Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 The wrath of the Half God

Ga naar beneden 
4 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 6 ... 8, 9, 10 ... 12 ... 16  Volgende
AuteurBericht
klaasheid

klaasheid


Aantal berichten : 986
Registratiedatum : 16-11-11
Leeftijd : 30
Woonplaats : Albion, Hyrule, Middle Earth, Thedas, Westeros and Tamriel....

The wrath of the Half God - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The wrath of the Half God   The wrath of the Half God - Pagina 9 Emptyza aug 10, 2013 8:03 am

Bodur lachte. "Tuurlijk lieverd, ik moet er toch bij zijn als ze gepakt moeten worden en ik werk nou eenmaal beter samen met Gorth...Nietwaar Gorth?" Gorth knikte.

Lyra lachte en liep in de righting van de herberg toen ze haar paard had weg gezet. Toen ze binnen kwam was het best druk. mensen die hun dagelijkse bezigheden bespraken met hun buren en familie leden. Hier en daar zag je een hoer zitten en op andere plekken zaten eenzame, verdacht uitziende figuren in hoekjes. Lyra liep naar een tafel langs de muur. "Hier kunnen jullie even gaan zitten terwijl ik een kamer regel." Ze legde haar spullen neer en liep naar de waard.
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks

feniks


Aantal berichten : 5404
Registratiedatum : 18-11-11
Leeftijd : 32
Woonplaats : The second star to the right. through to Neverland

The wrath of the Half God - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The wrath of the Half God   The wrath of the Half God - Pagina 9 Emptyza aug 10, 2013 8:10 am

beta hoorde de stem en was even stil en luisterde naar wat die te zeggen had. 'jah jah....niemand anders.' antwoord ze terug en ze keek de tweeling aan en knikte. 'oke dan'zegt ze tegen hen en ze maakte weer wat mist en keek er door heen wat ze waren aant doen een kamer aant regelen. in de herberg.

axel was lyra mee naar binnen gevolgt en hij ging zitten waar ze het zei hij was moe...niet echt moe moe maar eerder geestelijk moe aangezien hij krachten had gebruikt iets wat hij eerder nooit echt gedaan had. en hij had moeite met wakker te blijven. hij hoopte tot lyra snel klaar was.
Terug naar boven Ga naar beneden
Freek

Freek


Aantal berichten : 1227
Registratiedatum : 16-04-12
Leeftijd : 31
Woonplaats : Magnolia

The wrath of the Half God - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The wrath of the Half God   The wrath of the Half God - Pagina 9 Emptyza aug 10, 2013 8:20 am

Chrathion ging in een een hoekje in de schaduw zitten en keek rond, tot nu toe nog niks verdachts maar hij had het gevoel dat iemand hun aam het volgen was.
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks

feniks


Aantal berichten : 5404
Registratiedatum : 18-11-11
Leeftijd : 32
Woonplaats : The second star to the right. through to Neverland

The wrath of the Half God - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The wrath of the Half God   The wrath of the Half God - Pagina 9 Emptyza aug 10, 2013 8:37 am

axel keek naar chrathion en hij keek dan de herberg rond en hij ademde langzaam in en uit en zijn ogen vielen bijna dicht maar dan blijft zijn blik hangen op een stel kaarsen die op zijn ademhaling op en neer gaan .
Terug naar boven Ga naar beneden
klaasheid

klaasheid


Aantal berichten : 986
Registratiedatum : 16-11-11
Leeftijd : 30
Woonplaats : Albion, Hyrule, Middle Earth, Thedas, Westeros and Tamriel....

The wrath of the Half God - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The wrath of the Half God   The wrath of the Half God - Pagina 9 Emptyza aug 10, 2013 8:42 am

Lyra liep naar de waard en ging over de toonbank leunen. "Een kamer voor drie alstublieft." Zei ze. De waard draaide naar haar om, verstijfde even, keek rond en kwam naar haar toe. "Wat doe je hier je bent vro-" Lyra onderbrak hem. "Er waren problemen in de elvenstad....een kamer voor drie asltublieft." De waard keek haar even aan en ging toen naar een bord vol met sleutels. Lyra glimlachte. "Erg fijn te zien dat je OK bent trouwens." Zei ze. De waard lachte toen ook en gaf haar een sleutel. "Deze kamer krijg je op het huis....Houd je taai Lyra, ik zal voor je uitkijken." Na een dankbare knik liep ze weer naar de tafel. "We hebben een kamer. Laten we wat rust krijgen voordat we neervallen.

Bodur keek naar de mist en zag dat ze in de herberg waren. "Mooi dan zijn hun paarden in de stal....Kom Gorth we gaan daar heen..." Hij richte zich op Beta. "Je weet wat je moet doen?"
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks

feniks


Aantal berichten : 5404
Registratiedatum : 18-11-11
Leeftijd : 32
Woonplaats : The second star to the right. through to Neverland

The wrath of the Half God - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The wrath of the Half God   The wrath of the Half God - Pagina 9 Emptyza aug 10, 2013 8:51 am

beta knikte naar de tweeling en ze wachte ze zou wachten tot ze sliepen en dan verschijnen dat zorgde voor meer verwarring.

axel keek op naar lyra en hij knikte en hij stond op en hij liep snel naar het trappen huis waar hij lyra volgde naar de kamer.
Terug naar boven Ga naar beneden
Freek

Freek


Aantal berichten : 1227
Registratiedatum : 16-04-12
Leeftijd : 31
Woonplaats : Magnolia

The wrath of the Half God - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The wrath of the Half God   The wrath of the Half God - Pagina 9 Emptyza aug 10, 2013 9:07 am

Chrathion volgde lyra en axel, hij tikte lyra op haar schouder "ik moet je zo even spreken" zei hij
Terug naar boven Ga naar beneden
klaasheid

klaasheid


Aantal berichten : 986
Registratiedatum : 16-11-11
Leeftijd : 30
Woonplaats : Albion, Hyrule, Middle Earth, Thedas, Westeros and Tamriel....

The wrath of the Half God - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The wrath of the Half God   The wrath of the Half God - Pagina 9 Emptyza aug 10, 2013 9:15 am

Lyra keek om naar Chration. "Ok zei ze." Ze liep door naar de kamer en deed de deur open.Ga jij maar vast Axel, ik moet nog wat doen."

Bodur en Gorth liepen door het dorp. Het was al erg donker dus ze vielen niet heel erg op. het duurde neit lang voor ze bij de stal aankwamen. "En nu maar wachten..." Dacht hij.
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks

feniks


Aantal berichten : 5404
Registratiedatum : 18-11-11
Leeftijd : 32
Woonplaats : The second star to the right. through to Neverland

The wrath of the Half God - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The wrath of the Half God   The wrath of the Half God - Pagina 9 Emptyza aug 10, 2013 9:22 am

axel keek lyra aan en knikte. hij vroeg zich niet eens af waarom hij was moe. normaal was hij dat niet misschien omdat de magie veel eiste. en hij ging naar binnen en hij plofte neer op het bed.

beta keek nog toe door de mist nog even en ze kon toe slaan ze glimlachte vals.
Terug naar boven Ga naar beneden
Freek

Freek


Aantal berichten : 1227
Registratiedatum : 16-04-12
Leeftijd : 31
Woonplaats : Magnolia

The wrath of the Half God - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The wrath of the Half God   The wrath of the Half God - Pagina 9 Emptyza aug 10, 2013 9:33 am

Toen axel in zijn bed lag zei chrathion tegen lyra, "ik moest je even apart spreken want ik wil axel laten slapen, je weet wel omdat zijn magie net opgang kwam is hij nu uitgeput, .. ik hen het gevoel dat we gevolgd worden, het is pas sinds we in de herberg zitten, de magie voelt hetzelfde als die van het meisje bij het meer, en ...ze is niet alleen...ik dacht ik zeg t even, ik hoef niet te slapen dus ik hou wel de wacht, ik heb net al wat geslapen"
Terug naar boven Ga naar beneden
klaasheid

klaasheid


Aantal berichten : 986
Registratiedatum : 16-11-11
Leeftijd : 30
Woonplaats : Albion, Hyrule, Middle Earth, Thedas, Westeros and Tamriel....

The wrath of the Half God - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The wrath of the Half God   The wrath of the Half God - Pagina 9 Emptyza aug 10, 2013 10:06 am

Lyra keek Chrathion aan. "Ik heb nog niks gevoeld maar ik zal wel op scherp blijven. Zodra ik iets merk gaan we er vandoor." Ze klopte hem op de schouder en liep toen de kamer in. Daar ging ze op het bed liggen en sloot haar ogen. Ze liet haar magie zich aansluiten op alle spinnen, ratten en ander dieren die zich in en om het gebouw begaven. Toen fronste ze. 'Waarom kan ik geen paarden voelen...'

Bodur zat met gesloten ogen op een baal stro tegenover de stal deur. Hij had met zijn gave de stal van magie ontdaan, maar voelde dat iets binnen probeerde te komen. Hij grijnsde. Gorth had zich verschanst naast de deur met een geladen kruisboog. "Nu is het wachten op het meisje."
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks

feniks


Aantal berichten : 5404
Registratiedatum : 18-11-11
Leeftijd : 32
Woonplaats : The second star to the right. through to Neverland

The wrath of the Half God - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The wrath of the Half God   The wrath of the Half God - Pagina 9 Emptyza aug 10, 2013 7:02 pm

Axel lag heerlijk te slapen maar dan springt hij op met grote ogen h II j mas nog moe maar hij voelde het weer. ' weg beta is hier. 'Sist hij en hij kwam uit bed en op dat moment kwam de licht flits weer
Terug naar boven Ga naar beneden
klaasheid

klaasheid


Aantal berichten : 986
Registratiedatum : 16-11-11
Leeftijd : 30
Woonplaats : Albion, Hyrule, Middle Earth, Thedas, Westeros and Tamriel....

The wrath of the Half God - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The wrath of the Half God   The wrath of the Half God - Pagina 9 Emptyzo aug 11, 2013 5:50 am

Lyra voelde het voordat ze het zag. Haar ogen schoten open en ze stond direct klaar om in actie te komen. Ze stond breed en haar armen waren weer de groen geschubde klauwen. Ze keek het meisje aan. Nu zag ze eigenlijk pas hoe klein ze was. "Ga weg voordat ik je pijn moet doen." Zei lyra dreigend.
Terug naar boven Ga naar beneden
Freek

Freek


Aantal berichten : 1227
Registratiedatum : 16-04-12
Leeftijd : 31
Woonplaats : Magnolia

The wrath of the Half God - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The wrath of the Half God   The wrath of the Half God - Pagina 9 Emptyzo aug 11, 2013 5:53 am

Chrathion sprong op en ging voor de bedden staan , zijn armen werden zwart en hij liet er stekels uit groeien, "je word van deze aarde gevaagt als je nu niet weg gaat " zei hij
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks

feniks


Aantal berichten : 5404
Registratiedatum : 18-11-11
Leeftijd : 32
Woonplaats : The second star to the right. through to Neverland

The wrath of the Half God - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The wrath of the Half God   The wrath of the Half God - Pagina 9 Emptyzo aug 11, 2013 6:12 am

Beta grinnikt. ' laat me niet lachen. ' zegt ze en dan stuurt ze 3 witten magie bollen op ieder eentje af. Axel ontweek hem en r e nde naar beta toe en haalt uit en beta verdwijnt en verschijnt achter lyra en ze stuurt een straal op haar af.
Terug naar boven Ga naar beneden
Freek

Freek


Aantal berichten : 1227
Registratiedatum : 16-04-12
Leeftijd : 31
Woonplaats : Magnolia

The wrath of the Half God - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The wrath of the Half God   The wrath of the Half God - Pagina 9 Emptyzo aug 11, 2013 6:36 am

Chrathion ving de witte bol op met zijn arm, converteerde het naar zwarte magie en stuurde het te sbel voor normale mensen ogen terug. "Jou magie heeft niet zoveel effect op mij als je misschien denkt kleintje" zei hij spottend
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks

feniks


Aantal berichten : 5404
Registratiedatum : 18-11-11
Leeftijd : 32
Woonplaats : The second star to the right. through to Neverland

The wrath of the Half God - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The wrath of the Half God   The wrath of the Half God - Pagina 9 Emptyzo aug 11, 2013 6:45 am

Beta grinnikt en ze maakt weer zoon beweging alsof ze muziek was aant spelen en er komt een lint te voorschijn daar mee stuurt ze de bol een andere kan. Axel zag de bol nie aankomen en lyra had het zo gestuurd tot he hem net zou raken. Axel voelt ineens een klap tegen zijn schouder en hij viel har achteruit tegen de tafel aan die doo midden brak en hij bleef liggen. Beta keek chrathion aan. 'Oeps' zegt ze speels en dan maakt ze een paar vloeiden bewegingen en dan ko.en er witten linten aan die zich rond chrathion wikelen
Terug naar boven Ga naar beneden
Freek

Freek


Aantal berichten : 1227
Registratiedatum : 16-04-12
Leeftijd : 31
Woonplaats : Magnolia

The wrath of the Half God - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The wrath of the Half God   The wrath of the Half God - Pagina 9 Emptyzo aug 11, 2013 6:56 am

Chrathion keek naar axel, " sorry gaat t"
Hij werd verwikkeld in de linten, ademde rustig. Hij was niet meer te zien, toen liet hij magie uit zijn poriën komen, de druk bouwde zich op en oppeens ontplofde de cocon van wit, in reactie schoot hij magie op de grond, zwarte tentakels vlgen uit de grond en pakten de benen en armen van beta vast, Chrathion maakte zoch klaar voor een grote zwarte aanval.
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks

feniks


Aantal berichten : 5404
Registratiedatum : 18-11-11
Leeftijd : 32
Woonplaats : The second star to the right. through to Neverland

The wrath of the Half God - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The wrath of the Half God   The wrath of the Half God - Pagina 9 Emptyzo aug 11, 2013 7:01 am

Beta keek even verbaast maar als ze word vast gegrepen kijkt ze boos. Ze zag hoe chrathion zich klaar maakte voor een aanval. Zijzelf was ook met ies bezig.

Axel kreunde even en hij kwam langzaam recht n hij keek naar chrathion.
Terug naar boven Ga naar beneden
Freek

Freek


Aantal berichten : 1227
Registratiedatum : 16-04-12
Leeftijd : 31
Woonplaats : Magnolia

The wrath of the Half God - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The wrath of the Half God   The wrath of the Half God - Pagina 9 Emptyzo aug 11, 2013 7:20 am

Chrathion strekte zijn armen, de grote bol veranderse in een dikke straal die op beta afschoot.
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks

feniks


Aantal berichten : 5404
Registratiedatum : 18-11-11
Leeftijd : 32
Woonplaats : The second star to the right. through to Neverland

The wrath of the Half God - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The wrath of the Half God   The wrath of the Half God - Pagina 9 Emptyzo aug 11, 2013 7:31 am

Beta had ook magi verzamel en ze blies een soort witte rook uit haar mond waarin zij verdween de zwarte straal kaatst dan ineens af op een stuk glas en beta staat daar achter en de tentakels liggen op de grond. ' nu ben ik aan zet. ' zegt ze duister

Axel was recht gaan staan zijn schouder deed pijn dat zag je aan hem maar hij wilde chrathion helpen.

(Beta gaat haar geest op roepen maar ik wil je een filmpje zo laten zien van hoe ze dat doet. )
Terug naar boven Ga naar beneden
klaasheid

klaasheid


Aantal berichten : 986
Registratiedatum : 16-11-11
Leeftijd : 30
Woonplaats : Albion, Hyrule, Middle Earth, Thedas, Westeros and Tamriel....

The wrath of the Half God - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The wrath of the Half God   The wrath of the Half God - Pagina 9 Emptyzo aug 11, 2013 7:38 am

Lyra had de witte bol ontweken, maar was door de straal achter haar geraakt. Ze kwam weer overeind en zag het schouwspel. Ze ging bij Axel en Chrathion staan. Ze liet een aura van energie om haar heen komen, om haar bontgenoten wat extra pit te geven. Toen stapte ze voor hen tegenover Beta. "Ik laat je deze mensen geen pijn doen!!" Riep ze. Toen lichte haar ogen goud op. Haar huid werd over haar hele lichaam groen geschubd en haar haren werden dik en veranderden in slangen. Ze kreeg een lange geschubde staart als van een slang, en haar handen en voeten werden klauwen. "Kom maar op." Siste ze.

Beetje als dit maar dan met slangenhaar en groene schubben XD https://2img.net/h/i90.photobucket.com/albums/k254/Draco_015/Dragon-Human.jpg en...kleren ^^'
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks

feniks


Aantal berichten : 5404
Registratiedatum : 18-11-11
Leeftijd : 32
Woonplaats : The second star to the right. through to Neverland

The wrath of the Half God - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The wrath of the Half God   The wrath of the Half God - Pagina 9 Emptyzo aug 11, 2013 8:01 am

goed zo roept beta haar geest op, daarna kan het wel naast haar lopen en zit die niet meer vast achter haar zegt maar dit is alleen bij het verschijnen. kijk bij 35 secondes
https://www.youtube.com/watch?v=56rsw20PyVs
trouwens de geest die beta heeft is dit allen wit geel moet die zijn
http://www.deviantart.com/art/Emperor-Linx-69427318

beta begon bewegingen te maken en dan riep ze de naam. 'empeor linx' en de linx verscheen eerst achter beta en kwam langzaam op de grond terecht. beta grinnikte en dan knikt ze naar de linx en die stuift naar voren en valt lyra als eerste aan met zijn klauwen.

axel keek verbaast naar de linx die groter was dan hem ook keek hij naar lyra. 'kijk uit'riep hij bezorgt naar haar.
Terug naar boven Ga naar beneden
klaasheid

klaasheid


Aantal berichten : 986
Registratiedatum : 16-11-11
Leeftijd : 30
Woonplaats : Albion, Hyrule, Middle Earth, Thedas, Westeros and Tamriel....

The wrath of the Half God - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The wrath of the Half God   The wrath of the Half God - Pagina 9 Emptyzo aug 11, 2013 8:12 am

Lyra grijnsde, waardoor haar lange hoektanden zichtbaar werden. Ze zette zich schrap en ving de linx op met zijn klauwen tegen de hare. "Ahw, lief poesje..." Siste ze vals en slingerde het beest weer terug naar Beta. Toen ging ze weer klaar staan om een aanval op te vangen. Ze keek in haar ooghoeken naar Axel en Chrathion. "Ga naar de paarden, ik kom erachteraan." Siste ze.
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks

feniks


Aantal berichten : 5404
Registratiedatum : 18-11-11
Leeftijd : 32
Woonplaats : The second star to the right. through to Neverland

The wrath of the Half God - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The wrath of the Half God   The wrath of the Half God - Pagina 9 Emptyzo aug 11, 2013 8:20 am

beta doet geen stap op zij want de linx kwam al op haar poten terecht voor ze beta kon raken. de linx blaasde vals en rende weer naar voren haalde uit met haar klauwen. maar op dat zelfde moment staat beta naast lyra en blaast rook uit.

'nee ik laat jou of wie dan ook niet alleen.'zegt axel verhit en hij rende op hun af net op het moment tot de rook kwam.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





The wrath of the Half God - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The wrath of the Half God   The wrath of the Half God - Pagina 9 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
The wrath of the Half God
Terug naar boven 
Pagina 9 van 16Ga naar pagina : Vorige  1 ... 6 ... 8, 9, 10 ... 12 ... 16  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: ORPG's :: ORPG 2 personen-
Ga naar: