Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 The Wheel Of Time

Ga naar beneden 
+3
Ruuz
Sanne
feniks
7 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 15 ... 26, 27, 28
AuteurBericht
feniks

feniks


Aantal berichten : 5404
Registratiedatum : 18-11-11
Leeftijd : 32
Woonplaats : The second star to the right. through to Neverland

The Wheel Of Time - Pagina 28 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Wheel Of Time   The Wheel Of Time - Pagina 28 Emptywo apr 11, 2012 3:13 am

de soldaat wachte gespannen af wat raven wilde...

rat begon steeds meer dingen rond zich heen te voelen van mensen, vooral de gedachtes en pijn die ze leden en hij kreunde in zijn slaap en rolde zich op tot een balletje.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sifra

Sifra


Aantal berichten : 2004
Registratiedatum : 04-11-11
Leeftijd : 29
Woonplaats : Wonderland

The Wheel Of Time - Pagina 28 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Wheel Of Time   The Wheel Of Time - Pagina 28 Emptywo apr 11, 2012 9:01 am

James glimlachte geamuseerd. Hij depte voorzichtig met de mouw van zijn shirt op de wond om het bloeden wat te stelpen en begon toen verband om Dahlia's hoofd te wikkelen. "Ik hoop dat je vriend is weggekomen."
Terug naar boven Ga naar beneden
http://brilliantbookshelftheblog.blogspot.nl/
Sanne

Sanne


Aantal berichten : 2521
Registratiedatum : 24-11-11
Leeftijd : 29
Woonplaats : Phantasia

The Wheel Of Time - Pagina 28 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Wheel Of Time   The Wheel Of Time - Pagina 28 Emptywo apr 11, 2012 9:15 am

Dahlia beet op haar lip. Vriend... was Rat wel een vriend. Hij had haar een verraadster genoemt. Het klopt ze was een verraadster maar ze wist niet wat ze anders moet. Ze wist niet wat het was maar ze voelde zich gelukkig bij James. Ze keek op. "Vind jij mij een verraadster?" Ze keek naar haar handen die ze op haar schoot had gelegd.

Raven knikte. "Kom bij me als hij is bijgekomen."
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks

feniks


Aantal berichten : 5404
Registratiedatum : 18-11-11
Leeftijd : 32
Woonplaats : The second star to the right. through to Neverland

The Wheel Of Time - Pagina 28 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Wheel Of Time   The Wheel Of Time - Pagina 28 Emptywo apr 11, 2012 9:25 am

de soldaat knikte, zal ik doen mijn heer, zegt hij en hij liep weg.

rat lag opgerolt en de gedachtes en pijn begonnen nu pas goed door te dringen en hij schoot overeind en snakte naar adem en hij keek koorts achtig om zich heen en hij voelde een stekende pijn en een angst van iemand en hij schreeuwde het uit en wilde naar zijn hoofd grijpen maar dat ging niet. omdat zijn handen gebonden waren,

de soldaat die op de terug weg was hoorde rat schreeuwen en hij draaide zich om en begon mopperent terug te lopen en mopelde iets over afvallen tot iedereen dat wou of altans zo leek het, en hij klopte en ging binnen, heer hij is al wakker...en volgens mij is het die jonge van de geest. zegt hij
Terug naar boven Ga naar beneden
Sifra

Sifra


Aantal berichten : 2004
Registratiedatum : 04-11-11
Leeftijd : 29
Woonplaats : Wonderland

The Wheel Of Time - Pagina 28 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Wheel Of Time   The Wheel Of Time - Pagina 28 Emptyza apr 14, 2012 7:00 am

James zweeg even. "Nee, niet echt. Je deed wat je dacht dat het juiste was. Een verrader zijn is heel wat anders," zei hij. Hij maakte het verband vast en leunde toen achterover om zijn werk te bekijken. "Je zult het ermee moeten doen."
Terug naar boven Ga naar beneden
http://brilliantbookshelftheblog.blogspot.nl/
Sanne

Sanne


Aantal berichten : 2521
Registratiedatum : 24-11-11
Leeftijd : 29
Woonplaats : Phantasia

The Wheel Of Time - Pagina 28 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Wheel Of Time   The Wheel Of Time - Pagina 28 Emptyza apr 14, 2012 7:18 am

Dahlia bleef naar voor kijken. "Je zal wel gelijk hebben." Ze knikt dankbaar. "Dankjewel, alleen had ik dat nooit kunnen doen." Ze beet zachtjes op haar lip en draaide zich naar James om. Kort keek ze hem aan, dan buigt ze zich naar voor en geeft hem zachtjes een kus op zijn lippen. 3 seconde, dan trekt ze zich weer terug.
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks

feniks


Aantal berichten : 5404
Registratiedatum : 18-11-11
Leeftijd : 32
Woonplaats : The second star to the right. through to Neverland

The Wheel Of Time - Pagina 28 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Wheel Of Time   The Wheel Of Time - Pagina 28 Emptyza apr 14, 2012 8:06 am

Sabine wil je nog met raven reageren als Ie zin hebt Embarassed
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





The Wheel Of Time - Pagina 28 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Wheel Of Time   The Wheel Of Time - Pagina 28 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
The Wheel Of Time
Terug naar boven 
Pagina 28 van 28Ga naar pagina : Vorige  1 ... 15 ... 26, 27, 28
 Soortgelijke onderwerpen
-
» The Wheel Of Time
» its time for a rebellion
» The Time of The Marauders (A&S)

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: RPG's :: Fantasy-
Ga naar: