Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 The Wheel Of Time

Ga naar beneden 
+3
Ruuz
Sanne
feniks
7 plaatsers
Ga naar pagina : 1, 2, 3 ... 14 ... 28  Volgende
AuteurBericht
feniks

feniks


Aantal berichten : 5404
Registratiedatum : 18-11-11
Leeftijd : 32
Woonplaats : The second star to the right. through to Neverland

The Wheel Of Time Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Wheel Of Time   The Wheel Of Time Emptyvr maa 23, 2012 10:53 am

waah ik wil graag met rat verder......

neah bekeek de sporen en hij ging rustig verder tot hij ineens stemmen hoort eentje herkent hij dat was neah en hij zocht iets met een andere jongen en hij luisterde aandachtig...zou hij meteen met ze contakt maken of eventjes wachten, ze konden hem niet voelen met magie...tenzei die andere jongen die geesten kracht had maar dat leek hem sterk...anders had hij hem allang gehoort
Terug naar boven Ga naar beneden
Sanne

Sanne


Aantal berichten : 2521
Registratiedatum : 24-11-11
Leeftijd : 29
Woonplaats : Phantasia

The Wheel Of Time Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Wheel Of Time   The Wheel Of Time Emptyvr maa 23, 2012 10:56 am

Raven sloop dichter en dichterbij de geleider en de 2 soldaten. Hij herkende het meisje van water. Hij bleef op veilige afstand staan en observeerde hoe de geleidster haar tegenstanders probeerde te verslaan.

Dahlia genoot van het enige echte rust moment dat ze de afgelopen dagen had gehad.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ruuz

Ruuz


Aantal berichten : 1493
Registratiedatum : 17-03-12
Leeftijd : 29
Woonplaats : Ik ben een muis in jouw voorraadkast

The Wheel Of Time Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Wheel Of Time   The Wheel Of Time Emptyvr maa 23, 2012 10:58 am

Allen knikte instemmend en haalde zijn busterzwaard van zijn rug, hield die stevig vast. Hij kreeg een naar gevoel in zijn maag al had hij geen idee waarom. Misschien was het konijn verkeerd gevallen. 'Wees op je hoede.' zei hij en liep vervolgens achter de voetstappen aan.

Alvaro keek verveeld naar Rat. 'Vertel me eens wat interessants. Ik verveel me.' zei hij terwijl hij knopen legde in de touwen rond Rat's polsen.


Laatst aangepast door Ruuz op vr maa 23, 2012 10:59 am; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Maaike
Admin
Maaike


Aantal berichten : 2384
Registratiedatum : 04-11-11
Woonplaats : Neverland

The Wheel Of Time Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Wheel Of Time   The Wheel Of Time Emptyvr maa 23, 2012 10:59 am

Arianna viel een van de soldaten aan met kokend water, en die viel op de grond neer, hij was nogal lame. Ze trok haar zwaard en viel de ander aan, ze vond het eigenlijk wel eng.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://rpgcorner.actieforum.com
feniks

feniks


Aantal berichten : 5404
Registratiedatum : 18-11-11
Leeftijd : 32
Woonplaats : The second star to the right. through to Neverland

The Wheel Of Time Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Wheel Of Time   The Wheel Of Time Emptyvr maa 23, 2012 11:01 am

neah bleef op een afstandje en volgde de 2 jongens en hij merkte tot hun ook een spoor waren aan het volgen...misschien waren er andere soldaten in de buurt...of een dier,...of waren ze iets kwijt...
Terug naar boven Ga naar beneden
Maaike
Admin
Maaike


Aantal berichten : 2384
Registratiedatum : 04-11-11
Woonplaats : Neverland

The Wheel Of Time Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Wheel Of Time   The Wheel Of Time Emptyvr maa 23, 2012 11:03 am

Gabe knikte, en hij liep kalm verder terwijl hij om zich heen keek, op zoek naar aanwijzingen ofzo
Terug naar boven Ga naar beneden
https://rpgcorner.actieforum.com
Ruuz

Ruuz


Aantal berichten : 1493
Registratiedatum : 17-03-12
Leeftijd : 29
Woonplaats : Ik ben een muis in jouw voorraadkast

The Wheel Of Time Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Wheel Of Time   The Wheel Of Time Emptyvr maa 23, 2012 11:10 am

Allen keek ook rond, op zoek naar enige aanwijzingen. Hij werd langzamerhand bezorgd om Rat en dat vreemde gevoel ging ook niet weg. Het voelde alsof iets aan zijn maag knaagde maar hij negeerde het gewoon. Rat was belangrijker op dit moment.

---
https://2img.net/h/oi41.tinypic.com/2ll23jr.jpg
Hij is zo epic om de een of andere reden <3
Zo ziet ie er nu uit btw maar dan langere witte mantel en normale ogen xD
Terug naar boven Ga naar beneden
Sanne

Sanne


Aantal berichten : 2521
Registratiedatum : 24-11-11
Leeftijd : 29
Woonplaats : Phantasia

The Wheel Of Time Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Wheel Of Time   The Wheel Of Time Emptyvr maa 23, 2012 11:13 am

Raven grinnikte. Soldaten die werden uitgeschakeld door een enkel, klein waterstraaltje van een pas geboren geleider. Hij schudde afkeurend zijn hoofd. En dat noemde zich Shai'tan's mannen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Maaike
Admin
Maaike


Aantal berichten : 2384
Registratiedatum : 04-11-11
Woonplaats : Neverland

The Wheel Of Time Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Wheel Of Time   The Wheel Of Time Emptyvr maa 23, 2012 11:15 am

Arianna merkte dat deze soldaat veel beter was en ze werd bijna geraakt, ze vloekte en bevroor hem zo snel als ze kon en rende toen weg, haar enige kans. Lol faal dit.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://rpgcorner.actieforum.com
feniks

feniks


Aantal berichten : 5404
Registratiedatum : 18-11-11
Leeftijd : 32
Woonplaats : The second star to the right. through to Neverland

The Wheel Of Time Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Wheel Of Time   The Wheel Of Time Emptyvr maa 23, 2012 11:22 am

neah liep door en hij merkte nu duidelijk tot de 2 iets zochten en hij grijnsde en hij deed de cap van zijn mantel op en hij liep een beetje naar de zeikant en hij kwam langzaam de struiken uitgelopen. mensen die met wapens rond lopen zien stropers of op de vlucht, zegt hij nogal lngzaam. hij zelf had een tas bij eigelijk voor de show zo kon hij mensen laten denken tot hij rond deed trekken

rat voelde zich nog steeds wat suff en hoorde vaagjes de woorden, en het duurde hem langer om echt antwoord er op te kunnen geven. omdat hij nog steeds wat verward was door die vreemde droom wat hij had gehad, tot je een idioot bent, sist hij zachtjes maar wel oprecht.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sanne

Sanne


Aantal berichten : 2521
Registratiedatum : 24-11-11
Leeftijd : 29
Woonplaats : Phantasia

The Wheel Of Time Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Wheel Of Time   The Wheel Of Time Emptyvr maa 23, 2012 11:24 am

Raven grinnikte. Hij schoot de bosjes uit, nam een korte omweg maar wist uiteindelijk tot voor Arianne tot stilstand te komen. Hij keek naar haar. 'Op de vlucht voor iets of iemand?' vroeg hij liefjes. Hij keek haar doordringend aan. 'Het is niet slim om op dit tijdstip alleen rond te dwalen.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Maaike
Admin
Maaike


Aantal berichten : 2384
Registratiedatum : 04-11-11
Woonplaats : Neverland

The Wheel Of Time Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Wheel Of Time   The Wheel Of Time Emptyvr maa 23, 2012 11:26 am

Arianna stond onmiddellijk stil en keek hem aan, ze herkende hem maar wie was hij? Bij het gevecht was ze bezig geweest met anderen en had hem dus niet echt gezien. 'Wat moet je van me?' vroeg ze rustig.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://rpgcorner.actieforum.com
Ruuz

Ruuz


Aantal berichten : 1493
Registratiedatum : 17-03-12
Leeftijd : 29
Woonplaats : Ik ben een muis in jouw voorraadkast

The Wheel Of Time Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Wheel Of Time   The Wheel Of Time Emptyvr maa 23, 2012 11:26 am

Allen hoorde een stem achter hun, sprong haast van zijn plek van schrik maar draaide zich vliegensvlug om. Ergens kwam de stem hem heel bekend voor maar waarvan? 'Wie ben je?' vroeg hij gelijk wantrouwend.

Alvaro grinnikte zachtjes. 'Dat zeggen ze wel vaker dus dat wist ik zelf ook al. Maar zijn we niet allemaal idioten, mijn beste?'
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks

feniks


Aantal berichten : 5404
Registratiedatum : 18-11-11
Leeftijd : 32
Woonplaats : The second star to the right. through to Neverland

The Wheel Of Time Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Wheel Of Time   The Wheel Of Time Emptyvr maa 23, 2012 11:29 am

neah moest bijna lachen op allen die er wat geschrokken uit zag maar hei heild zich in, dat is voor mij een weet en voor jou een vraag, zegt hij met een glimlach. maar ik stelde jou eerst een vraag jongemn, zegt hij tegen hem en keek naar gabe, sorry ik vreg het aan jullie allen bij. zegt hij dan en hij knikte naar hen bijde

rat keek alvaro aan en hij vond het maar een rare gast, als je nog eens mijn beste zegt geef ik je een trap. sist hij dreigent en hij wilde recht komen maar voelde tot zijn polsen gebonden waren en hij kwam wat moeilijker recht zitten


Laatst aangepast door feniks op vr maa 23, 2012 11:31 am; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Sanne

Sanne


Aantal berichten : 2521
Registratiedatum : 24-11-11
Leeftijd : 29
Woonplaats : Phantasia

The Wheel Of Time Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Wheel Of Time   The Wheel Of Time Emptyvr maa 23, 2012 11:30 am

Raven grinnikte. 'Je blijft opmerkelijk kalm.' Hij schudde afkeurend zijn hoofd. 'Waar zijn mijn manieren gebleven. Hij boog en keek Arianne toen uitdagend aan. 'De naam is Raven.' Toen hij overeind gekomen was bekeek haar eens goed. 'En jij bent, als ik me niet goed vergis, de geleider van water.


wtf die knul in de film (tristan en isolde) doet het gewoon met de vrouw van zijn broer :O en zijn broer is koning :O
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks

feniks


Aantal berichten : 5404
Registratiedatum : 18-11-11
Leeftijd : 32
Woonplaats : The second star to the right. through to Neverland

The Wheel Of Time Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Wheel Of Time   The Wheel Of Time Emptyvr maa 23, 2012 11:33 am

nee joh diekoning is niet de broer van tristan dat is een kennes die hem later als zijn zoon is gaan zien omdt hij hem toen geret heeft toch
Terug naar boven Ga naar beneden
Maaike
Admin
Maaike


Aantal berichten : 2384
Registratiedatum : 04-11-11
Woonplaats : Neverland

The Wheel Of Time Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Wheel Of Time   The Wheel Of Time Emptyvr maa 23, 2012 11:34 am

Arianna keek hem aan, hij had haar vast gezien. 'Ja de enige echte' gromde ze, en ze liep door, stom water. Ze wist nu niet iwe hij was dus was ook niet bang.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://rpgcorner.actieforum.com
Sanne

Sanne


Aantal berichten : 2521
Registratiedatum : 24-11-11
Leeftijd : 29
Woonplaats : Phantasia

The Wheel Of Time Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Wheel Of Time   The Wheel Of Time Emptyvr maa 23, 2012 11:37 am

ook goed, alsnog dan ben je ook niet bang om onthoofd te worden he :S

Raven grinnikte. 'Dacht het niet juffie, jij gaat met mij mee terug naar het kasteel van Shai'tan.' Met die woorden stond hij ineens achter Arianne, ja hij is heel snel, en had een dolk tegen haar keel gelegd. 'Of je nu wilt of niet.' fluisterde hij zachtjes in haar oor.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ruuz

Ruuz


Aantal berichten : 1493
Registratiedatum : 17-03-12
Leeftijd : 29
Woonplaats : Ik ben een muis in jouw voorraadkast

The Wheel Of Time Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Wheel Of Time   The Wheel Of Time Emptyvr maa 23, 2012 11:38 am

Wacht, is Neah's gezicht nou zichtbaar door de capuchon of niet?
Want als zijn gezicht zichtbaar is, dan reageert Allen echt wel anders xD
---

'Onze zaken gaan jou niks aan. Bovendien kun je het jezelf net zo goed vragen.' zei Allen tegen de onbekende man op een rustige maar wantrouwende toon. Zijn grip op het handvat van zijn zwaard verstrakte zich. 'En nu wil ik antwoord. Wie ben je?'

Alvaro lachtte alleen en stak een sigaret aan die hij tussen zijn lippen hield. Hij blies de rook even uit voor hij sprak. 'Je bent grappig, Ratje.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Maaike
Admin
Maaike


Aantal berichten : 2384
Registratiedatum : 04-11-11
Woonplaats : Neverland

The Wheel Of Time Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Wheel Of Time   The Wheel Of Time Emptyvr maa 23, 2012 11:40 am

wie is bang om onthoofd te worden?


Arianna's ogen werden groot, ze durfde niks te zeggen maar in haar gedachte probeerde ze een uitweg te vinden hiervoor.

Gabe keek naar Allen en vroeg zich af wat hij moest doen, ook hij hield zijn zwaard vast.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://rpgcorner.actieforum.com
feniks

feniks


Aantal berichten : 5404
Registratiedatum : 18-11-11
Leeftijd : 32
Woonplaats : The second star to the right. through to Neverland

The Wheel Of Time Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Wheel Of Time   The Wheel Of Time Emptyvr maa 23, 2012 11:44 am

was nog niet zichtbaar.

neah keek allen aan en grinnikte,ik ben op rijs, sist hij en hij liet de tas zien, maar dan gaat jou net zo min aan wie ik ben of niet allen. zegt hij dan en hij deed zijn cap af en keek allen kalm aan.

rat keek alvaro vuil aan en hij probeerde zijn handen los te maken maar het ging niet. en daarbij magie kon hij niet gebruiken hij was nog te moe hij kon alleen gedachten horen, dus daarom deed hij het volgende hij liet zich op zijn rug vallen en trapte de sigaret uit de handen van alvaro

ps ruuz orpg...X3
dat klopt maar dan nog...misschien...die man houd van ie vrouw. en maaike hoort onthoofden Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
Sanne

Sanne


Aantal berichten : 2521
Registratiedatum : 24-11-11
Leeftijd : 29
Woonplaats : Phantasia

The Wheel Of Time Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Wheel Of Time   The Wheel Of Time Emptyvr maa 23, 2012 11:45 am

ooh iemand in de film die ik kijk... en die is niet bang om onthoofd te worden Razz
--------------------------------

Raven deed langzaam een paar passen naar achter. Hij trok Arianne met zich mee. 'En nu ga je zonder tegenstribbelen rustig met mij mee. Begrepen?'


Terug naar boven Ga naar beneden
Maaike
Admin
Maaike


Aantal berichten : 2384
Registratiedatum : 04-11-11
Woonplaats : Neverland

The Wheel Of Time Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Wheel Of Time   The Wheel Of Time Emptyvr maa 23, 2012 11:46 am

'Daar heb ik eigenlijk niet zo'n zin in' zei ze koppig, maar ze deed niks. Verdorie had ze zichzelf echt enorm in de nesten gewerkt.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://rpgcorner.actieforum.com
Sanne

Sanne


Aantal berichten : 2521
Registratiedatum : 24-11-11
Leeftijd : 29
Woonplaats : Phantasia

The Wheel Of Time Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Wheel Of Time   The Wheel Of Time Emptyvr maa 23, 2012 11:52 am

Oplettend leidde Raven Arianne naar de paarden die een eindje verderop vast gebonden stonden. 'Je doet ook niet veel voor een geleider. Je maakt het me makkelijk schoonheid.'


ik ga slapen, ben moe en morgen stage en een verjaardag :O
Terug naar boven Ga naar beneden
Ruuz

Ruuz


Aantal berichten : 1493
Registratiedatum : 17-03-12
Leeftijd : 29
Woonplaats : Ik ben een muis in jouw voorraadkast

The Wheel Of Time Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Wheel Of Time   The Wheel Of Time Emptyvr maa 23, 2012 11:54 am

Allen bleef staan, wachtte af op zijn antwoord en hoorde dat hij een reiziger was. Pas nu merkte hij zijn tas op. Zijn grip om zijn zwaard verzwakte wat en al helemaal toen hij zijn naam uit zijn mond hoorde komen en dat o zo bekende gezicht zag. Zijn zwaard viel op de grond, zijn ogen sperden zich open. 'Neah...' fluisterde hij. Hij stond er even sprakeloos voor hij naar hem toe rende en hem omhelsde. 'Neah! Ik heb je zo gemist!' zei hij met een bijna trillende stem. Hoe lang was het geleden dat hij hem voor het laatst had gezien? Te lang. Misschien had hij hem daarom niet gelijk herkend.

Alvaro zat er op zijn dooie gemakje te rusten tot opeens zijn sigaret weg was. Hij keek het rolletje na, wat nu op de grond lag. 'Nou, leuk.' mompelde hij terwijl hij het ding oppakte. 'Dat was mijn laatste... Hm, misschien moet ik hem even uitzetten voordat het hier in lichterlaaie vliegt.' Het volgendr moment drukte hij Rat op zijn buik tegen de grond en duwde hij het brandende deel van de sigaret tegen Rat's nek.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





The Wheel Of Time Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Wheel Of Time   The Wheel Of Time Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
The Wheel Of Time
Terug naar boven 
Pagina 1 van 28Ga naar pagina : 1, 2, 3 ... 14 ... 28  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» The Wheel Of Time
» its time for a rebellion
» The Time of The Marauders (A&S)

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: RPG's :: Fantasy-
Ga naar: