Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Star Wars

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3 ... 10, 11, 12, 13  Volgende
AuteurBericht
feniks

feniks


Aantal berichten : 5404
Registratiedatum : 18-11-11
Leeftijd : 32
Woonplaats : The second star to the right. through to Neverland

Star Wars  - Pagina 11 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Star Wars    Star Wars  - Pagina 11 Emptyza nov 09, 2013 10:11 am

jalou stond op en liep weg om koffie te halen daar was ze wel aan toe. ze dacht na over james wat was er eigelijk gebeurt hij was ergens van geschrokken maar zei wist niet waarvan alleen tot rabb mee wilde.

alice glimlachte.'oke wat pak jij voorn eten.'vraagt ze nieuwschierig en ze kijkt even naar haar kaar en bleef zijn hand vast houden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Freek

Freek


Aantal berichten : 1227
Registratiedatum : 16-04-12
Leeftijd : 31
Woonplaats : Magnolia

Star Wars  - Pagina 11 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Star Wars    Star Wars  - Pagina 11 Emptyza nov 09, 2013 10:25 am

De vrouw keek hem aan "en wie mag jij dan wel niet wezen?" Vroeg ze. James keek haar aan "ik ben Krimh....james Krimh, en ik zocht mn broer Lucas Krimh" zei hij. De vrouw keek geschrokken naar James. "K-k-krimh...maar, maar jij hoort dood te zijn" zei ze. Jamrs keek naar de vrouw "nou bedankt. ..maar dat ben ik niet, en mn broer ook niet" zei hij, hij liep naar de computer en zocht zichzelf op, hij vond zochzelf, een hele oude foto, hij begreep nu wel waarom zijn broer jem niet herkende, maar ook bij zijn leeftijd stond overleden. James snelde geïrriteerd de bibliotheek uit, toen die langs de vrouw liep zei hij "als je iets in je archief doet zorg dan dat het klopt"

Lucas dacht na "ik hou het bij traditie en neem de biefstuk" zei hij, en hij lachte "en jij?"
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks

feniks


Aantal berichten : 5404
Registratiedatum : 18-11-11
Leeftijd : 32
Woonplaats : The second star to the right. through to Neverland

Star Wars  - Pagina 11 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Star Wars    Star Wars  - Pagina 11 Emptyza nov 09, 2013 10:32 am

alice keek op de kaart en beet nadenkent op haar lip.'doe mij maar een zigeuner snietsel.'zegt ze na een korte stilte en ze legde de kaart weg.

rabb was even nadat jalou koffie was gaan halen wakker geworden en hij kwam voorzichtig recht zijn borst deed meer pijn dan toenstraks en hij ademde een paar keer diep in en uit en ging rechter zitten wetent tot jalou zo binnen kwam.

jalou kwam binnen met koffie en zag rabb recht zitten en ze liep naar hem toe en ging bij hem op bed zitten.'je hebt mij en james behoorlijk laten schrikken toenstraks.'zegt ze langzaam.

rabb zuchte ergerlijk/'ik kan wel wat hebben jalou.'sist hij en hij keek haar niet aan
Terug naar boven Ga naar beneden
Freek

Freek


Aantal berichten : 1227
Registratiedatum : 16-04-12
Leeftijd : 31
Woonplaats : Magnolia

Star Wars  - Pagina 11 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Star Wars    Star Wars  - Pagina 11 Emptyza nov 09, 2013 10:49 am

Lucas keek naar alice terwijl de gastvrouw wegliep. "Is dat lekker? " vroeg hij "ik hen dat nog nooit gehad" voegde hij eraan toe.

James stapte op zijn motor en vloog naar het ziekenhuis. Een maal daar snelde hij door de gangen naar de kamer van rabb.
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks

feniks


Aantal berichten : 5404
Registratiedatum : 18-11-11
Leeftijd : 32
Woonplaats : The second star to the right. through to Neverland

Star Wars  - Pagina 11 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Star Wars    Star Wars  - Pagina 11 Emptyza nov 09, 2013 11:00 am

'ik heb het een keer zelf gemaakt...het was best lekker' zegt alice en ze keek lucas aan en grinnikt dan. 'ik moet je wel eerlijk zeggen tot ik het nooit meer maak want die snietsel was aangebrand.'zegt ze dan eerlijk.

jalou zuchte.'je luistert nooit rabb.. zucht jalou en ze legde een hand op zijn schouder. maar rabb schudde die weg. 'jalou ik ben geen kind meer oke...jij en de raad moeten dat in zien net als vele andere jedi's.'zucht hij en hij stond op en keek jalou aan.'je bent mijn zus dat weet ik maar een tikje, minder overbezorgt en beschermend mag wel.'zegt hij
Terug naar boven Ga naar beneden
Freek

Freek


Aantal berichten : 1227
Registratiedatum : 16-04-12
Leeftijd : 31
Woonplaats : Magnolia

Star Wars  - Pagina 11 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Star Wars    Star Wars  - Pagina 11 Emptyza nov 09, 2013 11:17 am

Lucas lachte "dan moet je het nog een keer proberen net zo lang tot het veel lekkerder is dan hier" zei hij lachend.

James beukde door de deur van rabbs kamer "Jullie 2 meekomen nu" zei hij, en hij draaide zich alweer om.
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks

feniks


Aantal berichten : 5404
Registratiedatum : 18-11-11
Leeftijd : 32
Woonplaats : The second star to the right. through to Neverland

Star Wars  - Pagina 11 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Star Wars    Star Wars  - Pagina 11 Emptyza nov 09, 2013 11:25 am

alice keek hem met opgetrokken wenkbrouwen aan.'echt niet want dan mol ik heel de keuken uit ergernis.'zegt ze met een valse glimlach en ze keek lucas aan.

jalou slaakte een gilletje van schrik toen de deur met een klap open ging en keek naar james verbaast.
rabb was niet geschrokken hij had zijn force gevoelt en hij loopte zonder protesteren achter james aan. hij hoefde niet in bed te liggen zo.
jalou rende snel achter de twee aan.'rustig wat is er aan de hand.'vraagt ze.
Terug naar boven Ga naar beneden
Freek

Freek


Aantal berichten : 1227
Registratiedatum : 16-04-12
Leeftijd : 31
Woonplaats : Magnolia

Star Wars  - Pagina 11 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Star Wars    Star Wars  - Pagina 11 Emptyza nov 09, 2013 12:31 pm

Lucas lachte "dan blijf ik er wel bij om te zorgen dat het goed gaat "zei hij

James liep stevig door "Het is inderdaad mijn broer. ..die sith die we tegen kwamen, hij denkt dat ik dood ben omdat dat in het archief staat...en hij staat er ook zo in...dus ik ga hem nu opzoeken en we beginnen bij zijn huis, wat niet ver van hun basis zou moeten zijn..kijken of we wat kunnen vinden" zei james.
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks

feniks


Aantal berichten : 5404
Registratiedatum : 18-11-11
Leeftijd : 32
Woonplaats : The second star to the right. through to Neverland

Star Wars  - Pagina 11 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Star Wars    Star Wars  - Pagina 11 Emptyza nov 09, 2013 8:21 pm

'Dus hij is echt niet dood...dan moeten we hem snel latwn weten tot jij nog leeft. Zegt rabb en hij versnelt zijn pas

Jalou keek verbaast. Ben je gek dadelijk valt hij jullie aan. Zegt ze hoe wil je door tot hem dringen vraagt ze dan
Terug naar boven Ga naar beneden
Freek

Freek


Aantal berichten : 1227
Registratiedatum : 16-04-12
Leeftijd : 31
Woonplaats : Magnolia

Star Wars  - Pagina 11 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Star Wars    Star Wars  - Pagina 11 Emptyzo nov 10, 2013 1:05 am

James keek achterom, "nee rabb hij leeft nog, het is inderdaad dezelfde persoon die jou had aangevallen...ik begrijp nu ook wel waarom, hij denk dus dat ik dood ben." zei hij, hij keek naar Jalou, "ik ga heel makkelijk tot hem doordringen, ik ga hem vragen naar mijn ketting, er staat iets achterop wat alleen ik kan weten." zei hij toen.

een ober kwam aan met het eten. Lucas knikte naar de man, en zei toen tegen Alice "eetsmakelijk" hij lachte en begon te eten.
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks

feniks


Aantal berichten : 5404
Registratiedatum : 18-11-11
Leeftijd : 32
Woonplaats : The second star to the right. through to Neverland

Star Wars  - Pagina 11 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Star Wars    Star Wars  - Pagina 11 Emptyzo nov 10, 2013 1:30 am

Oke als je maar voorzichtig bent. Zegt jalou toch nog bezorgt en ze liepbsamen met rabb mee.

Smakkelijk. Zegt alice terug en begon te etwn
Terug naar boven Ga naar beneden
Freek

Freek


Aantal berichten : 1227
Registratiedatum : 16-04-12
Leeftijd : 31
Woonplaats : Magnolia

Star Wars  - Pagina 11 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Star Wars    Star Wars  - Pagina 11 Emptyzo nov 10, 2013 2:53 am

James knikte "ik zal proberen zo voorzichtig mogelijk te blijven" zei hij "ik denk alleen wel dat we het niet in het openbaar moeten doen, te veel kans op onbedoelde slachtoffers" voegde hij eraan toe, en hij liep verder.

Lucas zat nog lekker te eten.
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks

feniks


Aantal berichten : 5404
Registratiedatum : 18-11-11
Leeftijd : 32
Woonplaats : The second star to the right. through to Neverland

Star Wars  - Pagina 11 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Star Wars    Star Wars  - Pagina 11 Emptyzo nov 10, 2013 2:59 am

dat lijkt me verstandig.'zegt jalou tegen james en liep het ziekenhuis uit en keek naar rabb.'en jij zegt geen woord begrepen.'zegt ze dan extra streng.

alice was aant eten en genoot er van.'het is heerlijk'zegt ze dan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Freek

Freek


Aantal berichten : 1227
Registratiedatum : 16-04-12
Leeftijd : 31
Woonplaats : Magnolia

Star Wars  - Pagina 11 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Star Wars    Star Wars  - Pagina 11 Emptyzo nov 10, 2013 3:13 am

James knikte en keek naar jalou "heb jij dat voertuig nog, waarin je hier bent gekomen, ik ben op mn motor, en kan wel 1 iemand meenemen maar niet allebei...en ik heb liever jullie allebei bij me, mocht er wat met mij gebeuren, dat jullie me dan weg kunnen brengen" zei hij, hij keek naar rabb en keek hem streng aan "mocht er iets met mij gebeuren, dan wil ik dat je niet de held gaat uit hangen, maar zorgt dat we in veiligheid komen...begrepen?" zei hij.

Lucas glimlacht en slikte zijn laatste hap door, hij legde zijn bestek netjes terug "het is een goed restaurant vind je ook niet?" zei hij lachend
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks

feniks


Aantal berichten : 5404
Registratiedatum : 18-11-11
Leeftijd : 32
Woonplaats : The second star to the right. through to Neverland

Star Wars  - Pagina 11 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Star Wars    Star Wars  - Pagina 11 Emptyzo nov 10, 2013 3:25 am

jalou knikte.'jah die staat in de garage van het ziekenhuis.'zegt ze en ze verandert van richting en ze keek james aan ze was opgelucht en blij tot die het een keer met haar eens was en ze liep door.
rabb keek jalou boos aan waarom was ze er over begonnen en james hulde gewoon met haar samen nu.'maar...begon hij protesterend. 'RABB..."zegt jalou dan boos tegen hem. 'jah jah ik weet het mondhouden en niet de held uit hangen.'zegt hij ook boos en hij liep met het 2 tal mee.

alice was nog aant genieten van haar eten en knikte instemmend op wat lucas zei.
Terug naar boven Ga naar beneden
Freek

Freek


Aantal berichten : 1227
Registratiedatum : 16-04-12
Leeftijd : 31
Woonplaats : Magnolia

Star Wars  - Pagina 11 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Star Wars    Star Wars  - Pagina 11 Emptyzo nov 10, 2013 3:52 am

James knikte "oke, mijn motor staat aan de voorkant, ik zie jullie wel bij de uitgang van de garage" zei hij en hij begon naar de hoofdingang te rennen "zie jullie daar " riep hij na.

Lucas glimlachte en nam een slok drinken (ik weet niet wat ze aan het drinken zijn xD)
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks

feniks


Aantal berichten : 5404
Registratiedatum : 18-11-11
Leeftijd : 32
Woonplaats : The second star to the right. through to Neverland

Star Wars  - Pagina 11 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Star Wars    Star Wars  - Pagina 11 Emptyzo nov 10, 2013 4:14 am

Oke totdadelijk zegt jalou en ze liep snel door gevolgt door rabb.

Alice dronk van haar rode wijn dat ze had.
Terug naar boven Ga naar beneden
Freek

Freek


Aantal berichten : 1227
Registratiedatum : 16-04-12
Leeftijd : 31
Woonplaats : Magnolia

Star Wars  - Pagina 11 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Star Wars    Star Wars  - Pagina 11 Emptyzo nov 10, 2013 4:34 am

James had de hoofd ingang bereikt, sprong op zijn motor en vloog naar de garage.

Lucas keek naar Alice "je ziet er mooi uit vandaag" zei hij, met blozende wangen.


------------
ik ga werken dus ik reageer wat later Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks

feniks


Aantal berichten : 5404
Registratiedatum : 18-11-11
Leeftijd : 32
Woonplaats : The second star to the right. through to Neverland

Star Wars  - Pagina 11 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Star Wars    Star Wars  - Pagina 11 Emptyzo nov 10, 2013 5:11 am

Jalou en rabb stapte in en rabb starte de moter en begon op te stijgen en drukte wat knopjes in en vloog de garage uit en ziet james al staan.

Alice bloosde bij zijn woorden.'dankje ' zegt ze en ze dronk van de wijn en keek lucas aan.'ik ben blij tot je me uit etenbhebt gevraagt.' Zegt ze en pakte zijn hand.
_______

Oke werk ze Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
Freek

Freek


Aantal berichten : 1227
Registratiedatum : 16-04-12
Leeftijd : 31
Woonplaats : Magnolia

Star Wars  - Pagina 11 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Star Wars    Star Wars  - Pagina 11 Emptywo nov 13, 2013 12:51 pm

James wenkte rabb en jalou, deed zijn helm op en vloog voor ze uit richting het huis van zijn broer. "We gaan eerst bij zijn huis kijken, als hij daar niet is...moeten we zoeken...alleen ik weet niet hoe zijn force aanvoelt" zei hij, via een oortje.

Lucas glimlachte en aaide met zijn duim over Alice's hand heen "Ik ben blij dat je ja zei...en dat ik genoeg zelfvertrouwen had om je uit te vragen" zei hij en hij glimlachte blozend.
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks

feniks


Aantal berichten : 5404
Registratiedatum : 18-11-11
Leeftijd : 32
Woonplaats : The second star to the right. through to Neverland

Star Wars  - Pagina 11 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Star Wars    Star Wars  - Pagina 11 Emptydo nov 14, 2013 9:00 am

jalou wilde antwoord geven maar rabb was haar voor.' ik weet wel hoe zijn force aanvoelt en ook van dat meisje wat bij hem is altijd. ze hebben een sterke force. ik zal het melden als ik iets voel'zegt hij en hij volgde hem onder tussen met het schip.

alice keek naar lucas zijn hand en dan naar zijn gezicht in zijn ogen.'ik ook.'zegt ze en ze boog voorover en kuste hem.'ik wil je nooit meer kwijt.'fluistert ze.
Terug naar boven Ga naar beneden
Freek

Freek


Aantal berichten : 1227
Registratiedatum : 16-04-12
Leeftijd : 31
Woonplaats : Magnolia

Star Wars  - Pagina 11 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Star Wars    Star Wars  - Pagina 11 Emptyza nov 16, 2013 1:33 am

"Oke dan moet jij maar zeggen of hij er is, als we bij zijn appartement zijn" zei james, en hij vloog nog een stukje door en stopte toen bij toren hoog flat gebouw "we kunnen dit op 2 manieren doen, via de voor deur of via de 'achter' deur' zei hij, hij deed zijn helm af en wachtte tot jalou en rabb bij hem waren.

Lucas beantwoorde de kus en bloosde "ik wil jou ook nooit meer kwijt" zei hij " ik ben in lange tijd niet zo gelukkig geweest" voegde hij eraan toe.
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks

feniks


Aantal berichten : 5404
Registratiedatum : 18-11-11
Leeftijd : 32
Woonplaats : The second star to the right. through to Neverland

Star Wars  - Pagina 11 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Star Wars    Star Wars  - Pagina 11 Emptyza nov 16, 2013 2:09 am

rabb lande en ging snel uit het toestel hij was meteen de pijn en alles vergeten. hij kwam bij james aan.'we nemen allenbij een kant dan kan die nergens heen.'zegt hij. rabb keek omhoog die voelde nog niks. misschien dadelijk.
jalou kwam ook aangelopen en keek rond ze was duidelijk waakzaam

alice glimlachte.'ik weet niet of ik me ooit zo gelukkig heb gevoeld. zegt hij
Terug naar boven Ga naar beneden
Freek

Freek


Aantal berichten : 1227
Registratiedatum : 16-04-12
Leeftijd : 31
Woonplaats : Magnolia

Star Wars  - Pagina 11 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Star Wars    Star Wars  - Pagina 11 Emptyza nov 16, 2013 2:35 am

James keek naar rabb, "wil he via de voor deur, of naar boven vliegen en via t raam gaan, jij mag kiezen, ik neem de andere optie wel, en jalou, ik wil dat jij de uitgangen in de gaten houd, zorg dat hij niet kan ontsnappen. " zei James

Lucas glimlachte en zoende alice.
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks

feniks


Aantal berichten : 5404
Registratiedatum : 18-11-11
Leeftijd : 32
Woonplaats : The second star to the right. through to Neverland

Star Wars  - Pagina 11 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Star Wars    Star Wars  - Pagina 11 Emptyza nov 16, 2013 2:38 am

'ik ga via de deur.' zegt rabb en met die woorden rende hij weg en hij rende hij de trap omhoog.

jalou knikte enkel en pakte haar pistool en bleef hier onder staan op wacht.

alice zoende hem terug.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Star Wars  - Pagina 11 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Star Wars    Star Wars  - Pagina 11 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Star Wars
Terug naar boven 
Pagina 11 van 13Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3 ... 10, 11, 12, 13  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Star Wars RPG
» Star Wars RPG WIE...?
» star slaves

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: ORPG's :: ORPG 2 personen-
Ga naar: