Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 The Time of The Marauders (A&S)

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 11 ... 18, 19, 20
AuteurBericht
Anniek.

Anniek.


Aantal berichten : 3310
Registratiedatum : 17-11-11
Leeftijd : 31

The Time of The Marauders (A&S) - Pagina 20 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Time of The Marauders (A&S)   The Time of The Marauders (A&S) - Pagina 20 Emptyzo maa 06, 2016 10:23 am

Lily lachtte zachtjes. "Pestkop" zei ze tegen hem en ze begon hem zachtjes te kietelen op zijn gevoelige plekje. "Gelukkig meen je er niks van, toch?" zei ze plagend.

Terug naar boven Ga naar beneden
feniks

feniks


Aantal berichten : 5404
Registratiedatum : 18-11-11
Leeftijd : 32
Woonplaats : The second star to the right. through to Neverland

The Time of The Marauders (A&S) - Pagina 20 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Time of The Marauders (A&S)   The Time of The Marauders (A&S) - Pagina 20 Emptyzo maa 06, 2016 10:26 am

James begon te schateren van het lachen.'genade.genade evers." Zegt hij lachend tegen haar. ' Tuurlijk meen ik dat niet.- grinnikt hij en begon haar dan terug te kietelen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Anniek.

Anniek.


Aantal berichten : 3310
Registratiedatum : 17-11-11
Leeftijd : 31

The Time of The Marauders (A&S) - Pagina 20 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Time of The Marauders (A&S)   The Time of The Marauders (A&S) - Pagina 20 Emptyzo maa 06, 2016 10:30 am

Lily begon ook te lachen want ze kon helemaal niet tegen kietelen. Ze vergat even dat ze stil moesten zijn en klom bovenop James en pakte zijn handen zodat hij niet door kon gaan. Hij was echter vele malen sterker dan haar dus dat was behoorlijk kansloos.

Sirius werd wakker en zag James en Lily tekeer gaan. Geirriteerd gooide hij met veel kracht een kussen naar de twee. "Kunnen jullie dat geflikflooi niet ergens anders doen" mopperde hij. Sirius stond bekend om zijn gigantische ochternhumeur.

Riven schrok wakker. De beelden van de droom waanden nog door haar hoofd. Het voelde helemaal niet goed, maar het was een droom.. Ze moest het loslaten.
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks

feniks


Aantal berichten : 5404
Registratiedatum : 18-11-11
Leeftijd : 32
Woonplaats : The second star to the right. through to Neverland

The Time of The Marauders (A&S) - Pagina 20 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Time of The Marauders (A&S)   The Time of The Marauders (A&S) - Pagina 20 Emptyma maa 07, 2016 12:16 am

James zag hoe lily boven op hem ging zitten. Na het lachen van zijn kietel aan val. Ze pakte zijn handen vast maar James kon die makkelijk los trekken. Hij pakte lily vast en draaide. Hij wilde haar net gaan kietelen als hij een kussen naar zijn hoofd krijgt. Hij hoorde sirius waarna hij weer begon te lachen maar hij probeerde stil te blijven wat niet echt lukte. Hij keek lily aan. Hij was het gewend van sirius.

Terug naar boven Ga naar beneden
Anniek.

Anniek.


Aantal berichten : 3310
Registratiedatum : 17-11-11
Leeftijd : 31

The Time of The Marauders (A&S) - Pagina 20 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Time of The Marauders (A&S)   The Time of The Marauders (A&S) - Pagina 20 Emptyma maa 07, 2016 12:59 am

Lily keek even verbaasd naar Sirius en moest toen weer lachen. "Dan doe je toch gewoon mee Zwarts" grapte ze.
"Let op je woorden Evers" zei Sirius semi-dreigend.
"Ik daag je uit" zei Lily.
Dat liet Sirius zich geen twee keer zeggen en hij kwam overeind en liet zich voluit op het tweetal vallen.
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks

feniks


Aantal berichten : 5404
Registratiedatum : 18-11-11
Leeftijd : 32
Woonplaats : The second star to the right. through to Neverland

The Time of The Marauders (A&S) - Pagina 20 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Time of The Marauders (A&S)   The Time of The Marauders (A&S) - Pagina 20 Emptyma maa 07, 2016 4:28 am

James moest lachen omdat lily was aan het lachen. Dan hoort Hij lily dit was echt zoon moment waarop hij wist tot sirius geen nee ging zeggen. ' Lily. ' Zegt hij en pakt haar bij haar arm. Maar sirius gaf antwoord en daarop daagde zij sirius weer uit dus was hij te laat. Hij blonde boven op hun. James kreunde het uit.' Lily was niet zwaar. Maar Jij bent dubbel zo zwaar sluipvoet.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Anniek.

Anniek.


Aantal berichten : 3310
Registratiedatum : 17-11-11
Leeftijd : 31

The Time of The Marauders (A&S) - Pagina 20 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Time of The Marauders (A&S)   The Time of The Marauders (A&S) - Pagina 20 Emptyma maa 07, 2016 5:16 am

Lily schaterde het uit van het lachen en probeerde Sirius van zich af te duwen, maar hij had zowel Lily als James stevig vastgegrepen en hield ze nu in de houtgreep, of zoals hij het liever zou noemen, een innige omhelzing. "Te laat" zei hij lachend.
"Sirius!! Je plet me!" gilde Lily lachend en ze probeerde hem ook te kietelen. Dit had alleen geen effect.
"Dat soort dingen werken niet bij mij Evers" zei hij.
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks

feniks


Aantal berichten : 5404
Registratiedatum : 18-11-11
Leeftijd : 32
Woonplaats : The second star to the right. through to Neverland

The Time of The Marauders (A&S) - Pagina 20 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Time of The Marauders (A&S)   The Time of The Marauders (A&S) - Pagina 20 Emptyma maa 07, 2016 6:13 am

James wist zich er bijna half lachend uit te werken als sirius hem vastgreep in een van zijn omhelzingen. Toen kwam hij echt niet meer bij van het lachen. Hij hoorde lily en zag hoe ze sirius probeerde te kietelen wat natuurlijk niet werkte. James maakte een arm los en maakte zijn vinger nar en ging daarmee in sirius zijn oor daar zou hij wel door los laten.

Arya was wakker geworden van het gelach en gegil beneden en liep in pyjama de trap af en bleef in de deuropening staan en nam de situatie in zich op.
Terug naar boven Ga naar beneden
Anniek.

Anniek.


Aantal berichten : 3310
Registratiedatum : 17-11-11
Leeftijd : 31

The Time of The Marauders (A&S) - Pagina 20 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Time of The Marauders (A&S)   The Time of The Marauders (A&S) - Pagina 20 Emptyma maa 07, 2016 6:27 am

"Aaah gadver Gaffel!"schreeuwde Sirius lachend en hij trok de vinger van James uit zijn oor. "Doe dat soort dingen maar bij je vrienden! Bah"

"Je waagt het niet" zei Lily meteen lachend tegen James. "Leef je uit"

Sirius zag op dat moment Arya staan. "Goodmorning Dior! Kom erbij! Het is heel gezellig hier" riep hij vrolijk uit.
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks

feniks


Aantal berichten : 5404
Registratiedatum : 18-11-11
Leeftijd : 32
Woonplaats : The second star to the right. through to Neverland

The Time of The Marauders (A&S) - Pagina 20 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Time of The Marauders (A&S)   The Time of The Marauders (A&S) - Pagina 20 Emptyma maa 07, 2016 6:43 am

Ja.es schateren het uit van het lachen als sirius schreeuwt. Dat gebeurde niet snel daarom was het ins zo leuk. Hij hoorde hem en schudde zijn hoofd.' Dat over weeg ik niet eens sluipvoet.' Zegt hij eerlijk. Hij keek naar lily en gaf haar een kus op der wang.

Arya liep dichter bij maar bleef op veilige afstand en glimlachte. ' Jah ik hoorde het Tot boven. ' Zegt ze zoetjes als teken tot ze haar wakker gemaakt hadden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Anniek.

Anniek.


Aantal berichten : 3310
Registratiedatum : 17-11-11
Leeftijd : 31

The Time of The Marauders (A&S) - Pagina 20 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Time of The Marauders (A&S)   The Time of The Marauders (A&S) - Pagina 20 Emptyma maa 07, 2016 6:50 am

Sirius kroop een stukje naar Arya toe en trok haar aan haar arm mee op de stapel. "Zo makkelijk ontkom je er niet aan" zei hij lachen en ook zij werd opgenomen in zijn omhelsing. Een plek waar ze nu met zijn vieren een wirwar van armen en benen waren.

Lily gierde het uit. "Sirius! Laat dat arme meisje met rust, ze plet ons!" zei ze lachend. Ze vond het hele tafereel hilarisch. "Kan je het nog een beetje uithouden James?"
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks

feniks


Aantal berichten : 5404
Registratiedatum : 18-11-11
Leeftijd : 32
Woonplaats : The second star to the right. through to Neverland

The Time of The Marauders (A&S) - Pagina 20 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Time of The Marauders (A&S)   The Time of The Marauders (A&S) - Pagina 20 Emptyma maa 07, 2016 6:59 am

Arya zag sirius komen en wilde weg springen maar ze was te laat en gilde. Sirius greep haar vast en trok haar ook mee in de omhelzing van hem.' Ik krijg jou nog wel eens zwart.' Zegt ze lachend en keek naar lily maar dan naar James die bijna geplet werd.

James maakte een kuchen geluid.' Nou..ik b3gin het een beetje zwaar te vinden...mijn longen vooral.' Zegt hij met een grijns.' Eigelijk wil ik zeggen ga van me af...' Zegt hij lachend.
Terug naar boven Ga naar beneden
Anniek.

Anniek.


Aantal berichten : 3310
Registratiedatum : 17-11-11
Leeftijd : 31

The Time of The Marauders (A&S) - Pagina 20 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Time of The Marauders (A&S)   The Time of The Marauders (A&S) - Pagina 20 Emptyma maa 07, 2016 7:41 am

"Nou zullen we met zijn allen proberen niet James te vermoorden, ik ga hem nog nodig hebben om te trouwen!" riep Lily om aan te geven dat het uit met de pret was, hoewel ze het gevoel had dat hij voor Sirius en Arya nog maar net begonnen was.

"Ja baas" zei Sirius overdreven teleurgesteld en hij kwam overeind en pakte Arya's hand vast en trok haar uit de mensenmassa. "Time to work"
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks

feniks


Aantal berichten : 5404
Registratiedatum : 18-11-11
Leeftijd : 32
Woonplaats : The second star to the right. through to Neverland

The Time of The Marauders (A&S) - Pagina 20 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Time of The Marauders (A&S)   The Time of The Marauders (A&S) - Pagina 20 Emptyma maa 07, 2016 8:11 am

James was blij tot lily hem ook nog te Hulp schoot. Hij kreeg minder druk als sirius en arya er vanaf gingen. Hij ging recht zitten als lily ook van hem af was.' Nou dat was nog een ochtend gymnastiek.' Zegt hij. Hij keek weer naar lily en was zo blij met haar. Dan hoort hij sirius over werk. ' Jah bijna vergeten." Glimlacht hij terwijl hij opstond en weg liep naar boven waar hij zich snel waste en om kleden zodat hij dadelijk weg kon.

Arya grinnikte nog wat na en kwam dankbaar omhoog door sirius zijn Hulp. Ze hoorde hem over werk waarna ze knikte.' Jah. ' Zegt ze.' Ik moet me denk ik maar ook zo gaan omkleden.' Zegt ze tegen sirius.

Terug naar boven Ga naar beneden
Anniek.

Anniek.


Aantal berichten : 3310
Registratiedatum : 17-11-11
Leeftijd : 31

The Time of The Marauders (A&S) - Pagina 20 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Time of The Marauders (A&S)   The Time of The Marauders (A&S) - Pagina 20 Emptyma maa 07, 2016 11:35 am

Lily, die zich al had aangekleed, ging naar de keuken en begon in kastjes te rommelen zodat ze een ontbijtje voor alle aanwezigen kon maken. Ze vond een aantal eieren en besloot dat een gebakken eitje wel een goed begin van de dag zou zijn.

Sirius keek Arya aan en knikte, hij hield haar hand enkele tellen langer vast dan nodig was voor hij losliet. "Dat is een goed plan, ik kan ook wel een douche gebruiken want volgens mij stink ik" zei hij vervolgens lachend.
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks

feniks


Aantal berichten : 5404
Registratiedatum : 18-11-11
Leeftijd : 32
Woonplaats : The second star to the right. through to Neverland

The Time of The Marauders (A&S) - Pagina 20 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Time of The Marauders (A&S)   The Time of The Marauders (A&S) - Pagina 20 Emptydi maa 08, 2016 6:04 pm

james kwam terug naar onder en zag lily druk bezig in de keuken.'het ruikt heerlijk schat.'zegt hij als hij zich koffie pakt.

arya had Sirius gehoord en moest er om grinniken.sirius was altijd nog de zelfde als een paar jaar geleden. ze waste zich even en klede zich vervolgens om. ze liep de kamer op en pakte even wat perkamenten om ze te bekijken
Terug naar boven Ga naar beneden
Anniek.

Anniek.


Aantal berichten : 3310
Registratiedatum : 17-11-11
Leeftijd : 31

The Time of The Marauders (A&S) - Pagina 20 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Time of The Marauders (A&S)   The Time of The Marauders (A&S) - Pagina 20 Emptywo maa 09, 2016 1:11 am

"Dat is wel het minste wat ik kan doen om te zorgen dat iedereen hier een goede bodem heeft voor ze op pad gaan" zei Lily met een glimlach en ze begon de eiren op een bord te leggen.

Sirius vond zijn weg naar de badkamer van Riven en kleedde zich uit. Neuriend stapte hij onder het warme water van de douche, niet veel later ging dat neurien over op het zingen van luide rock muziek.

Riven kwam ook beneden en ging aan de keukentafel zitten. "Weer bij gekomen van het stoeien vanmorgen?" vroeg ze aan de aanwezigen
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks

feniks


Aantal berichten : 5404
Registratiedatum : 18-11-11
Leeftijd : 32
Woonplaats : The second star to the right. through to Neverland

The Time of The Marauders (A&S) - Pagina 20 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Time of The Marauders (A&S)   The Time of The Marauders (A&S) - Pagina 20 Emptyvr maa 11, 2016 6:55 am

Sorry wat druk gehad van de week.
------------

James glimlachte naar lily.' Jij denkt ook overal aan met je goede hart.' Zegt James en als hij h3t ei voor zich heft begon hij te eten. Hij zag riven en grijnsde onschuldig.' Ik was aan de winnende hand tot sirius ten tonelen kwam.' Zegt hij.

Arya zuchte terwijl ze de papieren weer in de tas deed. Ze grinnikt als ze ineens sirius hoort zingen. Ze pakte haar werk tas en liep naar beneden om ook nog aan tafel aan te schuiven.
Terug naar boven Ga naar beneden
Anniek.

Anniek.


Aantal berichten : 3310
Registratiedatum : 17-11-11
Leeftijd : 31

The Time of The Marauders (A&S) - Pagina 20 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Time of The Marauders (A&S)   The Time of The Marauders (A&S) - Pagina 20 Emptyvr maa 11, 2016 11:06 am

No worries;) nu weer beetje rust om bij te komen?
---

Lily glimlachtte en zette het vuur uit. Ze had voor iedereen gemaakt. Ze zette Riven een bord voor en ging ook zelf aan tafel zitten. "Als jij dat graag wilt geloven was je aan de winnende hand" zei ze plagend en ze gaf James een zoen. "Al weten we allemaal dat ik bovenop je zat en daarmee natuurlijk in charge was."

Riven lachte om het kibbelende stel en nam een hap van haar ei. "Wat staat bij jullie op de agenda vandaag?" vroeg ze nieuwsgierig. Ze had tot nu toe vrij veel alleen gewerkt en wist niet precies waar iedereen mee bezig was de laatste tijd.
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks

feniks


Aantal berichten : 5404
Registratiedatum : 18-11-11
Leeftijd : 32
Woonplaats : The second star to the right. through to Neverland

The Time of The Marauders (A&S) - Pagina 20 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Time of The Marauders (A&S)   The Time of The Marauders (A&S) - Pagina 20 Emptyza maa 12, 2016 7:47 pm

James at rustig door en keek zo nu en dan naar lily die sprak.' Kijk uit evers of ik neem vanavond revanche.' Zegt hij met volle mond. ' ik moet zo naar mijn stage. Schouwers opleiding.' Zegt James tegen riven.' En jij? ' Vraagt hij.

Arya keek de tafel rond.' Ik doe papier werk sorteren bij de ochtendprofeet en kijk of ik nuttige informatie vind voor hier.' Zegt arya tegen riven.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





The Time of The Marauders (A&S) - Pagina 20 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Time of The Marauders (A&S)   The Time of The Marauders (A&S) - Pagina 20 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
The Time of The Marauders (A&S)
Terug naar boven 
Pagina 20 van 20Ga naar pagina : Vorige  1 ... 11 ... 18, 19, 20
 Soortgelijke onderwerpen
-
» its time for a rebellion
» The Wheel Of Time

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: ORPG's :: ORPG 2 personen-
Ga naar: