Onderwerp: Re: Sifra&Maaike (Versie 2 XD) wo aug 15, 2012 8:03 am
Lily keek verbaasd op. "Tot het avondeten geserveerd wordt ja. Maar ik heb tussendoor ook vrije tijd," zei ze met een lichte glimlach.
Dan stopte voor Arianna en keek haar onderzoekend aan. "Sorry, maar hebben we elkaar misschien eerder ontmoet?" vroeg hij vriendelijk. "Je komt me bekend voor."
Maaike Admin
Aantal berichten : 2384 Registratiedatum : 04-11-11 Woonplaats : Neverland
Onderwerp: Re: Sifra&Maaike (Versie 2 XD) wo aug 15, 2012 8:07 am
Arianna schudde haar hoofd 'nee ik geloof van niet' zei ze. Het klonk niet meteen meisjesachtig, ze praatte me een lagere stem. 'ik heer Adam, ik kwam wat later.'
Gabe knikte 'er lijkt me bijna net zo moeilijk als wat hij hier moeten doen.' zei hij grinnikend.
Onderwerp: Re: Sifra&Maaike (Versie 2 XD) wo aug 15, 2012 8:11 am
Dan stak zijn hand uit naar Arianna. "Aangenaam, mijn naam is Daniël," zei hij.
Lily glimlachte. "Helemaal niet. Dit is een eitje vergeleken wat jullie door maken. Al helemaal als je ziet hoe smerig jullie terug komen," zei ze geamuseerd, totdat ze besefte wat ze gezegd had. "Sorry, ik bedoelde het niet als belediging.."
Maaike Admin
Onderwerp: Re: Sifra&Maaike (Versie 2 XD) wo aug 15, 2012 8:16 am
Gabe lachte en schudde zijn hoofd. 'het geeft niet. Als ik jou was zou ik niet eens twee meter bij ons in de buurt willen staan' zei hij. Ze zaten allemaal vreselijk onder de modder.
Arianna schudde zijn hand 'aangenaam kennis te maken' zei ze. Ze keek hem even onderzoekend aan. 'wat vond je van de training?'
Onderwerp: Re: Sifra&Maaike (Versie 2 XD) wo aug 15, 2012 8:20 am
"Ach, na dat ongelukje van vanochtend zie ik er zelf ook niet meer op mijn best uit," zei Lily lachend. "Oh, mijn naam is Lily trouwens. Lily Hamilton."
Dan haalde zijn schouders op. "Het was zwaar. Maar ik had het wel zo ongeveer verwacht dus het was geen verrassing. En jij?" vroeg hij.
Maaike Admin
Onderwerp: Re: Sifra&Maaike (Versie 2 XD) wo aug 15, 2012 8:30 am
Arianna knikte 'ik had zoiets verwacht na de verhalen ja' zei ze. Ze keek langs de hindernisbaan en was trots dat ze het gewoon gedaan had.
Gabe glimlachte 'ik heet Gaberial Goodman, maar iedereen noemt me Gabe.' zei hij.
Onderwerp: Re: Sifra&Maaike (Versie 2 XD) do okt 25, 2012 8:42 am
Dan grijnsde. "Ik ben benieuwd hoe de rest van de training wordt als dit de eerste dag nog maar was," zei hij en wreef over zijn schouders waar hij een opkomende spierpijn voelde.
Lily glimlachte. "Aangenaam kennis te maken Gabe," zei ze. "Dus hoe bevalt het je hier tot nu toe?"
Maaike Admin
Onderwerp: Re: Sifra&Maaike (Versie 2 XD) ma okt 29, 2012 9:48 am
Arianna schudde een beetje met haar armen om het gevoel er goed in terug te laten keren. 'Nou het schijnt dat het elke dag 100 keer erger wordt' zei ze, ze grijnsde naar hem.
Gabe trok een grimas 'Nouja' zei hij. 'Het is best wel zwaar.' maar hij glimlachte. 'Maar dat had ik ook wel verwacht'
Onderwerp: Re: Sifra&Maaike (Versie 2 XD) di okt 30, 2012 3:55 am
Dan lachtte. "Goeie god, ik hoop dan van harte dat ik hier nog leven wegkom," zei hij geamuseerd. "Nouja, ik denk dat ik mezelf maar eens ga opfrissen. Ik zie je nog wel," zei hij vervolgens en draaide zich om.
"Je houdt het vast wel vol," zei Lily vol vertrouwen. "Ik en mijn collegas zullen ervoor zorgen dat jullie in de tussentijd goed gevoed worden."
Maaike Admin
Onderwerp: Re: Sifra&Maaike (Versie 2 XD) di okt 30, 2012 4:06 am
Gabe glimlachte 'we moeten vast een of ander streng dieet gaan volgen dat bij ons trainingsschema past' zei hij lachend. Hij streek met zijn hand door zijn haar heen.
Arianna knikte 'ok' zei ze. Eigenlijk moest ze ongemerkt terug naar haar huis voor het eten. Aanwezigheid werd nooit gecheckt hier bij het eten, Maar bij haar thuis zou het opvallen als ze er niet was. Ze zag verderop een jongen met een van de werksters praten, als ze nou maar ieman in vertrouwen kon nemen...
Onderwerp: Re: Sifra&Maaike (Versie 2 XD) di okt 30, 2012 4:22 am
Lily lachtte. "Als je ooit een tekort aan voedsel hebt kun je altijd langs de keukens komen. Ik weet zeker dat ik je wel iets kan toesmokkelen," flapte ze eruit. Ze keek met een frons op toen ze iemand naar haar voelde kijken.
Dan liep naar het gebouwtje waar ze verbleven en liet zich met een plof op het oncomfortabele bed vallen in een zaaltje wat hij met 10 anderen deelde. Hij was helemaal uitgeput van de training en wilde het liefste gewoon slapen.
Maaike Admin
Onderwerp: Re: Sifra&Maaike (Versie 2 XD) di okt 30, 2012 4:44 am
Gabe grijnsde naar haar. 'Ik zal het onthouden' zei hij lachend. Hij zag haar kijken, volgde haar blik en zag toen Arianna. Hij trok eventjes zijn wenkbrauwen op, maar de jongen keek al weer weg. Hij kende de jongen niet, maar hij had ook nog met bijna niemand gesproken. Eigenlijk was het ook iet de bedoeling dat hij met mensen zou gaan praten die hier werken. Maar dat deed hij nu ook.
Arianna keek naar Lily, toen ze haar terug zag krijgen keek ze langzaam weer weg, niet te snel. Want dan leek het alsof ze echt had zitten staren en dat was niet zo. Ze zuchtte, hoe kon ze dit nou goed volhouden? Het was een soort super enthousiast plan geweest, maar echt goed had ze het niet doordacht.
Onderwerp: Re: Sifra&Maaike (Versie 2 XD) di okt 30, 2012 9:59 am
Lily wende haar blik.. "Nou, ik zal je verder maar met rust laten. Ik denk dat ze me inmiddels in de keukens nodig hebben. Nog een goede dag gewenst," zei ze en keek Gabe glimlachend aan.
Dan sloot zijn ogen en zuchtte diep. Hij wist bijna zeker dat hij die jongen eerder gezien had, maar kon niet bedenken waar dan. Vergiste hij zich?
Maaike Admin
Arianna zei tegen een aantal jongens dat ze een ommetje ging maken, ze liep weg. Als ze dit plan echt wou laten slagen moest ze meerdere mensen aan haar kant hebben. Ook een aantal jongens. Maar die zaten niet op haar te wachten. In de eerste plaats omdat ze een vrouw was, maar ook omdat ze de dochter van (heette hij niet Andrew ofzo?) was.
Gabe knikte 'succes' zei hij maar. Veel meer kon hij niet voor haar doen. Hij glimlachte en knikte eventjes, toen liep hij weg. Hij moest maar eens zorgen dat hij schoon werd.
Onderwerp: Re: Sifra&Maaike (Versie 2 XD) wo okt 31, 2012 10:25 am
andrew ja XD
Lily liep op een drafje richting het grote huis. Ze zou eerst kijken of de lord of zijn dochter iets nodig hadden en zou daarna wel in de keukens gaan helpen.
Dan was zo uitgeput dat hij een beetje weg begon te dommelen. Vlug ging hij overeind zitten en wreef in zijn ogen.
Maaike Admin
Onderwerp: Re: Sifra&Maaike (Versie 2 XD) wo okt 31, 2012 11:56 am
Arianna sloop richting het huis, ze ging in de bosjes zitten en voelde zich net een indringer. Ze zuchtte, ging ze dit serieus elke dag volhouden? Ze kwam bij een achterdeur die bijna niemand ooit gebruikte en sloop naar binnen. Nu snel zijn, want straks dachten ze nog dat ze een of andere minnaar had die het huis in sloop. Alleen zou ze het dan zelf zijn. Ze glipte haar kamer in en kon eigenlijk niet geloven dat ze zoveel geluk had gehad. Vlug trok ze alles uit en nam ze een bad. Dat kon in haar huis redelijk snel.
Gabe liep richting zijn huis/huisje/kamer. Hij kwam binnen en plofte op een van de bedden neer die van hem was. Het was nu al een vermoeiende dag geweest. En dat terwijl ze de rest van de dag vrij hadden gekregen!
Onderwerp: Re: Sifra&Maaike (Versie 2 XD) za nov 03, 2012 4:04 am
Lily liep de trap op richting Arianna's kamer. Ze klopte op de deur. "Mevrouw, heeft u iets nodig?"
Dan wreef over zijn gevoelige schouders en stond toen op. Hij pakte een handdoek en liep naar het wasgebouwtje om zich op te frissen.
Maaike Admin
Onderwerp: Re: Sifra&Maaike (Versie 2 XD) za nov 03, 2012 6:40 am
Arianna zuchtte, natuurlijk ze werd nooit met rust gelaten. 'Nee hoor bedankt' zei ze vriendeiljk, weer met haar meisjesstem. Ze maakte zichzelf schoon.
Gabe keek de ruimte rond en zuchtte, hij was moe. Hij zag de anere jongens binnenkomen, ook kapot.
Onderwerp: Re: Sifra&Maaike (Versie 2 XD) vr nov 09, 2012 1:23 am
Hadden ze al douches in die tijd? Nouja whatever XD
Lily draaide zich om en liep richting de bibliotheek waar de heer Andrew meestal was. "Meneer? Wenste u iets?" vroeg ze. Ze werd vrijwel gelijk weggestuurd om in de keuken te helpen met het avondeten, maar niet voordat Andrew haar een papiertje had gegeven met de nieuwe maaltijden voor de jongens die aangepast waren aangezien ze nu in training waren.
Dan nam een lange koude douche om modder en zweet van zijn lichaam af te spoelen en zijn spieren wat te ontspannen. Tegen de tijd dat hij klaar was voelde hij zich fris maar hongerig. Vlug kleedde hij zich aan en begaf terug naar de slaapzalen.
Maaike Admin
Onderwerp: Re: Sifra&Maaike (Versie 2 XD) vr nov 09, 2012 11:47 am
Gabe had ook gedoucht of whatever ze in die tijd teden. Hij zag Dan de zaal in komen en keek op. Andere jongens waren er niet of waren in gesprek. 'weet jij of we hier ook nog te eten krijgen, of denk je dat we op rantsoen moeten leven voortaan?' vroeg hij.
Arianna maakte zich klaar en begaf zich toen naar haar vader die ze gedag zei. Dat deed ze vaker als hij klaar was met de training. Daarna liep ze naar buiten, of ze nou trainde of niet, ze kwam altijd liever buiten.
Onderwerp: Re: Sifra&Maaike (Versie 2 XD) za nov 10, 2012 8:19 am
Dan plofte neer op zijn bed en keek toen op naar Gabe. "Geen idee," zei hij schouderophalend. "Ik heb gehoord dat meeste trainingskampen iedereen op rantsoen zetten om ze alvast te laten wennen, maar ik weet niet of dat hier ook zei is. Hopelijk niet, ik heb honger als een paard."
Lily liep naar de keukens en gaf aan de twee koks de informatie door voordat ze de andere meisjes ging helpen met het klaarmaken van het avondeten.
Maaike Admin
Onderwerp: Re: Sifra&Maaike (Versie 2 XD) zo nov 11, 2012 9:40 am
Gabe knikte 'Ja dat zou ook best kunnen ja' zei hij. 'Nee ik hoop ook van niet' hij zuchtte en leunde tegen de muur aan waar zijn bed tegenaan stond. Hij streek door zijn haar heen en dacht na over de dag. 'Ik ga zo even wat lopen buiten denk ik.' hij was niet het type om stil te zitten, zeker niet als het mooi weer was.
Arianna liep door het gras en liet de zon lekker op haar huid schijnen. Ze draaide een krul om haar vinger heen en staarde naar het huis van de jongens, eigenlijk zou ze daar nu ook moeten zitten.
Onderwerp: Re: Sifra&Maaike (Versie 2 XD) ma nov 12, 2012 11:15 am
Dan sprong weer op van zijn bed doordat hij een idee kreeg. 'Vind je het erg als ik een stukje meeloop? Misschien dat ik ergens een plekje kan vinden in de zon waar ik even kan relaxen," zei hij met een grijns.
Lily hielp mee met het wassen en schillen van aardappelen terwijl ze in gedachten verzonken uit het raam staarde, hunkerend naar het leven wat ze hiervoo had geleid toen haar familie nog niet arm was en ze niet zulk vernederend werk moest doen.
Maaike Admin
Onderwerp: Re: Sifra&Maaike (Versie 2 XD) ma nov 12, 2012 9:42 pm
Gabe grinnikte 'nee hoor loop maar mee.' zei hij. Hij liep naar buiten en liep keek om zich heen. Ze werden niet in de gaten gehouden ofzo, gelukkig maar. Hij begon te lopen en dacht aan de dagen die ze nog moesten doorbrengen hier.
Arianna plofte neer in het gras. Het kon haar even niks schelen dat haar jurk zo vies werd.
Onderwerp: Re: Sifra&Maaike (Versie 2 XD) do nov 15, 2012 5:07 am
Dan had zijn handen in de zakken van zijn broek gestoken en liep met Gabe mee. "Ik heb verhalen gehoord van mannen die al de oorlog in zijn," zei hij toen plotseling en keek Gabe met een serieus gezicht aan. "Eerlijk gezegd klinkt het als een regelrechte hel."
Lily schudde haar hoofd om de sombere gedachten weg te krijgen en concentreerde zich weer op waar ze mee bezig was. Er zou wel een dag komen dat ze in opstand zou komen zoals ze vele feministen had zien doen, maar nu nog niet.