Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Kings and Queens ♔♕ // Sannie & Steff & Ruuz

Ga naar beneden 
3 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3  Volgende
AuteurBericht
feniks

feniks


Aantal berichten : 5404
Registratiedatum : 18-11-11
Leeftijd : 32
Woonplaats : The second star to the right. through to Neverland

Kings and Queens ♔♕ // Sannie & Steff & Ruuz - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kings and Queens ♔♕ // Sannie & Steff & Ruuz   Kings and Queens ♔♕ // Sannie & Steff & Ruuz - Pagina 2 Emptyma dec 24, 2012 8:20 am

Kaya keek daniel aa. En grinnikte. Nou ik kan je zeggen wat jullie dan hadden. Aangekookt eten een rommel van hier tot tokyo. Zegt ze plagend en ze dronk nog wat van haar koffie en ze glimlachte speels. En ze aas een beetje in gedachten verzonken als daniel vraagt waar gray was en ze sacht even na en dan viel haar het weer in. Hij ging weg naar buiten zei hij. Je weet tot hij altijd koffie ergens anders drinkt smorgens hij zal wel weer aant tekenen zijn. Zegt ze gerustellend tegen daniel en ze keek hem aan. En als je wilt tot hij naar huis komt moet je hem bellen. Zegt ze tegen hem.

Day keek dean aan en hij knikte. Oke ik zorg tot hijbhier komt. Zegt hij en hij ruimde zijn kopje op na de laatste slok koffie. Dan loopt hj weer door de woonkamer richtind de gan daar bleef hij staan en hjj keek dean weer aan. Half levend. Zegt hij da. Met een ondeugende gijns en hij liep weg wapens had hij al bij en hij ging naar buiten ennhij haalde de foto weer even tevoorschijn hij bekeek de jongen goed en sloeg het op in zijn geheugen en daarna liep hij richti g politie burau een maal daar ging hij wat ongemakkelijk aan de balie staan terwijl hij naar morris vroeg.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ruuz

Ruuz


Aantal berichten : 1493
Registratiedatum : 17-03-12
Leeftijd : 29
Woonplaats : Ik ben een muis in jouw voorraadkast

Kings and Queens ♔♕ // Sannie & Steff & Ruuz - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kings and Queens ♔♕ // Sannie & Steff & Ruuz   Kings and Queens ♔♕ // Sannie & Steff & Ruuz - Pagina 2 Emptyma dec 24, 2012 11:40 am

Dean grijnsde kort en stond op van zijn plek. Hij liet zijn lege bord achter in de keuken, trok zijn zwarte leren jas aan over zijn shirt en propte zijn voeten in kisten. Hij liep naar buiten, zijn kleine pistool al in zijn riem. In een kalme pas liep hij over straat terwijl hij een sigaret aanstak en al kijkend verder liep. Hij keek even naar de lucht, die zo grijs als normaal was. Hij zuchtte diep, blies een wolk rook uit en besloot Luna even te bezoeken. Hij had het gisteren niet kunnen doen omdat hij toen al vroeg in slaap gevallen was. Leider zijn was zeer vermoeiend, zeker als je die dag nog een nieuw lid kreeg en een deel van je krachten moest afstaan. Hij liep kalm verder en stampte zijn sigaret uit toen hij voor het café stond. Daarna liep hij naar binnen, vergezeld door het geluid van een rinkelend belletje. Hij liep naar de bar toe en ging aan de bar zitten, nog steeds gapend. Hij werd 's ochtends maar moeilijk wakker.

Gray liep intussen rustig over straat. Zijn ogen gingen verveeld rond terwijl hij zich probeerde te bedenken wat hij allemaal nog moest doen. Hij moest de nieuweling leren hoe hij met zijn energie moest omgaan, moest hier en daar wat onderzoek verrichten naar recente gevechten en moest nog wat informatie van de Homra eruit weten te puzzelen. Als hij zo nou maar 1, 2, 3 wist wie er allemaal bij Homra hoorden.

Agent Morrison hoorde zijn naam en liep op Day af met een rapport in zijn handen. 'Hallo, ik ben agent Morrison. Wat kan ik voor je betekenen?'
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks

feniks


Aantal berichten : 5404
Registratiedatum : 18-11-11
Leeftijd : 32
Woonplaats : The second star to the right. through to Neverland

Kings and Queens ♔♕ // Sannie & Steff & Ruuz - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kings and Queens ♔♕ // Sannie & Steff & Ruuz   Kings and Queens ♔♕ // Sannie & Steff & Ruuz - Pagina 2 Emptyma dec 24, 2012 12:16 pm

Day had het niet op politie bauros hoe vaak hij hier al had gezeten toen hij nog ee. Schofie van de straad was kon je ee. A4 blad mee vullen waarschijnlijk hier had hij dean leren kennen...of was het daarna op straat. Daar twijfelde hij soms nog wel eens over en hij hoort een stem hem uit zijn gedachten halen en hij hoorde een agent zich voor stellen wn hij haalde de kogwlhulzen uit zijn zak en legde ze op de toonbank tussen hen in. Onder zoek het op vraag van dean. Zegt hij enkel en hij keek hem aan hij wist wel wat hij er mee moest doen had dean gezegt dus liep day snel weer he bauro uit hier wilde hij weg blijven vooral van die stomme wapens van die piepos. En een maal buiten kwwk hij links en rechts hij moest een jonge vinden vinden van de scepsis... er waren twee manieren zoeken tot je een ons weegde of een gevecht starten dan kwamen altijd wel bende lede. Kikken normaal gezien. En hij begon te lopen hij had zoekwn gekozen voor nu misschien veranderde hij dadelijk nog.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ruuz

Ruuz


Aantal berichten : 1493
Registratiedatum : 17-03-12
Leeftijd : 29
Woonplaats : Ik ben een muis in jouw voorraadkast

Kings and Queens ♔♕ // Sannie & Steff & Ruuz - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kings and Queens ♔♕ // Sannie & Steff & Ruuz   Kings and Queens ♔♕ // Sannie & Steff & Ruuz - Pagina 2 Emptyma dec 24, 2012 12:42 pm

Gray pakte op een gegeven moment zijn zwarte schetsboekje en bleef voor een momentje staan om erdoor te bladeren. Hij had een paar schetsen van Homra-leden in het boekje staan. Ze waren snel getekend, maar je kon degene nog prima herkennen. Hij wist van de ene dat hij nogal koppig was, van de andere dat hij de King was en van een ander lid wist hij dat diegene bijna nooit buiten was. Er stonden nog een paar leden in zijn boekje, maar van die leden wist hij vrij weinig. Hij zuchtte, stopte zijn schetsboekje dan in de binnenzak van zijn jas en wou doorlopen, tot hij tegen iemand aan botste. 'Oh, sorry. Ik zag u niet.' zei hij vlug.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sanne

Sanne


Aantal berichten : 2521
Registratiedatum : 24-11-11
Leeftijd : 29
Woonplaats : Phantasia

Kings and Queens ♔♕ // Sannie & Steff & Ruuz - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kings and Queens ♔♕ // Sannie & Steff & Ruuz   Kings and Queens ♔♕ // Sannie & Steff & Ruuz - Pagina 2 Emptyma dec 24, 2012 12:44 pm

Oke ik verander mijn rol een beetje. De naam is niet meer Daniel maar Lavi en hij ziet er ook uit als Lavi van D-Gray Man. (zoek maar even op, mijn tab doet raar als ik een link wil posten.. )
en ik ga nu een bericht typen Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks

feniks


Aantal berichten : 5404
Registratiedatum : 18-11-11
Leeftijd : 32
Woonplaats : The second star to the right. through to Neverland

Kings and Queens ♔♕ // Sannie & Steff & Ruuz - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kings and Queens ♔♕ // Sannie & Steff & Ruuz   Kings and Queens ♔♕ // Sannie & Steff & Ruuz - Pagina 2 Emptyma dec 24, 2012 12:50 pm

Day voelde hoe iemand tegen hem aanbodste en hij voelde een zelf gemaakt mesje van glas prikken tegen zijn eigen zij terwijl de jongen zich verontschuldigde. Geef niks. Zegt day kort en krachtig maar dan ziet hij de jongen en als bij donderslag herkent hij hem van op de fotk hij keek rond en zag bijna niwmand op straat en hij greep de jonge. Bij een kraag die ouder da. Hem was misschien en hij duwde hem hart handig de steeg in. Nee maar een scepis. Zegt hij da. Valser dan net en hij haalde een glazen mesje ui zijn schoen die hjj in een ha d pakte die licht verbonden was met verband anders haalde hij zich zelf meteen ppen en dat was niet de bedoeling en hij viel hem weer aan.

Ik schrok menkapot net ik denk wat is dit....een stalker die op het forum zit weer ik zoem in en toen zag ik tot het sannie was XD
Terug naar boven Ga naar beneden
Sanne

Sanne


Aantal berichten : 2521
Registratiedatum : 24-11-11
Leeftijd : 29
Woonplaats : Phantasia

Kings and Queens ♔♕ // Sannie & Steff & Ruuz - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kings and Queens ♔♕ // Sannie & Steff & Ruuz   Kings and Queens ♔♕ // Sannie & Steff & Ruuz - Pagina 2 Emptyma dec 24, 2012 1:04 pm

Luna was druk bezig geweest met zo veel mogelijk klaar te zetten voordat het echt druk zou worden. Als het goed is zou ze zo gelukkig versterking krijgen, anders lukte het haar echt niet. Ze had het bordje van de oude dame weg gehaald en het kopje nog een keer gevuld met koffie toen ze dat vroeg. Luna had net de tekening van de mysterieuze jongen op het prikbord gehangen, bang dat hij zou kreukelen, en een nieuw nummer op gezet bij de jukebox toen ze de bel van de deur hoorde. Ze keek op en zag dat Dean naar binnen liep. Ze zag hoe hij naar de bar liep en op een kruk ging zitten. Ze liep weg bij de jukebox toen die het nieuwe nummer begon te spelen en liep naar de bar. Ze ging tegenover Dean staan. ' Laat me raden, een sterke koffie met suiker.' Ze glimlachte vrolijk naar hem. 'Morgen sir. Hoe gaat het?' Ze wist heel goed wat iedereen uit de clan graag dronk dus het was niet meer nodig dat ze zeiden wat ze wilde. Ze begon al met het zetten van een nieuwe bak sterke koffie. Lang leve machines waar je de sterkte op kon instellen in plaats van dat ze voor elke sterkte een nieuwe kan koffie moest maken. Ze leunde op haar ellebogen en keek Dean recht aan. 'Wat brengt jou op deze mooie ochtend, bij dit oude, nog bijna lege cafe?' Ze keek haar baas nieuwsgierig aan.

Lavi keek Kaya gekwetst aan toen die zei dat ze waarschijnlijk aangebrand eten hadden en een rotzooi in het hele huis. 'Ook mannen kunnen best netjes zijn hoor Kaya.' protesteerde hij. 'Je weet zelf ook heel goed dat, als je het vraagt, we je helpen met het huishouden en het dan ook nog goed en grondig gebeurt.' Hij lachte schijnheilig naar haar. Dan schud hij zijn hoofd. 'Even zonder gekkigheid. We kunnen best voor ons zelf zorgen, maar jij kan het gewoon beter. Jij bent een dame.' Hij at het laatste stuk ei en legde zijn bestek op het bord. 'Dat was echt heerlijk. Dankje Kaya.' Hij hoorde haar zeggen waar ze vermoede dat Gray was en dat hij maar moest bellen als hij wilde dat Gray naar huis kwam. Dat was dan ook precies wat hij ging doen. Lavi haalde zijn pda tevoorschijn en toetste het nummer van Gray in. Met een fotografisch geheugen als hij gebruikte hij zijn telefoonboek maar amper. Tenzij het een nummer was dat hij echt maar amper belde. Lavi drukte op de groene hoorn en hielt het toestel bij zijn oor. Hij hoorde hem overgaan en wachtte geduldig af tot Gray zou opnemen. Nou geduldig? Hij tikte met zijn vingers op het tafelblad.

ja hij deed raar dus heb meteen de links weg gehaald Wink
rustig maar, niets aan de hand. Mijn tablet flipte alleen een beetje...
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks

feniks


Aantal berichten : 5404
Registratiedatum : 18-11-11
Leeftijd : 32
Woonplaats : The second star to the right. through to Neverland

Kings and Queens ♔♕ // Sannie & Steff & Ruuz - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kings and Queens ♔♕ // Sannie & Steff & Ruuz   Kings and Queens ♔♕ // Sannie & Steff & Ruuz - Pagina 2 Emptyma dec 24, 2012 1:16 pm

This gelukkignop gelost
----

Kaya keek levi aan. Ik weet tot ik het jullie maar hoef te vragen maar ik doe het graaf zelf. Zegt ze eerljjk tegen hem. Ze was ook wel echt een dame en soms bijna ee. Moeder. Maar ze vroeg ook geregeld of de jongens de af wss dede. Maar de rest was echt haad domein...nou en wapens schoonmaken liet ze ook aan de jongens over dat kon zei totaal niet wel schieten heel precies van ver af va. Dicht bij was ze geen ster. En ze pakte het bord weg terwjjl ze nog wat asnt na denken was en legde hem in de gootsteen dat was weer afwas voor later. En ze zag dan tot levi aant bellen was ze zou wachten op het antwoord van gray en dan snel even de douce in gaan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ruuz

Ruuz


Aantal berichten : 1493
Registratiedatum : 17-03-12
Leeftijd : 29
Woonplaats : Ik ben een muis in jouw voorraadkast

Kings and Queens ♔♕ // Sannie & Steff & Ruuz - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kings and Queens ♔♕ // Sannie & Steff & Ruuz   Kings and Queens ♔♕ // Sannie & Steff & Ruuz - Pagina 2 Emptyma dec 24, 2012 1:45 pm

Laaaaviiii <3
---

Gray wou net rustig verderlopen, helemaal niets-vermoedend, tot hij plots een ruk aan zijn kraag voelde. Hij keek verrast op en werd voor hij het zich realiseerde een steeg in getrokken. Hij fronste en keek de jongen kil aan. Dit moest wel iemand van Homra zijn. Gray rechtte zijn rug slechts en trok zijn kraag goed, voor hij opnieuw naar de jongen keek. 'Homra, zeker? My, my, je treft me op een zeer slecht moment, jochie.' zei hij licht spottend terwijl hij de jongen nauwlettend volgde. Hij zag het glazen mes en sprong vlug weg voor diens aanval. Het mes maakte een kleine snee op zijn wang, maar de pijn negeerde Gray. Hij verzamelde zijn magie en wierp een blauwe magiestoot op Day af. Daarna rende hij op hem af en verzamelde zijn magie in zijn benen, waarna hij naar Day trapte. Doordat hij zijn magie op zijn bene gefocust had, zou de trap tien keer harder aan komen.

Dean glimlachte naar Luna en knikte goedkeurend toen ze zijn bestelling al opnam voor hij ook maar wat zei. 'Je kent me te goed.' zei hij en streek zijn haar wat vermoeid naar achteren, voor hij zich opnieuw op Luna richtte en haar ook goedemorgen zei. Hij liet zijn hand weer op de bartafel zakken en richtte zich tot Luna, die hem vroeg wat hij hier deed. 'Oh, slechts een babbeltje maken, sinds ik gisteren absent was... Nog iets vernomen van Scepter?' De laatste zin sprak hij uit in een zachtere toon.
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks

feniks


Aantal berichten : 5404
Registratiedatum : 18-11-11
Leeftijd : 32
Woonplaats : The second star to the right. through to Neverland

Kings and Queens ♔♕ // Sannie & Steff & Ruuz - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kings and Queens ♔♕ // Sannie & Steff & Ruuz   Kings and Queens ♔♕ // Sannie & Steff & Ruuz - Pagina 2 Emptyma dec 24, 2012 8:14 pm

Tja had je niet tegen me aan moeten lopen. Bijt day hem toe en hij ontweek de straal makkelijk en hij rende oo gray af klaar om weer uit te halen. Maar dan merkt hij tot fray ook aanvalt en hij kon niet meer ontwijken en hij voelt een trap in zjjn zei waarna hij dubbel klop en verder op tegen de vuilnis bakken aan vliegt. Day was even versuft. Hij had iets gedaan met magie waardoor die trap sterker was geworden en hij stond hoestent op en hij heold een ha d tegen zijn pijnlijke zei dan kikkt hij gray aan. En hij gaat weer recht staan waarna hij zelf eerst een rode magie straal af vuurt n dan weer naar gray toe rent e. Hij had nog een mesje geteokken en hij viel hem met 2 aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ruuz

Ruuz


Aantal berichten : 1493
Registratiedatum : 17-03-12
Leeftijd : 29
Woonplaats : Ik ben een muis in jouw voorraadkast

Kings and Queens ♔♕ // Sannie & Steff & Ruuz - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kings and Queens ♔♕ // Sannie & Steff & Ruuz   Kings and Queens ♔♕ // Sannie & Steff & Ruuz - Pagina 2 Emptyma dec 24, 2012 10:34 pm

Gray keek Day,even na, die tegen een stel vuilnisbakken aan vloog. Hij keek even vlug in zijn mini-tekenblok, maar zag geen tekening van hem erin staan. Gek, terwijl hij het gevoel had dat hij hem eerder wel had gezien. Misschien was hij hem vergeten te tekenen. Nu ging hij dat zeker doen, sinds dit een Homra-lid was. Hij stopte zijn tekenblok vlug weg en stuurde een blauwe golf op de rode straal af. De twee magiesoorten knalden tegen elkaar op en verdwenen in een vlaag van paars. Gray ontweek zijn mesaanvallen, verzamelde zijn magie in zijn vuisten en viel hem aan met vlugge vuistaanvallen. Intussen hoorde hij zijn mobieltje, maar hij kon nu niet opnemen.
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks

feniks


Aantal berichten : 5404
Registratiedatum : 18-11-11
Leeftijd : 32
Woonplaats : The second star to the right. through to Neverland

Kings and Queens ♔♕ // Sannie & Steff & Ruuz - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kings and Queens ♔♕ // Sannie & Steff & Ruuz   Kings and Queens ♔♕ // Sannie & Steff & Ruuz - Pagina 2 Emptyma dec 24, 2012 10:45 pm

Day merkte tot deze jongen nogal sterk was en hij ontweek al zijn aanvallen. Had daarom dean hem naar deze gestuurt of had dean deze nog nooit zien vechten. Maar lang stond hij er niet bij stil en hij wos allen aanvallen net op tijd te ontwijken. Het scheelde wel niet veel. Dan pakt day een vuilnis bak en gooit die naa de jongen toedie kon hij moeilijk antwjjken en vervolgens gooit hij neg twee glasen messen naar hem toe waaena hij zelf ook uit haalt met een vuist als hij dichter bij is gerend.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ruuz

Ruuz


Aantal berichten : 1493
Registratiedatum : 17-03-12
Leeftijd : 29
Woonplaats : Ik ben een muis in jouw voorraadkast

Kings and Queens ♔♕ // Sannie & Steff & Ruuz - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kings and Queens ♔♕ // Sannie & Steff & Ruuz   Kings and Queens ♔♕ // Sannie & Steff & Ruuz - Pagina 2 Emptyma dec 24, 2012 11:17 pm

Gray merkte dat deze jongen redelijk bedreven was in vechten. Hij kon hem niet raken met zijn vuisten, terwijl hij meerdere Homra-leden zo wel wist uit te schakelen. Bleek dat deze net wat sterker was. Hij trapte de prullenbak weg toen dat ding op hem afvloog, maar de messen merkte hij net wat later op. Een mes boorde zich in zijn schouder en de andere schoot langs zijn zij. Hij liet een zachte kreet van pijn hoorde en deinsde wat achteruit, zijn ene hand in zijn zij en de andere op het glasstuk. Hij keek even kwaad en hijgend naar Day en trok.toen het glazen mes uit zijn schouder, dat hij tegen de grond smeet. Hij probeerde zich iets te bedenken terwijl hij zijn mobieltje probeerde te pakken, mar een inktpotje tegen kwam in zijn zak. Toen kreeg hij een idee. Met zijn duim plopte hij het dropje van het flesje. 'Zeg, Homraatje. Hou je van kunst?' En hij gooide de inkt recht in zijn ogen en gezicht. Daarna probeerde hij hem een knietje te geven en een kopstoot, allebei versterkt door magie.
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks

feniks


Aantal berichten : 5404
Registratiedatum : 18-11-11
Leeftijd : 32
Woonplaats : The second star to the right. through to Neverland

Kings and Queens ♔♕ // Sannie & Steff & Ruuz - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kings and Queens ♔♕ // Sannie & Steff & Ruuz   Kings and Queens ♔♕ // Sannie & Steff & Ruuz - Pagina 2 Emptyma dec 24, 2012 11:27 pm

Day moest het de jingen echt na geven hij kon goed tegen zijn onverwachte aanvallen maar niet tegen alles. En hij zag tot hij gewond was en hij gi g wat dichter bij waakzaam klaar om weer aan te vallen en hij lette op iederen beweging maar da. Zegt hij iets over ku st wat had ku st hier mee te maken. Maar da. Gooit hij iets naar hem en dat kletst in zijn ogen en gezicht en hij besefte tot het inkt was en hij kon niks meer zien. En dan voelt hij een knietje en een kopstoot bij knietje hoeste hij even maar door de kopstoot versterkt door magie slaakte hij een korte kreet waarna hij op de grond belande. Het duizelde hem en hij legde eennhand op zijn hoofd en dan bedenkt hij tot die jongen er nog is en hij stuurt verschillende rode stralen in het rond. Hopent hem te raken wa t hij zag niks.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ruuz

Ruuz


Aantal berichten : 1493
Registratiedatum : 17-03-12
Leeftijd : 29
Woonplaats : Ik ben een muis in jouw voorraadkast

Kings and Queens ♔♕ // Sannie & Steff & Ruuz - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kings and Queens ♔♕ // Sannie & Steff & Ruuz   Kings and Queens ♔♕ // Sannie & Steff & Ruuz - Pagina 2 Emptyma dec 24, 2012 11:36 pm

Gray bleef licht hijgend staan, half dubbelgeklapt door de pijn. De wond in zijn zij bloedde flink door. Zijn hele hand zag al rood van het bloed, net als een heel stuk van zijn jas. Hij keek opnieuw naar Day en kon zich nu niet laten verslaan. Hij smeet het inktpotje tegen de grond en bereidde zich voor op een aanval, maar het duizelde hem even waardoor hij niet snel genoeg kon reageren. Hij vloog tegen een muur op en viel tegen de grond. Hij hoestte even, kwam weer overeind en haalde zijn mobiel tevoorschijn. Hij drukte een toets in, wat als sneltoets diende om naar Lavi een bericht te sturen. Hij typte snel "Help" in. Hopelijk konden ze hem zo komen helpen, als hij dit nog volhirld dan.
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks

feniks


Aantal berichten : 5404
Registratiedatum : 18-11-11
Leeftijd : 32
Woonplaats : The second star to the right. through to Neverland

Kings and Queens ♔♕ // Sannie & Steff & Ruuz - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kings and Queens ♔♕ // Sannie & Steff & Ruuz   Kings and Queens ♔♕ // Sannie & Steff & Ruuz - Pagina 2 Emptyma dec 24, 2012 11:47 pm

Day hoorde tot het raak was e. Hij krabbelde snel overeind en hij wreef een hwle tijd in zijn ogen en hij wist pas na een tijdje door het wrijven weer wat tw kunnen zien. En hij keek rond hij zag nog wazig maar wel genoeg en hij pakte een stuk touw uit zijn zak en hij liep naar de jongen toe hij pakte de telefoon af en stopte hem in zijn eigenzak en hij draaide de jongen har handig om en bond zijn polsen vast en dan geeft hij hem een hrde slag tegen zijn hoofd om hem bewusteloos te maken en daarna tilt hij hem op en hij begon snel terug te lopen naar hun huis in de tussentijd smste hij dean. Hebbes...moet alleen verzorgt worden anders gaat hij dood. Antwoorde hij nog. En daarna ging hij door naar huis een maal daar aangekomwn koos hijeen kamer waar geen wapens lagen nameljjk de bad kamer en legde hem daar ol de vloer neer .
Terug naar boven Ga naar beneden
Sanne

Sanne


Aantal berichten : 2521
Registratiedatum : 24-11-11
Leeftijd : 29
Woonplaats : Phantasia

Kings and Queens ♔♕ // Sannie & Steff & Ruuz - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kings and Queens ♔♕ // Sannie & Steff & Ruuz   Kings and Queens ♔♕ // Sannie & Steff & Ruuz - Pagina 2 Emptyma dec 24, 2012 11:51 pm

Luna grinnikte. 'Nee, jullie komen hier te vaak en bestellen altijd het zelfde.' Een kleine ping van de machine deed haar informeren dat de koffie klaar was. Ze draaide zich om en pakte het kopje wat ze voor Dean neer zette. Hij zag er vermoeid uit vond ze. Zeker een zware nacht gehad. Ze nou er nu niet naar vragen maar wel als ze een keertje thuis was. Ze grinnikte. 'Een babbeltje, ja natuurlijk, bij jou zit er alleen altijd iets achter.' Ze schudde haar hoofd verslagen toen ze zijn vraag hoorde. ' Helemaal niets.' Ze liep naar de koffie machine en schonk voor zichzelf nog een kopje in. 'Helemaal niets. Gister bij de nacht dienst niet en nu ook weer niet.' zei ze bedachtzaam. Het enige wat ze apart had gevonden was het feit dat die jongen haar maar aan had blijven staren net. Was vast voor de tekening geweest. Niets meer. Dus ze begon maar niet over hem. 'Sorry Dean, je weet dat ik het probeer, maar soms is er gewoon niets aan informatie te verkrijgen.' Ze keek hem rustig aan. Hij moest wel snappen dat ze er niets aan kon doen.

Lavi tikte ongeduldig met zijn vingers op het tafelblad. 'Kom op Gray. Waarom neem je nou niet op?' mompelde hij lichterlijk geïrriteerd. Het was niets voor Gray om niet op te nemen als hij belde. Lavi keek naar Kaya toen het mobiele toestel van Gray op zijn antwoordapparaat schoot. 'Hij neemt niet op.' zei hij duidelijk verbaast. 'Waar zei je dat hij altijd wat ging drinken?' vroeg hij aan Kaya terwijl hij al bijna in de gang stond om zijn jas aan te doen. Hij zou Gray vinden. Als die in gevaar was zou hij hem te hulp schieten, hopend dat het niet telaat zou zijn. Maar Gray was een taaie. Die redde het wel in een gevecht. Dan hoort hij een pingeltje wat erop duidde dat hij een bericht binnen kreek. Haastig pakte Lavi zijn pda en keek op het scherm. 'Kaya, spullen pakken en mee komen.' zei hij snel en voordat ze ook maar kon tegen stribbelen was Lavi al naar buiten gerend.




wat ok wel leuk is als ze de opslagruimte van het cafe van Luna gebruiken zodat de Scepter er niet achter komt waar ze wonen. Alleen flipt Luna hem dan wel omdat ze natuurlijk klanten heeft Razz
zorgt wel voor een leuke situatie. Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks

feniks


Aantal berichten : 5404
Registratiedatum : 18-11-11
Leeftijd : 32
Woonplaats : The second star to the right. through to Neverland

Kings and Queens ♔♕ // Sannie & Steff & Ruuz - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kings and Queens ♔♕ // Sannie & Steff & Ruuz   Kings and Queens ♔♕ // Sannie & Steff & Ruuz - Pagina 2 Emptydi dec 25, 2012 12:10 am

Jah dat is geweldig sannie.
---

Day kwam met de jongen van de sepsis binnen hij wist tot de baas van luna nu nooit hier was daar was het te vroeg voor en hem thuis verstoppen was vragen voor problemen in hun o zo kliene huisje. E. Hij liep naar de bar toe. Luna je moet hwm hier verbergen en wel nu we hebben niet veel tijd hij heeft iemand ewn berichtje gestuurt ze weten dus met andere woorden tot wij hem hebben. Zegt hij zachtjes maar dringen en hij keek de kroeg rond en dan merkt hij dean pasnop en hij keek hem even verbaast as. E. Da. Naar luna af wachten. Nou... vraagt hij al wist hij tot luna alles behalve blij met hem ging zijn.

Kaya keek toe en zij zelf begon zich nu ook wel wat zorgen te make. Waarom nam gray niet oo normaal deed hij da altijd tenzij hij in een gevecht zat. E. Da. Hoort ze tot se moet mee komen ze gooit een la open en pakt er 2 pistolen uit en die deed ze i. Haar broek en ze rende de gan op griste haar jas van de kapstok en dan rend ze lavi achter na. Ze moesten hem helpen en snel want gray vroeg niet snel hulp dus dan was er degelijk wel wat aa. De hand.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ruuz

Ruuz


Aantal berichten : 1493
Registratiedatum : 17-03-12
Leeftijd : 29
Woonplaats : Ik ben een muis in jouw voorraadkast

Kings and Queens ♔♕ // Sannie & Steff & Ruuz - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kings and Queens ♔♕ // Sannie & Steff & Ruuz   Kings and Queens ♔♕ // Sannie & Steff & Ruuz - Pagina 2 Emptydi dec 25, 2012 12:41 am

Gray was al bezig met magie te verzamelen in zijn vuisten, maar Day bleek in een betere toestand dan hem. Zijb mobieltje werd afgepakt en net toen hij hem een klap wou verkopen, werd hij tegen de muur geduwd. 'Laat me los!' snauwde hij hijgend en stribbelde tegen, maar zijn polsen werden al vastgebonden. Hij zuchtte diep en hoopte dat ze hem snel zouden komen helpen. Normaal faalde hij nooit, maar deze keer wel, vooral door de wond in zijn zij. Hij voelde een klap tegen zijn hoofd en het werd zwart voor zijn ogen.

Dean zat nog aan de bar bij Luna en grijnsde. 'Dat is waar.' zei hij en wreef even in zijn ogen. Hij bedankte haar voor het kopje koffie en nam er rustig een slok van. Hij luisterde naar Luna toen ze sprak. Geen informatie dus. Best jammer, maar op zich konden ze hun informatie wel uit de jongen krijgen die Day moest zien mee te nemen. 'Geeft niet, dat begrijp ik.' zei hij en voelde zijn pda trillen. Hij haalde het uit zijn zak, drukte op het bericht-icoontje en las Day's bericht. Hij grijnsde even, trots op Day. Hij wou net iets terugsturen, tot Day het cafe binnenkwam met de Scepter-jongen. Dean veerde van zijn plek. 'Je hebt hem! Goed gedaan, Day. Maar uh... Denk je niet dat dit er wat vreemd uitziet...?'
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks

feniks


Aantal berichten : 5404
Registratiedatum : 18-11-11
Leeftijd : 32
Woonplaats : The second star to the right. through to Neverland

Kings and Queens ♔♕ // Sannie & Steff & Ruuz - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kings and Queens ♔♕ // Sannie & Steff & Ruuz   Kings and Queens ♔♕ // Sannie & Steff & Ruuz - Pagina 2 Emptydi dec 25, 2012 12:58 am

Day keek van dean het cafetje rond en zag een paar mensen vreemd naar hem kijken. Sorry moet alleen even hier tusse. Door zegt hij terwijl hij een toneelstje begon i. Zijn hoofd en hij keek luna aan en ging de keuken in. En hij deed de achter deur daar open en sloeg hem even later dicht zodat de gasten zouden denken tot hij weg was maar hij had tich schade veroorzaakt het zou de ronde gaan tot hij hier binnen was geweest met een gewonde jongen en de achteruitgang had gebruikt om weg te komen. En hij keek naar dean en hij stuurde hem ee. Smsje kom naar achter deur nu. En hij wachte tot hij zou komen. Hij moest hem helpen de jonge bloede nameljkk.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sanne

Sanne


Aantal berichten : 2521
Registratiedatum : 24-11-11
Leeftijd : 29
Woonplaats : Phantasia

Kings and Queens ♔♕ // Sannie & Steff & Ruuz - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kings and Queens ♔♕ // Sannie & Steff & Ruuz   Kings and Queens ♔♕ // Sannie & Steff & Ruuz - Pagina 2 Emptydi dec 25, 2012 3:17 am

Luna slaakte bijna een gil van angst maar wist zich nog net in te houden. Ze wierp Day een kwaade blik toe en zag dat hij snel de keuken in haaste. Ze keek meteen om naar Dean. 'Ik hoop dat die jongen me niet heeft herkent.' Siste ze zachtjes. 'Anders ben ik namelijk mijn dekmantel kwijt. Die knul zat vanochtend in het cafe. Dus als hij een link legt tussen mij en jullir dan gaat hij vermoeden dat ik een Horma ben. Dan kan je je info wel vergeten Dean. Ze liep weg achter de balie, begon zich te verontschuldigen bij de gasten die door Day gestoord waren en nam haastig bestellingen op. Ze liep terug naar de bar en begon ze klaar te maken nadat ze Dean nog een boze blik had toe geworpen.

Terwijl Lavi door de straten van de stad rende keek hij achterom. 'Weet jij het cafe te vinden waar hij altijd wat gaat drinken in de ochtend?' Als hij dat van alle leden moest gaan onthouden zou zijn hoofd ontploffen. Dus dat heeft hij lang geleden al opgegeven. Hij rende ondertussen door richting het cenyrum van de stad. Alle kroegen en cafees waren daar dus noest deze hier ook zijn. Hij wilde bij het begin beginnen en vandaar uit gaat zoeken naar zijn volger.

Heb een super grote en mooie puzzel gekregen dus als ik lang niet reageer ben ik daar mee bezig. (A)
Daarnaast is het kert en vinden mijn ouders het niet leuk als ik continu achter de pc zit geplakt..
Terug naar boven Ga naar beneden
Ruuz

Ruuz


Aantal berichten : 1493
Registratiedatum : 17-03-12
Leeftijd : 29
Woonplaats : Ik ben een muis in jouw voorraadkast

Kings and Queens ♔♕ // Sannie & Steff & Ruuz - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kings and Queens ♔♕ // Sannie & Steff & Ruuz   Kings and Queens ♔♕ // Sannie & Steff & Ruuz - Pagina 2 Emptydi dec 25, 2012 6:13 am

Dean keek Luna ontzet aan. 'He, het was niet mijn idee om hem hier te brengen!' zei hij verontwaardigd toen hij haar boze blik zag. Hij stond op van zijn plek en keek Day even na voor hij naar buiten liep en even om het gebouw heen liep, recht naar de achterkant. Hij stopte bij Day en de jongen en knirlde bij hem neer. 'Wat heb je op je gezicht, Day? Het lijkt alsof er een inktvis op je heeft gezeten.' zei hij terwijl hij Gray's bloedende wond bekeek. Het was geen fijne wond en ook geen oppervlakkige. Hij veegde het bloed weg met een doekje dat hij uit de binnenzak van zijn jas viste en drukte het doekje goed op de wond, zodat het bloeden gestelpt zou worden. Gelukkig had Dean altijd medische spullen bij zich. Die zaten allemaal in de diverse binnenzakken van zijn jas. Hij verbond de wond oppervlakkig, omdat het nou niet zo was dat hij hem helemaal wou verzorgen. Hij bleef iemand van Scepter. 'Zo, nu gaat hij in ieder geval niet dood.' zei Dean en stopte zijn spullen weg. Hij keek even of Gray wapens had, maar vond er geen. 'Heb je zijn wapens al afgepakt ofzo?' vroeg hij terwijl hij zijn mini-tekenblok vond en er wat doorheen bladerde. Hij fronste toen hij de tekeningen van hun leden zag en nog wat andere random tekeningen. 'Dit moet weg, gelijk.' zei hij en verbrandde het boekje.
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks

feniks


Aantal berichten : 5404
Registratiedatum : 18-11-11
Leeftijd : 32
Woonplaats : The second star to the right. through to Neverland

Kings and Queens ♔♕ // Sannie & Steff & Ruuz - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kings and Queens ♔♕ // Sannie & Steff & Ruuz   Kings and Queens ♔♕ // Sannie & Steff & Ruuz - Pagina 2 Emptydi dec 25, 2012 6:51 am

day wachte geduldig en keek op toen dean binnen kwam en hij keek wat beschaamd weg hij wist tot hij hier eigelijk niet heen had moeten komen maar hun schuilplek was ook niet de goede plek. En hij keek op toen hij zei van zijn gezicht en hij vloekte en wreef door zijn gezicht. Dat joch gooide inkt naar me...dat had een actie van mij kunnen zijn weetje. Zegt hij en hij stond op maakte een doekje nat bij de kraan n begon zijn gezicht schoon t maken terwijl dean de wond verzorgde. Dat ko. Hij niet waarom wist hij net misschien geen gedult of zo. Dan hoort hij een volgende vraag en hij goode he doekje weg en keek dean aan met een schuin hoofd en ging met een hand door zijn hoofd. Nee nie gedaan maar hij voch volgens mij niet me wapens alleen met magie afgezien van de inkt. Maar ik heb wel dit. Zegt hij half nadenkent en hij gooit de mobile van gray naar dean toe. Hij keek er naar hij wist niet wat dat wss maar het intreseerde hem ook weinig en hij gi g tegen de muur aa. Staan. Hij kan hart trappen. Zegt hij dan en wreef over zijn pijnlijke zei.

Kaya rende met lavi mee en keek rond. Als ik eerlijk ben gaat hij meestal naar verschillende cafe's zodat de homdas hem niet zullen op wachten ergens. Zegt ze en ze keek met een frons rond. We kunnen het best kijken eerst waar het niet druk is en lopen de markt gewoon af. Of je moet hem bellen en luisteren waar het geluid vandaan komt als je denkt tot iwmand wat achter houd in de cafe. Vervolgt ze al snel en ze keek bezorgt naar lavi
Terug naar boven Ga naar beneden
Ruuz

Ruuz


Aantal berichten : 1493
Registratiedatum : 17-03-12
Leeftijd : 29
Woonplaats : Ik ben een muis in jouw voorraadkast

Kings and Queens ♔♕ // Sannie & Steff & Ruuz - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kings and Queens ♔♕ // Sannie & Steff & Ruuz   Kings and Queens ♔♕ // Sannie & Steff & Ruuz - Pagina 2 Emptydi dec 25, 2012 7:17 am

Dean lachtte slechts. 'Ah, verdrietig omdat hij je mogelijke act heeft afgepakt?' vroeg hij met een grijns terwijl hij naar wapens zocht maar er geen vond. Hoe vocht hij dan? Alleen met magie? Nou vocht hij zelf ook zonder wapens, maar hij was een King dus hij kon zich dat veroorloven. Hij knikte toen Day zijn vraag beantwoordde en ving Gray's mobiel op. Hij keek even naar het ding en stopte het in zijn zak. Misschien dat hij wat kon vinden in zijn berichten. Hij wou verder zoeken, tot Gray licht begon te kreunen en zijn ogen opende. Hij knipperde even vaag, maar zag toen Dean's gezicht en schoot overeind. 'Jij...!' begon hij en zag Day toen bij hem staan. 'Wat moeten jullie van me?' snauwde hij naar ze.

---
Ze willen informatie xP
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks

feniks


Aantal berichten : 5404
Registratiedatum : 18-11-11
Leeftijd : 32
Woonplaats : The second star to the right. through to Neverland

Kings and Queens ♔♕ // Sannie & Steff & Ruuz - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kings and Queens ♔♕ // Sannie & Steff & Ruuz   Kings and Queens ♔♕ // Sannie & Steff & Ruuz - Pagina 2 Emptydi dec 25, 2012 7:28 am

Day pakte het doekje en gooide het naar dean zijn hoofd. En hij keek daarna toen hij hem controleerden. En hij zag hem de mobile weg stopen en hij wist tot hij hem later controleerde en hij bleef rustig kijken soms bleef hij op de achtergrond zeker als er een gevangende was. En hij liep naar de jongen toe en hij knielde bij hem neer en bekeek gray even toen hij merkte wat er gaande was en dan vroeg hij wat ze van hem wilde. Ik kan het heel makkelijk vragen...ennjij geeft makkelijk antwoord dan blijf ik viendelijk zo niet. Zegt day en hij duwde hwwl even niet hart tegen de wond aan om het duidelijk te maken. Day kon nogal harteloos zijn dit was zoon moment. Waar wonen jullie. Vraagt hij en hij wist tot dean altijd soor had wanneer iemand loog hij wist ook altijd wanneer hij loog. En hij keek de jongen met een schuinhoofd aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Kings and Queens ♔♕ // Sannie & Steff & Ruuz - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kings and Queens ♔♕ // Sannie & Steff & Ruuz   Kings and Queens ♔♕ // Sannie & Steff & Ruuz - Pagina 2 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Kings and Queens ♔♕ // Sannie & Steff & Ruuz
Terug naar boven 
Pagina 2 van 3Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Kings and Queens ♔♕
» Kings & Queens
» anniek, ruuz en steff orpg
» SANNIE & STEFF
» ruuz & steff

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: ORPG's :: ORPG 3 personen-
Ga naar: