Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Anniek en ik <3!

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
AuteurBericht
Maaike
Admin
Maaike


Aantal berichten : 2384
Registratiedatum : 04-11-11
Woonplaats : Neverland

Anniek en ik <3! - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Anniek en ik <3!   Anniek en ik <3! - Pagina 3 Emptydi apr 17, 2012 1:03 am

Lily zuchtte. 'Ik weet het ook niet' zei ze zacht.

Sirius lachte. 'Ja dat ging erg snel.. nu even twee uurtjes vrij.' hij grijnsde breed. Zijn rooster viel nog wel mee dit jaar!!
Terug naar boven Ga naar beneden
https://rpgcorner.actieforum.com
Anniek.

Anniek.


Aantal berichten : 3310
Registratiedatum : 17-11-11
Leeftijd : 31

Anniek en ik <3! - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Anniek en ik <3!   Anniek en ik <3! - Pagina 3 Emptydi apr 17, 2012 1:08 am

Snape had inmiddels de schade opgeruimd en pakte zijn spullen in zijn tas. "Kom je mee naar de grote zaal?" vroeg hij aan Lily. Hij glimlachte lichtjes naar haar. Nog altijd blij dat ze er was.

Winter glimlachte en keek naar Sirius. "En weet je al wat je in de heerlijke vrije 2 uren gaat doen?"
Terug naar boven Ga naar beneden
Maaike
Admin
Maaike


Aantal berichten : 2384
Registratiedatum : 04-11-11
Woonplaats : Neverland

Anniek en ik <3! - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Anniek en ik <3!   Anniek en ik <3! - Pagina 3 Emptydi apr 17, 2012 1:14 am

Lily glimlachte. 'Ja is goed' zei ze, ze was blij dat hij eindelijk weer wat normaler deed, zoals ze hem kende.

Sirius haalde zijn schouders op. 'Het is best lekker weer, dus ik wou gewoon buiten gaan zitten ofzo'
Terug naar boven Ga naar beneden
https://rpgcorner.actieforum.com
Anniek.

Anniek.


Aantal berichten : 3310
Registratiedatum : 17-11-11
Leeftijd : 31

Anniek en ik <3! - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Anniek en ik <3!   Anniek en ik <3! - Pagina 3 Emptydi apr 17, 2012 1:24 am

Winter knikte. "Je hebt gelijk, het is heerlijk weer, mag ik mee?'

Snape knikte en hij liep met haar naar de grote zaal. Af en toe begroette hij een van de zijn 'dooddoenervriendjes'. "Dus.. hoe gaat het met je?" vroeg hij aan Lily.
Terug naar boven Ga naar beneden
Maaike
Admin
Maaike


Aantal berichten : 2384
Registratiedatum : 04-11-11
Woonplaats : Neverland

Anniek en ik <3! - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Anniek en ik <3!   Anniek en ik <3! - Pagina 3 Emptydi apr 17, 2012 1:27 am

Sirius knikte. "Tuurlijk' hij glimlachte en liep met zijn tas vol spullen het lokaal uit.


Lily keek een van zijn 'vrienden' na en zuchtte, maar ze besloot zich er eventjes overheen te zetten. 'Wel oke.' zei ze en ze glimlachte. 'We mogen weer naar zweinsveld dit weekend he..' zei ze.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://rpgcorner.actieforum.com
Anniek.

Anniek.


Aantal berichten : 3310
Registratiedatum : 17-11-11
Leeftijd : 31

Anniek en ik <3! - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Anniek en ik <3!   Anniek en ik <3! - Pagina 3 Emptydi apr 17, 2012 1:33 am

Winter liep met Sirius mee naar buiten. Ze had wel zin om wat tijd met hem door te brengen. Ze kon het altijd zo goed met hem vinden.

"Ow, is dat zo?" zei Snape wat verward. "Euhm.. heb je zin om met mij te gaan?" stamelde hij vervolgens. Dit was zijn kans.
Terug naar boven Ga naar beneden
Maaike
Admin
Maaike


Aantal berichten : 2384
Registratiedatum : 04-11-11
Woonplaats : Neverland

Anniek en ik <3! - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Anniek en ik <3!   Anniek en ik <3! - Pagina 3 Emptydi apr 17, 2012 1:35 am

Lily glimlachte blij, nu werd hij echt weer zichzelf. "ja tuurlijk!' zei ze nu een stuk vrolijker.

Sirius liep naar de grote boom waar hij en James enzo altijd tegenaan zaten. Hij gooide met een plof zijn tas op de grond en rekte zich een beetje uit, na toverdranken werd hij altijd zo moe! Hij glimlachte naar Winter.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://rpgcorner.actieforum.com
Anniek.

Anniek.


Aantal berichten : 3310
Registratiedatum : 17-11-11
Leeftijd : 31

Anniek en ik <3! - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Anniek en ik <3!   Anniek en ik <3! - Pagina 3 Emptydi apr 17, 2012 1:41 am

Winter ging naast Sirius tegen de boom aan zitten en ze glimlachte. "Van mij mag de zon altijd blijven schijnen." zei ze tevreden.
Snape glimlachte opgelucht. Ze reageerde enthousiast, dat maakte hem ook blij. "Oke." zei hij tevreden. "Ik kan niet wachten."
Terug naar boven Ga naar beneden
Maaike
Admin
Maaike


Aantal berichten : 2384
Registratiedatum : 04-11-11
Woonplaats : Neverland

Anniek en ik <3! - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Anniek en ik <3!   Anniek en ik <3! - Pagina 3 Emptydi apr 17, 2012 1:48 am

Sirius ging naast haar zitten en knikte. 'Ja van mij ook wel' zei hij. 'Of nouja, ik vind sneeuw ook wel leuk hoor' hij glimlachte.

Lily glimlachte terug en liep door naar de grote zaal. Misschien kon ze dan met hem praten over zijn 'vrienden' en wat zij daar van dacht.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://rpgcorner.actieforum.com
Anniek.

Anniek.


Aantal berichten : 3310
Registratiedatum : 17-11-11
Leeftijd : 31

Anniek en ik <3! - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Anniek en ik <3!   Anniek en ik <3! - Pagina 3 Emptydi apr 17, 2012 1:55 am

Winter keek Sirius aan en lachte. "Daar heb je een punt. Sneeuw is ook leuk, waarom kan het niet gewoon tegelijkertijd?"

Snape ging aan een tafel bij de grote zaal zitten. Hij dacht na over Potter, wat kon hij doen om hem het leven zuur te maken? Nog zuurder dan Potter zijn leven gemaakt had.
Terug naar boven Ga naar beneden
Maaike
Admin
Maaike


Aantal berichten : 2384
Registratiedatum : 04-11-11
Woonplaats : Neverland

Anniek en ik <3! - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Anniek en ik <3!   Anniek en ik <3! - Pagina 3 Emptydi apr 17, 2012 1:56 am

Sirius lachte. 'Hoe zie je dat voor je? Enorm veel sneeuw maar ondertussen lekker warm?'

Lily ging aan de tafel van Griffoendor zitten en pakte wat eten, ze vroeg zich af waar Winter was.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://rpgcorner.actieforum.com
Anniek.

Anniek.


Aantal berichten : 3310
Registratiedatum : 17-11-11
Leeftijd : 31

Anniek en ik <3! - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Anniek en ik <3!   Anniek en ik <3! - Pagina 3 Emptydi apr 17, 2012 2:00 am

James had Sirius met Winter naar buiten zien gaan. Een perfecte kans om te praten met Lily. Snape was aan zijn eigen tafel gaan zitten en James ging tegenover Lily zitten. "Hej, Evers" zei hij grijnzend.

Winter glimlachte en knikte. "Uren in de sneeuw liggen zonder onderkoeld te raken." zei ze grijnzend.
Terug naar boven Ga naar beneden
Maaike
Admin
Maaike


Aantal berichten : 2384
Registratiedatum : 04-11-11
Woonplaats : Neverland

Anniek en ik <3! - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Anniek en ik <3!   Anniek en ik <3! - Pagina 3 Emptydi apr 17, 2012 2:09 am

Lily keek even op al wist ze allang wie het was. 'Hoi' zei ze niet bijster vrolijk tegen hem.

Sirius begon te lachen. "maar als sneeuw nietecht meer koud is.. dan klopt er iets niet'
Terug naar boven Ga naar beneden
https://rpgcorner.actieforum.com
Anniek.

Anniek.


Aantal berichten : 3310
Registratiedatum : 17-11-11
Leeftijd : 31

Anniek en ik <3! - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Anniek en ik <3!   Anniek en ik <3! - Pagina 3 Emptydi apr 17, 2012 2:21 am

Winter schoot ook in de lach en rolde met haar ogen. "Misschien kan je beter gewoon vergeten wat ik gezegd heb haha"

"Had je al gezien dat we van het weekend naar Zweinsveld mogen?" wilde James weten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Maaike
Admin
Maaike


Aantal berichten : 2384
Registratiedatum : 04-11-11
Woonplaats : Neverland

Anniek en ik <3! - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Anniek en ik <3!   Anniek en ik <3! - Pagina 3 Emptydi apr 17, 2012 2:28 am

Sirius grijnsde. 'Ik zal het proberen.' zei hij en hij keek rond naar alle leerlingen die langs liepen.

Lily knikte kortaf en schepte wat eten op.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://rpgcorner.actieforum.com
Anniek.

Anniek.


Aantal berichten : 3310
Registratiedatum : 17-11-11
Leeftijd : 31

Anniek en ik <3! - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Anniek en ik <3!   Anniek en ik <3! - Pagina 3 Emptydi apr 17, 2012 2:41 am

Winter grinnikte en ging in het gras liggen. Ze keek naar de blauwe lucht waar zo nu en dan een klein wolkje voorbij dreef.

James grijnsde naar haar. "Heb je zin om met mij een drankje te gaan drinken dan?" vroeg hij l
Terug naar boven Ga naar beneden
Maaike
Admin
Maaike


Aantal berichten : 2384
Registratiedatum : 04-11-11
Woonplaats : Neverland

Anniek en ik <3! - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Anniek en ik <3!   Anniek en ik <3! - Pagina 3 Emptydi apr 17, 2012 2:48 am

Sirius keek naar haar en toen gewoon rustig voor zich uit. "Wat heb je eigenlijk straks?' vroeg hij.

Lily schudde haar hoofd. 'Ik heb dan al een afspraak' zei ze.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://rpgcorner.actieforum.com
Anniek.

Anniek.


Aantal berichten : 3310
Registratiedatum : 17-11-11
Leeftijd : 31

Anniek en ik <3! - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Anniek en ik <3!   Anniek en ik <3! - Pagina 3 Emptydi apr 17, 2012 2:54 am

"Gedaanteveranderingen" zei Winter zacht terwijl ze naar de lucht bleef kijken. "Misschien leren ze me wel hoe ik in een vogel kan veranderen, dan kan ik wegvliegen."

James trok zijn wenkbrauw op. Bah, ze had zelfs een excuus. Hij herstelde zich echter snel weer en knikte. "Oke, geen probleem. Met wie dan als ik vragen mag?"
Terug naar boven Ga naar beneden
Maaike
Admin
Maaike


Aantal berichten : 2384
Registratiedatum : 04-11-11
Woonplaats : Neverland

Anniek en ik <3! - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Anniek en ik <3!   Anniek en ik <3! - Pagina 3 Emptydi apr 17, 2012 4:26 am

Sirius fronste. 'Waar zou je dan heen willen gaan?' vroeg hij.

Lily keek hem aan. 'Dat gaat je niks aan Potter' zei ze rustig.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://rpgcorner.actieforum.com
Anniek.

Anniek.


Aantal berichten : 3310
Registratiedatum : 17-11-11
Leeftijd : 31

Anniek en ik <3! - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Anniek en ik <3!   Anniek en ik <3! - Pagina 3 Emptydi apr 17, 2012 6:32 am

Winter dacht na. "Geen idee, waar de wind me brengt. Het gevoel van vrij rondvliegen, kunnen gaan waar je maar wil. Lijkt me heerlijk."

James keek haar in haar groene ogen. "Sorry dat ik zo brutaal was het te vragen." zei hij.
Terug naar boven Ga naar beneden
Maaike
Admin
Maaike


Aantal berichten : 2384
Registratiedatum : 04-11-11
Woonplaats : Neverland

Anniek en ik <3! - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Anniek en ik <3!   Anniek en ik <3! - Pagina 3 Emptydi apr 17, 2012 7:05 am

Sirius keek haar aan. 'Dat klinkt wel goed.. al zou ik niet altijd alleen willen vliegen denk ik' zei hij.

Lily keek even naar hem, ze zweeg een paar seconde en keek toen weer voor zich uit, het leek bijna alsof hij het meende ofzo.. het was anders.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://rpgcorner.actieforum.com
Anniek.

Anniek.


Aantal berichten : 3310
Registratiedatum : 17-11-11
Leeftijd : 31

Anniek en ik <3! - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Anniek en ik <3!   Anniek en ik <3! - Pagina 3 Emptydi apr 17, 2012 7:24 am

"Dat hoeft toch ook niet?" zei Winter.

James raakte kort haar hand aan, knipoogde met een glimlach en ging overeind. "Ik zal je wel met rust laten." zei hij toen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Maaike
Admin
Maaike


Aantal berichten : 2384
Registratiedatum : 04-11-11
Woonplaats : Neverland

Anniek en ik <3! - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Anniek en ik <3!   Anniek en ik <3! - Pagina 3 Emptydi apr 17, 2012 8:00 am

Sirius knikte. 'nee maar met een enorme groep lijkt me ook weer niet prettig' zei hij lachend.

Lily wou eigenlijk kwaad worden, maar ze was te verbaasd om te raegeren, wat gebeurde er nou?
Terug naar boven Ga naar beneden
https://rpgcorner.actieforum.com
Anniek.

Anniek.


Aantal berichten : 3310
Registratiedatum : 17-11-11
Leeftijd : 31

Anniek en ik <3! - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Anniek en ik <3!   Anniek en ik <3! - Pagina 3 Emptydi apr 17, 2012 8:03 am

James liep rustig weg. Hij had zo het gevoel dat deze aanpak beter bij Lily zou werken dan zijn vorige.

Winter moest lachen. "Je haalt er veel te veel bij Sirius" zei ze geamuseerd en ze gaf hem een zacht duwtje.
Terug naar boven Ga naar beneden
Maaike
Admin
Maaike


Aantal berichten : 2384
Registratiedatum : 04-11-11
Woonplaats : Neverland

Anniek en ik <3! - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Anniek en ik <3!   Anniek en ik <3! - Pagina 3 Emptydi apr 17, 2012 8:05 am

Lily keek hem verbaasd na, ze schudde even met haar hoofd, alsof ze de gedachte zo kwijt kon raken, en probeerde zich op iets anders te concentreren.

Sirius lachte. 'Ok oke, vogels, vliegen, lijkt me leuk!' zei hij en hij keek serieus.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://rpgcorner.actieforum.com
Gesponsorde inhoud





Anniek en ik <3! - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Anniek en ik <3!   Anniek en ik <3! - Pagina 3 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Anniek en ik <3!
Terug naar boven 
Pagina 3 van 5Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Anniek & Steffanie
» Maaike en Anniek!
» Anniek en steffanie
» Anniek & Steff
» Sifra&Anniek

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: ORPG's :: ORPG 2 personen-
Ga naar: