Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Star Wars

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3 ... 9, 10, 11, 12, 13  Volgende
AuteurBericht
Freek

Freek


Aantal berichten : 1227
Registratiedatum : 16-04-12
Leeftijd : 31
Woonplaats : Magnolia

Star Wars  - Pagina 10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Star Wars    Star Wars  - Pagina 10 Emptyma okt 28, 2013 9:38 am

James lag op de grond, want hij is in elkaar gezakt Smile

Lucas lachte "dat is inderdaad de volgende vraag, ik eet alles dus zeg jij het maar, wil je ergens heel chic gaan eten of zelf wat maken...of gewoon er tussen in?" vroeg hij met een lach
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks

feniks


Aantal berichten : 5404
Registratiedatum : 18-11-11
Leeftijd : 32
Woonplaats : The second star to the right. through to Neverland

Star Wars  - Pagina 10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Star Wars    Star Wars  - Pagina 10 Emptyma okt 28, 2013 7:22 pm

de dokter kwam de kamer binnen en zag james op de grond liggen en rabb zat geknielt naast hem. de dokter knielde naast rabb neet en bekeek james en voelde aan zijn pols.'meneer brouce u hoort in bed te liggen.' zegt hij en hij tilt james op en hij liep richting de deur.'ik onderzoek hem wel en laat jullie iets weten als ik iets gevonden heb.'zegt hij tegen jalou en dan keek hij rabb weer aan.'bed in.'zegt hij streng. en vervolgens loopt hij snel weg met james om hem te onder zoeken.

alice glimlachte.'ik kan niet koken dus doe maar iets chiks.'zegt ze tegen lucas en ze leunde al lopent tegen hem aan.'dan kunnen we doen alsof we gewoon mensen zijn die samen gaan uit eten en even nergens aan hoeven te denken van jedi of siths.'zegt ze zachtjes.
Terug naar boven Ga naar beneden
Freek

Freek


Aantal berichten : 1227
Registratiedatum : 16-04-12
Leeftijd : 31
Woonplaats : Magnolia

Star Wars  - Pagina 10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Star Wars    Star Wars  - Pagina 10 Emptydi okt 29, 2013 1:23 am

heeft James nog iets speciaals? XD
-------------------------------

Lucas omarmde Alice, en liep zo verder, hij lachte "ja dat is een goed idee, mij lijkt het wel fijn om even te doen alsof we mensen zijn" zei hij, hij keek haar aan "heb je nog een specifieke keuze qua restaurant?" vroeg hij.
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks

feniks


Aantal berichten : 5404
Registratiedatum : 18-11-11
Leeftijd : 32
Woonplaats : The second star to the right. through to Neverland

Star Wars  - Pagina 10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Star Wars    Star Wars  - Pagina 10 Emptydi okt 29, 2013 2:17 am

dat weet ik niet het is jou rol want dat wilde ik je vragen, is het gewoon door de shock tot hij dit heeft neem aan van wel maar verder nog iets aan de hand met james?
-----

alice liep rustig verder en dacht na.'ik wil geen resturant waar ze alleen maar vis eten ik hou namelijk niet van vis.'zegt ze dan en keek james aan.'heb jij nog dingen die je niet lust.' vraagt ze

rabb was terug in zijn bed gaan liggen hij was bezorgt over james.
Terug naar boven Ga naar beneden
Freek

Freek


Aantal berichten : 1227
Registratiedatum : 16-04-12
Leeftijd : 31
Woonplaats : Magnolia

Star Wars  - Pagina 10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Star Wars    Star Wars  - Pagina 10 Emptydi okt 29, 2013 6:48 am

Alleen de shock ja, niks anders Smile
________________________________

Lucas lachte "schat ik eet alles, maar je, je daar maar geen zorgen om" zei hij, en hij gaf Alice een kus. "Maar hoe zit het met vlees? vind je dat wel lekker?" vroeg hij toen
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks

feniks


Aantal berichten : 5404
Registratiedatum : 18-11-11
Leeftijd : 32
Woonplaats : The second star to the right. through to Neverland

Star Wars  - Pagina 10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Star Wars    Star Wars  - Pagina 10 Emptydi okt 29, 2013 10:22 am

oke
---

alice hoorde hoe hij schat zei en ze moest meteen blozen.'daar heb ik geen problemen mee.'bekent ze tegen hem.'verder lust ik alles allen vis niet.'

de dokter had james op een bed gelecht en hem onderzocht en hij kon niks vreemds vinden. hij had alleen ontdekt tot zijn bloed even zacht had gestroomd. dat moest weizen op schok door iets. iets anders kon hij niet verklaren want er was geen trauma. hij gaf hem een injectie om de bbloeddruk wat omhoog te krikken en daarna ging hij weg om jalou en rabb in te lichten.

rabb zat een heletijd onrustig net als jalou tot de dokter kwam. die legde hen uit wat er vermoedelijk was gebeurt. rabb kon het niet plaatsen waar was james van geschrokken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Freek

Freek


Aantal berichten : 1227
Registratiedatum : 16-04-12
Leeftijd : 31
Woonplaats : Magnolia

Star Wars  - Pagina 10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Star Wars    Star Wars  - Pagina 10 Emptydi okt 29, 2013 10:35 am

Lucas lachte "oke is goed, volg mij maar " zei hij met een lach en hij begon te lopen in de richting van een restaurant.

James opende verschrikt zijn ogen, schoot omhoog en schreeuwde hard "NEEEEE!"
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks

feniks


Aantal berichten : 5404
Registratiedatum : 18-11-11
Leeftijd : 32
Woonplaats : The second star to the right. through to Neverland

Star Wars  - Pagina 10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Star Wars    Star Wars  - Pagina 10 Emptydi okt 29, 2013 10:49 am

Alice grinnikte 'oke ik volg je.'zegt ze en ze volgde lucas

Rabb keek naar jalou die na was aant denken als hij een geschreeuw hoort en hem herkent als die van james en hij springt op en rent de kamer uit voordat jalou wat kon zeggen. Hij ging op zijn gevoel af en stopte bij een kamer die niet ver van de zijne af lag. Hij was zijn eigenpijn vergeten hij was bezorgt om james.'james...' hijgt hij bezorgt
___________

Ik reageer morgen bij midnight rpg druk gehad vandaag.
Terug naar boven Ga naar beneden
Freek

Freek


Aantal berichten : 1227
Registratiedatum : 16-04-12
Leeftijd : 31
Woonplaats : Magnolia

Star Wars  - Pagina 10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Star Wars    Star Wars  - Pagina 10 Emptydi okt 29, 2013 11:04 am

James hijgde hij keek rond, hij hoordr rabbs stem, "rabb, waar ben ik? Waarom lig ik in een bed...en waarom heb ik het gevoel dat er iets ergs gebeurt is?" Vroeg hij aan hem, en hij gooide zijn benen over de rand.
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks

feniks


Aantal berichten : 5404
Registratiedatum : 18-11-11
Leeftijd : 32
Woonplaats : The second star to the right. through to Neverland

Star Wars  - Pagina 10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Star Wars    Star Wars  - Pagina 10 Emptydi okt 29, 2013 6:58 pm

Rabb kwam verder de kamer in tot bij james. Hij wist het niet meer dus hij was inderdaad geschrokken van dat nieuws hewl erg. 'We zijn nog steeds in het ziekenhuis james. Je ligt in een bed omdat je bewusteloos raakte. De dokter zegt tot je in shok was.' Legt rabb uit en hij beet op zijn lip.' Dat gebeurde toen ik zei tot die sithlord mij aanviel toen ik zijn smilie ketting af pakte. Tot hij daar zo boos om werd en toen ging jij onderuit.' Legt hij voorzichtig uit.

Alice keek rond waar ze heen liepen eerst kende ze de weg maar na een tijdje niet meer.
Terug naar boven Ga naar beneden
Freek

Freek


Aantal berichten : 1227
Registratiedatum : 16-04-12
Leeftijd : 31
Woonplaats : Magnolia

Star Wars  - Pagina 10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Star Wars    Star Wars  - Pagina 10 Emptydo okt 31, 2013 10:17 am

James keek uit het raam "owja, nu weet ik het weer...de info die jij mij gaf was nogal...ongelooflijk...door jou info weet ik dat er iemand leeft waarvan ik dacht dat die vermoord was...gister, 6 jaar geleden..." zei hij, hij keek rabb aan "maar nu weet ik dus wie mij aangevallen heeft" zei hij, en hij liet zijn hoofd in zijn handen vallen "waarom hij...Waarom!" zei hij

Lucas liep een brefe straat met beek dure schepen en andere dure voertuigen in. Hij stopte bij een restaurant met een rode luifel "hier is het, het beste restaurant dat ik me kon bedenken" zei hij, en hij keek naar alice


Laatst aangepast door Freek op vr nov 01, 2013 12:22 am; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks

feniks


Aantal berichten : 5404
Registratiedatum : 18-11-11
Leeftijd : 32
Woonplaats : The second star to the right. through to Neverland

Star Wars  - Pagina 10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Star Wars    Star Wars  - Pagina 10 Emptydo okt 31, 2013 7:12 pm

rabb keek bezorgt naar james en luisterde naar wat hij was aant vertellen. en toen hij hoorde 6 jaar geleden wist hij tot het over de broer van james ging.'het is je broer.'zegt hij zacht en ook alsof hij het niet geloofde. rabb was stil terwijl hij nadacht over die sith hoe hij gereageerd had en tot hij wat aant zoeken was dagen geleden. hij kijkt james aan.'hij denkt tot jij dood bent...net zoals jij dacht tot hij dood was.'zegt hij en hij loopt langzaam naar james toe en pakt zijn schouders beet.'daarom zit hij daar... omdat hij wraak wilt....de edi's kunnen hem dat niet geven.' legt hij snel uit en hij liet james los. 'je moet het hem vertellen...tot je nog leeft.' zegt hij dan.

Alice keek haar ogen uit nooit was ze naar zoiets geweest voor te uit eten. Het is geweldig zegt ze dan. Ze was eigenlijk nooit gaan uit eten zo als dit met een ander iemand en ze keek lukas aan en glimlachte


Laatst aangepast door feniks op vr nov 01, 2013 1:26 am; in totaal 2 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Freek

Freek


Aantal berichten : 1227
Registratiedatum : 16-04-12
Leeftijd : 31
Woonplaats : Magnolia

Star Wars  - Pagina 10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Star Wars    Star Wars  - Pagina 10 Emptyvr nov 01, 2013 12:19 am

Oeps lucas vergeten, even fixen.
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks

feniks


Aantal berichten : 5404
Registratiedatum : 18-11-11
Leeftijd : 32
Woonplaats : The second star to the right. through to Neverland

Star Wars  - Pagina 10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Star Wars    Star Wars  - Pagina 10 Emptyvr nov 01, 2013 1:27 am

Jij kunt weer heb mijn bericht ook verbeterd
Terug naar boven Ga naar beneden
Freek

Freek


Aantal berichten : 1227
Registratiedatum : 16-04-12
Leeftijd : 31
Woonplaats : Magnolia

Star Wars  - Pagina 10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Star Wars    Star Wars  - Pagina 10 Emptyvr nov 01, 2013 3:04 am

James knikte toen rabb zijn vermoeden bevestigde, er rolde een traan over zijn wang "Ben ik in de afgelopen 6 jaar zo erg verandert dat hij me niet meer herkent? " vroeg hij, meer aan zichzelf dan aan rabb. Hij keek naar rabb, toen die zei wat hij zijn broer moet vertellen. "maar ik denk dat ik niet eens in de buurt bij hem kan komen, je hebt gezien wat hij met jou heeft gedaan." hij dacht even na "...tenzij, ik ook zijn ketting af pak...of eerder dat ik mijn ketting terug pak...want het is mijn ketting" zei hij. hij kwam uit bed. "maar rabb. waarom lig jij niet in je bed" zei hij tegen Rabb.

Lucas lachte, "maar we zijn nog niet eens binnen" zei hij, liep naar de deur en deed die voor Alice open.
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks

feniks


Aantal berichten : 5404
Registratiedatum : 18-11-11
Leeftijd : 32
Woonplaats : The second star to the right. through to Neverland

Star Wars  - Pagina 10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Star Wars    Star Wars  - Pagina 10 Emptyvr nov 01, 2013 6:42 am

rabb keek james aan.'jullie zijn beide verandert, jij herkende hem ook niet en hij jou niet.'legt rabb uit en hij keek uit de raam. hij zuchte diep en keek james aan.'hij deed het bij mij omdat ik te dicht in de buurt kwam van wat hij lief had..je moet snel handelen en zorgen tot hij weet wie jij bent voordat hij je pijn doet.' zegt hij langzaam en dan loopt hij weer wat weg en keek om naar james.' dat ga je niet alleen doen.'zegt hij vastberaden en hij keek james aan hij was ook niet van plan hem alleen te laten gaan. ookal was hij nog niet de oude hij had wel pijn maar deed dat verbergen nu ging het nog met de aderaline die hij voelde door net wat er met james was gebeurt.'omdat ik jou hoorde schreeuwen.'zegt hij eerlijk tegen hem.

alice bloosde lichtjes.'ik vind het ook mooi al is het de buiten kant...'zegt ze en ze liep naar binnen en bleef al snel weer staan en keek rond het was zo mooi van binnen en ze keek lucas aan ze had dit nooit gedacht tot iemand echt mee uit eten zou nemen naar zo iets mooi's ze deet altijd gemeen en alles. ze was eenmaal een sith, maar ze bleef ook een jonge vrouw
Terug naar boven Ga naar beneden
Freek

Freek


Aantal berichten : 1227
Registratiedatum : 16-04-12
Leeftijd : 31
Woonplaats : Magnolia

Star Wars  - Pagina 10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Star Wars    Star Wars  - Pagina 10 Emptyza nov 02, 2013 5:05 am

James knikte "maar ik herkende hem vooral niet door zijn masker en zijn vervormde stem" zei hij. Hij keek naar rabb "ik waardeer het echt dat je wilt helpen, maar nu moet je vooral in je bed liggen, ik denk dat ik hem toch nog niet ga opzoeken...ik wil eerst wat onderzoek doen" zei hij en hij klopte rabb dankbaar op zijn schouder.

Lucas lachte en liep naar de gastvrouw van het restaurant "een tafel voor 2 graag" zei hij, de vrouw maakte een signaal dat ze moesten volgen. Lucas pakte Alice's hand en volgde de vrouw.
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks

feniks


Aantal berichten : 5404
Registratiedatum : 18-11-11
Leeftijd : 32
Woonplaats : The second star to the right. through to Neverland

Star Wars  - Pagina 10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Star Wars    Star Wars  - Pagina 10 Emptyza nov 02, 2013 6:38 am

Rabb keek james aan. ' Ik hoef niet te rusten. Ik red me wel.'liegt hij glas helder. Hij wilde niet nutteloos in bed gaan liggen. 'En wat wil je gaan onderzoeken....'vraagt hij aan hem.

Jalou kwam naar binnen en keek naar james bezorgd en wat boos naar rabb.'jij moet in bed liggen. 'Zegt ze streng en dan kijkt ze james weer bezorgd aan.'gaat het weer.'vraagt ze bezorgd aan hem

Alice kneep in de hand van lucas en ze keek rond alles was gewoon zo mooi. Ze zag tot ze een tafel bij het raam kregen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Freek

Freek


Aantal berichten : 1227
Registratiedatum : 16-04-12
Leeftijd : 31
Woonplaats : Magnolia

Star Wars  - Pagina 10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Star Wars    Star Wars  - Pagina 10 Emptyza nov 09, 2013 2:14 am

James keek naar rabb en schudde zijn hoofd "ik ga nog lang niet weg en zoals je zus zei je moet echt in bed liggen, ik kom je wel ophalen als ik ergens heen ga" zei hij, " ik ga naar de grote bibliotheek, kijken of er iets in het archief staat overemn broer" voegde hij eraan toe, hij keek naar jalou "ja het gaat goed, was gewoon erg geschrokken, bedankt" zei hij en hij liep de kamer uit en ging opweg naar de jedi tempel.

Lucas schoof een stoel naar achter voor Alice "neem plaats" zei hij vriendelijk tegen haar. Hij keek haar aan "volgens mij ben je echt weinig uit eten geweest" zei hij toen
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks

feniks


Aantal berichten : 5404
Registratiedatum : 18-11-11
Leeftijd : 32
Woonplaats : The second star to the right. through to Neverland

Star Wars  - Pagina 10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Star Wars    Star Wars  - Pagina 10 Emptyza nov 09, 2013 3:07 am

rabb keek james aan en had a verwacht tot hij niet meteen ging en hij zuchte diep. 'jah jah.'zegt hij en hij liep de kamer uit hij moest toch naar de andere kamer. jalou glimlachte naar james.'als er iets is hoor ik het wel.'zegt ze tegen hem en daarna liep ze snel achter rabb aan. rabb keek even achterom naar james en dan gaat hij de kamer in en hij liep naar het bed en hij ging zonder verder protesteren het bed in en ging liggen niet veel later sliep hij. jalou keek toe naar rabb en schudde haar hoofd en ze ging zitten op de stoel.

'dankje'zegt alice en ze nam plaats en ze werd nogal rood bij de woorden van lucas en ze keek hem aan.'jah en ik ben zeker nog nooit uiteten geweest naar zo iets moois.' zegt ze.
Terug naar boven Ga naar beneden
Freek

Freek


Aantal berichten : 1227
Registratiedatum : 16-04-12
Leeftijd : 31
Woonplaats : Magnolia

Star Wars  - Pagina 10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Star Wars    Star Wars  - Pagina 10 Emptyza nov 09, 2013 7:44 am

James keek om en keek lachend naar jalou "zal ik doen jalou" zei hij, hij liep verder en nam een taxi naar de tenpel, eenmaal daar snelde hij naar de grote bibliotheek.

Lucas lachte "eens moet de eerste keer zijn he" zei hij en hij gaf haar een kus op haar wang, ging zitten en nam de kaart van de gastvrouw aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks

feniks


Aantal berichten : 5404
Registratiedatum : 18-11-11
Leeftijd : 32
Woonplaats : The second star to the right. through to Neverland

Star Wars  - Pagina 10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Star Wars    Star Wars  - Pagina 10 Emptyza nov 09, 2013 7:52 am

jalou zat op de stoel en keek naar de slapende rabb en ze vroeg zich af wat ze soms met haar broertje aan moest.

alice grinnikte zachtjes. 'daar moet ik je gelijk in geven' zegt ze tegen lucas en z nam de kaart van de gast vrouw aan en keek er op. 'heb jij dit wel vaker gedaan.'vraagt ze dan en ze keek met haar ogen over de kaar heen vragend naar lucas.
Terug naar boven Ga naar beneden
Freek

Freek


Aantal berichten : 1227
Registratiedatum : 16-04-12
Leeftijd : 31
Woonplaats : Magnolia

Star Wars  - Pagina 10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Star Wars    Star Wars  - Pagina 10 Emptyza nov 09, 2013 8:04 am

James zat naar het scherm te kijken, en scrollde naar de , toen hij de foto van zijn broer zag moest hij even slikken, hij klikte erop, de foto verkleinde en er kwam extra informatie. Leeftijd:Overleden (5 jaar geleden) stond er. "5jaar?" Vroeg james aan zichzelf hoe kan dit? Dacht hij.

Lucas lachte "Ik deed het vroeger ket mn broertje, op zijn verjaardag mog hij dan kiezen waar we gingen eten, en dat was meestal een plek zoals dit" zei hij
Lucas keek even weg "de laatste keer was de dag voor zijn ongeluk" voegde hij eraan toe.
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks

feniks


Aantal berichten : 5404
Registratiedatum : 18-11-11
Leeftijd : 32
Woonplaats : The second star to the right. through to Neverland

Star Wars  - Pagina 10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Star Wars    Star Wars  - Pagina 10 Emptyza nov 09, 2013 8:14 am

alice glimlachte maar die verdween toen ze zag tot lucas het er moeilijk mee had en ze pakte zijn hand vast. 'je hebt die herrinneringen in iedergeval nog.'zegt ze troostent tegen hem.'jij had een familie, koester dat.'zegt ze tegen hem wetent tot het niet de ergste pijn zou weg nemen maar tocht.
Terug naar boven Ga naar beneden
Freek

Freek


Aantal berichten : 1227
Registratiedatum : 16-04-12
Leeftijd : 31
Woonplaats : Magnolia

Star Wars  - Pagina 10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Star Wars    Star Wars  - Pagina 10 Emptyza nov 09, 2013 10:03 am

James liep naar een van de bibliotheek medewerkers "volgens mij klopt er iets niet in uw bestand, ik zocht iemand op en er staat dat hij 5 jaar geleden is overleden, maar ik weet dat hij 6 jaar geleden is overleden" zei hij. De bibliotheekmedewerker keek hem aan"dan is uw bron onjuist meneer" zei ze. James kwam dichterbij "mijn bron is goed, want ik ben namelijk zelf de bron" zei hij boos.

Lucas knikte en glimlachte "ja dat is waar" zei hij, hij pakte haar hand en kneep er zachtjes in.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Star Wars  - Pagina 10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Star Wars    Star Wars  - Pagina 10 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Star Wars
Terug naar boven 
Pagina 10 van 13Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3 ... 9, 10, 11, 12, 13  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Star Wars RPG
» Star Wars RPG WIE...?
» star slaves

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: ORPG's :: ORPG 2 personen-
Ga naar: