Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Anniek en ik <3!

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5
AuteurBericht
Maaike
Admin
Maaike


Aantal berichten : 2384
Registratiedatum : 04-11-11
Woonplaats : Neverland

Anniek en ik <3! - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Anniek en ik <3!   Anniek en ik <3! - Pagina 5 Emptyza apr 21, 2012 6:27 am

Sirius pakte zijn stok en begon zijn spreuken te oefenen, maar hij was er niet helemaal bij met zijn hoofd. Misschien moest hij Winter vragen om met hem naar zweinsveld te gaan.. Hij wist niet precies wat hij voelde, hij vond het gewoon erg gezellig met haar.. ze was een leuke meid.

Lily oefende haar spreuk en ze glimlachte tevreden toen het lukte.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://rpgcorner.actieforum.com
Anniek.

Anniek.


Aantal berichten : 3310
Registratiedatum : 17-11-11
Leeftijd : 31

Anniek en ik <3! - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Anniek en ik <3!   Anniek en ik <3! - Pagina 5 Emptyza apr 21, 2012 6:38 am

heb je geen whatsapp?? Want dan kunnenn we zo verder want ben nu oppassen en mijn telefoon is ongandig op deze sitexD

winter oefende de spreuk nog een paar keer en haar theekopje kreeg oppeens 4 pootjes.

James keek naar sirius en merkte dat hij er met zijn hoofd niet bij was. 'sluipvoet, let op, je moet je kopje in een rat veranderen, niet in een kikker!'
Terug naar boven Ga naar beneden
Maaike
Admin
Maaike


Aantal berichten : 2384
Registratiedatum : 04-11-11
Woonplaats : Neverland

Anniek en ik <3! - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Anniek en ik <3!   Anniek en ik <3! - Pagina 5 Emptyza apr 21, 2012 6:43 am

ja ik heb whatsapp nu! haha lang leve de iphone

Lily glimlachte en keek naar Winter's rondrennende theekopje. "Wat schattig' zei ze lachend.

Sirius keek verbaasd op en begon te lachen. Zijn kopje brak en hij repareerde het met zijn stok.



Laatst aangepast door Maaike op za apr 21, 2012 7:26 am; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
https://rpgcorner.actieforum.com
Anniek.

Anniek.


Aantal berichten : 3310
Registratiedatum : 17-11-11
Leeftijd : 31

Anniek en ik <3! - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Anniek en ik <3!   Anniek en ik <3! - Pagina 5 Emptyza apr 21, 2012 6:53 am

heb je geen whatsapp?? Want dan kunnenn we zo verder want ben nu oppassen en mijn telefoon is ongandig op deze sitexD

winter oefende de spreuk nog een paar keer en haar theekopje kreeg oppeens 4 pootjes.

James keek naar sirius en merkte dat hij er met zijn hoofd niet bij was. 'sluipvoet, let op, je moet je kopje in een rat veranderen, niet in een kikker!'
Terug naar boven Ga naar beneden
Maaike
Admin
Maaike


Aantal berichten : 2384
Registratiedatum : 04-11-11
Woonplaats : Neverland

Anniek en ik <3! - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Anniek en ik <3!   Anniek en ik <3! - Pagina 5 Emptyza apr 21, 2012 6:54 am

ok huh twee keer je bericht
Terug naar boven Ga naar beneden
https://rpgcorner.actieforum.com
Gesponsorde inhoud





Anniek en ik <3! - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Anniek en ik <3!   Anniek en ik <3! - Pagina 5 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Anniek en ik <3!
Terug naar boven 
Pagina 5 van 5Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Anniek & Steffanie
» Maaike en Anniek!
» Anniek en steffanie
» Anniek & Steff
» Sifra&Anniek

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: ORPG's :: ORPG 2 personen-
Ga naar: