Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Avatar - The last * bender

Ga naar beneden 
5 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende
AuteurBericht
Maaike
Admin
Maaike


Aantal berichten : 2384
Registratiedatum : 04-11-11
Woonplaats : Neverland

Avatar - The last * bender - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Avatar - The last * bender   Avatar - The last * bender - Pagina 2 Emptydo feb 07, 2013 11:21 pm

Ik vind het even lastig om met goede namen te komen Razz En bij ons zijn de air mensen ook bijna allemaal dood of?
Terug naar boven Ga naar beneden
https://rpgcorner.actieforum.com
Ruuz

Ruuz


Aantal berichten : 1493
Registratiedatum : 17-03-12
Leeftijd : 29
Woonplaats : Ik ben een muis in jouw voorraadkast

Avatar - The last * bender - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Avatar - The last * bender   Avatar - The last * bender - Pagina 2 Emptydo feb 07, 2013 11:31 pm

De avatar is inderdaad wel tegen oorlog. Hmh, dan zit ie niet bij de vuurnatie.
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks

feniks


Aantal berichten : 5404
Registratiedatum : 18-11-11
Leeftijd : 32
Woonplaats : The second star to the right. through to Neverland

Avatar - The last * bender - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Avatar - The last * bender   Avatar - The last * bender - Pagina 2 Emptydo feb 07, 2013 11:42 pm

Rox is een jongen van 17 en een vuurbender. een rebelse eigenwijze vuurbender. het is een echte jongen van kattenkwaad het liefst heeft hij een leven zonder veel regels, maar helaas voor hem heeft de vuurnatie wel degelijk regels een beetje te veel hij hij overtreed dan ook vaker meerdere regels. maar hij heeft een handige mond en tong die hem er meestal wel uit weten te praten. ondangs degen gebreken helpt hij toch de vuurnatie. hij weet niet beter zijn familie zijn vuurbenders en zijn vrienden niet tot hij er veel heeft maar toch. hij zal het niet vertellen maar hij twijfelt er soms aan of vechten voor de vuurnatie het goede is. maar tocht blijft hij bij ze.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ruuz

Ruuz


Aantal berichten : 1493
Registratiedatum : 17-03-12
Leeftijd : 29
Woonplaats : Ik ben een muis in jouw voorraadkast

Avatar - The last * bender - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Avatar - The last * bender   Avatar - The last * bender - Pagina 2 Emptyvr feb 08, 2013 12:57 am

Mijn rollen:

Guiren Longwei [Gie-rèn Long-wee], afgekort Gren, is een jongen van 17 jaar oud en is geboren in de vuurnatie. Hij werd gekozen om Avatar te zijn nadat de laatste Avatar was overleden. Zijn ouders wisten in eerste instantie niet dat hij de Avatar was. Gren was een gelukkig kind in een fijn gezin. Zijn vader was vaak weg omdat hij de officier van het leger was, maar maakte de gemiste tijd vaak wel goed. Tot Gren's negende verjaardag, wisten ze van niks. Gren bleek echter de lucht om hem heen te kunnen sturen. Het was niet eens zijn bedoeling. Hij nieste gewoon en blies daarmee de meubels omver. Zijn ouders waren met stomheid verbaasd en het duurde niet lang voor de hele wereld wist dat er een nieuwe avatar was geboren. Gren kreeg al training in vuursturing sinds zijn vijfde en hij was er uitzonderlijk getalenteerd in, dus dat zat wel goed, maar toen plots bleek het dat hij nog drie andere elemnten kon besturen. Hij was zelf ook stomverbaasd, maar liet het op een gegeven moment op zich afkomen. Het was tot hij erachter kwam dat de vuurnatie hem wou gebruiken tegen de rest van de wereld. Hoe erg zijn moeder zich ook tegen zijn vader verzette, zijn vader gaf niet in en wou zijn zoon uitleveren aan de keizer. Gren luisterde dit gesprek aan en wou het niet. Hij wou niet gebruikt worden als een wapen, als een instrument om de wereld in de ijzeren greep van de vuurnatie te krijgen. Hij confronteerde zijn vader met dit feit, maar zijn vader luisterde niet naar hem. Hij wou hem een eed laten afleggen, maar zijn moeder stak er een stokje voor en zorgde ervoor dat haar zoon kon ontsnappen. Samen met zijn moeder's havik Vaine ontsnapte hij uit de vuurnatie. Dit gebeurde toen hij 11 was. Vanaf die dag reisde hij rond met Vaine en verdween hij spoorloos. Hij had er in eerste instantie nooit voor gekozen om Avatar te zijn en wilt het ook niet. Hij voelt zich niet geschikt, hij weet niet of hij de wereld kan redden of andere wonderen kan verrichten. Hij kan die kracht niet in zich vinden, grotendeels omdat zijn vader hem vaak gekleineerd had toen hij ooit eens was begonnen met luchtmagie-lessen. Het was hem steeds maar niet gelukt en zijn vader zei hem dat hij zwak was en niks kon en niet de avatar hoorde te zijn. Deels daardoor en omdat hij nog niet sterk genoeg is om tegen de vuurnatie te vechten, blijft hij spoorloos. Hij vindt het prima zo.
Gren is een spraakzame jongen. Hij is vriendelijk, gul en helpt anderen graag. Vaak is hij redelijk vrolijk, maar hij kan soms wat nep overkomen. Dit komt omdat hij nog steeds overstuur is door zijn vader en hij niet weet wat er met zijn moeder is gebeurd na de ontsnapping. Hij heeft een kort lontje en kan soms behoorlijk fel en naar uit de hoek komen.
Gren heeft lang zwart haar, een licht getintte huid en honingkleurige ogen. Zijn bouw is redelijk stevig en hij draagt altijd zijn zwaard en zijn trouwe havik Vaine bij zich. Mijn avatar is een prima beeld van hoe hij er uitziet, gewoon de kleuren invullen xD
LET OP;; Hij kan alleen vuursturen en hij heeft basiskennis over luchtmagie, hoewel hij het niet kan beheersen. De rest moet hij nog leren.


Laatst aangepast door Ruuz op vr feb 08, 2013 5:10 am; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
klaasheid

klaasheid


Aantal berichten : 986
Registratiedatum : 16-11-11
Leeftijd : 30
Woonplaats : Albion, Hyrule, Middle Earth, Thedas, Westeros and Tamriel....

Avatar - The last * bender - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Avatar - The last * bender   Avatar - The last * bender - Pagina 2 Emptyvr feb 08, 2013 4:51 am

ok Razz hier is ie dan:

naam: Mana Longwei
leeftijd: 18
familie: zus van Guiren Longwei
sturing: geen, chi-blocker
innerlijk: zij was altijd een strijdlustig kind, en erg ambitieus. ze wilde altijd overal de beste in zijn (en was dat meestal ook wel). daarom kon ze er helemaal niet tegen toen bleek dat haar broer kon vuursturen, en zij niet.... ze heeft hem hiervoor altijd gehaat...en toen was hij ook nog de avatar!!. zij is toen gaan trainen in chi-blocken, puur om haar broer aan te kunnen. toen hij de vuurnatie liet stikken zag zij haar kans schoon, en begon zich in te zetten voor de vuurnatie. zij is nu op zoek naar haar broer, om hem terug te slepen (niet te doden...ze zou nooit een familie lid doden...hoe erg haar haat ook is). ze heeft een sterk eergevoel.
uiterlijk: ze is slank en heeft een mooi gezicht (ook al iets waar ze erg goed in is: schoonheid) ze heeft lang zwart haar in een paardenstaart en amberkleurige ogen. als ze thuis is, of officiele gebeurtenissen draagt ze meestal een jurk. als echter op reis is of moet vechten, draagt ze een soort kungfu pakje met kap en mondstuk. ze gebruikt verder geen wapens, haar handen zijn dodelijk genoeg Razz
door: zijne koninklijke Klaasheid


Laatst aangepast door klaasheid op vr feb 08, 2013 5:38 am; in totaal 2 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Ruuz

Ruuz


Aantal berichten : 1493
Registratiedatum : 17-03-12
Leeftijd : 29
Woonplaats : Ik ben een muis in jouw voorraadkast

Avatar - The last * bender - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Avatar - The last * bender   Avatar - The last * bender - Pagina 2 Emptyvr feb 08, 2013 5:09 am

En toen had Gren een zus, jeej ;D
Haha, dat wordt nog wat met die twee xD
Terug naar boven Ga naar beneden
klaasheid

klaasheid


Aantal berichten : 986
Registratiedatum : 16-11-11
Leeftijd : 30
Woonplaats : Albion, Hyrule, Middle Earth, Thedas, Westeros and Tamriel....

Avatar - The last * bender - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Avatar - The last * bender   Avatar - The last * bender - Pagina 2 Emptyvr feb 08, 2013 5:39 am

ik heb dr even snel weer aangepast Razz dit vond ik beter ^^
Terug naar boven Ga naar beneden
Ruuz

Ruuz


Aantal berichten : 1493
Registratiedatum : 17-03-12
Leeftijd : 29
Woonplaats : Ik ben een muis in jouw voorraadkast

Avatar - The last * bender - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Avatar - The last * bender   Avatar - The last * bender - Pagina 2 Emptyvr feb 08, 2013 5:44 am

Oh god, een chi-blocker... xD

Ik heb zin om te beginnen o3o
Terug naar boven Ga naar beneden
klaasheid

klaasheid


Aantal berichten : 986
Registratiedatum : 16-11-11
Leeftijd : 30
Woonplaats : Albion, Hyrule, Middle Earth, Thedas, Westeros and Tamriel....

Avatar - The last * bender - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Avatar - The last * bender   Avatar - The last * bender - Pagina 2 Emptyvr feb 08, 2013 5:49 am

doen we geen twee rollen? :O
Terug naar boven Ga naar beneden
klaasheid

klaasheid


Aantal berichten : 986
Registratiedatum : 16-11-11
Leeftijd : 30
Woonplaats : Albion, Hyrule, Middle Earth, Thedas, Westeros and Tamriel....

Avatar - The last * bender - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Avatar - The last * bender   Avatar - The last * bender - Pagina 2 Emptyvr feb 08, 2013 6:04 am

dit is mijn tweede rol Very Happy
Naam: Bai-jo (bijnaam: de hydra)
Leeftijd: 50
Sturing: watermeester
Afkomst: noordelijke waterstam
Innerlijk: Bai-jo is een rustig, geduldig en rechtvaardig man, maar ook streng en gehard. Hij heeft jarenlang soldaten opgeleid tot watermeesters, maar is nu een reis aan het maken om een eliteteam van stuurders samenstellen, omdat hij weet dat de volgende avatar een vuurmeester zal zijn, en dat ze die moeten stoppen mocht deze voor de vuurnatie kiezen. Momenteel is hij in het aardenrijk (ba-sing-see ofzo, weet ik nog niet…zie wel waar de rest is XD)
Uiterlijk: voor een man in de 50 is hij nog erg mobiel en sterk. Hij draagt een blauwe tuniek (ongeveer wat sokka draagt) en heeft halflang vaal blond haar (met hier en daar grijs) en een sikje.


Laatst aangepast door klaasheid op za feb 09, 2013 3:21 am; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Ruuz

Ruuz


Aantal berichten : 1493
Registratiedatum : 17-03-12
Leeftijd : 29
Woonplaats : Ik ben een muis in jouw voorraadkast

Avatar - The last * bender - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Avatar - The last * bender   Avatar - The last * bender - Pagina 2 Emptyvr feb 08, 2013 6:13 am

Jun Weijing is een meisje van 19 jaar. Ze is opgegroeid in het aarderijk en is zelf een aardemeester. Ze woont in de stad Ba Sing Se, maar niet meer met haar ouders. Haar verleden was gelukkig. Ze groeide fijn op en leerde aardesturen van haar vader, die zelf in het leger zit. Haar moeder heeft een bloemenzaak waar Jun vaak nog wel langs gaat. Het is pas sinds een paar jaar dat ze mee wilt helpen in de oorlog tegen de vuurnatie. Ze wilt graag in het leger komen, maar ze is tot nu toe steeds weer afgewezen. Ze heeft de moed daarom maar opgegeven en geeft nu les in aardesturing aan kinderen. Dat is haar werk ook. Jun is een meisje van 1,58 en heeft bruin kort haar, een lichte huid en donkere ogen. Ze is slank en is erg lenig en draagt vaak fijnzittende kleding waarin ze goed kan bewegen. Hier is een plaatje (zonder bril dan): http://fc01.deviantart.net/fs71/f/2012/273/7/5/short_hair_girl_by_kinohara_kossuta-d5gcbkv.jpg
Terug naar boven Ga naar beneden
Anniek.

Anniek.


Aantal berichten : 3310
Registratiedatum : 17-11-11
Leeftijd : 31

Avatar - The last * bender - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Avatar - The last * bender   Avatar - The last * bender - Pagina 2 Emptyvr feb 08, 2013 8:16 am

Ik wil ook beginnen! aaah ongeduld
Terug naar boven Ga naar beneden
Ruuz

Ruuz


Aantal berichten : 1493
Registratiedatum : 17-03-12
Leeftijd : 29
Woonplaats : Ik ben een muis in jouw voorraadkast

Avatar - The last * bender - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Avatar - The last * bender   Avatar - The last * bender - Pagina 2 Emptyvr feb 08, 2013 8:24 am

Het valt me nu pas op: We hebben geen luchtmeester xD
Terug naar boven Ga naar beneden
klaasheid

klaasheid


Aantal berichten : 986
Registratiedatum : 16-11-11
Leeftijd : 30
Woonplaats : Albion, Hyrule, Middle Earth, Thedas, Westeros and Tamriel....

Avatar - The last * bender - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Avatar - The last * bender   Avatar - The last * bender - Pagina 2 Emptyvr feb 08, 2013 8:27 am

hey ja nu je het zegt....mijn karakter werkt alleen neit als luchtmeester Sad die zijn niet zo strijdlustig...
Terug naar boven Ga naar beneden
Ruuz

Ruuz


Aantal berichten : 1493
Registratiedatum : 17-03-12
Leeftijd : 29
Woonplaats : Ik ben een muis in jouw voorraadkast

Avatar - The last * bender - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Avatar - The last * bender   Avatar - The last * bender - Pagina 2 Emptyvr feb 08, 2013 8:29 am

Ik kan Jun wel een luchtmeester maken, maar dan moet ik mezelf lesgeven xD
Terug naar boven Ga naar beneden
klaasheid

klaasheid


Aantal berichten : 986
Registratiedatum : 16-11-11
Leeftijd : 30
Woonplaats : Albion, Hyrule, Middle Earth, Thedas, Westeros and Tamriel....

Avatar - The last * bender - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Avatar - The last * bender   Avatar - The last * bender - Pagina 2 Emptyvr feb 08, 2013 8:29 am

maaike heeft nog geen rollen :O
Terug naar boven Ga naar beneden
klaasheid

klaasheid


Aantal berichten : 986
Registratiedatum : 16-11-11
Leeftijd : 30
Woonplaats : Albion, Hyrule, Middle Earth, Thedas, Westeros and Tamriel....

Avatar - The last * bender - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Avatar - The last * bender   Avatar - The last * bender - Pagina 2 Emptyvr feb 08, 2013 8:32 am

wie gaan jou uberhaupt les geven allemaal? we hebben nu al twee watermeesters :X
Terug naar boven Ga naar beneden
Ruuz

Ruuz


Aantal berichten : 1493
Registratiedatum : 17-03-12
Leeftijd : 29
Woonplaats : Ik ben een muis in jouw voorraadkast

Avatar - The last * bender - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Avatar - The last * bender   Avatar - The last * bender - Pagina 2 Emptyvr feb 08, 2013 8:37 am

We hebben twee watermeesters en twee aardemeesters nu. Vuur hoeft niet, dat kan ie al en dat hoeft ie alleen maar te trainen.
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks

feniks


Aantal berichten : 5404
Registratiedatum : 18-11-11
Leeftijd : 32
Woonplaats : The second star to the right. through to Neverland

Avatar - The last * bender - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Avatar - The last * bender   Avatar - The last * bender - Pagina 2 Emptyvr feb 08, 2013 9:21 am

Ik moet nog een dubbelrol maken en dan kan ik een luchtmeester pakken XD
Terug naar boven Ga naar beneden
Ruuz

Ruuz


Aantal berichten : 1493
Registratiedatum : 17-03-12
Leeftijd : 29
Woonplaats : Ik ben een muis in jouw voorraadkast

Avatar - The last * bender - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Avatar - The last * bender   Avatar - The last * bender - Pagina 2 Emptyvr feb 08, 2013 9:25 am

Ohjeej, dan is het opgelost c:
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks

feniks


Aantal berichten : 5404
Registratiedatum : 18-11-11
Leeftijd : 32
Woonplaats : The second star to the right. through to Neverland

Avatar - The last * bender - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Avatar - The last * bender   Avatar - The last * bender - Pagina 2 Emptyvr feb 08, 2013 9:27 am

XD
Wil je slapen kmdat je terug bent van scholiere carnaval......kun je niet slapen hoe erg is dat. DX
Terug naar boven Ga naar beneden
Ruuz

Ruuz


Aantal berichten : 1493
Registratiedatum : 17-03-12
Leeftijd : 29
Woonplaats : Ik ben een muis in jouw voorraadkast

Avatar - The last * bender - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Avatar - The last * bender   Avatar - The last * bender - Pagina 2 Emptyvr feb 08, 2013 9:34 am

Awh. Neem een mok warme melk c:
Voor mij zou het niet uitmaken. Ik ben sowieso al sleep-deprived x')
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks

feniks


Aantal berichten : 5404
Registratiedatum : 18-11-11
Leeftijd : 32
Woonplaats : The second star to the right. through to Neverland

Avatar - The last * bender - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Avatar - The last * bender   Avatar - The last * bender - Pagina 2 Emptyvr feb 08, 2013 9:36 am

Ik heb geen melk hier. En je bent wat...
Terug naar boven Ga naar beneden
Ruuz

Ruuz


Aantal berichten : 1493
Registratiedatum : 17-03-12
Leeftijd : 29
Woonplaats : Ik ben een muis in jouw voorraadkast

Avatar - The last * bender - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Avatar - The last * bender   Avatar - The last * bender - Pagina 2 Emptyvr feb 08, 2013 9:46 am

Oh, slaapberoofd. Ik slaap iets te weinig xD
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks

feniks


Aantal berichten : 5404
Registratiedatum : 18-11-11
Leeftijd : 32
Woonplaats : The second star to the right. through to Neverland

Avatar - The last * bender - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Avatar - The last * bender   Avatar - The last * bender - Pagina 2 Emptyvr feb 08, 2013 9:48 am

Hahah

Ik slaap of teveel op een dag nacht. Of ik kan niet slapen en lig ik de hele nacht te woelen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Avatar - The last * bender - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Avatar - The last * bender   Avatar - The last * bender - Pagina 2 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Avatar - The last * bender
Terug naar boven 
Pagina 2 van 7Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Avatar RPG!!!
» Avatar RPG
» Avatar! (M&F)
» avatar the last airbender

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: RPG's :: Overig-
Ga naar: