Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 The Wheel Of Time

Ga naar beneden 
+3
klaasheid
Maaike
Ruuz
7 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 19 ... 34, 35, 36 ... 40  Volgende
AuteurBericht
Ruuz

Ruuz


Aantal berichten : 1493
Registratiedatum : 17-03-12
Leeftijd : 29
Woonplaats : Ik ben een muis in jouw voorraadkast

The Wheel Of Time - Pagina 35 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Wheel Of Time   The Wheel Of Time - Pagina 35 Emptydo maa 22, 2012 8:40 am

Allen opende zijn ogen toen hij gejank hoorde, zag dat James van alle kanten was aangevallen. Hij vond het ergens wel zielig voor hem maar ergens wist hij dat hij helemaal niet zo moest denken. Hij keek James na met een ietwat kille blik, eentje die duidelijk niet thuishoorde op Allen's gezicht maar wat moest hij anders? Daarna snelde hij naar David toe, knielde bij hem neer. 'David, gaat het?' vroeg hij oprecht bezorgd, zag toen pas zijn wonden en schrok zich een ongeluk. 'Jongens, het gaat echt niet goed met hem!' Hij trok een mes uit zijn riem, sneed daarmee zijn shirt open en beet op zijn lip toen hij de verwondingen eens beter bekeek. Het zag er slecht uit en de wonden moesten nu geheeld worden. Hij scheurde snel een stuk stof van zijn eigen broekspijp, duwde het tegen de wond op zijn borst om het bloeden te stelpen.


Laatst aangepast door Ruuz op do maa 22, 2012 8:43 am; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Maaike
Admin
Maaike


Aantal berichten : 2384
Registratiedatum : 04-11-11
Woonplaats : Neverland

The Wheel Of Time - Pagina 35 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Wheel Of Time   The Wheel Of Time - Pagina 35 Emptydo maa 22, 2012 8:41 am

Arianna keek naar David, ze zou hem kunnen helen, en wou het ook wel doen. Maar stiekem was ze nog heel erg bang voor hem, en kwaad..


Ik twijfel nog of ik ga, ik ben gevraagd om op te passen en ik kan het geld heel erg goed gebruiken mahuaha. TROUWENS, ik ben zielig want Linde kan niet mee met examenreis naar londen wss T__T!
Terug naar boven Ga naar beneden
https://rpgcorner.actieforum.com
Sanne

Sanne


Aantal berichten : 2521
Registratiedatum : 24-11-11
Leeftijd : 29
Woonplaats : Phantasia

The Wheel Of Time - Pagina 35 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Wheel Of Time   The Wheel Of Time - Pagina 35 Emptydo maa 22, 2012 8:43 am

Dahlia had de neiging om achter hem aan te gaan en hem te helpen. Maar ze kon moeilijk nu zeggen: Ik ga even een frisse neus halen.. Ze keek naar de andere en hoopte dat die niet door hadden gehad dat ze haar dolk gepakt had die James had weg gesmeten. Ze keek naar de andere. Ze zat onder het bloed dat alle kanten op was gespat toen David en James elkaar te lijf gingen. 'Is het goed als ik me even ga opfrissen?' vroeg ze wat onzeker. Ze hoopte dat niemand over het dolk begon.

Kirye gaf Arianne een duwtje in de richt van David. Ze piepte zachtjes.
Terug naar boven Ga naar beneden
Maaike
Admin
Maaike


Aantal berichten : 2384
Registratiedatum : 04-11-11
Woonplaats : Neverland

The Wheel Of Time - Pagina 35 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Wheel Of Time   The Wheel Of Time - Pagina 35 Emptydo maa 22, 2012 8:44 am

Gabe keek naar Dahlia en hield haar in de gaten, hij fronste. "Prima, kan ik straks met je spreken?' vroeg hij rustig.

Arianna bleef gewoon staan en aarzelde.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://rpgcorner.actieforum.com
feniks

feniks


Aantal berichten : 5404
Registratiedatum : 18-11-11
Leeftijd : 32
Woonplaats : The second star to the right. through to Neverland

The Wheel Of Time - Pagina 35 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Wheel Of Time   The Wheel Of Time - Pagina 35 Emptydo maa 22, 2012 8:45 am

Kan iemand een samenvatting geven ben zo pn
Terug naar boven Ga naar beneden
klaasheid

klaasheid


Aantal berichten : 986
Registratiedatum : 16-11-11
Leeftijd : 30
Woonplaats : Albion, Hyrule, Middle Earth, Thedas, Westeros and Tamriel....

The Wheel Of Time - Pagina 35 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Wheel Of Time   The Wheel Of Time - Pagina 35 Emptydo maa 22, 2012 8:46 am

"lijkt het of het gaat? die rotwolf heeft me bijna doormidden gescheurd...." david vloekte. "nee....het gaat wel." hij probeerde overeind te komen maar zakte toen van de pijn weer ineen. hij voelde warm bloed langs zijn lichaam naar beneden stromen.

lyra kwam vanonder de bomen tevoorschijn. "zo zo....het wolfje besloot zich eindelijk weer bij de roedel aan te sluiten...en hoe...ze hebben je flink toegetakeld..."

nahw je moet gewoon komen Razz....en wat stom dat linde niet mee wil D:
Terug naar boven Ga naar beneden
Sanne

Sanne


Aantal berichten : 2521
Registratiedatum : 24-11-11
Leeftijd : 29
Woonplaats : Phantasia

The Wheel Of Time - Pagina 35 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Wheel Of Time   The Wheel Of Time - Pagina 35 Emptydo maa 22, 2012 8:46 am

Dahlia keek naar Gabe en knikte. 'Ik ben zo snel mogelijk terug.' Ze liep de grot uit, keek nog even achterom naar David en zette toen een sprint in. Opzoek naar James.

Kirye begon Arianne in de richting van David te duwen. Ze keek haar met grote scheinheilige ogen aan en toen naar David. Toen begon ze weer te duwen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Maaike
Admin
Maaike


Aantal berichten : 2384
Registratiedatum : 04-11-11
Woonplaats : Neverland

The Wheel Of Time - Pagina 35 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Wheel Of Time   The Wheel Of Time - Pagina 35 Emptydo maa 22, 2012 8:48 am

Gabe vertrouwde het niet helemaal en hij liep achter haar aan. ''Wel voorzichtig doen!' zei hij nog. Hij vond het vervelend dat iedereen de hele tijd opsplitste.


Arianna keek kwaad naar Kirye. "laat me met rust!' zei ze.


Ze wil wel mee zegmaar, maar ze heeft een klein zangoptreden wat ze niet wil afzeggen. MEH
Terug naar boven Ga naar beneden
https://rpgcorner.actieforum.com
Sifra

Sifra


Aantal berichten : 2004
Registratiedatum : 04-11-11
Leeftijd : 29
Woonplaats : Wonderland

The Wheel Of Time - Pagina 35 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Wheel Of Time   The Wheel Of Time - Pagina 35 Emptydo maa 22, 2012 8:49 am

James's hoofd schoot omhoog en hij keek Lyra met een gepijnigde blik aan. "Ah, de bloedzuiger is gearriveerd.." mompelde hij. Even liet hij zijn zij los en keek naar het bloed op zijn vingers. Met moeite krabbelde hij overeind en leunde hijgend tegen de boom aan. "Ik kan wel wat hulp gebruiken."

oh stef, arianna werd pissig omdat iedereen zei dat ze niemand wilde doodden, toen werd iedereen upset. James heeft laten zien dat hij van gedaante kan veranderen en viel toen david aan. Nu is hij gevlucht maar david is zwaar gewond.


Laatst aangepast door Sifra op do maa 22, 2012 8:51 am; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
http://brilliantbookshelftheblog.blogspot.nl/
Ruuz

Ruuz


Aantal berichten : 1493
Registratiedatum : 17-03-12
Leeftijd : 29
Woonplaats : Ik ben een muis in jouw voorraadkast

The Wheel Of Time - Pagina 35 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Wheel Of Time   The Wheel Of Time - Pagina 35 Emptydo maa 22, 2012 8:50 am

Allen was nog bezig met bloeden te stelpen en probeerde zijn ribben niet verder te beschadigen terwijl hij dat deed. 'Nee, blijf liggen! Je verwondingen zijn ernstig!' Hij keek om naar Arianna die blijkbaar aarzelde om hem te helpen. 'Waar wacht je op, Arianna? Hij is ernstig gewond. Hij moet geheeld worden! Wil je dat hij dood gaat? Kun je je even niet over je haat of angst heen zetten om hem te helpen!?' zei hij in een verheven stem.
Terug naar boven Ga naar beneden
Maaike
Admin
Maaike


Aantal berichten : 2384
Registratiedatum : 04-11-11
Woonplaats : Neverland

The Wheel Of Time - Pagina 35 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Wheel Of Time   The Wheel Of Time - Pagina 35 Emptydo maa 22, 2012 8:51 am

Arianna keek kwaad naar Allen, ze liep naar David toe en duwde Allen weg. "uit de weg dan' snauwde ze. Alsof hij enig idee had hoe ze zich voelde. Ze stak haar handen uit, en keek niet naar David's gezicht terwijl ze zijn wonden begon te helen.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://rpgcorner.actieforum.com
Sanne

Sanne


Aantal berichten : 2521
Registratiedatum : 24-11-11
Leeftijd : 29
Woonplaats : Phantasia

The Wheel Of Time - Pagina 35 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Wheel Of Time   The Wheel Of Time - Pagina 35 Emptydo maa 22, 2012 8:52 am

Dahlia had haar duim nog opgestoken. Niet veel later hoorde ze 2 bekende stemmen. Ze vloekte zachtjes. Iemand had James al gevonden. Ze klom in een boom en keek naar James en Lyra. Ze had gehoopt hem alleen tegen te komen. Dan kon hij haar mooi helpen om uit haar volgende probleem te komen: wat deed hij met haar dolk.

Kirye ging zitten en keek Arianne met grote droevige ogen aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ruuz

Ruuz


Aantal berichten : 1493
Registratiedatum : 17-03-12
Leeftijd : 29
Woonplaats : Ik ben een muis in jouw voorraadkast

The Wheel Of Time - Pagina 35 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Wheel Of Time   The Wheel Of Time - Pagina 35 Emptydo maa 22, 2012 8:56 am

Allen kon het niet helpen om kwaad te zijn op Arianna. Hij snapte dat het erg was wat David had gedaan maar zou het ook maar iets goeds doen wanneer hij zou sterven? Natuurlijk zou hij niet sterven in dit geval maar het was alleen de gedachte al. Hij trok zich wat terug, smeet het stukje bebloedde stof weg en bleef zitten, ergens ook om de vrede tussen hun twee te behouden voor het geval dat ze weer gingen ruziën.
Terug naar boven Ga naar beneden
klaasheid

klaasheid


Aantal berichten : 986
Registratiedatum : 16-11-11
Leeftijd : 30
Woonplaats : Albion, Hyrule, Middle Earth, Thedas, Westeros and Tamriel....

The Wheel Of Time - Pagina 35 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Wheel Of Time   The Wheel Of Time - Pagina 35 Emptydo maa 22, 2012 8:58 am

"wat? en mij in de verlijding brengen je leeg te zuigen?" ze klonk zwaar sarcastisch. toen liep ze naar hem toen en tilde zijn arm over haar schouder. ze hielp hem te lopen.

david beet op zijn lip toen allen hem terug duwde. toen arianne over hem heen boog grijnsde hij. "o wow....nu ben ik nog van je afhankelijk." hij lachte even maar dat werd al gauw een schreeuw van pijn. hij keek naar haar. "het spijt me....het spijt me dat ik je aanviel.....het spijt me dat ik ruzie zocht en het spijt me dat je me niet kan uitstaan." hij kreunde.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sifra

Sifra


Aantal berichten : 2004
Registratiedatum : 04-11-11
Leeftijd : 29
Woonplaats : Wonderland

The Wheel Of Time - Pagina 35 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Wheel Of Time   The Wheel Of Time - Pagina 35 Emptydo maa 22, 2012 8:59 am

Kyara keek stilletjes toe hoe Arianna David's wonden heelde. "Er is me iets opgevallen," zei ze uiteindelijk. "We werkten samen. Zonder er bij stil te staan. Dat is een teken dat het dus mogelijk is ondanks onze verschillen."

James grimaste. "Mijn bloed is niet te drinken voor jou," zei hij en begon moeizaam te lopen, leunend op Lyra. "Waar zijn Raven en Alvaro?" vroeg hij toen.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://brilliantbookshelftheblog.blogspot.nl/
Maaike
Admin
Maaike


Aantal berichten : 2384
Registratiedatum : 04-11-11
Woonplaats : Neverland

The Wheel Of Time - Pagina 35 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Wheel Of Time   The Wheel Of Time - Pagina 35 Emptydo maa 22, 2012 8:59 am

Arianna rolde met haar ogen. 'Hou je mond' zei ze kortaf. 'Anders kan ik me niet concentreren.' Ze ging verder met het helen.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://rpgcorner.actieforum.com
feniks

feniks


Aantal berichten : 5404
Registratiedatum : 18-11-11
Leeftijd : 32
Woonplaats : The second star to the right. through to Neverland

The Wheel Of Time - Pagina 35 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Wheel Of Time   The Wheel Of Time - Pagina 35 Emptydo maa 22, 2012 9:01 am

Rat begon bij te komen. Hij voelde zich vreemd en suf en zijn gedachten waren een warboel wat was er gebeurt. En hij herinnerde zich vaagjes die proef wat hij gedaan had met zijn geest. En hij knipperde met zijn ogen.

Sorry deze is kort ben nog heel even op mijn mobile en ben zo on
Terug naar boven Ga naar beneden
Sanne

Sanne


Aantal berichten : 2521
Registratiedatum : 24-11-11
Leeftijd : 29
Woonplaats : Phantasia

The Wheel Of Time - Pagina 35 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Wheel Of Time   The Wheel Of Time - Pagina 35 Emptydo maa 22, 2012 9:02 am

Dahlia sprong van tak naar tak en volgde Lyra en James. Toen sprong ze voor hun uit. Ze keek kort naar de twee, haalde diep adem en sprong uit de boom. Ze lande behendig op haar beide benen. Ze keek naar Lyra en James. 'Wacht even met het zoeken van je vriendjes. Ik heb je nog ergens voor nodig.' Dahlia keek James vel aan. Ze kwam overeind en bleef voor de 2 staan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ruuz

Ruuz


Aantal berichten : 1493
Registratiedatum : 17-03-12
Leeftijd : 29
Woonplaats : Ik ben een muis in jouw voorraadkast

The Wheel Of Time - Pagina 35 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Wheel Of Time   The Wheel Of Time - Pagina 35 Emptydo maa 22, 2012 9:03 am

Net op dat moment kwam Alvaro uit de bosjes, samen met een zekere Rat over zijn schouder. 'Kijk onze nieuwe aanwinst eens. De geestenjongen.' Hij grijnsde.

Allen keek toe naar hoe ze het deed, hoorde Kyara toen en richtte zijn blik op haar. Hij glimlachte. 'Dat klopt, Kyara.' En daar was hij meer dan blij mee.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sifra

Sifra


Aantal berichten : 2004
Registratiedatum : 04-11-11
Leeftijd : 29
Woonplaats : Wonderland

The Wheel Of Time - Pagina 35 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Wheel Of Time   The Wheel Of Time - Pagina 35 Emptydo maa 22, 2012 9:06 am

James stak vluchtig zijn hand op naar Alvaro en richtte toen zijn aandacht op Dahlia. "Vertel," zei hij kortaf. Hij voelde zich met de minuut zwakker worden.

Kyara glimlachte lichtjes naar Allen. Ze draaide ze zich om en liep naar Topthorn toe. Het arme beest was helemaal in paniek geraakt bij het zien van de wolf en stond nu briesend en stappend in een hoekje. Ze liet haar vingers in rondjes over zijn hoofd en hals glijden en sprak kalmerende woorden tegen hem.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://brilliantbookshelftheblog.blogspot.nl/
klaasheid

klaasheid


Aantal berichten : 986
Registratiedatum : 16-11-11
Leeftijd : 30
Woonplaats : Albion, Hyrule, Middle Earth, Thedas, Westeros and Tamriel....

The Wheel Of Time - Pagina 35 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Wheel Of Time   The Wheel Of Time - Pagina 35 Emptydo maa 22, 2012 9:08 am

lyra wilde net antwoord geven maar toen sprong dahlia voor hem. "ah, daar hebben we het meisje dat rust will." toen keek ze naar james. "niks daar van james, je bent in geen staat om haar te helpen nu." ze was verast te zien dat alvaro rat had gevangen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sanne

Sanne


Aantal berichten : 2521
Registratiedatum : 24-11-11
Leeftijd : 29
Woonplaats : Phantasia

The Wheel Of Time - Pagina 35 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Wheel Of Time   The Wheel Of Time - Pagina 35 Emptydo maa 22, 2012 9:09 am

'Dankzij jou ongeduldigheid hebben ze me door.' Dahlia keek James dodelijk aan, ze negeerde Alvaro, Rat en Lyra volledig. 'Had je niet gewoon kunnen wachten tot vanavond? Of mijn dolk mee kunnen nemen?' Ze rolde met haar ogen. 'Lekker ben jij. Ik probeer je te helpen met gevaar voor mijn leven en jij laat een hint achter die leid naar mij.' Ze keek naar Lyra. 'Dit is iets tussen hem en mij en hij gaat me helpen er uit te komen. Of hij er de kracht voor heeft of niet.' siste ze vel.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sifra

Sifra


Aantal berichten : 2004
Registratiedatum : 04-11-11
Leeftijd : 29
Woonplaats : Wonderland

The Wheel Of Time - Pagina 35 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Wheel Of Time   The Wheel Of Time - Pagina 35 Emptydo maa 22, 2012 9:11 am

James zuchtte. "Je hebt gelijk, dat was een stomme fout. Maar ik was al het drama zat. En hoe wil je dat ik het oplos?" vroeg hij op een vermoeide toon.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://brilliantbookshelftheblog.blogspot.nl/
klaasheid

klaasheid


Aantal berichten : 986
Registratiedatum : 16-11-11
Leeftijd : 30
Woonplaats : Albion, Hyrule, Middle Earth, Thedas, Westeros and Tamriel....

The Wheel Of Time - Pagina 35 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Wheel Of Time   The Wheel Of Time - Pagina 35 Emptydo maa 22, 2012 9:14 am

lyra keek dahlia venijnig aan...er was niks over van de lieve woorden die ze tegen haar sprak in het bos. "luister lieverd, je hebt niks te willen. james is te zwak om te helpen. dan had je maar niet zo stom moeten zijn. ze keek ongelovig naar james. "je wilt haar helpen? je bent soft geworden james....we zouden haar nu knock out moeten slaan en haar meenemen naar shai'tan."

david voelde dat zijn wonden genazen. het voelde als een hele opluchting.zuchtend kwam hij overeind en keek naar arianne..."bedankt" zei hij.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sanne

Sanne


Aantal berichten : 2521
Registratiedatum : 24-11-11
Leeftijd : 29
Woonplaats : Phantasia

The Wheel Of Time - Pagina 35 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Wheel Of Time   The Wheel Of Time - Pagina 35 Emptydo maa 22, 2012 9:15 am

Dahlia haar blik verzachtte toen ze merkte dat hij haar wilde helpen. Ze haalde haar schouders op. 'Geen idee. Maar Gabe wil me zo spreken. Wat moet ik zeggen als hij gaat vragen naar het dolk dat jij had? De tekeningen op het handvat zijn identiek aan de tekeningen onder mijn oog.' Ze keek naar de grond. Toen ze Lyra's woorden hoorde keek ze op. 'Luister eens juffie ik weet alles. Ik had een plan bedacht waardoor James ongedeerd kon weg komen. Zonder dat hij of iemand van ons gewond zou raken. Dus ik zou je toon maar veranderen.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





The Wheel Of Time - Pagina 35 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Wheel Of Time   The Wheel Of Time - Pagina 35 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
The Wheel Of Time
Terug naar boven 
Pagina 35 van 40Ga naar pagina : Vorige  1 ... 19 ... 34, 35, 36 ... 40  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» its time for a rebellion
» The Time of The Marauders (A&S)

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: RPG's :: Fantasy-
Ga naar: