Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 The Truth (Anniek&Steff)

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8
AuteurBericht
Anniek.

Anniek.


Aantal berichten : 3310
Registratiedatum : 17-11-11
Leeftijd : 31

The Truth (Anniek&Steff) - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Truth (Anniek&Steff)   The Truth (Anniek&Steff) - Pagina 8 Emptyzo maa 06, 2016 10:26 am

"Wat bedoel je?" vroeg Andrew toen ze dat zei. Hij wist dat Axel soms wat impulsief en labiel kon zijn, dat hij zich liet leiden door emoties. Maar zoals Arya nu praatte klonk het alsof er nog veel meer achter schuilde.

Winter glimlachte waterig. "Ik ben zo blij dat je nu hier bent" zei ze gesmoort tegen hem. "Het spijt me zo dat de situatie zo dubbel is.. zo verwarrend.. dat het je hoe dan ook pijn heeft gedaan en doet.. Ik wou echt dat het anders kon"
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks

feniks


Aantal berichten : 5404
Registratiedatum : 18-11-11
Leeftijd : 32
Woonplaats : The second star to the right. through to Neverland

The Truth (Anniek&Steff) - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Truth (Anniek&Steff)   The Truth (Anniek&Steff) - Pagina 8 Emptyzo maa 06, 2016 6:14 pm

Arya keek Andrew aan.' Die jonge kent bijna allen vecht technieken, dat is maar half zo erg. Maar hassan die op hem inspeelt. Hassan hoeft hem het maar te zeggen en hij moord een ganse bende uit zonder geweten. Hij mag dan goed zijn voor wi ter maar hij blijft hassan zijn hond.' Legt arya Andrew uit ze wist niet hoe ze het nu echt goed uit kon leggen het was een beetje moeilijk.

Axel bleef wi ter vast houden en aaide haar rug.' Ik moet wel zo terug winter. Hassan blijft maximaal 3 uur weg.' Fluistert hij tegen haar en liet haar los.' Ik ben blij tot je ongedeerd bent, maar ga niet alleen op pad voorlopig. Hassan vergeet niks, zeker niet als je op zijn dodelijk staat.' Zegt hij terwijl hij de pet weer op deed.' Neem geen contact met me of ik doe dat bij jou.' Zegt hij dan weten tot hassan hem toch wel in de gaten heild.
Terug naar boven Ga naar beneden
Anniek.

Anniek.


Aantal berichten : 3310
Registratiedatum : 17-11-11
Leeftijd : 31

The Truth (Anniek&Steff) - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Truth (Anniek&Steff)   The Truth (Anniek&Steff) - Pagina 8 Emptyzo maa 06, 2016 9:22 pm

Andrew keek naar Arya, "Dus hij is een vechtmachine die we niet boos willen maken?" vroeg hij aan haar. "Maar als ik het zo hoor is het ook iemand met het hart op de goede plek en erg loyaal. Hij is dol op Winter, ik denk niet dat we iets te vrezen hebben voorlopig" zei hij.

Winter knikte. "Dat begrijp ik. Ik zal voorzichtig zijn. Doe jij dat ook? Als hij weet dat je mij gezien hebt zal hij misschien bij jou net zo onredelijk zijn alsl hij bij mij was." zei ze bezorgt. "Let goed op jezelf"
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks

feniks


Aantal berichten : 5404
Registratiedatum : 18-11-11
Leeftijd : 32
Woonplaats : The second star to the right. through to Neverland

The Truth (Anniek&Steff) - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Truth (Anniek&Steff)   The Truth (Anniek&Steff) - Pagina 8 Emptyma maa 07, 2016 4:22 am

Arya luisterde naar Andrew en knikte langzaam.' Ik hoop tot jij gelijk hebt op dit gebeid.' Zucht arya terwijl ze tegen hem aan leunt. Soms vond ze het vervelend tot ze altijd zo veel wist van anderen zoals nu. Maar het zat in haar alles weten.

Axel keek naar 2inter en greu sde weer ondeugend. Hij gaf haar een knuffel.' Maak je niet druk winter.' Z3gt H8j zachtjes 3n drukte een kus op haar voor hoofd. Daarna liep hij weg, hij zei niks over hassan hij wist niet wat hij moest denken voor nu. Axel loop door de gang en ging bij de raam waar hij binnen was g3komen weer naar buiten . Hij liet zich soepel zakken en lande perfect. Daarna begon hij weer terug te lopen zonder om te kijken. Waar had hassan dat bij winter gedaan...3n waarom mocht winter nu niks zegge .
Terug naar boven Ga naar beneden
Anniek.

Anniek.


Aantal berichten : 3310
Registratiedatum : 17-11-11
Leeftijd : 31

The Truth (Anniek&Steff) - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Truth (Anniek&Steff)   The Truth (Anniek&Steff) - Pagina 8 Emptyma maa 07, 2016 5:14 am

Andrew pakte zijn laptop van de tafel en klapte die over. "Laten we in elk geval maar meteen een goed alarmsysteem aanschaffen, ik voel me er niet gerust bij dat die kerel zo stilletjes in en uit het huis kan glippen." zei hij en hij terwijl hij naar een vrij goede beveiligings site ging en verschillende systemen aanklikte.

Winter keek Axel na en plofte weer neer op bed. Wat een drama allemaal. Ze liet zich achterover vallen en slaakte een diepe zucht.

Terug naar boven Ga naar beneden
feniks

feniks


Aantal berichten : 5404
Registratiedatum : 18-11-11
Leeftijd : 32
Woonplaats : The second star to the right. through to Neverland

The Truth (Anniek&Steff) - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Truth (Anniek&Steff)   The Truth (Anniek&Steff) - Pagina 8 Emptyma maa 07, 2016 6:09 am

Arya ging wat rechter zitten.' Doe dat alsjeblieft. Ik wil niet nog eens zo schrikken hier in mijn eigen huis.' Zegt ze terwijl ze toch op stond en met Andrew mee keek.' Eentje die je niet ziet is het beste.' Z3gt ze in zijn oor en sloeg haar armen om zijn nek heen.

Axel liep door de straten terwijl hij voornamelijk aan winter dacht.
Terug naar boven Ga naar beneden
Anniek.

Anniek.


Aantal berichten : 3310
Registratiedatum : 17-11-11
Leeftijd : 31

The Truth (Anniek&Steff) - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Truth (Anniek&Steff)   The Truth (Anniek&Steff) - Pagina 8 Emptyma maa 07, 2016 6:23 am

Andrew glimlachte. "Goed opgemerkt mijn beste dame" zei hij terwijl hij een goed uitzient model aanklikte. "Voldoet dit aan uw wensen?" vroeg hij terwijl hij uit volle macht zich probeerde te concentreren op wat hij probeerde te doen.



Terug naar boven Ga naar beneden
feniks

feniks


Aantal berichten : 5404
Registratiedatum : 18-11-11
Leeftijd : 32
Woonplaats : The second star to the right. through to Neverland

The Truth (Anniek&Steff) - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Truth (Anniek&Steff)   The Truth (Anniek&Steff) - Pagina 8 Emptyma maa 07, 2016 6:35 am

Arya keek naar Andrew. Maar als die een vraag stelt over een model moet ze even weg kijken. Ze las snel de beschrijving. 'Jah die is goed en niet zichtbaar.' Zegt ze tevreden. Daarna keerde ze zich weer naar Andrew en drukte een kus in zijn nek. Het was zo raar tot ze nu wat hadden samen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Anniek.

Anniek.


Aantal berichten : 3310
Registratiedatum : 17-11-11
Leeftijd : 31

The Truth (Anniek&Steff) - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Truth (Anniek&Steff)   The Truth (Anniek&Steff) - Pagina 8 Emptyma maa 07, 2016 6:37 am

Andrew grinnikte om hoe ongeduldig Arya leek te zijn. Hij drukte op bestellen en klapte zijn laptop dicht. Hij sloeg haar armen om haar heen en trok haar dichter naar zich toe. "Dus jij wilde even wat kwalitytime?" vroeg hij zacht aan haar en hij drukte zijn lippen net naast de hare.
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks

feniks


Aantal berichten : 5404
Registratiedatum : 18-11-11
Leeftijd : 32
Woonplaats : The second star to the right. through to Neverland

The Truth (Anniek&Steff) - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Truth (Anniek&Steff)   The Truth (Anniek&Steff) - Pagina 8 Emptyma maa 07, 2016 6:46 am

Arya moest lachen als Andrew haar naar zich toe trekt.' Jah stiekem wel.' Zegt ze jet voor de kus. Ze voelde zichzelf glimlachen. Ze ging met se hand Door zijn haren heen en daarna langs zijn kaaklijn. Daarna zoende ze hem.
Terug naar boven Ga naar beneden
Anniek.

Anniek.


Aantal berichten : 3310
Registratiedatum : 17-11-11
Leeftijd : 31

The Truth (Anniek&Steff) - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Truth (Anniek&Steff)   The Truth (Anniek&Steff) - Pagina 8 Emptyma maa 07, 2016 6:56 am

Andrew glimlachte en zoende haar terug, ze hadden het de laatste weken heel fijn samen gehad. Daar was hij dankbaar voor. Hij streelde haar rug terwijl ze zoende.

Winter besloot even naar beneden te gaan, ze wilde de woonkamer ingaan toen ze Andrew en Arya samen zag. Ze glimlachte, ze zagen er zo verliefd uit samen. Ze besloot nog even terug naar haar kamer te gaan. Ze wilde stilletjes weggaan maar stootte toen perongeluk tegen de sleutelbak aan wat nogal geluid maakte.
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks

feniks


Aantal berichten : 5404
Registratiedatum : 18-11-11
Leeftijd : 32
Woonplaats : The second star to the right. through to Neverland

The Truth (Anniek&Steff) - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Truth (Anniek&Steff)   The Truth (Anniek&Steff) - Pagina 8 Emptyma maa 07, 2016 7:04 am

Arya ging weer door zijn haren hee terwijl ze hem bleef zoenen. Het voelde goed en vertrouwd. Dan hoort ze sleutels en ze keek verbaast op en zag winter. Ze ging weer normaal zitten .' Wat zij hij.' Vraagt ze aan winter en keek van wi ter aar Andrew en weer terug.
Terug naar boven Ga naar beneden
Anniek.

Anniek.


Aantal berichten : 3310
Registratiedatum : 17-11-11
Leeftijd : 31

The Truth (Anniek&Steff) - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Truth (Anniek&Steff)   The Truth (Anniek&Steff) - Pagina 8 Emptyma maa 07, 2016 7:31 am

"Sorry, ik wilde jullie niet storen" zei Winter enigszins ongemakkelijk. Toen Arya haar vroeg hoe het was gegaan liep ze terug naar de deuropening. "Hij geloofd het geloof ik, al is hij behoorlijk door de war aangezien hij ook Hassan dacht te geloven. Ik geloof dat het wel goed is tussen ons" legde ze uit.

Andrew glimlachte naar haar. "Fijn om te horen dat dat stukje opgelost is, al neemt het niet weg dat het een moeilijke tijd voor jullie gaat worden, hopelijk is het gevaar snel geweken"
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks

feniks


Aantal berichten : 5404
Registratiedatum : 18-11-11
Leeftijd : 32
Woonplaats : The second star to the right. through to Neverland

The Truth (Anniek&Steff) - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Truth (Anniek&Steff)   The Truth (Anniek&Steff) - Pagina 8 Emptyma maa 07, 2016 7:38 am

Arya luisterde naar wat winter zei.' Maak je niet druk we worden wel eens vaker gestoord.' Zegt ze eerlijk. Ze bekeek winter en merkte bepaalde dingen die ze ook zag in andrew.' Ik ben blij tot het goed is tussen jullie. Maar mag ik je vragen wat jij dacht te weten van Hassan. Ik volg hem al si de jij hierbeneden en bekijk ook v33l informatie terug maar...Het is me nogal veel wazig. Vandaar tot ik je hulp vraag. Hoe meer ik weet hoe beter ik jou en Je vrienden kan beschermen.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Anniek.

Anniek.


Aantal berichten : 3310
Registratiedatum : 17-11-11
Leeftijd : 31

The Truth (Anniek&Steff) - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Truth (Anniek&Steff)   The Truth (Anniek&Steff) - Pagina 8 Emptyma maa 07, 2016 11:40 am

Winter keek haar even verbaasd aan maar kwam snel weer bij positieven. "Natuurlijk wil ik je daarmee helpen" zei ze met een glimlach. Nadat Hassan haar had proberen te vermoorden was het pact wat ze met hem had meer dan verbroken. Ze was hem niks meer verschildigd. Ze ging op de stoel tegenover Arya en Andrew zitten en dacht na. "Ik moet eerlijk zeggen dat Hassan altijd meerdere gezichten heeft gehad en ik ook niet veel over hem weet, maar wie weet levert wat ik weet wat op, als je dingen wil vragen moet je dat gewoon doen" zei ze. Ze vertelde wat ze wist over wat daden en uitingen die Hassan in het verleden gedaan had die opvallend waren geweest.

Andrew hield zich buiten het gesprek en luisterde aandachtig.
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks

feniks


Aantal berichten : 5404
Registratiedatum : 18-11-11
Leeftijd : 32
Woonplaats : The second star to the right. through to Neverland

The Truth (Anniek&Steff) - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Truth (Anniek&Steff)   The Truth (Anniek&Steff) - Pagina 8 Emptydi maa 08, 2016 6:10 pm

arya luisterde aandachtig naar wat winter vertelde. dus hassan kon aardig zijn en bleef het ook wel als je hem geefd wat hij wou als je dat niet deed waren er gevolgen.'dankje winter dit helpt me wel vrder, ik heb nu geen vragen maar als ik ze heb kom ik hét je wel vragen.' zegt ze nog half nadenkend.

axel had buiten in een vuilnisbak de pet en blouse weg gegooit. nu kwam hij binnen met een t-shirt aan. hij kwam binnen en liep naar de koelkast en pakte zich wat te eten er uit. hij keek de keuken rond en miste winter.
Terug naar boven Ga naar beneden
Anniek.

Anniek.


Aantal berichten : 3310
Registratiedatum : 17-11-11
Leeftijd : 31

The Truth (Anniek&Steff) - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Truth (Anniek&Steff)   The Truth (Anniek&Steff) - Pagina 8 Emptywo maa 09, 2016 1:18 am

Winter knikte. "Dat is prima, ik ben hem niks meer verschuldigd dus voel je vrij" zei ze kalm. Als Hassan haar niet had proberen vermoorden zou ze nooit informatie over hem gegeven hebben, alles was anders nu. Ze keek naar Arya en Andrew en glimlachte naar ze. "Ik zal jullie verder met rust laten". zei ze vriendelijk.

Andrew keek naar zijn zusje, "Nee je mag best erbij komen zitten, we hebben je de afgelopen bijna niet gezien", zei hij snel.
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks

feniks


Aantal berichten : 5404
Registratiedatum : 18-11-11
Leeftijd : 32
Woonplaats : The second star to the right. through to Neverland

The Truth (Anniek&Steff) - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Truth (Anniek&Steff)   The Truth (Anniek&Steff) - Pagina 8 Emptyvr maa 11, 2016 7:06 am

Arya keek van winter naar Andrew en glimlachte.' Hij heeft je gemist. ' Zegt ze dan en gaf Andrew een duw.'ik ga koffie en thee zetten.' Zegt ze waarna ze op stond en de keuken in liep.

Axel keek rond hassan was nog niet terug en er was niemand binnen dus ging hij het kantoor van Hassan op. Daar begon hij te zoeken in de klappers en papieren. Al zette hij alles weer precies zo netjes terug. Hij vond een mapje met de naam winter er op hij maakte hem open en zag vanalles lei informatie staan. Maar hij hoort dan de deur hij stopte vlug het mapje weg en ging de kamer uit en deed of hij in de woonkamer zat. Hij zag hassan binnen komen.' Hey Hoe ging de deal.' Vraagt axel.
Terug naar boven Ga naar beneden
Anniek.

Anniek.


Aantal berichten : 3310
Registratiedatum : 17-11-11
Leeftijd : 31

The Truth (Anniek&Steff) - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Truth (Anniek&Steff)   The Truth (Anniek&Steff) - Pagina 8 Emptyvr maa 11, 2016 11:20 am

Winter glimlachte naar Arya en richtte haar aandacht op haar broer. Het was zo gek dat ze zich nu na al die jaren in hetzelfde huis bevonden. Al die jaren dat ze van de ander dachten dat ze dood waren. Ze zag dat Andrew ook naar haar glimlachte, wat zou hij nu denken? Ze wist bijna niet wat ze tegen hem kon zeggen, hij was eigenlijk een vreemde voor haar geworden door al die jaren.

"Ik ben zo trots op je", zei Andrew na een tijdje van stilte. "Je bent zo'n ongelofelijk sterke en mooie vrouw geworden. Ondanks het feit dat je alles kwijt was geraakt, op zo'n jonge leeftijd".

Het was een onwijs mooi compliment, maar het raakte tegelijkertijd een heel kwetsbaar stuk in Winter. Al die jaren, ze had natuurlijk altijd fijne mensen om zich heen gehad, maar niemand had ooit het gemis van haar broer kunnen opvullen, het trauma van de aanval. Ze liep vol en al die spanning die altijd diep verscholen had gezeten in haar lijf kwam eruit. Ze liep naar Andrew toe en kroop dicht tegen hem aan terwijl ze alle tranen liet lopen.
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks

feniks


Aantal berichten : 5404
Registratiedatum : 18-11-11
Leeftijd : 32
Woonplaats : The second star to the right. through to Neverland

The Truth (Anniek&Steff) - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Truth (Anniek&Steff)   The Truth (Anniek&Steff) - Pagina 8 Emptyza maa 12, 2016 7:56 pm

Arya maakte voor haar zelf koffie en voor Andrew en winter maakte ze ook thee of koffie wat ze wilde. Toen ze klaar was liep ze van de keuken naar de woonkamer waar ze in de deur opening bleef staan. Ze keek toe hoe Andrew winter vast had en haar hart smolt er van. Ze wachten nog even voor ze naar binnen liep. ' kijk eens aan.' Zegt ze waarna ze het drinken binnen zet.

Hassan legde axel uit hoe de deal was gegaan. Axel luisterde aandachtig en was blij tot de deal goed gelukt was. Hassan ging aan nog wat dingen werken terwijl axel naar boven toe ging. Van alles spookte door zijn hoofd heen terwijl hij zich op bed liet vallen. Er klopte ineens zo veel dingen niet meer.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





The Truth (Anniek&Steff) - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Truth (Anniek&Steff)   The Truth (Anniek&Steff) - Pagina 8 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
The Truth (Anniek&Steff)
Terug naar boven 
Pagina 8 van 8Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Anniek en Steff
» Anniek & Steff
» Anniek & Steff
» SANNIE & STEFF
» Anniek en ik <3!

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: ORPG's :: ORPG 2 personen-
Ga naar: