Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 [HP] Nostalgisch in de toekomst

Ga naar beneden 
4 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6
AuteurBericht
Anniek.

Anniek.


Aantal berichten : 3310
Registratiedatum : 17-11-11
Leeftijd : 31

[HP] Nostalgisch in de toekomst - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [HP] Nostalgisch in de toekomst   [HP] Nostalgisch in de toekomst - Pagina 6 Emptyma sep 01, 2014 10:40 am

Lily lachte om James. Hij was een gek, dat was altijd zo geweest en zou altijd zo blijven. Daarom was ze ook zo dol op haar broer. "Je hebt gelijk, het moet iets heel goeds zijn."

Hugo die net aan kwam lopen grijnsde naar de anderen. "Als ik het goed opgevangen heb ben ik precies op tijd om wat onheil uit te halen. Wat is het plan?"

"Wat vind je zo moeilijk aan gedaante verwisseling?" vroeg Noah nieuwsgierig. Het was niet zijn beste vak maar over het algemeen lukte het hem wel om het goed genoeg te doen om zonder echte problemen het jaar te halen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Maaike
Admin
Maaike


Aantal berichten : 2384
Registratiedatum : 04-11-11
Woonplaats : Neverland

[HP] Nostalgisch in de toekomst - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [HP] Nostalgisch in de toekomst   [HP] Nostalgisch in de toekomst - Pagina 6 Emptyma sep 01, 2014 10:51 am

Flo dacht na en er verscheen een lichte frons op haar voorhoofd. 'Ik snap de theorie, maar de praktijk.. Ik gebruik de goede toverstok beweging, ik zeg de correcte spreuk, ik weet wat er zou moeten gebeuren.. Maar er gaat altijd wel iets mis. Ik weet niet wat het is. Vooral met menselijke gedaante verwisseling.. ' zei ze. Ze had er stiekem wel eens over nagedacht dat het gewoon angst was. Ze wilde anderen niet permanent veranderen in iets onomkeerbaars of lelijks. En op zichzelf durfde ze bepaalde dingen ook niet..
Dit was eigenlijk een probleem bij meerdere vakken. Ze snapte de theorie, ze deed alles juist, maar misschien voelde haar toverstok haar angst en presteerde die daarom niet 100%.
Dat zou ook verklaren waarom zij eigenlijk niks verkeerd deed, het was haar stok..
Terug naar boven Ga naar beneden
https://rpgcorner.actieforum.com
Anniek.

Anniek.


Aantal berichten : 3310
Registratiedatum : 17-11-11
Leeftijd : 31

[HP] Nostalgisch in de toekomst - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [HP] Nostalgisch in de toekomst   [HP] Nostalgisch in de toekomst - Pagina 6 Emptydi sep 02, 2014 8:55 pm

"Mocht je er echt niet uit komen wil ik je best wel een keer helpen met oefenen." bood Noah aan. Hij vond het niet zo heel moeilijk. Het koste hem wel even maar hij kreeg het altijd voor elkaar. Maar dat gelde voor meer dingen bij hem. Als hij iets eenmaal door had ging het haast altijd goed.
Terug naar boven Ga naar beneden
Maaike
Admin
Maaike


Aantal berichten : 2384
Registratiedatum : 04-11-11
Woonplaats : Neverland

[HP] Nostalgisch in de toekomst - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [HP] Nostalgisch in de toekomst   [HP] Nostalgisch in de toekomst - Pagina 6 Emptydi sep 02, 2014 9:26 pm

Flo glimlachte 'ah dat is lief' zei ze. 'Graag! Zo rond de tentamens raak ik altijd flink in paniek'. Ze keek de zaal rond toen er een paar uilen de middag post kwamen brengen.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://rpgcorner.actieforum.com
Anniek.

Anniek.


Aantal berichten : 3310
Registratiedatum : 17-11-11
Leeftijd : 31

[HP] Nostalgisch in de toekomst - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [HP] Nostalgisch in de toekomst   [HP] Nostalgisch in de toekomst - Pagina 6 Emptyzo sep 07, 2014 11:06 am

"Maar waarom dan? Dat is toch helemaal niet nodig?" vroeg Noah verbaast terwijl hij naar haar keek. Hij was iemand die wist dat als hij zijn best deed het wel zou lukken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Maaike
Admin
Maaike


Aantal berichten : 2384
Registratiedatum : 04-11-11
Woonplaats : Neverland

[HP] Nostalgisch in de toekomst - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [HP] Nostalgisch in de toekomst   [HP] Nostalgisch in de toekomst - Pagina 6 Emptyzo sep 07, 2014 11:10 am

Flo haalde haar schouders op 'tja ik moet toch goed presteren..' mompelde ze. Haar ouders waren erg goede tovenaars en het was dus bijna vanzelfsprekend dat zij dat ook moest zijn. Maar ze was te snel afgeleid en door de druk die op haar gelegd werd was het vaak nogal lastig.


-
Goed ik heb dus een idee om wat actie in het rpg te brbengen. Gebaseerd op een fanfic, maar het is soms wel lastig uit te leggen


Laatst aangepast door Maaike op zo sep 07, 2014 6:19 pm; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
https://rpgcorner.actieforum.com
feniks

feniks


Aantal berichten : 5404
Registratiedatum : 18-11-11
Leeftijd : 32
Woonplaats : The second star to the right. through to Neverland

[HP] Nostalgisch in de toekomst - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [HP] Nostalgisch in de toekomst   [HP] Nostalgisch in de toekomst - Pagina 6 Emptyzo sep 07, 2014 4:52 pm

sorry heb het ook druk gehad afgelopen 2 weken.
ben nieuwschierig naar je idee.
------

axel grinnikte om conner's antwoord.'dat dacht ik dus al.'zegt hij terwijl hij verder loopt het kasteel uit.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





[HP] Nostalgisch in de toekomst - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [HP] Nostalgisch in de toekomst   [HP] Nostalgisch in de toekomst - Pagina 6 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
[HP] Nostalgisch in de toekomst
Terug naar boven 
Pagina 6 van 6Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: ORPG's :: ORPG 3 personen-
Ga naar: