Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Kings and Queens ♔♕ // Sannie & Steff & Ruuz

Ga naar beneden 
3 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3
AuteurBericht
Ruuz

Ruuz


Aantal berichten : 1493
Registratiedatum : 17-03-12
Leeftijd : 29
Woonplaats : Ik ben een muis in jouw voorraadkast

Kings and Queens ♔♕ // Sannie & Steff & Ruuz - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kings and Queens ♔♕ // Sannie & Steff & Ruuz   Kings and Queens ♔♕ // Sannie & Steff & Ruuz - Pagina 3 Emptydi dec 25, 2012 7:43 am

Dean bleef slechts op zijn plek staan terwijl Day het al overnam. Hij wist dat Day dit goed kon. Hij kon soms nogal harteloos zijn en dat werkte goed bij ondervragingen. Dean sloeg zijn armen slechts over elkaar en leunde tegen een tafel, terwijl hij Gray nauwlettend in de gaten hield.

Gray hoorde wat Day zei en wou hem daarom even spottend uitlachen. Niet dat hij dat deed. Hij vond het grappig dat de jongen dacht dat hij zomaar antwoord zou geven. Hij was van Scepter en leden van Scepter zouden voor geen goud hun geheimen prijsgeven. Hij keek Day slechts aan, maar zei niks. Hij haalde zijn wenkbrauwen een momentje op, op een ietwat uitdagende manier.
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks

feniks


Aantal berichten : 5404
Registratiedatum : 18-11-11
Leeftijd : 32
Woonplaats : The second star to the right. through to Neverland

Kings and Queens ♔♕ // Sannie & Steff & Ruuz - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kings and Queens ♔♕ // Sannie & Steff & Ruuz   Kings and Queens ♔♕ // Sannie & Steff & Ruuz - Pagina 3 Emptydi dec 25, 2012 7:58 am

Day keek de jongen voor zich op de veond aan en hij merkte aan zijn houding en uitdrukking tot hij niks ging zeggen. Best antwoord hij kil en hij stond oo pakte een doekje uit de kast duwde het in de mond van de jongen anders zouden de gasten hem horen schrewuwen en nog erger luna en die zou hem dan aanvallen. Ze moesten zorgen tot hij snel ging praten en voor 12 uur weg zijn als de baas van luna kwam. En bij die gedachten slieg hij met wwn vuist tegen de wond aan en hij wachte even en deed het nog eens. Weer wachte voor hij de woorden herhaalde. Waar wonen jullie. Begon hij weer en als hij zeker weet tot hij nietnmeer schreeuwt haalt hij de soek uit diens mond en hij keek hem vragend aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ruuz

Ruuz


Aantal berichten : 1493
Registratiedatum : 17-03-12
Leeftijd : 29
Woonplaats : Ik ben een muis in jouw voorraadkast

Kings and Queens ♔♕ // Sannie & Steff & Ruuz - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kings and Queens ♔♕ // Sannie & Steff & Ruuz   Kings and Queens ♔♕ // Sannie & Steff & Ruuz - Pagina 3 Emptydi dec 25, 2012 8:29 am

Gray bleef koppig zitten en keek de jongen slechts aan, tot hij merkte dat de jongen actie ging ondernemen. Hij had dit al verwacht en bereidde zich maar alvast voor op de pijn. Hij probeerde zich nog te verzetten door zijn hoofd steeds weg te draaien van Day, die het doekje in zijn mond probeerde te proppen en toen het doekje erin zat, ramde Day op zijn wond. Een flinke pijnscheut schoot door zijn zij en hij schreeuwde, maar zijn geschreeuw werd gedempt door het doekje. Hij kromp ineen door de pijn en kneep zijn ogen even dicht, terwijl hij voelde hoe de pijn zijn zij stak. Toen het ietsje beter voelde, sloeg Day weer. Opnieuw een gedempte schreeuw en opnieuw weer die stekende pijn. Gray kneep zijn handen samen tot vuisten en keek kwaad op naar Day. 'In je nachtmerries.' siste hij, verzamelde zijn magie in zijn armen en dreef zijn polsen uit elkaar. De touwen knapten. Gray schoot vlug een blauwe energiegolf op Day af en krabbelde snel overeind.
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks

feniks


Aantal berichten : 5404
Registratiedatum : 18-11-11
Leeftijd : 32
Woonplaats : The second star to the right. through to Neverland

Kings and Queens ♔♕ // Sannie & Steff & Ruuz - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kings and Queens ♔♕ // Sannie & Steff & Ruuz   Kings and Queens ♔♕ // Sannie & Steff & Ruuz - Pagina 3 Emptydi dec 25, 2012 9:08 am

Day keek heletijd de jongen ijzig aan hij was ouder dan hem en had waarschijnlijk meer ervaring maar daar trok hij zich niks van aan. Hijbhad even naar dean gekeken dienook rustig toe keek en day zuchte. Hij was echt volhoudent misschijn na langere pijn zei deze pas wat of dreiging over andere boeg. Volgende rode. Zei hij maar voordat hij dichter bij wilde komen had de jongen de touwen los en hij vuurde een straal af en hij maakte een kracht schild er tegen en nu rende hij op hem af en hij haalde eennpaarkeer uit met zijn vuist de magie hoorde ze anders in het cafe.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sanne

Sanne


Aantal berichten : 2521
Registratiedatum : 24-11-11
Leeftijd : 29
Woonplaats : Phantasia

Kings and Queens ♔♕ // Sannie & Steff & Ruuz - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kings and Queens ♔♕ // Sannie & Steff & Ruuz   Kings and Queens ♔♕ // Sannie & Steff & Ruuz - Pagina 3 Emptydi dec 25, 2012 12:07 pm

kunnen jullie me even bij praten???
sorry maar die puzzel die ik heb gekregen werkt echt verslavend op mij (zoals alle puzzels)
Terug naar boven Ga naar beneden
Ruuz

Ruuz


Aantal berichten : 1493
Registratiedatum : 17-03-12
Leeftijd : 29
Woonplaats : Ik ben een muis in jouw voorraadkast

Kings and Queens ♔♕ // Sannie & Steff & Ruuz - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kings and Queens ♔♕ // Sannie & Steff & Ruuz   Kings and Queens ♔♕ // Sannie & Steff & Ruuz - Pagina 3 Emptydi dec 25, 2012 12:18 pm

Haha, geeft niet xD
Dean heeft Gray's wond verbonden, hem beroofd van zijn mobieltje en zijn tekenblok verbrand omdat er tekeningen van Homra-leden in stonden. Daarna werd Gray wakker en wou Day hem.ondervragen, al gaf Gray geen antwoord. Dus dempte Day Gray's stem met een doekje en deed hem.pijn. Gray is nu uit zijn touwen en vecht tegen Day.
---

Gray ontweek zijn vuistaanvallen nog maar net en ging hem te lijf met een keukenmes dat hij van een tafel greep xD Hij haalde uit met het mes naar Day en probeerde hem in zijn zij te raken als wraak. Niet dat hij er veel mee bereikte, want Dean verhitte het mes waardoor Gray het los moest laten. Gray hield zijn pijnlijke hand vast en keek pissig naar Dean en Day. Dean ging recht staan en liep ontspannen op Gray af. 'Ik zou als ik jou was maar meewerken. Anders zul je er spijt van krijgen.' zei hij dreigend. Gray wist dat hij geen King aan kon, maar was niet van plan het op te geven. Hij keek Dean fel aan door zijn lichtpaarse lokken en balde zijn hand tot een vuist. 'Nooit.' siste hij.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sanne

Sanne


Aantal berichten : 2521
Registratiedatum : 24-11-11
Leeftijd : 29
Woonplaats : Phantasia

Kings and Queens ♔♕ // Sannie & Steff & Ruuz - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kings and Queens ♔♕ // Sannie & Steff & Ruuz   Kings and Queens ♔♕ // Sannie & Steff & Ruuz - Pagina 3 Emptydi dec 25, 2012 12:44 pm

Luna begon klachten te krijgen van overlast uit de keuken. Ze besloot een kijkje te gaan nemen en een toneelspel op te zetten zodat Gray hopelijk niet door had dat ze bij Dean en Day hoorde. Ze excuseerde zich bij een paar gasten en vertelde hun rustig dat ze er wat aan zou doen. Gelukkig was het andere meisje ondertussen ook gearriveerd dus die kon het cafe in de de gaten blijven houden. Luna stroopte haar mouwen op en liep de klap deuren door, door de keuken naar de opslag ruimte. Ze keek naar de 3 mannen die zich daar bevonden. Ze zette een boze blik op en keek ze alle 3 een voor een aan. 'Luister eens heren. Ik vind het prima dat jullie hier binnen zijn, nou eigenlijk niet eens want dit is verboden gebied voor onbevoegden, maar mijn klanten worden gestoord door de overlast die jullie veroorzaken.' Ze wees naar de deur. 'Dus jullie hebben 2 opties. Je gaat zachter verder en vertrekken daarna, of ik trap jullie hoogst persoonlijk alle 3 door het gat van de deur.' Ze keek kort naar Dean als teken dat hij op een of ander onopvallende manier nog even bij haar moest komen. Ze had de tekening, met daarop Gray zijn handtekening in haar schort gestopt. Misschien hadden ze er iets aan door een handschrift analyse. Ze keek om toen haar collega haar hoofd om de hoek stak. 'Luwanda, er is hier iemand die wat vragen voor je heeft.' zei ze terwijl ze verbaast naar de 3 mannen keek die blijkbaar niet echt goed met elkaar konden opschieten. Luna volgde haar blik. 'Zeg maar tegen de meneer dat ik er aan kom. Ik leg je zo uit wat er aan de hand is.' Het meisje knikte en verdween weer naar voor. 'Jullie hebben 5 minuten om te beslissen volgde Luna zachtjes.

Lavi knikte toen Kaya antwoord had. Een rustig cafe. Er was er eigenlijk maar eentje die bijna 24 uur per dag open was. Hij kwam er wel eens en wist dat Gray er ook zo nu en dan een kop koffie haalde. 'Volg mij.' Lavi liep onopvallend,maar gehaast, door de straten. Hij liep een paar steegjes door, kruiste de nog rustige winkelstraat en kwam uiteindelijk bij een cafetje aan het einde van een straat. Op het naambord stond: Cafe en Kroeg de zeven zeeën. Hij opende de deur en liep naar binnen. Meteen regelrecht naar de bar. Het meisje wat er stond begroette hem en Kaya vriendelijk en vroeg hen wat ze voor hen kon doen. Lavi antwoordde rustig. 'Ik ben opzoek naar een vriend van mij. Ik denk dat die hier vanmorgen langs is geweest. Heb jij hem misschien gezien.' Hij liet een foto van Gray op zijn pda aan het meisje zien maar die schudde haar hoofd. 'Ik was hier vanochtend niet. Als je een moment hebt haal ik mijn collega even die heeft de zaak vanochtend geopend. Ben zo terug.' Het meisje verdween door een deur naar achter en Lavi richtte zijn aandacht op Kaya. 'Ik hoop dat die collega hem gezien heeft. Misschien weet ze dan ook welke kant hij opging of wat hij ging doen.' Hij keek op toen het meisje weer door de deuren verscheen. 'Een moment alstublieft. Ze komt eraan.' Lavi knikte en bestelde ondertussen een kop koffie. Als ze daar dan toch waren. Hij ging op een barkruk zitten en wachtte rustig af.
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks

feniks


Aantal berichten : 5404
Registratiedatum : 18-11-11
Leeftijd : 32
Woonplaats : The second star to the right. through to Neverland

Kings and Queens ♔♕ // Sannie & Steff & Ruuz - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kings and Queens ♔♕ // Sannie & Steff & Ruuz   Kings and Queens ♔♕ // Sannie & Steff & Ruuz - Pagina 3 Emptydi dec 25, 2012 7:36 pm

Day keek naar gray en hij sprong aan de kant voor de uithaal waardoor er een pan op de grond viel hij pakte een andere pan en wilde er mee uit halen als hij ziet tot gray het keukenmes laat vallen. En hij keek om en hij zag tot dean bezig was dus hij gingneen beetje aan de kant hij was een king en daar kon niemand tegen op. En dan keek hij weer naar gray die zijn pijnlijkehand vast had en hij hoorde dean tegen hem spreken . Maar gray bleef koppig en zei nooit. Day wilde op hem af gaan als luna binnen kont en hij stond versteend. Ze zei tot ze zachter moesten doen of tot ze hun er anders uit zou zetten en hij keek naar dean die zou zeggen wat ze gingn doen.

Kaya was metmlavi in het cafe gekomen waar hij een vermoeden bij had en ze hoopte tot hij gelijk had en ze ging bij hem aan de bar staan en hij hoorde hem wat vragen en de serveerster zou haar collega halen. En lavi bestelde een koffie kaya kon geen koffie drinken ze maakte zich te veel ongerust en ze was wat rond aant kijken door de bar als e bij de deur een beetje bloed ziet zittwn en ze stoot lavi aan en hijst naar de deur als de serveerster niet kijkt. Kun je gray bellen. Vraagt ze. Dan horen we misschien de mobile.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ruuz

Ruuz


Aantal berichten : 1493
Registratiedatum : 17-03-12
Leeftijd : 29
Woonplaats : Ik ben een muis in jouw voorraadkast

Kings and Queens ♔♕ // Sannie & Steff & Ruuz - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kings and Queens ♔♕ // Sannie & Steff & Ruuz   Kings and Queens ♔♕ // Sannie & Steff & Ruuz - Pagina 3 Emptywo dec 26, 2012 9:24 am

Gray bleef koppig op zijn plek staan en was niet van plan om ook maar iets te zeggen of zich over te geven, zelfs al stond hij nu tegenover Dean. Hij was een doorzetter, hij gaf niet zomaar op. Hij keek Dean en Day kil aan en blauwe energie verscheen om zijn hand. Het maakte hem niet uit dat ze nu in een cafe zaten. Het was hun schuld dat hij hier in eerste instantie was. Dean wou Gray net aanvallen, tot Luna plots binnenkwam en ze kwaad toesprak. Zowel Dean als Gray keken verbaasd op naar Luna. Gray fronste even en had zo een vermoeden dat ze bij Homra hoorde, maar durfde het nog niet te zeggen. Hij liet se energie rond zijn hand verdwijnen en keek even naar Dean. 'Sorry, Luna. Maar deze gast hier is niet bepaald rustig. We gaan rustig verder, oke? En jij,' Hij keek fel naar Gray. 'Jij gaat dit niet verpesten. Dan maak je haar niet alleen kwaad, maar zorg je ook voor behoorlijk wat onrust in dit fijne cafeetje.' zei hij. Gray trok een wenkbrauw op. 'Eigenlijk kan het me niks schelen, maar prima.' siste hij.
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks

feniks


Aantal berichten : 5404
Registratiedatum : 18-11-11
Leeftijd : 32
Woonplaats : The second star to the right. through to Neverland

Kings and Queens ♔♕ // Sannie & Steff & Ruuz - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kings and Queens ♔♕ // Sannie & Steff & Ruuz   Kings and Queens ♔♕ // Sannie & Steff & Ruuz - Pagina 3 Emptywo dec 26, 2012 9:31 am

Day keek naar dean en dan keek hij weer naar gray terug hj moest hem in de gaten houden hoe dan ook. Hij hoorde hoe dean sprek het dro g niet geheel tot hwm door alleen tot ze nu rustig zouden doen. Maar day was iemand die eigelijk niet snl rustig deed alleen als hij sliep. Hij keek weer heel even naar dean en dan loopt hij op de jonge. Af en het laatste stuk trekt hij een sprint en hij greep grauy bij de kraag en duwde hem tege. De muur en hij legde een soort ijzere stok oo zijn keel die flijm scherp was. En je metkte tot hij allee. Zelfgemaakte dingen gebruikte. Hij stond dicht bij de jongen maae deze had geen gevaarlijke wapens zoals eennpistool dus was hij ook niet bang.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sanne

Sanne


Aantal berichten : 2521
Registratiedatum : 24-11-11
Leeftijd : 29
Woonplaats : Phantasia

Kings and Queens ♔♕ // Sannie & Steff & Ruuz - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kings and Queens ♔♕ // Sannie & Steff & Ruuz   Kings and Queens ♔♕ // Sannie & Steff & Ruuz - Pagina 3 Emptywo dec 26, 2012 11:13 am

'Stom bende gedoe...' mompelde Luna nog voordat ze weg ging in de hoop Gray van het spoort af te leiden en hem te laten denken dat ze niets met hen te maken had. Ze hoopte dat het werkte. De tekening zou ze later wel aan Dean geven, het had geen haast. Luna liep rustig het café weer in alsof er niets aan de hand was. Ze keek naar de 2 mensen die aan de bar duidelijk zaten te wachten. 'Waar kan ik jullie mee helpen?' vroeg ze rustig.
Lavi had zijn hoofd geschud op Kaya haar opmerking. 'Alleen als het echt nodig is. Als we hier niets vinden.' zei hij rustig. 'Ik wil geen onrust stoken en het is hier een cafe en kroeg. Daar zijn wel vaker gevechten.' vervolgde hij. Lavi keek op toen de 2de serveerster binnen kwam en aan hen vroeg wat ze voor hen kon doen. Hij haalde een foto van Gray uit zijn binnenzak en liet het haar zien. 'Heeft u toevallig deze jongen nog gezien vandaag?'
Luna pakte de foto aan van de man die voor haar stond en keek er naar. Ze knikte. 'Ja, erg aardige jongen. Alleen een beetje mysterieus...' zei ze bedenkelijk. Ze zou gewoon vertellen wat ze vanochtend had meegemaakt met hem en dat hij nu in de keuken was liet ze achterwegen. Dat Dean die jongen wilde hebben betekende dat hij een Scepter was en dat die man en vrouw naar hem vroegen betekende dat een van hen waarschijnlijk hun king was. Ze ging rustig door met haar verhaal. 'Hij heeft vanochtend, ik denk rond een uurtje of 9, 10, ja ik was net open... hier een koffie gedronken. Ik was bezig met een andere klant en toen was hij ineens weg. Wel heeft hij een tekening achtergelaten bij het geld wat hij moest betalen voor de koffie.' Ze haalde de tekening tevoorschijn en liet het zien aan de 2. Lavi bekeek de tekening, duidelijk een portret tekening van Gray, zelfs zijn naam stond eronder. Hij keek naar de serveerster. 'Heeft u misschien gezien welke kant hij op ging?' Luna schudde haar hoofd. 'Sorry. Hij ging weg en ik heb hem niet gezien verder. Zoals ik al zei, ik was bezig met een andere klant toen hij vertrok zonder iets te zeggen.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Ruuz

Ruuz


Aantal berichten : 1493
Registratiedatum : 17-03-12
Leeftijd : 29
Woonplaats : Ik ben een muis in jouw voorraadkast

Kings and Queens ♔♕ // Sannie & Steff & Ruuz - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kings and Queens ♔♕ // Sannie & Steff & Ruuz   Kings and Queens ♔♕ // Sannie & Steff & Ruuz - Pagina 3 Emptywo dec 26, 2012 11:22 am

Het valt me op dat we deze keer allemaal.korte namen hebben xD Dean, Day, Gray, Luna, Kaya, Lavi xD
Mijn bericht is kort, sorry D:
---

Gray keek Luna even na met zijn ene blauwe oog en richtte zich weer op Day, die plots op hem afrende en hem tegen de muur duwde, met een vlijmscherpe stang tegen zijn keel. Hij keek Day fel aan, zonder enige angst in zijn ogen. 'Dus, wat nu? Ga je me nog steeds ondervragen?' vroeg hij scherp terwijl Dean op de twee afliep en erbij ging staan om Gray te kunnen vangen als hij wist te ontsnappen. Hoewel Day hem nu goed gevangen hield, had Dean gemerkt dat deze jongen nogal onvoorspelbaar was.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sanne

Sanne


Aantal berichten : 2521
Registratiedatum : 24-11-11
Leeftijd : 29
Woonplaats : Phantasia

Kings and Queens ♔♕ // Sannie & Steff & Ruuz - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kings and Queens ♔♕ // Sannie & Steff & Ruuz   Kings and Queens ♔♕ // Sannie & Steff & Ruuz - Pagina 3 Emptywo dec 26, 2012 11:23 am

haha true. maar ik gebruik shearpine en destiny eigenlijk alleen maar als namen als het een elven rol is Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks

feniks


Aantal berichten : 5404
Registratiedatum : 18-11-11
Leeftijd : 32
Woonplaats : The second star to the right. through to Neverland

Kings and Queens ♔♕ // Sannie & Steff & Ruuz - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kings and Queens ♔♕ // Sannie & Steff & Ruuz   Kings and Queens ♔♕ // Sannie & Steff & Ruuz - Pagina 3 Emptywo dec 26, 2012 11:36 am

Haha jah he. Die naam heb ik van een boek was een leuk boek in januarie komt het tweede deel XD
------

Day tilde gray wat meer va. De grk d af en keek hem doordringend aan hij moest hem niet misschien omdat hij net zo onvoorspelbaar als hemzelf was en hij duwde het scherpe ding ook wat dichter tegen diens keel maar hij gi g niet over tot actie hij wachte op verdere ordes van dean hij mocht geen aandacht trekken van luna misschien moesten ze hier weg gaan en hij keek even met zijn ogen schuin naast zich toen dean bij hun was komen staan vragend naar ee. Antwoord en dan keek hij rebels en hatelijk naar gray terug. Hij was niet bang.

Kaya zat aan de bar en keek een beetje rond ze zag verder niks ongewoons en ze luisterde met bjde oren naar het geen wat de serveerster was aant vertellen. Gay was hier geweest niet lang nadat hij vertrokken was maar hoe lang was hij al weg lavi had meer dan een halfuur geleden gebeld wie wist waar hij was of nog erger als hij er niet meer was. Maar daar mocht ze niet aan denken en ze keek dan de serveerster aan en dan naar lavi. Da. Maar verder zoeken. Vraag ze maar het klonk meer als een bevesteging en haar gezicht stond bezorgt.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ruuz

Ruuz


Aantal berichten : 1493
Registratiedatum : 17-03-12
Leeftijd : 29
Woonplaats : Ik ben een muis in jouw voorraadkast

Kings and Queens ♔♕ // Sannie & Steff & Ruuz - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kings and Queens ♔♕ // Sannie & Steff & Ruuz   Kings and Queens ♔♕ // Sannie & Steff & Ruuz - Pagina 3 Emptydo dec 27, 2012 12:48 am

Dean stond inmiddels naast hen en dacht een momentje na. Hij merkte dat Gray niet zomaar zou toegeven. Hij kon het aan hem zien, aan de volhardendheid in zijn ogen. Hij betwijfelde het of het zou helpen als ze hem verder pijn deden, dus ze hadden iets anders nodig. Zijn boekje was al verbrand, dus ze konden niet dreigen om iets belangrijks van hem te verbranden en het enige wat in hem opkwam waren dreigementen jegens zijn bendeleden, maar de King van Scepter was ook een behoorlijke taaie, dus Gray zou er misschien niet erg door beïnvloedt worden. En het hoofdkwartier van Scepter af te branden, ging net iets te ver. 'Neem hem mee naar buiten. Daar gaan we wel verder.' zei hij. Hij nam het heft in handen en pakte Gray bij zijn jas, om hem mee te sleuren naar buiten. Hij duwde Gray tegen de muur toen ze buiten stonden en keek hem kil aan. 'Dus, van plan om nog wat te zeggen of zal ik één van je vrienden gaan af fikken?'

Gray was slechts blijven staan en keek met een kille blik van Dean naar Day en weer terug. Hij hield zijn mond en was niet van plan wat te zeggen, zeker niet wat betreft informatie over Scepter. Hij merkte dat Dean hem met een beoordelend oog bekeek, maar alles wat Gray deed was slechts licht grijnzen. Denk maar niet dat je een makkelijke voor je hebt staan. dacht hij even, voor Dean hem bij zijn jas greep en naar buiten sleurde. Daar knalde hij tegen de zoveelste muur en merkte dat Dean met dreigementen kwam. Normaal zou hij er niet onder de indruk van zijn, sinds hij zijn bendeleden vertrouwde en zijn King ook, maar deze keer voelde hij er wel wat bij. Hij klemde zijn kaken op elkaar en wist dat het volgende wat hij zou doen zijn kop kon kosten. Letterlijk. Hij verzamelde magie naar zijn bovenlichaam en gaf Dean een harde kopstoot, ook weer versterkt door magie. Daarna wierp hij een blauwe straal op Day af en rende bij ze weg. Dean deinsde achteruit en ook al was hij een King, het deed hem wel pijn. 'Etter.' siste hij en hief zijn hand, waardoor er een muur van rode energie voor Gray verscheen. Gray kwam abrupt tot stilstand en keek pissig achterom. 'Laat me met rust, jullie pyromanen!' snauwde hij en gooide een steen naar Dean's hoofd, die het ding gewoon opving.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Kings and Queens ♔♕ // Sannie & Steff & Ruuz - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kings and Queens ♔♕ // Sannie & Steff & Ruuz   Kings and Queens ♔♕ // Sannie & Steff & Ruuz - Pagina 3 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Kings and Queens ♔♕ // Sannie & Steff & Ruuz
Terug naar boven 
Pagina 3 van 3Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Kings and Queens ♔♕
» Kings & Queens
» anniek, ruuz en steff orpg
» SANNIE & STEFF
» ruuz & steff

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: ORPG's :: ORPG 3 personen-
Ga naar: