Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 [HP] Nostalgisch in de toekomst

Ga naar beneden 
4 plaatsers
Ga naar pagina : 1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
AuteurBericht
Maaike
Admin
Maaike


Aantal berichten : 2384
Registratiedatum : 04-11-11
Woonplaats : Neverland

[HP] Nostalgisch in de toekomst Empty
BerichtOnderwerp: [HP] Nostalgisch in de toekomst   [HP] Nostalgisch in de toekomst Emptyzo aug 24, 2014 11:31 am

Hij staat bij 3 personen, maar we zijn met meer. HOERA HOERA.

Goed, we doen dus de tijd in de toekomst. Tenminste dat is wat Sanne, Anniek en ik hebben besproken. Weet niet of de rest het er mee eens is, maar dan sorry. (ook alvast sorry voor mijn gebrekkig taalgebruik, ik ben een soort van moe. Maar ook weer niet want ik heb net voor het eerst koffie op ofzo).
Goed toekomst dus, met bestaande + nieuwe rollen. En ik heb een idee (gebaseerd op een fanfiction dat ik gelezen heb), als vervanging van 'Voldemort' en andere spannende dingen die het RPG levend houden.
Maar laten we eerst maar gewoon rollen maken en basis beginnen, dan kan ik later het idee uitleggen. Goed idee?


Sanne wil Rose.

Naam:
Leeftijd:
Innerlijk:
Uiterlijk:
Afdeling:
Extra:
Door:

OK LET'S START


_________________________

Naam: Lily Potter
Leeftijd: 16
Innerlijk: Lily is eigenzinnig en zal zich niet snel laten beïnvloeden door anderen. Ze is vriendelijk van aard en zal niet snel iemand benadelen, haar spontaniteit en energie maakt haar erg toegankelijk wat zo zijn goede en slechte kanten heeft. Ze heeft er wel moeite mee als MENSEN niet helemaal reageren zoals ze verwacht houd en kan daardoor soms iets te snel geraakt zijn. Dan is ze even kortaf en sluit ze haar omgeving buiten. Meestal is het wel snel goed als de ander daar moeite voor doet. Ze vind het lastig toe te geven als ze zelf fout zit.
Uiterlijk: Lily heeft lang rood haar met een lichte slag erin. Haar ogen zijn licht bruin en haar huid is egaal. Ze heeft een gemiddeld postuur en lengte. Toch valt ze op vanwege haar haren.
Afdeling:Griffoendor
Extra: Lily is jager in het zwerkbal team. Daarnaast heeft ze een jonge grijze kat (Shiver) die erg veel aandacht vraagt van MENSEN.
Door: Anniek

Naam: Noah Winters
Leeftijd: 17
Innerlijk: Noah is een denker, hij neemt lang de tijd voor hij zijn mening over iets heeft en bekijkt veel zaken van meerdere kanten. Af en toe vind prettig om zich terug in gedachten te trekken en alleen te zijn. Desondanks heeft hij zeker ook sociale skills en is hij op sommige dagen het middelpunt van de aandacht, hij is een charmeur maar weet waar de grenzen liggen. Hij zal niet zomaar met een meisje aanpappen, hij vind het gewoon leuk om te zien hoe meisjes op hem reageren zo nu en dan.
Uiterlijk: Noah heeft bruine krullen en donkergroene ogen. Als hij lacht heeft hij kuiltjes in zijn wangen. Zijn huid is lichtbruin getint en ziet eruit alsof hij een zomer met veel zon heeft meegemaakt. De tint is echter van zichzelf en heeft hij te danken aan zijn franse moeder.
Afdeling: Ravenclaw
Extra: Noah is de drijver van het team van huffelpuf. De voornaamste reden voor hem om zwerkbal te spelen is echter het in vorm blijven. Hij vind de sport niet zo bijzonder. Het helpt echter wel want door de jaren heen heeft hij mooie spieren gekweekt.
Door: Anniek

Naam: Dominique Wemel-Delacour
Leeftijd: 16 jaar
Innerlijk: Dominique hecht veel waarde aan iemands persoonlijkheid, en minder aan uiterlijk. Ze is zelf maar al te bekend met situaties waarin MENSEN haar op haar uiterlijk beoordelen, daarom wil ze dit bij anderen niet doen. Ze is altijd bezig om zichzelf te bewijzen en te laten zien wat ze in haar mars heeft, omdat ze niet wilt dat MENSEN denken dat ze tuttig is. Ze gaat lachend door het leven, en ondanks dat ze goed haar best doet op school, heeft ze een beetje een opstandige kant. Ze haalt graag grappen uit met mensen breekt regelmatig regels. Een van haar negatiefste kwaliteiten is dat ze ontzettend slecht tegen haar verlies kan.
Uiterlijk: Ze lijkt als twee druppels water op haar moeder Fleur, behalve dat haar eigen haar eerder goudblond is. Ze is iets langer dan gemiddeld, met een SLANKpostuur, golvend haar tot over haar schouders en heldere blauwe ogen. Net als haar zus heeft ze een deel van haar moeders Glamorgana-genen geërfd wat haar een natuurlijk schoonheid en enige aantrekkingskracht geeft.
Afdeling: Griffoendor
Extra: Dominique is wachter voor het Zwerkbal-team van Griffoendor
Door: Sifra

Naam: Connor Smith
Leeftijd: 17 jaar
Innerlijk: Connor komt soms een beetje imponerend over door zijn lengte, maar is heel sympathiek. Hij is opgevoed in een strenge volbloed familie waarin de haat tegenover halfbloedjes en druizels groot was, maar ondanks dat hij nog wel enige vooroordelen heeft probeert hij tolerant te zijn tegenover anderen en open te staan voor nieuwe dingen. Hij doet zich soms stoer voor om zichzelf een houding te geven maar houdt zich stiekem veel bezig met het welzijn van zijn vrienden en familie. Zwerkbal is zijn lust en zijn leven
Uiterlijk: Connor is lang en breed-geschouderd, met kort warrig bruin haar, hazelbruine ogen en een vriendelijk gezicht
Afdeling: Zwadderich
Extra: Hij is de drijver van voor het team van Zwadderich.
Door: Sifra

Naam: James Sirius Potter
Leeftijd: 17? Laatste jaar (ook al zit hij 2 jaren boven Lily, niet stom doen mensen :c)
Innerlijk: Hij lijkt qua innerlijk echt vreselijk op zijn ooms (Ron en de tweeling). Hij houd van grapjes maken, zijn broer en zusje pesten , en niet van leren. Hij is echter wel slim, dus hoeft dan ook niet veel te doen om gewoon goede cijfers te halen. Hij is een TROUWE vriend en hij heeft een hele hoop trekjes van zijn vader geërfd en meegekregen (rechtvaardigheid, moed etc.) Hij kan wel ontzettend ongeduldig zijn (vaak om meisjes en al het 'gedoe' daaromheen), en dat is dan ook een van zijn negatieve trekjes.
Uiterlijk: Hij heeft donkerbruin haar, bruine ogen, en hij is best lang voor zijn leeftijd. Zijn haar is niet zo warrig als dat van zijn broertje en blijft meestal wel in model zitten. Hij is ook best ijdel, dus daar doet hij dan ook wel z'n best voor.
Afdeling: Griffoendor
Extra: Hij is een van de drijvers in het Zwerkbalteam van Griffoendor, samen met Fred Wemel zijn neef.
Door: Maaike


Laatst aangepast door Maaike op ma aug 25, 2014 3:47 am; in totaal 3 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
https://rpgcorner.actieforum.com
Anniek.

Anniek.


Aantal berichten : 3310
Registratiedatum : 17-11-11
Leeftijd : 31

[HP] Nostalgisch in de toekomst Empty
BerichtOnderwerp: Re: [HP] Nostalgisch in de toekomst   [HP] Nostalgisch in de toekomst Emptyzo aug 24, 2014 12:09 pm

Naam: Lily Potter
Leeftijd: 16
Innerlijk: Lily is eigenzinnig en zal zich niet snel laten beïnvloeden door anderen. Ze is vriendelijk van aard en zal niet snel iemand benadelen, haar spontaniteit en energie maakt haar erg toegankelijk wat zo zijn goede en slechte kanten heeft. Ze heeft er wel moeite mee als mensen niet helemaal reageren zoals ze verwacht houd en kan daardoor soms iets te snel geraakt zijn. Dan is ze even kortaf en sluit ze haar omgeving buiten. Meestal is het wel snel goed als de ander daar moeite voor doet. Ze vind het lastig toe te geven als ze zelf fout zit.
Uiterlijk: Lily heeft lang rood haar met een lichte slag erin. Haar ogen zijn licht bruin en haar huid is egaal. Ze heeft een gemiddeld postuur en lengte. Toch valt ze op vanwege haar haren.
Afdeling:Griffoendor
Extra: Lily is jager in het zwerkbal team. Daarnaast heeft ze een jonge grijze kat (Shiver) die erg veel aandacht vraagt van mensen.
Door: Anniek

Naam: Noah Winters
Leeftijd: 17
Innerlijk: Noah is een denker, hij neemt lang de tijd voor hij zijn mening over iets heeft en bekijkt veel zaken van meerdere kanten. Af en toe vind prettig om zich terug in gedachten te trekken en alleen te zijn. Desondanks heeft hij zeker ook sociale skills en is hij op sommige dagen het middelpunt van de aandacht, hij is een charmeur maar weet waar de grenzen liggen. Hij zal niet zomaar met een meisje aanpappen, hij vind het gewoon leuk om te zien hoe meisjes op hem reageren zo nu en dan.
Uiterlijk: Noah heeft bruine krullen en donkergroene ogen. Als hij lacht heeft hij kuiltjes in zijn wangen. Zijn huid is lichtbruin getint en ziet eruit alsof hij een zomer met veel zon heeft meegemaakt. De tint is echter van zichzelf en heeft hij te danken aan zijn franse moeder.
Afdeling: Ravenclaw
Extra: Noah is de drijver van het team van huffelpuf. De voornaamste reden voor hem om zwerkbal te spelen is echter het in vorm blijven. Hij vind de sport niet zo bijzonder. Het helpt echter wel want door de jaren heen heeft hij mooie spieren gekweekt.
Door: Anniek

Mocht niemand Hugo nemen pak ik die ook hahaxD
Terug naar boven Ga naar beneden
Sifra

Sifra


Aantal berichten : 2004
Registratiedatum : 04-11-11
Leeftijd : 29
Woonplaats : Wonderland

[HP] Nostalgisch in de toekomst Empty
BerichtOnderwerp: Re: [HP] Nostalgisch in de toekomst   [HP] Nostalgisch in de toekomst Emptyzo aug 24, 2014 12:14 pm

Ik wil graag Dominique, maar maak morgenochtend pas mijn rol! Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
http://brilliantbookshelftheblog.blogspot.nl/
Maaike
Admin
Maaike


Aantal berichten : 2384
Registratiedatum : 04-11-11
Woonplaats : Neverland

[HP] Nostalgisch in de toekomst Empty
BerichtOnderwerp: Re: [HP] Nostalgisch in de toekomst   [HP] Nostalgisch in de toekomst Emptyzo aug 24, 2014 12:17 pm

Jaa Anniek Hugo hoort bij jou haha


Ik claim hierbij Fred (ook al ben ik het dan niet eens met zijn ouders), en een meisje. Denk dat ik haar in Huffelpuf plaats, ben nog niet zeker. Misschien ook wel gewoon gezellig in Griffoendor.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://rpgcorner.actieforum.com
Sifra

Sifra


Aantal berichten : 2004
Registratiedatum : 04-11-11
Leeftijd : 29
Woonplaats : Wonderland

[HP] Nostalgisch in de toekomst Empty
BerichtOnderwerp: Re: [HP] Nostalgisch in de toekomst   [HP] Nostalgisch in de toekomst Emptyma aug 25, 2014 1:34 am

Naam: Dominique Wemel-Delacour
Leeftijd: 16 jaar
Innerlijk: Dominique hecht veel waarde aan iemands persoonlijkheid, en minder aan uiterlijk. Ze is zelf maar al te bekend met situaties waarin mensen haar op haar uiterlijk beoordelen, daarom wil ze dit bij anderen niet doen. Ze is altijd bezig om zichzelf te bewijzen en te laten zien wat ze in haar mars heeft, omdat ze niet wilt dat mensen denken dat ze tuttig is. Ze gaat lachend door het leven, en ondanks dat ze goed haar best doet op school, heeft ze een beetje een opstandige kant. Ze haalt graag grappen uit met mensen breekt regelmatig regels. Een van haar negatiefste kwaliteiten is dat ze ontzettend slecht tegen haar verlies kan.
Uiterlijk: Ze lijkt als twee druppels water op haar moeder Fleur, behalve dat haar eigen haar eerder goudblond is. Ze is iets langer dan gemiddeld, met een slank postuur, golvend haar tot over haar schouders en heldere blauwe ogen. Net als haar zus heeft ze een deel van haar moeders Glamorgana-genen geërfd wat haar een natuurlijk schoonheid en enige aantrekkingskracht geeft.
Afdeling: Griffoendor
Extra: Dominique is wachter voor het Zwerkbal-team van Griffoendor
Door: Sifra

Naam: Connor Smith
Leeftijd: 17 jaar
Innerlijk: Connor komt soms een beetje imponerend over door zijn lengte, maar is heel sympathiek. Hij is opgevoed in een strenge volbloed familie waarin de haat tegenover halfbloedjes en druizels groot was, maar ondanks dat hij nog wel enige vooroordelen heeft probeert hij tolerant te zijn tegenover anderen en open te staan voor nieuwe dingen. Hij doet zich soms stoer voor om zichzelf een houding te geven maar houdt zich stiekem veel bezig met het welzijn van zijn vrienden en familie. Zwerkbal is zijn lust en zijn leven
Uiterlijk: Connor is lang en breed-geschouderd, met kort warrig bruin haar, hazelbruine ogen en een vriendelijk gezicht
Afdeling: Zwadderich
Extra: Hij is de drijver van voor het team van Zwadderich.
Door: Sifra

dit is volgens mij de eerste keer ever dat ik een zwadderich speel dus wordt nog wat bounce
Terug naar boven Ga naar beneden
http://brilliantbookshelftheblog.blogspot.nl/
Maaike
Admin
Maaike


Aantal berichten : 2384
Registratiedatum : 04-11-11
Woonplaats : Neverland

[HP] Nostalgisch in de toekomst Empty
BerichtOnderwerp: Re: [HP] Nostalgisch in de toekomst   [HP] Nostalgisch in de toekomst Emptyma aug 25, 2014 3:35 am

In welke afdeling zal ik mijn meisje plaatsen? Ik dacht dus aan Huffelpuf, maar dan is ze zo alleen...

Naam: James Sirius Potter
Leeftijd: 17? Laatste jaar (ook al zit hij 2 jaren boven Lily, niet stom doen mensen :c)
Innerlijk: Hij lijkt qua innerlijk echt vreselijk op zijn ooms (Ron en de tweeling). Hij houd van grapjes maken, zijn broer en zusje pesten , en niet van leren. Hij is echter wel slim, dus hoeft dan ook niet veel te doen om gewoon goede cijfers te halen. Hij is een trouwe vriend en hij heeft een hele hoop trekjes van zijn vader geërfd en meegekregen (rechtvaardigheid, moed etc.) Hij kan wel ontzettend ongeduldig zijn (vaak om meisjes en al het 'gedoe' daaromheen), en dat is dan ook een van zijn negatieve trekjes.
Uiterlijk: Hij heeft donkerbruin haar, bruine ogen, en hij is best lang voor zijn leeftijd. Zijn haar is niet zo warrig als dat van zijn broertje en blijft meestal wel in model zitten. Hij is ook best ijdel, dus daar doet hij dan ook wel z'n best voor.
Afdeling: Griffoendor
Extra: Hij is een van de drijvers in het Zwerkbalteam van Griffoendor, samen met Fred Wemel zijn neef.
Door: Maaike
Terug naar boven Ga naar beneden
https://rpgcorner.actieforum.com
Maaike
Admin
Maaike


Aantal berichten : 2384
Registratiedatum : 04-11-11
Woonplaats : Neverland

[HP] Nostalgisch in de toekomst Empty
BerichtOnderwerp: Re: [HP] Nostalgisch in de toekomst   [HP] Nostalgisch in de toekomst Emptyma aug 25, 2014 3:48 am

Anniek. schreef:

Afdeling: Ravenclaw
Extra: Noah is de drijver van het team van huffelpuf.

Uh welke afdeling is het?
Terug naar boven Ga naar beneden
https://rpgcorner.actieforum.com
feniks

feniks


Aantal berichten : 5404
Registratiedatum : 18-11-11
Leeftijd : 32
Woonplaats : The second star to the right. through to Neverland

[HP] Nostalgisch in de toekomst Empty
BerichtOnderwerp: Re: [HP] Nostalgisch in de toekomst   [HP] Nostalgisch in de toekomst Emptyma aug 25, 2014 6:39 am

Naam:alexander wings (axel)
Leeftijd:16
Innerlijk:axel is erg eigenwijs en is graag de gene die de regels breekt. hij ziet alles als een uitdaging een groot spel.hij is best brutaal en zegt alles hoe hij er over denkt. hij heeft toch een klein hartje.
Uiterlijk:axel heeft groen grijze ogen en een lichte huid. zijn haren zijn donkerblond en in de zomer een stuk lichter. ze zitten meestal warrig en ze komen tot zijn schouders
Afdeling:zwadderich
Extra:eehm komt nog ben een beetje inspiratieloos
Door:feniks

Naam:elsa dior
Leeftijd:14
Innerlijk:elsa is een heel erg verlegen meisje, alleen in de les als de proffesor wat vraagt zal ze wel haar mond open doen. ze heeft best weinig vrienden en komt soms wat vreemd over door haar terug houdent heid.
Uiterlijk:raven zwart golvend haar en blauwe ogen
Afdeling:ravenclaw
Extra:ze is heel erg leergierig
Door:feniks
Terug naar boven Ga naar beneden
Maaike
Admin
Maaike


Aantal berichten : 2384
Registratiedatum : 04-11-11
Woonplaats : Neverland

[HP] Nostalgisch in de toekomst Empty
BerichtOnderwerp: Re: [HP] Nostalgisch in de toekomst   [HP] Nostalgisch in de toekomst Emptyma aug 25, 2014 8:12 am

Goed dan hebben we dus nog Albus, Scorpius, Hugo enz. Willen we dat die gespeeld worden? Want dan wil ik wel Scorpius doen denk ik.. En ik moet dus nog mn meisje een plek geven. Maar ik denk dat ik met 3 rollen dan wel even zoet ben.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://rpgcorner.actieforum.com
Sifra

Sifra


Aantal berichten : 2004
Registratiedatum : 04-11-11
Leeftijd : 29
Woonplaats : Wonderland

[HP] Nostalgisch in de toekomst Empty
BerichtOnderwerp: Re: [HP] Nostalgisch in de toekomst   [HP] Nostalgisch in de toekomst Emptyma aug 25, 2014 8:37 am

anniek wilde hugo nog doen eventueel toch? Ik zou mezelf opofferen maar ik heb echt helemaal niks met albus hahah
Terug naar boven Ga naar beneden
http://brilliantbookshelftheblog.blogspot.nl/
feniks

feniks


Aantal berichten : 5404
Registratiedatum : 18-11-11
Leeftijd : 32
Woonplaats : The second star to the right. through to Neverland

[HP] Nostalgisch in de toekomst Empty
BerichtOnderwerp: Re: [HP] Nostalgisch in de toekomst   [HP] Nostalgisch in de toekomst Emptyma aug 25, 2014 8:45 am

en as ik eerlijk ben ik heb niet zo heel veel met bestaande rollen ik heb altijd liever eigen rollen. (maar ik maak misschien nog een rol aan ben ik over na aant denken)
Terug naar boven Ga naar beneden
Anniek.

Anniek.


Aantal berichten : 3310
Registratiedatum : 17-11-11
Leeftijd : 31

[HP] Nostalgisch in de toekomst Empty
BerichtOnderwerp: Re: [HP] Nostalgisch in de toekomst   [HP] Nostalgisch in de toekomst Emptyma aug 25, 2014 9:26 am

Noah is een Ravenclaw, mijn foutxD
Oh en fuck de leeftijdenxD


Naam: Hugo Weasly
Leeftijd: 16
Innerlijk: Hugo heeft zijn eigen humor en in veel gevallen moet je hem kennen om die humor te begrijpen. Hij is een lieve jongen maar kan soms wat onhandig uit de hoek komen in contact met andere. Hij heeft echter een hart van goud en doet alles voor de mensen waar hij van houdt. Hij zoekt daarnaast graag de spanning op en is dol op het verleggen van grenzen, zowel van zichzelf als van anderen.
Uiterlijk: Hugo heeft een warrige bos roodbruin haar en lichtblauwe ogen. Hij heeft veel moedervlekken en lichte sproetjes over zijn hele lichaam.
Afdeling: Griffoendor
Extra: Zwerkbal drijver
Door: Anniek
Terug naar boven Ga naar beneden
Sifra

Sifra


Aantal berichten : 2004
Registratiedatum : 04-11-11
Leeftijd : 29
Woonplaats : Wonderland

[HP] Nostalgisch in de toekomst Empty
BerichtOnderwerp: Re: [HP] Nostalgisch in de toekomst   [HP] Nostalgisch in de toekomst Emptyma aug 25, 2014 9:34 am

Yaay! Wachten we op Sanne of niet? Maaike en ik vervelen ons :p
Terug naar boven Ga naar beneden
http://brilliantbookshelftheblog.blogspot.nl/
Maaike
Admin
Maaike


Aantal berichten : 2384
Registratiedatum : 04-11-11
Woonplaats : Neverland

[HP] Nostalgisch in de toekomst Empty
BerichtOnderwerp: Re: [HP] Nostalgisch in de toekomst   [HP] Nostalgisch in de toekomst Emptyma aug 25, 2014 9:39 am

Nee Sanne kan pas later inspringen, dus ik denk dat we kunnen beginnen? Dan ga ik tussendoor wel nadenken over mijn meisje.. En zal ik dan wel of niet Scorpius doen?
Terug naar boven Ga naar beneden
https://rpgcorner.actieforum.com
Sifra

Sifra


Aantal berichten : 2004
Registratiedatum : 04-11-11
Leeftijd : 29
Woonplaats : Wonderland

[HP] Nostalgisch in de toekomst Empty
BerichtOnderwerp: Re: [HP] Nostalgisch in de toekomst   [HP] Nostalgisch in de toekomst Emptyma aug 25, 2014 9:42 am

Als je hem graag wilt spelen wel? Oke is goed! Waar beginnen we? Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
http://brilliantbookshelftheblog.blogspot.nl/
Maaike
Admin
Maaike


Aantal berichten : 2384
Registratiedatum : 04-11-11
Woonplaats : Neverland

[HP] Nostalgisch in de toekomst Empty
BerichtOnderwerp: Re: [HP] Nostalgisch in de toekomst   [HP] Nostalgisch in de toekomst Emptyma aug 25, 2014 9:47 am

Ik weet dat Sanne hem er in wil haha, dus dat doe ik dan wel als zij komt.

Gewoon aan het begin van het schooljaar, maar dat ze wel al 2 weken ofzo bezig zijn?
Terug naar boven Ga naar beneden
https://rpgcorner.actieforum.com
Sifra

Sifra


Aantal berichten : 2004
Registratiedatum : 04-11-11
Leeftijd : 29
Woonplaats : Wonderland

[HP] Nostalgisch in de toekomst Empty
BerichtOnderwerp: Re: [HP] Nostalgisch in de toekomst   [HP] Nostalgisch in de toekomst Emptyma aug 25, 2014 10:15 am

oja sanne heeft rose natuurlijk Smile

Dominique vloog zo ongeveer door de gedeelde slaapkamer heen in een poging snel haar spullen bij elkaar te rapen. Ze was de avond ervoor na de avondtijd nog tot laat op pad geweest in lege hallen van het kasteel, was vervolgens met haar kleren aan in bed in slaap gevallen en had zich nu verslapen. Ze schraapte wat perkamenten met huiswerk bij elkaar, propte ze in haar tas en trok een sprintje richting de Grote Hal.

Connor zat aan de tafel van Zwadderich in stilte te eten en luisterde met een half oor naar zijn klasgenoten. Hij was totaal geen ochtendpersoon en had altijd even nodig om op gang te komen.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://brilliantbookshelftheblog.blogspot.nl/
Anniek.

Anniek.


Aantal berichten : 3310
Registratiedatum : 17-11-11
Leeftijd : 31

[HP] Nostalgisch in de toekomst Empty
BerichtOnderwerp: Re: [HP] Nostalgisch in de toekomst   [HP] Nostalgisch in de toekomst Emptyma aug 25, 2014 10:29 am

Lily zat in de grote zaal aan de tafel van Griffoendor en ze keek bedachtzaam naar haar bord havermout. Ze had eigenlijk geen honger maar ze wist dat ze een lange dag zou krijgen en de energie nodig had. Doelloos deed ze steeds een beetje op haar lepel en liet ze het er vervolgens weer vanaf glijden. Ze had zoals de meeste ochtenden even nodig om op gang te komen.

Noah kwam de grote zaal in lopen en nam plaats bij zijn klasgenoten van Ravenclaw. Hij begroette ze maar deed verder geen poging om zich in het gesprek te mengen. In plaats daarvan keek hij wat er op tafel stond en pakte hij vervolgens een toast en een pot jam. Hij smeerde een dikke laag op zijn toast en legde er nog een snee bovenop.

Hugo lag half naast zijn bed en was voorlopig nog in coma.
Terug naar boven Ga naar beneden
Maaike
Admin
Maaike


Aantal berichten : 2384
Registratiedatum : 04-11-11
Woonplaats : Neverland

[HP] Nostalgisch in de toekomst Empty
BerichtOnderwerp: Re: [HP] Nostalgisch in de toekomst   [HP] Nostalgisch in de toekomst Emptyma aug 25, 2014 10:41 am

James zat aan de tafel van Griffoendor z'n toast te eten. Zijn blik gleed over de aanwezigen in de zaal, hij zocht een bepaald persoon. Natuurlijk zou hij dat ontkennen, mocht hij hier op aangesproken worden. Het was irritant dat de hele tafel vol zat met zijn vrienden en familie die meteen zouden zien als hij iets verzweeg. Hij zuchtte. Soms zou hij ook wel willen dat hij een eigen school had, met gewoon allemaal nieuwe mensen. In plaats van alle Wemels en Potters door elkaar.

Flo (Floor) kwam de Grote Zaal ingeslenterd. Ze plofte neer aan de tafel van Ravenklauw en schonk voor zichzelf een beker thee in. Haar lange haar had ze ingevlochten en vervolgens opgestoken zodat het niet in haar gezicht (en eten) zou hangen. Terwijl ze haar thee naar zich toeschoof en tussen haar handen hield om die op te warmen sloeg ze de ochtendprofeet open.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://rpgcorner.actieforum.com
Sifra

Sifra


Aantal berichten : 2004
Registratiedatum : 04-11-11
Leeftijd : 29
Woonplaats : Wonderland

[HP] Nostalgisch in de toekomst Empty
BerichtOnderwerp: Re: [HP] Nostalgisch in de toekomst   [HP] Nostalgisch in de toekomst Emptyma aug 25, 2014 10:53 am

Dominique stopte abrupt met joggen toen ze de ingang van de grote hal bereikte en probeerde op een normaal tempo naar binnen te lopen, ook al verraadde haar gehijg het feit dat ze gerend had. Ze plofte neer naast Lily. "Goeiemorgen, " zei ze, half zuchtend.

Connor wreef nog eens een keer in zijn ogen in een poging wat alerter te worden en sloeg dronk zijn koffie in een keer op. "Waarom kunnen ze ons niet een keer een ochtend vrijgeven," mompelde hij tegen zijn buurman.

haha jij zegt dat over wemels en potters he. Maar ze zijn ook echt in een gigantische meerderheid,ik zou er als professor gek van worden! xD
Terug naar boven Ga naar beneden
http://brilliantbookshelftheblog.blogspot.nl/
Maaike
Admin
Maaike


Aantal berichten : 2384
Registratiedatum : 04-11-11
Woonplaats : Neverland

[HP] Nostalgisch in de toekomst Empty
BerichtOnderwerp: Re: [HP] Nostalgisch in de toekomst   [HP] Nostalgisch in de toekomst Emptyma aug 25, 2014 11:03 am

Ja haha want er zijn al veel Wemels, en dan hebben ze ook allemaal 2 of 3 kinderen, ik bedoel hallo haha.
En zoals je zelf al zei laatst, dikke incest sommige RPG's van vroeger hahah


James keek naar Dominique en trok één wenkbrauw op, maar zei verder niks. Zijn blik dwaalde weer af, zoekend door de Grote Zaal. Zijn blik vestigde zich op iemand verderop in de zaal, en hij was z'n toast eigenlijk alweer vergeten.

Flo bladerde wat door de profeet heen terwijl ze haar thee dronk, ze had nog eventjes voor haar les zou beginnen, het eerste uur hadden de ravenklauwers van haar jaar namelijk vrij. Toch was ze vroeg opgestaan om lekker te ontbijten en misschien wat te wandelen over het terrein, ondanks de kou.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://rpgcorner.actieforum.com
Anniek.

Anniek.


Aantal berichten : 3310
Registratiedatum : 17-11-11
Leeftijd : 31

[HP] Nostalgisch in de toekomst Empty
BerichtOnderwerp: Re: [HP] Nostalgisch in de toekomst   [HP] Nostalgisch in de toekomst Emptyma aug 25, 2014 11:06 am

Lily keek op van haar havermout toen ze Dominique naast zich hoorde en ze glimlachte. "Ook goedemorgen. Had je haast?" vroeg ze geamuseerd. Het was overduidelijk dat Dominique gerend had. Ze vond het fijn dat haar vriendin er was, dan hoefde ze niet meer over haar ontbijt na te denken.

Noah begon aan zijn simpele maar naar zijn smaak lekkere ontbijt en at in een redelijk tempo zijn toast op. Het was niet zo dat hij propte, hij had het talent om op een nette manier snel te eten.

Hugo snurkte een keer luid.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sifra

Sifra


Aantal berichten : 2004
Registratiedatum : 04-11-11
Leeftijd : 29
Woonplaats : Wonderland

[HP] Nostalgisch in de toekomst Empty
BerichtOnderwerp: Re: [HP] Nostalgisch in de toekomst   [HP] Nostalgisch in de toekomst Emptyma aug 25, 2014 11:12 am

hahah ja. te erg eigenlijk

Dominique grijnsde naar James en richtte zich toen tot haar vriendin met een glimlach. "Dat is de understatement van het jaar," zei ze. Ze pakte wst toast en begon het te besmeren, terwijl ze Rose vanuit haar ooghoeken bekeek. "Wat zat je in je eten te peinzen net?" vroeg ze nieuwsgierig.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://brilliantbookshelftheblog.blogspot.nl/
Anniek.

Anniek.


Aantal berichten : 3310
Registratiedatum : 17-11-11
Leeftijd : 31

[HP] Nostalgisch in de toekomst Empty
BerichtOnderwerp: Re: [HP] Nostalgisch in de toekomst   [HP] Nostalgisch in de toekomst Emptyma aug 25, 2014 11:23 am

Lily haalde haar schouders op. "Gewoon, geen honger maar weten dat ik toch iets moet eten." zei ze. Ze had inmiddels besloten het op te geven voor vandaag en 's middags wat meer te eten tijdens de lunch. Ze glimlachte. "Vandaag eerste les transfiguratie." zei ze tevreden. Ze was dol op dat vak.

Noah keek om zich heen en zag dat Flo schuin tegenover hem had plaatsgenomen. "Staat er nog wat leuks in de profeet?" informeerde hij terwijl hij voor zichzelf een glas melk inschonk en alle vreemde blikken van jaargenoten negeerde. (ik zal nooit normaal melk kunnen drinken in HP rpg's)
Terug naar boven Ga naar beneden
Maaike
Admin
Maaike


Aantal berichten : 2384
Registratiedatum : 04-11-11
Woonplaats : Neverland

[HP] Nostalgisch in de toekomst Empty
BerichtOnderwerp: Re: [HP] Nostalgisch in de toekomst   [HP] Nostalgisch in de toekomst Emptyma aug 25, 2014 11:30 am

James keek even naar zijn jongere zusje, hij wist dat hij haar nu eigenlijk moest gaan vertellen dat ze wel moest eten. Maar hij had er geen zin in, en bovendien kon ze heel goed voor zichzelf zorgen. Hij keek berekenend naar de meiden tegenover hen en fronste toen. 'Ik denk dat we dit jaar vroeg beginnen met het trainen voor het zwerkbal seizoen'


Flo keek op, een beetje verward omdat ze opeens iemand hoorde praten. Ze zag Noah zitten en glimlachte 'Eigenlijk vooral flauwekul over een nieuwe winkel op de Wegisweg.' zei ze. 'Iets met planten en zwerkbal, ik snap het niet helemaal. Maar het schijnt niet veel voor te stellen.' Ze lachte naar hem.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://rpgcorner.actieforum.com
Gesponsorde inhoud





[HP] Nostalgisch in de toekomst Empty
BerichtOnderwerp: Re: [HP] Nostalgisch in de toekomst   [HP] Nostalgisch in de toekomst Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
[HP] Nostalgisch in de toekomst
Terug naar boven 
Pagina 1 van 6Ga naar pagina : 1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: ORPG's :: ORPG 3 personen-
Ga naar: