Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 The Truth (Anniek&Steff)

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende
AuteurBericht
Anniek.

Anniek.


Aantal berichten : 3310
Registratiedatum : 17-11-11
Leeftijd : 31

The Truth (Anniek&Steff) - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Truth (Anniek&Steff)   The Truth (Anniek&Steff) - Pagina 6 Emptyza maa 05, 2016 4:59 am

Winter kwam het hoofdkwartier weer binnen en ging de keuken in. Ze zette wat thee en nam plaats aan de keukentafel. Ze had een dubbel gevoel. Ze was onwijs blij dat ze even bij Andrew kon zijn maar ze maakte zich grote zorgen over wat er nu zou gebeuren. Hoe kon ze nog klussen doen die te maken hadden met de firefoxes. Bijna onmogelijk. Zeker niet nu Axel heftige wraakgevoelens had naar Andrew. Ze liet haar gezicht in haar handen rusten. Wat een zooitje.

Andrew reed een stukje en ging ook weer terug naar zijn hoofdkwartier. Voor hij zijn auto aankwam stuurde hij nog een berichtje naar Winter. "Ik vond het fijn je gezien te hebben. Hopelijk tot snel, ben voorzichtig".
Hij ging naar binnen en liet zich op de bank vallen.
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks

feniks


Aantal berichten : 5404
Registratiedatum : 18-11-11
Leeftijd : 32
Woonplaats : The second star to the right. through to Neverland

The Truth (Anniek&Steff) - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Truth (Anniek&Steff)   The Truth (Anniek&Steff) - Pagina 6 Emptyza maa 05, 2016 5:25 am

Paar dagen later

Axel was in de keuken zijn ontbijt aan het op eten. Hij maakte zich wat zorgen om winter die de laatste dag wat af wezig was geweest. Misschien moest hij aan haar vragen of er iets was. Jah dat kon hij wel doen.

Hassan had al een paar dagen wat onopvallend op gelet en nu had hij de gsm van winter en hij keek er eventjes snel zoekend in. Hij lette op of winter nergens was. Tot hij een nummer vond die hij niet kende en een berichtje...Hij wist genoeg nu kon hij straks wi ter er op aan spreken. Hij maakte een foto met zijn gsm 3negde hem terug en ging naar zijn kantoor.
Terug naar boven Ga naar beneden
Anniek.

Anniek.


Aantal berichten : 3310
Registratiedatum : 17-11-11
Leeftijd : 31

The Truth (Anniek&Steff) - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Truth (Anniek&Steff)   The Truth (Anniek&Steff) - Pagina 6 Emptyza maa 05, 2016 6:04 am

Winter kwam de keuken in. "Goede morgen" zei ze met een glimlacht tegen Axel en ze pakte een bord cornflakes en ging aan de tafel zitten. "Beetje goed geslapen vannacht?"

Andrew zat achter zijn laptop informatie te screenen. Hij was veel bezig met Winter de afgelopen dagen. Hij vond het echt fijn dat ze nog leefde. Maar wat kon hij? Het liefst haalde hij haar weg bij de Icedragons. Ze was sowieso veilig bij zijn eigen bende, daar hoorde ze tot slot van rekingen thuis. Maar dat kon hij niet van haar vragen.
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks

feniks


Aantal berichten : 5404
Registratiedatum : 18-11-11
Leeftijd : 32
Woonplaats : The second star to the right. through to Neverland

The Truth (Anniek&Steff) - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Truth (Anniek&Steff)   The Truth (Anniek&Steff) - Pagina 6 Emptyza maa 05, 2016 6:28 am

'Morgen.' Zegt axel terug met een volle mond als winter de keuken in komt . Axel had de afgelopen week eigelijk wel goed geslapen alleen vanachter wat winderige al was die niet zo erg als normaal.' Het ging wel.' Zegt hij eerlijk tegen haar.' Joe is het met jou..je lijkt wat afwezig de laatste tijd.'

Hassan was nog even bezig op zijn kantoor. Denkend Hoe hij het dadelijk ging brengen omdat hij axel niet in zijn harnas wou jagen. Winter moest het zwarte schaap lijken zonder tot ze axel kon zegge tot Andrew haar broer was.

Arya klopte op de deur en ging de kamer binnen waar Andrew zat. Hij zat alweer achter zijn laptop iets wat hij al een paar dagen deed. Veel meer dan normaal iets wat ze totaal niet gewend was van hem. Daardoor had ze gisteren al wat dingen na gekeken.' Ik wil weten waar jij met je hoofd zit.' Valt ze eerlijk met de deur in huis.
Terug naar boven Ga naar beneden
Anniek.

Anniek.


Aantal berichten : 3310
Registratiedatum : 17-11-11
Leeftijd : 31

The Truth (Anniek&Steff) - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Truth (Anniek&Steff)   The Truth (Anniek&Steff) - Pagina 6 Emptyza maa 05, 2016 6:43 am

Winter glimlachte naar Axel. "Niks om je zorgen om te maken, soms heb je gewoon van die momenten, heb jij ook wel eens" zei ze alsof er niks aan de hand was. Ze moest het spel zo goed mogelijk blijven spelen. Ook voor Axel. Ze wilde hem niet betrekken in haar leugens.

Andrew keek naar Arya. "Waar ik met mijn hoofd zit?" vroeg hij. Waarom lette ze zo goed op hem? Ze waren goede vrienden, maar hoe kon ze dit zien? Was hij dan echt zo afwezig. "Wat bedoel je?" misschien had ze wel een compleet andere bedoeling.
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks

feniks


Aantal berichten : 5404
Registratiedatum : 18-11-11
Leeftijd : 32
Woonplaats : The second star to the right. through to Neverland

The Truth (Anniek&Steff) - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Truth (Anniek&Steff)   The Truth (Anniek&Steff) - Pagina 6 Emptyza maa 05, 2016 6:49 am

Axel grijnst naar winter ze had gelijk iedereen had wel eens van die momenten.' Dat klopt.' Zegt hij tegen haar en hij duwde het laatste stuk van zijn broodje in zijn mond.

Arya slaakte een zucht waarna ze dichter bij kwam en ze ging op zijn bureau zitten. Ze keek hem recht aan.' Je bent gewoon wat afwezig terwijl Je buiten nog meer op Let dan je normaal al doet. Maar het grootste is tot je al dagen iets probeert te zoeken op je laptop. Waarom vertrouw je mij niet om je daarbij te helpen.' Vraagt ze recht uit aan hem.
Terug naar boven Ga naar beneden
Anniek.

Anniek.


Aantal berichten : 3310
Registratiedatum : 17-11-11
Leeftijd : 31

The Truth (Anniek&Steff) - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Truth (Anniek&Steff)   The Truth (Anniek&Steff) - Pagina 6 Emptyza maa 05, 2016 6:55 am

Winter glimlachtte, gelukkig, hij ging met haar verhaal mee. "Wat staat er op je programma vandaag, weer bezig met die deals?" wilde ze weten om het onderwerp af te leiden van haar. Ze moest sterk blijven, dat was het beste voor iedereen. Ze moest de vrede zien te bewaren.

Andrew keek Arya aan, ze was heel dicht bij hem nu. Het was geweldig hoe nauwkeurig ze altijd alles en iedereen in de gaten hield, vooral hoe ze hem in de gaten hield. Ze waren een geweldig team. Zonder erover na te denken pakte hij haar hals vast en drukte hij haar lippen op de hare.
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks

feniks


Aantal berichten : 5404
Registratiedatum : 18-11-11
Leeftijd : 32
Woonplaats : The second star to the right. through to Neverland

The Truth (Anniek&Steff) - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Truth (Anniek&Steff)   The Truth (Anniek&Steff) - Pagina 6 Emptyza maa 05, 2016 7:02 am

Axel hoorde Hoe ze over de deal begon en hij knikte.' Jah. Ik moet zo een pakketje weg brengen naar een koper. Deze deal is niet zo groot.' Zegt hij als teken tot die dan ook minder gevaarlijk was.' Wat ga jij doen.als je niks te doen hebt ga je toch met mij mee." Stelt hij voor.

Arya wachten geduldig af terwijl ze Andrew aan keek ze was benieuwt naar wat zijn uitleg ging zijn. Ze zag hem naar haar kijken en hij kwam dichter bij. Het ging zo snel en ze voelde zijn lippen op de haren. Eerst gingen haar ogen open van schrik maar dan zoent ze terug. Ze pakte hem ook voorzichtig vast. Ze vergat haar vragen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Anniek.

Anniek.


Aantal berichten : 3310
Registratiedatum : 17-11-11
Leeftijd : 31

The Truth (Anniek&Steff) - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Truth (Anniek&Steff)   The Truth (Anniek&Steff) - Pagina 6 Emptyza maa 05, 2016 7:10 am

Winter schudde haar hoofd. "Sorry, vanmiddag blijf ik thuis, ik ben harstikke moe en kan wel een beetje vrije tijd gebruiken" verontschuldigde ze zichzelf. "Het gaat wel lukken toch?"

Andrew sloeg zijn andere arm om haar middel en trok haar tegen zich aan. Terwijl ze zoende streek hij zacht door haar mooie gladde haren. Na een tijdje stopte hij en keek hij haar zwijgend in de ogen.
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks

feniks


Aantal berichten : 5404
Registratiedatum : 18-11-11
Leeftijd : 32
Woonplaats : The second star to the right. through to Neverland

The Truth (Anniek&Steff) - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Truth (Anniek&Steff)   The Truth (Anniek&Steff) - Pagina 6 Emptyza maa 05, 2016 7:17 am

Axel vond het jammer tot winter niet mee ging.maar hij liet het niet merken.'is niet erg en tuurlijk lukt het mij wel.' Zegt hij met een knipoog.

Arya zat nu op Andrew zijn schoot terwijl ze zoende. Ze ging met haar hand over zijn rug en een hand lag op zijn borst. Toen hij stopte keek ze hem zwijgend aan en ze slikte eventjes.' Nou d.dat was o verwacht maar wel welkom.' Zegt ze met een blos op haar wangen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Anniek.

Anniek.


Aantal berichten : 3310
Registratiedatum : 17-11-11
Leeftijd : 31

The Truth (Anniek&Steff) - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Truth (Anniek&Steff)   The Truth (Anniek&Steff) - Pagina 6 Emptyza maa 05, 2016 7:24 am

Winter glimlachte. "Gelukkig maar, de volgende keer gaan we weer samen, dat beloof ik" zei ze tegen hem. "Wanneer ga je?" ze haalde haar haar uit de staart. Ze keek uit naar een rustig middagje. Ze had de afgelopen dagen best weinig geslapen en veel gedaan. Ze was toe aan relazen.

Andrew glimlachte. "Ik denk dat ik verliefd op je ben" zei hij zacht tegen haar, hij bleef zacht door haar haren gaan met zijn vingers. Hij voelde een gezonde spanning in zijn lijf, dit was helemaal nieuw voor hem.
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks

feniks


Aantal berichten : 5404
Registratiedatum : 18-11-11
Leeftijd : 32
Woonplaats : The second star to the right. through to Neverland

The Truth (Anniek&Steff) - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Truth (Anniek&Steff)   The Truth (Anniek&Steff) - Pagina 6 Emptyza maa 05, 2016 8:01 am

Axel stond op en pakte zich een mok koffie.' Ik drink k nog wat koffie en dan ga ik. Ik moest om 12 uur bij de haven zijn.' Zegt hij tegen winter en hij nam een slok van de koffie.' Dus je gaat een middag lekker in bad liggen.' Vraagt hij dan aan haar.

Arya glimlachte warm naar hem.' Ik denk tot ik al wat langer verlieft op je ben.' Zegt ze tegen hem en ze pakte hem bij zijn gezicht.' Je weet toch tot je me alles kan vertellen..Dus vertel me wat zit je dwars.' Raagt ze bezorgt aan Andrew ze kende hem goed genoeg hier voor er was iets. En ze wilde hem helpen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Anniek.

Anniek.


Aantal berichten : 3310
Registratiedatum : 17-11-11
Leeftijd : 31

The Truth (Anniek&Steff) - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Truth (Anniek&Steff)   The Truth (Anniek&Steff) - Pagina 6 Emptyza maa 05, 2016 8:37 am

"Misschien ga ik wel gewoon op de bank een boek lezen, ik kijk wel" zei Winter met een knipoog. Ze keek er echt naar uit.

Andrew keek haar aan, ze wist het. Dat was duidelijk. Ondanks zijn opbiechting was ze niet van plan dat los te laten. Hij slikte, de woorden bijna uitspreken maakte hem voor het eerst echt emotioneel over de situatie. "Ik heb Winter gevonden, ze leeft" zei hij zacht tegen haar. Tranen vulde zijn ogen. "Ik had haar bijna gedood... Maar ze was het echt. Een lid van de Icedragons.."
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks

feniks


Aantal berichten : 5404
Registratiedatum : 18-11-11
Leeftijd : 32
Woonplaats : The second star to the right. through to Neverland

The Truth (Anniek&Steff) - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Truth (Anniek&Steff)   The Truth (Anniek&Steff) - Pagina 6 Emptyza maa 05, 2016 8:51 am

Axel knikte. Hij kon geen boek lezen daar had hij geen geduld voor. Hij droeg k zijn koffie op.' Veel plezier en tot straks.' Zegt hij waarna hij zijn mok op ruimde en er vandoor ging.

Arya luisterde naar hem en zag hoe het hem raakte. Ze zuchte opgelucht. ' ik was bang tot je ons aan het verraden was...maar nu je dit zegt snap ik dit.' Zegt arya opgelucht om het feit tot winter zijn zusje was en niet zijn vriendin of een contactpersoon. Ze ging achter de laptop tipte een paar dingen in en ze had beelden van de gang van het hotel waar Andrew en winter hadden afgesproken eerst tot Andrew naar binnen ging en dan winter.' Ik kwam een paar dagen geleden deze beelden tegen. Niemand weet het. Ik was bang...maar nu snap ik je.' Zegt arya en gaf Andrew een knuffel ze was blij tot zijn zusje nog leefde.
Terug naar boven Ga naar beneden
Anniek.

Anniek.


Aantal berichten : 3310
Registratiedatum : 17-11-11
Leeftijd : 31

The Truth (Anniek&Steff) - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Truth (Anniek&Steff)   The Truth (Anniek&Steff) - Pagina 6 Emptyza maa 05, 2016 8:59 am

"Succes" zei Winter en ze verplaatste zichzelf naar de bank en ging gemakkelijk zitten. Ze dacht na. Ze wilde eigenlijk Andrew een bericht sturen, maar ze moest dat niet teveel doen want dat zou opvallen. Ze besloot het even te laten en pakte haar boek en sloeg het open;

Andrew bekeek de beelden en zijn hart leek even stil te staan."Hoe kom je aan die beelden?" vroeg hij gespannen. Als Arya de beelden kon vinden, konden de bende leden van Winter dat ook. Wie had die beelden gemaakt? Hoe was dit versprijd? Hij moest zo snel mogelijk Winter bellen.
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks

feniks


Aantal berichten : 5404
Registratiedatum : 18-11-11
Leeftijd : 32
Woonplaats : The second star to the right. through to Neverland

The Truth (Anniek&Steff) - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Truth (Anniek&Steff)   The Truth (Anniek&Steff) - Pagina 6 Emptyza maa 05, 2016 9:17 am

Axel was op weg naar de deal.

Arya keek Andrew aan die een tintje witter werd.ze hoorde zijn vraag.' Het heeft me 2 dagen gekost om het videobewakings systeem te cake van het hotel waar je heen was geweest. Ik herkende je toen ik in de bus langs reed. Ik vroeg me af waarom je daar vanaf kwam en je deed al een paar dagen raar dan ga ik dingen onderzoeken dat is mijn werk. Heb je haar berichtje gestuurd via haar enige gsm...Zo jah moet je haar bellen en zeggen tot ze daar onmiddellijk weg moet Andrew. ' Zegt arya direct.' Hassan is niet dom...Hij doet zich alleen zo voor. Hij weet vaker precies wat zijn leden doen.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Anniek.

Anniek.


Aantal berichten : 3310
Registratiedatum : 17-11-11
Leeftijd : 31

The Truth (Anniek&Steff) - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Truth (Anniek&Steff)   The Truth (Anniek&Steff) - Pagina 6 Emptyza maa 05, 2016 9:28 am

Winter zat rustig op de bank te lezen.

Andrew werd alleen maar banger toen Arya dat bevestigde. Hij pakte meteen zijn telefoon en toetste Winters nummer in en belde haar op. Ze nam op.
"Winter, waar ben je nu?"
"Gewoon thuis" ze wist dat hij zou begrijpen dat dat op het hoofdkwartier was.
"Je moet daar nu weg, een bende lid van mij heeft beelden gevonden van onze afspraak, als iemand van jou bende erachter komt hang je", viel Andrew met de deur in huis.
Winter ging rechtop zitten en voelde dat ze wist dat hij gelijk had. Als iemand het zou weten. "Dat is niet goed" zei ze. Ze realiseerde zich dat ze op haar woorden moest letten. Ze was niet alleen hier. "Ik moet hangen", zei ze en ze hing op en ging op een snel tempo naar haar kamer om spullen te pakken.
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks

feniks


Aantal berichten : 5404
Registratiedatum : 18-11-11
Leeftijd : 32
Woonplaats : The second star to the right. through to Neverland

The Truth (Anniek&Steff) - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Truth (Anniek&Steff)   The Truth (Anniek&Steff) - Pagina 6 Emptyza maa 05, 2016 9:48 am

Hassan zat op zijn kantoor als hij iemand snel de trap op hoort gaan. Hij staat op en liep naar boven toe en zag de deur van winter zijn kamer open staan. Tot ze spullen was aan het pakken. Hij liep er heen tot de deur opening.' Ga je weer naar een hotel.' Vraagt hassan scherp. Hij had achter zijn rug zijn pistool al vast.

Arya stond op.' Kom we gaan haar halen we rijden er heen tot een straat er vanaf. ' Zegt ze ineens doen bewust tegen Andrew en ze pakte zijn hand en trok hem mee. Als dat zijn zusje was wilde ze helpen op elke mogelijke manier.hij mocht haar niet weer verliezen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Anniek.

Anniek.


Aantal berichten : 3310
Registratiedatum : 17-11-11
Leeftijd : 31

The Truth (Anniek&Steff) - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Truth (Anniek&Steff)   The Truth (Anniek&Steff) - Pagina 6 Emptyza maa 05, 2016 12:36 pm

Winter draaide zich met een ruk om en stond oog in oog met Hassan, en zijn pistool. Even schrok ze maar ze kreeg snel een plan. "Ik wilde het eigenlijk geheim houden, maar ik gokndat ik het beter kan zeggen. Ik heb een vriend. Ik wil alleen hem buiten het bende gedoe houden tot ik zeker wet dat hij ervoor in is. Vandaar. Maar als je het niet erg vind ga ik nu, hij wacht" zei ze met een glimlach tegen hem.

Andrew keek Arya aan en omhelsde haar. "Dankje" zei hij oprecht. "Kom we gaan". Hij stond op en liep op een snel tempo naar de autom hij had er een erg slecht gevoel over. Wat als ze te laat waren.
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks

feniks


Aantal berichten : 5404
Registratiedatum : 18-11-11
Leeftijd : 32
Woonplaats : The second star to the right. through to Neverland

The Truth (Anniek&Steff) - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Truth (Anniek&Steff)   The Truth (Anniek&Steff) - Pagina 6 Emptyza maa 05, 2016 10:20 pm

Hassan keek winter aan terwijl ze met een uitleg kwam en hassan schudde lachend zij hoofd.' Wel raar tot die vriend van je bij the firefox zit.' Zegt hij ijzig als teken tot hij haar niet geloofde. Hassan richte zijn pistool op winter maar wordt omver geduwd door axel.' Wat is dit.' Vraagt die scherp aan Hassan. Hassan draait zich om naar axel grijpt hem vast en duwt hem tegen de muur aan. ' jou winter heeft een vriendje bij the firefox .' Zegt hij al wist hassan bij vermoede tot het haar broer was.' Ze verraad ons.' Vult hassan aan. Axel werd verbaast.'Wat. .' Zegt hij

Arya omhelsde hem en rende met hem mee naar de auto.
Terug naar boven Ga naar beneden
Anniek.

Anniek.


Aantal berichten : 3310
Registratiedatum : 17-11-11
Leeftijd : 31

The Truth (Anniek&Steff) - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Truth (Anniek&Steff)   The Truth (Anniek&Steff) - Pagina 6 Emptyza maa 05, 2016 10:27 pm

Hassan wist het, daar was geen ontkomen meer aan. Een vlaag van woede overviel haar. "Ben ik de verader?! Je hebt me mijn hele leven voorgelogen! Je hebt mijn familie vermoord!" schreeuwde ze tegen Hassan. "Ik weet alles nu, ik kan niet geloven dat je me dit aan hebt gedaan!" zonder na te denken gooide ze alles eruit. Hoe kon hij!

Andrew scheurde voor de straten en hij stopte vlakbij waar hij dacht dat het hoofdkwartier was. "Wat doen we? Zou ze oke zijn?" vroeg ze gespannen.

Terug naar boven Ga naar beneden
feniks

feniks


Aantal berichten : 5404
Registratiedatum : 18-11-11
Leeftijd : 32
Woonplaats : The second star to the right. through to Neverland

The Truth (Anniek&Steff) - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Truth (Anniek&Steff)   The Truth (Anniek&Steff) - Pagina 6 Emptyza maa 05, 2016 10:43 pm

Hassan keek winter aan bij haar eerste woorden zag hij axel naar haar kijken en voor dat die teveel hoorde gaf axel hem een flinke klap tegen zijn slaap aan waardoor die ineen zakte. Zo hoorde die niet wat winter allenmaal zei. Hij was winter haar vertrouwen kwijt en axel wilde hij niet ook kwijt. Hassan klapte in zijn handen.' K ap tot je er jaren later toch nog achter bent gekomen. Je was ook nog zo klein makkelijk te overtuigen. Jammer tot je broer je er mee heeft bemoeit anders had ik je laten leven maar voor nu heb ik geen keuze. Axel maak ik wel wat wijs.' Zegt hij en hij draaide zijn pistool rond.' Ik doe alles voor goede zaken en macht.' Zegt hij en richte zijn pistool voor de tweede keer en hij liep dichter bij winter.

Arya keek Andrew gespannen aan en beet op haar lip. Ze pakte een pistool en stapte uit. Ze rende rond het huis heen en bekeek snel de ramen tot boven bij een raam hassan zag staan....Ze wist niet of dit ging lukken. Ze richte haar pistool en schoot twee keer achter elkaar.

Hassan wilde schieten als het raam kapot gaat en dan een een bijten de pijn in zijn arm voelt.
Terug naar boven Ga naar beneden
Anniek.

Anniek.


Aantal berichten : 3310
Registratiedatum : 17-11-11
Leeftijd : 31

The Truth (Anniek&Steff) - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Truth (Anniek&Steff)   The Truth (Anniek&Steff) - Pagina 6 Emptyza maa 05, 2016 10:54 pm

Andrew was dankbaar voor Arya's daadkrachtigheid, zelf was hij behoorlijk gespannen en hij moest zichzelf dwingen helder na te blijven denken. Hij reed de auto naar de ingang van het huis, er was geschoten, hij moest Winter zo snel mogelijk vindne. Hij rende de auto uit naar de ingang van het huis.

Winter was bang, ze wist niet of ze hier nog onderuit zou komen. Het raam spatte kapot, iemand had van buitenaf geschoten. Ze wist niet wie maar dit was haar kans. Ze sloeg haar tas om haar rug, duwde Hassan opzij en rende de trap af naar buiten.
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks

feniks


Aantal berichten : 5404
Registratiedatum : 18-11-11
Leeftijd : 32
Woonplaats : The second star to the right. through to Neverland

The Truth (Anniek&Steff) - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Truth (Anniek&Steff)   The Truth (Anniek&Steff) - Pagina 6 Emptyza maa 05, 2016 10:59 pm

Hassan was even in het na deel doordat hij verbaast was tot dit gebeurde. Winter rende langs hem waardoor hij in beweging kwam en achter haar aan rende en hij schoot een paar keer.

Arya had dit gedaan in de hoop tot wi ter wat kon doen. Ze zag tot Andrew ook handelde. Ze rende naar de auto en stapte in deed de raam open en besloot dekking te geven als iemand naar buiten kwam. Ze zag winter en niet veel later hassan. Ze schoot op hassan waardoor die terug ging naar binnen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Anniek.

Anniek.


Aantal berichten : 3310
Registratiedatum : 17-11-11
Leeftijd : 31

The Truth (Anniek&Steff) - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Truth (Anniek&Steff)   The Truth (Anniek&Steff) - Pagina 6 Emptyza maa 05, 2016 11:10 pm

Winter dook weg voor de schoten die Hassan op haar loste. Eentje raakte haar arm, een brandende pijn ging door haar heen, maar ze moest doorgaan wilde ze dit overleven. Ze negeerde de pijn en rende door.

Andrew rende haar tegemoet met de dekking van Arya. Zodra ze elkaar bereikte nam hij haar mee naar de auto, opende de deur en ze gingen allebei snel naar binnen. Hij nam plaats op de bestuurdersstoel en gaf plank gas en racete de straat uit.

Winter keek uit het raam naar de plek die ze gedwongen achter zich had moeten laten. Er rolde een traan over haar wang. Niemand zou het begrijpen. Ze dacht aan Axel en een schuit van pijn ging door haar hart.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





The Truth (Anniek&Steff) - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Truth (Anniek&Steff)   The Truth (Anniek&Steff) - Pagina 6 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
The Truth (Anniek&Steff)
Terug naar boven 
Pagina 6 van 8Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Anniek en Steff
» Anniek & Steff
» Anniek & Steff
» SANNIE & STEFF
» Anniek en ik <3!

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: ORPG's :: ORPG 2 personen-
Ga naar: