Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Mythical Liberation

Ga naar beneden 
5 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende
AuteurBericht
Maaike
Admin
Maaike


Aantal berichten : 2384
Registratiedatum : 04-11-11
Woonplaats : Neverland

Mythical Liberation - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mythical Liberation   Mythical Liberation - Pagina 5 Emptydi jan 03, 2012 2:02 pm

'Jou?' vroeg Gabe grijnzend, bijna op een speelse manier. 'Ik zou het eerlijk gezegd niet weten.. ik reis rond, ik had dorst, ik werd hierheen getrokken.Dat alles brengt me op de plek waar ik nu ben.' zei hij kalm. Hij bekeek haar langzaam.


Zullen we zo gaan slapen? Dan kunnen we morgen met z'n alle verder?
Terug naar boven Ga naar beneden
https://rpgcorner.actieforum.com
Sanne

Sanne


Aantal berichten : 2521
Registratiedatum : 24-11-11
Leeftijd : 29
Woonplaats : Phantasia

Mythical Liberation - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mythical Liberation   Mythical Liberation - Pagina 5 Emptydi jan 03, 2012 2:04 pm

ik ben voor XD
het is best wel laat XD
ben er morgen de hele dag tot half 8 ofzo want dan komt een vriendin, ga ik naar next to normale en help ik die hele zooi met afbreken XD

Rosemarie keek hem geamuseerd aan. 'Ik bedoelde niet hier hier. Ik bedoelde hier van zo dicht bij de stad. Bij de tiran?' Haar blik werd voor het eerst serieus. 'Hij maakt je af als hij je ziet. Dat weet je toch wel? Zodra hij merkt dat je er bent en wat je bent ben je er geweest.'
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks

feniks


Aantal berichten : 5404
Registratiedatum : 18-11-11
Leeftijd : 32
Woonplaats : The second star to the right. through to Neverland

Mythical Liberation - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mythical Liberation   Mythical Liberation - Pagina 5 Emptydi jan 03, 2012 2:05 pm

ik ga zo slapen moet morgen weer de pups de fles geven <3 rond 10 uur, en mijn pa maakt me weer eerder wakker dus.

jesse was eindelijk rustig en had zich opgerold wie een katje en sliep nu al rilde hij wel zzo nu en dan omdat hij het koud had
Terug naar boven Ga naar beneden
Maaike
Admin
Maaike


Aantal berichten : 2384
Registratiedatum : 04-11-11
Woonplaats : Neverland

Mythical Liberation - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mythical Liberation   Mythical Liberation - Pagina 5 Emptydi jan 03, 2012 2:06 pm

SANNE WEET JE DAT JE MIJ NET EEN HARTVERZAKKING GAF? NEXT TO NORMAL IS DE MOOISTE MUSICAL EVER DIE IK GEZIEN HEB IN AMERICA EN IK KAN NIET WACHTEN TOT HIJ IN NL KOMT. EN ALS HET HAD GEKUNT HAD IK AUDITIE GEDAAN ENOMIGODLNAGKJSNGKSNGKNSDKGNASDG :C! omg omg omg omgomgomgomgomgalgnksng :C! nexttonormal<3




Gabe keek haar nog steeds rustig aan. 'Dat weet ik, maar ik reis waar ik wil en ik laat me niet tegenhouden.'
Terug naar boven Ga naar beneden
https://rpgcorner.actieforum.com
klaasheid

klaasheid


Aantal berichten : 986
Registratiedatum : 16-11-11
Leeftijd : 30
Woonplaats : Albion, Hyrule, Middle Earth, Thedas, Westeros and Tamriel....

Mythical Liberation - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mythical Liberation   Mythical Liberation - Pagina 5 Emptydi jan 03, 2012 2:07 pm

drogo zag dat tristan de soldaat achter hem aanviel, en hoe hij verder vechtte. "dat is geen vechten heer big, dat heet dansen." hij viel een soldaat aan met zijn bijl, en spleet de man bijna door midden van schouder tot kruis. zo ging hij verder van soldaat naar soldaat en bij elke slacht maakte hij een luid OINK geluid, alsof hij een varken na deed.

ik ben voor, ik val bijna om...ts dat ik al in bed zit XD
Terug naar boven Ga naar beneden
Maaike
Admin
Maaike


Aantal berichten : 2384
Registratiedatum : 04-11-11
Woonplaats : Neverland

Mythical Liberation - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mythical Liberation   Mythical Liberation - Pagina 5 Emptydi jan 03, 2012 2:08 pm

KLAAS NEXT TO NORMAL Sad Sad
Terug naar boven Ga naar beneden
https://rpgcorner.actieforum.com
Sanne

Sanne


Aantal berichten : 2521
Registratiedatum : 24-11-11
Leeftijd : 29
Woonplaats : Phantasia

Mythical Liberation - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mythical Liberation   Mythical Liberation - Pagina 5 Emptydi jan 03, 2012 2:11 pm

eehm maaike... ik heb geholpen met de opstart van de musical...?? dus decor opbouwen voor de eerste keer. Licht stellen enzo. Ze staan 3 weken bij ons in de meerpaal (waar ik stage loop) en gister hadden ze eerste try out. Morgen weer en ik gaat gratis heen XD

Rosemarie trok haar wenkbrauw snel en kort op en keek hem toen normaal aan. 'Je hebt lef knul.' zei ze goedkeurt. 'Dat mag ik wel.'
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks

feniks


Aantal berichten : 5404
Registratiedatum : 18-11-11
Leeftijd : 32
Woonplaats : The second star to the right. through to Neverland

Mythical Liberation - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mythical Liberation   Mythical Liberation - Pagina 5 Emptydi jan 03, 2012 2:12 pm

tristan wilde ze niet doden anders had hij dat al lang gedaan en toen drogo de laatste had gedood keek hij de dwerg aan, ik deed dat met opzet. sist hij tegen hem en hij keek naar de soldaten die dood waren en hij schudde zijn hoofd. nu weet mijn vader tot het menis is wat ik deed...het moest een verassing blijven zegt hij dan ergerent en hij steeg weer op zijn paard en hij stak zijn hand uit. kom we moeten hier weg en snel. zegt hij dan dringent

mensjes tot morgen en allenmaal optijd on zijn <333
Terug naar boven Ga naar beneden
klaasheid

klaasheid


Aantal berichten : 986
Registratiedatum : 16-11-11
Leeftijd : 30
Woonplaats : Albion, Hyrule, Middle Earth, Thedas, Westeros and Tamriel....

Mythical Liberation - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mythical Liberation   Mythical Liberation - Pagina 5 Emptydi jan 03, 2012 2:16 pm

verbaast keek drogo naar tristan. "wat heeft heer big senior hier mee te maken...en ja ik moet bekennen dat dit niet heel tactisch was..." toen keek hij naar het paard. "ehm...je weet dat paarden niet echt fans zijn van dwergen...en anders om?" maar toen hij de haastige ogen van tristan zag greep hij toch diens hand en klom onhandig op het paard. "snel voordat ik er spijt van krijg..."


Laatst aangepast door klaasheid op di jan 03, 2012 2:17 pm; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Sanne

Sanne


Aantal berichten : 2521
Registratiedatum : 24-11-11
Leeftijd : 29
Woonplaats : Phantasia

Mythical Liberation - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mythical Liberation   Mythical Liberation - Pagina 5 Emptydi jan 03, 2012 2:17 pm

ik weet trouwens een manier om Daenerys dadelijk erbij te krijgen of in iedergeval dat ze elkaar ontmoeten. Razz
ik post het idee alvast voordat ik het vergeet.

Ik laat Daenerys eten zoeken ofzo of iets wat ze nodig heeft en dan vinden tristan en emma en de rest de grot van haar en gaan daar schuilen. Als Daenerys dan terug komt vind ze hun in haar grot XD word dik drama omdat ze bang is.
Terug naar boven Ga naar beneden
klaasheid

klaasheid


Aantal berichten : 986
Registratiedatum : 16-11-11
Leeftijd : 30
Woonplaats : Albion, Hyrule, Middle Earth, Thedas, Westeros and Tamriel....

Mythical Liberation - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mythical Liberation   Mythical Liberation - Pagina 5 Emptydi jan 03, 2012 2:19 pm

jah leuk XD met vier dwergen en een half-paard XD drama...ja dat zeker

maaike? anders doen wij toch eens een keertje next to normal met de groep Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks

feniks


Aantal berichten : 5404
Registratiedatum : 18-11-11
Leeftijd : 32
Woonplaats : The second star to the right. through to Neverland

Mythical Liberation - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mythical Liberation   Mythical Liberation - Pagina 5 Emptydi jan 03, 2012 9:54 pm

Tristan keek even maar dogro maar hij zei er niks van en knikte en spoorde het dier aan en die ging meteen in galop. En hij letten op hem terwijl hij de stad uit rijd. Ik wil graag tot je me geen heer noemt maar gewoon Tristan. Zegt hij en hij reed nu het bos in
Terug naar boven Ga naar beneden
Maaike
Admin
Maaike


Aantal berichten : 2384
Registratiedatum : 04-11-11
Woonplaats : Neverland

Mythical Liberation - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mythical Liberation   Mythical Liberation - Pagina 5 Emptydi jan 03, 2012 11:37 pm

ha-ha Klaas :C! No way


Gabe keek naar haar maar zei verder niks, hij glimlachte lichtjes. 'Dus, waarom ben jij hier, is het voor jou niet even gevaarlijk?' Aan de andere kant vond hij het redelijk vervelend dat ze hem knul noemde.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://rpgcorner.actieforum.com
feniks

feniks


Aantal berichten : 5404
Registratiedatum : 18-11-11
Leeftijd : 32
Woonplaats : The second star to the right. through to Neverland

Mythical Liberation - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mythical Liberation   Mythical Liberation - Pagina 5 Emptywo jan 04, 2012 12:24 am

Tristan reed een stukje door en sopte dan ergens. Hier ergens sou Emma op hem wachten en hij keek rond. Hij vertrouwde de omgeving niet. Niet omdat hij er bang voor was maar wist tot meerdere hem liever dood Zagen dan levend omdat hij de zoon van was of beter gezegd is. En hij deed de Cap van zijn mantel over zijn hoofd en hij wachte gespannen af
Terug naar boven Ga naar beneden
Sanne

Sanne


Aantal berichten : 2521
Registratiedatum : 24-11-11
Leeftijd : 29
Woonplaats : Phantasia

Mythical Liberation - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mythical Liberation   Mythical Liberation - Pagina 5 Emptywo jan 04, 2012 12:30 am

Na een poos werd Daenerys wakker. Ze kwam overeind en rekte zich uit. Ze raapte de deken op en legde die op zijn plek neer. Dan pakt ze haar pijl en boog en deed die om. Haar heuptasje bond ze vast. Ze keek rond. Pakte een kleine emmer waar wat water in zat en gooide dat over het vuur heen. Met een sissend geluid doofde het.

Rosemarie keek Gabe aan. 'Stel je die vraag nou serieus?' Ze lachte. 'Geen man van de koning komt in mijn beurt met een wapen. Dat leer ik ze wel af. Vrouwen moeten niets van mij hebben dus die laten het ook wel.' Ze dacht even na. 'Ik heb een keer een net in dit meer gehad, maar die heb ik gewoon kapot gesneden en op het land gegooid.'
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks

feniks


Aantal berichten : 5404
Registratiedatum : 18-11-11
Leeftijd : 32
Woonplaats : The second star to the right. through to Neverland

Mythical Liberation - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mythical Liberation   Mythical Liberation - Pagina 5 Emptywo jan 04, 2012 3:02 am

jesse schrok wakker van een geluid en keek even angstig rond maar toen hij verder niks hoorde en zag kwam hij schuchter uit de struikjes waar hij zich in verstopt had en hij begon te lopen doelloos, maar wel waakzaam door de angst
Terug naar boven Ga naar beneden
klaasheid

klaasheid


Aantal berichten : 986
Registratiedatum : 16-11-11
Leeftijd : 30
Woonplaats : Albion, Hyrule, Middle Earth, Thedas, Westeros and Tamriel....

Mythical Liberation - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mythical Liberation   Mythical Liberation - Pagina 5 Emptywo jan 04, 2012 7:00 am

drogo keek naar tristan. "Waarom zo zenuwachtig heer big? Je hebt Drogo Steinson bij je. Er kan je niks overkomen....goed dan stap ik nu van die knol af, ik krijg kramp in mijn benen." half klimmend, half vallen werkte hij zichzelf naar beneden.

florian volgde Emma terwijl hij in de gaten hield dat de dwergen hen nog konden volgen.
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks

feniks


Aantal berichten : 5404
Registratiedatum : 18-11-11
Leeftijd : 32
Woonplaats : The second star to the right. through to Neverland

Mythical Liberation - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mythical Liberation   Mythical Liberation - Pagina 5 Emptywo jan 04, 2012 7:31 am

omdat ik veraad heb gepleegt en mensen er in heb meegetrokken...ik ken mijn vader hij zal dit niet laten rusten, zegt tristan afstandelijk en hij keek nog steeds rond maar hij zag emma niet en hij begon zich zorgen te maken en hij stapte van zijn paard af en hij keek drogo aan en dn weer rond..waar bleef emma, florian en die andere dwergen, hij werd misselijk van ongerustheid.
Terug naar boven Ga naar beneden
Maaike
Admin
Maaike


Aantal berichten : 2384
Registratiedatum : 04-11-11
Woonplaats : Neverland

Mythical Liberation - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mythical Liberation   Mythical Liberation - Pagina 5 Emptywo jan 04, 2012 9:53 am

Emma kwam uiteindelijk aan bij de groep van Tristan. "Sorry ' mompelde , ze deed alsof ze verkeerd was gereden, ondertussen had ze iets gecheckt. "Ik ben er.. Hoe is het daar afeglopen?' vroeg ze nieuwsgierig.

Gabe lachte, het klonk bijna als een blaffende lach. "Sorry dat was een stomme vraag'
Terug naar boven Ga naar beneden
https://rpgcorner.actieforum.com
feniks

feniks


Aantal berichten : 5404
Registratiedatum : 18-11-11
Leeftijd : 32
Woonplaats : The second star to the right. through to Neverland

Mythical Liberation - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mythical Liberation   Mythical Liberation - Pagina 5 Emptywo jan 04, 2012 10:04 am

tristan zag zijn zusje aan komen en hij slaakte een zucht van opluchting en hij bekeek haar vluchtig ze had gelukkig niks. ze zullen ons niet meer lastig vallen nog vertellen wie hun aanvallers waren zegt hij. en hij keek zijn zusje aan. we moeten snel weer verder dieper het bos in voor tot vader soldaten stuurt en we niet nog verder het bos in kunnen gaan, zegt hij en hij keek van emma naar de grond en hij dacht weer aan een paar dagen geleden en hij werd er misselijk van.
Terug naar boven Ga naar beneden
Maaike
Admin
Maaike


Aantal berichten : 2384
Registratiedatum : 04-11-11
Woonplaats : Neverland

Mythical Liberation - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mythical Liberation   Mythical Liberation - Pagina 5 Emptywo jan 04, 2012 10:33 am

Emma knikte. "Leid jij ons maar gewoon, dan komt het allemaal goed.' zei ze glimlachend. 'Wij volgen jou'
Terug naar boven Ga naar beneden
https://rpgcorner.actieforum.com
klaasheid

klaasheid


Aantal berichten : 986
Registratiedatum : 16-11-11
Leeftijd : 30
Woonplaats : Albion, Hyrule, Middle Earth, Thedas, Westeros and Tamriel....

Mythical Liberation - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mythical Liberation   Mythical Liberation - Pagina 5 Emptywo jan 04, 2012 10:52 am

drogo liep naar de andere dwergen om te kijken hoe het met hen ging, toen draaide hij zich naar tristan. "heer b....uhm ik bedoel tristan...ik weet niet waarom wij elkaar hebben ontmoet, maar ik denk dat onze voorouders het zo wilden. is het goed als ik en mijn broeders met u mee reizen. om eerlijk te zijn denk ik namelijk niet dat wij nog welkom zijn in de stad..."

Florian hield zijn paard in naast tristan en emma. "ik weet niet wat jullie van plan zijn...maar doe het snel. de soldaten kunnen elk moment hier zijn."
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks

feniks


Aantal berichten : 5404
Registratiedatum : 18-11-11
Leeftijd : 32
Woonplaats : The second star to the right. through to Neverland

Mythical Liberation - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mythical Liberation   Mythical Liberation - Pagina 5 Emptywo jan 04, 2012 11:03 am

Dat hoop ik zusje. Zegt Tristan zacht en hij liep weer naar zijn paard en steeg op en hij keek de dwergen aan. Van mij zijn jullie harte welkom. Maar ik waarschuw jullie ik ben niks zachts zinnige van plan. Ik wil en opstand tegen de koning beginnen. Maar eerst nog iets moeilijkers doen. Kijken Of andere mense me genoeg vertrouwen om zich bij ons te voegen. Zucht hij en hij keek Florian aan en knikte. We gaan als het niet gaat met rennen mogen jullie elk bij een van ons achter op. Zegt hij en hij spoorde het dier meteen aan hij wist een plek waar veel mytiche wezens bij een kwamen
Terug naar boven Ga naar beneden
klaasheid

klaasheid


Aantal berichten : 986
Registratiedatum : 16-11-11
Leeftijd : 30
Woonplaats : Albion, Hyrule, Middle Earth, Thedas, Westeros and Tamriel....

Mythical Liberation - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mythical Liberation   Mythical Liberation - Pagina 5 Emptywo jan 04, 2012 11:23 am

Drogo knikte. "nou tristan my heb je aan jou kant. en er zijn een stuk of 5 families die de Steinson's volgen." hij klom bij tristan op zijn paard. "maar als je de rest van de dwergen aan jou kant wilt hebben, raad ik je aan naar Balerion Goldhand te gaan...maar daar hebben we het later wel over."

florian reed naar een van de drie andere dwergen en hielp deze op zijn paard. "nu goed vast houden." hij gaf zijn paard de sporen en volgde tristan.
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks

feniks


Aantal berichten : 5404
Registratiedatum : 18-11-11
Leeftijd : 32
Woonplaats : The second star to the right. through to Neverland

Mythical Liberation - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mythical Liberation   Mythical Liberation - Pagina 5 Emptywo jan 04, 2012 11:35 am

dankje...wat is eigelijk je naam. vraagt tristan hij wist zijn naam nog niet. en dan hoort hij wat hij zegt en hij knikt. dat zal ik doen maar eerst gaan we langs een andere groep. zegt hij en hij reed stevig door en hij zag hoe de rest hem volgde. luister goed allenmaal, waar we nu heen gaan die zullen niet blij zijn met me te zien...zal hen niet in de reden ze hebben allen recht er toe, ik moet het ze zelf verklaren. zegt hij en je hoorde een brok in zijn keel

wilt een van jullie een vrouwelijke of manelijke elf spelen waar ze nu heen gaan zijn de elven en tristan had een relatie met diens dochter...en die is een paar dagen geleden met een paar andere elven gecsukuteerdt, voordat tristan iets kon doen
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Mythical Liberation - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mythical Liberation   Mythical Liberation - Pagina 5 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Mythical Liberation
Terug naar boven 
Pagina 5 van 8Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: RPG's :: Fantasy-
Ga naar: