Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Anniek & Maaike

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende
AuteurBericht
Maaike
Admin
Maaike


Aantal berichten : 2384
Registratiedatum : 04-11-11
Woonplaats : Neverland

Anniek & Maaike - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Anniek & Maaike   Anniek & Maaike - Pagina 4 Emptyzo sep 22, 2013 1:36 am

Anna knikte 'Leuk om je te ontmoeten.' zei ze en ze keek haar na. Ze stond zelf ook en liep weg. Op een soort binnenpleintje zag ze Nate staan. Ze liep naar hem toe. 'Al iets van vader gehoord?' vroeg ze.

Nate schudde zijn hoofd. "nee geen idee. Ik weet alleen dat er net een boodschapper is aangekomen uit het Oosten.' hij zuchtte. 'Ik vraag me echt af wat zijn bedoelingen zijn met de familie Tirone.'
Terug naar boven Ga naar beneden
https://rpgcorner.actieforum.com
Anniek.

Anniek.


Aantal berichten : 3310
Registratiedatum : 17-11-11
Leeftijd : 31

Anniek & Maaike - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Anniek & Maaike   Anniek & Maaike - Pagina 4 Emptyzo sep 22, 2013 10:40 am

Winter liep terug naar haar kamer en zag haar vader daar aan het tafeltje zitten. Het feit dat hij daar zat gaf haar al een naar voorgevoel. Ze ging tegenover hem zitten en keek naar hem.
"Ik heb met de heer Pennant gesproken." zei hij tegen zijn dochter. "Zoals je misschien ergens al wel vermoedde, je gaat over een maand trouwen met Nathaniel."
Winter had het zien aankomen maar schrok alsnog. Over een maand, dat was snel. "Ik wil niet trouwen." zei ze kortaf tegen haar vader.
"Dat weet ik. Maar je bent nu 23 en ik denk persoonlijk dat ik je lang genoeg de ruimte hebt gegeven. Veel meisjes trouwen al voor hun 16e." zei haar vader streng. "Ik heb je tijd gegeven om volwassen te worden en vrij te zijn. Maar nu wordt het tijd dat je je plicht volbrengt."
Winter slikte. Ze wist dat ze geluk had gehad. Maar ze was bang voor het huwelijk..
"Je hebt een maand zodat je hier wat kan wennen en hem beter kan leren kennen. Je kan nu al meteen weerstand bieden maar het gebeurt toch. Misschien helpt het beter als je jezelf ervoor openstelt. Hij lijkt me zeker een geschikte candidaat, niet alleen politiek gezien maar ook voor jou persoonlijk." Haar vader wachtte verder geen reactie af en liep de kamer uit.
Winter liet zich op haar bed vallen en drukte haar gezicht in haar kussen. Wat nu?
Terug naar boven Ga naar beneden
Maaike
Admin
Maaike


Aantal berichten : 2384
Registratiedatum : 04-11-11
Woonplaats : Neverland

Anniek & Maaike - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Anniek & Maaike   Anniek & Maaike - Pagina 4 Emptyzo sep 22, 2013 11:31 am

Zo da's duidelijk.. haha arme Winter!

Nate keek op toen er een van de dienstmensen aan kwam en naar hen toe liep. "Heer' de bediende knikte naar Nate en boog lichtjes. 'Uw vader wil u spreken, hij wacht in de kleine zaal.' zei hij. Hij liep snel weer weg, bang voor een eventueel antwoord. Nate fronste lichtjes en keek naar Anna. 'Nou zusje, ik denk dat de keuze gemaakt is.' zei hij alleen maar. Hij draaide zich om en liep richting de kleine zaal.

Anna fronste en keek haar broer na, z wist niet precies wat ze voelde. Maar er was ook nog niet echt iets zeker. Straks zou ze vast van Nate horen hoe het zat. Ze moest aan Winter denken en zuchtte, ze vond het naar dat ze er zo tegen op zag. Had Winter gelijk, zou ze haar vrijheid verliezen als ze ging trouwen? Zo had ze er eigenlijk nooit naar gekeken.

Nate liep de kleine zaal binnen en nam plaats tegenover zijn vader. Zijn gezicht stond kalm, hij wist wat er komen ging. Hier had hij zich al een aantal jaren op voorbereid. Tenslotte was hij 25, ook al lang niet jong meer. Heer Pennant keek naar zijn zoon en glimlachte licht. 'Nou jongen. Heer Tirone en ik hebben besloten dat het ons een goed idee lijkt om onze families aan elkaar te binden, zoals je waarschijnlijk al door had. Winter is geen slechte partij. Ze is nog jong en kan je kinderen schenken. Bovendien is het belangrijk om in deze tijd samen sterk te staan.'
Terug naar boven Ga naar beneden
https://rpgcorner.actieforum.com
Anniek.

Anniek.


Aantal berichten : 3310
Registratiedatum : 17-11-11
Leeftijd : 31

Anniek & Maaike - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Anniek & Maaike   Anniek & Maaike - Pagina 4 Emptyzo sep 22, 2013 11:39 am

Er werd op de deur geklopt.
"Ga weg!" riep Winter. Ze wilde alleen zijn.
Toch werd de deur open gedaan en ze voelde hoe iemand bij haar kwam zitten. "Ik hoorde het van vader." zei Hugo tegen haar. "Gaat het een beetje?"
"Ik wil niet." mompelde Winter.
"Dat weet ik.. Maar misschien moet je het even laten gebeuren." zei Hugo.
Winter kwam overeind en keek hem aan. "Hoe zou jij je voelen?"
Hugo zuchtte. "Ik begrijp je echt wel. Maar het is je plicht. Maak er alsjeblieft geen scene van. Dat kan ons onze kop kosten."
Winter beet op haar lip. Ze had daar nog niet eens aan gedacht. Als ze moeilijk zou gaan doen bracht ze misschien de vrede in gevaar.
"Dit huwelijk is belangrijk." zei Hugo tegen haar.
Winter slikte. Hij had gelijk.
Terug naar boven Ga naar beneden
Maaike
Admin
Maaike


Aantal berichten : 2384
Registratiedatum : 04-11-11
Woonplaats : Neverland

Anniek & Maaike - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Anniek & Maaike   Anniek & Maaike - Pagina 4 Emptyzo sep 22, 2013 11:47 am

Nate knikte kort naar zijn vader en na het gesprek liep hij snel door het kasteel heen. Een de eerste plaats was hij van plan Anna te zoeken om haar alles te vertellen. Maar toen bedacht hij zich dat zij het waarschijnlijk allang doorhad en dat hij helemaal geen behoefte had om met iemand te praten. Hij liep naar zijn kamer en ging daar achter zijn schrijftafel zitten. Hij twijfelde.
Uit de verhalen en door zijn opvoeding had hij geleerd beleefd te zijn, en hij wist dat hij op een gegeven moment naar Winter toe moest, hoffelijk zijn, haar waarschijnlijk ook geschenken aanbieden. De komende tijd was ze hier om te wennen. Een maand, dat was kort. Maar het was beter dan niets. Zo kon hij ook aan haar wennen, tenslotte zaten ze eigenlijk zo goed als aan elkaar vast. Hij zuchtte diep, ja hij had zich er op voorbereid, maar nu het zo ver was voelde het anders dan hij had gedacht. En hij baalde er van.

Anna liep door het kasteel. Ze wist niet wanneer haar vader en broer klaar zouden zijn met praten. Ze voelde zich nutteloos toen ze wat door de gangen heen en weer liep. Plotseling liep haar oom op haar af, Falcon Pennant. Ze glimlachte beleefd en wilde verder lopen maar haar oom grijnsde naar haar. 'Moet jij niet bezig zijn met onze gasten? Het lijkt je vader een goed idee een band met ze op te bouwen. Om zo de vrede te bewaren.' Hij klonk nogal sceptisch. "Maarja, denk jij dat een huwelijk, of zelfs twee misschien, dat gaat oplossen? Het is echt niet zo alsof die Oosterlingen zich koest gaan houden omdat jullie hier gezellig gezinnetje gaan spelen.' hij glimlachte zacht en vals en liep door.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://rpgcorner.actieforum.com
Anniek.

Anniek.


Aantal berichten : 3310
Registratiedatum : 17-11-11
Leeftijd : 31

Anniek & Maaike - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Anniek & Maaike   Anniek & Maaike - Pagina 4 Emptyzo sep 22, 2013 12:01 pm

"Wil je een goed advies. Behandel hem alsof je niet gedwongen bent met hem te trouwen. Leer hem kennen." zei Hugo tegen zijn zusje.
"Ik zal het proberen." zei Winter en ze knuffelde haar broer. "Dankje dat je even langs kwam."
"Het komt wel goed." zei Hugo en hij liet haar los. "Ik ga weer, ik zie je vanavond."
Winter knikte en besloot haar kamer te verlaten om een stukje te gaan wandelen. Dat vond ze een fijne manier om het idee te laten bezinken. Ze moest het maar zo zien, hij was in elk geval van haar eigen leeftijd en niet tien (of meer) jaar ouder.
Terug naar boven Ga naar beneden
Maaike
Admin
Maaike


Aantal berichten : 2384
Registratiedatum : 04-11-11
Woonplaats : Neverland

Anniek & Maaike - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Anniek & Maaike   Anniek & Maaike - Pagina 4 Emptyzo sep 22, 2013 12:04 pm

Anna kreeg echt de bibbers van die gozer. Toen hij weg was liep ze snel door. Hoezo twee huwelijken? En hoezó geen vrede? Wat wist hij allemaal.. en wat wist haar vader daar weer van? Het was veel te ingewikkeld, en nu betrok hij haar bij zaken waar ze helemaal niet over na wilde denken. En dat wist hij. Met een diepe frons liep ze door, zonder echt op te letten wáár ze liep.

Nate keek naar een stuk perkament dat voor hem lag. Hij stond na een tijd weer op, zonder iets te schrijven en ijsbeerde door zijn kamer. Hij had absoluut geen idee van wat hij nu moest doen. Wist Winter het nieuws eigenlijk al?
Terug naar boven Ga naar beneden
https://rpgcorner.actieforum.com
Anniek.

Anniek.


Aantal berichten : 3310
Registratiedatum : 17-11-11
Leeftijd : 31

Anniek & Maaike - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Anniek & Maaike   Anniek & Maaike - Pagina 4 Emptyzo sep 22, 2013 12:10 pm

Winter liep in gedachten verzonken rond. Nu ze haar eigen gevoel een beetje op een rijtje had gekregen begon ze zich toch af te vragen wat Nate er eigenlijk van vond? Wilde hij trouwen of had hij dat misschien ook wel liever niet? Waarschijnlijk dat laatste. Daar waren ze mooi klaar mee met z'n tweeën.

Hugo liep de andere kant op. Hij had te doen met Winter. Desondanks wist hij dat ze geen keuze had. Hij wilde eigenlijk terug naar zijn kamer lopen maar toen besloot hij naar de stallen te gaan om te kijken hoe het met zijn paard ging. Met snelle passen ging hij de trap af.
Terug naar boven Ga naar beneden
Maaike
Admin
Maaike


Aantal berichten : 2384
Registratiedatum : 04-11-11
Woonplaats : Neverland

Anniek & Maaike - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Anniek & Maaike   Anniek & Maaike - Pagina 4 Emptyzo sep 22, 2013 12:15 pm

Anna liep de trap op met haar blik op de grond gericht, ze dacht na en probeerde ondertussen nog een beetje te kijken waar ze liep. Haar oom had altijd zo raar gedaan, en soms vroeg ze zich af of hij misschien andere bedoelingen had dan dat hij liet blijken. Ze wist dat Nate het ook niet zo op hem had, helemaal niet eigenlijk.
Diep van binnen voelde ze zich schuldig, haar oom was familie van haar, en ze moest niet overal iets achter zoeken! Natuurlijk bedoelde hij het goed, wie wilde er nou geen vrede?

Nate plofte uiteindelijk neer op bed en keek uit zijn raam. Overal liepen mensen heen en weer. Hij wilde dat hij aan zijn moeder advies kon vragen, of dat hij naar zijn vader kon toestappen om te vragen hoe hij het had gevonden toen hij was uitgehuwelijkt. Maar hij wist dat dat geen optie was. Hij had dit maar gewoon te accepteren, en er werd van hem verwacht dat hij er mee om zou gaan zoals een toekomstig heer dat hoorde te doen.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://rpgcorner.actieforum.com
Anniek.

Anniek.


Aantal berichten : 3310
Registratiedatum : 17-11-11
Leeftijd : 31

Anniek & Maaike - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Anniek & Maaike   Anniek & Maaike - Pagina 4 Emptyzo sep 22, 2013 12:19 pm

Hugo was zo op zijn paard gericht dat hij bijna tegen Anna opbotstte. Hij stopte en stond oog in oog met haar. Hij knikte een keer vriendelijk naar haar. "Hé, hoe gaat het?" vroeg hij vriendelijk. Wat een stomme vraag, hoe gaat het, hij kende haar niet eens. Maar hij wilde iets zeggen en dit kwam als eerste in hem op.

Winter ging in het raamkozijn van een groot glas in lood raam zitten en keek wat voor zich uit,
Terug naar boven Ga naar beneden
Maaike
Admin
Maaike


Aantal berichten : 2384
Registratiedatum : 04-11-11
Woonplaats : Neverland

Anniek & Maaike - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Anniek & Maaike   Anniek & Maaike - Pagina 4 Emptyzo sep 22, 2013 12:24 pm

Anna kukelde bijna achterover de trap af en greep zich aan hem vast om overeind te blijven staan. toen ze weer rechtop stond liep ze hem snel los en keek ze beschaamd naar beneden. Toen hij een vraag stelde keek ze hem aarzelend aan. 'Het gaat goed, dank u.' zei ze beleefd. Ze deed een stapje aan de kant. 'Je had geloof ik haast?' vroeg ze, en ze lachte een beetje. Hij was snel de trap af gekomen. Ze vroeg zich af of hij het al wist, van Winter en Nate. Want ze ging er echt van uit dat zij het zouden zijn. En anders had hij nu wel anders tegen haar gedaan.

Nate staarde naar de mensen die heen en weer liepen beneden. Hij wist dat de helft van hen nooit zouden trouwen, en de andere helft. Had die zelf zijn man/vrouw uitgekozen?
Terug naar boven Ga naar beneden
https://rpgcorner.actieforum.com
Anniek.

Anniek.


Aantal berichten : 3310
Registratiedatum : 17-11-11
Leeftijd : 31

Anniek & Maaike - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Anniek & Maaike   Anniek & Maaike - Pagina 4 Emptyma sep 23, 2013 8:53 am

"Eerlijk gezegd niet." zei Hugo vriendelijk tegen haar. "Ik werd gewoon gek op mijn kamer dus besloot er uit weg te gaan. Jij? Ergens naar onderweg?" vroeg hij. Hij zou het fijn vinden als hij vrienden kon worden met de kinderen van Pennant. Dat zou alles sowieso al makkelijker maken.

Winter was in gedachten verzonken naar buiten aan het kijken. Ze vond het moeilijk.
Terug naar boven Ga naar beneden
Maaike
Admin
Maaike


Aantal berichten : 2384
Registratiedatum : 04-11-11
Woonplaats : Neverland

Anniek & Maaike - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Anniek & Maaike   Anniek & Maaike - Pagina 4 Emptyma sep 23, 2013 10:22 am

Anna glimlachte 'Nee, ik was een beetje door het kasteel aan het drentelen.' zei ze. Ze overwoog heel even om hem te vertellen dat ze eigenlijk vooral haar oom probeerde te ontwijken. Maar hij kon niks met die informatie en het was ook niet de bedoeling dat hij vragen ging stellen.

Nate gaf chagrijnig een trap tegen zijn bureaupoot. Oké hij wist dat dit ging gebeuren, maar nu het zo ver was was hij er niet echt blij mee. Natuurlijk zodra hij de kamer verliet zou hij zijn plicht dragen en er niet meer over zeuren .Maar nu hij alleen op zijn kamer zat kwam alle irritatie eruit.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://rpgcorner.actieforum.com
Anniek.

Anniek.


Aantal berichten : 3310
Registratiedatum : 17-11-11
Leeftijd : 31

Anniek & Maaike - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Anniek & Maaike   Anniek & Maaike - Pagina 4 Emptyma sep 23, 2013 10:32 am

"Niks mis met een lekkere wandeling door de gangen. Ik wilde eigenlijk naar de stallen gaan maar weet niet precies waar die zijn. Wil je me misschien de weg wijzen?" vroeg Hugo toen aan haar.

Winter deed nog altijd hetzelfde.
Terug naar boven Ga naar beneden
Maaike
Admin
Maaike


Aantal berichten : 2384
Registratiedatum : 04-11-11
Woonplaats : Neverland

Anniek & Maaike - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Anniek & Maaike   Anniek & Maaike - Pagina 4 Emptyma sep 23, 2013 10:34 am

Anna knikte. "Natuurlijk' zei ze vriendelijk. Ze draaide zich om en liep de trap weer af. Ze liep voor hem uit door een paar gangen richting de stallen. 'Ik kom er niet zo vaak, maar mijn broer is er bijna altijd te vinden.' zei ze glimlachend.


Ik speel HP 3 op de Playstation, en Ron zegt de héle tijd: moeten we niet naar toverdranken.
Echt heel irritant XD
Terug naar boven Ga naar beneden
https://rpgcorner.actieforum.com
Anniek.

Anniek.


Aantal berichten : 3310
Registratiedatum : 17-11-11
Leeftijd : 31

Anniek & Maaike - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Anniek & Maaike   Anniek & Maaike - Pagina 4 Emptyma sep 23, 2013 10:42 am

Geluid uitzetten danxD

Winter zag dat het buiten begon te regenen. Dat kon er ook nog wel bij.

Hugo grijnsde. "Houd hij ook zoveel van paarden?" vroeg hij.
Terug naar boven Ga naar beneden
Maaike
Admin
Maaike


Aantal berichten : 2384
Registratiedatum : 04-11-11
Woonplaats : Neverland

Anniek & Maaike - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Anniek & Maaike   Anniek & Maaike - Pagina 4 Emptyma sep 23, 2013 10:45 am

Heb het spelletje maar afgesloten haha, geen zin meer


Anna haalde haar schouders op. "Dat weet ik niet precies, maar volgens mij kalmeert het hem. Hij moet nogal vaak dingen doen van vader, en hij zit bij de raadsverkiezingen. Soms is het hem iets te veel geloof ik.' zei ze zacht. Ze maakte zich af en toe zorgen om haar broer. Ze liep de stallen in. "Nou hier zijn we.' zei ze.

Nate stond op en liep zijn kamer uit, het had ook geen zin hier de hele dag te zitten.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://rpgcorner.actieforum.com
Anniek.

Anniek.


Aantal berichten : 3310
Registratiedatum : 17-11-11
Leeftijd : 31

Anniek & Maaike - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Anniek & Maaike   Anniek & Maaike - Pagina 4 Emptyma sep 23, 2013 10:52 am

Hugo knikte begrijpend. Dat was ook de reden dat hij graag bij zijn paard was. Daar kwam hij tenminste tot rust. Even weg van alle drukte. "Ik wil je graag voorstellen aan Snow, mijn paard. Wil je hem zien?"

Winter friemelde wat aan de stof van haar jurk. Ze had besloten zich erbij neer te leggen. Ze had niet echt een keus, ze moest aan haar familie en land denken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Maaike
Admin
Maaike


Aantal berichten : 2384
Registratiedatum : 04-11-11
Woonplaats : Neverland

Anniek & Maaike - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Anniek & Maaike   Anniek & Maaike - Pagina 4 Emptyma sep 23, 2013 10:53 am

Anna knikte. 'Snow.. vanwaar heb je die naam gekozen?' vroeg ze geïnteresseerd.

Nate liep op een snel tempo door het kasteel heen.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://rpgcorner.actieforum.com
Anniek.

Anniek.


Aantal berichten : 3310
Registratiedatum : 17-11-11
Leeftijd : 31

Anniek & Maaike - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Anniek & Maaike   Anniek & Maaike - Pagina 4 Emptyma sep 23, 2013 10:55 am

"Omdat hij zo wit als sneeuw is." zei Hugo met een glimlach en hij liep door de stal heen tot hij bij Snow kwam. Hij glimlachte bij het zien van zijn paard en aaide hem over de neus. "Dit is hem."

Winter liet zichzelf uit het raamkozijn glijden en begon te lopen. Misschien kon ze terug gaan naar de tuin om lekker te kunnen ontspannen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Maaike
Admin
Maaike


Aantal berichten : 2384
Registratiedatum : 04-11-11
Woonplaats : Neverland

Anniek & Maaike - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Anniek & Maaike   Anniek & Maaike - Pagina 4 Emptyma sep 23, 2013 10:57 am

Anna keek naar het grote witte paard voor haar, hij was inderdaad helemaal wit. Ze lachte 'Toepasselijke naam.' zei ze. Voorzichtig liet ze het dier aan haar geur wennen en aaide hem toen. "Hij is mooi.'

Nate besefte dat hij eigenlijk helemaal geen idee had waar hij precies naartoe aan het lopen was.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://rpgcorner.actieforum.com
Anniek.

Anniek.


Aantal berichten : 3310
Registratiedatum : 17-11-11
Leeftijd : 31

Anniek & Maaike - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Anniek & Maaike   Anniek & Maaike - Pagina 4 Emptyma sep 23, 2013 11:02 am

Winter hoorde voetstappen door de gang razen en stond stil. Op de een of andere manier voelde ze zich niet helemaal op haar gemak in dit kasteel.

Hugo glimlachte. "Hij is mijn beste maatje." zei hij met een grijns. "Hij heeft me overal naar toe gebracht"
Terug naar boven Ga naar beneden
Maaike
Admin
Maaike


Aantal berichten : 2384
Registratiedatum : 04-11-11
Woonplaats : Neverland

Anniek & Maaike - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Anniek & Maaike   Anniek & Maaike - Pagina 4 Emptydi sep 24, 2013 10:17 am

Anna glimlachte en keek van het paard naar Hugo. 'Hoelang heb je hem al?' vroeg ze.

Nate stond stil en staarde naar de lege gang voor zich, geen idee waar hij nu heen moest gaan.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://rpgcorner.actieforum.com
Anniek.

Anniek.


Aantal berichten : 3310
Registratiedatum : 17-11-11
Leeftijd : 31

Anniek & Maaike - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Anniek & Maaike   Anniek & Maaike - Pagina 4 Emptydi sep 24, 2013 10:23 am

Hugo dacht even na. "Vanaf ik 16 ben geloof ik. Echt al jaren." hij grijnsde. "Hou jij van paarden?" wilde hij weten.

Winter zocht naar de tuin. Ze herinnerde zich niet meer hoe ze de eerste keer gelopen was. Dom van haar, nu was ze verdwaald.
Terug naar boven Ga naar beneden
Maaike
Admin
Maaike


Aantal berichten : 2384
Registratiedatum : 04-11-11
Woonplaats : Neverland

Anniek & Maaike - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Anniek & Maaike   Anniek & Maaike - Pagina 4 Emptydi sep 24, 2013 10:26 am

Anna knikte en ze deed een paar stappen de andere kant van de stal in. 'Dit is Delo.' zei ze, en ze wees naar haar merrie die kalm in de stal stond. "Ik heb haar nu vijf jaar. Maar ik rijd niet vaak, we mogen niet echt buiten de muren komen zonder begeleiding. En als ik dan met beveiliging ga dan kunnen we niet echt ver. Vader heeft liever dat we in de stad blijven.' mompelde ze.

Nate slenterde uiteindelijk maar gewoon verder de gangen in, het maakte toch niet zo uit waar hij uit zou komen. Hij had nergens om te zijn.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://rpgcorner.actieforum.com
Gesponsorde inhoud





Anniek & Maaike - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Anniek & Maaike   Anniek & Maaike - Pagina 4 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Anniek & Maaike
Terug naar boven 
Pagina 4 van 7Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Anniek & Maaike!!
» Maaike en Anniek
» Maaike en Anniek!
» quest of Maaike en Anniek
» Someone's watching (Maaike en Anniek)

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: ORPG's :: ORPG 2 personen-
Ga naar: