Onderwerp: Re: Kiddo & Sifish vr maa 01, 2013 3:50 am
Sirius knikte maar hij geloofde het niet echy. Hij viel vrijwel gelijk in slaap.
Lily werd meerdere keren wakker van nachtmerries over de afgelopen dag. Toen ze rond een uur of vijf weer wakker werd kleedde ze zich stilletjes aan en liep de slaapzaal uit. Ze pkofte in de leerlingenkamer neer en maakte het vuur aan.
Maaike Admin
Aantal berichten : 2384 Registratiedatum : 04-11-11 Woonplaats : Neverland
Anna werd weer wakker om half 7, ze besloot dat het waarschijnlijk niet ging lukken om weer in slaap te vallen en kleedde zich op een rustig tempo aan. Daarna liep ze de Leerlingenkamer in.
James sliep niet zo vast als normaal, maar wel dromenloos. Hij zou de dromen in elk geval niet onthouden als hij wakker werd.
Onderwerp: Re: Kiddo & Sifish zo maa 03, 2013 11:14 am
Lily keek o toen ze Anna binnen zag komen. "Hey," zei ze met een geforceerde glimlach. "Ook problemen met slapen?"
Sirius sliep als een blok, zoals altijd. Alle wst hem overdag dwars zst vergat hij zodra hij ging slapen en dit was geen uitzondering.
Adam werd 's ochtends vroeg van de ziekenzaal gelaten, nadat hij beloofd had het rustig aan te doen. Hij sjokte door de verlsten hallen richting de grote zaal.
Maaike Admin
Onderwerp: Re: Kiddo & Sifish zo maa 03, 2013 9:57 pm
Anna keek op en knikte. 'ik ga maar eens vroeg ontbijten' mompelde ze. 'en verder ga ik vandaag denk ik oefenen.' het was zondag en zeker na gister besefte ze dat ze nog heel veel moest leren voor de tweede opdracht. Ze glimlachte lichtjes en liep de Leerlingenkamer uit, richting de grote zaal.
Onderwerp: Re: Kiddo & Sifish ma maa 04, 2013 7:25 am
"Succes!" riep Lily Anna na. Ze draaide zich weer om en begon te werken aan haar huiswerk voor toverdranken in de hoop dat dat haar gedachten zou afhouden van de aanval en de dooddoeners.
Adam nam plaats aan tafel en schonk zijn beker vol. Hij keek de Grote Zaal rond. Er waren nauwelijks leerlingen aanwezig bij het ontbijt, maar hij wist niet zeker of dit was omdat het vroeg was of omdat velen gewond waren.
Maaike Admin
Onderwerp: Re: Kiddo & Sifish ma maa 04, 2013 8:22 am
Anna glimlachte nog naar Lily, ze liep door de gangen opweg naar de Grote Zaal. Ze slenterde naar binnen en plofte neer aan de tafel van griffoendor. Ze streek door haar bruine krullen, die natuurlijk zowat overeind stonden door het slapen, en schepte wat op.
James sliep saai uit, omdat hij nou eenmaal sliep enzo.
Onderwerp: Re: Kiddo & Sifish ma maa 04, 2013 9:04 am
Sirius sliep ook, omdat de marauders nou eenmaal luie gozers waren die graag sliepen. DAT IS EEN FEIT.
Lily probeerde zich te concentreren maar het lukte niet. Uiteindelijk leunde ze achterover in de fauteuill en sloot vermoeid even haar ogen. Al vrij snel viel ze in slaap, opgekruld in de stoel met haar huiswerk op haar schoot.
Adam at rustig wat. Pas na een tijdje kreeg hij door dat Anna in de Grote Zaal zat. Gelijk kwam hij overeind en plofte naast haar op de bank. 'Hey."
Maaike Admin
Onderwerp: Re: Kiddo & Sifish ma maa 04, 2013 9:06 am
Behalve Lupos, die was natuurlijk aan het leren of zoiets, sukkel.
Anna keek op en glimlachte 'He!' zei ze. 'Je bent ontslagen van de ziekenzaal, wat fijn.'
Nou ik laat James zo wel wakker worden en dan Lily zien
Onderwerp: Re: Kiddo & Sifish ma maa 04, 2013 9:15 am
aaww maar remus is wel een lieverd, ookal is ie saai! XD
Adam grijnsde lichtjes. "Ja, maar ik moest wel mijn best doen, ze wilde me eigenlijk niet laten gaan," zei hij. Hij keek Anna bezorgd aan. "Hoe gaat het met je? En je arm?"
Lily sliep. Ze droomde over dooddoeners en geesten in het krijsende krot en bewoog onrustig heen en weer.
Maaike Admin
Onderwerp: Re: Kiddo & Sifish ma maa 04, 2013 9:17 am
Ja en hij heeft ook al niet zoveel slaap eens in de maand xD ahw
Anna lachte naar hem. "Het gaat prima met mijn arm, dat was echt niks.' zei ze. Ze dacht even aan haar slapeloze nacht en het gesprek gister met James enzo. 'Het gaat goed, naar omstandigheden.' zei ze, en ze glimlachte lichtjes.
James werd uiteindelijk wakker omdat het anders stom is. Hij stond op en liep naar beneden de llk in.
Onderwerp: Re: Kiddo & Sifish ma maa 04, 2013 9:24 am
Adam keek Anna even onderzoekend aan maar besloot haar toen maar te geloven. "Oke, mooi," zei hij. "Ik kan nog steess niet geloven dat dit echt gebeurd is," verzuchtte hij toen.
Lily sliep nog steeds.
haha jaa dat is waar idd! het is best apart dat we nog niks met het hele weerwolf-gedoe hebben gedaan eigenlijk :p
Maaike Admin
Onderwerp: Re: Kiddo & Sifish ma maa 04, 2013 9:26 am
Anna zuchtte diep en knikte. 'Ik ook niet. En dan te bedenken dat Sneep en Regulus er gewoon tussen zaten.' mompelde ze zacht, ze wou geen problemen. 'Ik hoop dat de leraren wat gaan doen. Al hoop ik niet op te veel maatregelen..' zei ze.
James liep de leerlingenkamer in, hij zag Lily zitten in een stoel en glimlachte.
Ja haha xD misschien moeten we dat ook maar een keer doen tussen opdrachten van het toernooi in ofzo haha
Onderwerp: Re: Kiddo & Sifish ma maa 04, 2013 9:44 am
Adam knikte langzaam. "Ze zullen de beveiliging wel verbeteren. Ik vraag me ook af wanneer ze een mededeling gaan maken over de stand van zaken," zei hij bedachtzaam. Hij keek Anna aan. "Heb je gehoord of er... of er doden gevallen zijn?"
Lily's ogen vlogen open toen ze geluiden hoorde. In een reflex sprong ze overeind en richtte haar toverstok op James die ze in haar slaperige toestand als een "vijand" had geconstanteerd. Haar aantekeningen en huiswerk gleden op de grond.
ja goed idee XD Er is ook nog dat incident dat Sirius Sneep het krijsende krot in lokt tijdens de volle maan bedenk ik me net ^^
Maaike Admin
Onderwerp: Re: Kiddo & Sifish ma maa 04, 2013 9:51 am
Anna schudde haar hoofd. 'Als het goed is niet. Er is in elk geval niks bekend gemaakt, en er is ook geen leerling vermist.' zei ze. Ze zuchtte. 'Ik hoop het tenminste.' zei zacht en ze keek hem aan.
James keek haar verbaasd aan en stak zijn handen de lucht in. 'Ik heb geen kwaad in de zin, rustig maar.' zei hij.
Oja! En dan moet james hem uiteindelijk tegenhouden right?
Onderwerp: Re: Kiddo & Sifish ma maa 04, 2013 10:02 am
Adam toverde een glimlach op zijn gezicht om niet aan Anna te laten merken hoe bezorgd hij eigenlijk wel niet was over de hele situatie. Eventjes was hij stil. "Ik heb zojuist een brief van mijn ouders gehad. Ze willen dat ik naar huis kom," zei hij zacht.
Lily staarde James met grote ogen aan. Beschaamd liet ze haar toverstok zakken en begon haar papieren bij elkaar te rapen. "Sorry, ik ben een beetje schrikachtig," mompelde ze.
jepp
Maaike Admin
Onderwerp: Re: Kiddo & Sifish ma maa 04, 2013 10:03 am
Emma keek hem geschokt aan. 'Wat? Maar dat mag niet!' riep ze uit. 'Ik bedoel..' ze werd een klein beetje rood. 'Nouja..' mompelde ze.
James glimlachte een beetje. "Dat is niet erg, ik begrijp het wel.' Hij bukte en pakte haar spullen op. 'Heb je slecht geslapen?'
Onderwerp: Re: Kiddo & Sifish ma maa 04, 2013 10:20 am
Adam moest lachen om haar reactie. "Nouja ik ga ook niet. Alleen ik weet vrij zeker dat ze nee niet als antwoord zullen accepteren als er nog zulke aanvallen zijn," zei hij fronsend.
Lily plofte neer in haar stoel en schoof haar spullen in een slordig stapeltje bij elkaar. "Ja," zei ze eerlijk en zuchtte diep. "Ik moet er constant aan denken." Ze keek op naar James. "En jij? Heb jij goed geslapen?"
Maaike Admin
Onderwerp: Re: Kiddo & Sifish ma maa 04, 2013 10:22 am
Anna zuchtte. "Dan moeten we maar hopen dat de leraren die kunnen voorkomen.' zei ze. 'En mooi zo, dat je niet gaat bedoel ik.' zei ze.
James legde haar boeken op een tafeltje naast de rest van haar spullen. 'Jawel, maar ik slaap altijd goed.' zei James een beetje opgelaten. 'Wat vervelend dat je geen rust kan krijgen.'
Onderwerp: Re: Kiddo & Sifish ma maa 04, 2013 10:29 am
Adam grijnsde. "Zo makkelijk kom je niet van me af," grapte hij.
"Dat klinkt fijn," zei Lily met een lichte glimlach. Ze haalde haar schouders op. "Het zal vanzelf wel overgaan. Ik slaap altijd moeilijk als ik me druk maak om iets." Ze trok een wenkbrauw op. "Je bent trouwens vroeg op voor jou doen?"
Maaike Admin
Onderwerp: Re: Kiddo & Sifish ma maa 04, 2013 10:31 am
Anna lachte. 'Ik weet niet of ik daar nou blij mee moet zijn ja of nee.' zei ze, en ze deed alsof ze diep nadacht. 'Straks moet ik nog normaal met je omgaan.. Dat kan echt niet hoor. Je bent een van mijn concurrenten.' ze keek hem serieus aan.
James grijnsde en knikte. 'Sirius snurkte zo hard dat ik gewoon niet verder kón slapen. En ik ben gister eigenlijk ook vroeg naar bed gegaan voor mijn doen.' hij haalde zijn schouders op.
Onderwerp: Re: Kiddo & Sifish ma maa 04, 2013 10:36 am
Adam keek Anna semi-beledigt aan. Hij sloeg zijn armen over elkaar en stond op. "Prima, dan ga ik iemand anders wel plezier doen met mijn gezelschap," zei hij en draaide zich om.
Lily lachtte. "Dat van Sirius verbaasd me helemaal niks," zei ze hoofdschuddend. "Hoe gaat het oefenen voor het toernooi?" vroeg ze toen.
Maaike Admin
Onderwerp: Re: Kiddo & Sifish ma maa 04, 2013 10:38 am
Anna sprong overeind en keek hem dramatisch aan. 'Nee nee, dan moet ik iemand anders zoeken voor het kerstbal. En ik denk niet dat dat me gaat lukken!' zei ze lachend. "Ja of ik moet Potter of Zwarts zo ver krijgen.' ze rolde met haar ogen.
James grinnikte en dacht toen even over haar vraag na. 'Ik heb nog niet echt geoefend.' bekende hij. 'Maar ik ken al wat meer spreuken dan de meeste mensen in ons jaar..
Onderwerp: Re: Kiddo & Sifish ma maa 04, 2013 10:51 am
Adam ging met een tevreden grijns weer xitten. "Potter en Zwarts xijn zo slecht nog niet," zei hij geamuseerd. "Al denk ik dat je dan flink wat concurrentie hebt,"
Lily glimlachte. "Ondanks je talent om chaos te ceren ben je overduidelijk een van de beste leerlingen in ons jaar," zei ze. Een blos verschen op haar wangen en ze fronste haar wenkbrauwen. "Niet dat ik daarop let ofzo."
Maaike Admin
Onderwerp: Re: Kiddo & Sifish ma maa 04, 2013 10:54 am
Anna lachte 'En bij jou heb ik geen concurrentie wou je zeggen? Volgens mij is half Huffelpuf boos dat hun kampioen naar het bal gaat met iemand van Griffoendor.' zei ze. Ze draaide zich om en zag inderdaad een paar meisjes chagrijnig kijken, ze zwaaide vrolijk in hun richting.
James grinnikte en keek haar verrast aan. "Dat valt mee hoor.' zei hij, maar hij was toch wel gevleid. Hij keek naar haar toverdranken boek. "Volgens mij heb jij ook geen extra studie-uren nodig' merkte hij op. Hij keek de leerlingenkamer rond. "Waar is de rest van Griffoendor?' vroeg hij. Ergens in een hoekje zaten een paar tweedejaars, maar verder was het vrijwel leeg.
Onderwerp: Re: Kiddo & Sifish ma maa 04, 2013 11:01 am
Adam volgde Anna's blik en keek naar de meisjes. Hij haalde zijn schouders op, een glimlach onderdrukkend. "Juist ja, maar gek genoeg is die aandacht er pas sinds ik kampioen geworden ben," zei hij op een ironische toon. "Ze mogen zeggen wat ze willrn maar ik heb mijn eigen keuze gemaakt en daar heb ik nog geen spijt van gehad."
Lily dacht even na. "Anna is in de Grote Zaal, mijn andere kamergenoten slapen nog en een paar Griffoendors liggn op de zieknzaal. De rest weet ik niet," zei ze.