Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 [HP] Nostalgisch in de toekomst

Ga naar beneden 
4 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
AuteurBericht
Maaike
Admin
Maaike


Aantal berichten : 2384
Registratiedatum : 04-11-11
Woonplaats : Neverland

[HP] Nostalgisch in de toekomst - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [HP] Nostalgisch in de toekomst   [HP] Nostalgisch in de toekomst - Pagina 5 Emptydo aug 28, 2014 12:18 pm

Flo knikte en at haar broodje op. 'Ja met kerst vooral! Al dis lichtjes en sneeuw in het dorp!' Zei ze enthousiast. Ze schonk een glas met pompoensap in. 'Heb je nog veel uren vanmiddag?'
Terug naar boven Ga naar beneden
https://rpgcorner.actieforum.com
Sifra

Sifra


Aantal berichten : 2004
Registratiedatum : 04-11-11
Leeftijd : 29
Woonplaats : Wonderland

[HP] Nostalgisch in de toekomst - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [HP] Nostalgisch in de toekomst   [HP] Nostalgisch in de toekomst - Pagina 5 Emptydo aug 28, 2014 12:21 pm

ik weet niet wat ik met connor moet doeeen. te weinig zwadderaars haha :p

Dominique rolde haar ogen lachend om Lily's enthousiasme. "Je mag niet lachen," zei ze waarschuwend. "Toen we van de zomer in het Shell Cottage waren was er een jongen die vlakbij op vakantie was met zijn ouders. Hij is mijn vriendje niet ofzo, meer een soort vakantieliefde. We deden veel samen en hij was best leuk," vertelde ze aarzelend "Alleen wel een dreuzel."
Terug naar boven Ga naar beneden
http://brilliantbookshelftheblog.blogspot.nl/
Maaike
Admin
Maaike


Aantal berichten : 2384
Registratiedatum : 04-11-11
Woonplaats : Neverland

[HP] Nostalgisch in de toekomst - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [HP] Nostalgisch in de toekomst   [HP] Nostalgisch in de toekomst - Pagina 5 Emptydo aug 28, 2014 12:23 pm

Haha ja ik zat dus al te twijfelen om Scorpius ge doen maar ja haha


James liep de grote zaal in en plofte neer op de bank. Hij praatte enthousiast met zijn beste vriend over een nieuwe zwerkbal techniek/beweging die gebruikt was bij een bepaalde wedstrijd.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://rpgcorner.actieforum.com
Anniek.

Anniek.


Aantal berichten : 3310
Registratiedatum : 17-11-11
Leeftijd : 31

[HP] Nostalgisch in de toekomst - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [HP] Nostalgisch in de toekomst   [HP] Nostalgisch in de toekomst - Pagina 5 Emptydo aug 28, 2014 12:26 pm

Laat hem iets doms zeggen dan kan Lily weer boos worden xD Of laat hem overlopen zodat hij heel veel haat krijgt van de andere zwadderaarsxD

"Waarom zeg je dat nu pas!" zei Lily met een brede grijns op haar gezicht. "Weet je waar hij woont? Heb je nog contact? Het is natuurlijk lastig want je kan niet je uil sturen? Hoe doe je dat dan?" ze ratelde aan een stuk door met vragen.

"Helaas duurt dat nog wel een paar maanden" zei Noah. "Ik ben vanmiddag vrij. Laatste jaar he, dan heb je geen les meer, alleen maar huiswerk."
Terug naar boven Ga naar beneden
Maaike
Admin
Maaike


Aantal berichten : 2384
Registratiedatum : 04-11-11
Woonplaats : Neverland

[HP] Nostalgisch in de toekomst - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [HP] Nostalgisch in de toekomst   [HP] Nostalgisch in de toekomst - Pagina 5 Emptydo aug 28, 2014 12:28 pm

Flo glimlachte 'maar goed, laatste jaar, laatste keer huiswerk' zei ze bemoedigend. 'Heb je al enig idee voor na school?' Vroeg ze nieuwsgierig. Ze had zelf veel over haar toekomst nagedacht afgelopen weken, en ze was benieuwd naar zijn plannen en ideeën.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://rpgcorner.actieforum.com
Sifra

Sifra


Aantal berichten : 2004
Registratiedatum : 04-11-11
Leeftijd : 29
Woonplaats : Wonderland

[HP] Nostalgisch in de toekomst - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [HP] Nostalgisch in de toekomst   [HP] Nostalgisch in de toekomst - Pagina 5 Emptydo aug 28, 2014 12:33 pm

Dominique glimlachte. "Het was eerlijk gezegd maar een zomer iets.. we hebben afscheid genomen toen ik terug naar hier moest, al weet hij dat natuurlijk niet en ik heb niet om zijn adres ofzo gevraagd. Het had toch niet gewerkt, hoe vertel je iemand dat je een heks bent? Hij zou waarschijnlijk gillend de andere kant op rennen." Ze was er een beetje gefrustreerd over maar had zich er al lang bij neergelegd. "Het is prima zo, maar ik dacht dat je het vroeg of laat moest weten."

hahaa even bedenken
Terug naar boven Ga naar beneden
http://brilliantbookshelftheblog.blogspot.nl/
Anniek.

Anniek.


Aantal berichten : 3310
Registratiedatum : 17-11-11
Leeftijd : 31

[HP] Nostalgisch in de toekomst - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [HP] Nostalgisch in de toekomst   [HP] Nostalgisch in de toekomst - Pagina 5 Emptydo aug 28, 2014 12:39 pm

Noah haalde zijn schouders op. "Dat weet ik eerlijk gezegd nog niet zo goed." gaf hij toe. "Ik moet toegeven dat het me heel spannend lijkt om ooit op het departement van mystificatie te gaan werken. Maar eerlijk gezegd weet ik daar amper iets vanaf aangezien dat wat daar gebeurt geheim is. Dat is wat het zo spannend maakt."

"Wat jammer" zei Lily oprecht. "Dan heb je het een keer leuk met iemand.." ze gaf Dominique een knuffel. "Weetje, er zijn stiekem ook hele leuke tovenaars die je later kan trouwen." ze knipoogde.
Terug naar boven Ga naar beneden
Maaike
Admin
Maaike


Aantal berichten : 2384
Registratiedatum : 04-11-11
Woonplaats : Neverland

[HP] Nostalgisch in de toekomst - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [HP] Nostalgisch in de toekomst   [HP] Nostalgisch in de toekomst - Pagina 5 Emptydo aug 28, 2014 12:41 pm

Flo lachte en schudde haar hoofd. 'En wat nou als het ontzettend saai blijkt te zijn? Dat je daar achter een bureautje moet zitten, verslagen schrijven en amper toveren..' Zei ze.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://rpgcorner.actieforum.com
Sifra

Sifra


Aantal berichten : 2004
Registratiedatum : 04-11-11
Leeftijd : 29
Woonplaats : Wonderland

[HP] Nostalgisch in de toekomst - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [HP] Nostalgisch in de toekomst   [HP] Nostalgisch in de toekomst - Pagina 5 Emptydo aug 28, 2014 12:44 pm

Dominique glimlachte, opgelucht hoe Lily reageerde. "Echt waar? Voel je vrij suggesties te geven want meeste jongens die ik tegenkom zijn zelfingenomen eikels of ik ben op de een of andere manier familie van ze," zei ze lachend.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://brilliantbookshelftheblog.blogspot.nl/
Anniek.

Anniek.


Aantal berichten : 3310
Registratiedatum : 17-11-11
Leeftijd : 31

[HP] Nostalgisch in de toekomst - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [HP] Nostalgisch in de toekomst   [HP] Nostalgisch in de toekomst - Pagina 5 Emptydo aug 28, 2014 12:49 pm

"Ik denk dat het veel onderzoeken en experimenteren is. Zo niet ben ik snel weer weg" zei Noah lachend. "Heb jij een zekerder toekomstplan?" hij smeerde een tweede boterham. Hij had behoorlijk veel honger merkte hij.

"True maar dat komt omdat ze nog volwassen moeten worden. Als je wil klagen over het feit dat de helft van de school familie is moet je bij je grootouders zijn." lachte Lily. Het was echt ongelofelijk met hoeveel ze waren. Al vond ze het zelf erg gezellig, zeker doordat haar neven en nichten niet heel veel in leeftijd verschilde en ze meestal veel plezier hadden. "Maar gelukkig is de wereld veel groter dan onze maffe familie en zeg nou zelf, zo leuk zijn je neven niet."
Terug naar boven Ga naar beneden
Maaike
Admin
Maaike


Aantal berichten : 2384
Registratiedatum : 04-11-11
Woonplaats : Neverland

[HP] Nostalgisch in de toekomst - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [HP] Nostalgisch in de toekomst   [HP] Nostalgisch in de toekomst - Pagina 5 Emptydo aug 28, 2014 12:54 pm

James kwam aangelopen, hij hoorde Lily. 'Hoezo zijn de neven niet leuk?!' Vroeg hij verontwaardigd. 'Ik ben toch zeker een van de knapste griffoendors hier?'

Flo haalde haar schouders op toen ze een stuk taart opschepte dat toevallig voor haar lag, ze had er best zin in op de een of andere manier. 'Ik weet het eigenlijk niet, misschien iets met lesgeven..' Zei ze bedenkelijk. 'Al wil ik eigenlijk niet weg van hier, om eerlijk te zijn.. Opeens die wereld in..'
Terug naar boven Ga naar beneden
https://rpgcorner.actieforum.com
Anniek.

Anniek.


Aantal berichten : 3310
Registratiedatum : 17-11-11
Leeftijd : 31

[HP] Nostalgisch in de toekomst - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [HP] Nostalgisch in de toekomst   [HP] Nostalgisch in de toekomst - Pagina 5 Emptydo aug 28, 2014 1:33 pm

Lily grijnsde breed naar James. "Je bent ontzettend knap." zei ze liefjes tegen haar broer. "Maar daar hebben we niks aan." ze gaf hem een plagend duwtje. "Waar hing je al die tijd uit? We begonnen je te missen."

"Lesgeven is een mooi beroep." beaamde Noah. "Alleen ben je niet nieuwsgierig naar wat er buiten Zweinstein is? De wereld heeft zoveel te bieden. Waarom wil je niet weg?"
Terug naar boven Ga naar beneden
Maaike
Admin
Maaike


Aantal berichten : 2384
Registratiedatum : 04-11-11
Woonplaats : Neverland

[HP] Nostalgisch in de toekomst - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [HP] Nostalgisch in de toekomst   [HP] Nostalgisch in de toekomst - Pagina 5 Emptydo aug 28, 2014 1:38 pm

James lachte 'Thanks lil, en ik was gewoon bij mijn vrienden. Die paar die geen familie van me zijn.' Zei hij. 'Dus wat gaan we nu doen?'

Flo knikte 'ja dat is waar. Maar ik kan ook op andere scholen les geven..' Zei ze glimlachend. 'Ik ben benieuwd naar de andere dingen buiten de wereld.. Misschien ga ik eerst rondreizen..'
Terug naar boven Ga naar beneden
https://rpgcorner.actieforum.com
Anniek.

Anniek.


Aantal berichten : 3310
Registratiedatum : 17-11-11
Leeftijd : 31

[HP] Nostalgisch in de toekomst - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [HP] Nostalgisch in de toekomst   [HP] Nostalgisch in de toekomst - Pagina 5 Emptydo aug 28, 2014 1:42 pm

"Ho wacht! Zijn er mensen hier die geen familie zijn?" vroeg Lily lachend. "Ongelofelijk!" ze wist dat de familie grapjes flauw waren maar toch bleef ze ze maken. "Ik hoopte eigenlijk dat jij een goed idee had voor wat we konden gaan doen. Wij zijn de hele middag vrij."

Noah grijnsde. "Dat klinkt echt heel erg gaaf!" zei hij. "Ik weet zeker dat er zoveel te leren valt van tovenaars uit andere landen. Denk je niet?"
Terug naar boven Ga naar beneden
Maaike
Admin
Maaike


Aantal berichten : 2384
Registratiedatum : 04-11-11
Woonplaats : Neverland

[HP] Nostalgisch in de toekomst - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [HP] Nostalgisch in de toekomst   [HP] Nostalgisch in de toekomst - Pagina 5 Emptydo aug 28, 2014 2:18 pm

Flo knikte enthousiast 'dat denk ik ook ja! Er zijn zo ontzettend veel mensen mensen en gebieden waar ik niks van weet.. Zo veel dingen nog te ontdekken.. Maar goed ik moet dit jaar eerst maar eens doorkomen.'

James lachte 'ik moet jet weer verzinnen hoor' hij deed alsof hij mopperde. 'Waar is Hugo eigenlijk?'
Terug naar boven Ga naar beneden
https://rpgcorner.actieforum.com
feniks

feniks


Aantal berichten : 5404
Registratiedatum : 18-11-11
Leeftijd : 32
Woonplaats : The second star to the right. through to Neverland

[HP] Nostalgisch in de toekomst - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [HP] Nostalgisch in de toekomst   [HP] Nostalgisch in de toekomst - Pagina 5 Emptydo aug 28, 2014 11:57 pm

een bultje verwijdert in mijn handpalm.
----

axel had na de les nog bij de professor moeten komen en had straf werk gekregen. om hem er aan te herinneren niet zo bijdehand te doen tegen een professor. daarna was hij op weg gegaan naar buiten nog wat na mopperend op de professor. gelukkig hadden ze deze middag vrij en dan kon hij vanavond aan zijn strafwerk beginnen en nu nog even genieten van een van de regels breken van zwijnstein en een glimlach speelde rond zijn mond als hij door de gangen heen loopt.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sifra

Sifra


Aantal berichten : 2004
Registratiedatum : 04-11-11
Leeftijd : 29
Woonplaats : Wonderland

[HP] Nostalgisch in de toekomst - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [HP] Nostalgisch in de toekomst   [HP] Nostalgisch in de toekomst - Pagina 5 Emptyvr aug 29, 2014 6:20 am

Connor was op weg naar de Grote Zaal toen hij Axel tegenkwam in de gang. "He, heb je op je donder gekregen?" vroeg hij geamuseerd.

Dominique wiebelde wat heen en weer op de ballen van haar voeten uit verveling. Ze keek Lily en James met ondeugende glimlach aan. "Kunnen we niet een grapje uithalen of iets?"
Terug naar boven Ga naar beneden
http://brilliantbookshelftheblog.blogspot.nl/
feniks

feniks


Aantal berichten : 5404
Registratiedatum : 18-11-11
Leeftijd : 32
Woonplaats : The second star to the right. through to Neverland

[HP] Nostalgisch in de toekomst - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [HP] Nostalgisch in de toekomst   [HP] Nostalgisch in de toekomst - Pagina 5 Emptyvr aug 29, 2014 6:42 am

Axel grijnsde zuur en haalde zijn schouder op toen conner die vraag stelde.' Een opstel over een liefdes drank maken voor overmorgen.' Zegt hij en hij zat er niet mee hij was wel gewend aan schrijven ondertussen. ' ga je mee naar het verboden bos.' Fluistert hij dan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sifra

Sifra


Aantal berichten : 2004
Registratiedatum : 04-11-11
Leeftijd : 29
Woonplaats : Wonderland

[HP] Nostalgisch in de toekomst - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [HP] Nostalgisch in de toekomst   [HP] Nostalgisch in de toekomst - Pagina 5 Emptyvr aug 29, 2014 7:17 am

"Toepasselijk," zei Connoe grinnikend. Hij keek Axel onderzoekend aan. "Ja prima.. wat ga je er doen?" vroeg hij.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://brilliantbookshelftheblog.blogspot.nl/
feniks

feniks


Aantal berichten : 5404
Registratiedatum : 18-11-11
Leeftijd : 32
Woonplaats : The second star to the right. through to Neverland

[HP] Nostalgisch in de toekomst - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [HP] Nostalgisch in de toekomst   [HP] Nostalgisch in de toekomst - Pagina 5 Emptyvr aug 29, 2014 8:14 am

'er zijn al jaren bijna geen eenhoorns gezien en eergister heb ik een kleine kudde gezien. ik wil ze nog eens zien.'zegt axel eerlijk en hij begon verder te lopen door de gangen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sifra

Sifra


Aantal berichten : 2004
Registratiedatum : 04-11-11
Leeftijd : 29
Woonplaats : Wonderland

[HP] Nostalgisch in de toekomst - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [HP] Nostalgisch in de toekomst   [HP] Nostalgisch in de toekomst - Pagina 5 Emptyvr aug 29, 2014 8:25 am

Connor trok zijn wenkbrauwen. Hij liep met stomheid geslagen met Axel mee. "Ik wist niet dat je ietd met magische wezens had?" merkte hij op.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://brilliantbookshelftheblog.blogspot.nl/
feniks

feniks


Aantal berichten : 5404
Registratiedatum : 18-11-11
Leeftijd : 32
Woonplaats : The second star to the right. through to Neverland

[HP] Nostalgisch in de toekomst - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [HP] Nostalgisch in de toekomst   [HP] Nostalgisch in de toekomst - Pagina 5 Emptyvr aug 29, 2014 8:39 am

axel grinnikte.'ik vind het alleen fascinerend tot ze er na jaren weer zijn.'zegt hij en hij lip al snel naar buiten toe.'heb jij iets met magische wezens dan.'vraagt hij op zijn buurt.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sifra

Sifra


Aantal berichten : 2004
Registratiedatum : 04-11-11
Leeftijd : 29
Woonplaats : Wonderland

[HP] Nostalgisch in de toekomst - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [HP] Nostalgisch in de toekomst   [HP] Nostalgisch in de toekomst - Pagina 5 Emptyza aug 30, 2014 7:43 am

"Ik vind ze bijzonder maar heb er zelf niet veel mee." Connor haalde zijn schouders op. "Niet echt mijn beste vak ook."
Terug naar boven Ga naar beneden
http://brilliantbookshelftheblog.blogspot.nl/
Anniek.

Anniek.


Aantal berichten : 3310
Registratiedatum : 17-11-11
Leeftijd : 31

[HP] Nostalgisch in de toekomst - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [HP] Nostalgisch in de toekomst   [HP] Nostalgisch in de toekomst - Pagina 5 Emptyza aug 30, 2014 1:56 pm

Lily keek Dominique aan en grijnsde naar haar. "Dat zou natuurlijk kunnen." zei ze nadenkend. "Had je al iets leuks in gedachten?" er was niks mis met een geintje op zijn tijd. Al was ze zelf niet zo vindingrijk, ze vond het altijd leuk om aan te sluiten als de plannen haar bevielen.

Hugo liep over het buitenterrein van Zweinstein. In de verte herkende hij de rode haren van Lily en vervolgens herkende hij ook Dominique en James. Hij grijnsde en liep hun kant op.

"Maar dat moet toch wel lukken?" vroeg Noah met een glimlach aan Flo. "Het begint bij ambitie, dat is alles wat nodig is om je doelen te behalen."
Terug naar boven Ga naar beneden
Maaike
Admin
Maaike


Aantal berichten : 2384
Registratiedatum : 04-11-11
Woonplaats : Neverland

[HP] Nostalgisch in de toekomst - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [HP] Nostalgisch in de toekomst   [HP] Nostalgisch in de toekomst - Pagina 5 Emptyza aug 30, 2014 10:10 pm

James grijnsdez 'nouja zeg! We gaan de goede naam van onze familie toch niet riskeren met zoiets als een grapje?' Vroeg hij overdreven geschokt. 'Tenzij we iets briljante bedenken, en we de tweeling wemel eer aan doen..' Hij fronste 'moeilijke keuze hoor..' Hij zag Hugo aankomen en grijnsde. 'He! Net op tijd'

Flo glimlachte en knikte 'daar zal je wel gelijk in hebben' zei ze. Ze keek naar hoe het overgebleven eten van haar bord verdween. 'Al maak ik me soms wel zorgen om gedaante verwisseling, ik heb daar echt moeite mee..'
Terug naar boven Ga naar beneden
https://rpgcorner.actieforum.com
Gesponsorde inhoud





[HP] Nostalgisch in de toekomst - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [HP] Nostalgisch in de toekomst   [HP] Nostalgisch in de toekomst - Pagina 5 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
[HP] Nostalgisch in de toekomst
Terug naar boven 
Pagina 5 van 6Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: ORPG's :: ORPG 3 personen-
Ga naar: