Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 [HP] Nostalgisch in de toekomst

Ga naar beneden 
4 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
AuteurBericht
Sifra

Sifra


Aantal berichten : 2004
Registratiedatum : 04-11-11
Leeftijd : 29
Woonplaats : Wonderland

[HP] Nostalgisch in de toekomst - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [HP] Nostalgisch in de toekomst   [HP] Nostalgisch in de toekomst - Pagina 2 Emptyma aug 25, 2014 11:35 am

wat was dat ook alweer met melk? :p

"Ja dat hebben we allemaal wel eens," zei Dominique knikkend terwijl ze een grote hap toast nam. "Misschien moet je iets te eten meesmokkelen voor tussendoor?" Ze trok haar tas op haar schoot en begon de papieren te sorteren die ze er eerder zo zorgeloos ingepropt had. Ze keek verbaasd op naar James. "Vroeger dan normaal? Waarom?"
Terug naar boven Ga naar beneden
http://brilliantbookshelftheblog.blogspot.nl/
Maaike
Admin
Maaike


Aantal berichten : 2384
Registratiedatum : 04-11-11
Woonplaats : Neverland

[HP] Nostalgisch in de toekomst - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [HP] Nostalgisch in de toekomst   [HP] Nostalgisch in de toekomst - Pagina 2 Emptyma aug 25, 2014 11:40 am

Is het goed als James aanvoerder is? Leek me wel leuk Basketball


James knikte serieus. 'We moeten een nieuwe speler inwerken dit jaar, en ik wil persé winnen!' zei hij geagiteerd. Hij wist dat zijn vader enorm trots zou zijn als ze onder zijn leiding zouden winnen, en hij wist dat ze het voor elkaar zouden kunnen krijgen. "We hebben een sterk team, wat alleen nog maar sterker kan worden. Dus het moet lukken.' besloot hij.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://rpgcorner.actieforum.com
Anniek.

Anniek.


Aantal berichten : 3310
Registratiedatum : 17-11-11
Leeftijd : 31

[HP] Nostalgisch in de toekomst - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [HP] Nostalgisch in de toekomst   [HP] Nostalgisch in de toekomst - Pagina 2 Emptyma aug 25, 2014 11:47 am

"Ja dat klinkt inderdaad alsof het nooit een succes kan worden." zei Noah met een grijns. "Zwerkbal en planten zijn nooit een goede combinatie geweest." Hij pakte zijn glas opnieuw vast en dronk de rest van zijn melk op. Toen hij op zijn horloge was zag hij dat de lessen bijna zouden beginnen. Hij kwam overeind en sloeg zijn tas om zijn schouder. Hij had eerst een blokuur toverdranken.

Lily lachte en woelde haar broer door de haren. "Ik vind het prachtig om te zien hoe gemotiveerd je bent aanvoerder." zei ze liefjes tegen hem. "Maar ik vind het goed, hoe eerder we beginnen hoe beter." ze had zelf ook zin om weer te spelen. Niet dat ze het zwerkbal ooit echt hoefde te missen. Door hun grote familie vol spelers konden ze de hele vakantie op hun bezems doorbrengen als ze wilde.

Hugo viel uit zijn bed en schrok wakker. Hij keek op zijn klok en zag dat over een paar minuten de lessen zouden beginnen. Hij vloekte hardop en begon zich als een bezetene om te kleden. De kledingstukken vlogen door de slaapzaal.

De melk was vies xD
Terug naar boven Ga naar beneden
Sifra

Sifra


Aantal berichten : 2004
Registratiedatum : 04-11-11
Leeftijd : 29
Woonplaats : Wonderland

[HP] Nostalgisch in de toekomst - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [HP] Nostalgisch in de toekomst   [HP] Nostalgisch in de toekomst - Pagina 2 Emptyma aug 25, 2014 11:52 am

Dominique knikte. "Ik vind alles prima! Ik ben er eigenlijk wel weer aan toe. Victoire heeft werkelijk niks met Zwerkbal en Teddy had het in de vakantie te druk met Victoire af te lebberen om te spelen," zei ze en rolde haar ogen. Ze kwam overeind toen ze zag dat vele studenten naar hun lessen vertrokken.

Connor's blik ging even naar de Griffoendor tafel, waar de aanvoerder van het Griffoendor-team geanimeerd aan het praten was. Hij schoot James een vuile blik en liep toen de hal uit met de andere Zwadderaars.


Laatst aangepast door Sifra op ma aug 25, 2014 12:00 pm; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
http://brilliantbookshelftheblog.blogspot.nl/
Maaike
Admin
Maaike


Aantal berichten : 2384
Registratiedatum : 04-11-11
Woonplaats : Neverland

[HP] Nostalgisch in de toekomst - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [HP] Nostalgisch in de toekomst   [HP] Nostalgisch in de toekomst - Pagina 2 Emptyma aug 25, 2014 11:56 am

Flo grijnsde 'Misschien komt daar binnenkort verandering in.' opperde ze. Ze glimlachte en keek naar hem terwijl hij opstond. 'Jij hebt het 1e uur gewoon les he?' vroeg ze, maar er klonk uiteraard geen enkel spoor van medelijden door in haar stem.

James keek geshockeerd op, maar al snel toverde hij weer een nonchalante uitdrukking op zijn gezicht. Hij luisterde nu nog maar half naar Lily en Dominique en zei 'Ja precies, leuk.' tegen haar terwijl hij probeerde zijn spiegelbeeld te zien in de kan met pompoensap. Lily had zijn hele kapsel verpest..
Terug naar boven Ga naar beneden
https://rpgcorner.actieforum.com
Anniek.

Anniek.


Aantal berichten : 3310
Registratiedatum : 17-11-11
Leeftijd : 31

[HP] Nostalgisch in de toekomst - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [HP] Nostalgisch in de toekomst   [HP] Nostalgisch in de toekomst - Pagina 2 Emptyma aug 25, 2014 12:02 pm

Lily volgde Dominique's voorbeeld en kwam overeind. Terwijl ze opstond ving ze de blik van Connor die lelijk naar James keek, vervolgens zag ze James reactie. Ze kon hier zo chagrijnig van worden. "Ik zie jullie zo wel." zei ze en ze liep snel naar de uitgang van de grote zaal en haalde Connor in. Ze ging pal voor hem staan en keek hem vuil aan. "Je bent een lul Smith", viel ze tegen hem uit.

Noah grijnsde. "Ja ik heb les. Jij niet dan?" vroeg hij aan haar. Als ze geen les zou hebben vond hij het raar dat ze uberhaubt al wakker was.

Hugo kon zijn schoenen niet vinden en kroop haastig over de vloer onder de bedden zoekend. Waarom was ook alles altijd kwijt als je haast had?
Terug naar boven Ga naar beneden
Maaike
Admin
Maaike


Aantal berichten : 2384
Registratiedatum : 04-11-11
Woonplaats : Neverland

[HP] Nostalgisch in de toekomst - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [HP] Nostalgisch in de toekomst   [HP] Nostalgisch in de toekomst - Pagina 2 Emptyma aug 25, 2014 12:07 pm

James had z'n haar zo ongeveer weer gefatsoeneerd en keek Lily verbaasd na, hij had Connor helemaal niet zien kijken. Hij ergerde zich kapot aan de Zwadderaars en negeerde ze dus meestal ook, verstandig genoeg. Hij keek vragend naar Dominique en kwam zelf ook overeind. "Zal wel..' mompelde hij, soms (vaak) begreep hij helemaal niks van zijn zusje. Meisjes..

Flo schudde haar hoofd 'Nee pas het 2e uur, maar ik wilde rustig ontbijten. In plaats van alles meteen naar binnen proppen en doorgaan. Meestal word ik daar moe van. En het heeft niet veel nut bij professor Kist om extra vermoeid te zijn, want die lessen zijn sowieso al vreselijk..'
Terug naar boven Ga naar beneden
https://rpgcorner.actieforum.com
Sifra

Sifra


Aantal berichten : 2004
Registratiedatum : 04-11-11
Leeftijd : 29
Woonplaats : Wonderland

[HP] Nostalgisch in de toekomst - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [HP] Nostalgisch in de toekomst   [HP] Nostalgisch in de toekomst - Pagina 2 Emptyma aug 25, 2014 12:10 pm

Dominique keek verbijsterd toe hoe Lily wegstampte. "Je bent bijna nog ijdeler dan een volbloed-Glamorgana," grapte ze tegen James en snelde toen achter Lily aan om haar eventueel in bedwang te houden.

Connor draaide zich om toen hij zijn achternaam hoorde en keek Lily met esn opgetrokken wenkbrauw aan. Ze was zeker een kop kleiner dus hij had in ieder geval een voordeel. "En waarom precies, Potter?" zei hij in een toon die uitdrukte dat hij niet onder de indruk was.


Laatst aangepast door Sifra op ma aug 25, 2014 12:12 pm; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
http://brilliantbookshelftheblog.blogspot.nl/
Sifra

Sifra


Aantal berichten : 2004
Registratiedatum : 04-11-11
Leeftijd : 29
Woonplaats : Wonderland

[HP] Nostalgisch in de toekomst - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [HP] Nostalgisch in de toekomst   [HP] Nostalgisch in de toekomst - Pagina 2 Emptyma aug 25, 2014 12:12 pm

Lily! Ik bddoelde Lily hahaha. Wat een sukkel ben ik
Terug naar boven Ga naar beneden
http://brilliantbookshelftheblog.blogspot.nl/
Maaike
Admin
Maaike


Aantal berichten : 2384
Registratiedatum : 04-11-11
Woonplaats : Neverland

[HP] Nostalgisch in de toekomst - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [HP] Nostalgisch in de toekomst   [HP] Nostalgisch in de toekomst - Pagina 2 Emptyma aug 25, 2014 12:13 pm

James keek beledigd naar Dominique 'Helemaal niet!' protesteerde hij. Maar hij keek wel even vlug in de richting van het meisje dat hij eerder had bekeken. Hij snelde toen achter de meiden aan, hij moest zijn zusje af en toe in de gaten houden. En als Dominique het nodig vond er achter aan te gaan, dan zou het vast niet gaan om make-up of dat soort onzin. Hij liep in de richting van Lily en keek direct chagrijnig toen hij zag wie ze voor zich had.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://rpgcorner.actieforum.com
Anniek.

Anniek.


Aantal berichten : 3310
Registratiedatum : 17-11-11
Leeftijd : 31

[HP] Nostalgisch in de toekomst - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [HP] Nostalgisch in de toekomst   [HP] Nostalgisch in de toekomst - Pagina 2 Emptyma aug 25, 2014 12:17 pm

"Omdat je constant vuile blikken naar mijn broer werpt en te laf bent te zeggen wat je nou weer dwars zit. Wordt toch eens volwassen." beet Lily hem toe. Daarachter schuilde dat Lily zonder dat ze zelf wist waarom ze zich dood ergerde aan alles wat Connor deed. Daarnaast was ze de laatste tijd een tijdbom en viel ze ook fel uit tegen haar ouders en klasgenoten.

Noah haalde zijn schouders op. "Ik denk dat Kist je niet zal missen als je niet komt opdagen of in slaap valt hoor." verzekerde hij haar. "Die man merkt niks. Maarja ik moet nu echt gaan, zie je later." hij liep samen met de massa de zaal uit.

Terug naar boven Ga naar beneden
Maaike
Admin
Maaike


Aantal berichten : 2384
Registratiedatum : 04-11-11
Woonplaats : Neverland

[HP] Nostalgisch in de toekomst - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [HP] Nostalgisch in de toekomst   [HP] Nostalgisch in de toekomst - Pagina 2 Emptyma aug 25, 2014 12:20 pm

Flo haalde haar schouders op 'Moet toch mn examens halen..' riep ze hem nog na. 'En succes!' ze glimlachte en bleef rustig achter aan de ontbijttafel. Ze was zo ongeveer de enige want de hele zaal stroomde leeg. Haar vriendinnen verklaarde haar totaal voor gek dat ze een uur te vroeg was opgestaan, maar zij vond het wel chill. Ze keek Noah nog na, maar zag hem al snel niet meer en pakte toen de ochtendprofeet maar weer.


James liep snel naar Lily. 'Kom Lil, hij is het niet waard.' zei hij alleen maar op kalme toon. Dit had echt totaal geen nut. Bovendien zou die idioot het alleen maar weer aangrijpen om niet alleen hem maar ook Lily en anderen lastig te vallen.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://rpgcorner.actieforum.com
Sifra

Sifra


Aantal berichten : 2004
Registratiedatum : 04-11-11
Leeftijd : 29
Woonplaats : Wonderland

[HP] Nostalgisch in de toekomst - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [HP] Nostalgisch in de toekomst   [HP] Nostalgisch in de toekomst - Pagina 2 Emptyma aug 25, 2014 12:24 pm

"Lils, hij is het niet waard," mompelde Dominique maar ze besefte tegelijk dat hrt kwaad al geschied was.

Connor sloeg zijn armen over elkaar. "Wat is jouw probleem? zei hij, bijna verbrauweerd dat ze zo tegen hem uitviel. "Het is gewoon een Zwerkbal ding, niks persoonlijks. Hij is aanvoerder en ik vind dat jullie vriendjespolitiek voeren. Dat is mijn mening," zei hij cordaat en keek Lily geirriteerd aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://brilliantbookshelftheblog.blogspot.nl/
Maaike
Admin
Maaike


Aantal berichten : 2384
Registratiedatum : 04-11-11
Woonplaats : Neverland

[HP] Nostalgisch in de toekomst - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [HP] Nostalgisch in de toekomst   [HP] Nostalgisch in de toekomst - Pagina 2 Emptyma aug 25, 2014 12:28 pm

James keek geïrriteerd naar Connor 'Vriendjespolitiek?' herhaalde hij lichtelijk kwaad. 'Was het niet zo dat in Zwadderich mensen hun plaats inkochten?' hij legde zijn hand even op Lily's schouder en duwde haar heel zachtjes richting de gang. 'Ik zou zelf maar eens wat je best gaan doen, dan kunnen jullie wellicht nog eens wat van je team maken.' zei hij nog. 'Kom, de lessen beginnen.' zei hij tegen de meiden.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://rpgcorner.actieforum.com
Anniek.

Anniek.


Aantal berichten : 3310
Registratiedatum : 17-11-11
Leeftijd : 31

[HP] Nostalgisch in de toekomst - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [HP] Nostalgisch in de toekomst   [HP] Nostalgisch in de toekomst - Pagina 2 Emptyma aug 25, 2014 12:31 pm

Lily negeerde James en Dominique. Ze kon haar oren niet geloven. "Ons team zit vol getalenteerde spelers. Niks vriendjespolitiek! Tijdens de wedstrijd gaat je team er aan." Ze liet zich niet meevoeren door James en bleef Connor aankijken. "Je weet hoe sterk we zijn, je bent gewoon bang weer te verliezen!"

Noah negeerde de ruzie die zich in het gangpad afspeelde en vervolgde zijn weg naar het lokaal.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sifra

Sifra


Aantal berichten : 2004
Registratiedatum : 04-11-11
Leeftijd : 29
Woonplaats : Wonderland

[HP] Nostalgisch in de toekomst - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [HP] Nostalgisch in de toekomst   [HP] Nostalgisch in de toekomst - Pagina 2 Emptyma aug 25, 2014 12:38 pm

Connor snoof luidruchtig. "Zwadderich heeft in de tussentijd een vooruitgang doorgemaakt, mensen halen ons team nu door er hard voor te werken. Dat is bij jullie niet echt geval of wel soms, met bekende ouders?" zei hij hatelijk. Het was niet zo dat hij een hekel aan de Potters en Wemels perse had, maar Zwerkbal was alles voor hem daardoor kreeg hij regelmatig nog wel eens een opvliegend karakter. Zijn vrienden riepen hem dat ze te laat kwamen voor de les en zonder verder iets te zeggen liep hij weg van Lily, James en Dom.

Dominique maakte een verontwaardigt geluid, maar begon weliswaar te lopen richting het goede lokaal. "Oke hij is een eikel, maar ik weet niet of het slim is om hem boos te maken in het veld," zei ze tegen Lily. "Hij is een beetje angsaanjagend.."
Terug naar boven Ga naar beneden
http://brilliantbookshelftheblog.blogspot.nl/
Anniek.

Anniek.


Aantal berichten : 3310
Registratiedatum : 17-11-11
Leeftijd : 31

[HP] Nostalgisch in de toekomst - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [HP] Nostalgisch in de toekomst   [HP] Nostalgisch in de toekomst - Pagina 2 Emptyma aug 25, 2014 12:42 pm

Lily wilde het liefst achter hem aanlopen en hem een klap verkopen maar ze besloot dit keer haar impulsiviteit onder controle te houden. Ze keek naar James en Dominique. "Dus wanneer gaan we trainen? we maken hem af." zei ze strijdlustig. Ze zou hem eens laten zien wat ze waard waren. Alsof ze ervoor gekozen hadden beroemde ouders te hebben, belachelijk!


Laatst aangepast door Anniek. op ma aug 25, 2014 12:43 pm; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Maaike
Admin
Maaike


Aantal berichten : 2384
Registratiedatum : 04-11-11
Woonplaats : Neverland

[HP] Nostalgisch in de toekomst - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [HP] Nostalgisch in de toekomst   [HP] Nostalgisch in de toekomst - Pagina 2 Emptyma aug 25, 2014 12:43 pm

James keek naar Dominique 'Doe normaal, jullie zitten beide op een bezem. En als je lichter bent is dat nog altijd een pluspunt.' zei hij. 'Bovendien kan hij je niks maken, en als hij het wel probeert ram ik net zolang een beuker naar z'n hoofd tot dat er eindelijk wat aantrekkelijker uit begint te zien, mocht dat mogelijk zijn.' zei hij. Hij keek naar Lily 'Ik ga er vandaag over nadenken.. Ik zie jullie straks wel weer.' hij liep weg richting zijn lokaal.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://rpgcorner.actieforum.com
Sifra

Sifra


Aantal berichten : 2004
Registratiedatum : 04-11-11
Leeftijd : 29
Woonplaats : Wonderland

[HP] Nostalgisch in de toekomst - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [HP] Nostalgisch in de toekomst   [HP] Nostalgisch in de toekomst - Pagina 2 Emptyma aug 25, 2014 12:48 pm

Dominique schoot in de lach om James' opmerking, ze zag al helemaal voor zich hoe Connor met een ingeslagen hersenpan op het veld lag. "Tot later," riep ze hem na. Langzaam draaide ze zich naar Lily toe en keek haar bezorgd aan. "Wat is er met je Lils? Hij vroeg er dan wel om, je bent normaal gesproken nooit zo... opvliegend," zei ze voorzichtig.

Connor liep met zijn vrienden naar Toverdranken. Hij had nu al weer spijt van wat hij gezegd had tegen de Potters, maar dat was nu natuurlijk al te laat.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://brilliantbookshelftheblog.blogspot.nl/
Anniek.

Anniek.


Aantal berichten : 3310
Registratiedatum : 17-11-11
Leeftijd : 31

[HP] Nostalgisch in de toekomst - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [HP] Nostalgisch in de toekomst   [HP] Nostalgisch in de toekomst - Pagina 2 Emptyma aug 25, 2014 12:52 pm

"Tot straks." zei Lily toen James weg liep en ze begon zelf ook richting het lokaal te lopen. Ze was inmiddels weer wat gekalmeerd en ze keek naar Dominique. Ze dacht na over haar vraag maar kon niet echt een oorzaak aanwijzen. "Ik weet het niet, ik werd opeens heel kwaad en voelde dat ik dat heel graag wilde uiten.. Sorry, ik liet me echt gaan."

Hugo kwam de gang in gestormd en botste haast tegen Dominique en Lily op die voor hem liepen. "Hej, en ik maar denken dat ik te laat zou zijn." zei hij met een grijns.
Terug naar boven Ga naar beneden
Maaike
Admin
Maaike


Aantal berichten : 2384
Registratiedatum : 04-11-11
Woonplaats : Neverland

[HP] Nostalgisch in de toekomst - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [HP] Nostalgisch in de toekomst   [HP] Nostalgisch in de toekomst - Pagina 2 Emptyma aug 25, 2014 12:53 pm

James liep naar zijn les, wat dat dan ook mocht zijn. En hij plofte aan een tafeltje vrij achterin. Al snel zat een van zijn beste vrienden naast hem, maar die zag al aan zijn gezicht dat hij hem even met rust moest laten. Tijdens zijn les bezweringen zat James vooral wat te krabbelen op een perkament. Het werd hoog tijd wat nieuwe strategieën te bedenken. Dit jaar zouden ze winnen, net zoals twee jaar geleden. Die Connor mocht zeggen wat hij wilde, maar ze waren getalenteerd, net als hun ouders geweest waren. Op tante Hermelien na dan.

Na een tijdje stond Flo op, ze had rustig ontbeten en de ochtendprofeet uitgelezen. Nadat ze deze in haar tas had gestopt liep ze de Grote Zaal uit. Door de grote voordeuren verliet ze het kasteel en begon ze aan een wandeling buiten. Ze vond het leuk naar leerlingen te kunnen kijken die bijvoorbeeld bezig waren bij Verzorging van Fabeldieren, of Kruidenkunde.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://rpgcorner.actieforum.com
Sifra

Sifra


Aantal berichten : 2004
Registratiedatum : 04-11-11
Leeftijd : 29
Woonplaats : Wonderland

[HP] Nostalgisch in de toekomst - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [HP] Nostalgisch in de toekomst   [HP] Nostalgisch in de toekomst - Pagina 2 Emptyma aug 25, 2014 12:57 pm

Dominique sloeg een arm om Lily's schouder heen. "Zoals ik al zei, hij verdiende het. Maar als je een keer wilt praten, jd weet me te vinden," zei ze met een glimlach. Ze keek op toen ze Hugo tegenkwamen en kreeg een lach van oor tot oor. "Merlijn's baard Hugo, je ziet eruit alsof je door een tornado gekropen bent."
Terug naar boven Ga naar beneden
http://brilliantbookshelftheblog.blogspot.nl/
Anniek.

Anniek.


Aantal berichten : 3310
Registratiedatum : 17-11-11
Leeftijd : 31

[HP] Nostalgisch in de toekomst - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [HP] Nostalgisch in de toekomst   [HP] Nostalgisch in de toekomst - Pagina 2 Emptyma aug 25, 2014 1:01 pm

"Natuurlijk, bedankt" glimlachte Lily naar Dominique. Ze keek opzij toen Hugo opeens naast ze liep.

Hugo realiseerde dat hij niet eens zijn haar had gedaan en haalde een keer zijn hand er door heen in de hoop dat het dat beter zou maken. "Ik had me verslapen". zei hij met een onschuldige grijns. "Ben net vijf minuten wakker, sorry als ik er niet zo onwijs aantrekkelijk uit zie als ik normaal ben" grapte hij. Hij vond zichzelf niet onwijs aantrekkelijk maar voelde zich comfortabel genoeg om dat soort grappen te maken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sifra

Sifra


Aantal berichten : 2004
Registratiedatum : 04-11-11
Leeftijd : 29
Woonplaats : Wonderland

[HP] Nostalgisch in de toekomst - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [HP] Nostalgisch in de toekomst   [HP] Nostalgisch in de toekomst - Pagina 2 Emptyma aug 25, 2014 1:10 pm

Dominique lachte om haar neef. "Maar beter ook, de meisjes zouden voor je voeten vallen, niet zo praktisch!" Ze liep het Transfiguratie lokaal in en nam ergens halverwege plaats. Het was bij lange na niet haar beste vak dus opletten was een verreiste.

ik ga slapen (dat zeg ik ak een uur tegen mezelf). tot morgen! Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
http://brilliantbookshelftheblog.blogspot.nl/
Anniek.

Anniek.


Aantal berichten : 3310
Registratiedatum : 17-11-11
Leeftijd : 31

[HP] Nostalgisch in de toekomst - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [HP] Nostalgisch in de toekomst   [HP] Nostalgisch in de toekomst - Pagina 2 Emptyma aug 25, 2014 1:15 pm

Goed idee! Slaap lekker:) Ik kom morgen denk ik trouwens niet online want ga naar Arnhem en blijf daar ook overnachten ;)

Lily nam plaats naast Dominique en haalde haar boeken tevoorschijn. Ze had zin in deze les, ze was hier goed in. Hugo werd geroepen door een van zijn vrienden achter in het lokaal en ging naast hem zitten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





[HP] Nostalgisch in de toekomst - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [HP] Nostalgisch in de toekomst   [HP] Nostalgisch in de toekomst - Pagina 2 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
[HP] Nostalgisch in de toekomst
Terug naar boven 
Pagina 2 van 6Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: ORPG's :: ORPG 3 personen-
Ga naar: