Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Sifra en Anniek Art School

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3
AuteurBericht
Anniek.

Anniek.


Aantal berichten : 3310
Registratiedatum : 17-11-11
Leeftijd : 31

Sifra en Anniek Art School - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sifra en Anniek Art School   Sifra en Anniek Art School - Pagina 3 Emptyza jan 21, 2012 3:24 pm

Noah noemde het dorp waar hij vandaan kwam. "En jij? Waar kom jij vandaan?" vroeg hij vervolgens nieuwsgierig.

Julia dacht diep na en schreef af en toe wat zinnen op papier.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sifra

Sifra


Aantal berichten : 2004
Registratiedatum : 04-11-11
Leeftijd : 29
Woonplaats : Wonderland

Sifra en Anniek Art School - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sifra en Anniek Art School   Sifra en Anniek Art School - Pagina 3 Emptyma jan 23, 2012 9:17 am

Ashelia noemde de naam van een klein stadje. "Ik woon er in de buurt eigenlijk," zei ze langzaam. Om de een of andere reden was ze terughoudend om te vertellen over de grote villa waar ze in woonde, of dat haar familie rijk was.

Ethan begon in zijn schrift wat te tekenen terwijl hij afwezig luisterde naar wat de leraar vertelde.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://brilliantbookshelftheblog.blogspot.nl/
Anniek.

Anniek.


Aantal berichten : 3310
Registratiedatum : 17-11-11
Leeftijd : 31

Sifra en Anniek Art School - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sifra en Anniek Art School   Sifra en Anniek Art School - Pagina 3 Emptyma jan 23, 2012 9:45 am

"Klinkt als een gezellige plaats om te wonen." glimlachte Noah naar haar en hij ging een coffeewinkeltje in. "Waar heb je zin in?" vroeg hij grijnzend terwijl hij zijn portemonnee tevoorschijn haalde. "Ik trakteer."

Julia schreefxD

Aaah mijn guppie is zwanger!<3
Terug naar boven Ga naar beneden
Sifra

Sifra


Aantal berichten : 2004
Registratiedatum : 04-11-11
Leeftijd : 29
Woonplaats : Wonderland

Sifra en Anniek Art School - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sifra en Anniek Art School   Sifra en Anniek Art School - Pagina 3 Emptydi jan 24, 2012 10:02 am

aah lief (:

Ashelia keek Noah met opgetrokken wenkbrauwen aan. "Mooi niet, ik heb gezegd dat ik jou zou trakteren," zei ze geamuseerd.

Ethan verveelde zich XD
Terug naar boven Ga naar beneden
http://brilliantbookshelftheblog.blogspot.nl/
Anniek.

Anniek.


Aantal berichten : 3310
Registratiedatum : 17-11-11
Leeftijd : 31

Sifra en Anniek Art School - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sifra en Anniek Art School   Sifra en Anniek Art School - Pagina 3 Emptydi jan 24, 2012 11:08 am

Laat Ethans les afgelopen zijn:)
En me guppie is wel zielig, want had hem apart gezet zodat de andere visjes niet de kleine baby's zouden opeten zodra ze geboren worden maar volgens mij vind de gup het niet leukxD


Julia schreef.

Noah keek haar grijnzend aan. "Maar ik wil jou zo graag trakteren." zei hij onschuldig. "Om je te bedanken dat je met mij iets wilt doen."
Terug naar boven Ga naar beneden
Sifra

Sifra


Aantal berichten : 2004
Registratiedatum : 04-11-11
Leeftijd : 29
Woonplaats : Wonderland

Sifra en Anniek Art School - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sifra en Anniek Art School   Sifra en Anniek Art School - Pagina 3 Emptywo jan 25, 2012 10:35 am

Ashelia lachtte. "Doe niet zo raar, er zijn waarschijnlijk zat andere mensen waar je iets mee kunt doen," zei ze. Toen zuchtte ze. "Fijn, jij trakteert, maar eerst volgende keer is het mijn beurt."

Ethan zijn les was afgelopen en hij liep vlug het lokaal uit.

aawh Sad
Terug naar boven Ga naar beneden
http://brilliantbookshelftheblog.blogspot.nl/
Anniek.

Anniek.


Aantal berichten : 3310
Registratiedatum : 17-11-11
Leeftijd : 31

Sifra en Anniek Art School - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sifra en Anniek Art School   Sifra en Anniek Art School - Pagina 3 Emptywo jan 25, 2012 12:10 pm

Noah grijnsde tevreden en betaalde. "Dat vind ik een goede deal, dan heb ik tenminste een excuus om je vaker te kunnen zijn." grijnsde hij en hij nam de kopjes aan en ging aan een tafeltjes zitten.

Julia las over wat ze tot nu to geschreven had, slaakte een zucht en begon dingen door te strepen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sifra

Sifra


Aantal berichten : 2004
Registratiedatum : 04-11-11
Leeftijd : 29
Woonplaats : Wonderland

Sifra en Anniek Art School - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sifra en Anniek Art School   Sifra en Anniek Art School - Pagina 3 Emptydo jan 26, 2012 12:14 am

Ashelia ging tegenover Noah zitten en keek hem geamuseerd aan. "Doe je dat bij iedereen?" vroeg ze.

Ethan deed zijn boeken in zijn kluisje en liep richting zijn kamer.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://brilliantbookshelftheblog.blogspot.nl/
Anniek.

Anniek.


Aantal berichten : 3310
Registratiedatum : 17-11-11
Leeftijd : 31

Sifra en Anniek Art School - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sifra en Anniek Art School   Sifra en Anniek Art School - Pagina 3 Emptydo jan 26, 2012 3:25 am

"Wat? Trakteren?" vroeg Noah grijnzend aan haar. "Nee, dat doe ik alleen bij mensen die ik beter wil leren kennen."

Julia stond met een zucht op en liep de kantine uit. Dit ging het niet meer worden vandaag, ze nam zich voor iets anders te gaan doen zoals oefenen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sifra

Sifra


Aantal berichten : 2004
Registratiedatum : 04-11-11
Leeftijd : 29
Woonplaats : Wonderland

Sifra en Anniek Art School - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sifra en Anniek Art School   Sifra en Anniek Art School - Pagina 3 Emptydo jan 26, 2012 5:27 am

Ashelia lachtte. "Je bent raar," merkte ze op terwijl ze haar kopje pakte.

Ethan keek op toen hij Julia zag lopen. "Hey!" riep hij en liep achter haar aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://brilliantbookshelftheblog.blogspot.nl/
Anniek.

Anniek.


Aantal berichten : 3310
Registratiedatum : 17-11-11
Leeftijd : 31

Sifra en Anniek Art School - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sifra en Anniek Art School   Sifra en Anniek Art School - Pagina 3 Emptydo jan 26, 2012 8:57 am

"En bedankt" zei Noah nepbeledigd en hij roerde in zijn kopje.

Julia keek om en zag Ethan aan komen lopen. Ze glimlachte, ze vond het leuk hem weer te zien. "Hej, hoe waren je lessen geweest?"
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Sifra en Anniek Art School - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sifra en Anniek Art School   Sifra en Anniek Art School - Pagina 3 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Sifra en Anniek Art School
Terug naar boven 
Pagina 3 van 3Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Sifra&Anniek
» Sifra en Anniek
» Anniek en Sifra
» Sifra en Maaike
» Anniek & Steff

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: ORPG's :: ORPG 2 personen-
Ga naar: