Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Steffanie en Sanne

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
AuteurBericht
feniks

feniks


Aantal berichten : 5404
Registratiedatum : 18-11-11
Leeftijd : 32
Woonplaats : The second star to the right. through to Neverland

Steffanie en Sanne - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Steffanie en Sanne   Steffanie en Sanne - Pagina 4 Emptydo jan 12, 2012 10:40 pm

Een groepje wolven was aant zoeken naar rabb of een van de rooie honden want ze wisten zeker tot hij gepakt was. Dus als ze de. Van hij hadden hadden ze een ruilmiddel in handen en ze liepen door en probeerde sporen te vinde. En na een tijdje kreeg een iemand iets in zijn neus en ze volgde het spoor tot aan de beek kwamen en daar een vos slapen

Rabb was te reden over zijn actie en tOen Damian hem los maakte spuugde hij het bloed van de alfa dat hij in zijn mond hat in zijn gezicht. En daarna voelde hij de klap en keek hem met een uitdagende grijns aan ook toen hij het touw pakte

De alfa vloekte luid toen hij zijn bloesemt oor vast had. Leer hem maar eens manieren
Terug naar boven Ga naar beneden
Sanne

Sanne


Aantal berichten : 2521
Registratiedatum : 24-11-11
Leeftijd : 29
Woonplaats : Phantasia

Steffanie en Sanne - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Steffanie en Sanne   Steffanie en Sanne - Pagina 4 Emptydo jan 12, 2012 10:52 pm

Damian keek Rabb kil aan. 'Je ging te ver.' siste hij waarna hij vel uithaalde naar Rabb zijn buik die al vol wonden zat van het gevecht. Als die waren gegaan waren ze nu vast en zeker weer open. Damian haalde een aantal keer vel uit naar Rabb om er zeken van te zijn dat hij de hint begreep. Met geen vinger kom je aan de alfa. 'Je blijft met je vieze poten van hem af. En ook van mijn zusje.' zei hij ijzig.

Daenerys lag midden op de steen in het meertje te slapen. Ze had een oor gespitst toen ze geluiden had gehoord in de bosjes achter zich. Nu rook ze ook wat dus ze hief haar kop op. Toen ze de wolven zag staan jankte ze zachtjes. Ze wist dat ze het nooit tegen hen zou kunnen winnen. Ze kwam overeind en keek ze aan. Er was maar een weg van de rots af en dat was over de stenen recht in de armen van de groep. Ze keek achterom. Of zwemmen....
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks

feniks


Aantal berichten : 5404
Registratiedatum : 18-11-11
Leeftijd : 32
Woonplaats : The second star to the right. through to Neverland

Steffanie en Sanne - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Steffanie en Sanne   Steffanie en Sanne - Pagina 4 Emptydo jan 12, 2012 11:31 pm

rabb liet een kleine kreun horen toen damian hem op zijn buik raakte en daarna liet hij een dreigende grom horen. maar toen de slagen weer kwamen deed hij zijn best om geen geluid te maken soms hoorde je even een kreun maar dat was het dan ook en hij keek damian aan. met een rebelse en kwade blik. die stomme rode leider van jullie zet me vast...ik heb het recht om me zelf te verdedigen...en je zusje is tenminsten eeen eerlijk mens en veroordeelt niet iemand om zijn uiterlijk. snauwt rabb dan kil en verwijtent naar hem.
de alfa keek van een afstandje toe terwijl iemand zorgde tot het bloeden bij zijn oor stopt, en hij begreep nu meteen waarom damian zo kwaad op hem was zijn zusje en rabb haden blijkbaar met elkaar gepraat. en hij liep naar damian toe. zorg tot ik mijn antwoorden krijg, ga zo ver als nodig is...maar ik wil hem niet dood hebben nog niet, zegt hij ijzig en hij keek rabb min achtent aan, en hij beent dan weg net op het moment tot tristan binnen kwam uit snieuwschierig heid

de wolven kwamen dichter bij en sloten Daenerys in zodat ze niet van de rots kon vluchten, een jonge kwam naar voren het was de zoon van hun alfa en hij keek haar aan en gromde lichtjes, ik heb een vraag voor je rode hond, antwoord er op en je blijft leven, waar is mijn broer rabb, vraagt hij en je merkte iets van bezorgheid in zijn stem maar hij was vooral kwaad, de andere wolven bleven waakzaam, de jongen was rustig en had geen dreigende houden hij had gemerkt tot het een meisje was en ze waren altijd rustiger met ze
Terug naar boven Ga naar beneden
Sanne

Sanne


Aantal berichten : 2521
Registratiedatum : 24-11-11
Leeftijd : 29
Woonplaats : Phantasia

Steffanie en Sanne - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Steffanie en Sanne   Steffanie en Sanne - Pagina 4 Emptydo jan 12, 2012 11:42 pm

Daenerys kromp ineen toen ze zag dat er geen mogelijk weg was. Ze kon niet vluchten voor hun. Ze zat gevangen. Ze keek de jongen aan. 'Ik weet hier niet.' zei ze zacht. Het was waar. Ze wist niet waar ze Rabb naartoe hadden gebracht nadat hij het kamp op was gekomen en bij de alfa was geweest. 'Als ik het had geweten was ik nu niet hier.' Ze bleef ineen gedoken op de rots liggen.

Damian keek Rabb aan. 'Waag het niet haar naam te vervuilen door met haar om te gaan.' zei hij zacht maar duidelijk dreigend. 'Ze heeft een taak hier en jij bent behoorlijk bezig dat te verzieken.' zei hij. 'Vertel me eens. Wie heeft de zoon van de alfa aan gevallen? Wie heeft die jongen zo toegetakeld?' Je hoorde een lichte grom in zijn stem toen hij dat zei. Damian keek op toen hij Tristan hoorde en keek op. 'En? Is ze wat gekalmeerd?" vroeg hij nadat hij een paar stappen naar achter was gegaan.

Een van de wolven kwam dichter bij de alfa's zoon en keek Daenerys eens goed. 'Ik ken haar..' zei hij langzaam. De jongen had veel wachten gelopen in en buiten hun gebied. 'Volgens mij heb ik haar wel eens gezien bij die puppy van hun. Die alfa's zoon.'
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks

feniks


Aantal berichten : 5404
Registratiedatum : 18-11-11
Leeftijd : 32
Woonplaats : The second star to the right. through to Neverland

Steffanie en Sanne - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Steffanie en Sanne   Steffanie en Sanne - Pagina 4 Emptydo jan 12, 2012 11:51 pm

de jongen merkte tot ze bang was en de waarheid sprak en hij klom ook de rots op en keek haar streng aan. maar jullie roedel heeft hem..is het niet. vraagt hij rustig dat wilde hij alleen weten als het waar was zou hij het meisje mee nemen en daarmee konden ze misschien ruilen het ligde er natuurlijk aan wat ze van rabb wouden als ze hem aan het praten wilde krijgen konden ze het wel vergeten. en hij bleef haar aan kijken en de wolvwn bleven waakzaam

rabb begreep meteen wat hij bedoelde ze was bedoelt voor het vrouwtje van de komende alfa te worden en op zijn vragen gromde hij lichtjes terug maar hij zei niks hij vertikte het hij wist wie hem had aan gevallen maar hij zou niemand veraden zo was hij niet en hij keek verveelt weg van damian maar hij bereiden zich voor op de volgende toetakeling
tristan keek damian aan en hij zuchte. tuurlijk niet dat kan wel dagen misschien weken doeren en hij rolde met zijn ogen
Terug naar boven Ga naar beneden
Sanne

Sanne


Aantal berichten : 2521
Registratiedatum : 24-11-11
Leeftijd : 29
Woonplaats : Phantasia

Steffanie en Sanne - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Steffanie en Sanne   Steffanie en Sanne - Pagina 4 Emptydo jan 12, 2012 11:57 pm

Daenerys kwam overeind en veranderde terug in een mens. Ze knikte langzaam. Nu hij voor haar stond had ze helemaal geen kans meer weg te komen. En als vos tegen meer dan 6 wolven zag ze niet zitten dus veranderde ze in een mens. Dan kon ze tenminste nog wat beter zwemmen als ze moest duiken. 'Maar...' Ze haperde. 'Ik weet echt niet waar hij is. Wat wil je nog van me. Ik heb je mijn antwoorden gegeven en daar kun je op vertrouwen.' Ze deed een stapje naar achter, naar de rand van de rots. Klaar om te springen.

Zonder waarschuwing gaf Damian hem nog een mep met het touw. 'Ik krijg het wel uit je geslagen knul.' zei hij angstaanjagend kalm. 'Zeg me wie de alfa's zoon heeft aangevallen en ik laat je met rust. Zo niet, kan ik de hele dag door gaan tot ik het uit je geslagen heb.' Hij keek om naar Tristan en knikte. 'Begrijpelijk..' zei hij iets wat triest. 'Het zij zo. We kunnen het niet veranderen wel?'
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks

feniks


Aantal berichten : 5404
Registratiedatum : 18-11-11
Leeftijd : 32
Woonplaats : The second star to the right. through to Neverland

Steffanie en Sanne - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Steffanie en Sanne   Steffanie en Sanne - Pagina 4 Emptyvr jan 13, 2012 12:22 am

de jongen emilio veranderde van een wolf naar een mens, dat begrijp ik, zei hij en toen ze wilde greep hij haar vast. ik heb je beloof je niks te doen, daar hou ik me aan, maar ik neem je wel mee...misschien tot ze jjou willen ruilen voor mijn broer, zegt hij rustig en hij tilde haar over zijn schouder en hij sprong van de rots af en lande bij de rest, en hij liet een diepere grom horen, den er aan niemand raak haar aan, zegt hij waarschuwent en hij zette Daenerys neer, loop je vrijwillig mee of wil je de hele weg gedragen worden.. zegt hij nu wel wat uitdagen, maar zijn blik bleeft bezorgt hij wist hoe rabb was.

rabb grinnikte, kom op zeg, zegt hij hoofd schuddent en met die woorden was hij van plan geen woord meer te zeggen en hij voelde de klap wel maar gaf geen een kick en hij probeerde maar aan een ding te denken een liedje dat hij altijd zong voor roosemarien hij wist tot dat hem wel zou helpen dit alles te gaan door staan wat die damian ook wilde doen, hij zou zwijgen tot het graf.
tristan keek toe en merkte tot rabb koppig was en ook niet zoon beetje en dan keek hij damian aan. daar heb je gelijk in, ik heb even met haar gepraat maar ze wilde er niks van weten en ze ging een ommetje maken ik heb haar gezegt in de buurt te blijven.
rabb hoorde die woorden, en hij maakte zich nu zorgen om hu zusje hij wist tot zijn roedel was aant zoeken. en hij keek tristan aan, ga haar naar jullie kamp halen, mijn roedel loopt rond, en een vos laten ze niet snel ongedeert weg komen, als je geluk hebt is mijn broer er bij die val het niet toe laten, zegt hij simpel maar hij keurde damian geen blik waardig, en tristan keek van rabb naar damian
Terug naar boven Ga naar beneden
Sanne

Sanne


Aantal berichten : 2521
Registratiedatum : 24-11-11
Leeftijd : 29
Woonplaats : Phantasia

Steffanie en Sanne - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Steffanie en Sanne   Steffanie en Sanne - Pagina 4 Emptyvr jan 13, 2012 8:02 am

heb je een heel langb bericht pakt ie het niet.....
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks

feniks


Aantal berichten : 5404
Registratiedatum : 18-11-11
Leeftijd : 32
Woonplaats : The second star to the right. through to Neverland

Steffanie en Sanne - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Steffanie en Sanne   Steffanie en Sanne - Pagina 4 Emptyvr jan 13, 2012 8:54 am

Eerste deel
de jongen emilio veranderde van een wolf naar een mens, dat begrijp ik, zei hij en toen ze wilde greep hij haar vast. ik heb je beloof je niks te doen, daar hou ik me aan, maar ik neem je wel mee...misschien tot ze jjou willen ruilen voor mijn broer, zegt hij rustig en hij tilde haar over zijn schouder en hij sprong van de rots af en lande bij de rest, en hij liet een diepere grom horen, den er aan niemand raak haar aan, zegt hij waarschuwent en hij zette Daenerys neer, loop je vrijwillig mee of wil je de hele weg gedragen worden.. zegt hij nu wel wat uitdagen, maar zijn blik bleeft bezorgt hij wist hoe rabb was.
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks

feniks


Aantal berichten : 5404
Registratiedatum : 18-11-11
Leeftijd : 32
Woonplaats : The second star to the right. through to Neverland

Steffanie en Sanne - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Steffanie en Sanne   Steffanie en Sanne - Pagina 4 Emptyvr jan 13, 2012 8:57 am

Tweede deel
rabb grinnikte, kom op zeg, zegt hij hoofd schuddent en met die woorden was hij van plan geen woord meer te zeggen en hij voelde de klap wel maar gaf geen een kick en hij probeerde maar aan een ding te denken een liedje dat hij altijd zong voor roosemarien hij wist tot dat hem wel zou helpen dit alles te gaan door staan wat die damian ook wilde doen, hij zou zwijgen tot het graf.tristan keek toe en merkte tot rabb koppig was en ook niet zoon beetje en dan keek hij damian aan. daar heb je gelijk in, ik heb even met haar gepraat maar ze wilde er niks van weten en ze ging een ommetje maken ik heb haar gezegt in de buurt te blijven.rabb hoorde die woorden, en hij maakte zich nu zorgen om hu zusje hij wist tot zijn roedel was aant zoeken. en hij keek tristan aan, ga haar naar jullie kamp halen, mijn roedel loopt rond, en een vos laten ze niet snel ongedeert weg komen, als je geluk hebt is mijn broer er bij die val het niet toe laten, zegt hij simpel maar hij keurde damian geen blik waardig, en tristan keek van rabb naar damian
Terug naar boven Ga naar beneden
Sanne

Sanne


Aantal berichten : 2521
Registratiedatum : 24-11-11
Leeftijd : 29
Woonplaats : Phantasia

Steffanie en Sanne - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Steffanie en Sanne   Steffanie en Sanne - Pagina 4 Emptyvr jan 13, 2012 1:06 pm

bedoelde eigenlijk dat ik een lang bericht had getypt maar die niet gepost werd Razz:P Ben een beetje onduidelijk laatste tijd....
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Daenerys keek Emilio aan. 'Geloof me. Ze gaan me echt niet ruilen voor jou broer. Die bezit informatie die ze willen hebben. En daarbij komt, ik heb momenteel 3 broers met een hart van ijs als het gaat om geven om.' Ze rolde lichtjes met haar ogen en keek toe weg. 'Geloof me. Ik ben niemand in hun ogen.' Ze loog maar wist het heel geloof waardig te brengen. Ze keek Emilio aan. 'Niemand denkt eraan om zo een informatie bron te ruilen tegen mij. En daarbij komt, ik ken jou. Jij bent de alfa's zoon niet waar? Emilio, als ik het goed heb.' Ze deed een stap dichter naar hem toe dat haar gezicht dat van hem net niet aanraakte. 'Hij is je half broer niet? Dat betekend dat hij ook deels alfa kind is.' Ze zei het zo zacht dat alleen Emilio het zou verstaan. 'Als ze dat eens wisten.' Ze glimlachte en draaide zich om waarna ze een paar passen van hem vandaan nam. 'Ik wil hier niets mee te maken hebben. Helemaal niets. Het liefste liet ik mijn roedel in de steek en ging er met mijn liefde vandoor. Maar dat zal jou wel niet meer interesseren.' Ze glimlachte bij de gedachten er misschien ooit met Rabb van door te gaan. Zou hij dat ook willen?

'Dat lieg je!' Damian gaf Rabb nog een stomp in zijn maag. 'Mijn zus zou nooit met een wolf praten die haar zou waarschuwen niet te ver weg te gaan. Daar heb je helemaal niets mee te maken. Ze trekt het zich toch niet aan dus het was nog nutteloos ook.' Dan kijkt hij om naar Tristan. 'Ga naar de alfa. Zeg wat hij net over Daenerys heeft gezegd en vraag wat hij wilt doen daaraan. Handel naar zijn woorden. Ik moet hier blijven.' Hij draaide zich weer om naar Rabb.
'Luister eens wolf.' Hij ging met zijn hand over het touw heen en keek er kort naar waarna hij Rabb weer aan keek. 'Ik heb hier geen zin in. Het is zonde van mijn tijd, heb wel beter dingen te doen.' Zijn blik werd dringender en dreigender. 'Dus of je geeft me nu een naam. Of ik krijg het uit je via andere manieren.' zei hij rustig.
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks

feniks


Aantal berichten : 5404
Registratiedatum : 18-11-11
Leeftijd : 32
Woonplaats : The second star to the right. through to Neverland

Steffanie en Sanne - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Steffanie en Sanne   Steffanie en Sanne - Pagina 4 Emptyvr jan 13, 2012 8:38 pm

emilio keek Daenerys aan. dan nog is het het proberen waard vind je niet...want wie niet waagt wie niet wint meisje, zegt hij tegen haar en hij had de indruk tot ze een doorzetter was. en hij bleef haar in de gaten houden helemaal toen ze dichter bij kwam en hij liet een lichte grom horen toen ze zei tot hij de alfa zijn zoon was, maar toen ze het geen zei over rabb zag je zijn ogen vernouwen. maar ze had een punt ze wisten het nog niet, en hij liep naar haar toe. en hij pakte haar vast. het spijt me maar dat moet nog even wachten, ik wil mijn broer terug voordat hij zich zelf dood zwijgt, zegt hij in haar oor en dan tilt hij haar op in zijn armen hoe je meestal vrouwen draagt en hij begon te rennen naar hun kamp. en hij zag tot de rest hem volgde. de meesten zag je uitdagent kijken naar haar maar emilio zei er niks op ze wisten tot het niet mocht en na een tijdje rennen kwamen ze het kamp in en emilio gebaarde wat naar de rest en die gingen weg en hij ging de hut van de alfa binnen met zijn gevangenen.

rabb sloeg dubbel zover de kettingen en het touw het toe liet en hij begon te hoesten en hij keek damian vernietigent aan maar hij zei niks meer en hij keek weg. tristan keek naar damian en luisterde naar diens woorden en hij knikte en hij beende snel de tent uit. dit moest na getrokken worden en hij wist tot rabb de waarheid sprak, niet door de toon er op, maar door de blik die hij laats naar Daenerys had geworpen hij wilde blijkbaar tot haar niks overkwam.
rabb keek damian weer aan en hoorde zijn woorden en zijn dreigende blijk en hij grinnikte vreugdeloos en als antwoord opzijn vraag spugde hij op de grond voor hem en hij keek dan weer weg en zijn lippen begnnen weer het liedje te mompelen nu, hij wist tot hij nu er vlink van langs ging krijgen en tja dan moest hij het liedje maar mompelen in plaats van in zijn hoofd zingen
Terug naar boven Ga naar beneden
Sanne

Sanne


Aantal berichten : 2521
Registratiedatum : 24-11-11
Leeftijd : 29
Woonplaats : Phantasia

Steffanie en Sanne - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Steffanie en Sanne   Steffanie en Sanne - Pagina 4 Emptyvr jan 13, 2012 9:40 pm

Ze zijn bij het kamp vam emilio toch??
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks

feniks


Aantal berichten : 5404
Registratiedatum : 18-11-11
Leeftijd : 32
Woonplaats : The second star to the right. through to Neverland

Steffanie en Sanne - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Steffanie en Sanne   Steffanie en Sanne - Pagina 4 Emptyvr jan 13, 2012 11:23 pm

nee ze stonden bij de rots eerst, maar nu heeft hijj haar meegeneomen :p
Terug naar boven Ga naar beneden
Sanne

Sanne


Aantal berichten : 2521
Registratiedatum : 24-11-11
Leeftijd : 29
Woonplaats : Phantasia

Steffanie en Sanne - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Steffanie en Sanne   Steffanie en Sanne - Pagina 4 Emptyza jan 14, 2012 1:36 am

Ik bedoel of ze nu in het kamp van emilio zijn of die van daenerys.... Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks

feniks


Aantal berichten : 5404
Registratiedatum : 18-11-11
Leeftijd : 32
Woonplaats : The second star to the right. through to Neverland

Steffanie en Sanne - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Steffanie en Sanne   Steffanie en Sanne - Pagina 4 Emptyza jan 14, 2012 4:14 am

Ja nu wel
Terug naar boven Ga naar beneden
Sanne

Sanne


Aantal berichten : 2521
Registratiedatum : 24-11-11
Leeftijd : 29
Woonplaats : Phantasia

Steffanie en Sanne - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Steffanie en Sanne   Steffanie en Sanne - Pagina 4 Emptyza jan 14, 2012 8:47 am

Bij wie zijn ze nu dan??? Bij de wolven of bij de vossen want ik kan het echt niet uit je berichtten halen en anders kan ik niet reageren :O (a)
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks

feniks


Aantal berichten : 5404
Registratiedatum : 18-11-11
Leeftijd : 32
Woonplaats : The second star to the right. through to Neverland

Steffanie en Sanne - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Steffanie en Sanne   Steffanie en Sanne - Pagina 4 Emptyza jan 14, 2012 12:18 pm

emilio en Daenerys zijn nu bij de wolven en gaan de hut van emilio´s vader binnen. XD
Terug naar boven Ga naar beneden
Sanne

Sanne


Aantal berichten : 2521
Registratiedatum : 24-11-11
Leeftijd : 29
Woonplaats : Phantasia

Steffanie en Sanne - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Steffanie en Sanne   Steffanie en Sanne - Pagina 4 Emptyzo jan 15, 2012 3:11 am

dankje dat wilde ik weten XD
---------------------------------------------

De alfa keek op toen hij iets hoorde. 'Wie waagt het binnen te komen zonder te kloppen??' gromde hij maar toen hij opkeek en Emilio zag slaakte hij een ergelijke zucht. Toen zag hij Daenerys trok hij zijn wenkbrauw op. 'Wat is er met dat grietje?' Hij keek Emilio aan. 'Je weet dat ik hier geen tijd voor heb Emilio.' Hij klonk duidelijk geïrriteerd en verveeld.
Daenerys keek Emilio vel aan. 'Laat me gaan oke. Ik heb er niets mee te maken dat heb ik je al gezegd en je weet dat ik niet loog...'
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks

feniks


Aantal berichten : 5404
Registratiedatum : 18-11-11
Leeftijd : 32
Woonplaats : The second star to the right. through to Neverland

Steffanie en Sanne - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Steffanie en Sanne   Steffanie en Sanne - Pagina 4 Emptyzo jan 15, 2012 3:58 am

emilio keek zijn vader aan en boog kort, sorry vader ik wilde niet onbeleeft zijn. maar ik weet tot die rode honden rabb hebben., zegt hij en hij keek zijn vader aan en dan naar Daenerys. zij is iemand die bij die rode honden hoort...en ze willen informatie uit rabb krijgen, ik dacht tot we haar voor hem konden ruilen...vader. zegt hij zo beleeft mogelijk. en hij kneep Daenerys waarschuwwend in haar arm tot ze stil moest zijn. je bent een ruil middel nu. ik wil mijn broertje terug, zegt hij zacht tegen haar.

rabb bleef stil en zei niks
Terug naar boven Ga naar beneden
Sanne

Sanne


Aantal berichten : 2521
Registratiedatum : 24-11-11
Leeftijd : 29
Woonplaats : Phantasia

Steffanie en Sanne - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Steffanie en Sanne   Steffanie en Sanne - Pagina 4 Emptyza jan 21, 2012 1:35 am

De vader keek Emilio aan. 'En waarom zouden ze de zoon van hun vijand's alfa ruilen tegen haar? Ze is gewoon een meisje Emilio. Dat gaat je nooit lukken. Ze hebben Rabb vast en zeker niet zonder rede mee genomen. Ze zullen hem echt niet zo 1,2,3 laten gaan.' Hij slaakte een zucht en keek naar de grond. 'Maar als jij er zo zeker van bent dat het gaat lukken, zal ik je wel moeten vertrouwen niet?'
Daenerys lachte. 'Ik heb hem gezegd dat het toch niet gaat werken. Ik ben niets voor mijn roedel, niets anders dan een ongeluk's brenger.'
De vader hief zijn hand op klaar om Daenerys een klap te geven als ze nog wat zei. 'Hou je mond. Je praat pas als dat mag.' siste hij. Daenerys dook erdoor in een. Ze wilde niet meer klappen vangen. Dat haar broers kwaad waren op wat ze gedaan had was al erg genoeg al hadden die er geen enkele rede voor.

Damian keek enkel geïrriteerd naar Rabb. 'Ook honden kunnen niet langer dan 2 dagen zonder water.' Hij grijnsde en keek naar de jongen die bij de deur stond. 'Zorg dat hij niets te eten en te drinken krijgt de komende 24 uur. Als je van shift wisselt zeg je het door aan de gene die je overneemt en zorg je ervoor dat die het ook weer doorgeeft.' zei hij rustig. Hij keek Rabb aan. 'We zullen zien hoe je over 2 dagen bent zonder water en eten.' zei hij rustig.

De alfa keek Tristan aan toen die de tent binnen kwam. Hij trok zijn wenkbrauw op. 'Wat kan ik voor je betekenen Tristan?' vroeg hij rustig.




sorry dat ik zo lang niet heb gereageerd.... Had wat dingen met ziekenhuis en stage enzo :S

Terug naar boven Ga naar beneden
feniks

feniks


Aantal berichten : 5404
Registratiedatum : 18-11-11
Leeftijd : 32
Woonplaats : The second star to the right. through to Neverland

Steffanie en Sanne - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Steffanie en Sanne   Steffanie en Sanne - Pagina 4 Emptyza jan 21, 2012 9:58 am

emilio keek zijn vader koppig aan, dan nog valt het te proberen, zegt hij en hij pakte deaneys vast, trouwen ze weten niet tot hij de zoon van is, zegt hij nog en liep met haar weg en hij riep nog een paar man en hij ging meteen hij kon niet langer meer wachten hij moest nu gaan hij wilde rabb niet kwijt hij was daan niet zijn echte broer maar het voelde wel zo en toen een paar man bij hem waren knikte hij en hij keek deanys aan, geen geintjes gewoon meegaan, en zeg geen woord tot hij de alfa is...ik wil hem levent terug, zegt hij en hij begon te rennen en trok haar met zich mee

rabb keek damian aan en zijn blik was onhell spelletn en hij probeerde alles om los te geraken en hij vloekte uidreeks er op los maar dan probeert hij wolf te worden je hoorde iets kraken en een gelank en dan een luid gekreun als hij weer mens word maar hij had een arm los gekregen door proberen te vernderen maar niet zonder prijs te balen, maar dat zag je van buiten nog niet.

tristan keek op en begon uit teleggen war rabb eerder had vertelt
Terug naar boven Ga naar beneden
Sanne

Sanne


Aantal berichten : 2521
Registratiedatum : 24-11-11
Leeftijd : 29
Woonplaats : Phantasia

Steffanie en Sanne - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Steffanie en Sanne   Steffanie en Sanne - Pagina 4 Emptyza jan 21, 2012 10:47 am

Daenerys kon niet anders dan mee rennen. Maar hij was sneller dan zij dus na een minuut of 10 gerent te hebben struikelde ze over een boomwortel omdat ze haar voeten niet op tijd optilde. Ze viel voor over op de grond. Haar ogen gesloten en haar mond ook om geen zand te happen. Langzaam krabbelde ze al overeind. Ze hoestte. Daenerys haar armen en benen waren bedekt met schrammen door de korte kleren die ze droeg. Ze keek Emilio aan. Bang voor een uitbarsting van hem.

Damian hoorde het gekreun toen hij de tent wilde verlaten. Hij keek op en grinnikte. 'Misschien is het slim dat niet nog een keer te doen. Dadelijk breek je je armen en benen nog.' Met een valse grijns op zijn gezicht verliet hij de tent waarna hij doorliep naar de tent van de alfa om te horen wat die te zeggen had over de opmerking die Rabb had gemaakt over Emilio en zijn zusje. Hij liep de tent zonder kloppen of kuchen in en hoorde net dat Tristan zijn laatste zin zei.
De Alfa had serieus geluisterd en keek op naar Damian. Hij knikte kort ter begroeting en keek toen weer naar Tristan. 'Als het waar is wat ze zeggen willen ze vast een ruil. Jullie zusje tegen die wolf.' Hij ging met een hand over zijn kin en keek bedenkelijk. 'Aan de ene kant is de informatie die die knul ons kan geven belangrijk. Maar aan de andere kant wil ik niet dat haar wat overkomt. Al met al zal ze met mijn zoon trouwen en een alfa-vrouw worden...' zei hij bedenkelijk.
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks

feniks


Aantal berichten : 5404
Registratiedatum : 18-11-11
Leeftijd : 32
Woonplaats : The second star to the right. through to Neverland

Steffanie en Sanne - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Steffanie en Sanne   Steffanie en Sanne - Pagina 4 Emptyza jan 21, 2012 11:02 am

emilio bleef staan en keek daenerys aan eerst wilde hij iets kwaads zeggen maar hij slikte die woorden in en trok haar overeind en hij tilde haar op en hij begon weer te rennen nu ging het makkelijker en sneller voor hem omdat hij het zo deed en hij rende met de groep door tot aan de rand van de ander hun kamp en hij zette daenerys neer en hij keek haar streng aan, zeg geen woord in mijn broers na deel meisje, waarschuwdt hij haar en hij liep het kamp in en hij trok een witte zatdoek. als teken tot hij wilde praten de rest bleef bij hem staan aan de rand.

rabb keek hem na en probeerde met zijn hand die los was de rest los te maken rond hem maar het ging niet echt maar hij had een hand vrij tenminste en hij keek naar de wacht met een rebelse en koppige indruk, en hij hoeste pijnlijk, hij moest los komen dat moest gewoon.en hij begon zijn verzet nog erger,

tristan keek de alfa geduldig aan en knikte, u hebt gelijk...e...maar dan keek hij om als hij een groepje wolven rook...ze zijn hier, antwoord hij dan zacht gromment
Terug naar boven Ga naar beneden
Sanne

Sanne


Aantal berichten : 2521
Registratiedatum : 24-11-11
Leeftijd : 29
Woonplaats : Phantasia

Steffanie en Sanne - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Steffanie en Sanne   Steffanie en Sanne - Pagina 4 Emptyza jan 21, 2012 11:35 am

Daenerys gromde. 'Probeer me maar tegen te houden.' Siste ze terwijl ze hem vel en uitdagend aankeek. Als blikken konden doden had Emilio nu languit, dood, op de grond gelegen, maar jammer genoeg was dat niet het geval dus ze draaide haar hoofd af en keek naar de grond. Ze kreunde zachtjes om de hand die haar stevig om haar bovenarm vast hielt. Ze werd vast gehouden door een van de wolven zodat Emilio rustig kon onderhandelen en Daenerys zich er niet mee kon bemoeien. Ze slaaktte een diepe zucht van ergernis.

Damian en de alfa keken ongeveer op het zelfde moment op toen ze het roken. Niet veel later kwam een jongen van hun de tent in gerent. Hij keek naar de alfa en boog licht. 'Er is iemand die je wilt spreken zei hij gehaast waarna hij op adem probeerde te komen. De alfa bedankte hem en liep daarna, de tent uit, op de voet gevolgd door Damian. Ze liepen richting de rand van het kamp. Hij keek naar Emilio. Achter Emilio zag Damian zijn zusje. Ze keek hem aan en beet zachtjes op haar lip. Wat moest ze doen om duidelijk te maken dat ze haar niet voor Rabb moesten ruilen???
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Steffanie en Sanne - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Steffanie en Sanne   Steffanie en Sanne - Pagina 4 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Steffanie en Sanne
Terug naar boven 
Pagina 4 van 5Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Sanne & steffanie RPG
» Sanne en steffie
» Anniek & Steffanie
» Anniek en steffanie
» Sanne en Steff

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: ORPG's :: ORPG 2 personen-
Ga naar: