Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 The Truth (Anniek&Steff)

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende
AuteurBericht
feniks

feniks


Aantal berichten : 5404
Registratiedatum : 18-11-11
Leeftijd : 32
Woonplaats : The second star to the right. through to Neverland

The Truth (Anniek&Steff) - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Truth (Anniek&Steff)   The Truth (Anniek&Steff) - Pagina 3 Emptyvr jan 15, 2016 1:44 am

Axel legde winter neer op het bed en hij ging naast haar op het bed zitten.hij glimlachte waterig naar haar.' Ik maak me altijd zorgen om sommige mensen maar, ik vertrouw je als jij zegt tot ik me geen zorgen moet maken zal ik het niet doen.' Zegt hij tegen haar.dan grijnst hij speels.' Wie moet anders op me Letten. ' Z3gt hij tegen haar.' Ik' Z3gt Hassan die in de deur opening stond.' Axel mag ik 3en met winter praten.' Vraagt hij en axel knikte beleefd en keek even naar wi ter waarna hij weg liep.' Als eerste Hoe voel je je.' Vraagt Hassan als H8j de kamer in loopt.

Arya pakte haar laptop zette hem op de tafel. Klapte hem open en begon wat dingen te zoeken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Anniek.

Anniek.


Aantal berichten : 3310
Registratiedatum : 17-11-11
Leeftijd : 31

The Truth (Anniek&Steff) - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Truth (Anniek&Steff)   The Truth (Anniek&Steff) - Pagina 3 Emptyvr jan 15, 2016 12:35 pm

Winter glimlachte om de opmerking van Axel. "Goedzo, en je red je wel" zei ze. Ze keek naar Hassan en haalde haar schouders op. "De morfine doet prima zijn werk, ik ben wat moe en me bewust van de wond, maar op het moment voel ik er weinig van" verzekerde ze Hassan. "Wat is er aan de hand?" vroeg ze vervolgens en ze keek hem afwachtend aan.

Andrew voelde zich behoorlijk gefrustreerd al probeerde hij rustig te blijven. Hoe was het mogelijk? Zou ze wel oke zijn? Zou ze herstellen van de wond? Het was alleen maar haar zij toch?
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks

feniks


Aantal berichten : 5404
Registratiedatum : 18-11-11
Leeftijd : 32
Woonplaats : The second star to the right. through to Neverland

The Truth (Anniek&Steff) - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Truth (Anniek&Steff)   The Truth (Anniek&Steff) - Pagina 3 Emptyzo jan 17, 2016 2:29 am

hassan kwam naast het bed van winter staan n bekeek haar rustig met zijn ogen terwijl hij haar toestand aan hoorde.'gelukkig, may vertelde me tot je geluk hebt gehad met die kogel wat hoger en hij had je mild geraakt.'zegt hij langzaam, dan kijkt hij haar echt in de ogen.'ik wil graag jou verhaal ook horen, axel heeft me zijne al vertelt. ook heb ik gebelt met de genie voor wie het pakketje bedoelt was...hoe was te laat op de plek, helaas.' legt hij haar uit. uit zijn ondertoon merkte je al tot hij niet blij was en het pakketje weg was.

arya was en paar dingen aan het na zoeken over de drugs die hassan meestal deed verkopen en hoeveel waardn het kon zijn. het was wel duidelijk tot hassan altijd goed spul verkocht.ze leesde het een paar keer door tot ze besfte tot dat kleine pakketje van nog net 1 kg 15.000 euro waard was. ze pakte de laptop en liep naar boven toe naar andrew zijn kamer en klopte aan.'dit moet je even lezen.'zegt ze
Terug naar boven Ga naar beneden
Anniek.

Anniek.


Aantal berichten : 3310
Registratiedatum : 17-11-11
Leeftijd : 31

The Truth (Anniek&Steff) - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Truth (Anniek&Steff)   The Truth (Anniek&Steff) - Pagina 3 Emptyzo jan 17, 2016 8:55 am

"Dat begrijp ik, het spijt me heel erg dat het is fout gegaan, er moet op de een of andere manier informatie zijn gelekt over waar de deal zou plaatsvinden". zei Winter. "We kwamen wat vroeg aan op de plek en om niet op te vallen maakte we een rondje en toen we terugkwamen stond er iemand klaar. We wilde de deal maken maar het viel op dat ze geen tas waar geld in kon zitten bij had. Toen ik de omgeving scande zag ik een gewapende man op het dak zitten. Toen wist ik dat het foute boel was. Ik waarschuwde Axel en hij sloeg de vrouw en we sprongen op de motor en reden ervandoor. De man schoot op me en ik viel op de grond en raakte bewusteloos." vertelde Winter het verhaal.

Andrew schrok op uit zijng edachten en kwam overeind. Hij las wat er op het beeld van de laptop stond en floot. "Dat is niet niks" zei hij. Ergens voelde hij zich schuldig, misschien kwam Winter nu wel in de problemen. Maar hij mocht dat niet laten zien.
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks

feniks


Aantal berichten : 5404
Registratiedatum : 18-11-11
Leeftijd : 32
Woonplaats : The second star to the right. through to Neverland

The Truth (Anniek&Steff) - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Truth (Anniek&Steff)   The Truth (Anniek&Steff) - Pagina 3 Emptyzo jan 17, 2016 10:09 am

Hassan luisterde haar hele verhaal aan en dacht aan wat axel hem had vertelt.' Dan ga ik dat lek maar eens zoeken en dichten.' Zegt hij tegen haar na haar verhaal. Hij keek naar winter met zijn donkere ogen. ' maak jij Je maar geen zorgen en wordt snel weer de oude.' Zegt hij gerustellend tegen haar. Na die woorden liep Hassan naar de deur en daar bleef hij staan.' Als je pijn krijgt roep je May. ' Zegt hij nog tegen haar voor hij verder liep.

Axel kwam niet veel later weer jaar binnen.' Waarom schreeuwt hij nooit naar jou.' Vraagt hij met een speelse lach aan haar.

Arya grinnikte om zijn reactie.' Ik ga het laten verkopen 3n als ik het geld h3b gaan we met een paar andere op stap.' Z3gt ze tegen hem met een knipoog en ze pakte de laptop om weer weg te lopen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Anniek.

Anniek.


Aantal berichten : 3310
Registratiedatum : 17-11-11
Leeftijd : 31

The Truth (Anniek&Steff) - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Truth (Anniek&Steff)   The Truth (Anniek&Steff) - Pagina 3 Emptyzo jan 17, 2016 10:19 am

Winter knikte en keek Hassan na. Zoals verwacht kwam Axel snel daarna weer binnen. Ze glimlachte onschuldig naar hem. "Geen idee, misschien omdat ik een meisje ben. Heeft hij wel tegen jou geschreeuwt dan? Was hij heel boos?" vroeg ze bezorgt.

Andrew grinnikte. "Op stap?" zei hij met opgetrokken wenkbrouwen. "Zijn er nog zulke menselijke dingen als op stap gaan in deze wereld?" het klonk zo normaal, alsof het niet echt thuishoorde in zijn levn. Wat gek was, vroeger deden ze dat vaak zat.
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks

feniks


Aantal berichten : 5404
Registratiedatum : 18-11-11
Leeftijd : 32
Woonplaats : The second star to the right. through to Neverland

The Truth (Anniek&Steff) - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Truth (Anniek&Steff)   The Truth (Anniek&Steff) - Pagina 3 Emptyzo jan 17, 2016 10:45 am

Axel ging op het einde van het bed zitten.' Denk je Tot het daar aan ligt zo ja laat ik me om bouwen.' Grapt hij tegen haar. Axel keek naar de raam.' Hassan is wel vaker boos om me vooral als ik met de andere in gevecht kom. Dus maak je niet druk. ' Zegt hij langzaam bjj het laatste keek hij weer met een glimlach naar haar. Hassan kon ruw zijn. Maar meisjes deed hij meestal niks en als hij iets deed was er een goede reden voor.

Arya haalde haar schouders op. ' naast werk hoort dat er ook wel eens bij en heb lijkt wel eeuwen geleden dus, wat dacht je van volgende week zaterdag lotus discotheek kan je kijken of het in je agenda past.' Zegt ze tegen hem met een vragende ondertoon.
Terug naar boven Ga naar beneden
Anniek.

Anniek.


Aantal berichten : 3310
Registratiedatum : 17-11-11
Leeftijd : 31

The Truth (Anniek&Steff) - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Truth (Anniek&Steff)   The Truth (Anniek&Steff) - Pagina 3 Emptyzo jan 17, 2016 11:08 am

Winter keek naar hem. "Jij ook niet" zei ze. Vervolgens zuchtte ze diep. "Hopelijk geneest die stomme schietwond snel. Ik heb geen zin in een eindeloos herstelproces" zei ze en ze streek met haar vingers voorzichtig over haar zij. "Ik kan niet geloven dat die eikel mij geraakt heeft"

Andrew grinnkte. "Je wilt heel graag of niet?" misschien moest hij zich niet zo aanstellen en gewoon gaan. Maar hij had altijd het gevoel dat zo'n feestje lelijk kan aflopen als je de verkeerde mensen tegenkomt. "Vooruit dan maar"
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks

feniks


Aantal berichten : 5404
Registratiedatum : 18-11-11
Leeftijd : 32
Woonplaats : The second star to the right. through to Neverland

The Truth (Anniek&Steff) - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Truth (Anniek&Steff)   The Truth (Anniek&Steff) - Pagina 3 Emptyma jan 18, 2016 12:14 am

Axel hoorde wi ter zeggen tot hij zich ook niet druk moest maken. Winter kende hem soms te goed en hij glimlacht naar haar maar zei er verder niks op. ' vrouwen kunnen meer hebben dan mannen en genezen sneller. Heb ik ooit gehoort.' Zegt hij schouder op halend.' Rust goed uit en als er iets is bel je maar.' Zegt hij tegen haar.

Arya glimlacht breed als ze merkt aan de eerste zin van Andrew tot hij waarschijnlijk mee gaat. ' dankje. Je krijgt er geen spijt van.' Roept ze naar hem als ze de kamer verlaat. Ze smst een paar leden of ze een goede betrouwbare koper konden vinden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Anniek.

Anniek.


Aantal berichten : 3310
Registratiedatum : 17-11-11
Leeftijd : 31

The Truth (Anniek&Steff) - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Truth (Anniek&Steff)   The Truth (Anniek&Steff) - Pagina 3 Emptyma jan 18, 2016 11:26 am

"Komt goed, voor je het weet sta ik weer aan je zijde mensen te overvallen" zei Winter met een scheven grijns tegen hem. "Maar eerst ga ik slapen, mijn hoofd klopt van vermoeidheid"

Andrew grinnikte en was blij dat hij haar daarmee een plezier kon doen. In zijn achterhoofd dacht hij aan Winter. Zou hij haar op de een of andere manier een keer ongestoort kunnen spreken? Hij miste haar enorm, zeker nu hij wist waar ze uithing.
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks

feniks


Aantal berichten : 5404
Registratiedatum : 18-11-11
Leeftijd : 32
Woonplaats : The second star to the right. through to Neverland

The Truth (Anniek&Steff) - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Truth (Anniek&Steff)   The Truth (Anniek&Steff) - Pagina 3 Emptydi jan 19, 2016 1:20 am

'Trusten.'zei axel nog voordat hij de kamer verliet.

----
2 weken later.
----


arya was bezig met haar gsm terwijl ze in de keuken op de aanrecht zat. strakjes gingen ze weer eens met een groepje uit. daar had ze zoon zin in. ze hadden het spul goed verkocht en onder de leden als extratje verdeeld. ongeveer iedereen had een 1.000 euro gekregen dat ze mochten gebruiken.

axel was pas laat thuis gekomen die nacht en hij lag nog te slapen in zijn bed. hij had weer een droom de zelfde als zo vaak. over tot hij op een koude natte grond licht. hij probert te zien wat er rond zich gebeurt, maar dat lukt hem niet. terwijl hij vaag stemmen en worstelingen hoort van een gevecht. het word stiller tot iemand naar hem toe loopt en hij voelt hoe iemand hem om draait. hij kon net zien wie het is door de tranen in zijn ogen.'bye bye.'zegt een stem nog voordat die overstemt word door een harde knal en het lijkt alsof zijn hoofd open splijt. op dit moment schrikt hij schreeuwend wakker en grijpt hij naar zijn hoofd.
Terug naar boven Ga naar beneden
Anniek.

Anniek.


Aantal berichten : 3310
Registratiedatum : 17-11-11
Leeftijd : 31

The Truth (Anniek&Steff) - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Truth (Anniek&Steff)   The Truth (Anniek&Steff) - Pagina 3 Emptydi jan 19, 2016 6:29 am

Andrew stapte onder de douche uit en kleedde zichzelf aan. Toen hij helemaal klaar was ging hij naar de keuken waar hij Arya zag zitten. "Die telefoon ga je toch niet de hele avond bij je houden hoop ik he?" zei hij plagend terwijl hij tegen de tafel aan leunde.

Winter werd wakker van geschreeuw. Ze wist eigenlijk meteen wat er aan de hand was en stond op en liep naar de slaapkamer van Axel, ze zag hoe hij met zijn handen zijn hoofd had gegrepen. Ze ging naar hem toe en pakte zijn handen zacht vast. "Rustig, ik ben het" zei ze.
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks

feniks


Aantal berichten : 5404
Registratiedatum : 18-11-11
Leeftijd : 32
Woonplaats : The second star to the right. through to Neverland

The Truth (Anniek&Steff) - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Truth (Anniek&Steff)   The Truth (Anniek&Steff) - Pagina 3 Emptydi jan 19, 2016 6:40 am

Arya kijkt op als ze iemand hoort binnen komen. Ze glimlach naar Andrew die een opmerking maakte over haar en haar telefoon.' Nee ik hou hem netjes in mijn zak. Want we gaan eindelijk weer eens uit.' Zegt ze en z3 deed haar gsm weg en kwam van de aanrecht af. ' ik ga me even om kleden.' Zegt ze dan 3n voor hij antwoord kon geven was ze al naar boven gerend.

Axel wist niet hoelang Hij schreeuwde voordat iemand zijn handen vast pakte. Dan haalt hij verschrikt adem. Hij keek met samen geknepen ogen naar winter die was gekomen.' Mijn hoofd.' Kreunt hij terwijl hij zijn adem heling weer onder controle probeer te krijgen. Hij had wi lnter vaker over zijn dromen vertelt dus die hoefde hij niks meer uit te leggen. Dan voelt hij een nieuwe golf en hij begon weer te schreeuwen en kneep in winter haar hand.
Terug naar boven Ga naar beneden
Anniek.

Anniek.


Aantal berichten : 3310
Registratiedatum : 17-11-11
Leeftijd : 31

The Truth (Anniek&Steff) - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Truth (Anniek&Steff)   The Truth (Anniek&Steff) - Pagina 3 Emptydi jan 19, 2016 7:02 am

Andrew grinnikte en pakte een pan uit de kast en begon een ei te bakken. Hij kon wel wat eiwitten gebruiken voor ze zouden gaan.

Winter maakte sussende geluidjes. Veel meer kon ze niet doen als hij zo aan het schreeuwen was. Hopelijk werd hij snel rustiger, voor iedereen wakker was.
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks

feniks


Aantal berichten : 5404
Registratiedatum : 18-11-11
Leeftijd : 32
Woonplaats : The second star to the right. through to Neverland

The Truth (Anniek&Steff) - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Truth (Anniek&Steff)   The Truth (Anniek&Steff) - Pagina 3 Emptydi jan 19, 2016 7:54 am

Arya deed de kleding kast open en bekeek wat ze er in had liggen. Wat moest ze aan doen. Na even zoeken had ze toch wat waar ze tevreden over was een skinny zwarte jeans met rode hakken er op. Daar boven op een rood topje er op en om haar onder armen rode beenwarmer. In haar haren had ze een rode zakdoek gewikkeld die haar blozen haren wat bijeen heild. Ze ging weer naar onder de keuken in.' En een stevig bodem aan het maken.' Vraagt ze aan Andrew.

Axel schreeuwde tot hij op nieuw adem moest halen. Hij spande zijn spieren om niet nog eens te hoeven schreeuwen.'kastje...morfine.' Zegt hij tegen haar. Axel vroeg daar alleen naar als hij erg last had van zijn nachtmerries of een flinke klap had tegen zijn hoofd. Dat waren zijn zwakke plekken.nu had hij er last van als het voorbij was schaamde hij zich er dood voor. Hij voelde een nieuwe golf en beet snel op zijn lip om niet te schreeuwen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Anniek.

Anniek.


Aantal berichten : 3310
Registratiedatum : 17-11-11
Leeftijd : 31

The Truth (Anniek&Steff) - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Truth (Anniek&Steff)   The Truth (Anniek&Steff) - Pagina 3 Emptydi jan 19, 2016 8:11 am

Andrew floot toen Arya binnen kwam. "Jij hebt wilde plannen" zei hij lachend. Hij draaide zijn eitje om en knikte. "Ja dat kan ik wel gebruiken, ik weet niet of het je is opgevallen maar ik ben helaas geen zestien meer. Hij deed het eitje op een bord. "Jij ook?"

Winter speurde de kamer af en zag een kastje staan. Met snelle trillende handen trok ze het laatje open en rommelde ze erheen tot ze de morfine pillen gevonden had. Ze duwde een pil uit de verpakking en deed hem in Axels mond. Hopend dat het meteen zou werken.
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks

feniks


Aantal berichten : 5404
Registratiedatum : 18-11-11
Leeftijd : 32
Woonplaats : The second star to the right. through to Neverland

The Truth (Anniek&Steff) - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Truth (Anniek&Steff)   The Truth (Anniek&Steff) - Pagina 3 Emptydi jan 19, 2016 8:21 am

Arya ging op een stoel zitten. Ze moest toch wel een beetje blozen omdat hij floot.' Was me nog niet opgevallen.' Zegt ze lachend om zijn woorden al wist ze wel tot ze geen zestien meer waren.' Jah lekker.' Zegt ze en ging wat beter zitten.

Axel hoorde winter de kamer af speuren en hem niet veel later voelde hij Hoe wi ter hem de willen gaf en hij beet hem een keer Door en slikte hem af. Hij bleef eventjes stil zitten en het begon weg te trekken al spande hij soms nog zijn spieren. 'Dankje...en Sorry. ' Z3gt hij dan met een lichte grijns.
Terug naar boven Ga naar beneden
Anniek.

Anniek.


Aantal berichten : 3310
Registratiedatum : 17-11-11
Leeftijd : 31

The Truth (Anniek&Steff) - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Truth (Anniek&Steff)   The Truth (Anniek&Steff) - Pagina 3 Emptydi jan 19, 2016 11:45 am

Andrew lachtte en gaf haar het bord. "Hier, neem deze maar dan maak ik een nieuwe." zei hij met een knipoog en hij gooide nog een ei in de pan. "Ik ben namelijk niet van plan je half in coma naar huis te dragen zoals vroeger" wat een hele slechte grap was want meestal was het andersom aangezien zij ouder was en beter met drank om ging dan hem vroeger.

Winter merkte tot haar opluchting dat het afnam. Wat een drama. Ze streek een keer geruststellend door zijn haar. "Maak je maar geen zorgen, het maakt niet uit, ik was zelf ook al half wakker". ze herinnerde zich weer de droom die zij gehad had voor ze naar zijn kamer stormde.
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks

feniks


Aantal berichten : 5404
Registratiedatum : 18-11-11
Leeftijd : 32
Woonplaats : The second star to the right. through to Neverland

The Truth (Anniek&Steff) - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Truth (Anniek&Steff)   The Truth (Anniek&Steff) - Pagina 3 Emptywo jan 20, 2016 6:24 am

Arya glimlachte.' Dankje wel bijna een echte heer.' Zegt ze met een glimlach. Z3 e begon aan het ei, ze verslikte zich toen Andrew begon over haar naar huis brengen als ze zich in coma had gedronken. Ze dronk snel even wat.' Laat me niet lachen Andrew. Ik sleepte jou mee.' Zegt z3 met 3en speels lachje waarna ze weer begon te eten. Ze wist wel wie het zei.' Teouwens het ei is heerlijk.' Zegt z3 dan.

Axel bleef 4ustig zitten' als jij het zegt.' Fluister hij naar haar. Nadat de pijn een stuk minder was ging hij rechter en langs het bed zitten. Hij kreeg al weer wat kleur in het gezicht. Hij keek winter aan en beet even op zijn lip.
Terug naar boven Ga naar beneden
Anniek.

Anniek.


Aantal berichten : 3310
Registratiedatum : 17-11-11
Leeftijd : 31

The Truth (Anniek&Steff) - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Truth (Anniek&Steff)   The Truth (Anniek&Steff) - Pagina 3 Emptywo jan 20, 2016 11:24 am

Andrew grijnsde breed en gooide zijn ei ook op een bord en ging bij haar zitten. "Dat komt omdat ik in een ander leven een chefkok zou zijn geweest" verzekerde hij haar. Ook hij begon te eten. "Hoelaat wil je eigenlijk gaan?"

"Wil je erover praten?" vroeg Winter toen ze merkte dat er wat meer ruimte bij hem was gekomen en de pijn verminderd was.
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks

feniks


Aantal berichten : 5404
Registratiedatum : 18-11-11
Leeftijd : 32
Woonplaats : The second star to the right. through to Neverland

The Truth (Anniek&Steff) - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Truth (Anniek&Steff)   The Truth (Anniek&Steff) - Pagina 3 Emptydo jan 21, 2016 8:26 am

Arya at door en glimlachte. ' dan ben ik volgens mij in mijn vo4igjaar leven een computer geweest.' Zegt ze en ze nam weer een hap 3n maakte een Mmh geluid. Ze dacht even na over zijn vraag. ' Ik dacht om..' Zegt ze en keek even op haar gsm Hoe laat het was.' Rond 10 uur weg te gaan.' Zegt ze. Ze keek Andrew vragend aan.

Axel haalde diep adem.' Het is bijna altijd het zelfde winter. Altijd de z3lf de droom met de zelfde pijn. Heel soms even iets nieuws maar nooit opheldering.' Zegt hij eerlijk tegen haar.hij bleef haar aan kijken.' Ik moet weten wat er is gebeurt..ook..ook al mag het niet van Hassan. .ik wordt er gek van.' Fluistert hij dan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Anniek.

Anniek.


Aantal berichten : 3310
Registratiedatum : 17-11-11
Leeftijd : 31

The Truth (Anniek&Steff) - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Truth (Anniek&Steff)   The Truth (Anniek&Steff) - Pagina 3 Emptyma jan 25, 2016 7:20 am

Andrew lachtte. "Tien uur?" zei hij. "Maar dan is er toch nog geen ene drol te beleven? Of is het daar anders?" hij zat er niet zo op te wachten om de halve avond in een lege discotheek te staan. Dat vond hij een beetje overdreven. "Ik stel elf uur voor"

Winter keek bezorgd naar hem. "Ik begrijp dat je het graag wil weten, maar dat doe je jezelf aan. Je moet het zelf weten natuurlijk, maar Hassan zegt dat niet voor niks. Het zou jezelf waarschijnlijk alleen onnodig in gevaar brengen"

Terug naar boven Ga naar beneden
feniks

feniks


Aantal berichten : 5404
Registratiedatum : 18-11-11
Leeftijd : 32
Woonplaats : The second star to the right. through to Neverland

The Truth (Anniek&Steff) - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Truth (Anniek&Steff)   The Truth (Anniek&Steff) - Pagina 3 Emptyma jan 25, 2016 7:36 am

arya keek andrew aan.'sorry ik ben zo lang net meer uit geweest ik ken die regels niet mer.'grijnst ze naar hem. het was ook zo ze had de laatste tijd andere dingen aan haar hoofd.'dan gaan we om 11 uur.'zegt ze als teken tot ze er mee instemt.'ik heb gehoord tot de gene die je neer hebt geschoten is blijven leven. en tot die andere die er bij was kwaad op je is.'zegt ze dan.

axel keek winter aan en hij beet eventjes op zijn lip.'wat zou jij doen in mijn schoenen winter.'vraagt hij aan haar. hij zou haar er niet bij betrekken omdat het gevaarlijk kon worden maar hij wilde tot die dromen op heilden, tot hij wist wie hij was.
Terug naar boven Ga naar beneden
Anniek.

Anniek.


Aantal berichten : 3310
Registratiedatum : 17-11-11
Leeftijd : 31

The Truth (Anniek&Steff) - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Truth (Anniek&Steff)   The Truth (Anniek&Steff) - Pagina 3 Emptydo feb 25, 2016 3:24 am

Andrew voelde een vlaag van verlichting toen Arya dat vertelde, al kon hij dat natuurlijk niet laten merken. Zijn zusje was veilig, gelukkig maar, anders had hij het zichzelf nooit vergeven. Hij wilde niks liever dan uitzoeken waar ze was, een manier vinden om haar te kunnen spreken. Maar hij wist dat dat gevaarlijk was en waarschijnlijk dingen alleen maar ingewikkeld zou maken. Daarom haalde hij alleen maar zijn schouders op en maakte een onverschillig geluid. "Die knul is zo labiel als het maar kan, daar ga ik me geen zorgen over maken" vertelde hij haar.

Winter dacht even na. "Natuurlijk moet je als je ergens een aanknopingspunt tegenkomt die gaan onderzoeken. Maar voor zolang je die niet hebt zou ik de situatie accepteren zoals hij is. Het heeft geen zin om een naald in een hooiberg te zoeken, als je dat gaat doen levert het niet meer op dan een hoop frustratie en gezeur. Daar wordt jij niet beterv van en wij ook niet".
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks

feniks


Aantal berichten : 5404
Registratiedatum : 18-11-11
Leeftijd : 32
Woonplaats : The second star to the right. through to Neverland

The Truth (Anniek&Steff) - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Truth (Anniek&Steff)   The Truth (Anniek&Steff) - Pagina 3 Emptydo feb 25, 2016 3:55 am

Arya bekeek Andrew die zich zoals gewoonlijk er eigelijk niet druk over maakte. Arya speelde wat met haar telefoon zonder tot die aan was of zo.' Ja hij is labiel, maar een gevaarlijke labiel als je iemand iets aandoet waar hij om geeft. Hij zal jou niet vergeten. ' Waarschuwde ze hem enkel. Ze was even stil en kijkt hem daarna met een stralende glimlach aan.' Wat doe jij vanavond aan.' Vraagt ze dan.

Axel luisterde naar de raad van riven. Als zij het hem zo uit deed leggen leek het zo voor de hand liggend en vroeg hij zich af waarom hij daar niet zelf op gekomen was.' Soms vraag ik me af wat er van mij was of zOu worden als ik jou niet bij me heb weet je dat. Het lijkt zo simpel als jij het me zegt tot ik me af vraag waarom ik zelf daar niet aan denk.' Zegt hij tegen haar en je hoorde de genegenheid maar vooral het respect die hij voor haar had er in. Axel wist tot hij haar in het begin wel eens een klap had verkocht, toen alles nog vreemd en verwarder voor hem was dan nu.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





The Truth (Anniek&Steff) - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Truth (Anniek&Steff)   The Truth (Anniek&Steff) - Pagina 3 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
The Truth (Anniek&Steff)
Terug naar boven 
Pagina 3 van 8Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Anniek en Steff
» Anniek & Steff
» Anniek & Steff
» SANNIE & STEFF
» Anniek en ik <3!

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: ORPG's :: ORPG 2 personen-
Ga naar: