Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 The Time of The Marauders (A&S)

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 11 ... 18, 19, 20  Volgende
AuteurBericht
feniks

feniks


Aantal berichten : 5404
Registratiedatum : 18-11-11
Leeftijd : 32
Woonplaats : The second star to the right. through to Neverland

The Time of The Marauders (A&S) - Pagina 19 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Time of The Marauders (A&S)   The Time of The Marauders (A&S) - Pagina 19 Emptyzo maa 06, 2016 12:36 am

James keek sirius aan.' Is goed tot zo.' Zegt hij tegen hem terwijl hij vervloekingen gen in hat rond stuurde hij ging dicht bij lily staan en pakte haar vast.' Incindio' Zegt hij en wees op de gordijnen waardoor die vlam deden vatten. Zo zou al het andere bewijs verloren gaan. Hij 0akte lily beter vast en verdwijnen selderij weg.

Arya was in haar kamer en maakte een la open als ze onder Veel lawaai hoorde. Ze greep de papieren en stopte ze in een tas en pakte een klapper die ze ook in haar tas deed net als sirius binnen komt. Ze hoorde hem. Ze knikte terwijl ze de tas op pakt en naar hem toe rent en haar vast pakte. Ze had hier maanden gewoond.
Terug naar boven Ga naar beneden
Anniek.

Anniek.


Aantal berichten : 3310
Registratiedatum : 17-11-11
Leeftijd : 31

The Time of The Marauders (A&S) - Pagina 19 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Time of The Marauders (A&S)   The Time of The Marauders (A&S) - Pagina 19 Emptyzo maa 06, 2016 12:55 am

Riven hoorde een plof in haar gang en ging er heen. Ze zag Lily en James staan. "Wat is er aan de hand?" zei ze verbaasd toen ze hun gespannen gezichten zag. Ze liet ze haar woonkamer in.

"Een aanval, ze hebben het hoofdkwartier gevonden" legde Lily uit en ze ging op een stoel in de kamer zitten en en keek Riven aan. "Sorry dat we zo binnen komen vallen. Sirius en Arya komen ook elk moment" ze hoopte dat dat goed zou gaan.

Sirius veranderde vuurde een paar explosies af in de gang en toen Arya hem vast had verdwijnselde hij naar het huis van Riven. Het was jammer dat ze de locatie ontdekt hadden. Ze moesten in de toekomst het hoofdkwartier beter beschermen. Hij zuchte diep en leunde tegen de muur aan om even bij te kunnen komen.

Riven hoorde nog een plof en rende naar de gang. "Sirius!" zei ze. Hij zag er niet uit, helemaal gehavend en zwart van het as. Arya stond bij hem, ook gespannen. "Kom mee jullie twee" zei ze en ook hen liet ze de woonkamer in.

Terug naar boven Ga naar beneden
feniks

feniks


Aantal berichten : 5404
Registratiedatum : 18-11-11
Leeftijd : 32
Woonplaats : The second star to the right. through to Neverland

The Time of The Marauders (A&S) - Pagina 19 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Time of The Marauders (A&S)   The Time of The Marauders (A&S) - Pagina 19 Emptyzo maa 06, 2016 2:37 am

James keek rond ze waren goed terecht gekomen en hij zag riven de gang op komen. Lily gaf haar de uitleg. Hij volgde haar mee naar binnen en legde zijn handen op haar schouders.' Ik vraag me af hoe ze die hebben gevonden.' Zegt James eerlijk. Dan hoort hij een plof en kijkt meteen op.

Arya had sirius stevig vast ze keek hem langzaam aan. Hij had een paar schrammen in zijn gezicht en was zwart.' Gaat het.' Vraagt z3 bezorgt en ze pakte een zakdoekje en duwde die tegen de wond aan. Ze wilde sirius net vragen hoe hij het wist als ze riven hoort en ziet. Ze knikt langzaam en pakt sirius zijn hand om met hem naar de woonkamer te lopen. Als ze lily ziet zucht ze opgelucht iedereen was heel toch.

James zag arya en sirius.' Alles goed.' Vraagt hij aan hun maar zijn blik is vooral op sirius gericht.
Terug naar boven Ga naar beneden
Anniek.

Anniek.


Aantal berichten : 3310
Registratiedatum : 17-11-11
Leeftijd : 31

The Time of The Marauders (A&S) - Pagina 19 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Time of The Marauders (A&S)   The Time of The Marauders (A&S) - Pagina 19 Emptyzo maa 06, 2016 2:43 am

Sirius knikte. "Ja, het gaat prima. Ik snap alleen niet hoe ze ons gevonden heeft. We moeten dit huis beschermen, voor de zekerheid" zei hij en hij pakte zijn toverstok en begon langs alle muren te lopen en verschillende beschermingsspreuken te noemen. Hij moest zijn vrienden beschermen. Hij wilde Regilius laten weten dat ze oke waren, maar dat konden ze beter nu niet doen. Hij wist niet of hij alleen was.

Lily stuurde een patronus naar Dumbledore zodat hij wist dat het hoofdkwartier niet meer veilig was en in codetaal waar ze zaten.

Riven had Sirius geholpen met het beschermen van haar huis en keek nu naar de mensen in haar huis. "Ik zal wat te drinken voor jullie maken" zei ze en ze toverde een aantal glazen en een pot thee uit haar keuken tevoorschijn en liet het op tafel terecht komen.
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks

feniks


Aantal berichten : 5404
Registratiedatum : 18-11-11
Leeftijd : 32
Woonplaats : The second star to the right. through to Neverland

The Time of The Marauders (A&S) - Pagina 19 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Time of The Marauders (A&S)   The Time of The Marauders (A&S) - Pagina 19 Emptyzo maa 06, 2016 2:55 am

James begon sirius te helpen met de spreuken. Hoe meer spreuken des te veiliger het werd. Dit was de eerste keer tot ze hun gevonden hadden.' Ik heb de boel onder in de fik g3stoken.' Zegt James dan. Het was raar tot hun tweede thuis ineens weg was voor nu. Als hij klaar is gaat hij bij lily zitten.' Dankje riven.' Zegt hij.

Arya was op de bank gaan kijken en had de tas op haar schoot liggen. Alles was ineens weg. Ze zag de thee en pakte dankbaar een mok.

Regilius was bij de aanval geweest. Ze hadden nog dingen gezocht in het huis dat in Brand stond maar niks gevonden. Al had Regilius voor zichzelf een foto mee genomen waar orde leden op stonden. Maar 2 waren voor hem belangrijk riven en sirius. Hij was net thuis aan gekomen en verstopte de foto in een boek waarna hij ging zitten op de bank.
Terug naar boven Ga naar beneden
Anniek.

Anniek.


Aantal berichten : 3310
Registratiedatum : 17-11-11
Leeftijd : 31

The Time of The Marauders (A&S) - Pagina 19 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Time of The Marauders (A&S)   The Time of The Marauders (A&S) - Pagina 19 Emptyzo maa 06, 2016 3:16 am

Lily pakte James hand vast toen hij weer bij haar kwam zitten. "We moeten in de toekomst voorzichtiger zijn. Dumbledore zal ook langskomen om meer beschermende spreuken uit te spreken. Zo word het steeds moeilijker om ons te vinden. Zo makkelijk laten we ons niet pakken" zei ze pittig.

Sirius ging tussen Riven en Arya op de bank zitten. Hij keek even naar Riven, eigenlijk spraken ze elkaar veel te weinig, en dat terwijl zij de enige was waarmee hij openhartig over Regilius kon spreken. Iets wat toch wel erg belangrijk voor hem was. "Wanneer komt Dumbledore langs Lily?"

"Zo snel mogelijk, maar hij kan natuurlijk niet zomaar weg" antwoorde ze en ze pakte thee voor zichzelf en James.

Riven keek naar de mensen die nu bij haar op de bank zaten, waarschijnlijk zou haar huis voorlopig het hoofdkwartier zijn, het was een fijne locatie, zo buiten de stad. Al was ze wel gestelt op haar rust. Soms moest het even zo.
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks

feniks


Aantal berichten : 5404
Registratiedatum : 18-11-11
Leeftijd : 32
Woonplaats : The second star to the right. through to Neverland

The Time of The Marauders (A&S) - Pagina 19 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Time of The Marauders (A&S)   The Time of The Marauders (A&S) - Pagina 19 Emptyzo maa 06, 2016 5:01 am

James kneep bemoedigend in de hand van lily. Hij luisterde naar het gesprek.' Het spijt me tot we bij jou binnen vielen riven maar we wisten zo snel niet iemand.' Zegt hij als verontschuldig. Hij nam de thee van lily aan waarna hij een slok nam hij sloeg zijn arm om lily heen. Hij was blij als perkamentus kwam. Die wist altijd zo veel.

Arya maakte de tas open en bekeek de papieren en perkamenten die er in waren gepropt. Arya had veel informatie over dooddoeners en die dingen verzamelt.' Hoe wist je het sirius.' Vraagt arya ineens terwijl ze nog in haar tas keek.
Terug naar boven Ga naar beneden
Anniek.

Anniek.


Aantal berichten : 3310
Registratiedatum : 17-11-11
Leeftijd : 31

The Time of The Marauders (A&S) - Pagina 19 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Time of The Marauders (A&S)   The Time of The Marauders (A&S) - Pagina 19 Emptyzo maa 06, 2016 5:14 am

Lily leunde lichtjes tegen James aan en dacht na. Ze kwam er maar niet uit wie de schuilplaats ontdekt had. Ze waren best voorzichtig geweest dacht ze.

Sirius wisselde even een blik met Riven en keek toen Arya weer aan. "Iemand die anoniem wilt blijven maar toch een bijdrage wil leveren aan de orde" zei hij tegen haar. "Ik kan de naam niet zeggen, te gevaarlijk"

Riven hoopte dat wat Sirius zei slim was.
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks

feniks


Aantal berichten : 5404
Registratiedatum : 18-11-11
Leeftijd : 32
Woonplaats : The second star to the right. through to Neverland

The Time of The Marauders (A&S) - Pagina 19 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Time of The Marauders (A&S)   The Time of The Marauders (A&S) - Pagina 19 Emptyzo maa 06, 2016 5:21 am

James nam weer een slokje thee terwijl hij lily vast bleef houden. Hij staarde voor zich uit.

Arya keek van de tas jaar sirius. Ze keek hem in de ogen terwijl hij het uit legde.' Zolang Jij hem vertrouwt vind ik het goed.' Zegt arya als teken tot ze niet zou door vragen er over en tot ze het begreep. Ze kende sirius goed genoeg tot die niet iedereen vertrouwde.

Regilius stond uiteindelijk op van het bed en pakte 2 boeken om vervolgens weer op het bed te gaan liggen en de twee boeken te gaan bestuderen of hij nog wat vond. Hij had al wat intresante di gen ontdekt over voldemort.
Terug naar boven Ga naar beneden
Anniek.

Anniek.


Aantal berichten : 3310
Registratiedatum : 17-11-11
Leeftijd : 31

The Time of The Marauders (A&S) - Pagina 19 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Time of The Marauders (A&S)   The Time of The Marauders (A&S) - Pagina 19 Emptyzo maa 06, 2016 5:56 am

Riven keek op de klok, bijna zes uur. Ze dacht aan Regilius, ze wist dat hij de waarschuwing gedaan had aan Sirius, dat kon niet anders. "Ik kom zo terug, doe alsof je thuis bent" zei ze met een glimlach tegen de rest en ze ging de trap op naar haar slaapkamer en viste het spiegeltje uit haar nachtkasje en keek erin. "Regilius?" zei zse zacht.

Sirius glimlachte even naar Arya, blij dat ze hem vertrouwde en het niet onnodig moeilijk maakte. "We hebben het er in elk geval allemaal heelhuids vanaf gebracht" zei hij.

Op dat moment klonk er een plop en kwam er niemand anders dan Albus Perkamentus de woonkamer ingelopen. "Daar zijn jullie" zei hij en hij ging op een grote stoel zitten en keek het viertal aan. "Fijn dat alles goed afgelopen is, ik heb de rest van de orde ingelicht".

Lily knikte naar Perkamentus. "Fijn om te horen" zei ze dankbaar. "We hebben geen idee hoe dit heeft kunnen gebeuren, we moeten allemaal voorzichtiger zijn in de toekomst'
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks

feniks


Aantal berichten : 5404
Registratiedatum : 18-11-11
Leeftijd : 32
Woonplaats : The second star to the right. through to Neverland

The Time of The Marauders (A&S) - Pagina 19 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Time of The Marauders (A&S)   The Time of The Marauders (A&S) - Pagina 19 Emptyzo maa 06, 2016 6:13 am

regilius bleef en tijdje kijken tot de klok 6 uur sloeg dan staat hij op en haalt uit de la de spiegel, hij verwachte stiekem niet tot hij iemand zou zien. maar toch ziet hij riven voor de tweede keer op een dag in een paar jaren tijd tot ze elkaar niet gezin hadden.'jah.'zegt hij terug als ze zijn naam zegt.

arya keek Sirius aan en ze glimlachte waterig.'daar heb je weer gelijk in, het had erger kunnen lopen.'zucht ze en onbewust kroop z veilig tegen hem aan met haar kopje thee. z keek op als perkamentus binnen komt.

james keek op bij de plof en glimlachte naar albus.'gelukkig was er niemand ander van de orde er heen gekomen door u inlichtig aander waren er wellicht ..toch wat gebeurt.'begon james.'ik denk tot iemand mij gevolgt is ik heb de hele dag een huis in de gaten gehouden waar niks gebeurde...misschien hebben ze er op gewacht wetnt tot ik voor de orde ben.'flapt hij er uit
Terug naar boven Ga naar beneden
Anniek.

Anniek.


Aantal berichten : 3310
Registratiedatum : 17-11-11
Leeftijd : 31

The Time of The Marauders (A&S) - Pagina 19 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Time of The Marauders (A&S)   The Time of The Marauders (A&S) - Pagina 19 Emptyzo maa 06, 2016 6:35 am

"Bedankt voor je waarschuwing, iedereen is veilig, ik dacht dat je dat wel wilde weten. Sirius durfde geen patronus te sturen voor je eigen veiligheid" vertelde Riven hem kort de stand van zaken. "Ben jij oke?"

Sirius voelde hoe Arya zich tegen zich aannestelde en sloeg een arm om haar heen. Hij keek verbaast naar James die dit vertelde.

Lily keek ook verbaast, waarom had hij dat niet meteen gezegt? Ze besloot haar mond te houden en keek verwachtingsvol naar hoe Perkamentus zou reageren.

"Dat risico liepen we allemaal" zei Perkamentus rustig tegen James. "Maak je maar geen zorgen, goed om te weten waar het waarschijnlijk aan heeft gelegen. Ik had al veel eerder maatregelen moeten nemen. We gaan als we zeker zijn van het nieuwe hoofdkwartier veel strengere maatregelen nemen voor de beveiliging." vertelde hij. "Hebben jullie nog nieuws?"
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks

feniks


Aantal berichten : 5404
Registratiedatum : 18-11-11
Leeftijd : 32
Woonplaats : The second star to the right. through to Neverland

The Time of The Marauders (A&S) - Pagina 19 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Time of The Marauders (A&S)   The Time of The Marauders (A&S) - Pagina 19 Emptyzo maa 06, 2016 6:51 am

regilius keek naar riven door de spiegel heen.'gelukig ik wist niet of het op tijd was.'geeft hij toe. oer zijn eigen veiligheid maakte hij verder geen woord aan vuil. hij hoorde riven aar vraag en hij knikte.'maak je geen zorgen ik kan wel wat hebben.'verzekerdt hij haar dan.

james keek naar zjn kpje thee wat verslagen. hij was na het werk die ring gaan uitzoeken en was naar huis gegaan.'dan nog ik had beter moeten opletten als student schouder, stel tot ze iemand gedood hadden.'zegt james hij keek niemand aan hij was zo bang tot het aan zij onoplettendheid had gelegen.

arya zat bij Sirius.'wie wet was het dat, maar misschien ook wel wat anders. maar daar morgen we niet te lang bij stil staan en door gaan.'zegt ze tegen james en ze keek perkamentus aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Anniek.

Anniek.


Aantal berichten : 3310
Registratiedatum : 17-11-11
Leeftijd : 31

The Time of The Marauders (A&S) - Pagina 19 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Time of The Marauders (A&S)   The Time of The Marauders (A&S) - Pagina 19 Emptyzo maa 06, 2016 7:31 am

Sirius was het met Arya eens. "Als we gaan wijzen mag je mij ook niet vergeten Prongs, aangezien ik degene ben die met die motor behoorlijk veel herrie maakt" zei hij. "Iedereen is oke, dus laten we vooral niet onszelf schuldig gaan voelen.

Lily streek James over zijn been. "Maak je nou maar niet zo'n zorgen" zei ze zacht.

Perkamentus glimlachte. "Je bent een prima schouwer student voor zover ik dat kan oordelen Potter, wat er ook precies gebeurt is, we kunnen allemaal leren en verder gaan" hij keek streng over zijn brilletje naar Potter. "Zelfmedelijden gaat de oorlog niet stoppen"

Riven glimlachte. "Zo mag ik het horen. Ik moet helaas weer gaan. Er zijn teveel mensen nu, het is beter als ik niet te lang wegblijf, voor het geval dat ik vragen krijg" zei ze.
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks

feniks


Aantal berichten : 5404
Registratiedatum : 18-11-11
Leeftijd : 32
Woonplaats : The second star to the right. through to Neverland

The Time of The Marauders (A&S) - Pagina 19 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Time of The Marauders (A&S)   The Time of The Marauders (A&S) - Pagina 19 Emptyzo maa 06, 2016 7:38 am

James keek van sirius naar lily en vervolgens naar perkamentus hij was eventjes stil maar ze hadden gelijk.' Goed dan.' Zegt hij met een glimlach.' Daden stoppen de oorlog wel dus, eerst wat rust voor vanavond ht en daarna gaan we weer verder met voldemort dwars zitten.' Zegt hij vast besloten.' En een trouw datum plannen.' Zegt hij terwijl hij naar lily keek.

Arya knikte instemmend maar dan hoort ze James en grinnikt.'ze zijn verloofd.' Zegt arya tegen perkamentus.

Regilius keek met zijn grijze ogen naar riven.' Je moet doen wat het beste is.' Zegt hij tegen haar. Hij legde de spiegel weer terug in de la terwijl hij de kast vast heild en tot zijn knieën zakte en zachtjes begon te snikken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Anniek.

Anniek.


Aantal berichten : 3310
Registratiedatum : 17-11-11
Leeftijd : 31

The Time of The Marauders (A&S) - Pagina 19 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Time of The Marauders (A&S)   The Time of The Marauders (A&S) - Pagina 19 Emptyzo maa 06, 2016 7:49 am

Perkamentus keek aangenaam verast naar James en Lily. "Wat een geweldig nieuws, waarom zeggen jullie dat niet meteen" zei hij met een vrolijke twinkeling in zijn ogen. "Een bruiloft, wat mooi Gefeliciteerd."

Lily keek even glimlachend naar James en richte haar blik toen op Perkamentus. "Bedankt" zei ze tegen haar oude schoolhoofd. "James heeft me nog geen uur geleden gevraagd, zo zie je maar weer hoe snel de wereld kan veranderen."

Sirius grijnsde. "Des te meer reden om een goed feest ervan te maken." zei hij lachend.

Riven borg het spiegeltje weer veilig op en slaakte een diepe zicht. Ze vond het jammer dat Regilius niet dichter bij haar en de rest kon staan. Zijn pad was zo eenzaam, ze miste hem. Ze haalde nog een keer diep adem en ging toen de trap of. "Een bruiloft?" zei ze verbaast toen ze de laatste woorden van het gesprek opving.
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks

feniks


Aantal berichten : 5404
Registratiedatum : 18-11-11
Leeftijd : 32
Woonplaats : The second star to the right. through to Neverland

The Time of The Marauders (A&S) - Pagina 19 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Time of The Marauders (A&S)   The Time of The Marauders (A&S) - Pagina 19 Emptyzo maa 06, 2016 8:09 am

James begon te stralen nu het over de bruiloft ging en je zag hem zelfs wat blozen toen perkamentus hem feliciteerde. Wie had ooit gedacht tot ze bevriend zouden raken met hun voormalige schoolhoofd. James hoorde sirius en hij grijnsde weer.' Dat moet wel lukken. Trouwens.' Zegt hij terwijl hij naar sirius liep. ' wil jij mijn getuigen zijn sluipvoet.' Vraagt hij aan hem.

Arya glimlachte naar lily en liep naar haar toe en pakte haar ha d waar de ring zat.' Die had ik nog niet gezien.' Zegt ze terwijl ze hem bekeek. Dan hoort ze riven en keek om.' Jah. Lily en James hebben zich verloofd.' Zegt ze dan.

Regilius bleef zo een paar minuten zitten maar vermande zich weer en nam plaats op het bed. Hij las nog eventjes voordat hij in slaap viel.
Terug naar boven Ga naar beneden
Anniek.

Anniek.


Aantal berichten : 3310
Registratiedatum : 17-11-11
Leeftijd : 31

The Time of The Marauders (A&S) - Pagina 19 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Time of The Marauders (A&S)   The Time of The Marauders (A&S) - Pagina 19 Emptyzo maa 06, 2016 8:21 am

Sirius grijnsde en omhelsde James. "Natuurlijk wil ik dat, Gaffel" zei Sirius grijnzend en hij klopte hem op de rug. "Net zoals dat ik degene ga zijn die het feestje onvergetelijk zal maken" voegde hij er lachend aan toe.

Perkamentus grijnsde. "Nou, wat een goed nieuws allemaal. Ik moet helaas weer gaan. Ik kom snel weer langs" zei hij met een knipoog en hij verdween.

Riven glimlachte naar Lily en James. "Wat een geweldig nieuws' zei ze en ze gaf allebei een knuffel.

Lily keek naar Arya. "Wil jij mijn getuige en bruidsmeisje zijn?" vroeg ze met een glimlach aan haar beste vriendin.
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks

feniks


Aantal berichten : 5404
Registratiedatum : 18-11-11
Leeftijd : 32
Woonplaats : The second star to the right. through to Neverland

The Time of The Marauders (A&S) - Pagina 19 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Time of The Marauders (A&S)   The Time of The Marauders (A&S) - Pagina 19 Emptyzo maa 06, 2016 9:14 am

James omhelsde sirius stevig. Hij was zo blij met zijn vriend.' Zorg wel tot de bruid geen hart verzakking krijgt.' Zegt hij lachend en liet hem los. Hij keek naar perkamentus en knikte.' Dankje. Weetje tot ik haar heb gevraagd bij een raad wat ik uitbeeld spel.' Zegt H8j tegen riven.

Arya keek lily aan en glimlacht breed. ' Daar zeg ik geen nee tegen .' Zegt ze tegen haar.
Terug naar boven Ga naar beneden
Anniek.

Anniek.


Aantal berichten : 3310
Registratiedatum : 17-11-11
Leeftijd : 31

The Time of The Marauders (A&S) - Pagina 19 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Time of The Marauders (A&S)   The Time of The Marauders (A&S) - Pagina 19 Emptyzo maa 06, 2016 9:24 am

Riven moest lachen. "Dat is echt geweldig, had ze het snel geraden of heeft ze eerst nog zitten denken dat je een dwerg uitbeelde?" vroeg ze geamuseerd. Ze vond de Maurauders onwijs leuke mensen. Ze had het vaak jammer gevonden dat Regilius niet deel kon uitmaken van de orde, hij zou hier ook heel gelukkig van zijn geworden, dat wist ze zeker.

Lily glimlachte. "Daar hoopte ik al op" zei ze en ze sloeg haar armen om haar vriendin heen. "Dan maak je ook veel kans om het bruidsboeket te vangen, wie weet" fluisterde ze in haar oor. Ze keek naar Riven"Ik begreep het aanzoek gedeelte, alleen niet dat hij het ook echt meende" zei ze verontschuldigend.

Sirius keek om zich heen, even leek het alsof ze gewoon met vrienden zaten. Zonder oorlog, zonder duisternis en zonder levensgevaar buiten de deur. Iedereen was vrolijk en het vooruitzicht van de bruiloft deed iedereen goed. Zelf durfde hij niet ruimte te maken voor liefde, hij was bang dat dat gevaarlijk was. Maar met James en Lily leek het zo goed te gaan. Hij was zo ontzettend blij voor ze.
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks

feniks


Aantal berichten : 5404
Registratiedatum : 18-11-11
Leeftijd : 32
Woonplaats : The second star to the right. through to Neverland

The Time of The Marauders (A&S) - Pagina 19 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Time of The Marauders (A&S)   The Time of The Marauders (A&S) - Pagina 19 Emptyzo maa 06, 2016 9:38 am

James vond het leuk tot riven er ook zo op ging net als de rest ook al was ze wat jonger.' Ze wist het maar....' begon James maar dan zei lily het al en haalde hij zijn schouders op. ' het was in Iedere val echt een actie voor mij.' Zegt James vol trots en keek sirius eventjes aan.

Arya pakte lily ook vast en kneep haar hand bijna fijn.' Ik weet zeker tot ik hem ga vangen.' Zegt ze met een knipoog. Arya keek naar riven.' Het was zo leuk om het te zien gebeuren.' Zegt arya tegen haar.

De volgende dag.

James had aangeboden onder te gaan liggen op de vloer. Dan konden de meiden de logeer kamer van riven gebruike. Hij had steen.papier.schaar of zo iets gedaan om de bank met sirius maar hij had verloren...niet tot het zo erg was. Hij had een lucht bedje.

Arya lag met lily in het logeer bed ze waren beide niet breed dus ging dat prima.

Regilius was weer vroeg wakker en ruimde zijn wi kelder op om daarna het bordje open te doen draaien. Hij ging rustig achter de toonbank zitten lezen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Anniek.

Anniek.


Aantal berichten : 3310
Registratiedatum : 17-11-11
Leeftijd : 31

The Time of The Marauders (A&S) - Pagina 19 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Time of The Marauders (A&S)   The Time of The Marauders (A&S) - Pagina 19 Emptyzo maa 06, 2016 9:43 am

Lily werd die dag al vroeg wakker. Ze was altijd een vroege vogel geweest en stond op met de vogels. Ze zag dat Arya naast haar nog in diepe slaap was. Stilletjes sloop ze de kamer uit en ging ze naar beneden. Daar lagen Sirius en James met zijn tweeën te slapen. Ze zag hoe Sirius wat mompelde in zijn slaap.
Ze sloop naar het luchtbed van James en ging voorzichtig bij hem liggen. Ze streelde hem door zijn haar en keek hoe hij sliep.

Sirius sliep languit op de bank.

Riven lag in haar eigen bed. Ze had een onrustige droom over Regilius die in groot gevaar was.
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks

feniks


Aantal berichten : 5404
Registratiedatum : 18-11-11
Leeftijd : 32
Woonplaats : The second star to the right. through to Neverland

The Time of The Marauders (A&S) - Pagina 19 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Time of The Marauders (A&S)   The Time of The Marauders (A&S) - Pagina 19 Emptyzo maa 06, 2016 10:04 am

James kon vaker een gat In de dag slapen. Maar bij de geur van eten werd hij meestal wakker. Hij voelde ineens een stel koude voeten bij die van hem dat was niet zoon heel fijn gevoel. Maar dan voelt hij een fijn vertrouwd gevoel door zijn haren heen. Niet veel later opende hij zijn ogen slaperig.

Regilius bladerde door het boek dat hij las maar uit eindelijk stopte hij als de letter leken te draaien voor zijn ogen. Hij voelde zich warm. Waarschijnlijk de griep. Hij stond op liep naar de deur en draaide het bordje om als hij weer naar boven liep. Hij liep naar zijn bank en plofte er vermoeit op neer.

Arya sliep vredig door.
Terug naar boven Ga naar beneden
Anniek.

Anniek.


Aantal berichten : 3310
Registratiedatum : 17-11-11
Leeftijd : 31

The Time of The Marauders (A&S) - Pagina 19 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Time of The Marauders (A&S)   The Time of The Marauders (A&S) - Pagina 19 Emptyzo maa 06, 2016 10:08 am

Lily gaf hem een zachte kus en nestelde zich tegen hem aan. "Ik heb je naast me gemist vannacht" zei ze zacht tegen hem. Ze streelde hem zacht over zijn borst. "Lekker geslapen?"

Sirius snurkte een keer luid.

Riven sliep diep woelend in haar bed.
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks

feniks


Aantal berichten : 5404
Registratiedatum : 18-11-11
Leeftijd : 32
Woonplaats : The second star to the right. through to Neverland

The Time of The Marauders (A&S) - Pagina 19 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Time of The Marauders (A&S)   The Time of The Marauders (A&S) - Pagina 19 Emptyzo maa 06, 2016 10:20 am

James pakte lily in zijn armen.' Ik heb die koude voeten van jou niet gemist.' Zegt James plagend. Terwijl hij haar een kus op de neus gaf.' Al maak sirius wel meer kabaal dan jij.' Zegt hij met een grijns terwijl hij een pluk haar goed deed.

Regilius lag op de bank terwijl hij een blos op zijn wangen had gekregen en het zweet op zijn voorhoofd stond.

Arya werd ook langzaam wakker en zag tot lily al weg was.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





The Time of The Marauders (A&S) - Pagina 19 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Time of The Marauders (A&S)   The Time of The Marauders (A&S) - Pagina 19 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
The Time of The Marauders (A&S)
Terug naar boven 
Pagina 19 van 20Ga naar pagina : Vorige  1 ... 11 ... 18, 19, 20  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» its time for a rebellion
» The Wheel Of Time

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: ORPG's :: ORPG 2 personen-
Ga naar: