Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Steffanie en Sanne

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : 1, 2, 3, 4, 5  Volgende
AuteurBericht
Sanne

Sanne


Aantal berichten : 2521
Registratiedatum : 24-11-11
Leeftijd : 29
Woonplaats : Phantasia

Steffanie en Sanne Empty
BerichtOnderwerp: Steffanie en Sanne   Steffanie en Sanne Emptyzo jan 08, 2012 12:23 am

ja we gaan het weer proberen. We weten waar het over gaat!!

lijst
Naam:
Leeftijd:
Innerlijk:
Uiterlijk:
Wat ben je:
Familie:
Extra:
Door:




lijkt me duidelijk toch :O
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks

feniks


Aantal berichten : 5404
Registratiedatum : 18-11-11
Leeftijd : 32
Woonplaats : The second star to the right. through to Neverland

Steffanie en Sanne Empty
BerichtOnderwerp: Re: Steffanie en Sanne   Steffanie en Sanne Emptyzo jan 08, 2012 12:37 am

Ik maak straks mijn rol ga nu zo namelijk eten
Terug naar boven Ga naar beneden
Sanne

Sanne


Aantal berichten : 2521
Registratiedatum : 24-11-11
Leeftijd : 29
Woonplaats : Phantasia

Steffanie en Sanne Empty
BerichtOnderwerp: Re: Steffanie en Sanne   Steffanie en Sanne Emptyzo jan 08, 2012 1:37 am

Naam:Daenerys Blackwood
Leeftijd: 21
Innerlijk: Daenerys is een schuw en terughoudend meisje, als mens en als vos niet veel anders. Ze leeft graag in de roedel en is bang om die te verliezen. Verder is ze wel heel zorgzaam en vriendelijk tegenover de leden van haar roedel. Van buitenstaanders moet ze, net als de rest, weinig hebben. Ze leeft soms in haar eigen wereld en laat niet graag vertellen wat ze moet doen of niet moet doen.
Uiterlijk:
Spoiler:
Wat ben je: Daenerys is een shapeshifter. Haar familie leeft in het noorden waar veel vossen zitten met wie ze samen optrekken.
Familie: Daenerys heeft 3 broers en geen zussen. De roedel met wie ze samenleven bestaat uit echt vossen en een groter deel uit shapeshifters. De roedelleider is ook een shapeshifter net als diens zoon, met wie Daenerys ouders en broers haar graag samen ziet... Zelf ziet ze dat niet zo zitten.
Extra: niets eigenlijk... merk je wel in het rpg als er wat is XD
Door: Sanne
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks

feniks


Aantal berichten : 5404
Registratiedatum : 18-11-11
Leeftijd : 32
Woonplaats : The second star to the right. through to Neverland

Steffanie en Sanne Empty
BerichtOnderwerp: Re: Steffanie en Sanne   Steffanie en Sanne Emptyzo jan 08, 2012 2:10 am

Naam:rabb
Leeftijd:24
Innerlijk:koppig, rebels, slpeels soms wat arogant of kil. hij is heel bescherment over zijn eigen roedel en hij duikt altijd op bij een gevecht hij heeft een 6e zintuig daar voor, ook is hij makkelijk boos te krijgen omdat hij een nogal kort londje heeft
Uiterlijk:komt
Wat ben je:shapechifter, zijn roedel reist veel soms zijn ze een week weg vanm huis met zijn groep, maar ze keren altijd terug op een plek waar ze voor vast wonen en het lfa vrouwtje ook altijd daar blijft, hij is een donker grijs witte wolf
Familie:hij heeft een stief zusje en een stief broer.
Extra:....
Door:mij


sanne heb je een link van waar jij al die plaatjes vandaan haalt wil eens kijken voor een leuke jonge er tussen
Terug naar boven Ga naar beneden
Sanne

Sanne


Aantal berichten : 2521
Registratiedatum : 24-11-11
Leeftijd : 29
Woonplaats : Phantasia

Steffanie en Sanne Empty
BerichtOnderwerp: Re: Steffanie en Sanne   Steffanie en Sanne Emptyzo jan 08, 2012 2:23 am

Ik zoek opgoede tekenaars en zoek daarop dan verder.... zoals mario wibisono of martha dahling....

Daenerys lag eein eindje van de roedel vandaan. Ze keek op toen ze geluiden hoorde. De jagers kwamen terug. Met een simpele beweging kwam ze obereind, ar broers tegemoed. Ze als mens en liep ze haar broers te gemoed. Ze aaide haar oudste broer over zijn kop waarna die, na een zacht geknor te laten horen hebben, in een mens veranderde en haar omarmde. 'Beetje goede vangst?' Vroeg ze terwijl ze keek of ze iets te eten zag.
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks

feniks


Aantal berichten : 5404
Registratiedatum : 18-11-11
Leeftijd : 32
Woonplaats : The second star to the right. through to Neverland

Steffanie en Sanne Empty
BerichtOnderwerp: Re: Steffanie en Sanne   Steffanie en Sanne Emptyzo jan 08, 2012 4:25 am

Rabb lag opgerold op het mos en in een beetje zonlicht dat zich door de bladeren van da boom heen had weten te glippen. Toen zijn rug warm genoeg was ging hij op zijn rug liggen zodat zijn buik ook lekker warm kon worden
Terug naar boven Ga naar beneden
Sanne

Sanne


Aantal berichten : 2521
Registratiedatum : 24-11-11
Leeftijd : 29
Woonplaats : Phantasia

Steffanie en Sanne Empty
BerichtOnderwerp: Re: Steffanie en Sanne   Steffanie en Sanne Emptyzo jan 08, 2012 4:37 am

De jongen, Damion, knikte. 'Alleen hebben we een klein probleempje gehad.' Hij keek achterom waar een man half over een wolf heen hing. Toen Daenerys beter keek zag ze dat het de zoon van de alfa was. Ze haastte zich naar hem toe en bekeek zijn wonden. 'Wat is er gebeurt?' vroeg ze terwijl ze naar een andere man keek. Deze keek spijtig. Aanvaring gehad met die honden.' gromde deze. Daenerys keek naar de jongen. 'Breng hem naar mijn hut.' zei ze rustig. Ze was goed in het verzorgen van wonden met kruiden. Dat zou ze dan ook gaan doen.
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks

feniks


Aantal berichten : 5404
Registratiedatum : 18-11-11
Leeftijd : 32
Woonplaats : The second star to the right. through to Neverland

Steffanie en Sanne Empty
BerichtOnderwerp: Re: Steffanie en Sanne   Steffanie en Sanne Emptyzo jan 08, 2012 4:46 am

een van de broers van daeney keek haar aan en knikte en hielp mee om de zoon van de alfa naar haar hut te brengn, want als iemand heel goed wonden kon behandelen was het zijn zusje wel. hij tristan liep haar hut binnen en legde de jongen op het bed neer en hij keek zijn zusje aan. kan ik nog iets voor je doen zus, vraagt hij.

rabb had inmiddels ook zijn buik warm en hij gaapte toen hij zich weer op zijn buik draaide en even rond keek en hij kwam recht, hij schudde zich even uit als hij den weer terug naar zijn roedel. die niet veel verder op lag en toen hij daar aan kwam werd hij weer mens en hij liep rustig tussen de hutten door en hij kwam tot stilstand bij eentje die nogal wat vervallen leek, echter zijn hut en hij ging naar binnen waar zijn stiefzusje zat in zijn hangmat.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sanne

Sanne


Aantal berichten : 2521
Registratiedatum : 24-11-11
Leeftijd : 29
Woonplaats : Phantasia

Steffanie en Sanne Empty
BerichtOnderwerp: Re: Steffanie en Sanne   Steffanie en Sanne Emptyzo jan 08, 2012 4:52 am

Rosemarie keek op toen ze geluiden hoorde. Ze had wat heen en weer gezwaaid in de hangmat. Ze ging ermee door maar ging te hard waardoor ze achterover op de grond viel. Ze grinnikte. 'Rabb!' een speelse glimlach speelde op haar gezicht. 'Ik dacht al wanneer kom je.' Ze krabbelde overeind en klopte het zand de de stof van haar kleren af.

Daenerys schudde haar hoofd. 'Nee ik moet rust hebben.' zei ze terwijl ze naar een kist liep die in de hoek van haar kamer stond en opende die waarna ze er een tas uithaalde die vol kruiden zat. Verdeelt in potjes, bossen bijeen gehouden met een touwtje of in kleine zakjes. Ze keek om. 'Trouwens. Een emmertje water zou fijn zijn.' Ze glimlachte en liep toen naar haar bed toe. Ze schoof een kleine houten stoel dichterbij en begon op het kleine tafeltje wat kruiden neer te leggen.
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks

feniks


Aantal berichten : 5404
Registratiedatum : 18-11-11
Leeftijd : 32
Woonplaats : The second star to the right. through to Neverland

Steffanie en Sanne Empty
BerichtOnderwerp: Re: Steffanie en Sanne   Steffanie en Sanne Emptyzo jan 08, 2012 5:06 am

rabb grinnikte,kom kom roosje, je weet tot ik altijd wel ergens in de burt ben...en verscijn waneer het nodig is. zegt hij dan met een brede glimlach en hij ging met een hand als een aai over der hoofd en hij ging op de hangmat zitten. waarom was je op mij aant wachten. vraagt hij dan aan haar met een schuin hoofd hij had het idee tot ze hier met een reden was al was hij daar niet geheel zeker van.

tristan knikte na de woorden van Daenerys en hij keek eerst even zoekent rond maar al snel had hij de emmer gevonden en hij pakte die en liep vervolgns de tent uit en hij liep op een drafje tot hij bij de kabbelende beek was. het was een redelijk grote beek waar ze altijd water konen halen,en hij vulde de emmer snel en vervolgens liep hij weer terug en zette de emmer binnen hand berijk. zo als er iets is ik sta buiten, zegt hij hij wist hoe vervelend het is als mensen op je handen keken
Terug naar boven Ga naar beneden
Sanne

Sanne


Aantal berichten : 2521
Registratiedatum : 24-11-11
Leeftijd : 29
Woonplaats : Phantasia

Steffanie en Sanne Empty
BerichtOnderwerp: Re: Steffanie en Sanne   Steffanie en Sanne Emptyzo jan 08, 2012 5:11 am

Rosemarie haar blik werd kort geïrriteerd toen Rabb met zijn hand over haar aar ging. Ze haatte het als hij had deed maar klaarde daarna al weer snel op. Ze hielt haar hoofd een beetje schuin. 'Pap kwam net terug, met de roedel.' zei ze bedenkelijk. 'Ze hebben gevochten. Alweer.' Ze trok een pruillip. 'Ik wist niet of jij mee was gegaan op jacht maar omdat ik je niet zag dacht ik ik wacht wel in je tent.'

Daenerys knikte dankbaar. Dan richt ze zich op jongen. 'Wat hebben ze met je gedaan?' ze slaakte een diepe zucht en maakte toen een doek nat die ze op zijn voorhoofd legde. De emmer hing ze boven het vuur zodat het water wat warmer kon worden. Ze maakte nog een doek vochtig en begon daarmee voorzichtig zijn wonden schoon te deppen.' De wonden waren erg maar zouden hem niet fataal kunnen worden. Daar was hij te sterk voor wist ze.


wil je dat ik opzoek ga naar een plaatje voor je anders??
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks

feniks


Aantal berichten : 5404
Registratiedatum : 18-11-11
Leeftijd : 32
Woonplaats : The second star to the right. through to Neverland

Steffanie en Sanne Empty
BerichtOnderwerp: Re: Steffanie en Sanne   Steffanie en Sanne Emptyzo jan 08, 2012 5:27 am

nee hij ziet er uit als zuko maar zonder litteken.

rabb hoorde tot ze weer gevochten hadden, maar hij wist tot ze in de meerderheid waren geweest anders had zijn instinkt hem er op af gestuurt wist hij. en hij knikte, jah alweer...beaamt hij en hij keek haar aan, nee ik was niet op jacht ik was daar eerlijk gezegt te lui voor grinnikt hij en hij stond op hij wilde bij vader gaan kijken. en trouwens. niemand krijgt mij klein, grinnikt hij en hij liep weer de tent uit

tristan stand voor de tent te wachten en hij zag de alfa al met grote stappen aan komen lopen en hij versperde hem de weg. laat Daenerys haar werk doen in rust...als ze klaar is kunt u bij u zoon. antwoord ze.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sanne

Sanne


Aantal berichten : 2521
Registratiedatum : 24-11-11
Leeftijd : 29
Woonplaats : Phantasia

Steffanie en Sanne Empty
BerichtOnderwerp: Re: Steffanie en Sanne   Steffanie en Sanne Emptyzo jan 08, 2012 5:36 am

Daenerys legde de doek weg. "Eens kijken wat hier het snelste tegen werkt.' mompelde ze terwijl ze opstond en verschillende kruiden bekeek. Ze pakte een paar zakjes waar wat opstond en liep met dat en verband terug naar de jongen. Voorzichtig bracht ze de kruiden aan op de wonden. Een geluk had ze in ieder geval, hij was niet bij bewustzijn. Anders had het wel eens pijn kunnen doen. Maar de kruiden zouden helpen en daar gaat het om. Ze verbond de wonden op zijn borst, buik en armen. Zijn benen waren gelukkig niet zo toegetakeld. Die zouden zonder ook snel genezen. Ze kwam overeind en veegde het zweet van haar voorhoofd af waarna ze het doekje op het voorhoofd van de jongen verving met een schone. Dan loopt ze de tent uit. Ze begroette de alfa met een knik en een lichte buiging.

Rosemarie kwam overeind. Ze rende achter Rabb aan. 'Maar Rabbie!' Ze stopte halver wegen. 'Ach laat ook maar.' mompelde ze waarna ze in een wolf pup veranderde en weg rende om met de andere kleine van de roedel te spelen.



ze is 11 als je het goed vind... haha ik speel serieus nooit kinderen XD


Laatst aangepast door Sanne op zo jan 08, 2012 5:53 am; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks

feniks


Aantal berichten : 5404
Registratiedatum : 18-11-11
Leeftijd : 32
Woonplaats : The second star to the right. through to Neverland

Steffanie en Sanne Empty
BerichtOnderwerp: Re: Steffanie en Sanne   Steffanie en Sanne Emptyzo jan 08, 2012 5:51 am

de alfa keek bzorgt naar Daenerys en tristan ging nu wel aan de kant voor hem. Daenerys....hoe erg is het. vraagt hij hoorbaar ongerust en bezorgt over zijn oudste zoon hij had nog een oudere dochter maar die kon geen alfa worden aangezien ze geen kinderen meer kon krijgen. hij ging nog niet naar binnen nu wilde hij eerst de uitleg van haar krijgen.

rabb keek even nog achterom en daarna liep hij door de hut in van de alfa van hun roedel en hij begrote hem door kort te buigen. wat is er gebeurt. valt hij derekt met de deur na binnen.

oke is niet erg
en ben evn weg kom dadelijk wel weer on
Terug naar boven Ga naar beneden
Sanne

Sanne


Aantal berichten : 2521
Registratiedatum : 24-11-11
Leeftijd : 29
Woonplaats : Phantasia

Steffanie en Sanne Empty
BerichtOnderwerp: Re: Steffanie en Sanne   Steffanie en Sanne Emptyzo jan 08, 2012 6:01 am

Daenerys keek achterom, de doek die als deur diende was voor de opening gevallen waardoor ze de jongen niet meer kon zien. Ze beet kort op haar lip maar vermande zich en keek op naar de alfa. 'Ik geef toe. De verwondingen zijn slecht.' Ze keek even naar de grond. 'Ik heb de wonden op zijn buik, borst en armen verzorgd en verbonden. Die op zijn benen vallen mee, gelukkig.' Hoe kon ze dit het beste verwoorden? 'Ik zal er niet om heen draaien meneer. Hij zal er littekens aan overhouden. Maar des al niet te min, hij zal het met genoeg rust gewoon redden. Een week of 2 en hij is weer de oude.'

Met een zucht kwam de man achter zijn bureau vandaan. Hij keek Rabb aan. 'Jou ontgaat ook niets he.' mopperde hij. 'Al goed al goed.' Hij ging voor zijn bureau staan en leunde erop met een hand waarna hij zijn glas pakte met zijn nog vrije hand en een slok nam. 'We komen in gebied van anderen.' gaf hij eerlijk toe. 'De vraag is alleen of zij dichter naar ons jacht gebied toe komen of wij langzaam maar zeker dichter naar die van hun toe trekken. Hoe dan ook. Je weet dat voedsel schaars word in onze omgeving. We moeten wat doen om in leven te blijven. Maar met puppies als zij in onze buurt zal het niet anders worden dan vechten en kijken wie het sterkste is.'
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks

feniks


Aantal berichten : 5404
Registratiedatum : 18-11-11
Leeftijd : 32
Woonplaats : The second star to the right. through to Neverland

Steffanie en Sanne Empty
BerichtOnderwerp: Re: Steffanie en Sanne   Steffanie en Sanne Emptyzo jan 08, 2012 6:53 am

de alfa had geen een woord gezegt toen Daenerys haar verhaal deed. toen ze klaar was knikte hij langzaam. ik ben blij als hij het red...al zal hij denk ik er meer moeite mee hebben. geeft hij toe en hij keek naar de tent vlap en dan keek hij haar weer aan. ik wil tot jegoed voor hem zorgt, als je iets nodig hebt laat je het maar weten. sluit hij af en dan keek hij naar tristan en hij wenkte hem en de andere broers van Daenerys. luister goed...wat ze nu gedaan hebben moet bestraft worden. breng me die gene die deze verwondingen op zijn geweten heeft, neem de nodige mensen mee, zegt hij en hij knikte naar ze en hij liep toen weg om zijn vrouw in te lichtn

rabb grijnsde kort, jah ik weet veel soms misschien wat te veel maar eerlijk gezegt vind ik dat helemaal niet erg ik kan het altijd gebruiken, zegt hij en hij keek de alfa aan. wij zijn groter en sterker en het maak me niks uit als die roodharige katten in onze weg staan vechten we een weg naar ons voetsel...het moet gewoon we hebbe een aantal jongen hier die volop in de groei zijn die moeten goed eten. ik zal voortaan mee gaan jagen. stelt hij dan simpel weg voor en hij keek de alfa aan iedereen wist tot hij een van de betere vechters was.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sanne

Sanne


Aantal berichten : 2521
Registratiedatum : 24-11-11
Leeftijd : 29
Woonplaats : Phantasia

Steffanie en Sanne Empty
BerichtOnderwerp: Re: Steffanie en Sanne   Steffanie en Sanne Emptyzo jan 08, 2012 7:19 am

Damian had aandachtig geluisterd. Hij grijnsde waardoor hij echt een vossentrekje kreeg op zijn gezicht, sluwheid. 'Met andere woorden we gaan een bezoekje brengen aan de indringers.' zei hij rustig. Hij liep naar de andere toe, weg van de paal waar hij tegenaan had gestaan. Hij keek naar zijn broers. 'Hoeveel denk je dat we nog meer nodig hebben Tris?" vroeg hij terwijl hij wat rond keek of hij iemand zag die hij er perse bij wilde hebben.

Daenerys rolde met haar ogen. 'Terwijl jullie een moordplan bedenken ga ik bij mijn patiënt kijken.' zei ze terwijl ze een geïrriteerde zucht liet horen. Sommige van de roedel waren soms te veel op ruzies uit. Oke het leven hier was niet altijd even leuk en spannend maar als er iets was wat ze haatte was het dat wel. Na die woorden draaide ze zich om en verdween ze in haar tent om te kijken of de alfa's zoon al een beetje aan het bij komen was of niet.


De alfa knikte dankbaar naar Rabb. 'Dat is fijn om te horen. Maar we moeten ook een paar goede vechters hier houden voor het geval dat.' zei hij bedenkelijk. 'Je weet maar nooit wat er kan gebeuren als we weg zijn. Hij luisterde naar wat Rabb zei over de vossen. 'Ze zijn dan wel kleiner dan wij, maar sluw. Ze vallen je zo uit onverwachte hoek aan Rabb en dat weet je net zo goed als ik.'



aah I love die lange berichten echt Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks

feniks


Aantal berichten : 5404
Registratiedatum : 18-11-11
Leeftijd : 32
Woonplaats : The second star to the right. through to Neverland

Steffanie en Sanne Empty
BerichtOnderwerp: Re: Steffanie en Sanne   Steffanie en Sanne Emptyzo jan 08, 2012 7:40 am

tristan keek ook bedenkelijk rond. oke ik denk tot we het beste in de nacht kunnen gaan wel vanacht nu verdenken ze nog niks, zegt hij en hij bleef rond kijken. we hebben ons 3 en het lijkt me het beste als we nog 3 mee nemen zijn we met 6 dat moet gaan, zegt hij en hij keek zijn broer aan. ik stel wel voor tot we ook wapens mee nemen voor als we in mensen gedaante moeten vechten. sluit hij dat onder werp en hij bekeek nog even de rest. ik wil koran mee nemen nog, hij is groter dan de rest en heeft meer kracht,

de zoon lach nu te slapen hij was niet meer bewusteloos maar sliep

rabb bekeek de alfa. kom op je weet tot ik graag rond zwerf. iemand anders kan toch hier op letten en je weet beter dan wie dan ook als er zwaar gewonde dreigen te vallen voel ik het aan komen en dan ben ik zo hier. zegt hij snel achter elkaar. zij zijn sluw maar ik ben koppig en rebels en ze krijgen mij niet klein. dus ik vraag u nog om toestemming waar ik wacht ronde kan lopen....verder weg van de roedel. vraagt hij dan

haha ik ook
Terug naar boven Ga naar beneden
Sanne

Sanne


Aantal berichten : 2521
Registratiedatum : 24-11-11
Leeftijd : 29
Woonplaats : Phantasia

Steffanie en Sanne Empty
BerichtOnderwerp: Re: Steffanie en Sanne   Steffanie en Sanne Emptyzo jan 08, 2012 7:53 am

Daenerys streek een pluk haar uit het gezicht van de jongen. 'Waarom hebben ze je dit aan gedaan?' vroeg ze zachtjes. Ze pakte de lap van zijn voorhoofd en maakte die op nieuw koud. Dan legt ze hem weer terug. 'We jagen altijd alleen maar op wat we nodig hebben om te overleven.' Haar stem klonk bezorgd. Dit incident zou het begin zijn van een veel grotere... Ze kwam op en wilde thee gaan zetten met het water dat nog boven het vuur hing maar kwam tot de conclusie dat ze geen kamille meer had. Ze liep terug naar de jongen. 'Niet bewegen jij.' zei ze. Wetend dat hij haar eigenlijk niet kon verstaan nu hij sliep maar het was te proberen. Ze verliet de tent.

Damian knikte. Hij noemde de namen van nog 2 andere op en wachtte op een goedkeuring van zijn broers. Maar als hij Daenerys uit de tent ziet komen word zijn blik verbaast. 'Waar denk jij heen te gaan?' vroeg hij nieuwsgierig. Ze droeg een tas dus ze moest wel ergens heen willen gaan.

De alfa knikte. 'Dat lijkt me beter. En ook een man extra bij de ronde zodat je beide een kant op kunt gaan maar wel alles goed in de gaten kan houden.' Hij nam nog een slok van zijn wijn. 'Maar je bent gewaarschuwd Rabb. Als er wat is of je merkt iets verdachts. Ga er niet alleen op af. Je roept hulp en meld het bij mij. Merk ik dat je dat niet doet. Dan haal ik je direct van de wacht af en mag je op de kinderen passen wanneer we jagen zijn.'
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks

feniks


Aantal berichten : 5404
Registratiedatum : 18-11-11
Leeftijd : 32
Woonplaats : The second star to the right. through to Neverland

Steffanie en Sanne Empty
BerichtOnderwerp: Re: Steffanie en Sanne   Steffanie en Sanne Emptyzo jan 08, 2012 8:08 am

tristan knikte instemment maar dan hoort hij zijn broer en hij keek ook verbaast op, hey zus...het is niet verstandig nu rond te gaan neuzen, antwoord hij rustig en hij keek afwachtent, hij wilde nooit nieuwschierig over komen, als hij iets wilde weten dan tja geloof me bij hem kon bijna niemand weerstant beiden, en hij zag in zijn ooghoek hun derde broer de andere al ging inlichten

rabb luisterde eerst weer braaf zonder hem in de reden te vallen en hij knikte wel iets wat met tegenzin. goed ik zal hulp in roepen mocht dat nodig zijn, maar ik bescherm de roedel altijd, zegt hij en hij boog weer en liep toen weg en bleef bij de uitgang staan. wees gerust onkruidt vergaat niet, zegt hij nog voordat hij weer de hut uit liep en rterug naar zijn hut waar hij een dolk haalde voor het geval dat en hij ging op zoek naar iemand die met hem de wacht ronde verder op wilde doen
Terug naar boven Ga naar beneden
Sanne

Sanne


Aantal berichten : 2521
Registratiedatum : 24-11-11
Leeftijd : 29
Woonplaats : Phantasia

Steffanie en Sanne Empty
BerichtOnderwerp: Re: Steffanie en Sanne   Steffanie en Sanne Emptyzo jan 08, 2012 8:17 am

Een kleine wit/grijze wolven pup rende naar Rabb toen ze hem zag en knalde tegen zijn been aan. Ze kukkelde achterover en veranderde daarbij weer in een mens. Rosemarie keek Rabb met grote ogen aan terwijl ze op de grond lag. 'Wat ga je doen?!' vroeg ze zeurderig. 'Ik wil mee!!'

Daenerys keek haar broers aan. 'Kamille zoeken.' zei ze rustig. 'Ik heb het niet meer. En het is goed om kalmerende thee van te maken waar iemand dadelijk denk ik wel een paar potten van kan gebruiken.' ze grinnikte maar haar blik werd toen weer serieus. 'Ik beloof niet uit ons gebied weg te gaan.' Damian keek Tristan aan. Hij vond het maar niets dat zijn zusje alleen op pad wilde gaan na wat er gebeurt was maar knikte dan. 'Oke maar als je over een half uur niet terug bent ga ik je zoeken en sleur ik je persoonlijk terug.' Daenerys haar ogen werden groot. 'Ik ben hare majesteit niet!' protesteerde. 'Ik kan best voor mezelf zorgen.' Damian schudde afkeurend haar hoofd. 'Dat zal wel kunnen maar als toekomstig alfavrouwtje-' Hij wilde zijn zin afmaken maar Daenerys kapte hem af. 'Ik wil geen alfavrouwtje zijn en dat weet je donders goed Damian! Ik doe niets wat ik niet wil!' met die woorden veranderde ze in een vos en schoot ze ervandoor. Damian gromde zachtjes. 'Vrouwen.' mopperde hij.
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks

feniks


Aantal berichten : 5404
Registratiedatum : 18-11-11
Leeftijd : 32
Woonplaats : The second star to the right. through to Neverland

Steffanie en Sanne Empty
BerichtOnderwerp: Re: Steffanie en Sanne   Steffanie en Sanne Emptyzo jan 08, 2012 8:31 am

tristan rolde met zijn ogen. jij weet ook niet hoe je met ze moet om gaan je moet ze proberen nooit te dwingen daar kunnen ze ten eerste al helemaal niet tegen, ten tweede je bent haar broer daar hoordt ze vijandig tegen te zijn en ten derde je moet een vrouw altijd wat vrijheid geven en ze is oud zat en staat haar mannetje wel ze heeft kennes over giftige planten en die zal ze gebruiken mocht het nodig zijn. zegt hij verdedigent maar niet zo tot hij haar kant kiest want hij was ook bezorgt, dan ziet hij de rest aan komen en hij grijns. klaat...vraagt hij

rabb keek roos aan.ik ga ronde lopen...en geen een haar denkt er aan tot je met me mee gaat en geen gezeur damen dat werkt niet bij mij. zegt hij streng en zette zijn armen over elkaar, en daarna liep hij door, je mag in mijn tent slapen vanacht, roept hij dan naar haar om der op te vrolijken
Terug naar boven Ga naar beneden
Sanne

Sanne


Aantal berichten : 2521
Registratiedatum : 24-11-11
Leeftijd : 29
Woonplaats : Phantasia

Steffanie en Sanne Empty
BerichtOnderwerp: Re: Steffanie en Sanne   Steffanie en Sanne Emptyzo jan 08, 2012 8:42 am

Rosemarie bleef kwaad, met over een geslagen armen, op de grond zitten. Ze brabbelde nog allerlei dingen in de trant van: ik vind je niet meer aardig en ik mag ook nooit iets van ik mag ook nooit wat. Ze bleef kwaad op de grond zitten ook al wist ze dat Rabb er toch geen aandacht meer aan gaf. Toen hij uit het zicht verdwenen was kwam ze overeind en rende ze naar zijn hut.

Damian keek Tristan aan en rolde met zijn ogen. 'Ik kan heus wel met vrouwen om gaan. ' zei hij rustig. Hij keek op toen de andere aan kwamen. 'Ryan zeg er wat van. Ik kan best met vrouwen omgaan.' De 3de broer keek zijn broers aan en trok zijn wenkbrauw op. 'Moet ik daar serieus antwoord op geven?' vroeg hij met een schein heilige blik. Damian rolde met zijn ogen. 'Oke laten we maar gaan voordat ik gek word. De schemering valt en ik wil op tijd thuis zijn.' zei hij geïrriteerd omdat zijn broertje zijn kant niet koos.

Daenerys rende door de bossen en struikjes, omzeilde bomen en stopte uiteindelijk bij een beekje waar ze in een mens veranderde. Ze keek achterom of haar broers haar niet gevolgd waren, daar zag ze ze nog wel voor aan na zulke discussies die nergens op sloegen. Ze legde haar tas neer bij een boom en ging opzoek naar verse kamille die goed waren om thee van te maken. .


Rosemarie:
Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks

feniks


Aantal berichten : 5404
Registratiedatum : 18-11-11
Leeftijd : 32
Woonplaats : The second star to the right. through to Neverland

Steffanie en Sanne Empty
BerichtOnderwerp: Re: Steffanie en Sanne   Steffanie en Sanne Emptyzo jan 08, 2012 8:52 am

rabb ging de bossen in nadat hij de andere had aangesproken zou de andere kant pakken. en hij werd een wollf en hij liep op een stevige draf waakzaam door het bos naar de plek waar hij zijn ronde ging beginnen en hij bekeek alles goed en daarna ging hij rustig en waakzaam rond te lopen over het stuk waar hij de ronde liep.

tristab grinikte om zijn broer en daarna werd hij een vos en hij begon geluid loos weg te rennen het bos in en hij had een idee in zijn hoofd, het was misschien dan wel sluw maar het werkte wel en daar ging het om. dam...we kunnen een val zetten. begon hij stilltetjes onder het rennen
Terug naar boven Ga naar beneden
Sanne

Sanne


Aantal berichten : 2521
Registratiedatum : 24-11-11
Leeftijd : 29
Woonplaats : Phantasia

Steffanie en Sanne Empty
BerichtOnderwerp: Re: Steffanie en Sanne   Steffanie en Sanne Emptyzo jan 08, 2012 9:02 am

Damian was achter zijn broer aan gerent en rende nu naast hem voorop. 'Een val?' vroeg hij rustig. 'Wie of wat wil je als lokaas gebruiken? Ik bedoel ze zijn nog net niet zo dom wat ze in hun eentje achter een van ons aan gaan. En we mogen niet teveel aandacht trekken. Er is een persoon die we moeten hebben en daar moeten we het bij houden. Zei hij rustig. Als ze met de hele roedel achter ons aan komen hebben we dus wel een probleem en daar heb ik geen zin in.' zei hij rustig.

Daenerys plukte wat Kamille en ook nog wat andere kruiden en stopte dat in haar tas waarna ze naar het meertje liep en haar handen waste. Ze keek naar haar spiegelbeeld en slaakte een diepe zucht. Waarom was ze wie ze was? Ze wilde helemaal niet met die alfa zoon. Maar ze moest wel. Dat was al besloten toen ze geboren werd, 2 jaar nadat hij geboren was. Ze liet het beeld in het water verdwijnen door er met haar hand door heen te gaan. Ze slaakte opnieuw een zucht. 'Help...' zei ze zachtjes.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Steffanie en Sanne Empty
BerichtOnderwerp: Re: Steffanie en Sanne   Steffanie en Sanne Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Steffanie en Sanne
Terug naar boven 
Pagina 1 van 5Ga naar pagina : 1, 2, 3, 4, 5  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Sanne & steffanie RPG
» Sanne, sanne, sanneee
» Anniek & Steffanie
» Anniek en steffanie
» Sanne en Anniek

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: ORPG's :: ORPG 2 personen-
Ga naar: