Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Sanne en steffie

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3
AuteurBericht
feniks

feniks


Aantal berichten : 5404
Registratiedatum : 18-11-11
Leeftijd : 32
Woonplaats : The second star to the right. through to Neverland

Sanne en steffie - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sanne en steffie   Sanne en steffie - Pagina 3 Emptyzo nov 27, 2011 4:50 am

rabb keek sherapina aan en rolde met zijn ogen. een tussen stop plaats, zegt hij dan enkel en hij liep naar de kastje naast het bed en zette het dien blad er op. het eten is niet met magie of gif aangeraakt of iets anders dat je zou schade. zegt hij tegen haar in de oude taal wetent tot ze de oude taal kon omdat ze met elven om ging, maar dan ziet hij haar wond en hij liep naar haar toe en knielde bij haar neer en trok haar hemdt of t-shirt wat omhoog tot de wond. dat moet genezen worden zegt hij dan, maar wel op een afstandelijke toon. hij moest niks van vreemde hebben ook als was ze een gevangenen
Terug naar boven Ga naar beneden
Sanne

Sanne


Aantal berichten : 2521
Registratiedatum : 24-11-11
Leeftijd : 29
Woonplaats : Phantasia

Sanne en steffie - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sanne en steffie   Sanne en steffie - Pagina 3 Emptyzo nov 27, 2011 4:58 am

Sherapine mepte de hand van Rabb weg. 'Hoe durfje?' Riep ze kwaad. 'Hebben je ouders je nooit geleerd hoe je met een meisje om moet gaan' ze schoof wat weg van Rabb. 'En dat eten kan je ook mee terug nemen.' Zei ze wat rustiger . Ik ver honger nog liever dan dat ik jou vertrouw en dat opeet. Al praat je nog zoveel in de oude taal.'


Spoiler:


Laatst aangepast door Sanne op zo nov 27, 2011 5:09 am; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks

feniks


Aantal berichten : 5404
Registratiedatum : 18-11-11
Leeftijd : 32
Woonplaats : The second star to the right. through to Neverland

Sanne en steffie - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sanne en steffie   Sanne en steffie - Pagina 3 Emptyzo nov 27, 2011 5:03 am

rabb had een fractie van een seconde een pijnlijke blik in zijn ogen maar daar kwam snel een rebelse en kwade blik overheen. en hij gooide het dienblad omver. het gaat je niks aan wat ik heb geleert. snauwt hij en hij liep eerst even weg van sherapina en draaide zich om. en ik hoop tot je je diep schaamt want je beledicht de oude taal door het zo te wantrouwen want die kan je nooit omzeilen. sist hij en hij beende op haar af en knielde weer bij haar neer en trok het shirt omhoog. je kan mij niet tegen houden ik genees je toch wel. sist hij tegen haar en hij heild een pols van haar vast terwijl hij woorden die helend waren in de oude taal zei.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sanne

Sanne


Aantal berichten : 2521
Registratiedatum : 24-11-11
Leeftijd : 29
Woonplaats : Phantasia

Sanne en steffie - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sanne en steffie   Sanne en steffie - Pagina 3 Emptyzo nov 27, 2011 5:15 am

Sherapine voelde zich aangerand haha nee grapje :p

Sherapine stribbelde wild tegen. Ook Ryuk probeerde Rabb weer wat aan te doen toen deze aan zijn rijdster kwam. Dit keer kwam er wel een klein vlammetje uit zijn bek die het shirt van Rabb deed vlamvatten. Sherapine keek Rabb jwaad aan. Ze was opgevoed in de oude taal en wist dat je dan niet kon liegen, maar toch vertrouwde ze hem niet. 'Mijn broer zal me komen zoeken.' Zegt ze dan rustig. 'En als hij merkt dat je me wat aan gedaan hebt zal hij je dat betaald zetten.'

Kilometers terug, in het bos tussen Ellesmera en de Varden was de broer, die ik toch maar Raven noem aners ga ik namen door elkaar hallen, aan het zoeken naar enig spoor van Sherapine. Hij vond de boog die Rabb haar had afgenomen en keek ernaar waarna hij vloekte en zijn paard besteeg.
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks

feniks


Aantal berichten : 5404
Registratiedatum : 18-11-11
Leeftijd : 32
Woonplaats : The second star to the right. through to Neverland

Sanne en steffie - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sanne en steffie   Sanne en steffie - Pagina 3 Emptyzo nov 27, 2011 5:24 am

rabb had de wond geheelt en sloeg op de vlammetjes om ze te doven, en keek het draakje an en hij begreep heel goed wat die deed, dan keek hij sherapina aan en zijn mond hoek krulde omhoog. nou ten eerste heb ik je niks aangedaan ik heb je genezen en ten tweede moet die op schieren want morgen vroeg zijn we weer, zeg zegt rabb en hij ging recht staan en keek op haar neer. gedraag je maar. sist hij en keerde haar de rug toe en kliep naar de deur toe en deed die open en keek nog even naar haar terug en verdween door de deur en deed hem dicht en op slot en maakte een bezwering er rond.

een andere elf reed op haar paard naast raven haar naam was jalou en ze was een goede vriendin van raven en van sherapina en ze wilde mee gaan om te helpen aangezien ze gehoort had tot een rijder er achter zat en ze keek naar de avond lucht, we moeten opschieten zegt ze dan en spoorde het dier nog wat aan
Terug naar boven Ga naar beneden
Sanne

Sanne


Aantal berichten : 2521
Registratiedatum : 24-11-11
Leeftijd : 29
Woonplaats : Phantasia

Sanne en steffie - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sanne en steffie   Sanne en steffie - Pagina 3 Emptyzo nov 27, 2011 5:40 am

Sherapine keek Rabb n. Ja tuurlijk bedankte ze hem wel een beetje or het verzorgen van haar wonden. Maar de volgende keer mocht dat toch met wat eer gevoel en niet zo in een keer hup shirt omhoog. Ze trok Ryukntegen zich aan. 'Ze zijn naar ons opzoek ik weet het zekerf. Zo is Raven wel.' Ze had er de volste vertrouwen in dat hij haar aan het zoeken was. Dat deden ze altijd allemaal voor elkaar in het dorp.

Raven gaf zijn rijdier lange teugel en daarna de sporen zodat hij makkelijker kon galoperen. 'We moeten opschieten. Het begint al donker te worden en we hebben geen hou vast aan de grond. Ze reizen via een draak zeiden de mannen die haar probeerde te helpen. Dat halen we nooit in.' Raven spoorde zijn dier nog een beetje aan. 'Ik had haar nooit alleen moeten laten gaan.'
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks

feniks


Aantal berichten : 5404
Registratiedatum : 18-11-11
Leeftijd : 32
Woonplaats : The second star to the right. through to Neverland

Sanne en steffie - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sanne en steffie   Sanne en steffie - Pagina 3 Emptyzo nov 27, 2011 5:53 am

rabb ging naar zijn vertrek die lag niet ver van de kamer van sherapina af dat had hij extra gedaan. en toen hij de kamer in kwam zag hij tot mika wakker werd en ze keek op,en ze moest grinnike, ze is een pittige tante doet me wel wat denken aan jou weetje, zegt ze speels en wat plagent. tegen hem. rabb moest ook grinniken en hij keek naar haar. nou die kleintje kan er ook wat van doet me ook wel aan jou denken, zzegt hij plagent terug en hij ging met een plof op het bed liggen hij was moeer dan normal omdat hij meer magie had gebruikt tegen de elven. als je wilt kan je nu even nog jagen en dan nog gaan slapen we hebben morge een langere vlught voor de boeg, zegt hij tegen haar en mika dacht na. je weet tot ik je niet graag alleen laat als je slaapt door je nacht merrie.s maar je hebt gelijk ik moet meer kracht hebben voor morgen en ze stond op duwde nog eens liefde vol tegen hem aan en ging toen via het balkon naar buiten

jalou reed naast raven. jij kon er niks aan doen, normaal gezien waagt niemand het van het rijk zo dicht bij de elven, zegt ze tegen hem. en geloof me we zullen haar vinden en je zusje is een taaie. probeert ze hem gerust te stellen en ze reed door en dan ziet ze in de schaduw van de nacht een stuk verder op een draak weg vliegen van een groot land huis. daar zegt ze tegen raven en wees naar de draak en het huis
------

blijf je nog lang on want ik moet zo even weg maar ben ook snel weer terug want wil heel graag verder rpgen vind het namelijk spannend
Terug naar boven Ga naar beneden
Sanne

Sanne


Aantal berichten : 2521
Registratiedatum : 24-11-11
Leeftijd : 29
Woonplaats : Phantasia

Sanne en steffie - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sanne en steffie   Sanne en steffie - Pagina 3 Emptyzo nov 27, 2011 6:02 am

Sherapine kwam overeind en liep naar het kleine raampje toe. Met veel moeite wist ze het open te krijgen. Ze keek naar beneden. Het was veel te hoog om naar beneden te klimmen dus liep ze naar ryuk en tilde hem op. 'Je moet vliegen kleintje.' Zei ze zachtjes waarna ze de draak op de vensterbank zette. Deze keek naar beneden en wilde terug krabbelen maar sherapine gaf hem een klein duwtje. Even leek het erop dat ryuk te pletter zou slaan maar toen klapte hij zijn vleugels open en vloog hij weg, in de richting van ellesmera.

Raven keek op. Hij zag de draak niet dua keek jalou vragend aan. 'Waar zie je hem dan? Ik zag niets..' moest hij eerlijk bekennen. Hij tuurde de hemel af maar zag nog altijd niets.
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks

feniks


Aantal berichten : 5404
Registratiedatum : 18-11-11
Leeftijd : 32
Woonplaats : The second star to the right. through to Neverland

Sanne en steffie - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sanne en steffie   Sanne en steffie - Pagina 3 Emptyzo nov 27, 2011 8:30 am

mannen. mompelde jalou en ze keek maar nu zag ze het dier ook niet meer. ik weet zeker tot ik hem heb gezien. we gaan naar het land huis, zegt ze vast besloten en ze gaf het paard instrucsies met haar geest en het dier ging er naar toe en zette een tandje bij.

rabb was eventjes snel onder de douce gegaan en had enkel en alleen een broek aan gedaan toen hij op bed ging lichen. en hij was altijd bang om te slapen bang voor de dromen of beter gezegt nachtmerries die hem kwelde. en hij sprak een spreuk uit over de kamer tot die geluid dicht werd, en een beschermend schild zodat hij merkte als iemand binnen kwam en hij sloot zijn ogen en niet veel later zakte hij weg.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sanne

Sanne


Aantal berichten : 2521
Registratiedatum : 24-11-11
Leeftijd : 29
Woonplaats : Phantasia

Sanne en steffie - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sanne en steffie   Sanne en steffie - Pagina 3 Emptyzo nov 27, 2011 2:25 pm

Ik was in slaap gevallen en nu ben ik klaar wakker..... -zucht-

Sherapine keek totze Ryuk niet meer zag. Ze hoopte dat dit kwam omdat hij het redde en niet omdat hij was neergestord. Ze liep naar een kale muur toe en zakte daar tegenaan op de grond. Ze sloeg haar armen om haar knieëen heen en keek naar het plafond. Als Rabb merkte dat Ryuk weg was zat ze goed in de problemen.

Raven grinnikte. 'Nou sorry hoor dat ik geen 58 ogen heb om de hele omgeving in de gaten te houden.' Hij gaf zijn dier de sporen maar hielt hem niet veel later in toe er iets vel blauws uit de lucht kwam vallen, tegenJalou aan knalde en vervolgens opde grond viel. 'Wat is dat?' Vroeg hij terwijl hij naar het ding in het hoge gras probeerde te kijken.

Ryuk vloog met pieken en dalen in de richtingvan de bossen totdat hij met een noodvaard tegen een vrouwelijke ruiter aan knalde en acuut zijn evenwicht verloog. Hij viel met een zachte plof op de grond.
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks

feniks


Aantal berichten : 5404
Registratiedatum : 18-11-11
Leeftijd : 32
Woonplaats : The second star to the right. through to Neverland

Sanne en steffie - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sanne en steffie   Sanne en steffie - Pagina 3 Emptyzo nov 27, 2011 7:23 pm

aah das balen DX hopelijk ben je vanavond wel on X3 want ik wil verder met dit rpg vind het zo spannend
----------

rabb lag te slapen en langzaam begon hij weg te zinken in zijn dromen, over vroeger.

jalou grinnikte om de woorden van raven en ze reed door maar bleef staan toen hij zei tot iets uit de lucht viel en toen ze op keek viel het geen tegen haar an en ze kond der niks aan doen maar ze viel van het paard en een hakve meter naast het draakje, en ze kreunde en schudde met haaar hoofd en ze keek dan versuft op. wat was da. begon ze maar dan zag ze ryuk het draakje van sherapina. raven. zegt ze dan tegen hem en wees naar de draak en dan tilt ze hem op en keek naar het landhuis. we moeten hier zijn. wijs ons de weg naar je rijder. zegt zze tegen het draakje terwijl ze weer op steeg.

mika was op jacht
Terug naar boven Ga naar beneden
Sanne

Sanne


Aantal berichten : 2521
Registratiedatum : 24-11-11
Leeftijd : 29
Woonplaats : Phantasia

Sanne en steffie - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sanne en steffie   Sanne en steffie - Pagina 3 Emptyma nov 28, 2011 12:31 am

In plaats van Raven en Jalou de weg te wijzen naar het landgoed waar Rabb Sherapine vast hielt, schoot hij de bosjes in. Hij piepte luid en kwam even later met. Een groot konijn aanzetten. Noncharlant ging Ryuk op het pad liggen en Raven en Jalou en begon rustig het konijn aan stukken te scheuren en op te eten. Toen hij halver wegen was keek hij even met groten scheinheilige ogen naar de 2 elven. Draken moeten ook eten hoor :p
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks

feniks


Aantal berichten : 5404
Registratiedatum : 18-11-11
Leeftijd : 32
Woonplaats : The second star to the right. through to Neverland

Sanne en steffie - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sanne en steffie   Sanne en steffie - Pagina 3 Emptyma nov 28, 2011 5:43 am

rabb schoot met een ruk overeind er plote iets niet dat voelde hij en hij kwam uit zijn bed en ging met zijn geest de kamer waar sherapina zat binnen en voelde haar draak niet en hij vloekte luid en kwaad en hij deed zijn wapenriem om en snel zijn shirt met lange mouwen aan en hij beende zijn egen kamer uit en ging die van sherapina in, en met een luide knal klapte de deur tegen de muur, waar is je draak rijder, sist hij en hij beende op haar af.

jalou keek van raven naar ryuk en ze kon het niet laten om toch even te lachen om het draakje. maar dan keek ze weer sirieus. we moeten sherapina daar weg halen en snel, voor het te laat is. zegt ze als teken tot de draak van die andere rijder weg was en ze keek naar het gebauw en zag de raam en wees er naar. ben je daar uit gekomen kleintje, vraagt ze en daarna keek ze raven betekens vol aan
Terug naar boven Ga naar beneden
Sanne

Sanne


Aantal berichten : 2521
Registratiedatum : 24-11-11
Leeftijd : 29
Woonplaats : Phantasia

Sanne en steffie - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sanne en steffie   Sanne en steffie - Pagina 3 Emptyma nov 28, 2011 6:05 am

Sherapine keek Rabb uitdagend aan. 'Ben je iets verloren?' Je zag de uitdaging van Silver haar woorden duidenlijk terug in haar ogen. Deze fonkelde koppig. 'Wat zal je baas ervan zeggen als hij weet dat je iets dierbaars van hem verloren bent? Als hij hoord dat je niet eens een meisje en een draak van 4 dagen aan kunt?'

Ryuk keek Jalou aan, toen naar het gebouw, terug naar Jalou en toen naar Raven waarna hij zijn kop schuin hielt en luid begon te piepen omdat hij zijn rijder niet vond.

Raven steeg af en knielde bij Ryuk neer waarna hij de draak optilde en weer op het paard klom. 'Ik neem dat als een ja.' Zei hij waarna hij zijn paard de sporen gaf.
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks

feniks


Aantal berichten : 5404
Registratiedatum : 18-11-11
Leeftijd : 32
Woonplaats : The second star to the right. through to Neverland

Sanne en steffie - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sanne en steffie   Sanne en steffie - Pagina 3 Emptyma nov 28, 2011 6:11 am

jalou volgde raven meteen.

rabb keek sherapina dodelijk aan. speel geen spelletje met me meisje als je die niet kunt winnen, snauwt hij en hij duwt met magie sherapina tegen de muur aan en hij liep tot bij haar. wat ik je tot nu toe heb laten merken was maar een klein deelte van wat ik kan. antwoord hij dreigender en hij liet haar op de grond vallen en liep naar de raam en toen hij daar uit keek zag hij niks. aangezien raven en jalou net de binnenplaats op waren en hij keek zoekent rond maar zag het draakje niet. en hij liep naar sherapina toe en tilde haar ruw overeind, we gaan je draak zoeken. zegt hij dan
Terug naar boven Ga naar beneden
Sanne

Sanne


Aantal berichten : 2521
Registratiedatum : 24-11-11
Leeftijd : 29
Woonplaats : Phantasia

Sanne en steffie - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sanne en steffie   Sanne en steffie - Pagina 3 Emptydo dec 01, 2011 10:07 am

Sherapine keek Rabb uitdagend aan. 'Zou ik best willen maar dat gaat niet zolang je me vast houd.' Ze rolde met haar ogen. 'En daarbij komt, hij is dan nog maar jong maar niet dom. Aangezien de elfen me zoeken heeft hij vast al hulp gevonden.' Ze grinnikte.

Raven hielt het draakje goed vast terwijl de poort door reed. Hij keek rond. 'Weetje hoeveel kamers. Hoe wil je dat we haar zo vinden. Met magie is sherapine dan nog niet sterk maar wel qua geest afschermen. Daar kom je niet door...'


Sorry was laatste dagen wat zenuwachtig dus heb slecht geslapen en was weinig achter de pc te vinden...
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks

feniks


Aantal berichten : 5404
Registratiedatum : 18-11-11
Leeftijd : 32
Woonplaats : The second star to the right. through to Neverland

Sanne en steffie - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sanne en steffie   Sanne en steffie - Pagina 3 Emptydo dec 01, 2011 10:14 am

rabb keek sherapina woedent aan, ik wil geen comentaar horen. snauwt hij en hij trok haar gewoon mee terwijl hij door de gang heen liep, hij zou dat draakje terug vinden en hij ging een aantal trappen af en de gangen door.

jalou reed ook door de poort en keek bedenkelijk, daar heb je gelijk in antwoord ze en ze keek de binnenplaats rond en zag niet veel en ze heild het paard halt en klom er af en keek naar de ingang en ging er op en net toen zijn bij de poort sting hoorde ze voetstappen en een stem die begon te spreken

rabb die kwam aan gelopen richting de poort glimlachte ineens. weetje een jonge draak is ergs wispeltuurig in geest en kan zich nog niet verbergen. ik voel hem hier op de binnen plaats. zegt hij dan tegen sherapina en hij iep richting de deur
------------

is niet erg, ben blij tot je er weer bent
ps waar ben je zenuwachtig voor?
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Sanne en steffie - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sanne en steffie   Sanne en steffie - Pagina 3 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Sanne en steffie
Terug naar boven 
Pagina 3 van 3Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Sanne en Steffie
» Gezichtslozen - Sanne en Steffie
» Sanne en Anniek
» Steff en Sanne
» Sanne en Steff

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: ORPG's :: ORPG 2 personen-
Ga naar: