Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 The Wheel Of Time

Ga naar beneden 
+3
klaasheid
Maaike
Ruuz
7 plaatsers
Ga naar pagina : 1, 2, 3 ... 20 ... 40  Volgende
AuteurBericht
Ruuz

Ruuz


Aantal berichten : 1493
Registratiedatum : 17-03-12
Leeftijd : 29
Woonplaats : Ik ben een muis in jouw voorraadkast

The Wheel Of Time Empty
BerichtOnderwerp: The Wheel Of Time   The Wheel Of Time Emptyzo maa 18, 2012 5:03 am

Omdat het gewoon epic was met Dark en Kyara en Meneer Augurk~
En sorry, Anniek, ik heb je nuchtere uitleg gekopieërt xD
---

Het rad van tijd zorgt dat de wereld in balans blijft, maar een boze man Shai'tan wou de macht dus hij wist bij het rad te komen en maakte er een chaos van. Gelukkig maar dat de 7 geleiders van het rad de boel weer kunnen redden. Deze geleiders moeten elkaar eerst vinden en dan moeten ze samen het rad vinden en de balans herstellen. We weten nog wel ongeveer waar het op neer komt denk ik. Sorry voor mijn nuchtere uitlegxD Er mogen natuurlijk ook mensen mee die de geleiders helpen op hun zoektocht.

Elementen & Sieraden van de Geleiders:

Vuur - Armband - Dahlia
Water - Zwaard - Arianna
Lucht - Ring - Hope
Aarde - Pijl en boog - Kyara
Witte magie - Amulet - Allen
Zwarte magie - Hoofdband - David
Geest - Choker - Rat

Naam:
Leeftijd:
Innerlijk:
Uitelijk:
Element:
Dier:
Extra:
Door:

Naam: Allen Walker
Leeftijd: 17
Innerlijk: Allen is te omschrijven in één enkel woord - kind. Hij is van nature een vredelievend persoon, houdt er niet van als mensen ruzie maken en probeert zelf ook ruzies te voorkomen. Hij is er niet altijd succesvol in want als hij iets tegen je heeft, doet hij dat ook goed. Dit hangt vooral samen met dat hij vroeger echt een lastpak was, mensen steeds maar lastig viel, uitschold en dergelijke. Er zijn nog steeds enkele tekens van zoals het schelden, maar dat probeert hij ook te voorkomen. Hij is zorgzaam, houdt van zijn vrienden en doet werkelijk waar alles voor ze, daarnaast is hij ook nog eens een vrolijk persoon, altijd glimlachend en goedgehumeurd, behalve wanneer hij net wakker is want dan is hij één blok chagrijn. Zijn slechte eigenschappen zijn dat hij een kort lontje heeft, snel kwaad wordt maar het gelukkig niet heel extreem uit. Het is gewoon zo dat hij snel opgefokt is en mensen vatten dat soms verkeerd op. Daarnaast is hij ook een ontzettende pessimist, ookal glimlacht hij nog zoveel.
Uitelijk: Wit haar, grijsblauwe ogen, een opmerkelijk litteken op zijn gezicht en nogal klein, 1,68. Eigenlijk wou ik hier een plaatje neerkwakken maar dat kan niet omdat ''You are not allowed to post external links for 7 days'' D:
Element: Witte magie
Dier: Timcanpy. Hij ziet eruit als de gouden snaai maar heeft nog grotere vleugels en heeft ook een staart.
Extra: -
Door: Ruuz

Naam: Arianna -achternaam, ben ik nog steeds zo'n held in-
Leeftijd: zo ongeveer 17.
Innerlijk:Omdat ze zo klein is valt ze niet zo snel op zou je denken, maar ze zegt precies wat ze denkt en kan ongelooflijk koppig zijn. Ze is stiekem erg zorgzaam en lief, maarja dan moet je eerst door die koppigheid heenkomen. Ook kan ze zich goed afsluiten als ze dat wil, het gaat tenslotte ook om overleven.
Uiterlijk: Arianna heeft donker rode krullen die tot haar middel komen. Vaak heeft ze haar haren in een staart achterover gebonden met een bruin leren koortje. Ze is niet erg lang, eigenlijk zelfs klein, en slank. Ze heeft groene ogen met een bruin randje en haar blik is helder en vrolijk, maar ook vastberaden.
Ze heeft simpele kleding aan, en houd niet van tuttig gedoe, en draagt het liefst ook geen jurk ofzo.
Element: Water
Dier: Meneer Augurk (ik denk dat we die allemaal nog kennen. Ruuz geloof ik in elk geval wel )
Extra: Komt denk ik tijdens het RPG..
Door: Maaike

Naam: David (emerald eyes)
Leeftijd: 20
Innerlijk: hij is sadistisch en kan af en toe wat ongevoelig uit de hoek komen. hij is dol op vechten, maar hij dood alleen mensen die het verdienen...hoewel hij het al snel verdient vind. hij mag zo dan erg evil klinken, en hij doet er alles aan om dat zo te laten lijken, maar eigenlijk kun je altijd op hem rekenen. hij houd zich altijd aan zijn beloftes en heeft een goed hart.
Uiterlijk: hij heeft lang zwart haar in een vlecht en een light gebruinde huid. maar zijn meest opvallende kenmerk is zijn oog. zijn rechter oog is normaal en groen van kleur, maar door een ongeluk is hij zijn linker oog kwijt geraakt en heeft het vervangen met een magisch nep-oog van smaragd (vandaar de bijnaam "emerald eyes"). hij draagt altijd wat donkere kleding en meestal een cape met cap. ook heeft hij een choker met een smaragd erin. aan zijn zij hangt altijd een lang, dun zwaard met een gekromd lemmet
Element: zwarte magie
Dier: hij heeft een zilveren armband in de vorm van een slang die tot leven gewekt kan worden.
Extra:....erm...een idee
Door: uwe koninklijke klaasheid :3

Naam: Gaberial Whiteman
Leeftijd: 22
Innerlijk: Gabe is een rustig persoon, hij denkt goed na over wat hij doet en zegt, en heeft een soort aangeboren leiderschap. Hij is opgegroeid in een weeshuis, als een van de oudste en is dus gewend om voor anderen te zorgen en beslissingen te maken.
Ondanks dit alles kan hij ook heel goed luisteren, en hij zal zichzelf nooit gaan opdringen aan iemand. Hij kan ook erg vrolijk zijn, en houd van grapjes maken, alleen in ernstige tijden komt dit minder vaak naar voren. Hij probeert er altijd voor te zorgen dat iedereen om hem heen het goed heeft, of in elk geval kan overleven.
Uitelijk: Gaberial heeft donkerblonde warrige haren die vaak in zijn ogen vallen, erg vervelend. Hij is erg lang en goedgebouwd, zijn ogen zijn grijsblauw, en als hij glimlacht heeft hij kuiltjes in zijn wangen. Maar de laatste tijd is niet erg vaak.
Element: Helaas is hij een noob en hij heeft dus geen element.
Dier: Heel simpel, een paard
Extra: Nog niks.
Door: Maaike

Naam: Kyara (old habits die hard ^^) Ballard
Leeftijd: 17
Innerlijk: Kyara heeft een erg energieke en vrolijke persoonlijkheid. Ze barst altijd van de energie, is erg spontaan en fanatiek in de dingen waar ze van houd. Ze deinst nergens voor terug, wat meestal gepaard gaat met koppigheid en onbezonnen gedrag wat haar soms in de problemen brengt. Toch weet ze wel wanneer ze serieus moet zijn, en kan ze haar eigen belangen opzij zetten om iemand anders te helpen.
Uitelijk: Lang lichtbruin haar wat in lichte krullen over haar schouders valt en grijze ogen. Ze is van gemiddelde lengte en tenger gebouwd, maar toch verrassend sterk. Ze is meestal gekleed in een broek, laarzen en een vest van bond in aardkleurige tinten, met een groene mantel.
Element: Aarde
Dier: Een pikzwarte hengst die de naam Topthorn draagt.
Extra: -
Door: Sifra

Naam: Dahlia Sherapine Rosewood
Leeftijd: 18
Innerlijk: Dahlia is een hele lieve en zorgzame meid, als je haar eenmaal kent. Haar heb je heel snel overtuigd dat je vrienden bent, het volgende probleem dan is dat je ook Kirye moet overtuigen. Ze is onafscheidelijk van haar jaar oude sneeuwluipaard omdat ze het jong zelf heeft opgevoed. Ze kan soms een beetje bot uit de hoek komen maar daar bedoelt ze dan verder niets mee. Als je haar vijand bent, ben je dat ook echt en houd ze zich niet in om je te leren dat je niet met haar moet sollen.
Uiterlijk: Plaatje beneden, nog even wat uitleg . Die rode tattoo's bij haar linker oog en haar navel zijn tekenen van de familie waar ze van afstamt. Ze is echter de enige in haar familie momenteel die het heeft. Dat hoofd sieraad ding heeft ze niet, die (boven)armband wel. Deze heeft ingelegde kleine robijntjes wat het teken is van haar vuurmagie. Haar haren zijn blond maar wel zo opgestoken en ze kijkt niet zo droevig maar heel vriendelijk. Ze draagt altijd een dolk bij zich in haar laars. Je weet het maar nooit. Ook heeft ze aan een riem een klein, dun zwaard, maar die gebruikt ze liever niet. Vechten met handen en voeten kan ze beter.
Element: vuur
Dier: Dahlia heeft een sneeuwluipaard jong genaamd Kirye. De 2 hebben een onbreekbare band.
Extra: eehm.. als er nog wat extra's komt merk je het wel...
Door: Sanne

Naam: Hope
Leeftijd: 18
Innerlijk: Hope heeft een zachtaardig karakter. Ze houd zich veel bezig met innerlijke rust, meditatie, schoonheid, liefde. Ze luistert naar de wind. Ze is ontzettend goed in het luisteren en begeleiden van mensen, het begrijpen van gevoelens, het helen van innerlijke pijn. Alles was niet vast te houden is, niet te zien is, niet aan te raken.
Uitelijk: Hope heeft lichtgrijze ogen, lang glanzend donkerbruin golvend haar. Meestal draagt ze luchtige witte jurken. Haar huid is ontzettend licht.
Element:Lucht
Dier: Een witte duif
Extra: Ze is geboren in een dorp waar dingen slecht gingen, zoals meerdere dorpen dat jaar. Haar geboorte was verboden maar toch wist haar moeder haar op de wereld te zetten. Haar te verbergen en toen ze oud genoeg was haar dorp uit te smokkelen. Sindsdien is ze begeleid door een oude wijze man die haar geleerd heeft verder te kijken dan alles wat het oog ziet, hij heeft haar inzicht gegeven tot al het ongrijpbare.
Door:Anniek

Naam:rat
Leeftijd:19
Innerlijk:koppig.rebels.kil en opstandig tegen bijna iedereen zeker tegen mensen die hij niet vertrouwt of niet moet. hij weet wat hij voor ogen heeft en zal door gaan tot hij zijn doel heeft bereikt
Uitelijk:plaatje, komt ze
Element:geest
Dier:slang
Extra:
Door:feniks


Laatst aangepast door Ruuz op zo maa 18, 2012 6:12 am; in totaal 12 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Maaike
Admin
Maaike


Aantal berichten : 2384
Registratiedatum : 04-11-11
Woonplaats : Neverland

The Wheel Of Time Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Wheel Of Time   The Wheel Of Time Emptyzo maa 18, 2012 5:07 am

We gaan nou toch niet krijgen dat jij mijn witte magie hebt gejat? Dan moet ik weer over naar water :C! Nouja ik doe wel water, altijd lastig, en eh, leuk. xD
Terug naar boven Ga naar beneden
https://rpgcorner.actieforum.com
Ruuz

Ruuz


Aantal berichten : 1493
Registratiedatum : 17-03-12
Leeftijd : 29
Woonplaats : Ik ben een muis in jouw voorraadkast

The Wheel Of Time Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Wheel Of Time   The Wheel Of Time Emptyzo maa 18, 2012 5:08 am

Haha, ik wil anders wel ruilen hoor c:
Ga ik wel in het water spetteren ofzeu~
Terug naar boven Ga naar beneden
Maaike
Admin
Maaike


Aantal berichten : 2384
Registratiedatum : 04-11-11
Woonplaats : Neverland

The Wheel Of Time Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Wheel Of Time   The Wheel Of Time Emptyzo maa 18, 2012 5:12 am

XD Het maakt me niet uit hoor.

Naam: Arianna -achternaam, ben ik nog steeds zo'n held in-
Leeftijd: zo ongeveer 17.
Innerlijk:Omdat ze zo klein is valt ze niet zo snel op zou je denken, maar ze zegt precies wat ze denkt en kan ongelooflijk koppig zijn. Ze is stiekem erg zorgzaam en lief, maarja dan moet je eerst door die koppigheid heenkomen. Ook kan ze zich goed afsluiten als ze dat wil, het gaat tenslotte ook om overleven.
Uiterlijk: Arianna heeft donker rode krullen die tot haar middel komen. Vaak heeft ze haar haren in een staart achterover gebonden met een bruin leren koortje. Ze is niet erg lang, eigenlijk zelfs klein, en slank. Ze heeft groene ogen met een bruin randje en haar blik is helder en vrolijk, maar ook vastberaden.
Ze heeft simpele kleding aan, en houd niet van tuttig gedoe, en draagt het liefst ook geen jurk ofzo.
Element: Water
Dier: Meneer Augurk (ik denk dat we die allemaal nog kennen. Ruuz geloof ik in elk geval wel Very Happy)
Extra: Komt denk ik tijdens het RPG..
Door: Maaike


Laatst aangepast door Maaike op zo maa 18, 2012 5:15 am; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
https://rpgcorner.actieforum.com
klaasheid

klaasheid


Aantal berichten : 986
Registratiedatum : 16-11-11
Leeftijd : 30
Woonplaats : Albion, Hyrule, Middle Earth, Thedas, Westeros and Tamriel....

The Wheel Of Time Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Wheel Of Time   The Wheel Of Time Emptyzo maa 18, 2012 5:13 am

ok...beetje uitleg bij die magie?....ik bedoel, de elementen snap ik nog wel, maar geest? witte magie? zwarte magie? wat moet ik me daarbij voorstellen...en hoe zit het met die voorwerpen die erbij horen...
Terug naar boven Ga naar beneden
Sanne

Sanne


Aantal berichten : 2521
Registratiedatum : 24-11-11
Leeftijd : 29
Woonplaats : Phantasia

The Wheel Of Time Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Wheel Of Time   The Wheel Of Time Emptyzo maa 18, 2012 5:14 am

weetje dat het me, na al die tijd eindelijk is gelukt om vuur te spelen Razz
de elementen die ik normaal heb zijn al bezet haha XD

Naam: Dahlia Sherapine Rosewood
Leeftijd: 18
Innerlijk: Dahlia is een hele lieve en zorgzame meid, als je haar eenmaal kent. Haar heb je heel snel overtuigd dat je vrienden bent, het volgende probleem dan is dat je ook Kirye moet overtuigen. Ze is onafscheidelijk van haar jaar oude sneeuwluipaard omdat ze het jong zelf heeft opgevoed. Ze kan soms een beetje bot uit de hoek komen maar daar bedoelt ze dan verder niets mee. Als je haar vijand bent, ben je dat ook echt en houd ze zich niet in om je te leren dat je niet met haar moet sollen.
Uiterlijk: Plaatje beneden, nog even wat uitleg Razz. Die rode tattoo's bij haar linker oog en haar navel zijn tekenen van de familie waar ze van afstamt. Ze is echter de enige in haar familie momenteel die het heeft. Dat hoofd sieraad ding heeft ze niet, die (boven)armband wel. Deze heeft ingelegde kleine robijntjes wat het teken is van haar vuurmagie. Haar haren zijn blond maar wel zo opgestoken en ze kijkt niet zo droevig maar heel vriendelijk. Ze draagt altijd een dolk bij zich in haar laars. Je weet het maar nooit. Ook heeft ze aan een riem een klein, dun zwaard, maar die gebruikt ze liever niet. Vechten met handen en voeten kan ze beter.
Element: vuur
Dier: Dahlia heeft een sneeuwluipaard jong genaamd Kirye. De 2 hebben een onbreekbare band.
Extra: eehm.. als er nog wat extra's komt merk je het wel...
Door: Sanne

The Wheel Of Time 4


Laatst aangepast door Sanne op zo maa 18, 2012 5:39 am; in totaal 2 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Maaike
Admin
Maaike


Aantal berichten : 2384
Registratiedatum : 04-11-11
Woonplaats : Neverland

The Wheel Of Time Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Wheel Of Time   The Wheel Of Time Emptyzo maa 18, 2012 5:16 am

Klaas je moet je magie zelf uitvogelen. Want toen ik vroeg wat witte magie was kreeg ik ook geen antwoord Razz Ook al is dat zo'n 3 jaar geleden. Bedenk gewoon dingen die jij logisch vind, tenslotte is het jou magie dus mag je ook zelf verzinnen wat je er mee kan. Je sieraad hoort bij je magie, en die moet je dus altijd bij je hebben. Omdat ze de uitverkorenen zijn zegmaar hebben ze ook een sieraad? het is gweoon deel van het verhaal niet moeilijk doen :C
Terug naar boven Ga naar beneden
https://rpgcorner.actieforum.com
Sifra

Sifra


Aantal berichten : 2004
Registratiedatum : 04-11-11
Leeftijd : 29
Woonplaats : Wonderland

The Wheel Of Time Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Wheel Of Time   The Wheel Of Time Emptyzo maa 18, 2012 5:16 am

jaaaa 8D

mag ik aarde, aangezien sanne het eindelijk voor elkaar heeft gekregen om vuur te spelen Razz

ja de sieraden horen bij het element
Terug naar boven Ga naar beneden
http://brilliantbookshelftheblog.blogspot.nl/
Maaike
Admin
Maaike


Aantal berichten : 2384
Registratiedatum : 04-11-11
Woonplaats : Neverland

The Wheel Of Time Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Wheel Of Time   The Wheel Of Time Emptyzo maa 18, 2012 5:17 am

Sifra schreef:
jaaaa 8D

mag ik aarde, aangezien sanne het eindelijk voor elkaar heeft gekregen om vuur te spelen Razz

Haha ik dacht al, wat gaat Sifra nu doen nu ze geen vuur heeft!
Terug naar boven Ga naar beneden
https://rpgcorner.actieforum.com
Sifra

Sifra


Aantal berichten : 2004
Registratiedatum : 04-11-11
Leeftijd : 29
Woonplaats : Wonderland

The Wheel Of Time Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Wheel Of Time   The Wheel Of Time Emptyzo maa 18, 2012 5:17 am

hahaha, ik vind alles best zolang ik maar geen lucht hoef te spelen want dat kan ik echt niet XD
Terug naar boven Ga naar beneden
http://brilliantbookshelftheblog.blogspot.nl/
klaasheid

klaasheid


Aantal berichten : 986
Registratiedatum : 16-11-11
Leeftijd : 30
Woonplaats : Albion, Hyrule, Middle Earth, Thedas, Westeros and Tamriel....

The Wheel Of Time Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Wheel Of Time   The Wheel Of Time Emptyzo maa 18, 2012 5:18 am

ok....hmmm....dan kies ik geest..... daar zie ik dan vormverandering, ilusies, telepathie en telekinese bij...ja-achtig? Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
Maaike
Admin
Maaike


Aantal berichten : 2384
Registratiedatum : 04-11-11
Woonplaats : Neverland

The Wheel Of Time Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Wheel Of Time   The Wheel Of Time Emptyzo maa 18, 2012 5:18 am

Mij doet het denken aan Pokemon, maar wat jij zegt is logischer Klaas xd!

Terug naar boven Ga naar beneden
https://rpgcorner.actieforum.com
klaasheid

klaasheid


Aantal berichten : 986
Registratiedatum : 16-11-11
Leeftijd : 30
Woonplaats : Albion, Hyrule, Middle Earth, Thedas, Westeros and Tamriel....

The Wheel Of Time Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Wheel Of Time   The Wheel Of Time Emptyzo maa 18, 2012 5:20 am

of nee wacht!!! Very Happy zwarte magie is ook leuk....ik neem zwarte magie :3
Terug naar boven Ga naar beneden
Sifra

Sifra


Aantal berichten : 2004
Registratiedatum : 04-11-11
Leeftijd : 29
Woonplaats : Wonderland

The Wheel Of Time Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Wheel Of Time   The Wheel Of Time Emptyzo maa 18, 2012 5:21 am

hmm, zal ik mijn geleider een man maken of een man als bijrol? XD
Terug naar boven Ga naar beneden
http://brilliantbookshelftheblog.blogspot.nl/
Ruuz

Ruuz


Aantal berichten : 1493
Registratiedatum : 17-03-12
Leeftijd : 29
Woonplaats : Ik ben een muis in jouw voorraadkast

The Wheel Of Time Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Wheel Of Time   The Wheel Of Time Emptyzo maa 18, 2012 5:22 am

MENEER AUGURK <3

Naam: Allen Walker
Leeftijd: 17
Innerlijk: Allen is te omschrijven in één enkel woord - kind. Hij is van nature een vredelievend persoon, houdt er niet van als mensen ruzie maken en probeert zelf ook ruzies te voorkomen. Hij is er niet altijd succesvol in want als hij iets tegen je heeft, doet hij dat ook goed. Dit hangt vooral samen met dat hij vroeger echt een lastpak was, mensen steeds maar lastig viel, uitschold en dergelijke. Er zijn nog steeds enkele tekens van zoals het schelden, maar dat probeert hij ook te voorkomen. Hij is zorgzaam, houdt van zijn vrienden en doet werkelijk waar alles voor ze, daarnaast is hij ook nog eens een vrolijk persoon, altijd glimlachend en goedgehumeurd, behalve wanneer hij net wakker is want dan is hij één blok chagrijn. Zijn slechte eigenschappen zijn dat hij een kort lontje heeft, snel kwaad wordt maar het gelukkig niet heel extreem uit. Het is gewoon zo dat hij snel opgefokt is en mensen vatten dat soms verkeerd op. Daarnaast is hij ook een ontzettende pessimist, ookal glimlacht hij nog zoveel.
Uitelijk: Wit haar, grijsblauwe ogen, een opmerkelijk litteken op zijn gezicht en nogal klein, 1,68. Eigenlijk wou ik hier een plaatje neerkwakken maar dat kan niet omdat ''You are not allowed to post external links for 7 days'' D:
Element: Witte magie
Dier: Timcanpy. Hij ziet eruit als de gouden snaai maar heeft nog grotere vleugels en heeft ook een staart.
Extra: -
Door: Ruuz
Terug naar boven Ga naar beneden
Ruuz

Ruuz


Aantal berichten : 1493
Registratiedatum : 17-03-12
Leeftijd : 29
Woonplaats : Ik ben een muis in jouw voorraadkast

The Wheel Of Time Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Wheel Of Time   The Wheel Of Time Emptyzo maa 18, 2012 5:23 am

Doe wat je niet laten kan c:
Terug naar boven Ga naar beneden
Maaike
Admin
Maaike


Aantal berichten : 2384
Registratiedatum : 04-11-11
Woonplaats : Neverland

The Wheel Of Time Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Wheel Of Time   The Wheel Of Time Emptyzo maa 18, 2012 5:29 am

Jaa ik heb dat knuffeltje waar de naam vandaan komt nog steeds, en als ik er naar kijk denk ik aan jullie <3!

Ok zal ik een bijrol maken?
Terug naar boven Ga naar beneden
https://rpgcorner.actieforum.com
Ruuz

Ruuz


Aantal berichten : 1493
Registratiedatum : 17-03-12
Leeftijd : 29
Woonplaats : Ik ben een muis in jouw voorraadkast

The Wheel Of Time Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Wheel Of Time   The Wheel Of Time Emptyzo maa 18, 2012 5:33 am

Ruuz schreef:
Doe wat je niet laten kan c:
Terug naar boven Ga naar beneden
klaasheid

klaasheid


Aantal berichten : 986
Registratiedatum : 16-11-11
Leeftijd : 30
Woonplaats : Albion, Hyrule, Middle Earth, Thedas, Westeros and Tamriel....

The Wheel Of Time Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Wheel Of Time   The Wheel Of Time Emptyzo maa 18, 2012 5:33 am

Naam: David (emerald eyes)
Leeftijd: 20
Innerlijk: hij is sadistisch en kan af en toe wat ongevoelig uit de hoek komen. hij is dol op vechten, maar hij dood alleen mensen die het verdienen...hoewel hij het al snel verdient vind. hij mag zo dan erg evil klinken, en hij doet er alles aan om dat zo te laten lijken, maar eigenlijk kun je altijd op hem rekenen. hij houd zich altijd aan zijn beloftes en heeft een goed hart.
Uiterlijk: hij heeft lang zwart haar in een vlecht en een light gebruinde huid. maar zijn meest opvallende kenmerk is zijn oog. zijn rechter oog is normaal en groen van kleur, maar door een ongeluk is hij zijn linker oog kwijt geraakt en heeft het vervangen met een magisch nep-oog van smaragd (vandaar de bijnaam "emerald eyes"). hij draagt altijd wat donkere kleding en meestal een cape met cap. ook draagt hij een hoofdband. aan zijn zij hangt altijd een lang, dun zwaard met een gekromd lemmet
Element: zwarte magie Twisted Evil
Dier: hij heeft een zilveren armband in de vorm van een slang die tot leven gewekt kan worden. zij heet sasha Razz
Extra: hij is een geweldig goede dief, mede dankzij zijn krachten.
Door: uwe koninklijke klaasheid :3


Laatst aangepast door klaasheid op zo maa 18, 2012 5:42 am; in totaal 2 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Sanne

Sanne


Aantal berichten : 2521
Registratiedatum : 24-11-11
Leeftijd : 29
Woonplaats : Phantasia

The Wheel Of Time Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Wheel Of Time   The Wheel Of Time Emptyzo maa 18, 2012 5:35 am

Ruuz

The Wheel Of Time DGray-Man-1-Allen-Walker-Cosplay <---- Allen???
Terug naar boven Ga naar beneden
Ruuz

Ruuz


Aantal berichten : 1493
Registratiedatum : 17-03-12
Leeftijd : 29
Woonplaats : Ik ben een muis in jouw voorraadkast

The Wheel Of Time Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Wheel Of Time   The Wheel Of Time Emptyzo maa 18, 2012 5:36 am

JAAA <333
Eigenlijk kon ik net zo goed verwijzen naar mijn avatar.
*headdesk*
Terug naar boven Ga naar beneden
Maaike
Admin
Maaike


Aantal berichten : 2384
Registratiedatum : 04-11-11
Woonplaats : Neverland

The Wheel Of Time Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Wheel Of Time   The Wheel Of Time Emptyzo maa 18, 2012 5:38 am

Naam: Gaberial Whiteman
Leeftijd: 22
Innerlijk: Gabe is een rustig persoon, hij denkt goed na over wat hij doet en zegt, en heeft een soort aangeboren leiderschap. Hij is opgegroeid in een weeshuis, als een van de oudste en is dus gewend om voor anderen te zorgen en beslissingen te maken.
Ondanks dit alles kan hij ook heel goed luisteren, en hij zal zichzelf nooit gaan opdringen aan iemand. Hij kan ook erg vrolijk zijn, en houd van grapjes maken, alleen in ernstige tijden komt dit minder vaak naar voren. Hij probeert er altijd voor te zorgen dat iedereen om hem heen het goed heeft, of in elk geval kan overleven.
Uitelijk: Gaberial heeft donkerblonde warrige haren die vaak in zijn ogen vallen, erg vervelend. Hij is erg lang en goedgebouwd, zijn ogen zijn grijsblauw, en als hij glimlacht heeft hij kuiltjes in zijn wangen. Maar de laatste tijd is niet erg vaak.
Element: Helaas is hij een noob en hij heeft dus geen element.
Dier: Heel simpel, een paard Smile
Extra: Nog niks.
Door: Maaike
Terug naar boven Ga naar beneden
https://rpgcorner.actieforum.com
klaasheid

klaasheid


Aantal berichten : 986
Registratiedatum : 16-11-11
Leeftijd : 30
Woonplaats : Albion, Hyrule, Middle Earth, Thedas, Westeros and Tamriel....

The Wheel Of Time Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Wheel Of Time   The Wheel Of Time Emptyzo maa 18, 2012 5:40 am

headdesk XD GEWELDIG!!!!
Terug naar boven Ga naar beneden
Maaike
Admin
Maaike


Aantal berichten : 2384
Registratiedatum : 04-11-11
Woonplaats : Neverland

The Wheel Of Time Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Wheel Of Time   The Wheel Of Time Emptyzo maa 18, 2012 5:40 am

The Wheel Of Time 7719

Ongeveer zo!
Terug naar boven Ga naar beneden
https://rpgcorner.actieforum.com
Maaike
Admin
Maaike


Aantal berichten : 2384
Registratiedatum : 04-11-11
Woonplaats : Neverland

The Wheel Of Time Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Wheel Of Time   The Wheel Of Time Emptyzo maa 18, 2012 5:43 am

Ik heb even iemand uitgenodigd die we bij deze leuke WOT reünie natuurlijk niet mogen missen Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
https://rpgcorner.actieforum.com
Gesponsorde inhoud





The Wheel Of Time Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Wheel Of Time   The Wheel Of Time Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
The Wheel Of Time
Terug naar boven 
Pagina 1 van 40Ga naar pagina : 1, 2, 3 ... 20 ... 40  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» its time for a rebellion
» The Time of The Marauders (A&S)

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: RPG's :: Fantasy-
Ga naar: