Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Stefanie en Sanne

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5
AuteurBericht
Sanne

Sanne


Aantal berichten : 2521
Registratiedatum : 24-11-11
Leeftijd : 29
Woonplaats : Phantasia

Stefanie en Sanne - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Stefanie en Sanne   Stefanie en Sanne - Pagina 5 Emptyma jan 13, 2020 10:44 am

Luna hoorde het gekraak van Lex zijn botten toen die zichzelf weer recht zette. Het gaf haar de rillingen op haar rug. Zijn genezen hand werd tegen haar wang gelegd waardoor een warme tinteling door haar huid overgedragen werd naar hem. Ze voelde hij hij meer en meer haar krachten aan het ontnemen was. Voordat ze het wist rolde hij om, trok haar mee waardoor ze een klein gilletje slaakte en lag ze onder hem op de grond. Ergens had ze zin om naar hem te snauwen maar dat ging niet. Haar lichaam voelde slapjes aan, nog net sterk genoeg om wat wiebel op haar benen te staan, maar daar hielt het ook wel mee op. Ze voelde hoe het dolk uit haar hand genomen werd zonder dat ze echt in staat was er iets tegen te doen en vloekte zachtjes. Aan zijn blik en toon kon ze uitmaken dat hij geen medelijden zou tonen. Hij zou haar niet bewusteloos achterlaten zoals ze had gehoopt. Ze slaakte een gil toen hij haar aan haar haar overeind trok, ze werd meegesleurd naar de kast en toen Lex verdween in de schaduw trok hij haar mee naar binnen. Het gaf haar een koud gevoel toen ze de duisternis in ging. Gelukkig duurde het niet lang of ze verschenen samen in de zaal van eerst. Luna spande, zo goed en kwaadschiks mogelijk, haar spieren. Ze was meteen alert toen ze Ella zag staan, vaag ergens achter haar kon ze de fret zien die Nyra was. Ella haar stem gaf Luna opnieuw kippenvel toen haar woorden over haar lippen rolde. "Sorry, ik had geen zin om te gaan rennen." zei ze sarcastisch. Ze keek naar opzei toen Lex ineens naast haar op de grond viel en haar ogen schoten niet veel later naar Ella. Was was waakzaam en oplettend. Maar half wetend wat haar te wachten stond moest ze oplettend zijn. LUna luisterde dan ook rustig naar de woorden die Ella sprak. Nooit zou ze zich gewonnen geven, maar ze had ook geen zin om Ella nog meer macht over haar te geven dan dat ze al had. Haar keuze was dan ook snel gemaakt, ze zou later wel een manier vinden om er omheen te werken. "Ik zal Argus doden." zei ze rustig. Ze zei niet meer dan dat voor het geval Ella op wat voor een manier dan ook haar woorden bindend zou maken en ze aan een belofte gehouden zou worden waar ze helemaal geen behoefte aan had.
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks

feniks


Aantal berichten : 5404
Registratiedatum : 18-11-11
Leeftijd : 32
Woonplaats : The second star to the right. through to Neverland

Stefanie en Sanne - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Stefanie en Sanne   Stefanie en Sanne - Pagina 5 Emptydi jan 14, 2020 8:41 pm

Ella bleef luna aandachtig bekijken. Ze had gedacht dat deze pittige damen zich zou verzetten tegen haar wensen. Maar dat bleek niet het geval te zijn. Haar mond boeken gingen gevaarlijk een beetje omhoog.' Wat fijn dat je je plaats kent.' Zegt ze nog eventjes om haar uit de tent te proberen lokken. Haar ogen keken rwcht in die van luna.' Belazer me niet, doe je dat wel dan zal je mens en dat je door de huurders vermoord was.' Waarschuwt ze haar duister. Maar dan glimlacht ze weer speels en kijkt naar de fret in haar handen en verminderd de druk er op en Nyra keek sufjes op. Lex op de grond kwam op dat moment ook bij. Hij schuddw eventjes zijn hoofd en komt langzaam op zijn knieën. Op dat moment zet Ella Nyra neer die tent snel naar lex die zijn armen open doet. Hij sluit haar in zijn armen en fluistert herstellend tegen haar. Hij vergat luna eventjes. Nyra gaf lex wat kopjes. Ella kuchte zachtjes. Lex keek meteen op om recht te komen en Nyra in zijn armen te houden. 'Alexander jij gaat met luna mee naar argus flynn, volgens mij moest je hem nog betalen als de klus klaar was.' Zegt ze alsof het een normaal gesprek was. Lex keek eventjes verbaast om naar luna alsof hij verbaast was dat ze er nog was...of dat er geen wezen naast haar was. Ella gooide haar blonde haar met een hand weer naar achteren. Ze liep op luna af en pakte zonder vragen haar hand en keek naar waar het rood was. Dan loopt ze naar lex toe.'het houd nog 24 uur.' Fluistert ze hem toe. Ze keek eventjes naar luna en loopt van ze een stuk weg.' Jullie mogen wat ontbijten als jullie willen dat kunnen jullie halen in de keuken. Daarna wil ik dat jullie vertrekken.....Alexander weet waar de paarden staan. ' Zegt ze. Ella draait zich om.' Voor de betaling zorg je onder weg voor....Ik heb nu niemand hier waar ik vanaf wil.' Zegt ze nuchter tegen lex. Lex spieren spande zich.' Moet dat waar zij bij is.' Vraagt hij waardoor Nyra haar eventjes aan keek. Ze keek vooral wantrouwend.'Ik denk dat je weinig keuze hebt. ' Zegt ella kort en krachtig. Dan gaan haar ogen van lex naat luna.' Je weet ik geef je een kans, gebruik die zoals het hoort doe je dat niet lieverd dan vind ik je levend.' Waarschuwt ze luna. Daarna wuift ze de twee weg. Lex sprak haar niet tegen, hij had Nyra weer en hij keek naar luna waarna hij de zaal uit liep. De gang op en begon richting de keuken te lopen. Hij hield een gepaste afstand tussen hem en luna.
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Stefanie en Sanne
Terug naar boven 
Pagina 5 van 5Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Sanne, sanne, sanneee
» Stefanie en Anniek
» Bye little brother (Stefanie & Maaike)
» Ruuz & Sanne
» Sanne & steffanie RPG

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: ORPG's :: ORPG 2 personen-
Ga naar: