Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 True Element

Ga naar beneden 
+2
feniks
Sifra
6 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4 ... 13 ... 23  Volgende
AuteurBericht
Sanne

Sanne


Aantal berichten : 2521
Registratiedatum : 24-11-11
Leeftijd : 29
Woonplaats : Phantasia

True Element - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: True Element   True Element - Pagina 3 Emptydo dec 22, 2011 10:59 am

aarrhg door dat next to normal opbouwen heb ik gewoon geen tijd meer... :S -zucht-
als ik mee ga doen mis ik veel te veel Sad

ja sief ik las het nadat ik het gepost had XD
Terug naar boven Ga naar beneden
Sifra

Sifra


Aantal berichten : 2004
Registratiedatum : 04-11-11
Leeftijd : 29
Woonplaats : Wonderland

True Element - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: True Element   True Element - Pagina 3 Emptydo dec 22, 2011 11:07 am

Aawh san kun je echt niet meedoen? Ik ben over een week ook weg en reageer dan ook niet. Please? -zet puppyoogjes op-
Terug naar boven Ga naar beneden
http://brilliantbookshelftheblog.blogspot.nl/
feniks

feniks


Aantal berichten : 5404
Registratiedatum : 18-11-11
Leeftijd : 32
Woonplaats : The second star to the right. through to Neverland

True Element - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: True Element   True Element - Pagina 3 Emptydo dec 22, 2011 11:10 am

kom op sannie gewoon eventjes
Terug naar boven Ga naar beneden
Anniek.

Anniek.


Aantal berichten : 3310
Registratiedatum : 17-11-11
Leeftijd : 31

True Element - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: True Element   True Element - Pagina 3 Emptydo dec 22, 2011 11:59 am

Naam: Winter
Achternaam: Rivers
Geslacht: vrouw
Leeftijd: 18
Rang (adel, gewone volk etc):Adel
Element (indien toepasselijk): Water
Uiterlijk: Lang krullend donkerbruin haar, grijsblauwe ogen, soepele lichaamsbouw, slank en gestroomlijnd.
Innerlijk: Ze is moedig, nieuwsgierig. Soms is ze rustig, soms is ze krachtig en fel, net als de stroming van de rivier. Verder is ze erg emotioneel en gevoelig.
Sterkte/zwakke punten: Haar gevoel is haar zwakke kant. Ze wil iedereen beschermen en zet zichzelf op de laatste plaats. Emoties staan altijd voorop. Maar de liefde die ze kan voelen is dan ook haar sterkste kracht. Ze laat zich erdoor voeden.
Extra:
Door: Anniek
Terug naar boven Ga naar beneden
Sifra

Sifra


Aantal berichten : 2004
Registratiedatum : 04-11-11
Leeftijd : 29
Woonplaats : Wonderland

True Element - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: True Element   True Element - Pagina 3 Emptydo dec 22, 2011 7:50 pm

Goedgekeurd Smile

He anniek, ik wil eigenlijk nog een bijrol maken, is het goed als dat een soldaat is van jouw kasteel?
Terug naar boven Ga naar beneden
http://brilliantbookshelftheblog.blogspot.nl/
klaasheid

klaasheid


Aantal berichten : 986
Registratiedatum : 16-11-11
Leeftijd : 30
Woonplaats : Albion, Hyrule, Middle Earth, Thedas, Westeros and Tamriel....

True Element - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: True Element   True Element - Pagina 3 Emptydo dec 22, 2011 8:50 pm

rivers is de naam die aan bastaard kinderen word gegeven als deze ine riverrun worden gebeoren XD...dat is van een boek dat ik nu lees en ik vond het wel grappig om te zeggen...
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks

feniks


Aantal berichten : 5404
Registratiedatum : 18-11-11
Leeftijd : 32
Woonplaats : The second star to the right. through to Neverland

True Element - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: True Element   True Element - Pagina 3 Emptydo dec 22, 2011 9:17 pm

Haha

Jey anniek heef ook een rol gemaakt
Terug naar boven Ga naar beneden
Sifra

Sifra


Aantal berichten : 2004
Registratiedatum : 04-11-11
Leeftijd : 29
Woonplaats : Wonderland

True Element - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: True Element   True Element - Pagina 3 Emptydo dec 22, 2011 10:05 pm

ik denk dat we nu wel kunnen beginnen toch?
Terug naar boven Ga naar beneden
http://brilliantbookshelftheblog.blogspot.nl/
feniks

feniks


Aantal berichten : 5404
Registratiedatum : 18-11-11
Leeftijd : 32
Woonplaats : The second star to the right. through to Neverland

True Element - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: True Element   True Element - Pagina 3 Emptydo dec 22, 2011 10:27 pm

Jah ik wil heel graag. Beginnen
Terug naar boven Ga naar beneden
Sanne

Sanne


Aantal berichten : 2521
Registratiedatum : 24-11-11
Leeftijd : 29
Woonplaats : Phantasia

True Element - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: True Element   True Element - Pagina 3 Emptydo dec 22, 2011 10:41 pm

feniks schreef:
kom op sannie gewoon eventjes

steff ik draai dagen van 10 of 12 tot 22.00
daarna en daartussen heb ik echt geen tijd om te rpgen :O
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks

feniks


Aantal berichten : 5404
Registratiedatum : 18-11-11
Leeftijd : 32
Woonplaats : The second star to the right. through to Neverland

True Element - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: True Element   True Element - Pagina 3 Emptydo dec 22, 2011 10:49 pm

Dat snap ik ik mis je alleen bij rpg' s
Terug naar boven Ga naar beneden
Sifra

Sifra


Aantal berichten : 2004
Registratiedatum : 04-11-11
Leeftijd : 29
Woonplaats : Wonderland

True Element - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: True Element   True Element - Pagina 3 Emptyvr dec 23, 2011 1:08 am

ja ik ook, maar ik snap het.

Aliena sloop in het vroegste van de morgen het kasteel uit en liep naar de stallen, gekleed in een simpele jurk die wijd genoeg was voor haar om in herenzit te rijden en een donkerrode mantel omgeslagen. Ze wist dat haar moeder graag wilde dat ze begeleid werd door een paar man als ze ging rijden, maar ze reed veel liever alleen. Zo stilletjes mogelijk zadelde ze haar pikzwarte paard op.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://brilliantbookshelftheblog.blogspot.nl/
Anniek.

Anniek.


Aantal berichten : 3310
Registratiedatum : 17-11-11
Leeftijd : 31

True Element - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: True Element   True Element - Pagina 3 Emptyvr dec 23, 2011 2:51 am

Sifra schreef:
Goedgekeurd Smile

He anniek, ik wil eigenlijk nog een bijrol maken, is het goed als dat een soldaat is van jouw kasteel?

Is goed:) Ik ga ook nog een rol maken later maar moet eerst iets heel cools bedenken:)
----------------------

Winter zat bij de rivier aan de rand van het bos. Ze deed kleine onopvallende dingen in het water zoals de stroming veranderen en druppels erboven laten zweven. Het was een rustgevende bezigheid die ze de laatste tijd vaak uitvoerde. Ze werd gek van de hectiek in het kasteel en sloop de laatste tijd regelmatig weg. Niemand die haar miste, dat was duidelijk. Dus ze zag geen reden om dat niet te doen. Hopelijk zouden ze er nooit achter komen. Ze had de kap van haar donkerblauwe mantel op haar hoofd gezet, zodat ze niet meteen herkent zou worden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sifra

Sifra


Aantal berichten : 2004
Registratiedatum : 04-11-11
Leeftijd : 29
Woonplaats : Wonderland

True Element - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: True Element   True Element - Pagina 3 Emptyvr dec 23, 2011 3:27 am

zo gemaakt Razz

Aliena leidde haar paard naar buiten toe en steeg op. Vlug gaf ze het beest de sporen en galoppeerde richting het bos, voordat iemand door zou krijgen dat ze zomaar wegging zonder waarschuwing.

James reed stapvoets door het bos en keek om zich heen. Hij was erop uit gestuurd om het gebied in de gaten te houden voor de Skywalkers of hun soldaten. Er was woord vernomen dat de koning zijn macht probeerde te vergroten, iets wat de andere adelen wilden voorkomen. Toch was hij nog geen enkel persoon tegengekomen en het rondjes rijden begon saai te worden.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://brilliantbookshelftheblog.blogspot.nl/
Sanne

Sanne


Aantal berichten : 2521
Registratiedatum : 24-11-11
Leeftijd : 29
Woonplaats : Phantasia

True Element - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: True Element   True Element - Pagina 3 Emptyvr dec 23, 2011 4:26 am

Oke ik ga toch proberen mee te doen met witte magie dan. Neem het me alleen niet kwalijk als ik soms een poos niet reageer....
Dan ben ik druk druk druk met stage.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sifra

Sifra


Aantal berichten : 2004
Registratiedatum : 04-11-11
Leeftijd : 29
Woonplaats : Wonderland

True Element - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: True Element   True Element - Pagina 3 Emptyvr dec 23, 2011 4:29 am

yay sanne 8D
Terug naar boven Ga naar beneden
http://brilliantbookshelftheblog.blogspot.nl/
Anniek.

Anniek.


Aantal berichten : 3310
Registratiedatum : 17-11-11
Leeftijd : 31

True Element - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: True Element   True Element - Pagina 3 Emptyvr dec 23, 2011 5:45 am

Zal ik anders een soort zwerver die in de bossen leeft doen? Net als Aiden in quest for camelot?
--

Winter liet het water bevriezen en weer ontdooien. Ze glimlachte. Het was heerlijk om puur met het water bezig te zijn en nergens anders aan te hoeven denken. Helemaal één met de natuur, helemaal in harmonie.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sifra

Sifra


Aantal berichten : 2004
Registratiedatum : 04-11-11
Leeftijd : 29
Woonplaats : Wonderland

True Element - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: True Element   True Element - Pagina 3 Emptyvr dec 23, 2011 6:21 am

ja goed idee ^^

Eenmaal in het bos en ver van haar kasteel vandaan liet Aliena haar paard overgaan in een rustig drafje en ze klopte het dier op zijn hals. In gedachten verzonken snoof ze de vertrouwde bosgeur op, zich afvragend hoe ze haar dag moest doorbrengen.

James sloeg een pad of richting de rivier en hield daar halt. Toen hij Winter zag zitten fronste hij zijn wenkbrauwen in verwarring. Hij herkende haar als de dochter van de koning, maar waarom ze hier alleen zat terwijl er een dreiging rondging was voor hem een raadsel. Stilletjes steeg hij af.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://brilliantbookshelftheblog.blogspot.nl/
Sanne

Sanne


Aantal berichten : 2521
Registratiedatum : 24-11-11
Leeftijd : 29
Woonplaats : Phantasia

True Element - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: True Element   True Element - Pagina 3 Emptyvr dec 23, 2011 6:26 am

Als ik vanavond thuis ben maak ik mijn rol wel :p
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks

feniks


Aantal berichten : 5404
Registratiedatum : 18-11-11
Leeftijd : 32
Woonplaats : The second star to the right. through to Neverland

True Element - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: True Element   True Element - Pagina 3 Emptyvr dec 23, 2011 6:30 am

try had zijn paard in de stallen gelaten zo zou niemand zo snel merken tot hij niet in het kasteel was die was groot en moeilijk om iemand te vinden. hij deed zijn zwarte mantel goed om slaan en de cap op hij wilde alles behalve herkent worden, anders werd zijn vader weer eens kwaad. hij was er aan aant denken om binnen kort weg te gaan van het kasteel, hij werd gek van al die stomme regeltjes, hij heild niet van regeltjes, en hij gig de struiken van het bos in, zodat zijn spoor wat moeilijker te volgen werd.

yey sannie
Terug naar boven Ga naar beneden
Anniek.

Anniek.


Aantal berichten : 3310
Registratiedatum : 17-11-11
Leeftijd : 31

True Element - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: True Element   True Element - Pagina 3 Emptyvr dec 23, 2011 6:42 am

Winter hoorde niet dat er iemand in de buurt was en ging verder met het water. Ze was helemaal in zichzelf gekeerd. Haar lange donkerbruine haar kwam onder haar kap vandaan en vielen over haar schouders. Het water liet ze lichtjes golven.

--
Oke ik ga even die rol schrijven:)
Terug naar boven Ga naar beneden
Anniek.

Anniek.


Aantal berichten : 3310
Registratiedatum : 17-11-11
Leeftijd : 31

True Element - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: True Element   True Element - Pagina 3 Emptyvr dec 23, 2011 6:45 am

Naam: Noah
Achternaam: Williams
Geslacht: man
Leeftijd: 23
Rang (adel, gewone volk etc): volk
Element (indien toepasselijk): nope
Uiterlijk: Hij heeft lichtbruin warrig halflang haar.
Innerlijk: Graag alleen, onafhankelijk, avontuurlijk, weet veel van natuur, haat de dorpen en steden, haat de oorlog. Hij heeft alles verlaten en is voor zichzelf begonnen op een plek waar niemand hem pijn kan doen.
Sterkte/zwakke punten: Hij is niet makkelijk te beïnvloeden en doet altijd wat hij zelf wil, hij is vrijwel onverwoestbaar tot er emoties aan te pas komen.
Extra: Hij leeft in de bossen en wouden.
Door: Anniek
Terug naar boven Ga naar beneden
Sifra

Sifra


Aantal berichten : 2004
Registratiedatum : 04-11-11
Leeftijd : 29
Woonplaats : Wonderland

True Element - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: True Element   True Element - Pagina 3 Emptyvr dec 23, 2011 6:48 am

Aliena beet op haar lip en keek wat om zich heen. Een paar weken geleden was ze 18 geworden en sindsdien had haar moeder het maar al te duidelijk gemaakt dat het weleens tijd werd dat ze zou trouwen. Ze wist dat ze nou niet echt bepaald een keuze had, en dat haatte ze.

James leunde tegen een boom aan en keek naar Winter. "Is het wel slim om hier zo in je eentje te zitten?" merkte hij op. Hij zag alleen maar haar rug en kon dus ook niet zien dat ze water kon sturen.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://brilliantbookshelftheblog.blogspot.nl/
feniks

feniks


Aantal berichten : 5404
Registratiedatum : 18-11-11
Leeftijd : 32
Woonplaats : The second star to the right. through to Neverland

True Element - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: True Element   True Element - Pagina 3 Emptyvr dec 23, 2011 6:50 am

aah ikmoet ook een rol maken...maar die maak ik als ik terug kom van de bios strakjes, rond 10 uur ben ik terug schat ik of iets later, maar kom hoe dan ook nog on vanavond.
ben er tot 7 uur.
--------------

try ging op een soepele draf door de struiken en bos paden heen en luisterde waakzaam naar alles om zich heen
Terug naar boven Ga naar beneden
Anniek.

Anniek.


Aantal berichten : 3310
Registratiedatum : 17-11-11
Leeftijd : 31

True Element - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: True Element   True Element - Pagina 3 Emptyvr dec 23, 2011 6:53 am

Winter liet geschrokken het water los en ze keek naar de plek waar het geluid vandaan kwam. Ze zag een jongen die in het kasteel werkte en die ze kende onder de naam James. "Heel slim." zei ze kalm. "Ik kan prima voor mezelf opkomen als dat nodig mocht zijn. Wat doe je hier?" als hij zijn mond open zou trekken tegen haar ouders zat ze voor altijd opgesloten in het kasteel.

Noah was op strooptocht. Met zijn zelfgemaakte pijl en boog sloop hij door de struiken op zoek naar een konijn. Hij kon na al die jaren heel goed jagen en eten bereiden. Hij herinnerde zich nog goed hoe moeilijk dat op het begin was. Gelukkig was hij inmiddels één met de natuur.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





True Element - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: True Element   True Element - Pagina 3 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
True Element
Terug naar boven 
Pagina 3 van 23Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4 ... 13 ... 23  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Before the legende comes true

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: RPG's :: Fantasy-
Ga naar: