Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 True Element

Ga naar beneden 
+2
feniks
Sifra
6 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 9 ... 14, 15, 16 ... 19 ... 23  Volgende
AuteurBericht
Sanne

Sanne


Aantal berichten : 2521
Registratiedatum : 24-11-11
Leeftijd : 29
Woonplaats : Phantasia

True Element - Pagina 15 Empty
BerichtOnderwerp: Re: True Element   True Element - Pagina 15 Emptyzo dec 25, 2011 12:19 pm

Het was niet als aanval bedoelt Smile
Oke sief dan weet ik wat silver morgen gaat doen Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks

feniks


Aantal berichten : 5404
Registratiedatum : 18-11-11
Leeftijd : 32
Woonplaats : The second star to the right. through to Neverland

True Element - Pagina 15 Empty
BerichtOnderwerp: Re: True Element   True Element - Pagina 15 Emptyzo dec 25, 2011 12:21 pm

try luisterde naar de woorden van noah en dan naar de andere geluiden rond hem en hij probeerde niet in slaap te vallen en hij hoorde iemand weg lopen en hij kwam ocvereind en keek haar na hij wilde op staan maar zag noah al gaan en hij sloot weer zijn ogen

jalou was rond aant rijden XD
-------------

aaaaaaaaaaaah 4 keer bericht verandert Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
klaasheid

klaasheid


Aantal berichten : 986
Registratiedatum : 16-11-11
Leeftijd : 30
Woonplaats : Albion, Hyrule, Middle Earth, Thedas, Westeros and Tamriel....

True Element - Pagina 15 Empty
BerichtOnderwerp: Re: True Element   True Element - Pagina 15 Emptyzo dec 25, 2011 12:23 pm

dan is het goed Very Happy ok bye peoples. do try to keep yourself from missing me to much Laughing
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks

feniks


Aantal berichten : 5404
Registratiedatum : 18-11-11
Leeftijd : 32
Woonplaats : The second star to the right. through to Neverland

True Element - Pagina 15 Empty
BerichtOnderwerp: Re: True Element   True Element - Pagina 15 Emptyzo dec 25, 2011 12:24 pm

weltrusten sannie en klaas
Terug naar boven Ga naar beneden
Sifra

Sifra


Aantal berichten : 2004
Registratiedatum : 04-11-11
Leeftijd : 29
Woonplaats : Wonderland

True Element - Pagina 15 Empty
BerichtOnderwerp: Re: True Element   True Element - Pagina 15 Emptyzo dec 25, 2011 12:28 pm

Geeft niet hoor klaas, het was een goede suggestie.
Yay san :p

Aliena liep een stukje weg van het kamp, zich er niet van bewust dat Noah haar volgde. Stilletjes wreef ze in haar ogen en dwong zichzelf om met te huilen door diep in en uit te ademen.

James keek Winter medelevend aan. "Dat kan ik me voorstellen als prinses."
Terug naar boven Ga naar beneden
http://brilliantbookshelftheblog.blogspot.nl/
Anniek.

Anniek.


Aantal berichten : 3310
Registratiedatum : 17-11-11
Leeftijd : 31

True Element - Pagina 15 Empty
BerichtOnderwerp: Re: True Element   True Element - Pagina 15 Emptyzo dec 25, 2011 12:34 pm

Noah bleef een eindje bij Aliena vandaan en keek naar haar. Zijn mensenkennis was misschien niet groot door zijn leven als kluisenaar.. Maar hij kon duidelijk zien dat ze het ergens moeilijk mee had. Hij aarzelde maar liep toen terug naar het kamp en hij keek naar Try. "Misschien kan jij beter naar haar toe gaan.." zei hij zacht. Hij kon niks voor haar betekenen.

Winter zuchtte. "Sorry, ik had er niet over moeten beginnen. Met dit soort onderwerpen kunnen we allebei niks." ze keek naar hem. "Ik zag hoe je tijdens het gevecht de andere leidde. Je bent echt goed." zei ze.
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks

feniks


Aantal berichten : 5404
Registratiedatum : 18-11-11
Leeftijd : 32
Woonplaats : The second star to the right. through to Neverland

True Element - Pagina 15 Empty
BerichtOnderwerp: Re: True Element   True Element - Pagina 15 Emptyzo dec 25, 2011 12:37 pm

try had nauwelijks door tot hij in slaap viel zo moe was hij maar hij schoot meteen overeind toen hij een stemm hoorde en hij keek noah aan en knikte en hij kwam overeind en hij liep het bos in, en zag op een gegeven moment aliena...en hij liep dichter bij haar, gaat het vraagt hij

ikke was dat gister,ik dacht oh post na dit nog ee berichtje maar lag in bed en dacht ook sluit mijn ogen even een paar uur later werd ik wakker met de laptop naast me echt erg Shocked
Terug naar boven Ga naar beneden
Sifra

Sifra


Aantal berichten : 2004
Registratiedatum : 04-11-11
Leeftijd : 29
Woonplaats : Wonderland

True Element - Pagina 15 Empty
BerichtOnderwerp: Re: True Element   True Element - Pagina 15 Emptyzo dec 25, 2011 12:43 pm

Aliena gaf een gil van de schrik en draaide zich met een ruk om. "Oh, jij bent het," zei ze en haalde opgelucht adem. "Niks hoor, ik ben gewoon moe en gefrustreerd."

James keek Winter verbaasd aan. "Echt waar? Dankje." zei hij glimlachend. "Ik moet zeggen dat je best goed kunt vechten, voor een meisje," voegde hij er plagend aan toe.

Hahaha xd
Terug naar boven Ga naar beneden
http://brilliantbookshelftheblog.blogspot.nl/
Anniek.

Anniek.


Aantal berichten : 3310
Registratiedatum : 17-11-11
Leeftijd : 31

True Element - Pagina 15 Empty
BerichtOnderwerp: Re: True Element   True Element - Pagina 15 Emptyzo dec 25, 2011 12:46 pm

Noah ging weer in zijn stille hoekje zitten en hij staarde naar de sterren. Wat zou morgen brengen?

Winter glimlachte naar hem. "Echt waar, en wacht maar af, als ik een beetje meer getraind heb ben ik sterker dan jou." zei ze plagend terug. "Ik vind het fijn dat je met me mee bent gekomen. Ik vind het echt fijn om met je te praten. Dan voel ik me begrepen en minder alleen."
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks

feniks


Aantal berichten : 5404
Registratiedatum : 18-11-11
Leeftijd : 32
Woonplaats : The second star to the right. through to Neverland

True Element - Pagina 15 Empty
BerichtOnderwerp: Re: True Element   True Element - Pagina 15 Emptyzo dec 25, 2011 12:48 pm

ssst sist try tegen aliena en hij keek geschrokken rond bang tot er weer een soldaat uit zou springen of zo. ik wilde je niet laten schrikken...sorry zzegt hij ongemakkelijk. enhij luisterde naar haar en knikte begrijpelijk, het was een lage en zware dag he. zegt hij e hij ging naast haar staan en keek omhoog naar de maan die je licjtjes door de bladeren heen zag. een nachje slapen doet wonderen, zegt hij dan tegen haar
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks

feniks


Aantal berichten : 5404
Registratiedatum : 18-11-11
Leeftijd : 32
Woonplaats : The second star to the right. through to Neverland

True Element - Pagina 15 Empty
BerichtOnderwerp: Re: True Element   True Element - Pagina 15 Emptyzo dec 25, 2011 12:51 pm

ik ben slape doi xxxx
Terug naar boven Ga naar beneden
Sifra

Sifra


Aantal berichten : 2004
Registratiedatum : 04-11-11
Leeftijd : 29
Woonplaats : Wonderland

True Element - Pagina 15 Empty
BerichtOnderwerp: Re: True Element   True Element - Pagina 15 Emptyzo dec 25, 2011 12:54 pm

Aliena glimlachte waterig. "Dus wat is jouw verhaal Skywalker?" vroeg ze en keek Try aan.

James grinnikte. "Het is.raar, normaal gesproken kan ik nog geen normale zin vormen in de buurt van een meisje, maar bij jou niet. Misschien omdat ik weet dat je niets van me wilt hebben," zei hij bedachtzaam.

Welterusten!
Terug naar boven Ga naar beneden
http://brilliantbookshelftheblog.blogspot.nl/
Anniek.

Anniek.


Aantal berichten : 3310
Registratiedatum : 17-11-11
Leeftijd : 31

True Element - Pagina 15 Empty
BerichtOnderwerp: Re: True Element   True Element - Pagina 15 Emptyzo dec 25, 2011 12:56 pm

Slaaplekker stef xx
--

Winter keek naar hem een grinnikte. "Dus jou zwakke punt is meisjes?" vroeg ze plagend. "Hoe komt het dan? Waar ben je bang voor? Een ridder als jij heeft toch niks te vrezen?" ze kon het niet laten te vragen, de nieuwsgierigheid droop gewoon van haar stem.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sifra

Sifra


Aantal berichten : 2004
Registratiedatum : 04-11-11
Leeftijd : 29
Woonplaats : Wonderland

True Element - Pagina 15 Empty
BerichtOnderwerp: Re: True Element   True Element - Pagina 15 Emptyzo dec 25, 2011 12:59 pm

"Uiteindelijk ben ik toch een doodgewone jongen die niet weet hoe hij zich een houding moet geven," zei.James geamuseerd.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://brilliantbookshelftheblog.blogspot.nl/
Anniek.

Anniek.


Aantal berichten : 3310
Registratiedatum : 17-11-11
Leeftijd : 31

True Element - Pagina 15 Empty
BerichtOnderwerp: Re: True Element   True Element - Pagina 15 Emptyzo dec 25, 2011 1:02 pm

"Je moet gewoon jezelf zijn." glimlachte Winter. "Ik weet zeker dat meisjes met bosjes voor je vallen. Het zou me niet eens verbazen als je een eigen fan-club zou hebben." ze deed haar uiterste best om een bloedserieus gezicht trekken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sifra

Sifra


Aantal berichten : 2004
Registratiedatum : 04-11-11
Leeftijd : 29
Woonplaats : Wonderland

True Element - Pagina 15 Empty
BerichtOnderwerp: Re: True Element   True Element - Pagina 15 Emptyzo dec 25, 2011 1:04 pm

James lachtte. "Dat negeer ik maar," zei hij.geamuseerd. "En jij dan? Hoe werkt dat in koninklijke families?"
Terug naar boven Ga naar beneden
http://brilliantbookshelftheblog.blogspot.nl/
Anniek.

Anniek.


Aantal berichten : 3310
Registratiedatum : 17-11-11
Leeftijd : 31

True Element - Pagina 15 Empty
BerichtOnderwerp: Re: True Element   True Element - Pagina 15 Emptyzo dec 25, 2011 1:07 pm

"De regels zijn vrij simpel.. Ik moet trouwen met iemand van adel, het liefst met iemand die veel geld en land bezit.." zei Winter en ze zuchtte, weer zo'n ding wat ze haatte aan haar leven. "Waarschijnlijk word ik uitgehuwd... Mijn ouders hebben volgens mij al een jonge prins op het oog voor me.."
Terug naar boven Ga naar beneden
Sifra

Sifra


Aantal berichten : 2004
Registratiedatum : 04-11-11
Leeftijd : 29
Woonplaats : Wonderland

True Element - Pagina 15 Empty
BerichtOnderwerp: Re: True Element   True Element - Pagina 15 Emptyzo dec 25, 2011 1:10 pm

James fronste. "Dus ware liefde bestaat volgens jullie niet?" vroeg hij.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://brilliantbookshelftheblog.blogspot.nl/
Anniek.

Anniek.


Aantal berichten : 3310
Registratiedatum : 17-11-11
Leeftijd : 31

True Element - Pagina 15 Empty
BerichtOnderwerp: Re: True Element   True Element - Pagina 15 Emptyzo dec 25, 2011 1:12 pm

"Zelfs als mijn familie zou geloven dat het bestaat, zou het weggedrukt worden.. Alles draait om macht." Winter zuchtte. "Maar goed, de kans om ware liefde te vinden binnen die kasteelmuren is natuurlijk ook minimaal."
Terug naar boven Ga naar beneden
Sifra

Sifra


Aantal berichten : 2004
Registratiedatum : 04-11-11
Leeftijd : 29
Woonplaats : Wonderland

True Element - Pagina 15 Empty
BerichtOnderwerp: Re: True Element   True Element - Pagina 15 Emptyzo dec 25, 2011 1:14 pm

"Misschien wordt je wel smoorverliefd op de staljongen of de kok," zei James met een halve grijns. "Je weet maar nooit. Als je iets echt graag wilt zal niks je tegen kunnen houden om het te bereiken."
Terug naar boven Ga naar beneden
http://brilliantbookshelftheblog.blogspot.nl/
Anniek.

Anniek.


Aantal berichten : 3310
Registratiedatum : 17-11-11
Leeftijd : 31

True Element - Pagina 15 Empty
BerichtOnderwerp: Re: True Element   True Element - Pagina 15 Emptyzo dec 25, 2011 1:16 pm

Winter lachte. "Ik zou meteen onterft worden. Dat zou perfect zijn, ik zou vrij zijn om te gaan en staan waar ik wil. We zullen zien. Waarschijnlijk heeft erover fantaseren niet veel effect." zei ze grijnzend en ze keek hem aan. "Ben jij wel eens verliefd geweest? Of ben je verliefd?"
Terug naar boven Ga naar beneden
Sifra

Sifra


Aantal berichten : 2004
Registratiedatum : 04-11-11
Leeftijd : 29
Woonplaats : Wonderland

True Element - Pagina 15 Empty
BerichtOnderwerp: Re: True Element   True Element - Pagina 15 Emptyzo dec 25, 2011 1:19 pm

James schudde zijn hoofd. "Nee, ik zou niet weten hoe het is. Bovendien ontmoet ik niet zoveel mensen dus de kans is gering." Hij dacht na.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://brilliantbookshelftheblog.blogspot.nl/
Anniek.

Anniek.


Aantal berichten : 3310
Registratiedatum : 17-11-11
Leeftijd : 31

True Element - Pagina 15 Empty
BerichtOnderwerp: Re: True Element   True Element - Pagina 15 Emptyzo dec 25, 2011 1:20 pm

Winter keek naar hem. "Je zal vast weten dat ze de ware is als je haar ontmoet." zei ze met een glimlach. "Misschien vind je haar sneller dan je denkt."
Terug naar boven Ga naar beneden
Sifra

Sifra


Aantal berichten : 2004
Registratiedatum : 04-11-11
Leeftijd : 29
Woonplaats : Wonderland

True Element - Pagina 15 Empty
BerichtOnderwerp: Re: True Element   True Element - Pagina 15 Emptyzo dec 25, 2011 1:23 pm

"Misschien, al denk ik dat dat de minste van onze zorgen zijn," zei James met een frons. Hij gaapte. "Ben je niet moe?"
Terug naar boven Ga naar beneden
http://brilliantbookshelftheblog.blogspot.nl/
Anniek.

Anniek.


Aantal berichten : 3310
Registratiedatum : 17-11-11
Leeftijd : 31

True Element - Pagina 15 Empty
BerichtOnderwerp: Re: True Element   True Element - Pagina 15 Emptyzo dec 25, 2011 1:26 pm

"Ik denk door de opwinding en adrealine die ik vandaag heb gevoeld ik niet eens meer door heb dat ik moe ben." grinnikte Winter. "Dit is werkelijk de raarste en meest geweldige dag uit mijn leven."
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





True Element - Pagina 15 Empty
BerichtOnderwerp: Re: True Element   True Element - Pagina 15 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
True Element
Terug naar boven 
Pagina 15 van 23Ga naar pagina : Vorige  1 ... 9 ... 14, 15, 16 ... 19 ... 23  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Before the legende comes true

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: RPG's :: Fantasy-
Ga naar: