Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Anniek en ik <3!

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
AuteurBericht
Anniek.

Anniek.


Aantal berichten : 3310
Registratiedatum : 17-11-11
Leeftijd : 31

Anniek en ik <3! - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Anniek en ik <3!   Anniek en ik <3! - Pagina 2 Emptywo apr 11, 2012 4:49 am

Next day
--------------------------------------------------------

Winter zat in de grote zaal met een mok boullion voor zich. Ze las de ochtendprofeet terwijl ze ondertussen af en toe een hap van haar kracker nam.
James sliep.
Terug naar boven Ga naar beneden
Maaike
Admin
Maaike


Aantal berichten : 2384
Registratiedatum : 04-11-11
Woonplaats : Neverland

Anniek en ik <3! - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Anniek en ik <3!   Anniek en ik <3! - Pagina 2 Emptywo apr 11, 2012 5:37 am

Lily was al vroeg wakker en had haar toverdranken verslag gehaald uit de bibliotheek. Madame huppeldepup had het voor haar apart gelegd, gelukkig. Tevreden zat ze nu aan de tafel van Griffoendor en nam een slok van haar pompoensap.

Sirius had gedoucht, en met nog natte haren ging hij aan de tafel van Griffoendor zitten, hij schudde, net zoals een hond, de druppels uit zijn gezicht en maakte daarmee Remus, die naast hem zat, nat.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://rpgcorner.actieforum.com
Anniek.

Anniek.


Aantal berichten : 3310
Registratiedatum : 17-11-11
Leeftijd : 31

Anniek en ik <3! - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Anniek en ik <3!   Anniek en ik <3! - Pagina 2 Emptywo apr 11, 2012 10:39 am

"Oww daar ben je" zei Winter glimlachend tegen Lily. "Ik was je al kwijt, vroeg wakker zeker?"

James kwam slaperig de grote zaal binnen en ging naast Sirius zitten. "Mogge" mompelde hij vermoeid.
Terug naar boven Ga naar beneden
Maaike
Admin
Maaike


Aantal berichten : 2384
Registratiedatum : 04-11-11
Woonplaats : Neverland

Anniek en ik <3! - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Anniek en ik <3!   Anniek en ik <3! - Pagina 2 Emptywo apr 11, 2012 10:44 am

Lily knikte vaagjes. 'Ja ik was mijn verslag kwijt'' ze glimlachte. "Maar gelukkig heb ik het weer gevonden.' zei ze, ze keek even opzij en zag Sirius iedereen nat spetteren, en toen een nog niet echt wakkere James.

Sirius grijnsde. 'Goedemorgen'
Terug naar boven Ga naar beneden
https://rpgcorner.actieforum.com
Anniek.

Anniek.


Aantal berichten : 3310
Registratiedatum : 17-11-11
Leeftijd : 31

Anniek en ik <3! - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Anniek en ik <3!   Anniek en ik <3! - Pagina 2 Emptydo apr 12, 2012 9:33 am

Winter glimlahte. "gelukkig maar. Ze volgde Lily's blik en grinnikte. Ze kon altijd wel lachen om Sirius.

James grijnsde en pakte een boterham en begon deze te smeren.
Terug naar boven Ga naar beneden
Maaike
Admin
Maaike


Aantal berichten : 2384
Registratiedatum : 04-11-11
Woonplaats : Neverland

Anniek en ik <3! - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Anniek en ik <3!   Anniek en ik <3! - Pagina 2 Emptyma apr 16, 2012 2:06 am

Lily pakte wat toast en smeerde er boter op. 'We hebben als eerste bezweringen toch?' vroeg ze, terwijl ze nadenkend voor zich uit keek.

Sirius keek verveeld om zich heen, les was zijn minst favoriete bezigheid hier op school. Nouja op strafwerk dan.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://rpgcorner.actieforum.com
Anniek.

Anniek.


Aantal berichten : 3310
Registratiedatum : 17-11-11
Leeftijd : 31

Anniek en ik <3! - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Anniek en ik <3!   Anniek en ik <3! - Pagina 2 Emptyma apr 16, 2012 2:31 am

Winter keek kort op haar rooster en knikte toen. "Ja dat klopt." zei ze glimlachend. Ze vond bezweringen wel een leuk vak.

James gaf Sirius een stoot. "Beetje meer pit erin sluipvoet." grinnikte hij.
Terug naar boven Ga naar beneden
Maaike
Admin
Maaike


Aantal berichten : 2384
Registratiedatum : 04-11-11
Woonplaats : Neverland

Anniek en ik <3! - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Anniek en ik <3!   Anniek en ik <3! - Pagina 2 Emptyma apr 16, 2012 3:16 am

Lily stond op 'Nou laten we dan maar gaan' ze glimlachte naar Winter, ze was klaar met eten want ze had niet zo'n honger. Bovendien hield ze er van om optijd te komen.

Sirius grijnsde terug naar James. 'Ik zal het proberen' zei hij. 'We hebben straks toverdranken.' hij grijnsde en zijn ogen twinkelde, dat zou leuk worden.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://rpgcorner.actieforum.com
Anniek.

Anniek.


Aantal berichten : 3310
Registratiedatum : 17-11-11
Leeftijd : 31

Anniek en ik <3! - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Anniek en ik <3!   Anniek en ik <3! - Pagina 2 Emptyma apr 16, 2012 7:44 am

"Gezellig met secretus" zei James grijnzend en hij stond op en sloeg zijn tas om zijn schouder.

Winter knikte en kwam ook overeind. "Is goed." zei ze en ze liep met Lily mee naar het lokaal.
Terug naar boven Ga naar beneden
Maaike
Admin
Maaike


Aantal berichten : 2384
Registratiedatum : 04-11-11
Woonplaats : Neverland

Anniek en ik <3! - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Anniek en ik <3!   Anniek en ik <3! - Pagina 2 Emptyma apr 16, 2012 8:43 am

Sirius grijnsde breed en liep richting het lokaal van de les waar ze nú les hadden.

Lily glimlachte en liep naar het lokaal van bezweringen. Ze vroeg zich af of ze iets nieuws gingen leren, elke nieuwe spreuk vond ze weer interessant.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://rpgcorner.actieforum.com
Anniek.

Anniek.


Aantal berichten : 3310
Registratiedatum : 17-11-11
Leeftijd : 31

Anniek en ik <3! - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Anniek en ik <3!   Anniek en ik <3! - Pagina 2 Emptyma apr 16, 2012 8:46 am

Winter ging zitten en pakte haar spullen. Verwachtingsvol keek ze naar de docent die voor de klas stond. Ze had geen idee waar de les vandaag over zou gaan maar dat wilde ze al te graag weten.

James nam plaats achter een ketel en grijnsde naar Sirius. Hij was achter Severus gaan zitten zodat ze er lekker makkelijk bij konden om hem te pesten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Maaike
Admin
Maaike


Aantal berichten : 2384
Registratiedatum : 04-11-11
Woonplaats : Neverland

Anniek en ik <3! - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Anniek en ik <3!   Anniek en ik <3! - Pagina 2 Emptyma apr 16, 2012 9:34 am

Lily keek naar de docent en wachtte af, ze glimlachte en pakte rustig haar veer en perkament uit de tas, ze negeerde James en Sirius die het natuurlijk alweer meteen op Severus hadden gemunt, ze zuchtte diep. Severus was al kwaad op haar omdat ze naast Winter zat, maar ze kon ook niet altijd naast hem zitten. Bovendien deed hij de laatste tijd best gemeen af en toe.

Sirius grijnsde en probeerde rustig te bedenken hoe ze sneep konden gaan pesten, terwijl de docent het een en ander uitlegde.

Terug naar boven Ga naar beneden
https://rpgcorner.actieforum.com
Anniek.

Anniek.


Aantal berichten : 3310
Registratiedatum : 17-11-11
Leeftijd : 31

Anniek en ik <3! - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Anniek en ik <3!   Anniek en ik <3! - Pagina 2 Emptyma apr 16, 2012 9:38 am

Winter keek vragend naar Lily. Het leek alsof ze ergens mee zat. "Is er iets?" vroeg ze zacht aan haar beste vriendin.

James haalde een stinkbom tevoorschijn en liet die Sirius zien. Deze konden ze mooi in de ketel van sneep laten ontploffen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Maaike
Admin
Maaike


Aantal berichten : 2384
Registratiedatum : 04-11-11
Woonplaats : Neverland

Anniek en ik <3! - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Anniek en ik <3!   Anniek en ik <3! - Pagina 2 Emptyma apr 16, 2012 9:48 am

Lily haalde haar schouders op. "Nee niet echt' zei ze en ze glimlachte lichtjes. Op dat moment werden ze aan het werk gezet door hun leraar. Ze begon alle ingrediënten bij elkaar te zoeken en klaar te leggen.

Sirius grijnsde, waar James die nu weer vandaan had gehaald?, hij begon ook met het klaarmaken van zijn toverdrank om niet echt verdacht te lijken.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://rpgcorner.actieforum.com
Anniek.

Anniek.


Aantal berichten : 3310
Registratiedatum : 17-11-11
Leeftijd : 31

Anniek en ik <3! - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Anniek en ik <3!   Anniek en ik <3! - Pagina 2 Emptyma apr 16, 2012 10:03 am

Winter verzamelde de ingrediënten en begon alles zorgvuldig in de ketel te stoppen.

James begon ook aan zijn drank. Die bom zou hij bewaren tot aan het einde van de les zodat het veel vervelender zou zijn voor sneep. Zo nu en dan gluurde hij naar Lily die verdiept was in haar drank. Hij glimlachte. Wat was ze toch mooi.
Terug naar boven Ga naar beneden
Maaike
Admin
Maaike


Aantal berichten : 2384
Registratiedatum : 04-11-11
Woonplaats : Neverland

Anniek en ik <3! - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Anniek en ik <3!   Anniek en ik <3! - Pagina 2 Emptyma apr 16, 2012 10:08 am

Sirius gooide verveeld wat spullen in zijn drank, het ging allemaal prima maar hij lette niet echt op. Hij was slim maar hele hoge cijfers had hij toch niet echt nodig.

Lily concentreerde zich en streek een pluk haar uit haar gezicht, irritant, misschien moest ze haar haren weer knippen. Het werd echt lang. Ze zag Sneep naar haar kijken en glimlachte onzeker terug.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://rpgcorner.actieforum.com
Anniek.

Anniek.


Aantal berichten : 3310
Registratiedatum : 17-11-11
Leeftijd : 31

Anniek en ik <3! - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Anniek en ik <3!   Anniek en ik <3! - Pagina 2 Emptyma apr 16, 2012 10:13 am

James keek op de klok. Nog een kwartier en de les zou voorbij zijn. Mooi moment om de drank van Sneep te verpesten. Hij tikte Sirius aan dat het tijd was.

Winter keek tevreden naar haar drank. Hij begon al aardig de goede kleur te krijgen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Maaike
Admin
Maaike


Aantal berichten : 2384
Registratiedatum : 04-11-11
Woonplaats : Neverland

Anniek en ik <3! - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Anniek en ik <3!   Anniek en ik <3! - Pagina 2 Emptyma apr 16, 2012 10:43 am

Sirius knikte terug en zorgde ervoor dat hij iets op de grond gooide zodat leerlingen werden afgeleid door het enorme gerinkel van glas enzo.

Lilly keek geïrriteerd op naar Sirius die nogal onhandig beter was.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://rpgcorner.actieforum.com
Anniek.

Anniek.


Aantal berichten : 3310
Registratiedatum : 17-11-11
Leeftijd : 31

Anniek en ik <3! - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Anniek en ik <3!   Anniek en ik <3! - Pagina 2 Emptyma apr 16, 2012 10:54 am

James mikte onopvallend het bommetje in Snape's ketel en richtte zijn aandacht op de afleiding van Sirius.

Winter was overeind gesprongen want ze was geschrokken. Ze keek naar Sirius en schoot in de lach. Wat was het toch ook een kluns. "Ik help je wel met opruimen" zei ze glimlachend en ze liep naar hem toe en pakte haar toverstok. "Reparo"
Terug naar boven Ga naar beneden
Maaike
Admin
Maaike


Aantal berichten : 2384
Registratiedatum : 04-11-11
Woonplaats : Neverland

Anniek en ik <3! - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Anniek en ik <3!   Anniek en ik <3! - Pagina 2 Emptyma apr 16, 2012 11:04 am

Sirius lachte naar Winter. "Dankjewel!" zei hij vrolijk, en terwijl ze bezig waren hoorde hij van alles, en hij keek verbaasd (het leek echt bijna echt, misschien kon alleen james het zien) op. 'Secretus kan er weer niks van hoor!' riep hij.

Lily schrok zich een ongeluk en draaide zich om. Ze zag Sneep naar zijn drank kijken dat nu verpest was, terwijl het waarschijnlijk fantastisch was geweest. Haar ogen gleden naar James en ze keek kwaad.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://rpgcorner.actieforum.com
Anniek.

Anniek.


Aantal berichten : 3310
Registratiedatum : 17-11-11
Leeftijd : 31

Anniek en ik <3! - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Anniek en ik <3!   Anniek en ik <3! - Pagina 2 Emptyma apr 16, 2012 11:07 am

James had Lily best gezien maar besloot haar voor deze ene keer te negeren. "Prutser!" zei hij lachend. "Moet je nou eens kijken, alles zit onder! gadver!"

Winter veegde met een vies gezicht een spetter drank van haar wang af. Er zaten ook wat druppels op haar gewaad en ze zuchtte. Dat was dan weer iets minder.. Bah.
Terug naar boven Ga naar beneden
Maaike
Admin
Maaike


Aantal berichten : 2384
Registratiedatum : 04-11-11
Woonplaats : Neverland

Anniek en ik <3! - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Anniek en ik <3!   Anniek en ik <3! - Pagina 2 Emptyma apr 16, 2012 11:42 am

Sirius keek naar Winter en besloot haar te helpen, hij was eigenlijk best wel handig in sommige spreuken. Hij wees met zijn staf op haar gewaad en maakte het schoon, toen glimlachte hij.

Lily hoorde dat de les voorbij was en ze pakte snel haar boeken en liep naar sneep toe.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://rpgcorner.actieforum.com
Anniek.

Anniek.


Aantal berichten : 3310
Registratiedatum : 17-11-11
Leeftijd : 31

Anniek en ik <3! - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Anniek en ik <3!   Anniek en ik <3! - Pagina 2 Emptyma apr 16, 2012 11:49 am

Snape was aan het mopperen en was somber bezig met het opruimen van het lokaal.
James keek naar Lily die naar Snape ging. Hij zuchtte, dat was dan weer irritant. TOch ging hij naar buiten. Hij zou haar later wel weer zien.

Winter keek Sirius aan en glimlachte. "Bedankt." zei ze en ze begon haar spullen op te ruimen en pakte haar tas in.
Terug naar boven Ga naar beneden
Maaike
Admin
Maaike


Aantal berichten : 2384
Registratiedatum : 04-11-11
Woonplaats : Neverland

Anniek en ik <3! - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Anniek en ik <3!   Anniek en ik <3! - Pagina 2 Emptydi apr 17, 2012 12:51 am

Sirius pakte een paar spullen van hem van de grond en pakte zijn tas in. "Graag gedaan' zei hij grijnzend.

Lily keek naar Snape. 'Professor Slakhoorn heeft heus wel gezien dat je het goed gemaakt hebt' zei ze troostend.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://rpgcorner.actieforum.com
Anniek.

Anniek.


Aantal berichten : 3310
Registratiedatum : 17-11-11
Leeftijd : 31

Anniek en ik <3! - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Anniek en ik <3!   Anniek en ik <3! - Pagina 2 Emptydi apr 17, 2012 12:55 am

Winter liep met Sirius het lokaal uit. "Nou dat was weer een snelle ochtend vind je niet?" zei ze grijnzend.

James wachtte aan het eind van de gang op zijn vriend.

"Ik krijg Potter nog wel." mopperde Snape en hij keek Lily aan. "Wie denkt hij wel niet dat hij is? Dit is al de zoveelste keer.."
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Anniek en ik <3! - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Anniek en ik <3!   Anniek en ik <3! - Pagina 2 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Anniek en ik <3!
Terug naar boven 
Pagina 2 van 5Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Anniek & Steffanie
» Maaike en Anniek!
» Anniek en steffanie
» Anniek & Steff
» Sifra&Anniek

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: ORPG's :: ORPG 2 personen-
Ga naar: