
james potter:steffanie
remus lupos:
Sirius zwart:anniek
tops:steffanie
Regilius zwart: steffanie
Arya dior: steffanie ( een vriendin van lily)


Laatst aangepast door feniks op ma sep 14, 2015 3:59 am; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Anniek.

Anniek.


Aantal berichten : 3310
Registratiedatum : 17-11-11
Leeftijd : 31

The Time of The Marauders (A&S) Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Time of The Marauders (A&S)   The Time of The Marauders (A&S) Emptyzo sep 13, 2015 8:28 pm

Ik wil wel graag Lily, en ik bedenk me net dat we wss allebei Sirius willen?
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks

feniks


Aantal berichten : 5404
Registratiedatum : 18-11-11
Leeftijd : 32
Woonplaats : The second star to the right. through to Neverland

The Time of The Marauders (A&S) Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Time of The Marauders (A&S)   The Time of The Marauders (A&S) Emptyzo sep 13, 2015 9:05 pm

Ik wil sirius niet ik wil zijn broertje regilius XD als dat goed is. En James dan. Dan maak ik denk ik nog een meisjes rol als vriendin van lily
Terug naar boven Ga naar beneden
Anniek.

Anniek.


Aantal berichten : 3310
Registratiedatum : 17-11-11
Leeftijd : 31

The Time of The Marauders (A&S) Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Time of The Marauders (A&S)   The Time of The Marauders (A&S) Emptyma sep 14, 2015 2:53 am

Haha zet die er dan bij!

Dan neem ik Sirius!:)

Wil je Tops? (Jij speelt haar toch wel vaker?)
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks

feniks


Aantal berichten : 5404
Registratiedatum : 18-11-11
Leeftijd : 32
Woonplaats : The second star to the right. through to Neverland

The Time of The Marauders (A&S) Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Time of The Marauders (A&S)   The Time of The Marauders (A&S) Emptyma sep 14, 2015 4:02 am

Gedaan.
Welk jaar zitten ze 6e of 7e?
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks

feniks


Aantal berichten : 5404
Registratiedatum : 18-11-11
Leeftijd : 32
Woonplaats : The second star to the right. through to Neverland

The Time of The Marauders (A&S) Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Time of The Marauders (A&S)   The Time of The Marauders (A&S) Emptyvr sep 18, 2015 8:15 am

James grijsde breed van oor tot oor nu hij door de trein heen liep, ze gingen aan hun zesde jaar op zweinstein beginen. Het was zijn tweede thuis. Daarbij keek hij ook wel er naar uit om bepaalde personen weer te zien. Hij keek achterom naar sirius.’weetje wat ook fijn is aan zweinstein, tot de slaapkamers groter zijn.’zegt hij tegen zijn beste vriend. Sirius had deze zomer bij hem geslapen nadat zijn mouder hem uit huis had geschopt. James had geen inormen kamer maar hij had hem met alle liefde met sirius gedeelt. Zijn blik ging weer naar voren om remus te zoeken.

Tops liep gehaast door de trein wagons heen, ze wilde een goed plaatsje hebben nu waren nog best veel leerlingen afscheid aant nemen van hun ouders. Tops stopt bij een wagon vlak bij een deur wat weer naar buiten ging en ze glimlacht tevreden want die was helemaal leeg. Zo kon ze straks meteen ook snel uit stappen en zweinstein zien. Ze was nogal ongeduldig vaker. Ze ging de coupe binnen.

Regilius stond tegenover zijn ouders die hem nog wat dingen waren aan het vertellen waar hij maar half naar luisterde. Soms knikte hij op iets die ze hem zeiden.’tot de kerst maar weer.’zegt mevrouw zwart en ze legde haar hand om de arm van meneer zwarts. Regilius glimlachte.’tot dan.’zegt hij en hij pakte zijn tas en koffer en ging op weg naar de trein. eindelijk wat rust. Dacht hij.

Arya had al afscheid van haar ouders genomen en liep over het peron heen te zoeken naar lily die ze hier ergens zou tegen komen. Ze had al het halve peron gehad als ze de opvallend natuurlijke rode haar van liy ziet. “LILY…”roept ze dan en ze snelt er heen met haar koffers.
Terug naar boven Ga naar beneden
Anniek.

Anniek.


Aantal berichten : 3310
Registratiedatum : 17-11-11
Leeftijd : 31

The Time of The Marauders (A&S) Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Time of The Marauders (A&S)   The Time of The Marauders (A&S) Emptyzo sep 20, 2015 8:40 am

Sirius grijnsde naar James, "Je het zou een hele verademing zijn niet meer met jou stinkvoeten in mijn gezicht te slapen", grapte hij. Hij had de beste zomer van zijn gehad bij James en zijn familie. Het was fijn om in de zomer ergens te kunnen zijn waar hij volledig zichzelf kon zijn. Alles zou beter worden nu hij weg was bij zijn eigen familie, daar was hij van overtuigd. "Heeyy Maanling!" grijnsde hij toen hij Remus op hen af zag lopen.

Remus zag zijn vrienden James en Sirius lopen en liep ze tegemoet. "Goed jullie te zien!" zei hij vrolijk. Hij was dol op zijn vrienden, ze waren er altijd voor elkaar. "Waar hoorde ik nou jongens? Zijn jullie gaan samenwonen?" hij had contact gehad met zijn vrienden via brieven en wist dat Sirius door de familie van James was opgevangen. Gelukkig maar, als Sirius nog lang daar had gewoond was hij doorgedraaid.

Lily had net haar koffers de trein in getild toen ze haar naam hoorde. Ze keek om zich heen en zag haar vriendin Arya naar haar toe komen. Ze glimlachte haar vriendin tegemoet. "Hey! Had niet verwacht je zo snel al tegen het lijf te lopen." zei ze terwijl ze haar vriendin omhelsde. "Hoe is je vakantie geweest?"
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks

feniks


Aantal berichten : 5404
Registratiedatum : 18-11-11
Leeftijd : 32
Woonplaats : The second star to the right. through to Neverland

The Time of The Marauders (A&S) Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Time of The Marauders (A&S)   The Time of The Marauders (A&S) Emptydi sep 22, 2015 6:55 am

' als of die voeten van jou zo lekker ruiken.' Zegt James lachend terug tegen sirius. Hij wist nog tot in de eerste week van de vakantie sirius ineens bij zijn deur stond. Hij had hem in huis genomen als zijn broer en zijn ouders hem als een 2e zoon. James was blij met zoon vriend. Maar dan hoort hij struis maanling roepen en hij keek om en zag remus en glimlachte breed naar hem.' Eens gelijk.' Zegt hij tegen hem en hij sloeg zijn armen even broederlijk om remus heen. Maar als hij hem hoort geeft hij hem een speelse stomp tegen zijn arm.' Als dat zo was was er een afgebrand huis geweest. Want ik en sirius kunnen niet koken dat hebben we onder vonden.' Zegt hij en stak wijs zijn vinger op.

Tops had het zich gemakkelijk gemaakt in de coupe.

Arya knuffelde lily even en ging met een hand Door haar haren heen.' Je haren zijn weer gegroeid.dat van mij doet een jaar over een centimeter. ' Grapt ze. En ze deed haar jas goed en haalde haar schouders op. ' Je weet als ik iets zoek zak ik het ook vinden.' Zegt ze tegen haar. Dan glimlacht ze.' Het was heerlijk veel in de zo'n gelegen en nog wat familie leden bezocht. En nee ik heb er geen leuke jongens gezien.' Zegt ze met een pruil lip en dan lacht ze er om.

Regilius liep door de trein op zoek naar een zit plek en deed een wagon open omdat hij dacht tot niemand er in zat tot hij tops ziet.' Oh nee bij jou ga ik niet zitten.' Sist hij en ging de wagon weer uit en liep verder.
Terug naar boven Ga naar beneden
Anniek.

Anniek.


Aantal berichten : 3310
Registratiedatum : 17-11-11
Leeftijd : 31

The Time of The Marauders (A&S) Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Time of The Marauders (A&S)   The Time of The Marauders (A&S) Emptywo sep 23, 2015 6:04 am

Zal ik nog iemand voor Reg doen? Snape? of een ander personage? jongenmeisje??

Remus moest lachen. "Je hebt gelijk, dat zou het slechtste idee van de wereld zijn", zei hij geamuseerd. "Gelukkig hadden jullie ouderlijke supervisie". Hij trok een schuifdeur open en zag dat deze coupee leeg was. Tevreden ging hij naar binnen en liet hij zich op de bank vallen.

Sirius gaf Remus een plagende duw en ging tegenover hem zitten. Hij was blij dat ze weer compleet waren. Terug naar zweinstein, zijn echte thuis. "Heftig dat we alweer 6e jaars zijn! Wedden dat we nu bakken met vrije tijd zullen hebben?" zei hij tevreden. De meisjes die giechelend naar binnen keken negerend.

Lily glimlachte. "Fijn om te horen, laten we dan maar leuke jongens op zweinstein voor je gaan zoeken". Ze stapte de trein in en ging opzoek naar een plek om te zitten. "Hoe gaat het met je crushes?".
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks

feniks


Aantal berichten : 5404
Registratiedatum : 18-11-11
Leeftijd : 32
Woonplaats : The second star to the right. through to Neverland

The Time of The Marauders (A&S) Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Time of The Marauders (A&S)   The Time of The Marauders (A&S) Emptywo sep 23, 2015 7:38 am

Een meisje of jonge van een andere afdeling of zo waar hij mee bevriend raakt.of zo.

James plofte net zo tevreden als remus neer op de bank.' Gelukkig wel die bluste het vuurtje net op tijd.' Zegt James terwijl hij met een hand Door zijn haren heen ging. Alsof het nog niet door de war genoeg zit. 'Alweer het 6e jaar. Ik herinner me het eerste jaar nog.' Zegt James dromerig. Hij keek hun twee aan en grijnst breekt als hij denkt Hoe hij ze had leren kennen.' Wat gaan we met die vrije tijd doen.' Vraagt hij speels.

Regilius vond een lege coupe en ging daar in zitten en staarde door het raam naar buiten. Terug naar zweinstein. Dat voelde wel goed.

Arya knikte en liep met lily mee.' Volgens mij ben ik al alle leuke jongens op zweinstein bekeken maar er zijn niet veel mensen op de lijst die voldoen aan mijn eisen maar een paar.' Legt ze denken ui en tikte met een vinger op haar kin.' Nou ik zag sirius. en James net. En mijn hart slaat weer een slang over bij sirius Hij is langer en weer knapper geworden.' Zegt ze eerlijk. Arya vond sirius al 2 jaar stiekem leuk maar deed er niks mee. Als ze bij hem in de buurt kwam wordt ze gewoon verlegen. En ze was eigelijk nooit echt verlegen. Ze liep door het drukke gangpad van de trein.
Terug naar boven Ga naar beneden
Anniek.

Anniek.


Aantal berichten : 3310
Registratiedatum : 17-11-11
Leeftijd : 31

The Time of The Marauders (A&S) Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Time of The Marauders (A&S)   The Time of The Marauders (A&S) Emptywo sep 23, 2015 8:01 pm

Sirius schoot in de lach om het verhaal over de brand. Het was echt te erg geweest. "We gaan het in elk geval niet verspillen aan meisjes", verzekerde hij James met een plagende ondertoon. "Ik stel voor dat we onze kaart nog eens gaan bijwerken, verkennen en nieuwe geheimen ontdekken. We moeten alles van zweinstein weten voor we de school verlaten!"

Remus rolde met zijn ogen. "Denk je niet dat we allang elke gang gevonden hebben?" vroeg hij aan zijn vriend. Hij was misschien minder van het door de gangen sluipen als Sirius en James, maar hij genoot er wel van. Ze hadden de maurauders map al zo vol dat hij zich niet kon voorstellen dat er nog iets te ontdekken viel.

Lily rolde met haar ogen en gaf Arya een zetje. "Doe niet zo gek. Die jongen levert alleen maar problemen op. Jongens zoals Sirius en James zijn net jonge honden. Ze zijn arrogant en totaal niet bezig met anderen. Bij zulke jongens moet je uit de buurt blijven. Dat weet je" bij de gedachten aan Sirius en James alleen al werd Lily een beetje boos.

Een meisje met bruin haar wat in een hoge warrige paardenstaat zat en een ravenclauw gewaad opende de deur van de coupee waar Regulius zat. "Zou ik misschien hier mogen zitten?" vroeg ze met een brede glimlach. Ze had grote bruine ogen en een lichte huid. Haar gewaad zat niet perfect netjes maar een beetje losjes, wat een stoere uitstraling gaf.
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks

feniks


Aantal berichten : 5404
Registratiedatum : 18-11-11
Leeftijd : 32
Woonplaats : The second star to the right. through to Neverland

The Time of The Marauders (A&S) Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Time of The Marauders (A&S)   The Time of The Marauders (A&S) Emptydo sep 24, 2015 9:45 am

'Daar komen we maar op een manier achter. ' Zegt James met een speelse grijns.' Dood nog meer door de gangen te sluipen en kijken of alles er wel echt op staat.' Legt hij uit en hij ging gemakkelijker zitten. ' daarbij moet ons het dit jaar wel lukken. Op het 3inde van vorige jaar waren we er bijna. Dus nu moet het lukken.' Zegt hij geheimzinnig al zouden remus en sirius weten tot het om de faunaten kwestie ging.

Arya lachte om lily.' Jah maar iedere jonge hond moet je een kans geven. En je moet hef af richten natuurlijk." Grapt ze er bij al wist ze heel goed wat lily bedoelde.' We zien wel hoe het loopt .Maar eerst een coupe vinden.' Z3g5 ze tegen haar en ze trok haar mee door de drukken gangen.

Regilius keek verveeld naar buiten als ineens de coupe deur open ging en hij keek langzaam op. Hij dacht tot het andere zwadderaars waren. Maar dat was het niet een meisje van ravenclaw die vroeg of ze hier kon zitten. Eerst wilde hij haar weg sturen. Maar toch de meesten vroegen niet of ze bij een zwadderaars mochten zitten. Hij haalde zijn schouders op.' Ga je gang.' Zegt hij tegen haar.
Terug naar boven Ga naar beneden
Anniek.

Anniek.


Aantal berichten : 3310
Registratiedatum : 17-11-11
Leeftijd : 31

The Time of The Marauders (A&S) Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Time of The Marauders (A&S)   The Time of The Marauders (A&S) Emptydo sep 24, 2015 11:26 am

Sirius kreeg een speelse stoutejongens grijns om zijn lippen toen James de faunatenkwestie inbracht. Hij kon niet wachten tot het eindelijk zo ver was. Het leek hem heerlijk om af en toe de mensenwereld te kunnen verlaten en dier te zijn. "Het kan nooit lang meer duren" zei hij tevreden. Dit zou een geweldig jaar worden.

"Niet hier, zo hoort iemand jullie nog" waarschuwde Remus en hij controleerde het raam in de coupeé. Hij wist dat Sirius regelmatig gevolgd werd door zijn fanclub en als een van die meisjes iets opving zou zo de hele school het weten. Als er uit zou komen wat hij werkelijk was, was zijn tijd op zweinstein over.

Lily rolde met haar ogen. Ze zou zich nooit gek laten maken door een jongen, dat wist ze zeker. Ze was helemaal klaar met jongens. Ze waren allemaal zo.. James, Sirius.. Zelfs Severus bleek niet te zijn wie ze dacht dat hij was. De gedachte aan hem alleen al stak in haar hart.

Het meisje grijnsde en plofte op de bank tegenover hem neer. "Chill, ik zag dat je alleen was, waarom?" wilde ze weten. Terwijl ze dat vroeg sloeg ze wat van haar haar naar achteren. Ze was altijd nieuwsgierig naar andere mensen.

Terug naar boven Ga naar beneden
feniks

feniks


Aantal berichten : 5404
Registratiedatum : 18-11-11
Leeftijd : 32
Woonplaats : The second star to the right. through to Neverland

The Time of The Marauders (A&S) Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Time of The Marauders (A&S)   The Time of The Marauders (A&S) Emptyvr sep 25, 2015 8:19 am

James keek van sirius naar remus die al in paniek raakte bij het idee tot iemand op school er achter zou komen tot hij een weerwolf was.' Rustig remus. We geven onze woorden schat niet prijs.' Stelt hij hem gerust. Het klopte eigelijk wel als ze het er over hadden spraken ze er raadsel achtig over.james glimlachte en keek naar de deur en zag net arya en lily langs komen. Zijn hart leek heel even een kleine slang over te slaan toen hij lily zag.

Arya liep door de gangen op zoek naar Nog een lege coupe maar vond eerst gene tot ze een coupe vond waar tops in zat en ze ging naar binnen.' Hey tops mogen we er bij komen zitten.' Vraagt ze dan. Tops keek op als de deur open gaat.' Tuurlijk neem plaats.' Zegt ze vrolijk.

Regilius keek Hoe het meisje tegenover hem plaats nam. Hij was een beetje verbaast al liet hij niks merken. Hij was goed in een stalen gezicht op zetten. Hij snapte niet tot sommige mensen zo achterloop vragen konden stellen alsof ze je al heel lang kende.' Ik ben graag op we zelf. ' Zegt hij tegen haar en zijn blik ging naar de raam maar daarna kijkt hij met zijn grijze ogen terug naar het meisje. Hij wilde wat vragen maar deed het toch niet en keek weer naar buiten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Anniek.

Anniek.


Aantal berichten : 3310
Registratiedatum : 17-11-11
Leeftijd : 31

The Time of The Marauders (A&S) Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Time of The Marauders (A&S)   The Time of The Marauders (A&S) Emptyza sep 26, 2015 11:36 pm

Sirius gaf James een klap tegen zijn achterhoofd. "Bij de les blijven jij" zei hij lachend. Hij had hem wel zien kijken naar Lily. Op de een of andere manier kreeg hij dat meisje maar niet uit zijn hoofd. Sirius snapte daar niet veel van, waarom zou je je hele leven wijden aan een meisje achterna jagen als je ook lol kan hebben?

Remus rolde met zijn ogen en ging wat onderuit op de bank zitten. Hij kon niet eens denken aan met een meisje zijn. Hij was een weerwolf, niemand was veilig met hem. Het was een wonder dat James en Sirius zijn vrienden wilde zijn. Verder dan dat zou hij niet gaan.

Lily ging volgde Arya de coupe in en ging tegenover Tops zitten. "Hoe was je vakantie Tops?" vroeg ze met een grijns.Op dat moment begon de trein in beweging te komen. Het was zover, ze gingen terug naar Zweinstein.

Het meisje glimlachte. "Daar is niks mis mee natuurlijk", zei ze tegen hem. "Mijn naam is Riven trouwens, ik ben 5e jaars Ravenclauw. En jij?"
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks

feniks


Aantal berichten : 5404
Registratiedatum : 18-11-11
Leeftijd : 32
Woonplaats : The second star to the right. through to Neverland

The Time of The Marauders (A&S) Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Time of The Marauders (A&S)   The Time of The Marauders (A&S) Emptyza sep 26, 2015 11:59 pm

James ging met een hand over zijn achterhoofd waar sirius hem had geraakt.' Auw.' Zegt hij net als of het ook echt pijn deed. Maar als je hem kende wist je Tot hij het niet meende.' Alsof jij nooit naar meisjes kijkt.' Wijst hij hem zogenaamd de les. Maar hij wist ook tot hij zelf al jaren naar lily keek. Sirius keek naar ieder meisje. De trein kwam in beweging en James la het tevreden terwijl hij zijn ogen sloot. Hij kon niet wachten om weer daar te zijn.

Tops keek op en grijnsde een beetje zoals sirius ook wel eens deed. Je zag tot ze toch wel familie waren. ' het ging wel. Al ben ik blij tot ik weer naar zweinstein kan.' Zegt ze eerlijk. Ze deed haar ochtendprofeet dicht en legde hem weg.' En dienaar jullie.' Vroeg ze. Arya was ook gaan zitten en vertelde meteen wat ze lily ook had vertelt. Tops keek daarna lily aan.

Regilius luisterde en keek naar het meisje dat zich voor stelde als riven. 'Regilius, Regilius zwart. Ik ben ook vijfde jaars en zit in zwadderich.' Zegt hij zonder blikken of blozen zo was hij. Hij bekeek riven weer ze had iets wat hem nieuwschierig maakte naar haar.' Waren jou vriendinnen nog niet in de trein. Kon je ze niet vinden of komen ze dadelijk hier bij zitten.' Vraagt hij ineens en hij glimlachte een beetje om zijn eigen vraag. Normaal was hij stil.
Terug naar boven Ga naar beneden
Anniek.

Anniek.


Aantal berichten : 3310
Registratiedatum : 17-11-11
Leeftijd : 31

The Time of The Marauders (A&S) Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Time of The Marauders (A&S)   The Time of The Marauders (A&S) Emptyzo sep 27, 2015 12:51 am

Sirius rolde met zijn ogen. Hij wist dat genoeg meisjes zijn kant op keken maar daar gaf hij niks om, dom gegiechel de hele tijd. Zijn vrienden waren de enige waar hij echt interesse voor had gehad. Soms vond hij wel iemand knap of kon hij er wel om lachen, maar hij had andere prioriteiten.

Remus keek naar de voorbijrazende landschappen. "Ik vraag me af wie we dit jaar voor verweer tegen de zwarte kunsten krijgen", zei hij. Professor Trydon had een gigantische ruzie gehad met een leerling en was vervolgens boos opgestapt. Trydon was niet de meest inspirerende professor geweest en Remus hoopte op een leukere dit jaar.

Riven glimlachte en knikte. "Leuk je te ontmoeten", zei ze. "Ik ga mijn eigen weg, dat weten mijn vrienden. Soms heb kijk ik om me heen of ik nieuwe mensen zie, jou had ik nog nooit gesproken, dus ik was nieuwsgierig", glimlachte ze naar hem. "En jij? Waar zijn jou vrienden?"
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks

feniks


Aantal berichten : 5404
Registratiedatum : 18-11-11
Leeftijd : 32
Woonplaats : The second star to the right. through to Neverland

The Time of The Marauders (A&S) Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Time of The Marauders (A&S)   The Time of The Marauders (A&S) Emptyzo sep 27, 2015 1:05 am

James slaakte een zucht.' Ik vraag me niet meer af wie er komt ik doe weddenschappen over hoe lang deze zal blijven.' Zegt hij nog steeds met zijn ogen dicht.' Dus hoelang blijft die. Ik zal 7 maanden niet langer. Ik vond het knap tot professor trydon het nog 8 maanden heeft vol gehouden ik had 6 bij hem gewed.' Legt hij uit.

Regilius keek naar riven die met een waterval van een verhaal kwam. Hij knipperde even met zijn ogen en glimlachte lichtjes. Hij betrapte zich er zelf op tot hij het leuk vond Hoe ze sprak en hij toverde snel weer de ijzige blik op zijn gezicht.' Mijn moeder vind nieuwschierigheid een slechte deugd is.' Zegt hij tegen haar en sloeg zijn armen over elkaar en keek naar buiten.' Ik heb geen echte vrienden het zijn kennissen van de familie waarmee ik vaker optrek op zweinstein.' Vertelt hij haar en hij keek langzaam naar haar.

Arya pakte de ochtendprofeet en ego er door heen te bladeren. Tops keek lily aan.' Hoe was jou vakantie lily.' Vroeg ze.
Terug naar boven Ga naar beneden
Anniek.

Anniek.


Aantal berichten : 3310
Registratiedatum : 17-11-11
Leeftijd : 31

The Time of The Marauders (A&S) Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Time of The Marauders (A&S)   The Time of The Marauders (A&S) Emptyzo sep 27, 2015 9:28 am

"Om een goede inschatting te maken over hoelang moet ik eerst weten wie ik voor me hem". Zei Remus met een lach tegen James. "Maar meestal laat de vloek de mensen tot het eind van het jaar blijven dus gewaagde wed van je".

Sirius grijnsde "We zullen er snel genoeg achter komen, we zijn er bijna". Hij voelde een warm gevoel door zijn lichaam gaan, voor hem voelde Zweinstein altijd al thuiskomen. "Ik kan het feestmaal al bijna proeven!"

Lily keek naar vriendinnen. "Het was leuk, we zijn een paar dagen naar zee geweest, dat was fijn". ze glimlachte waterig. Het was zo fijn als mogelijk was, sinds ze naar Zweinstein ging was de band met haar zus Petunia behoorlijk verslechterd. Ze snapte niet zo goed waarom Petunia altijd zo onaardig tegen haar was, ze miste haar zus zoals ze vroeger was. Gelukkig waren er ook leuke momenten, vooral met haar ouders. Daar hield ze ontzettend veel van.

Riven liet zich niet uit het veld slaan door de houding van Regulius, ze had hem zien luisteren en wist zeker dat ze door zijn act heen kon prikken. Het maakte haar niet zoveel uit of hij haar aardig vond of niet, dat schrok haar niet af. "Vind je dat niet jammer?" vroeg ze.
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks

feniks


Aantal berichten : 5404
Registratiedatum : 18-11-11
Leeftijd : 32
Woonplaats : The second star to the right. through to Neverland

The Time of The Marauders (A&S) Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Time of The Marauders (A&S)   The Time of The Marauders (A&S) Emptyzo sep 27, 2015 7:44 pm

James ging rechter zitten en keek remus aan.' Ik hou van gewaagd dat weetje.' Zegt hij speels. Maar remus had gelijk ze bleven meestal tot einde van het jaar. James kijkt naar buiten bij sirius zijn woorden en hij had gelijk. Zijn gezicht begon nog meer te stralen. Hij keek naar sirius die over het eten begon en daar moest hij om lachen omdat hijzelf ook aan eten dacht.' Je haalt me bijna de woorden uit de mond.' Zegt hij.

Tops glimlachte. ' dat klinkt leuk. Ik ben nog nooit naar de zee geweest eigelijk. Dat moeten we een keer met ons drieën doen een dagje naar de zee.' Zegt ze dan. Arya keek op van de ochtendprofeet. ' Jah dat klinkt goed.' Stemt ze mee in.

Regilius keek naar riven die weer gewoon naar hem keek. Andere meisjes schrokken van zijn gedrag en gingen weg of liepen giechelend langs hem omdat hij op sirius leek kwaliteit uiterlijk. De vraag verwarde hem lichtjes.' Nee. Ik denk het niet....ik sta er niet bij stil.' Zegt hij langzaam. Hij keek langzaam weer naar buiten. Hij studeerde vaak en stond er eigelijk nooit bij stil maar nu riven het aan haalde voelde hij wel wat.
Terug naar boven Ga naar beneden
Anniek.

Anniek.


Aantal berichten : 3310
Registratiedatum : 17-11-11
Leeftijd : 31

The Time of The Marauders (A&S) Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Time of The Marauders (A&S)   The Time of The Marauders (A&S) Emptyma sep 28, 2015 7:42 am

"Ik ga eten tot ik erbij neerval". Nam Sirius zichzelf met een tevreden grijns voor. Niks was beter dan veel vlees eten, vond hij. Daar kon hij echt gelukkig van worden. Na een tijdje stopte de Zweinstein express en Sirius kwam overeind. "Thuis" zei hij tevreden. "Laten we gaan" en hij liep de trein uit.

Remus volgde Sirius. Ze waren vrij snel de trein uit waardoor ze meteen een koets zonder paard in konden stappen.

Lily glimlachte. "Ja dat kunnen we zeker een keer gaan doen", zei ze. Het leek haar leuk om een keer met haar vriendinnen op vakantie te gaan. De trein kwam tot stilstand. "Jeetje, de tijd vliegt als je met je vrienden bent". Ze stond op en begon de trein uit te lopen.

Riven glimlachte vriendelijk naar hem. "Dat hoeft ook niet natuurlijk, was gewoon een vraag". "We zijn er", zei ze toen de trein tot stilstand kwam. "Zullen we maar eens een koets gaan uitzoeken?"
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks

feniks


Aantal berichten : 5404
Registratiedatum : 18-11-11
Leeftijd : 32
Woonplaats : The second star to the right. through to Neverland

The Time of The Marauders (A&S) Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Time of The Marauders (A&S)   The Time of The Marauders (A&S) Emptyma sep 28, 2015 8:59 pm

James lachte om sirius die zich voor nam veel te eten. Iets wat Hij wel vaker deed. Als ze stoppen hoort hij sirius thuis zeggen en hij stond ook op en klopte sirius op zijn schouder weten wat zweinstein voor hem betekende. Ook voor hem en remus maar voor sirius was het toch wat anders. Hij volgde zij twee vrienden na een koets zonder paard en hij ging zitten en keek door het raampje heen toen ze op weg gingen. Al snel zag hij het kasteel en hij grijnsde breed.

Tops glimlachte en sprong op als ze er waren.' Gelukkig want ik krijg toch wel wat honger.' Gaf ze toe en ze ging de trein uit. Arya stond ook op en liep met de rest mee.' En als je minderheden dingen doet kruipt de tijd.' Zegt ze tegen lily en ze stapte ook in een koets. ' laat het 6e jaar maar beginnen.' Zegt ze tevreden.

Regilius hoorde riven terwijl hij naar buiten staarde. Dan waren ze er en hij stond al op net toen riven de vraag stelde of ze een koets gingen zoeken. Langzaam haalde Regilius zijn schouders op en liep met riven mee. Hij zwijgen en keek een beetje rond. Tot ze in de koets waren gestapt.' Ben je klaar voor de examens dit jaar.' Vraagt hij dan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Anniek.

Anniek.


Aantal berichten : 3310
Registratiedatum : 17-11-11
Leeftijd : 31

The Time of The Marauders (A&S) Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Time of The Marauders (A&S)   The Time of The Marauders (A&S) Emptydi sep 29, 2015 9:38 am

Doe ff dat iedereen in de grote zaal zit
----------------

Sirius zat tevreden aan een kippenpoot te kluiven. "Er is geen betere manier om het jaar te beginnen dan met vlees", zei hij grijnzend en hij scheurde nog een stuk vlees los van het bot. "Zie je Evers? Ze is lekker aan het buurten met Secreetje." hij gebaarde naar Lily en Severus die in een hoek van de zaal stonden te praten.

Lily wisselde wat woorden met Severus en liep toen terug naar Arya en Tops toe en ging zitten. "Hmm ziet er weer heerlijk uit. Wat vonden jullie van het sorteerhoedlied?"

Riven had naar Regulius geglimlacht en gezegd dat ze wel vertrouwen had in de SLIJMBAL examens. Ze was slim en wist dat het zou lukken. Toen in de grote zaal aankwamen nam ze afscheid van hem. "Ik vond het erg gezellig met je, hopelijk zie ik je snel" zei ze met een grijns voor ze aan de tafel van Ravenclauw plaatsnam.
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks

feniks


Aantal berichten : 5404
Registratiedatum : 18-11-11
Leeftijd : 32
Woonplaats : The second star to the right. through to Neverland

The Time of The Marauders (A&S) Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Time of The Marauders (A&S)   The Time of The Marauders (A&S) Emptyvr okt 02, 2015 9:22 pm

Oke
----

James had zijn hele bordt vol gemaakt met allerlei eten en was begonnen met eten. Zijn borst was wel minder vol dan die van sirius maar niet ver er van af. Zijn blik ging heel even naar remus en dan begon hij met eten het was heerlijk bijna net zo goed als dat van zijn moeder. Hij kijkt op als sirius hem wat zegt. Hij gaat met zijn blik zoekend door de zaal tot hij severus en lily vond. Hij vond het niks als die twee samen waren. Hij kon zich nog herinneren vorig jaar bij het meer toen de schooljaar bijna om was. Toen sneep haar een modderbloedje noemde en hij kwaad werd en lily zei tot hij niet veel beter was dan sneep. Langzaam ontsnapte een zucht over zijn lippen.' Wedden tot ze het hem wel vergeeft en mij nog niet eens een kans geeft.' Zegt hij tegen zijn vrienden en hij port met zijn vork in het eten.

'Het is ook heerlijk en ik heb niet geluisterd naar het lied.' Bekent tops die zat te eten met een bord vol. Ze zat een jaar lager dan arya en lily. Maar ging toch veel met hun om en haar blik ging even rond en zag Regilius de zaal binnen komen met een raven clan meisje dat vond ze best vreemd maar zei er niks van.

Arya keek lily aan.' Hij klaagde nogal over waakzaam zijn voor donkere tijden die kunnen komen en zo. Best vreemd.' Zegt ze terwijl ze lily aan keek.' Wat wilde sneep van jou.' Vraagt ze recht voor de raap.

Regilius wist een bloos te onderdrukken toen riven zei tot ze het gezellig vond.' Ja wie weet tot snel." Zegt hij kort en hij liep naar de tafel van zwadderich en ging zitten. Bellatrix van detta (ik ben de Namen echt even kwijt.) Zijn nicht die 7e jaars is keek hem scherp aan.' En Regilius ga je op je broer lijken.' Vraagt ze afkeurend. Regilius keek Bellatrix aan.' Ik zou niet durven. ' kaatst hij met stalen gezicht terug.
Terug naar boven Ga naar beneden
Anniek.

Anniek.


Aantal berichten : 3310
Registratiedatum : 17-11-11
Leeftijd : 31

The Time of The Marauders (A&S) Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Time of The Marauders (A&S)   The Time of The Marauders (A&S) Emptyvr okt 02, 2015 10:30 pm

"Maak je geen zorgen James, Evers kijkt niet al te blij dus denk dat hij gewoon hopeloos iets probeert. Zo te zien is het over voor haar." stelde Sirius hem gerust. Hij wist dat het altijd gevoelig zou liggen bij James, ook al kon hij dat zelf niet echt voorstellen. Hoe kon een meisje nou zoveel moeite waard zijn?

"Wie weet is dit je kans, als hij niet de hele tijd in de buurt is krijgt ze ook niks mee van hoe je hem behandeld toch? Jullie zitten in dezelfde klas! Laat haar zien dat je wel degelijk beter dan hem bent" zei Remus bemoedigend.

Lily keek naar haar vriendinnen en haalde haar schouders op. "Hij was weer aan het smeken. Alsof de laatste keer niet duidelijk genoeg was. Ik heb hem nog maar een keer duidelijk gemaakt dat het te laat is", ze zuchtte. Ze kon nog steeds niet geloven dat hij haar zo verraden had. Dit was echt de laatste druppel geweest. "Ik denk dat we ons geen zorgen hoeven te maken over die hoed, we zien vanzelf wel wat het jaar brengt", zei Lily.

Riven nam plaats aan de tafel van Ravenclauw bij haar vrienden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





The Time of The Marauders (A&S) Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Time of The Marauders (A&S)   The Time of The Marauders (A&S) Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
The Time of The Marauders (A&S)
Terug naar boven 
Pagina 1 van 20Ga naar pagina : 1, 2, 3 ... 10 ... 20  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» its time for a rebellion
» The Wheel Of Time

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: ORPG's :: ORPG 2 personen-
Ga naar: