Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Before the legende comes true

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3
AuteurBericht
feniks

feniks


Aantal berichten : 5404
Registratiedatum : 18-11-11
Leeftijd : 32
Woonplaats : The second star to the right. through to Neverland

Before the legende comes true - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Before the legende comes true   Before the legende comes true - Pagina 3 Emptydi nov 06, 2012 8:47 am

Arya knikte en zette de thee op de kast neer en zag hoe Luna naar buiten was aant kijken. Ze leek nogal gespannen vandaag. Als ik zo vrij mag zijn u lijkt nogal gespannen vandaag. Zegt ze zachtjes en ze liep naar het bed en maakte hem vlg op en legde de kussens goed. En dan keek ze weer naar Luna. Sorry ik merkte het alleen maar op zegt ze dan beschaamt.

Kay staarde naar het plafon. Ik weet tot we snel iets moeten doen maar ik weet niet of het een goed idee is om mij bij haar in de buurt te zetten. Zegt hij langzaam en hij keek jarred niet aan hij was niet iemand die snel zoiets zei. Maar hij bleef denken aan dat vreemde gevoel dat het meisje had km hem. Het was zo vreemd. En hij zuchte diep. En hij keek jarred aan. Voelde jij dan niks en de andere hebben die iets gevoelt toen ze daar waren.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sanne

Sanne


Aantal berichten : 2521
Registratiedatum : 24-11-11
Leeftijd : 29
Woonplaats : Phantasia

Before the legende comes true - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Before the legende comes true   Before the legende comes true - Pagina 3 Emptydi nov 06, 2012 11:16 am

Jarred kwam overeind en liep naar de open haard. Hij keek in de vlammen terwijl hij met een arm tegen de stenen lijst van de haard leunde. Hij opende zijn mond om wat te zeggen, dacht even na over hoe hij het moest verwoorden en zij toen uiteindelijk: "De jongens hebben wat gevoeld, licht, ik ook. Bij jou was het meer. Dat wil niet zeggen dat ze voor jou een groter gevaar is dan voor ons.' Hij grijnsde uitdagend. 'Waar is de casa nova gebleven die ik ken. Wie ben jij en wat heb je met Kay gedaan.' Hij nam een slok en gooide de rest van de drank in de vlammen. Het siste zachtjes en zorgde ervoor dat de vlammen even groter werden dan dat ze anders waren.

Luna keek op. Ze slikte. 'Ik..' zei ze zachtjes. 'Ik heb het gevoel dat er wat aan de hand is.' zei praatte op fluistertoon. 'Ik heb het gevoel dat ik in de gate gehouden word en niet begrijp waarom.' Ze keek bijna smekend naar de dienstmeid. 'Wat is er aan de hand. Alsjeblieft, als je wat weet, zeg het dan tegen me. Ik begrijp het niet. Ik kan het niet begrijpen....'
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks

feniks


Aantal berichten : 5404
Registratiedatum : 18-11-11
Leeftijd : 32
Woonplaats : The second star to the right. through to Neverland

Before the legende comes true - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Before the legende comes true   Before the legende comes true - Pagina 3 Emptydi nov 06, 2012 11:33 am

kay liet weer een zucht horen maar deze zucht was anderster dan de andere. deze was uit opluchting tot de rest ook wat gevoelt had hij was toch wel een beetje bang geweest tot hij gek aant worden was en hij kwam overeind. daar heb je gelijk in. zegt hij dan en hij grijnsde en keek jarred aan. kom op zeg ik ben geen casa nova en daar bij als ik me niet vergis wie heeft meestal altijd een meisje aan de haak in cafe of ergens anders. zegt hij uitdagent tegen hem en hij keek even naar de vlammen. en je zag aan kay tot hij opgelucht was. nouw wat is de planning. vraagt hij dan.

arya keek luna aan en ze beet op haar lip. ik weet het ook niet goed, maar als u bezoek hier heeft en u bent naar boven of de kamer uit fluisteren ze vaker over u. zegt ze zachtjes en ze keek luna aan en je zag tot ze bloosde. ook als u naar de winkel gaat volgen mannen van u vader u meestal. zegt ze. en ze keek weg. zeg niks tegen u vader tot u dit weet en zeker niet van wie. zegt ze dan en haar handen trilde lichtjes. ik weet alleen tot ze u nergens alleen laten alleen in dit huis...zegt ze nog.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sanne

Sanne


Aantal berichten : 2521
Registratiedatum : 24-11-11
Leeftijd : 29
Woonplaats : Phantasia

Before the legende comes true - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Before the legende comes true   Before the legende comes true - Pagina 3 Emptydi nov 06, 2012 11:45 pm

Jarred grijnsde. 'Enjoy your live now you are young.' Hij keek naar Kay. 'Morgen zijn we er misschien niet meer. Je weet het nooit, en zeker niet in deze tijden.' Hij liep weg bij de haard en ging weer zitten. 'Ik denk dat we zo snel mogelijk haar vertrouwen moeten winnen. Weetje ik ben niet vanplan iemand pijn te doen maar ik ben ook niet van plan te gaan verliezen van de overheid nu we het al zo lang vol houden.'

Luna slikte. Het deed haar pijn dit te horen. 'Ik wist het.' zei ze zachtjes. 'Ik kan beter het klooster in gaan.' mompelde ze. 'Dan weten mijn ouders tenminste dat ik niets kan doen wat hun pijn kan doen en dat me niets overkomt. Ze zijn veel te voorzichtig met me.' Ze schudde afkeurend haar hoofd. 'Waarom Arya. Waarom?'
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks

feniks


Aantal berichten : 5404
Registratiedatum : 18-11-11
Leeftijd : 32
Woonplaats : The second star to the right. through to Neverland

Before the legende comes true - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Before the legende comes true   Before the legende comes true - Pagina 3 Emptydi nov 06, 2012 11:59 pm

ik weet veel over bijna dood gaan jarred.bijt hij hem toe. hij was namelijk zijn ouders verloren en broertjes en zusjes hij had van allebij nog maar een over. en je zag hem denken. ik weet iets en het zal geloof waardig over komen. zget hij langzaam. ik kan zorgen totik in contackt met haar kom, wat nou als we doen tot ik bijna verdrink ze zal me wel moeten helpen...ze gaat naar de kerk daar zeggen ze tot je altijd je mede mens moet helpen. zegt hij en hij keek jarred aan. ze is gelovig...volgt hij er achter aan.hij wist hoe graag jarred het wou en hij wilde jarred helpen hij had hem ooit gevonden op straat.

arya keek luna aan. sorry ik weet ook van niks anders had ik het u gezegt. zegt ze eerlijk en stofte de kamer nog wat af met een doekje. als u wilt zal ik de volgende keer beter luisteren als ze iets zijn aant vertellen over u. zegt ze plotseling en ze keek luna aan. en het klooster zou ik niet in gaan. zegt ze met een zuur gezicht.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sanne

Sanne


Aantal berichten : 2521
Registratiedatum : 24-11-11
Leeftijd : 29
Woonplaats : Phantasia

Before the legende comes true - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Before the legende comes true   Before the legende comes true - Pagina 3 Emptywo nov 07, 2012 2:47 am

Jarred keek bedenkelijk. 'Je zegt zelf dat ze bang was toch?' Hij keek bedenkelijk. 'En daarbij kwam ze zag er uit alsof ze zich gevangen voelde op haar kamer.' Hij keek kay aan. 'Ik bedoel, heb je ooit ook maar 1 meisje zo voor het raam naar buiten zien kijken alsof het iets was wat ze niet kende.' Hij schudde zijn hoofd. 'Nee we gaan zondag naar de kerk. Dat is over 2 dagen. Als ze inderdaad gelovig is zoals je zegt zal ze daar ook zijn. Tot die tijd hebben tijd genoeg om ervoor te zorgen dat we meer over haar te weten komen.'

Luna grinnikte. 'Het was maar een grapje.' Ze knikte. 'Als je dat zou willen doen, dan graag. Ik heb echt geen idee wat aan de hand is.' zei ze terwijl ze weer naar buiten keek. Ze schoot overeind en keek naar de hoek van de straat. Ze sloot de gordijnen en liep weg van het raam. 'Ik heb echt het gevoel dat er een stel griezels me al de hele dag in de gaten aan het houden zijn.' mompelde ze.
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks

feniks


Aantal berichten : 5404
Registratiedatum : 18-11-11
Leeftijd : 32
Woonplaats : The second star to the right. through to Neverland

Before the legende comes true - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Before the legende comes true   Before the legende comes true - Pagina 3 Emptywo nov 07, 2012 3:08 am

kay keek jarred aan en knikte. oke we doen dat maar hoe wil je haar spreken in een kerk op zondag morgen als het zo beetje heel erg druk is daar met haar ouders zo dicht bij haar in de buurt. zegt hij nog nadenkent over het geen wat hij zei maar dan haalt hij zijn schouders op. ach zoals je zei we hhebben twee dagen de tijd dan hebben we wel iets. zegt hij en hij was weer op gestaan en hij liep naar de deur toe.. ik blijf vanavond niet eten. zegt hij dan en na die woorden liep hij weg weer het huis uit, hij moest even na kunnen denken . hij bleef het nogal vreemd vinden wat er gebeurde de laatste paar uren. maar dat hadden ze kunnen weten. en hij begon te dwalen door de straten

arya keek luna aan en knikte als instemming tot ze het zou doen en dan keek ze luna fronsend aan. in de gaten gehouden door een stel griezels. als dat zo is zou ik binnen blijven verlopig. zegt ze eerlijk. je kent die bende toch wel waar de krant het steeds over heeft. die krijgen meestal wat ze willen hou dan ook. dus doe maar voorzichtig, zegt arya en ze sloeg haar armen over elkaar en ze dacht na. ze had die groep ooit gezien. in een groep waren ze heel sterk bijna familie
Terug naar boven Ga naar beneden
Sanne

Sanne


Aantal berichten : 2521
Registratiedatum : 24-11-11
Leeftijd : 29
Woonplaats : Phantasia

Before the legende comes true - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Before the legende comes true   Before the legende comes true - Pagina 3 Emptywo nov 07, 2012 7:51 am

Luna slikte. 'Wat nou als ze mij willen?' Ze keek naar Arya. 'Ik weet niet waarom, maar sinds gister kan ik het niet uit mijn hoofd houden. Ik heb het gevoel dat ze elke stap die ik zet volgen.' Ze schudde haar hoofd. Ze pakte het kopje thee dat Arya voor haar had klaar gemaakt en nam er voorzichtig een slokje van. 'Wat als ze echt op mij doelen? Hoe kom ik van ze af?' Ze keek naar het gordijn dat ze gesloten had. 'Ik begin me een gevangenen in mijn eigen huis te voelen. En door mijn ouders en door die groep.'

Jarred keek naar Kay. 'Kijk die instelling wil ik zien. We vinden wel een manier om haar bij ons te krijgen. Zo niet vandaag dan wel morgen.' Hij liep naar het raam en keek naar buiten. Het was gestopt met regenen en de lucht was donkerder geworden. Ze zouden haar wel krijgen. Hij was niet van plan om zo een grietje hun bende te laten vernietigen. En zeker niet omdat er een legende over is.
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks

feniks


Aantal berichten : 5404
Registratiedatum : 18-11-11
Leeftijd : 32
Woonplaats : The second star to the right. through to Neverland

Before the legende comes true - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Before the legende comes true   Before the legende comes true - Pagina 3 Emptywo nov 07, 2012 7:57 am

arya dacht na over de woorden die luna zei en ze was een hele tijd stil. wat als je ze confronteerd er mee. laat je niet kennen laat niet zien tot je bang bent en bluf op ze in, doe net of je net zo vel bent als hun, gedraag je als een van hun of zo. zegt arya. tegen haar. oh...maar dan heb je nog je ouders....die moet je er buiten zien te houden. maar hoe...zegt ze na denkent.

kay had geglimlacht en zwierf nu door de straten heen denkent aan het geen wat er gebeurt was. maar dat zou hij dadelijk achter zich laten hij zou dadelijk zich even laten gaan. al moest hij niet denken aan de hoofd pijn die hij de volgende dag zou hebben. maar dan vergat hij zijn zorgen wel.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sanne

Sanne


Aantal berichten : 2521
Registratiedatum : 24-11-11
Leeftijd : 29
Woonplaats : Phantasia

Before the legende comes true - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Before the legende comes true   Before the legende comes true - Pagina 3 Emptywo nov 07, 2012 10:39 am

Luna lachte. 'Ik denk dat het klooster ingaan nog niet zo een heel slecht idee is. Weg van alles wat hier in de stad gebeurt. Weg van de gevaren die op elke hoek van een straat op je liggen te wachten en vooral weg van de gevangenis waar ik me momenteel in bevind omdat mam en pap me geen moment alleen willen laten, ja oke alleen als ik op mijn kamer ben of veilig hier in huis waar niemand me wat aan kan doen.' Ze keek naar Arya. 'Wat zou jij doen als je je in mijn situatie zou begeven? Echt naar die bende gaan? Met wat als gevolg? Marteling, gevangen of misschien wel de dood die op me ligt te wachten daar. Nee ik weet niet wat het is waarom ze me zo graag willen hebben maar ik ben niet van plan om ze zomaar te laten winnen. Ik vind wel een manier om erachter te komen wat er aan de hand is en ik ben van plan het te weten voordat ik over 2 weken 21 word.' Ze liep naar het gordijn en deed het weer open. Over 2 weken werd ze volwassen en was ze niet van plan hier te blijven zitten en niet van plan een gevangene te blijven in haar eigen huis. Ze keek een van de jongens die haar in de gaten hielt recht en uitdagend aan. 'Kom maar op.' Zei ze zacht.

Terug naar boven Ga naar beneden
feniks

feniks


Aantal berichten : 5404
Registratiedatum : 18-11-11
Leeftijd : 32
Woonplaats : The second star to the right. through to Neverland

Before the legende comes true - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Before the legende comes true   Before the legende comes true - Pagina 3 Emptywo nov 07, 2012 10:51 am

Arya keek Luna aan en ze dacht na. Ze moest wel lachen om de opmerking van haar over het klooster. Eerlijk gezegt weet ik niet wat ik zou doen ik weet niet wat u voelt en iedereen handelt normaal geIen naar wat die gene voelt. Zgt ze beleeft wn. Ze beet op haar lip. Ik help u met afluisteren. Zegt ze en ze keek Luna aan en dan loopt ze naar de deur. Kijk wel uit want u begeeft je op glad ijs. Maar u hebt gelijk tot u geen gevangene wilt zijn. Zgt ze en ze verliet de kamer ze moest o der de was nog gaan doen. En daarna had ze alles gedaan wat ze moest doen.

Kay was in een kroeg beland en hij zat op een barkruk en hij had een glas whisky met ijs en citroen er in en hij nam zo nu en dan een slokje er van terwijl hij naar buiten keek hij was dicht bij het raam gaan zitten zodat hij naar buiten kon kijken dat deed hem goed die alcohol al zou hij dat nooit hart op toe geven maar als hij te veel zorgen had deed het hem gewoon goed. En hij dacht na over het meisje hoe ze had gekeken in de kerk
Terug naar boven Ga naar beneden
Sanne

Sanne


Aantal berichten : 2521
Registratiedatum : 24-11-11
Leeftijd : 29
Woonplaats : Phantasia

Before the legende comes true - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Before the legende comes true   Before the legende comes true - Pagina 3 Emptyzo nov 11, 2012 10:08 am

volgende dag.
------------------
Luna begon wakker te worden. Ze rekte zich uit en kwam moeizaam overeind. Ze dacht terug aan de vorige dag en avond. Die 2 vreemde mannen hadden haar de hele avond in de gaten gehouden. Haar raam, haar deur, haar tuin, alles. Ze keek op het kleine klokje dat naast haar op een nachtkastje stond. 10 uur. Over een uur zouden kennissen van haar ouders komen. Ze moest Arya hebben. Zodra die mensen er waren moest zij boodschappen doen en wilde ze dat Arya het gesprek een beetje opving. Ze moest weten waar haar ouders het over hadden als ze er niet bij was.
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks

feniks


Aantal berichten : 5404
Registratiedatum : 18-11-11
Leeftijd : 32
Woonplaats : The second star to the right. through to Neverland

Before the legende comes true - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Before the legende comes true   Before the legende comes true - Pagina 3 Emptyzo nov 11, 2012 10:36 am

arya was in de keuken bezig met het ontbijt dat van de ouders van luna had ze af en zette ze op tafel en zij beleeft astublieft, vervolgens ging ve weer de keuken in en maakte een dienblad klaar en daarna ging ze naar boven rond deze tijd was luna meestal wakker en ze klopte en vervolgens ging ze de kamer op. goede morgen hebt u lekker geslapen. vraagt ze dan en zet het eten vervolgens bij haar op bed.

axel lach op de bank hij was rond een uur of 6 binnen gekomen dacht hij al wist hij het niet meer, een ding klopte wel hij sliep heel heel vast, want hij snurkte alsof hij een boom was om aant zagen
-----

kom je morgen ook on XD
Terug naar boven Ga naar beneden
Sanne

Sanne


Aantal berichten : 2521
Registratiedatum : 24-11-11
Leeftijd : 29
Woonplaats : Phantasia

Before the legende comes true - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Before the legende comes true   Before the legende comes true - Pagina 3 Emptyzo nov 11, 2012 11:12 am

Ik moet morgen van half 1 tot ik weet niet hoelaat naar school. Maar daarvoor ben ik er waarschijnlijk wel even en als ik s'avonds thuis kom ben ik er ook nog dus dat komt. Alleen ik heb ook nog huiswerk enzo Razz
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Luna keek op naar Arya. 'Goeie morgen Arya.' Ze glimlachte terwijl ze helemaal recht kwam en de deken iets meer over zich heen trok. Ze zag het dienblad. 'Ooh lekker.' Haar maag rommelde toen ze de geuren van sinaasappelsap en gebakken ei rook. Toen werd haar blik serieuzer. 'Arya, mag ik je wat vragen?' ze keek naar de het dienstmeisje wat ze eigenlijk nooit als dienstmeisje zag maar als vriendin in dit grote eenzame huis.
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks

feniks


Aantal berichten : 5404
Registratiedatum : 18-11-11
Leeftijd : 32
Woonplaats : The second star to the right. through to Neverland

Before the legende comes true - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Before the legende comes true   Before the legende comes true - Pagina 3 Emptyma nov 12, 2012 10:26 pm

sorry sorry sorry zie nu pas tot je hier gereageerd had Embarassed

-------

arya keek luna met een glimlach aan. jah na jaren weet ik wel wat u graag eet. zegt ze en ze maakte de gordijnen open en ze zag net een paar jongens 2 weg gaan. ze waren altijd met 2. en ze draaide zich om naar luna. tuurlijk mag u dat zegt ze en ze kwam dichter bij
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Before the legende comes true - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Before the legende comes true   Before the legende comes true - Pagina 3 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Before the legende comes true
Terug naar boven 
Pagina 3 van 3Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3
 Soortgelijke onderwerpen
-
» True Element

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: ORPG's :: ORPG 2 personen-
Ga naar: