Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 The Truth (Anniek&Steff)

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende
AuteurBericht
feniks

feniks


Aantal berichten : 5404
Registratiedatum : 18-11-11
Leeftijd : 32
Woonplaats : The second star to the right. through to Neverland

The Truth (Anniek&Steff) Empty
BerichtOnderwerp: The Truth (Anniek&Steff)   The Truth (Anniek&Steff) Emptyvr dec 25, 2015 11:20 pm

Oke we weten waarover het gaat en ik heb niet veel puff om uitgebreid verhaal van het intro te maken.(als ik puff heb maak ik hem nog)


Axel is 21 jaar en heeft een lengte van ongeveer 1.80 cm. Hij heeft zwart warrig haar waardoor zijn grijs blauwe ogen erg naar voren komen. Axel is een erg opvliegend type die niet over zich heen laat lopen, maar daarnaast kan hij ook erg gesloten zijn. Hij is erg loyaal aan zijn leider die bijna 11 jaar geleden zijn leven heeft gered en sindsdien zit hij bij de bende(ice dragon), die hem erg dierbaar is. Hij weet bijna niks van zijn verleden alleen vermoedelijk zijn naam die op een ketting staat die hij om had toen de leider hem vond. Deze ketting heeft hij nog en is hem erg dierbaar. Het litteken op zijn slaap dat door zijn haren verborgen word is hem minder dierbaar. Hierdoor is hij zijn geheugen kwijt en word hij gekweld door dromen en pijn aanvallen. Axel luistert goed naar de leider op een ding na hij moest het verleden laten rusten, iets dat hij niet kan hij wilt eten wie hij is en wat er is gebeurt.

mijn dubbel rollen komen nog. 1 meisje en nog 1 jonge waar ik ze et weet ik nog niet.
Terug naar boven Ga naar beneden
Anniek.

Anniek.


Aantal berichten : 3310
Registratiedatum : 17-11-11
Leeftijd : 31

The Truth (Anniek&Steff) Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Truth (Anniek&Steff)   The Truth (Anniek&Steff) Emptyma dec 28, 2015 12:25 am

Riven is 21 jaar en al vanaf jonge leeftijd een deel van de bende. De bende is alles wat ze heeft, haar familie, vrienden. Dat is de reden dat ze ook alles zou doen voor de bende en hier ontzettend trouw naar is. Riven heeft lang bruin haar en is meestal stoer gekleed. Over het algemeen draagt ze een legergroene broek en een witte tanktop. Ze is behoorlijk fel en laat zich niet snel kennen. Vanbinnen leeft ze op gevoel, al zou ze dat nooit laten zien aan de buitenwereld.
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks

feniks


Aantal berichten : 5404
Registratiedatum : 18-11-11
Leeftijd : 32
Woonplaats : The second star to the right. through to Neverland

The Truth (Anniek&Steff) Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Truth (Anniek&Steff)   The Truth (Anniek&Steff) Emptyma dec 28, 2015 3:20 am

hassan is de leider van the ice dragon. hij is een Japanse en 33 jaar. hij heeft donker bruine ogen en een paarden staart waar hij meestal een lintje in heeft gebonden om het bij elkaar te houden. hij is over het algemeen aardig voor zijn bende leden maar hij is wel streng en houd er van tot de dingen gaan zoals hij wilt tot ze gaan. hassan draagt meestal netten blouzen en een nette broek. hij is kalm en rustig maar soms kan hij uit zijn slof schieten. hij heeft een hekel aan de andere bende maar houd zijn hoofd altijd koel het is voor hem een groot spel.

arya is een meisje met sneeuw blonde haren en licht groene ogen en is 29 jaar. ze zit bij de ander bende die jaren geleden een harde klap heeft gehad. zij met nog een paar andere waren toen er niet bij toen die fatale aanval was waardoor ze zijn blijven leven. de bende is langzaam weer tot leven gekomen. de bende is voor haar familie geworden ze is er bij gekomen op haar 17e nadat ze uit huis was gezet. ze is heel erg aardig en warm persoon.ze is heel goed met computers.
------------------------

axel zat aan de tafel in de keuken met een mok zwarte koffie in zijn hand die weer op de tafel ruste. het was pikke donker nog. hij had gisteren nacht een nacht merrie gehad die was niet zo heftig geweest dus bijna niemand had het gemerkt. maar hierdoor weigerde hij vannacht te gaan slapen. hij was naar zijn kamer gegaan en was wakker gebleven tot het stil genoeg was en was hij naar onder gegaan, di was al zijn 3e koffie.

arya lag op haar buik terwijl ze op haar monbile telefoon bezig was. arya werd wel eens vaker wakker om wat dingen op te zoeken of door berichtjes die ze kreeg van mensen die als luistervink voor hun bende diende.

hassan sliep X3
Terug naar boven Ga naar beneden
Anniek.

Anniek.


Aantal berichten : 3310
Registratiedatum : 17-11-11
Leeftijd : 31

The Truth (Anniek&Steff) Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Truth (Anniek&Steff)   The Truth (Anniek&Steff) Emptydi dec 29, 2015 1:10 am

Andrew Morgan is een sterke man van 27 jaar. Hij ziet er niet uit als een oversized bodybuilder maar heeft desondanks erg sterke armen. Hij is de broer van Riven maar doordat hun wegen jong gescheiden zijn is hij op de een of andere manier precies in de andere bende terecht gekomen. Wat heel moeilijk is want hij wil zijn zusje beschermen maar is gedwongen om tegen haar bende te vechten. Je verlaat niet zomaar je bende dus hij heeft geen keus. Andrew is een krachtig persoon en staat in voor zijn wil.
-----------------

Riven had een lichte slaap en lach opgekruld in haar bed. Ze sliep vaak niet zo diep, waarschijnlijk was dat uit verdedigingsstrategie, als je niet altijd veilig bent kun je maar beter niet in coma raken. Zolang ze elke nacht genoeg uren maakte kon ze zich prima redden met het lichte slapen.

Andrew lag in coma.
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks

feniks


Aantal berichten : 5404
Registratiedatum : 18-11-11
Leeftijd : 32
Woonplaats : The second star to the right. through to Neverland

The Truth (Anniek&Steff) Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Truth (Anniek&Steff)   The Truth (Anniek&Steff) Emptydi dec 29, 2015 3:33 am

Axel merkte Hoe zijn ogen zwaar begonnen te worden en hij keek op zijn gsm h3t was net 4 uur geweest dus nog vroeg. Hij kwam in beweging want hij wilde vooral niet in slaap vallen. Hij liep naar boven en maakte de deur bij riven open. Hij had riven graag hij kende haar ook al eigelijk van sinds hij hier was en vertrouwde haar volledig als weinige naast Hassan. ' riven...ben je wakker.' Vraagt hij zachtjes.

Arya bleef in bed en beantwoorde dingen waarna ze weer ging slapen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Anniek.

Anniek.


Aantal berichten : 3310
Registratiedatum : 17-11-11
Leeftijd : 31

The Truth (Anniek&Steff) Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Truth (Anniek&Steff)   The Truth (Anniek&Steff) Emptydi dec 29, 2015 10:24 am

Riven hoorde haar naam en opende slaperig haar ogen. "Half" mompelde ze en ze ging overeind zitten en streek haar lange haar naar achter. Ze zag Axel in de deuropening staan. Ze keek even naar de klok en weer naar hem. "Djees, Axel, wat doe jij nog op?" mompelde ze verbaasd.

Terug naar boven Ga naar beneden
feniks

feniks


Aantal berichten : 5404
Registratiedatum : 18-11-11
Leeftijd : 32
Woonplaats : The second star to the right. through to Neverland

The Truth (Anniek&Steff) Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Truth (Anniek&Steff)   The Truth (Anniek&Steff) Emptydi dec 29, 2015 10:31 am

Axel wachten af en grinnikt zachtjes als hij hoort tot ze half wakker is 3n recht komt. Hij ging langzaam naar binnen toe en sloot de deur. Hij hoorde haar vraag en haalde zijn schouders op.' Ik wil niet slapen.' Zegt hij eerlijk en hij liep tot bij het bed en ging er op zitten. Dit deed hij wel eens eenkeerte in de zoveel tijd.' Vertel me wat waardoor ik wakker blijf of ga me naar een discotheek.' Z3gt hij tegen  haar. Al wist hij tot de laatste optie eigelijk niet meer mogelijk was ze gingen al bijna dicht.
Terug naar boven Ga naar beneden
Anniek.

Anniek.


Aantal berichten : 3310
Registratiedatum : 17-11-11
Leeftijd : 31

The Truth (Anniek&Steff) Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Truth (Anniek&Steff)   The Truth (Anniek&Steff) Emptydi dec 29, 2015 10:37 am

Riven trok haar wenkbrouwen op en keek hem even aan voor ze antwoord gaf. "Hoezo wil je niet slapen? Je weet toch dat je niet kan leven zonder slaap?" vroeg ze. Ze wist dat hij wel last had van nachtmerries, alleen niet gaan slapen vond ze niet het beste idee wat hij ooit had gehad. Ze keek hem doordringend aan. "Die dromen gaan niet weg als je ervoor wegloopt" zei ze zacht
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks

feniks


Aantal berichten : 5404
Registratiedatum : 18-11-11
Leeftijd : 32
Woonplaats : The second star to the right. through to Neverland

The Truth (Anniek&Steff) Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Truth (Anniek&Steff)   The Truth (Anniek&Steff) Emptydi dec 29, 2015 10:55 am

Axel keek weg van riven en beet op zijn lip.' Ik heb gisteren weer gedroomd.' Zucht hij en hij keek haar langzaam weer aan.'Ik weet tot ik niet zonder slaap kan. Maar als ik wakker blij tot ik uitgeput ben komt de droom wellicht niet.' Z3gt hij hoopvol tegen haar. Hij ging met zijn rug tegen de rand van het bed van riven zitten.' Wat stel jij dan voor. Van Hassan moet ik het verleden laten rusten...'
Terug naar boven Ga naar beneden
Anniek.

Anniek.


Aantal berichten : 3310
Registratiedatum : 17-11-11
Leeftijd : 31

The Truth (Anniek&Steff) Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Truth (Anniek&Steff)   The Truth (Anniek&Steff) Emptydi dec 29, 2015 10:59 am

"Iets ontwijken waar je bang voor bent maakt het vaak alleen maar erger, ik denk niet dat dit helpt", zei Riven rustig tegen hem en ze keek hem aan. "Wil je vertellen wat je gister gedroomd hebt?" vroeg ze vervolgens. "Misschien helpt het als je erover praat."
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks

feniks


Aantal berichten : 5404
Registratiedatum : 18-11-11
Leeftijd : 32
Woonplaats : The second star to the right. through to Neverland

The Truth (Anniek&Steff) Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Truth (Anniek&Steff)   The Truth (Anniek&Steff) Emptydi dec 29, 2015 11:12 am

Axel keek naar riven 3n slaakte een Nog diepere zucht. Deze kant zag riven en Hassan alleen bij de rest was hij zij rebelse. Koppige roekeloze zelf. Bij hun dat ook maar ook deze zachte bange kant.' Ik lig weer in die steeg en alles is wazig alsof ik tranen in mijn ogen heb. Ik hoor vaag voetstappen en mensen die iets zeggen on hoor baar en lachen. Dan voel ik angst altijd en de voetstappen komen dichter bij...en toen werd ik wakker.' Zegt hij en hij legde zijn hoofd in zijn nek. Dit was de minder erge droom.normaal kwam dan nog tot hij werd vast gepakt en het Schot door zijn hoofd en hij huiverde bij die gedachten. ' vind jij het stom tot ik mijn verleden wil weten..Hassan wel.' Vraagt en zegt hij tegen haar.

Arya werd gapend wakker en kwam langzaam uit bed en deed een skinny jeans aan en een mouwloos topje. Ze pakt haar gsm en laptop die op haar nachtkastje lagen en liep er mee naar onder het was even na 5 nu. Ze zette de laptop aan en begon di gen na te kijken en de k tijd tafel klaar te maken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Anniek.

Anniek.


Aantal berichten : 3310
Registratiedatum : 17-11-11
Leeftijd : 31

The Truth (Anniek&Steff) Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Truth (Anniek&Steff)   The Truth (Anniek&Steff) Emptydi dec 29, 2015 11:20 am

Riven luisterde naar wat Axel haar vertelde en keek hem bedachtzaam aan toen hij haar vroeg wat ze ervan vond. "Nee, ik vind het niet stom dat je het wilt weten. Het is niet meer dan logisch dat je naar antwoorden verlangt". zei ze. "Ik denk wel dat je je er niet door moet laten leiden, er zijn niet genoeg aanwijzingen om erachter te komen, en daar moet je je niet door laten opslokken. Je komt vast nog meer hints tegen" zei ze tegen hem.

Andrew stond ook op en sjokte de trap af naar de keuken. Hij had alleen een pyamabroek aan. Hij opende de koelkast en schonk een glas melk voor zichzelf in. Hij wilde terug naar zijn kamer lopen toen hij geluid hoorde. Hij opende een deur en zag Arya achter haar laptop zitten. "Is het niet een beetje vroeg voor werk?" zei hij.
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks

feniks


Aantal berichten : 5404
Registratiedatum : 18-11-11
Leeftijd : 32
Woonplaats : The second star to the right. through to Neverland

The Truth (Anniek&Steff) Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Truth (Anniek&Steff)   The Truth (Anniek&Steff) Emptydi dec 29, 2015 11:34 am

Axel luisterde rustig naar riven haar woorden en je zag hem er over nadenken. Hij was blij tot ze het niet stom vond maar blij tot ze heb begreep en hij glimlachte lichtjes.hij fronste even bij het laatste en zuchte.' Dat is makkelijker gezegt dan gedaan..maar ik doe mijn best.' Verzekert hij haar en zijn ogen begonnen zwaar te worden en hij had niks door.' Als jij een Hint ziet zeg je het me dan.' Vraagt hij aan haar zachtjes.

Arya was druk aan het tienen terwijl het koffie apparaat liep. Dadelijk zouden waarschijnlijk lijk leden binnen komen die nacht werk hadden gedaan of op stap waren geweest. Sommige van de bende deden ook gewoon werk en zouden wakker worden om naar werk te gaan. Andere werden later wakker. Ze kijkt op als ze Andrew hoort.' Bij ons zeggen ze meestal goede morgen.' Zegt ze met een glimlach tegen hem.' Ik werd wakker ge' smst. Daarna nog wat liggen draaien maar ik kon niet meer slapen dus ben ik op gestaan.'egt ze hem uit en ze keek naar het pak melk.' Waarom pakken jullie nooit een glas 3n altijd het hele pak om er uit te drinken ken.' Vraagt ze aan hem.
Terug naar boven Ga naar beneden
Anniek.

Anniek.


Aantal berichten : 3310
Registratiedatum : 17-11-11
Leeftijd : 31

The Truth (Anniek&Steff) Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Truth (Anniek&Steff)   The Truth (Anniek&Steff) Emptydi dec 29, 2015 11:38 am

Riven knikte. "Als ik iets ontdek of zie zal ik het je natuurlijk meteen laten weten" beloofde ze hem. "Maar ik stel voor dat je nu gaat slapen, je kan niet werken als je niet slaapt, je ziet eruit als een zombie"

Andrew glimlachte droogjes naar haar. "Ohja, goedemorgen" zei hij flauw. "Er is een heel simpel trucje om daar mee om te gaan, je telefoon uitzetten." hij nam een slok uit het pak melk en haalde zijn schouder op. "Ik was van plan het leeg te drinken dus zie niet in waar ik een glas voor nodig zou moeten hebben"
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks

feniks


Aantal berichten : 5404
Registratiedatum : 18-11-11
Leeftijd : 32
Woonplaats : The second star to the right. through to Neverland

The Truth (Anniek&Steff) Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Truth (Anniek&Steff)   The Truth (Anniek&Steff) Emptydi dec 29, 2015 11:51 am

Axel knikte op het eerste.' Dankje. 'Zegt hij en hij keek riven aan en grinnikte zachtjes.' Als je er op staat.' Zegt hij met een speelse knipoog en hij kwam recht en kwam uit bed en hij gaapte vermoeid. Hij keek naar riven en hij wist nog toe  hij haar de eerste keer had gezien toen had hij de kom met water naar haar toe gegooid. ' weltrusten.' Zegt hij en hij ging de kamer uit naar zijn eigen waar hij op bed plofte en al snel sliep in een droomloze slaap.

Arya glimlachte om de droge goeie morgen van Andrew en rolde met haar ogen.' Aah dat kan ik niet stel tot iemand d echt dringende I formatie heeft of nodig heeft.' Stelt ze koppig vast. Ze stond op en schenkt zich een mok koffie met suiker in en koffie melk. Ze keek naar Andrew het pak melk.'Wat hebben mannen daar toch mee.' Z3gt ze nog lachend meer tegen zich zelf dan tegen hem.' Wat ga jij strakjes doen.' Vraagt ze.
----

Ik be slapen. Trustee.
Terug naar boven Ga naar beneden
Anniek.

Anniek.


Aantal berichten : 3310
Registratiedatum : 17-11-11
Leeftijd : 31

The Truth (Anniek&Steff) Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Truth (Anniek&Steff)   The Truth (Anniek&Steff) Emptydi dec 29, 2015 11:55 am

"Slaap lekker" zei Riven tegen hem en ze keek hem even na. Toen hij haar kamer had verlaten rolde ze zich weer op onder de dekens en probeerde ze nog een paar uur te slapen voor de ochtend zou aanbreken.

Andrew grinnikte. "Ja, zou zomaar kunnen gebeuren" zei hij en hij keek hoe ze haar koffie inschonk. "Geen idee, gewoon lekker. Zeker als je een droge mond hebt van het slapen. Lekker melk en je kan er weer tegenaan". Hij deed het pak weer dicht. "Ik ga even een uurtje chillen denk ik, ik moet staks weer op pad om informatie te verzamelen"
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks

feniks


Aantal berichten : 5404
Registratiedatum : 18-11-11
Leeftijd : 32
Woonplaats : The second star to the right. through to Neverland

The Truth (Anniek&Steff) Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Truth (Anniek&Steff)   The Truth (Anniek&Steff) Emptydi dec 29, 2015 5:51 pm

Axel sliep deze keer droom loos.

Arya grinnikte om zijn woorden en knikte.' Als je dat pak maar leeg drinkt. Laat heeft iemand zure melk op zijn kamer laten staan weetje nog.' Zegt ze want je rook dat toen op de hele gang.'slaap ze.' Z3gt ze nog waarna ze aan het werk ging.
------
Uren later

Axel was wakker geworden en had zich gedouchet nu had hij schone kleren aan en zijn haren nog een beetje vochtig en hij kwam de woonkamer in. Hij ging zo de straat op om met een dealer te gaan praten.
Hassan had een kopje thee voor zich en keek op als hij axel ziet.' Morgen.klaar voor werk.' Vraagt hij rustig. ' morgen en ja ik ben klaar.' Zegt hij

Arya zat op de bank met de computer weer dingen na te trekken. Ze ging zo ook de straat op.
Terug naar boven Ga naar beneden
Anniek.

Anniek.


Aantal berichten : 3310
Registratiedatum : 17-11-11
Leeftijd : 31

The Truth (Anniek&Steff) Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Truth (Anniek&Steff)   The Truth (Anniek&Steff) Emptydi jan 05, 2016 7:25 am

Riven was wakker geworden en had haar haar op een hoge paardenstaart gebonden en een zwarte kohltrui aangetrokken. Ze ging op een drafje de trap af, de woonkamer. "Goodmorning" zei ze tegen de anderen terwijl ze de keuken inliep en wat havermout en melk in een pannetje deed.

Andrew liep met een leeg pak melk langs Arya en gooide deze opvallend in de vuilnisbak. Hij pakte een kop koffie en plofte naast haar neer. "Lukt het allemaal?'

Terug naar boven Ga naar beneden
feniks

feniks


Aantal berichten : 5404
Registratiedatum : 18-11-11
Leeftijd : 32
Woonplaats : The second star to the right. through to Neverland

The Truth (Anniek&Steff) Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Truth (Anniek&Steff)   The Truth (Anniek&Steff) Emptydi jan 05, 2016 10:11 am

Axel keek op als hij riven ziet en hij glimlacht naar haar.' Morgen.' Zegt hij terug en hij liep achter haar de keuken in en schonk zich een kop koffie in want de kan was al klaar. Hij keek naar riven.' Ik weet niet of Hassan je al had in geplant. Maar als je zin hebt mag je wel met mij mee naar de dealer.' Zegt hij tegen haar terwijl hij een slok koffie nam.

Arya keek op naar Andrew als die naast haar neer ploft.' Een bron van mij heeft vertelt tot een dealer een afspraak heeft met een van de dragon zijn bende.' Zegt ze tegen hem als teken tot dit een mooie kans was om op onder zoek uit te gaan. Ze wachten zijn reactie af.
Terug naar boven Ga naar beneden
Anniek.

Anniek.


Aantal berichten : 3310
Registratiedatum : 17-11-11
Leeftijd : 31

The Truth (Anniek&Steff) Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Truth (Anniek&Steff)   The Truth (Anniek&Steff) Emptydi jan 05, 2016 10:20 am

Riven zette haar pan op het vuur en roerde wat door het geheel heen. Ze keek opzij naar Axel. "Ik zou wel meekunnen, mijn missie is verzet hoorde ik net dus dat komt goed uit. Bovendien kan je wel wat achterwacht gebruiken voor deze. Ze houden de dealers goed in de gaten de laatste tijd".

Andrew knikte. "Oke, dat is prima informatie, dus je wilt daar op de loer gaan liggen vandaag? Wil je spioneren of aanvallen?" wilde hij weten.
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks

feniks


Aantal berichten : 5404
Registratiedatum : 18-11-11
Leeftijd : 32
Woonplaats : The second star to the right. through to Neverland

The Truth (Anniek&Steff) Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Truth (Anniek&Steff)   The Truth (Anniek&Steff) Emptydi jan 05, 2016 12:52 pm

Axel staarde naar zijn mok met koffie er in en keek soms even op zij naar riven.' Jammer tot je eigen missie niet door gaat.' Zegt hij tegen haar en hij ging boven op het aanrecht zitten iets waar Hassan een hekel aan had.' Ik heb ook geruchten gehoord over tot ze de dealers in de gaten houden dus ik ben wel blij tot ik je bij me heb.' Zegt hij tegen haar.

Arya haalde haar schouders op." Ik weet nog niet wat ik wil.' Zegt ze en ze liet hem een afbeelding op de laptop zien van het kleine stuk gebeid met een straat rood gemarkeerd.' Daar zouden ze elkaar treffen.' Zegt ze ze bekeek de afbeelding ook even zwijgend.'Wat raad jij aan te doen.' Vraagt ze nieuwschierig.me een glimlach.
Terug naar boven Ga naar beneden
Anniek.

Anniek.


Aantal berichten : 3310
Registratiedatum : 17-11-11
Leeftijd : 31

The Truth (Anniek&Steff) Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Truth (Anniek&Steff)   The Truth (Anniek&Steff) Emptydi jan 05, 2016 8:58 pm

Riven knikte. "Maakt niet uit hoor, het was niet zo'n interessante missie eerlijk gezegd. Vind het niet echt erg, deze zou een stuk spannender kunnen worden verwacht ik" ze goot de havermout in een schaaltje en begon te eten. "Hoelaat wil je gaan?"

Andrew boog zich over de kaart en keek waar de ontmoeting zou zijn. "Ik denk dat het voorlopig genoeg is om ze te bespioneren, misschien komen we dan wel meer te weten. Dingen waar we meer aan hebben. We kunnen altijd nog aanvallen mocht dat nodig zijn"
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks

feniks


Aantal berichten : 5404
Registratiedatum : 18-11-11
Leeftijd : 32
Woonplaats : The second star to the right. through to Neverland

The Truth (Anniek&Steff) Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Truth (Anniek&Steff)   The Truth (Anniek&Steff) Emptydi jan 05, 2016 9:14 pm

Axel dronk van zijn koffie en volgde riven met zijn blik.' Nu ben ik gerustgesteld.' Zegt hij met een speelse grijns rond zijn lippen. Hij zette de lege koffiemok weg.' Dadelijk als jij klaar bent. Even bij Hassan het pakketje pakken en dan gaan we.' Z3gt hij tegen haar. Hij vond het leuk tot riven niet bang was.

Arya keek nog even naar de kaart en deed de laptop dan weg.' Dat klinkt goed. We kijken de kat uit de boom.' Zegt ze en ze stond op. Ze was al aan gedaan en alles. Ze deed een la open en pakte er een pistool uit en stopte die in de binnenkant van haar broek.
Terug naar boven Ga naar beneden
Anniek.

Anniek.


Aantal berichten : 3310
Registratiedatum : 17-11-11
Leeftijd : 31

The Truth (Anniek&Steff) Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Truth (Anniek&Steff)   The Truth (Anniek&Steff) Emptydo jan 07, 2016 8:21 am

"Ik vind het allemaal meer dan prima" zei Winter met een grijns. Ze had wel zin in wat avontuur dus hoopte dat het een beetje een spannende dag zou worden. "Laten we dan maar meteen gaan" ze pakte haar jas al van de kapstok.

Andrew had zijn pistool zoals altijd al in zijn kontzak zitten, want zo nonchelant was hij wel. Hij pakte zijn jas en liep naar buiten. "In het zuiden van de stad toch?'
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks

feniks


Aantal berichten : 5404
Registratiedatum : 18-11-11
Leeftijd : 32
Woonplaats : The second star to the right. through to Neverland

The Truth (Anniek&Steff) Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Truth (Anniek&Steff)   The Truth (Anniek&Steff) Emptyvr jan 08, 2016 6:14 am

Axel herkende de blik van riven eentje die zei tot ze zin had in avontuur.hij knikte stond op liep de woonkamer in naar Hassan. ' We gaan.' Zegt hij tegen hem en stak zijn hand uit.hassqn keek axel aan en gaf hem het pakketje waar het spul in zat.' Zorg tot je het geld krijg en hij het spul.' Zegt hij zakelijk. Axel g3ijnst speels.' Tuurlijk. ' Zegt hij waarna hij achter riven aan liep en zijn jas van de kapstok pakte en daarna de 2 helmen op de kast.' We gaan met mijn moer. ' Zegt hij tegen haar waarna hij de helm naar haar toe gooide en naar buiten loopt.

Arya deed haar vest aan en keek naar Andrew. ' ja. ' Zegt ze kort waarna ze hem mee naar buiten volgde. ' Wat weet jij over the ice dragon zijn bende.' Vraagt ze onder het lopen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





The Truth (Anniek&Steff) Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Truth (Anniek&Steff)   The Truth (Anniek&Steff) Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
The Truth (Anniek&Steff)
Terug naar boven 
Pagina 1 van 8Ga naar pagina : 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Anniek en Steff
» Anniek & Steff
» Anniek & Steff
» SANNIE & STEFF
» Anniek en ik <3!

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: ORPG's :: ORPG 2 personen-
Ga naar: