Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 The Wheel Of Time

Ga naar beneden 
+3
klaasheid
Maaike
Ruuz
7 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 21 ... 38, 39, 40
AuteurBericht
Anniek.

Anniek.


Aantal berichten : 3310
Registratiedatum : 17-11-11
Leeftijd : 31

The Wheel Of Time - Pagina 40 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Wheel Of Time   The Wheel Of Time - Pagina 40 Emptyvr maa 23, 2012 10:12 am

Hope zuchtte en ging weer zitten. Ze wilde helemaal niet vijandig zijn, maar ze voelde zich zo kwaad van binnen.

Hugo keek even somber naar Hope. "Het spijt me." zei hij zacht. "Ik wil je echt niet in de weg lopen, ik wil je echt alleen maar helpen."
Terug naar boven Ga naar beneden
Ruuz

Ruuz


Aantal berichten : 1493
Registratiedatum : 17-03-12
Leeftijd : 29
Woonplaats : Ik ben een muis in jouw voorraadkast

The Wheel Of Time - Pagina 40 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Wheel Of Time   The Wheel Of Time - Pagina 40 Emptyvr maa 23, 2012 10:14 am

'Nee, dat geeft niet. Ze droeg me op om het uit te zoeken, dat is alles. Ze zei trouwens zelf dat James de dolk waarschijnlijk had gepakt toen ze niet keek dus... tja. Ik houd me er buiten. James is weg dus dat is een zorg minder.' zei hij en keek verder rond naar aanwijzingen of sporen tot hij iets vond. 'Gabe,' Hij liep in een vlug tempo op een stuk gras af, knielde erbij neer en streek met zijn hand over het geplette gras. 'Hier kan hij mogelijk hebben gezeten.'
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks

feniks


Aantal berichten : 5404
Registratiedatum : 18-11-11
Leeftijd : 32
Woonplaats : The second star to the right. through to Neverland

The Wheel Of Time - Pagina 40 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Wheel Of Time   The Wheel Of Time - Pagina 40 Emptyvr maa 23, 2012 10:17 am

geen idee wat je bedoelt sanne

neah liep door het bos hij was altijd wel rustig aangelecht en keek meestal de kat uit de boom, hij had geen magie maar toch ging hij op zoek naar die geleiders...hij kon nammelijk goed spoor zoeken en ze zeiden wie niet sterk is moet slim zijn of vals en dat gebruikte hij wel.

brb even met honden uit
Terug naar boven Ga naar beneden
Sanne

Sanne


Aantal berichten : 2521
Registratiedatum : 24-11-11
Leeftijd : 29
Woonplaats : Phantasia

The Wheel Of Time - Pagina 40 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Wheel Of Time   The Wheel Of Time - Pagina 40 Emptyvr maa 23, 2012 10:18 am

Dahlia kwam overeind en liep naar Hope. 'Hij wil je niet tot last zijn.' zei ze zachtjes. 'Ik begrijp dat het moeilijk voor je is.' Ze keek Hope meelevend aan. 'Ik zou ook zo reageren.' Voorzichtig pakte Dahlia Hope's hand en kneep er zachtjes in. 'Probeer zijn kant ook te begrijpen. Hij heeft een zus gevonden die hij jaren geleden verloren is.' Ze fluisterde bijna toen ze dat zij.
Terug naar boven Ga naar beneden
Maaike
Admin
Maaike


Aantal berichten : 2384
Registratiedatum : 04-11-11
Woonplaats : Neverland

The Wheel Of Time - Pagina 40 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Wheel Of Time   The Wheel Of Time - Pagina 40 Emptyvr maa 23, 2012 10:21 am

Gabe dacht na. 'Ja maar het kan ook Arianna of iemand anders zijn geweest' zei hij bedachtzaam.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://rpgcorner.actieforum.com
Anniek.

Anniek.


Aantal berichten : 3310
Registratiedatum : 17-11-11
Leeftijd : 31

The Wheel Of Time - Pagina 40 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Wheel Of Time   The Wheel Of Time - Pagina 40 Emptyvr maa 23, 2012 10:25 am

Hope keek Dahlia aan. Natuurlijk wist ze ook wel dat haar gedrag niet helemaal terecht was. Maar het was gewoon zo verwarrend, ze wilde er niet nuchter over doen op dit moment, daar had ze gewoon geen behoefte aan. "Ik zal het proberen maar ik beloof niks." mompelde ze met tegenzin naar Dahlia.

Hugo keek zwijgend naar de meisjes. Het kon hem niet veel schelen wat de andere van hem vonden, als zijn zusje hem maar een kans zou geven.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ruuz

Ruuz


Aantal berichten : 1493
Registratiedatum : 17-03-12
Leeftijd : 29
Woonplaats : Ik ben een muis in jouw voorraadkast

The Wheel Of Time - Pagina 40 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Wheel Of Time   The Wheel Of Time - Pagina 40 Emptyvr maa 23, 2012 10:29 am

Allen keek ook even bedachtzaam naar het gras, wendde zijn blik af en keek verder of er sporen waren. 'Dat kan... Probeer eens meerdere sporen te vinden. Iets als voetstappen of zo.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Maaike
Admin
Maaike


Aantal berichten : 2384
Registratiedatum : 04-11-11
Woonplaats : Neverland

The Wheel Of Time - Pagina 40 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Wheel Of Time   The Wheel Of Time - Pagina 40 Emptyvr maa 23, 2012 10:30 am

Gabe knikte en hij liep verder. 'Moet je kijken' zei hij en hij weest naar een voetstap van James als wolf.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://rpgcorner.actieforum.com
Sanne

Sanne


Aantal berichten : 2521
Registratiedatum : 24-11-11
Leeftijd : 29
Woonplaats : Phantasia

The Wheel Of Time - Pagina 40 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Wheel Of Time   The Wheel Of Time - Pagina 40 Emptyvr maa 23, 2012 10:31 am

Dahlia glimlachte. 'Je zult er geen spijt van hebben.' ze kwam overeind. 'En nu, ga ik mezelf even lekker verwennen.' Ze keek naar Kyara en de rest. 'Als Allen en Gabe terug komen zeg hen dat ik aan het genieten ben van een van de warme bronnen in de buurt.' ze pakte haar dolken en stopte die in haar laarzen. 'Ze hoeven zich geen zorgen te maken. Niemand weet ze te vinden en zo wel, dan heb ik Kirye bij me.' Ze grinnikte en draaide zich om. Een zacht gefluit verliet haar mond waarna het luipaard zich bij haar voegde en ze de grot verlieten.

Raven dwaalde door de bossen heen. Hij had magie op gevangen van een enkele geleider. Een geleider die hij mee zou nemen naar zijn vader.
Terug naar boven Ga naar beneden
Maaike
Admin
Maaike


Aantal berichten : 2384
Registratiedatum : 04-11-11
Woonplaats : Neverland

The Wheel Of Time - Pagina 40 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Wheel Of Time   The Wheel Of Time - Pagina 40 Emptyvr maa 23, 2012 10:32 am

oja ik was bezig met soldaatjes


Arianna stuurde stukken ijs af op de soldaat voor haar en trok haar zwaard, ze had hier zo geen zin in.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://rpgcorner.actieforum.com
Ruuz

Ruuz


Aantal berichten : 1493
Registratiedatum : 17-03-12
Leeftijd : 29
Woonplaats : Ik ben een muis in jouw voorraadkast

The Wheel Of Time - Pagina 40 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Wheel Of Time   The Wheel Of Time - Pagina 40 Emptyvr maa 23, 2012 10:35 am

Allen liep naar Gabe toe toen hij ergens naar wees en zag een voetstap van James als wolf. 'Waar ging ie heen?' Hij liep verder, volgde de stappen die hij had gezet en stopte toen hij een afdruk avn een mensenvoet zag. 'Hier veranderde hij terug in een mens.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Maaike
Admin
Maaike


Aantal berichten : 2384
Registratiedatum : 04-11-11
Woonplaats : Neverland

The Wheel Of Time - Pagina 40 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Wheel Of Time   The Wheel Of Time - Pagina 40 Emptyvr maa 23, 2012 10:37 am

Gabe liep naar die plek toe en keek om zich heen. 'Misschien is hij hier samengekomen met de anderen' mompelde hij, al hoopte hij enorm van niet.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://rpgcorner.actieforum.com
Sanne

Sanne


Aantal berichten : 2521
Registratiedatum : 24-11-11
Leeftijd : 29
Woonplaats : Phantasia

The Wheel Of Time - Pagina 40 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Wheel Of Time   The Wheel Of Time - Pagina 40 Emptyvr maa 23, 2012 10:43 am

Raven volgde zijn gevoel en ging achter de magie die hij voelde aan. Niet veel later zag hij 2 paarden vast gebonden. De dieren droegen op hun dekjes het teken van zijn vader. Hij grijnsde. Zo de geleider was niet meer alleen. Iemand was hem voor geweest en had hem of haar al gevonden. Hij steeg zachtjes van zijn rijdier af en bond het naast de 2 andere paarden vast waarna hij de voetsporen begon te volgen van de soldaten.

Dahlia kwam aan bij de warme bronnen. Ze trok haar laarzen, broek en shirt uit, haar onder kleren liet ze aan. Ze legde haar dolk op de rand van een bron en stapte toen voorzichtig in het warme water waarna ze ging liggen en haar ogen sloot. Ze genoot van het warme water.
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks

feniks


Aantal berichten : 5404
Registratiedatum : 18-11-11
Leeftijd : 32
Woonplaats : The second star to the right. through to Neverland

The Wheel Of Time - Pagina 40 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Wheel Of Time   The Wheel Of Time - Pagina 40 Emptyvr maa 23, 2012 10:43 am

neah stopte met lopen als hij sporen vind van iemand die met een duidelijk haast heeft gelopen en hij wist tot dit niet iets was van voldaten en hij begon het spoort te volgen hij wist tot zijn neefje een geleider was en z zou hij makkelijk in conkt kunnen komen met hen...dat was zijn plan dan voor nu
Terug naar boven Ga naar beneden
Ruuz

Ruuz


Aantal berichten : 1493
Registratiedatum : 17-03-12
Leeftijd : 29
Woonplaats : Ik ben een muis in jouw voorraadkast

The Wheel Of Time - Pagina 40 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Wheel Of Time   The Wheel Of Time - Pagina 40 Emptyvr maa 23, 2012 10:49 am

'Dat kan ook...' zei Allen bedenkelijk en knielde neer om het wat beter te bekijken. Hij voelde zich net een detective. 'Hmm... Als James hier was zou hij Rat hebben kunnen meenemen maar in wolvenvorm zou hij hem niet op kunnen pakken dus zouden er sleepsporen aanwezig moeten zijn. Het kan zo zijn dat hij hier helemaal niet zat. Misschien moesten we de sporen verder volgen.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Maaike
Admin
Maaike


Aantal berichten : 2384
Registratiedatum : 04-11-11
Woonplaats : Neverland

The Wheel Of Time - Pagina 40 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Wheel Of Time   The Wheel Of Time - Pagina 40 Emptyvr maa 23, 2012 10:51 am

Gabe knikte. 'Goed idee, maar misschien moeten we alvast gewapend zijn goed..' zei hij. 'Voor de zekerheid'

-------

https://rpgcorner.actieforum.com/viewtopic.forum?t=70
Terug naar boven Ga naar beneden
https://rpgcorner.actieforum.com
Gesponsorde inhoud





The Wheel Of Time - Pagina 40 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Wheel Of Time   The Wheel Of Time - Pagina 40 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
The Wheel Of Time
Terug naar boven 
Pagina 40 van 40Ga naar pagina : Vorige  1 ... 21 ... 38, 39, 40
 Soortgelijke onderwerpen
-
» its time for a rebellion
» The Time of The Marauders (A&S)

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: RPG's :: Fantasy-
Ga naar: