Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 The Wheel Of Time

Ga naar beneden 
+3
klaasheid
Maaike
Ruuz
7 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 19 ... 35, 36, 37, 38, 39, 40  Volgende
AuteurBericht
Maaike
Admin
Maaike


Aantal berichten : 2384
Registratiedatum : 04-11-11
Woonplaats : Neverland

The Wheel Of Time - Pagina 36 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Wheel Of Time   The Wheel Of Time - Pagina 36 Emptydo maa 22, 2012 9:17 am

Arianna knikte kortaf en stond op. Zonder nog iets te zeggen liep ze de grot uit.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://rpgcorner.actieforum.com
feniks

feniks


Aantal berichten : 5404
Registratiedatum : 18-11-11
Leeftijd : 32
Woonplaats : The second star to the right. through to Neverland

The Wheel Of Time - Pagina 36 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Wheel Of Time   The Wheel Of Time - Pagina 36 Emptydo maa 22, 2012 9:21 am

rat voelde bewegingen maar die bewegingen waren alles behalve die van hem en hij voelde wat gedachten gangen en hij begon stemmen te horen en hij knipperde meer met zijn ogen en hij zag grond die bewog en een stal voeten. en dan schrikt hij, alvaro die jongen die hem in het bos had beslopen tijdens zijn proeg had hem te pakken...dit kon niet waar zijn. en met die gedachten kwam hij in beweging en hij gaf met zijn ellenboog alvaro een klap tegen zijn achter hoofd. laat me los, snauwt hij kwaad maar wel nog niet hondert procent wakker.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ruuz

Ruuz


Aantal berichten : 1493
Registratiedatum : 17-03-12
Leeftijd : 29
Woonplaats : Ik ben een muis in jouw voorraadkast

The Wheel Of Time - Pagina 36 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Wheel Of Time   The Wheel Of Time - Pagina 36 Emptydo maa 22, 2012 9:23 am

Alvaro rolde met zijn ogen terwijl hij naar ze luisterde. 'Lyra, laat haar niet ontsnappen, goed? Als softie James haar niet pakt vind ik dat jij het moet doen. Ik neem deze rat even mee naar het kasteel.' Opeens voelde hij een klap tegen zijn achterhoofd. Daarmee wist hij dat Rat wakker was. 'Au, zeg je zo goedemorgen tegen mensen?' vroeg hij droogjes.

Allen glimlachte toen David Arianna bedankte en stond op van zijn plek. 'Ik zou nog niet teveel bewegen, Dave. Je kunt beter even rustig aan doen. En dat je het weet: je hebt mijn vertrouwen.' zei hij glimlachend en verliet toen de grot om naar het meertje te gaan. Eenmaal daar stapte hij in het water, trok toen pas zijn bebloede kledij uit en dobberde wat rond in het water om al het bloed en vuil weg te krijgen. Hij waste gelijk ook zijn kleding, legde ze in het zonlicht en versterkte de stralen wat zodat de kleding sneller zou drogen. Hij bleef intussen in het water, ontspande gelijk ook wat.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sifra

Sifra


Aantal berichten : 2004
Registratiedatum : 04-11-11
Leeftijd : 29
Woonplaats : Wonderland

The Wheel Of Time - Pagina 36 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Wheel Of Time   The Wheel Of Time - Pagina 36 Emptydo maa 22, 2012 9:27 am

James keek geirriteerd om naar Lyra en Alvaro. "Ik ben niet soft, gewoon zwaar gewond maar bedankt voor het vertrouwen, jongens," snauwde hij. Hij keek weer naar Dahlia. "Zeg dat ik hem van je gestolen had, ik had immers ook het mes van dat aarde meisje gejat dus zo raar is het niet. Het is dat je me probeerde te helpen, anders had ik je nu gelijk meegenomen. Maar volgende keer toon ik geen genade meer," zei hij kalm.

Kyara streek over Topthorn's hals en keek om naar David. "Heb je honger?" vroeg ze aan hem.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://brilliantbookshelftheblog.blogspot.nl/
Maaike
Admin
Maaike


Aantal berichten : 2384
Registratiedatum : 04-11-11
Woonplaats : Neverland

The Wheel Of Time - Pagina 36 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Wheel Of Time   The Wheel Of Time - Pagina 36 Emptydo maa 22, 2012 9:28 am

He &^* ik heb mijn infuus geprikt maar het is helemaal fout gegaan ofzo! En nu moet ik het waarschijnlijk opnieuw doen, en het doet pijn! Ik ben nu vet chagrijnig sorry! weet niet of ik nog reageer!
Terug naar boven Ga naar beneden
https://rpgcorner.actieforum.com
Sanne

Sanne


Aantal berichten : 2521
Registratiedatum : 24-11-11
Leeftijd : 29
Woonplaats : Phantasia

The Wheel Of Time - Pagina 36 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Wheel Of Time   The Wheel Of Time - Pagina 36 Emptydo maa 22, 2012 9:30 am

Dahlia lacht. 'In die toestand? Grapjas.' glimlachte uitdagend. 'Ik kijk er naar uit. Maar geloof me, als je nog een keer gevangen raakt. Ben ik niet zo lief.' Met die woorden sprong zo omhoog en klom ze weer in de boom. Ze knikte naar hem. 'Tot later.' Ze begon van tak naar tak te springen, terug naar de grot. Onderweg stopte ze nog even bij een beekje en waste het opgedroogde bloed van haar armen en gezicht.

Raven reed door het bos, opzoek naar zijn soldaten.


is goed maaike, we understand <3
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks

feniks


Aantal berichten : 5404
Registratiedatum : 18-11-11
Leeftijd : 32
Woonplaats : The second star to the right. through to Neverland

The Wheel Of Time - Pagina 36 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Wheel Of Time   The Wheel Of Time - Pagina 36 Emptydo maa 22, 2012 9:32 am

ooh maaike DX

rat hoorde alvaro en hij trapte naar hem. ik ga nergens heen, sist hij kwaad en hij keek even rond hij was in de minderheid en hun waren met 3 maar hij liet zich niet klein kreigen, en hij viel alvaro´s geest als eerste aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
klaasheid

klaasheid


Aantal berichten : 986
Registratiedatum : 16-11-11
Leeftijd : 30
Woonplaats : Albion, Hyrule, Middle Earth, Thedas, Westeros and Tamriel....

The Wheel Of Time - Pagina 36 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Wheel Of Time   The Wheel Of Time - Pagina 36 Emptydo maa 22, 2012 9:36 am

david glimlachte naar allen...op de een of andere manier betekende wat hij zei heel veel voor hem. hij keek naar kyara. "ja...ja dank je." hij sleepte zichzelf richting het vuur. hij voelde zich nog erg zwak.

lyra keek dahlia na. "dat is al d tweede keer dat ik haar laat weggaan....ik word ook soft jongens." ze keek naar rat. "hou je prooi in bedwang alvaro."
Terug naar boven Ga naar beneden
Sifra

Sifra


Aantal berichten : 2004
Registratiedatum : 04-11-11
Leeftijd : 29
Woonplaats : Wonderland

The Wheel Of Time - Pagina 36 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Wheel Of Time   The Wheel Of Time - Pagina 36 Emptydo maa 22, 2012 9:39 am

James keerde zich tot Alvaro. "Oh en trouwens, je verdient nog een vuistslag voor je geweldige schrikactie toen ik de geleiders probeerde te besluipen. Je wordt bedankt," zei hij op een chagerijnige toon.

Kyara ging naast David zitten en spietste het konijn wat ze eerder gevild had op een stok wat ze boven het vuur hield. Ze keek David bestuderend aan. "Dat was moedig van je, wat je net deed," merkte ze op.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://brilliantbookshelftheblog.blogspot.nl/
Sanne

Sanne


Aantal berichten : 2521
Registratiedatum : 24-11-11
Leeftijd : 29
Woonplaats : Phantasia

The Wheel Of Time - Pagina 36 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Wheel Of Time   The Wheel Of Time - Pagina 36 Emptydo maa 22, 2012 9:41 am

Dahlia liep rustig terug naar de grot. Daar aangekomen keek ze naar David. 'Gaat het met je?' vroeg ze bezorgd. Ze zag hem bij het vuur zitten. Ze liep naar hem en Kyara toe en ging bij hun zitten.

'Daar moeten we dan maar wat aan doen niet waar?' Raven kwam tevoorschijn uit het struik gewas. Hij keek naar zijn 3 soldaten en Rat. 'Alvaro. Goed gedaan. Breng hem naar mijn vader. Zorg dat hij niet ontsnapt.' Hij keek naar James en schudde zijn hoofd. 'Beetje jammer.'
Terug naar boven Ga naar beneden
klaasheid

klaasheid


Aantal berichten : 986
Registratiedatum : 16-11-11
Leeftijd : 30
Woonplaats : Albion, Hyrule, Middle Earth, Thedas, Westeros and Tamriel....

The Wheel Of Time - Pagina 36 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Wheel Of Time   The Wheel Of Time - Pagina 36 Emptydo maa 22, 2012 9:45 am

david lachte. "moedig? noem het eerder stom...ik had wel dood kunnen zijn." hij keek naar kyara. "toch bedankt...ik deed het echter niet om een helden status te krijgen hoor." hij lachte naar haar. toen zag hij dahlia binnen komen. "ja het gaat al een stuk beter."

Terug naar boven Ga naar beneden
Maaike
Admin
Maaike


Aantal berichten : 2384
Registratiedatum : 04-11-11
Woonplaats : Neverland

The Wheel Of Time - Pagina 36 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Wheel Of Time   The Wheel Of Time - Pagina 36 Emptydo maa 22, 2012 9:45 am

Ok nou alles moet kennelijk goed zijn, we hebben een soort dokter iemand gebeld die we kennen.
Hadden jullie dit al gezien?

http://www.gogoanime.com/avatar-the-legend-of-korra-episode-1


Arianna liep rustig de grot uit, maar vanbinnen voelde zich helemaal niet rustig, integendeel. Ze liep weg van de grot, niet wetend waar ze heennliep, ze hoopte dat ze gewoon dat ze de weg terug zou onthouden. Meneer Augurk vloog achter haar aan, niet wetend waar ze heen ging maar hij was gewoon vrolijk dat hij buiten rondvloog. Tijdens het gedoe met James had hij geslapen, stom beest.

Gabe zag Dahlia terugkomen en fronste, maar hij sprak haar toch maar niet aan en keek naar David en Kyara.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://rpgcorner.actieforum.com
Sanne

Sanne


Aantal berichten : 2521
Registratiedatum : 24-11-11
Leeftijd : 29
Woonplaats : Phantasia

The Wheel Of Time - Pagina 36 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Wheel Of Time   The Wheel Of Time - Pagina 36 Emptydo maa 22, 2012 9:47 am

Dahlia keek op naar Gabe. Haar blik werd wat onzeker. Ze haalde diep adem, kwam overeind en liep naar hem toe. 'Je wilde me spreken?' Nu wilde ze het weten ook. Wat wist hij of wat dacht hij te weten?



gelukkig maar Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
Sifra

Sifra


Aantal berichten : 2004
Registratiedatum : 04-11-11
Leeftijd : 29
Woonplaats : Wonderland

The Wheel Of Time - Pagina 36 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Wheel Of Time   The Wheel Of Time - Pagina 36 Emptydo maa 22, 2012 9:47 am

ik kijk de eerste aflvering pas als ie echt uitkomt, ik haat leaks. Trouwenss, zijn er hier al mensen die van te voren een bepaald koppel shippen voor legend of korra? ik ben nieuwsgierig 8D
gaat het maaike? :\

Kyara glimlachte. Ze haalde het konijn van de stok af toen het goed gaar was en sneed het doormidden waarna ze het David aanbood. "Het is geen feestmaal, maar het zal er mee doormoeten."

James keek om naar Raven. Hij haalde zwijgend zijn schouders op.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://brilliantbookshelftheblog.blogspot.nl/
feniks

feniks


Aantal berichten : 5404
Registratiedatum : 18-11-11
Leeftijd : 32
Woonplaats : The second star to the right. through to Neverland

The Wheel Of Time - Pagina 36 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Wheel Of Time   The Wheel Of Time - Pagina 36 Emptydo maa 22, 2012 9:48 am

rat keek naar lyra en hij voelde haar geest niet en hij keek even wat verbaast, maar dan hoit hij het woord prooi. dadelijk heb jij prooi, snauwt hij en hij probeert weg te komen uit de greep van alvaro, en dan hoort en voelt hij de geest van raven en hij keek naar hem en een wede laaide in hem op en hij viel diens geest aan, erger dan die van alvaro en wat hem weer wat meer krachten kosten


gelukkig maaike
en oooh kijken, heb trailer gezien dat wel
Terug naar boven Ga naar beneden
Maaike
Admin
Maaike


Aantal berichten : 2384
Registratiedatum : 04-11-11
Woonplaats : Neverland

The Wheel Of Time - Pagina 36 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Wheel Of Time   The Wheel Of Time - Pagina 36 Emptydo maa 22, 2012 9:50 am

'Nee niks laat maar' hij glimlachte lichtjes. 'Ik weet het al.' Hij ging zitten en leunde tegen de muur van de grot aan terwijl hij naar de rest keek.

Arianna liep door en probeerde spanning uit haar lichaam kwijt te raken. Ze stuurde onwillekeurig stukken water af en bevroor planten om haar heen.

Ik heb de aflevering nog niet gekeken haha ik zend hem alleen door aan mensen xD faal.
Het gaat wel een beetje beter, maar het doet nog steeds heel veel pijn, echt super naar.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://rpgcorner.actieforum.com
Ruuz

Ruuz


Aantal berichten : 1493
Registratiedatum : 17-03-12
Leeftijd : 29
Woonplaats : Ik ben een muis in jouw voorraadkast

The Wheel Of Time - Pagina 36 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Wheel Of Time   The Wheel Of Time - Pagina 36 Emptydo maa 22, 2012 9:52 am

Ik ga, mensjes.
Allen dobbert gewoon al de tijd rond in het water.
En Alvaro... Die geeft Rat aan Lyra omdat hij hem vervelend vindt xD
Terug naar boven Ga naar beneden
Maaike
Admin
Maaike


Aantal berichten : 2384
Registratiedatum : 04-11-11
Woonplaats : Neverland

The Wheel Of Time - Pagina 36 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Wheel Of Time   The Wheel Of Time - Pagina 36 Emptydo maa 22, 2012 9:53 am

xd bye ruuz!
Terug naar boven Ga naar beneden
https://rpgcorner.actieforum.com
Sanne

Sanne


Aantal berichten : 2521
Registratiedatum : 24-11-11
Leeftijd : 29
Woonplaats : Phantasia

The Wheel Of Time - Pagina 36 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Wheel Of Time   The Wheel Of Time - Pagina 36 Emptydo maa 22, 2012 9:55 am

Dahlia keek niet begrijpend maar haalde toen haar schouders op. 'Oke. Als jij het zegt..' zei ze langzaam. Ze liep terug naar het vuur en ging daar zitten. Wat was er aan de hand. Wat dacht Gabe te weten? Zolang hij niet moeilijk ging doen was het goed. Ineens keek ze om zich heen. 'Waar is Rat?' vroeg ze verbaast.

Raven wilde net wat zeggen maar voelde toen hoe Rat zijn geest aan viel. Hij kreunde zachtjes en bood tegenstand. Een geluk dat zijn vader hem trainde. Hij keek Rat aan. 'Je bent niet slim bezig.' Hij grijnsde. 'Je put jezelf alleen maar uit.' Raven voelde wel duidelijk dat Rat zijn geest aanviel. Maar het had niet zoveel effect op hem als het bij andere mensen deed.



bye bye ruuz
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks

feniks


Aantal berichten : 5404
Registratiedatum : 18-11-11
Leeftijd : 32
Woonplaats : The second star to the right. through to Neverland

The Wheel Of Time - Pagina 36 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Wheel Of Time   The Wheel Of Time - Pagina 36 Emptydo maa 22, 2012 9:59 am

doei ruuz xx
en maaike ik zou allang wegrennen als ik zoiets moest ben er als de doodvoor spuiten :s

rat stopte niet veel later hij was nog moe en hij wilde niet weer bewusteloos raken en hij keek raven vijandig aan. en maar lij tot ik uitgeput ben, anders lag je jankent om als een kleinkind aan mijn voeten, sist rat menis en hij meende het ookk hij kon veel dingen doen bij mensen hun geest, soms deed het hem oijn maar soms ook niet zoals mensen erge herinneringen laten zien, ijna dood ervaring of dood, en hij probeerde uit lyra haar greep te kamen en hij voelde haar niet aan, en dat vond hij ook vreemd
Terug naar boven Ga naar beneden
Maaike
Admin
Maaike


Aantal berichten : 2384
Registratiedatum : 04-11-11
Woonplaats : Neverland

The Wheel Of Time - Pagina 36 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Wheel Of Time   The Wheel Of Time - Pagina 36 Emptydo maa 22, 2012 10:04 am

Aw sorry!
Terug naar boven Ga naar beneden
https://rpgcorner.actieforum.com
feniks

feniks


Aantal berichten : 5404
Registratiedatum : 18-11-11
Leeftijd : 32
Woonplaats : The second star to the right. through to Neverland

The Wheel Of Time - Pagina 36 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Wheel Of Time   The Wheel Of Time - Pagina 36 Emptydo maa 22, 2012 10:06 am

hoef geen sorry voor, vind het gewoon knap van je XD
ik moet morgen bloedprikken....daar ben ik lichtjes overheen....zolang ze alles zeggen wat ze doen en ik mijn ogendicht heb
Terug naar boven Ga naar beneden
Sifra

Sifra


Aantal berichten : 2004
Registratiedatum : 04-11-11
Leeftijd : 29
Woonplaats : Wonderland

The Wheel Of Time - Pagina 36 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Wheel Of Time   The Wheel Of Time - Pagina 36 Emptydo maa 22, 2012 10:07 am

James voelde zichzelf ineens misselijk worden en strompelde weg van de anderen. Hij gaf over in de bosjes en liet zich toen op zijn knieen op de grond zakken. "Kunnen we verder?" zei hij met schorre stem. Het was alsof zijn verwondingen alle energie uit zijn lichaam wegtrokken.

ik ben precies hetzelfde, heb een soort trauma aan bloedprikken XD
Terug naar boven Ga naar beneden
http://brilliantbookshelftheblog.blogspot.nl/
Maaike
Admin
Maaike


Aantal berichten : 2384
Registratiedatum : 04-11-11
Woonplaats : Neverland

The Wheel Of Time - Pagina 36 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Wheel Of Time   The Wheel Of Time - Pagina 36 Emptydo maa 22, 2012 10:10 am

Infuus prikken gaat nu wel redelijk, nat zon 14 jaar maar vind het nog steeds moeilijk. En als ik moet bloedprikken dan ren ik gillend door het ziekenhuis, dat vind ik vreselijk. En dan gaan ze zeggen: "Rustig maar een infuus doet meer pijn' T________T!!!!
Terug naar boven Ga naar beneden
https://rpgcorner.actieforum.com
Sanne

Sanne


Aantal berichten : 2521
Registratiedatum : 24-11-11
Leeftijd : 29
Woonplaats : Phantasia

The Wheel Of Time - Pagina 36 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Wheel Of Time   The Wheel Of Time - Pagina 36 Emptydo maa 22, 2012 10:13 am

ik kan bloed prikken nu redelijk. Het het dan ook afgelopen december 4 keer moeten laten doen :S
--------------------------------------
Dahlia keek anar de vlammen. Blijkbaar viel het niemand op dat Rat er niet was.

Raven keek naar James. 'Ga terug naar het kasteel en laat je verzorgen. Zo hebben we niets aan je.' zei hij ijzig.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





The Wheel Of Time - Pagina 36 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Wheel Of Time   The Wheel Of Time - Pagina 36 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
The Wheel Of Time
Terug naar boven 
Pagina 36 van 40Ga naar pagina : Vorige  1 ... 19 ... 35, 36, 37, 38, 39, 40  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» its time for a rebellion
» The Time of The Marauders (A&S)

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: RPG's :: Fantasy-
Ga naar: