Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 The Wheel Of Time

Ga naar beneden 
+3
Ruuz
Sanne
feniks
7 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 10 ... 17, 18, 19 ... 23 ... 28  Volgende
AuteurBericht
feniks

feniks


Aantal berichten : 5404
Registratiedatum : 18-11-11
Leeftijd : 32
Woonplaats : The second star to the right. through to Neverland

The Wheel Of Time - Pagina 18 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Wheel Of Time   The Wheel Of Time - Pagina 18 Emptywo maa 28, 2012 6:31 am

Dankje. Zegt rat die over zijn polsen heen wreef en dan vrijft hij over zijn slaap. Oke waar gaan we heen...

Jah mensjes doe mee X3
Terug naar boven Ga naar beneden
Ruuz

Ruuz


Aantal berichten : 1493
Registratiedatum : 17-03-12
Leeftijd : 29
Woonplaats : Ik ben een muis in jouw voorraadkast

The Wheel Of Time - Pagina 18 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Wheel Of Time   The Wheel Of Time - Pagina 18 Emptywo maa 28, 2012 6:36 am

Allen keek naar Kyara toen ze zei dat ze er zo aan zou komen. 'Jongens, gaan jullie maar alvast terug. Ik en Kyara komen zo.' zei hij en gaf Arianna aan David XD

Alvaro kwam rustig aanlopen met een sigaret in zijn mond en voegde zich bij James en Lyra. 'Bedroevend hoor. We hadden twee geleiders, nu hebben we er geen.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Sifra

Sifra


Aantal berichten : 2004
Registratiedatum : 04-11-11
Leeftijd : 29
Woonplaats : Wonderland

The Wheel Of Time - Pagina 18 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Wheel Of Time   The Wheel Of Time - Pagina 18 Emptywo maa 28, 2012 6:39 am

"We hadden ze allemaal eigenlijk," merkte James op. Hij keek Dahlia streng aan en gebaarde zwijgend naar haar dat ze nu moest gaan.

Kyara keek verbaasd op naar Allen. "Ga nou maar," zei ze, ietwat geirriteerd. Ze was niet van plan om toe te geven dat ze dahlia achter had gelaten.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://brilliantbookshelftheblog.blogspot.nl/
klaasheid

klaasheid


Aantal berichten : 986
Registratiedatum : 16-11-11
Leeftijd : 30
Woonplaats : Albion, Hyrule, Middle Earth, Thedas, Westeros and Tamriel....

The Wheel Of Time - Pagina 18 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Wheel Of Time   The Wheel Of Time - Pagina 18 Emptywo maa 28, 2012 6:40 am

Lyra grijnsde. "correctie...we hadden er 3, nu hebben we er 2....dahlia....en allen." ze draaide zich om om weg te lopen.

david nam arianne over van allen, en keek hem toen aan. "doe er niet te lang over." toen keek hij naar de rest. "ok we gaan terug naar de grot." toen begon hij te lopen.
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks

feniks


Aantal berichten : 5404
Registratiedatum : 18-11-11
Leeftijd : 32
Woonplaats : The second star to the right. through to Neverland

The Wheel Of Time - Pagina 18 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Wheel Of Time   The Wheel Of Time - Pagina 18 Emptywo maa 28, 2012 6:42 am

Rat hoorde de gedachten van Kyara wel maar niet die van allen maar hij zei er natuurlijk niks van. En hij knikte en begon weg te lopen met david
Terug naar boven Ga naar beneden
Sanne

Sanne


Aantal berichten : 2521
Registratiedatum : 24-11-11
Leeftijd : 29
Woonplaats : Phantasia

The Wheel Of Time - Pagina 18 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Wheel Of Time   The Wheel Of Time - Pagina 18 Emptywo maa 28, 2012 6:45 am

Dahlia had James bemoedigend aan willen spreken. Hem willen vertellen dat het wel goed kwam. Maar toen Lyra aan kwam verstrakte haar blik. Toen ook Alvaro aan kwam keek ze Jamea enkel aan, zei dat ze zo snel mogelijk met nieuwe info kwam en rende ze weg. Ze verliet de stad en zoch het paard dat ze verborgen had.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sifra

Sifra


Aantal berichten : 2004
Registratiedatum : 04-11-11
Leeftijd : 29
Woonplaats : Wonderland

The Wheel Of Time - Pagina 18 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Wheel Of Time   The Wheel Of Time - Pagina 18 Emptywo maa 28, 2012 6:47 am

James keek Dahlia na en richtte zich toen tot Lyra en Alvaro. "Nou, laten we dan maar gaan," zei hij en liep naar binnen toe.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://brilliantbookshelftheblog.blogspot.nl/
Maaike
Admin
Maaike


Aantal berichten : 2384
Registratiedatum : 04-11-11
Woonplaats : Neverland

The Wheel Of Time - Pagina 18 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Wheel Of Time   The Wheel Of Time - Pagina 18 Emptywo maa 28, 2012 6:53 am

Gabe keek naar David en toennaar de rest. "ik vind niet dat we moeten gaan in groepjes. We hebben net al hard moeten vechten om Arianna en Rat terug te moeten krijgen. En nu moeten we wachten op Kyara en Allen voordat we verder gaan."
Terug naar boven Ga naar beneden
https://rpgcorner.actieforum.com
feniks

feniks


Aantal berichten : 5404
Registratiedatum : 18-11-11
Leeftijd : 32
Woonplaats : The second star to the right. through to Neverland

The Wheel Of Time - Pagina 18 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Wheel Of Time   The Wheel Of Time - Pagina 18 Emptywo maa 28, 2012 7:01 am

Fataal toen hij gabe hoorde en hij begreep hem wel. En hij wist ook als hij weer gepakt werd en ook maar bij het kasteel in de buurt kwam hij bijna zo mak was als een lammetje. En hij knikte. En keek de andere 2 aan maak een magisch schild rond jullie. Dan horen we ook niks. Stelt hij dan voor
Terug naar boven Ga naar beneden
Ruuz

Ruuz


Aantal berichten : 1493
Registratiedatum : 17-03-12
Leeftijd : 29
Woonplaats : Ik ben een muis in jouw voorraadkast

The Wheel Of Time - Pagina 18 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Wheel Of Time   The Wheel Of Time - Pagina 18 Emptywo maa 28, 2012 7:05 am

Nu fronste Allen ook. 'Ik laat je niet alleen.' zei hij koppig. Alsof hij haar echt hier zou laten. Er konden nog soldaten op de loer liggen die haar nog konden pakken en als die soldaten bijvoorbeeld Lyra, Alvaro, James en Raven waren zou ze tot onder haar oksels in de problemen zitten.

Alvaro liep verveeld mee met hun.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sifra

Sifra


Aantal berichten : 2004
Registratiedatum : 04-11-11
Leeftijd : 29
Woonplaats : Wonderland

The Wheel Of Time - Pagina 18 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Wheel Of Time   The Wheel Of Time - Pagina 18 Emptywo maa 28, 2012 7:07 am

Kyara keek Allen koppig aan. "Fijn, blijf dan maar hier," zei ze met een zucht. Ze tuurde naar het kasteel en keek of ze Dahlia ergens zag.

James zocht naar Raven. "Hij vermoord ons," mompelde hij. "En anders Shai'tan wel."
Terug naar boven Ga naar beneden
http://brilliantbookshelftheblog.blogspot.nl/
Maaike
Admin
Maaike


Aantal berichten : 2384
Registratiedatum : 04-11-11
Woonplaats : Neverland

The Wheel Of Time - Pagina 18 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Wheel Of Time   The Wheel Of Time - Pagina 18 Emptywo maa 28, 2012 7:15 am

Arianna bewoog onrustig.

Gabe bleef staan. "ik vind dus dat we moeten wachten.."
Terug naar boven Ga naar beneden
https://rpgcorner.actieforum.com
klaasheid

klaasheid


Aantal berichten : 986
Registratiedatum : 16-11-11
Leeftijd : 30
Woonplaats : Albion, Hyrule, Middle Earth, Thedas, Westeros and Tamriel....

The Wheel Of Time - Pagina 18 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Wheel Of Time   The Wheel Of Time - Pagina 18 Emptywo maa 28, 2012 7:16 am

david zuchte. maar grijnsde toen. "ik vind 1 ongeplande reddingsactie eigenlijk te weinig voor 1 dag....ik blijf ook." hij legde arianne rustig neer op de grond.

lyra keek hen aan. "jullie misschien...."
Terug naar boven Ga naar beneden
Maaike
Admin
Maaike


Aantal berichten : 2384
Registratiedatum : 04-11-11
Woonplaats : Neverland

The Wheel Of Time - Pagina 18 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Wheel Of Time   The Wheel Of Time - Pagina 18 Emptywo maa 28, 2012 7:18 am

Op de grond? Nouja O__o
Terug naar boven Ga naar beneden
https://rpgcorner.actieforum.com
Sifra

Sifra


Aantal berichten : 2004
Registratiedatum : 04-11-11
Leeftijd : 29
Woonplaats : Wonderland

The Wheel Of Time - Pagina 18 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Wheel Of Time   The Wheel Of Time - Pagina 18 Emptywo maa 28, 2012 7:21 am

James keek met opgetroken wenkbrauwen naar Lyra. "Ha-ha, dat is erg grappig," mompelde hij sarcastisch. In tegenstelling tot Lyra vreesde hij wel echt voor zijn leven.

XD
Terug naar boven Ga naar beneden
http://brilliantbookshelftheblog.blogspot.nl/
Sanne

Sanne


Aantal berichten : 2521
Registratiedatum : 24-11-11
Leeftijd : 29
Woonplaats : Phantasia

The Wheel Of Time - Pagina 18 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Wheel Of Time   The Wheel Of Time - Pagina 18 Emptywo maa 28, 2012 7:21 am

Dahlia gaf het paard de sporen en het dier gallopeerde weg.

Raven was op zijjn kamer.



Lieve schatten zit in een voorstelling nu dus reageer niet meer. Xx
Terug naar boven Ga naar beneden
Ruuz

Ruuz


Aantal berichten : 1493
Registratiedatum : 17-03-12
Leeftijd : 29
Woonplaats : Ik ben een muis in jouw voorraadkast

The Wheel Of Time - Pagina 18 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Wheel Of Time   The Wheel Of Time - Pagina 18 Emptywo maa 28, 2012 7:23 am

Alvaro blies het rook van zijn sigaret uit voordat hij sprak. 'Accepteer het nou maar, James. Je bent dood.' zei hij droogjes.
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks

feniks


Aantal berichten : 5404
Registratiedatum : 18-11-11
Leeftijd : 32
Woonplaats : The second star to the right. through to Neverland

The Wheel Of Time - Pagina 18 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Wheel Of Time   The Wheel Of Time - Pagina 18 Emptywo maa 28, 2012 7:25 am

Rat keek argwanend naar het kasteel. Hoe graag ik jullie wil helpen. Ik kan niet te dicht in de buurt van het kasteel. Ik word dan gek. Tenzij iemand weet hoe ik mijn geest kan afsluiten zonder dat mijn krachten uitgeput raken. Zegt hij na denkend en hij keek iedereen even aan en je zag zijn bezorgde blik op en hij voelde het ook van iedereen behalve allen
Terug naar boven Ga naar beneden
Sifra

Sifra


Aantal berichten : 2004
Registratiedatum : 04-11-11
Leeftijd : 29
Woonplaats : Wonderland

The Wheel Of Time - Pagina 18 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Wheel Of Time   The Wheel Of Time - Pagina 18 Emptywo maa 28, 2012 7:27 am

Kyara keek hoofdschuddend naar Rat. "We wachten wel gewoon hier.. Misschien moet je proberen te mediteren en zo je geest af te sluiten," zei ze en glimlachte lichtjes. Toen keek ze met opgetrokken wenkbrauwen naar Allen. "Dus ga je nog vertellen wat er gebeurd is? Je ziet eruit als een zombie."

James grijnsde lichtjes naar Alvaro. "Als ik dood ben, dan jij ook meneertje," zei hij. Hij wreef met zijn vuist hard over Alvaro's hoofd. "Dat kreeg je nog tegoed, van je geweldige schrikactie in het bos die me bijna het leven kostte."
Terug naar boven Ga naar beneden
http://brilliantbookshelftheblog.blogspot.nl/
feniks

feniks


Aantal berichten : 5404
Registratiedatum : 18-11-11
Leeftijd : 32
Woonplaats : The second star to the right. through to Neverland

The Wheel Of Time - Pagina 18 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Wheel Of Time   The Wheel Of Time - Pagina 18 Emptywo maa 28, 2012 7:30 am

Aan mediteren ga ik dood echt waar. Zegt rat met een lichte grijns en hij keek haar aan maar als hij haar woorden hoort kijkt hij ook naar allen. Dat vraag ik me ook af ik kan jou gedachten niet meer horen nog je pijn en angsten. Zegt hij dan met een schuinhoofd
Terug naar boven Ga naar beneden
Sanne

Sanne


Aantal berichten : 2521
Registratiedatum : 24-11-11
Leeftijd : 29
Woonplaats : Phantasia

The Wheel Of Time - Pagina 18 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Wheel Of Time   The Wheel Of Time - Pagina 18 Emptywo maa 28, 2012 7:31 am

Nog even snel een berichtje.


Dahlia reed richting bos. Kort keek ze achterom naar het kasteel dat kleiner en kleiner werd. Ze hoopte dat James de kaart had gekregen waar ze op had aangevinkt had waar ze waren en wat andere grotten die een goede schuilplek zouden zijn. Hij had de andereaten gaan maar met een beetje geluk had hij dan nog de mogelijkheid in leven te blijven. Ze hoopte het voor hem.


Raven was door zijn kamer aan het ijsberen.o
Terug naar boven Ga naar beneden
klaasheid

klaasheid


Aantal berichten : 986
Registratiedatum : 16-11-11
Leeftijd : 30
Woonplaats : Albion, Hyrule, Middle Earth, Thedas, Westeros and Tamriel....

The Wheel Of Time - Pagina 18 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Wheel Of Time   The Wheel Of Time - Pagina 18 Emptywo maa 28, 2012 7:40 am

david wist waar dit hee ging en wist dat allen het er niet over wilde hebben. "hij heeft een soldaat gedood....en dat zit hem nogal dwars...."

lyra rolde met haar ogen. "jullie waren alle twee niet heel erg tactisch toen....maar dat is voorbij en we zijn er levend uit gekomen."

Terug naar boven Ga naar beneden
feniks

feniks


Aantal berichten : 5404
Registratiedatum : 18-11-11
Leeftijd : 32
Woonplaats : The second star to the right. through to Neverland

The Wheel Of Time - Pagina 18 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Wheel Of Time   The Wheel Of Time - Pagina 18 Emptywo maa 28, 2012 7:42 am

maar dat verklaart niet waarom ik hem niet meer kan horen, als hij zijn geest af schermt moet ik iets voelen of een gedicht horen maar ik voel en hoor helemaal niks meer van allen, zegt rat tegen david en keekk van hem naar allen, hij had een vermoede maar hij ging dat niet hart op zeggen
Terug naar boven Ga naar beneden
Ruuz

Ruuz


Aantal berichten : 1493
Registratiedatum : 17-03-12
Leeftijd : 29
Woonplaats : Ik ben een muis in jouw voorraadkast

The Wheel Of Time - Pagina 18 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Wheel Of Time   The Wheel Of Time - Pagina 18 Emptywo maa 28, 2012 7:43 am

Alvaro's gezicht had niet erg veel uitdrukking toen James dat deed. Zijn uitdrukking kon niet droger op het moment. 'Zeg, ik ben geen puppy.' mompelde hij terwijl hij verder liep. 'Ach ja, gaan we in ieder geval samen dood. Gezellig toch?'

Allen keek even naar Rat, dacht zelf ook even na over hoe hij het beste zijn geestenkracht onder de knie kon krijgen. Hij hoorde toen iets dat gericht was op hem en keek Kyara aan. Hij bleef even kijken, draaide zijn hoofd dan schuddend weg en sloeg zijn ogen neer. 'Ik kan me heel goed voorstellen dat jullie me zullen verafschuwen.' zei hij zachtjes en beet hard op zijn onderlip.
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks

feniks


Aantal berichten : 5404
Registratiedatum : 18-11-11
Leeftijd : 32
Woonplaats : The second star to the right. through to Neverland

The Wheel Of Time - Pagina 18 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Wheel Of Time   The Wheel Of Time - Pagina 18 Emptywo maa 28, 2012 7:49 am

alvaro is echt droog he XD

rat keek allen aan, ik zal je niet verafschuwen dat beloof ik. en we staan sterker in onze schoenen door wat de afgeloen dagen is fgebeurt...we vertrouwen elkaar meer...we weten tot we op elkaar kunnen rekenen, jullie zijn mij en arianna gaan redden met gevaar voor eigen leven...als dat geen band is die we delen met zijn allen is het ons lot wel tot we die tiran van een troon moeten stoten, zegt rat. en nu hij klaar was met spreken keek hij even vreemd. nou nrmaal verwachte hij niet zoiets uit zijn eigen mond.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





The Wheel Of Time - Pagina 18 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Wheel Of Time   The Wheel Of Time - Pagina 18 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
The Wheel Of Time
Terug naar boven 
Pagina 18 van 28Ga naar pagina : Vorige  1 ... 10 ... 17, 18, 19 ... 23 ... 28  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» The Wheel Of Time
» its time for a rebellion
» The Time of The Marauders (A&S)

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: RPG's :: Fantasy-
Ga naar: