Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 anniek, ruuz en steff orpg

Ga naar beneden 
4 plaatsers
Ga naar pagina : 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende
AuteurBericht
feniks

feniks


Aantal berichten : 5404
Registratiedatum : 18-11-11
Leeftijd : 32
Woonplaats : The second star to the right. through to Neverland

anniek, ruuz en steff orpg Empty
BerichtOnderwerp: anniek, ruuz en steff orpg   anniek, ruuz en steff orpg Emptyvr nov 30, 2012 3:56 am

Oke een gladiator orpg voor ons drietjes
Ik dacht tot we allen 2 rollen hebben.



Naam:
Leeftijd:
Uiterlijk:
Innerlijk:
Rang:
Verleden:
Extra:
Door:

-----

Naam:servio
Leeftijd:19
Uiterlijk:komt
Innerlijk: servio is iemand met 2 gezichten en eentje die ee. Heelll gevaarlijk spelletje speelt. Bij de rijken als hij onder hen is zal hij doen of hij net zo een is als hen. Tot hij niks geeft om een slaaf tot het uitschot is de wereld niet waard is. Dan is hij kill en arogant. Maar hij heeft nog een andere kant een aardige kant dit zien niet veel mensen meestal alleen de slaven die hij heeft gekocht. Hij doet alsof hij ze niks waard vind maar eigelijk wel. Die bij hsm thuis krijgen een goed levwn mogen binnen slapen maar als ze bezoek verwachten dan. Doet hij weer kil en arogant. Dit weten ze ook van hem. Die al een tijdje bij hem wonen.
Rang:is als slaaf geboren maar word nu voor adel gezien
Verleden:hij is geboren als een slaaf en op zijn 7e was niks met hem te beginnen tot een vriuw hem onder haar hoeden nam ze gaf de jongen een thuis omdat ze zelf geen kinderen had. Na een tijdje kwam ze er achter tot deze jongen niet zomaar ew. Slaaf was maar de zoon van spartacus die een opstand van slaven had geregwlt jaren terug. Ze addopteerde de jongen onder haar eigen naam. Op zijn 14 hoorde hij van haar wat hij was en tor hij het nooit aan iemand mocht vertellen. De vrouw steunt hem in alles wat hij doet ook nu hij andere slaven een kans geeft. Niet allee op een beter leven ook op esn kans voor een slaven opstand mee te doen die hij wil beginnen in het geheim
Extra:---
Door:feniks
Terug naar boven Ga naar beneden
Sanne

Sanne


Aantal berichten : 2521
Registratiedatum : 24-11-11
Leeftijd : 29
Woonplaats : Phantasia

anniek, ruuz en steff orpg Empty
BerichtOnderwerp: Re: anniek, ruuz en steff orpg   anniek, ruuz en steff orpg Emptyvr nov 30, 2012 7:11 am

Gladiators Surprised
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks

feniks


Aantal berichten : 5404
Registratiedatum : 18-11-11
Leeftijd : 32
Woonplaats : The second star to the right. through to Neverland

anniek, ruuz en steff orpg Empty
BerichtOnderwerp: Re: anniek, ruuz en steff orpg   anniek, ruuz en steff orpg Emptyvr nov 30, 2012 7:14 am

Wil je ook meedoen. Mag vast wel van de rest
Terug naar boven Ga naar beneden
Sanne

Sanne


Aantal berichten : 2521
Registratiedatum : 24-11-11
Leeftijd : 29
Woonplaats : Phantasia

anniek, ruuz en steff orpg Empty
BerichtOnderwerp: Re: anniek, ruuz en steff orpg   anniek, ruuz en steff orpg Emptyvr nov 30, 2012 7:44 am

Overleg eerst maar. Als het niet mag maakt het niet uit maar wl leuk, verveel me te pletter alleen ben nu wel aan het werk.
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks

feniks


Aantal berichten : 5404
Registratiedatum : 18-11-11
Leeftijd : 32
Woonplaats : The second star to the right. through to Neverland

anniek, ruuz en steff orpg Empty
BerichtOnderwerp: Re: anniek, ruuz en steff orpg   anniek, ruuz en steff orpg Emptyvr nov 30, 2012 7:47 am

Oke

Ik ben aant leren morgen toets
Terug naar boven Ga naar beneden
Ruuz

Ruuz


Aantal berichten : 1493
Registratiedatum : 17-03-12
Leeftijd : 29
Woonplaats : Ik ben een muis in jouw voorraadkast

anniek, ruuz en steff orpg Empty
BerichtOnderwerp: Re: anniek, ruuz en steff orpg   anniek, ruuz en steff orpg Emptyvr nov 30, 2012 8:29 am

Naam: Andreas Ludovicus Guinevra. Hij wordt Ludo genoemd.
Leeftijd: 20
Uiterlijk: Link& Link
Innerlijk: Ludo is ondanks zijn felle haarkleur een kalme jongen. Hij praat niet veel, is niet heel gemakkelijk in de omgang door zijn onspraakzame karakter en is ook niet heel erg expressief. Ondanks de rust die om hem heen hangt, kan hij erg fel uit de hoek komen. Hij is koppig, geeft nooit toe aan iets en is niet vlug kwaad, maar als hij kwaad is, dan is hij ook goed kwaad. Hij is je wel al vlug zat. Wanneer hij je vervelend vindt, negeert hij je gewoon.
Rang: Gladiator
Verleden: Ludo is opgegroeid in een gelukkig gezin met vier broertjes en een klein zusje. Hij leefde in de uithoeken van Griekenland maar is later naar Italië gegaan omdat Griekenland niet meer veilig voor hun familie was. Hij werd in Lazio opgepakt, maar zijn broers probeerden de soldaten te stoppen. Ze wouden Ludo niet kwijt aan die gladiator-gevechten. Helaas voor hen waren de soldaten sterker. Ze werden voor Ludo's ogen afgemaakt. Zijn moeder en zijn zusje wisten nog weg te komen maar zijn vier broers waren wel dood. Dit gebeurde op zijn 18e. Hij werd afgevoerd naar Rome en vecht al twee jaar lang, maar wilt nog altijd vrij komen.
Extra: -
Door: Ruuz


Laatst aangepast door Ruuz op vr nov 30, 2012 8:56 am; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks

feniks


Aantal berichten : 5404
Registratiedatum : 18-11-11
Leeftijd : 32
Woonplaats : The second star to the right. through to Neverland

anniek, ruuz en steff orpg Empty
BerichtOnderwerp: Re: anniek, ruuz en steff orpg   anniek, ruuz en steff orpg Emptyvr nov 30, 2012 8:34 am

Oke nu anniek nog
Terug naar boven Ga naar beneden
Anniek.

Anniek.


Aantal berichten : 3310
Registratiedatum : 17-11-11
Leeftijd : 31

anniek, ruuz en steff orpg Empty
BerichtOnderwerp: Re: anniek, ruuz en steff orpg   anniek, ruuz en steff orpg Emptyvr nov 30, 2012 8:54 am

Oke ik heb weer iets vreemds bedachtxD

Naam: Athena
Leeftijd: 19
Uiterlijk: Ze heeft lang krullend bruin haar en haar ogen zijn grijs. Haar huid is gebruind door de vele dagen in de volle zon. Ze oogt niet sterk maar ze is ontzettend slim en behendig en weet goed hoe ze haar kracht kan verdelen waardoor ze een gevaarlijke tegenstandster zijn. Ze heeft zichzelf naar de top getraind. Een hele prestatie als vrouw.
Innerlijk: Ze is een sterke jonge vrouw en durft te zeggen wat ze vind. De muren waartussen ze zit maken haar gek. Ze wil leven. Ze heeft nooit geleerd lief te hebben maar als de omstandigheden anders geweest zouden zijn zou blijken dat ze een groot hart heeft. Ze is slim en onvoorspelbaar. Gelukkig weet de keizer niet hoe gevaarlijk ze zijn kan.
Rang: Ze was slaaf, nu is ze de 'vrouw' van de keizer.
Verleden: Ze is bijna haar hele leven een slavin geweest. Ze heeft tot haar 15e voor mensen moeten werken op het land en in huis. Ze heeft vele soorten werk moeten doen als slaaf. Op een dag werd ze verkocht en haar nieuwe meester wilde van haar een gladiator maken. Het begon als een grap. Toen bleek hoe behendig ze was moest ze steeds meer vechten. Ze bleef tot verbazing tot iedereen maar winnen. Toen ze zichzelf naar de top gewerkt had heeft de keizer haar onder zijn hoede genomen. Sinds haar 17e woont ze bij hem. Sommige slaven zouden jaloers zijn maar ze is nooit echt vrij geweest. Ze is nu bezit van de keizer.
Extra: Het maakt haar niet uit hoe, maar wegkomen zal ze.
Door: Anniek
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks

feniks


Aantal berichten : 5404
Registratiedatum : 18-11-11
Leeftijd : 32
Woonplaats : The second star to the right. through to Neverland

anniek, ruuz en steff orpg Empty
BerichtOnderwerp: Re: anniek, ruuz en steff orpg   anniek, ruuz en steff orpg Emptyvr nov 30, 2012 9:04 am

Erg vinding rijk
Ps zou sannen ook mee mogen doen....?

Zullen we beginnen ben hyper
Terug naar boven Ga naar beneden
Anniek.

Anniek.


Aantal berichten : 3310
Registratiedatum : 17-11-11
Leeftijd : 31

anniek, ruuz en steff orpg Empty
BerichtOnderwerp: Re: anniek, ruuz en steff orpg   anniek, ruuz en steff orpg Emptyvr nov 30, 2012 9:09 am

Vind het goed:) Alleen ben over een half uur weg... en denk dat ik tot zondag avond niet heel veel tijd zal hebben dus denk dat ik Athena pas later kennis laat maken met jullie ofzo:p
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks

feniks


Aantal berichten : 5404
Registratiedatum : 18-11-11
Leeftijd : 32
Woonplaats : The second star to the right. through to Neverland

anniek, ruuz en steff orpg Empty
BerichtOnderwerp: Re: anniek, ruuz en steff orpg   anniek, ruuz en steff orpg Emptyvr nov 30, 2012 9:18 am

Kijk maar Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
Sanne

Sanne


Aantal berichten : 2521
Registratiedatum : 24-11-11
Leeftijd : 29
Woonplaats : Phantasia

anniek, ruuz en steff orpg Empty
BerichtOnderwerp: Re: anniek, ruuz en steff orpg   anniek, ruuz en steff orpg Emptyvr nov 30, 2012 9:21 am

Ik zit nu midden in een voorstelling, kan iemand mij een pb sturen met verhaallijn?
Terug naar boven Ga naar beneden
Sanne

Sanne


Aantal berichten : 2521
Registratiedatum : 24-11-11
Leeftijd : 29
Woonplaats : Phantasia

anniek, ruuz en steff orpg Empty
BerichtOnderwerp: Re: anniek, ruuz en steff orpg   anniek, ruuz en steff orpg Emptyza dec 01, 2012 6:51 am

ik doe toch maar niet mee met dit rpg.. mede door mijn pols Sad
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks

feniks


Aantal berichten : 5404
Registratiedatum : 18-11-11
Leeftijd : 32
Woonplaats : The second star to the right. through to Neverland

anniek, ruuz en steff orpg Empty
BerichtOnderwerp: Re: anniek, ruuz en steff orpg   anniek, ruuz en steff orpg Emptyzo dec 02, 2012 7:28 am

Jammer sanne. Nogmaals beterschap
We beginnen
-------------

Servio zat op zijn paard en had een bewaker bij zich. Hij had er Ltijd eentje bij zich niet tot hij zich zelf niet zku kunnen verdedigen nee daar ging het niet km het ging zich er km tot dit hoorde. Hij reed dokr tot ze bij de slavenmarkt waren hij ging vandaag weer eentje kopen. Hij wilde ze allenmaak een vrij leven gunne. Maar bet ging niet. En hij steeg af gaf zijn paard aan iemand en hij begon te lopen met de bewaker op zijn hielen. En hij keek rond het moest iemand zijn dis vokr vrijheid wilde vechten
Terug naar boven Ga naar beneden
Anniek.

Anniek.


Aantal berichten : 3310
Registratiedatum : 17-11-11
Leeftijd : 31

anniek, ruuz en steff orpg Empty
BerichtOnderwerp: Re: anniek, ruuz en steff orpg   anniek, ruuz en steff orpg Emptyzo dec 02, 2012 7:43 am

Athena liep door de binnentuinen van het paleis. Dat deed ze vaker als ze na wilde denken. Ze wist dsr ze in de gaten gehouden werd door meerdere bewakers maar ze deed alsof ze achterlijk was. Ze haatte haar leven in jet paleis. Zelfs haar bestaan als slaaf was beter dan dit. Ze mocht niks zelf doen en werd dag en nacht in de gaten gehouden. Dan had je nog de keizer en het gedwongen huwelijk. Ze walgde van de man. Maar alles was beter dan sterveb zonder te vechten. Ze zou wel vrij komen. Maar ze dacht er over na om het leven van de keizer eerst een beetje spannender te maken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ruuz

Ruuz


Aantal berichten : 1493
Registratiedatum : 17-03-12
Leeftijd : 29
Woonplaats : Ik ben een muis in jouw voorraadkast

anniek, ruuz en steff orpg Empty
BerichtOnderwerp: Re: anniek, ruuz en steff orpg   anniek, ruuz en steff orpg Emptyzo dec 02, 2012 8:25 pm

Alweer. Hij werd al voor de zesdr keer hier neergezet omdat een grotendeel van zijn meesters vonden dat hij te rebels en heethoofderig was. Of ze waren gewoon toe aan een vrouwelijke slaaf. Ludo wist het niet. Hij stond er maar een beetje voor zich uit te staren, zijn haren felrood en opvallend tussen alle andere hoofden. Hij zuchtte diep, sloot zijn ogen en bleef rustig staan, zijn polsen die nu behoorlijk pijn deden in handboeien. Hij had hier.zo geen zin in.
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks

feniks


Aantal berichten : 5404
Registratiedatum : 18-11-11
Leeftijd : 32
Woonplaats : The second star to the right. through to Neverland

anniek, ruuz en steff orpg Empty
BerichtOnderwerp: Re: anniek, ruuz en steff orpg   anniek, ruuz en steff orpg Emptyzo dec 02, 2012 8:34 pm

Servio liep tussen veel slaven door en zijn handen geballen als vuisten het liefst grewp hij meteen in en wilde hij ze helpen maae dat ging niet hij kon ze niet allenmaal helpen nog niet eerst een op stand regelen. En hij keek rond en soms zag hij wel wat maae niet wat hij zocht. En dan ziet hij iemand mrt opvallend haar rood haar en hij liep er heen en bekeek hem jij had een goed stel spieren. En hijnliep een rondje om de jongen heen net of hij bekeek of de slaaf goed was. En dan keek hij in de ogen van de jongen en hij wist genoeg en hij keek de handelaar aan. Hoeveel wilt u voor deze slaaf vraagt hij
Terug naar boven Ga naar beneden
Ruuz

Ruuz


Aantal berichten : 1493
Registratiedatum : 17-03-12
Leeftijd : 29
Woonplaats : Ik ben een muis in jouw voorraadkast

anniek, ruuz en steff orpg Empty
BerichtOnderwerp: Re: anniek, ruuz en steff orpg   anniek, ruuz en steff orpg Emptyzo dec 02, 2012 8:44 pm

Ludo opende zijn ogen weer na een tijdje want hij had het gevoel dat hij bekeken werd. Hij keek op met zijn gouden ogen en merkte dat een jongen op hem afliep. Opnieuw zuchtte hij maar deed of zei niks toen hij bekeken werd. Het voelde altijd wel vreemd maar hij was het gewend. Opnieuw keek hij weer naar de jongen, die hem nu in zijn ogen keek en dan aan de handelaar vroeg hoeveel hij was. Misschien had deze gast een beetje medeleven, gezien het feit dat ze ongeveer even oud waren. De slavenhandelaar keerde zich naar Servio en zei zijn prijs en dat Ludo nogal een heethoofd was en ook redelijk onsociaal en agressief. Ludo proestte het bijna uit.
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks

feniks


Aantal berichten : 5404
Registratiedatum : 18-11-11
Leeftijd : 32
Woonplaats : The second star to the right. through to Neverland

anniek, ruuz en steff orpg Empty
BerichtOnderwerp: Re: anniek, ruuz en steff orpg   anniek, ruuz en steff orpg Emptyzo dec 02, 2012 8:51 pm

Servio glimlachte even dat was net wat hij zocht. Ik waag het er op beste man. Zegt hij en hij betaalde de priis die hij zich vroeg voor de slaaf die ludo bleek te heten en hij keek om naar de jongen die net vewl ouder wss da. Hem zelf of zelfs even oud. Hij zei tegen de bewaker hem mee te nemen tot hij al naar het paard ging zo deed de rest yet ook en hij ook thuis deed hij pas anders
Terug naar boven Ga naar beneden
Anniek.

Anniek.


Aantal berichten : 3310
Registratiedatum : 17-11-11
Leeftijd : 31

anniek, ruuz en steff orpg Empty
BerichtOnderwerp: Re: anniek, ruuz en steff orpg   anniek, ruuz en steff orpg Emptydi dec 04, 2012 7:59 am

Athena zocht een stukje zon in de binnentuin die bijna in het geheel in schaduw was door de hoge muren. Gelukkig was er altijd wel een plekje zon in de buurt. Ze ging zitten op een bankje en voelde de zon op haar huid. Heerlijk. Dit was één van de weinige dingen waar ze nog van kon genieten. Ze wist dat de keizer haar wilde spreken. Ze was niet van plan zelf naar hem toe te gaan, ze zou wachten tot hij haar kwam halen. Hopelijk zou hij haar ooit een keer het paleis uitgooien. Tot die tijd moest ze vechten.
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks

feniks


Aantal berichten : 5404
Registratiedatum : 18-11-11
Leeftijd : 32
Woonplaats : The second star to the right. through to Neverland

anniek, ruuz en steff orpg Empty
BerichtOnderwerp: Re: anniek, ruuz en steff orpg   anniek, ruuz en steff orpg Emptydi dec 04, 2012 9:36 am

De keizer liep de tuin in waar athena ook zat en hjj ging voor hasr in de zon staan. Mannen houden va. Vrouwe. Die koppig zijn. Zegt hij op een charmanten maar toch tikkeltje dreigende toon en hij ging dan naast haar op de bank zitren. Ver tel me eens waarom doe je zo ik heb je geret van de dood in een arena en jij.... wilt niet mijn vrouw worden waarom. Vraagt hij recht voor de raap
Terug naar boven Ga naar beneden
Ruuz

Ruuz


Aantal berichten : 1493
Registratiedatum : 17-03-12
Leeftijd : 29
Woonplaats : Ik ben een muis in jouw voorraadkast

anniek, ruuz en steff orpg Empty
BerichtOnderwerp: Re: anniek, ruuz en steff orpg   anniek, ruuz en steff orpg Emptydi dec 04, 2012 9:39 am

Ludo zuchtte diep toen hij toch weer gekocht werd en liep op zijn dooie gemakje mee met de bewaker. Hij had hier zo geen zin in, maar verzet was onmogelijk. In je eentje kon je niks en de rest van de slaven waren te huiverig of bang dat het mis zou gaan. Ludo zelf was dat niet, maar hij had ervaring in deze zaken en was niet bang voor de dood.
Terug naar boven Ga naar beneden
Anniek.

Anniek.


Aantal berichten : 3310
Registratiedatum : 17-11-11
Leeftijd : 31

anniek, ruuz en steff orpg Empty
BerichtOnderwerp: Re: anniek, ruuz en steff orpg   anniek, ruuz en steff orpg Emptydi dec 04, 2012 9:43 am

Athena keek de keizer aan. Het maakte niet uit wat hij zei of deed, ze walgde van hem. "Ik had geen hulp nodig, ik kon prima voor mezelf zorgen." zei ze fel. Ze draaide zich van hem af. "Het is een gevangenis hier, ik haat het om opgesloten te zitten tussen de muren. Ik wil buiten zijn." ze snapte niet waarom hij haar er niet gewoon uit schopte.
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks

feniks


Aantal berichten : 5404
Registratiedatum : 18-11-11
Leeftijd : 32
Woonplaats : The second star to the right. through to Neverland

anniek, ruuz en steff orpg Empty
BerichtOnderwerp: Re: anniek, ruuz en steff orpg   anniek, ruuz en steff orpg Emptydi dec 04, 2012 9:54 am

De keizer grinnikte. Kom kok hier is het beter dan waar je zat. Masr denk er aan ik krijg sltijd wat ik wil. Zegt hij tegen haar en hij ging met een hand over aar hals en hij stond op. En hij liep weg hij wilde haar zwakke punt weten hij moest hasr breken zodst ze gingluosteren nasr hem tot die tijd werd ze inde aten gehouden.

Servio zat weer op zijnpaard en hij zag niet veel later de bewaker met ludo er aan kome. De bewaker stapte op zijn paard en bleefet stuk ketting vast houden en ze begonnen in stap te rijden ze reden een heel stuk zonder een woord te zegfen tot ze wst buiten de stad waren toen stopte ze. Servio keek ludo aan. Ik geef je een kans om terug te nemen wat va. Jou is je vrijheid. Stap op het paard da. Gaan we naar mij. Huis dat nu ook jou huis is. Zegt hij rustig
De bewaker stak zij. Ha d uit
Terug naar boven Ga naar beneden
Ruuz

Ruuz


Aantal berichten : 1493
Registratiedatum : 17-03-12
Leeftijd : 29
Woonplaats : Ik ben een muis in jouw voorraadkast

anniek, ruuz en steff orpg Empty
BerichtOnderwerp: Re: anniek, ruuz en steff orpg   anniek, ruuz en steff orpg Emptydi dec 04, 2012 10:02 am

Ludo zei geen woord terwijl ze de stad verlieten. Hij bleef strak naar de grond kijken, had geen zin om zijn tong te vermoeien voor deze rijke snobs. Vaak deed hij dat ook niet. Hij was de stille slaaf, eentje die kalm doorwerkte maar in zijn hoofd allemaal plannen smeedde om zijn meesters te vergiftigen of iets dergelijks, of was ontsnappingsplannen aan het bedenken. Een stille rebel, dat was de beste omschrijving voor hem. Hij merkte dat ze stopten en keek toch op naar zijn nieuwe meester. Toen hij begon te spreken, fronste Ludo. 'Ho, wacht even.' zei hij en stapte wat achteruit. 'Is dit een grap of zo? Moet ik nu geloven dat jullie rijke snobs om onze vrijheid geven?' Hij keek Servio wwantrouwend aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





anniek, ruuz en steff orpg Empty
BerichtOnderwerp: Re: anniek, ruuz en steff orpg   anniek, ruuz en steff orpg Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
anniek, ruuz en steff orpg
Terug naar boven 
Pagina 1 van 9Ga naar pagina : 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Kings and Queens ♔♕ // Sannie & Steff & Ruuz
» ruuz & steff
» Ruuz en Steff
» Ruuz&Anniek
» Team Fortress ~ Ruuz en Steff

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: ORPG's :: ORPG 3 personen-
Ga naar: